build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Аеродроми
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 121>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4663
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 17-Jul-2010 at 01:25
Од една страна, знаеме колку се глупи новинарите, ама од друга страна, ништо чудно да беше тоа стар рендер. Ама ќе да си има мостови
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 17-Jul-2010 at 01:40
Originally posted by Cloverstack



Едит:ааааа сега гледам си едитирал, си ставил смајли за да укажеш дека не мислиш сериозно... остај ме мене, знам да бидам голем буквалист кога нема смајлиња  Big%20smile

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 17-Jul-2010 at 02:46
Стариот проект (првиот рендер) во секој случај поубаво изгледаше од овој сега. И овој проект е пристоен, најбитно од се, како што кажавте погоре. Но во овој проект зградата е скоро дупло поголема од првиот рендер што го видовме. Тамо зградата е широка колку три моста, а тука е широка колку сите шест. Растојанието меѓу мостовите не ми изгледа променето, така да очигледно затоа се отишло на вакво решение. Ова треба да биде нешто слично на тоа што ТАВ го има во Грузија. Има на ионтернет на нивната страна некоја слика може да се спореди.

Контролата на летање е под државна капа преку некоја агенција за контрола на летање или слично нешто. Има авиони што само прелетуваат над Македонија што врска немаат со ТАВ, хеликоптери на полиција, на армија, што исто така врска немаат со ТАВ. ТАВ под концесија ги има аеродромите, не цело Македонско небо.
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 17-Jul-2010 at 12:37
едно прашање.. знае ли некој дали е дозволено фотографирање на аеродром/и? баш би да направам пар фотки, ама се мислам ќе ми дојде некој нерасположен лик ако ме забележи како чкрапам.. не за друго.. да знам да сликам скришно Big%20smile 
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 17-Jul-2010 at 12:47
Чисто сумљам дека ќе ти дозволат,штом овие од сител се изнафалија дека ексклузивно направиле репортажа(впрочем сител прв дознава секогашBlahblah) за обичен граѓанин не верувам.Едино фантомка на глава и во акција LOL.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4663
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 17-Jul-2010 at 14:20
Спотери постојат насекаде во светот, и секаде во светот смееш да сликаш авиони на полетување и слетување, само со таа разлика што ако сакаш ексклузивни снимки од внатре во премисите на аеродромот, тогаш мора да имаш дозвола од аеродромските власти (на пример да сликаш близу до пистата, или долу кај apron-от). Нормално, тоа важи за нормалните земји, а кај нас „стриктно е забрането“, бидејќи нели имаме неверојатно воено воздухопловство кое мора да го криеме по секоја цена Bash

Прочитај или прашај на http://forum.avijacija.mk, многу добар форум.


Edited by гитардемон - 17-Jul-2010 at 14:22
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 17-Jul-2010 at 14:29
Originally posted by Cloverstack

Другите се откажаа, ама не испуштај од вид дека откога ТАВ победи, беа сменети условите на тендерот - беше долгорочно одложен проблематичниот аеродром во Штип (кој беше наведуван како главна причина за повлекување на конкурентите, поради неговата економска неисплатливост) и на ТАВ му се дозволуваат разноразни одолговлекувања генерално. Да важеа тие услови за сите уште од сам почеток, не би се кладел дека другите ќе се откажеа...

Дури и јас како подржувач на влезот на оваа турска компанија (од меѓународно-политички аспект) почнувам да го губам трпението. Добија секакви повластици, а после толку време сеуште работите стојат во мртва точка. Единствено што се случи во меѓувреме е што наместо првичниот рендер за терминалот (кој очигледно бил за мачкање очи) ни сервираа нова визија која пре би ја сврстил во индустриски хали отколку во репрезентативни аеродромски терминали.

А рокот не е март 2013, туку за скопскиот е октомври 2011, а за охридскиот е март 2011.


Clover, Da ne zaboravime deka imase golema recesija i svetska ekonomska kriza i zatoa TAV morashe da odlozi 6 meseci vo nivnoto gradenje na aerodromite. Ako si bil na sajtot na TAV vidi go Gruziskiot Aerodrom kolku dobro go sredile da bidat nashite aerodromi pola od toa sto go napravile ke bide super. Mene samo me plasi da ne pocnat da stavaat nekoj ne normalni ceni pa za da sednes vo nekoj restoran ke ti naplatat 15 evra za pivo, ja vo Istanbul tolku plativ za eden efes pilsen lani.  Cheers

Kako sto rekoa vo sitel reportazata se ocekuva da bide gotov aerodromot do krajot na narednata godina znaci ako bide dekemvri mesto okotmvri nema da ima nekoja golema razlika Thumbs%20Up Thumbs%20Up

Bitno e sega da gi donesat tie eftinite letovi kako sto se Ezy Jet,Whizz Air,Ryan Air i taka natamu taman za da mozat lugeto da patuvaat vo po kratkite relacii za po eftini pari da ne plakjaat gjavol ipol da idat do Sofia,Belgrad ili Zagreb.
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 18-Jul-2010 at 08:01
Originally posted by Plugger


Clover, Da ne zaboravime deka imase golema recesija i svetska ekonomska kriza i zatoa TAV morashe da odlozi 6 meseci vo nivnoto gradenje na aerodromite. Ako si bil na sajtot na TAV vidi go Gruziskiot Aerodrom kolku dobro go sredile da bidat nashite aerodromi pola od toa sto go napravile ke bide super. Mene samo me plasi da ne pocnat da stavaat nekoj ne normalni ceni pa za da sednes vo nekoj restoran ke ti naplatat 15 evra za pivo, ja vo Istanbul tolku plativ za eden efes pilsen lani.  Cheers

Kako sto rekoa vo sitel reportazata se ocekuva da bide gotov aerodromot do krajot na narednata godina znaci ako bide dekemvri mesto okotmvri nema da ima nekoja golema razlika Thumbs%20Up Thumbs%20Up

Bitno e sega da gi donesat tie eftinite letovi kako sto se Ezy Jet,Whizz Air,Ryan Air i taka natamu taman za da mozat lugeto da patuvaat vo po kratkite relacii za po eftini pari da ne plakjaat gjavol ipol da idat do Sofia,Belgrad ili Zagreb.


Незнам, ама требаше нешто воочтиво да се направи, а не вака нешто обично. Сепак ќе треба пак да си седнеме на нашата добра македонска изрека создадена во последно време... „Поарно нешто ново (колку и да е скромно), него тоа што го имавме (некој спомна барака...)“

А инаку да... во Цариград се изгор цените... едно капучино 8 евра ЛоЛ во Хонг Конг е 5 пати поефтино... Да се надеваме дека во СК и во ОХ нема да е така, бидејки за такви цени треба да понудиш нешто... моментално Македонија нуди многу малку. (реално)

За релација Скопје-Белград не верувам дека некој (освен ептен бизнисмени) би отишле со авион. Повеќето користат Млаз Богданци во 04:00 од Скопје... во Белград е во 10:00.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 18-Jul-2010 at 19:02

The Macedonian, Epa racunaj avtobuska karta od Skopje do Belgrad chini okolu 60 evra i plus patuvas barem 6 sati zavisi na granica kako ke si pomines a vaka so eftinite letovi ke bide 20-30 evra i ke patuvas za 40 minuti.

Za Istanbul i ja se iznacudiv, preterano skapi se pa neka vidat vo Dubai kako e mnogu po evtino i dobro sredeno e, se nadevam deka nema takvi gluposti da pravat vo skopskiot i ohridskiot aerodrom posto cela evropa ke si nosi jadenje i pienje za po pat :-)

Inace eve poveke informacii od izgradbata na aerodromot, navistina dobro izgleda sega za sega i na veliko gradat.

http://sitel.com.mk/video/biznis/noviot-skopski-aerodorm-ke-bide-10-pati-pogolem-od-stariot
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 18-Jul-2010 at 19:25

Новиот скопски аеродорм ќе биде 10 пати поголем од стариот

На плус 40, од утро до вечер, се работи за Алаксандар Велики да си го заслужи името. ТАВ започна со градежните работи пред два месеци, откако претходно ги собраа сите дозволи и ги извршија сите мерења.

Велат дека особено опсежни биле мерењата на земјиштето затоа што Скопје било на трусно подрачје. Сега, се тече според планот. Треба до крајот на идната година, Александар Велики да добие сосема нов лик.

Дотогаш, Турците согласно договорот треба да ја изградат новата терминална зграда, новата противпожарна зграда, да ја продолжат пистата, да изградат нов паркинг со излез на автопат, нова клучка за влез во аеродормот, да ги инсталираат системите за навигација, да изгрдата поголемо паркиралиште за авионите, да се изгради комунална инфраструктура, нов карго терминал, да набават нова опрема за Александар Велики да може да функцира согласно сите меѓународни стандари, но и да стане регионален центар.

Од ТАВ се задоволни како течат работите. Нашите соговорниците не сакаа да зборуваат многу, велат не се важни зборовите, туку работата. Се жалат никој не им верувал дека почнале со работа, сите чекале ТАВ да се повлече и да замине во Приштина.

Камерата на Сител е првата што регистрира дека работите се во полн ек, а ТАВ останува тука со намера да стопанисува со скопскиот аредором во наредните 20 години.

Во монетов, се привршуваат бетонските работи на противпожарната зграда, која согласно меѓународните стандарди ќе биде најблиску до пистата. Кај административната зграда е завршена четвртина од работата. Почнати се бетонските работи за изгрда на новата карго зграда. Се вршат подготовки за изгрдаба на пристапен пат. Студијата за продолжување на пистата за половина километар е при крај.

Очекувањата се дека овој главен зафат ќе започне наредниот месец. Сепак, тој е и најтешкиот.

Студијата се работи заедно со експертите од контролата на летање, се бара најдобриот начин пистата да се продолжи без ниту еден лет да биде одложен. И за сите работи што се вршат досега, најважно е сообраќајот да не запре. Резултатите се очигледни. Во овие два месеци колку што тече изградбата, бројот на патници се зголемил во однос на лани. И тоа за над 17% во однос на јуни и 11% за половина од јули.

Најголемите активности се одвиваат тука.

Овде зад мене се гради новата терминална зграда. Ќе се простира на 40.000 метри квадратни, ќе биде на два ката. Ќе биде за десет пати поголема од сегашната која има 4.000 метри квадратни.

Новата терминална зграда не само по големината туку и по содржините ќе биде сосема различна од старата. Сегашни 8 места за чекирање ќе бидат заменети до 23. Двете врати од кои сега се излегува директно на пистата, ќе бидат заменети со 6 моста. До нив автобуси ќе ги земаат патниците и ќе ги носат до авионите. Ќе има продавници, фри шопови, ресторани... ќе личи на аеродормите во големите светски метрополи.

Позади, терминалната зграда ќе биде новиот паркинг со иста површина од 40.000 метри квадратни или 1.200 паркинг места. Што ќе биде со стариот терминал, се знае само дека нема да се урива. Плановите ќе се прават подоцна, можеби ќе биде стоковна куќа, а можби и ќе се издава за потребите на авиокомпаниите кои ќе отворат свои претставништва во земјава.

И во овој случај активностите течат паралелно. Овие бараки припаѓаат на АРМ, и во наредниот период треба да се дислоцираат. Еден дел од нив кои се наоѓаа кај згрдата на новиот хангар веќе се дислоцирани, а нова зграда ќе добие и воената команда.

Иако на Турците им се брза, Алаксандар да стане Велики порано, сепак плановите се дека до крајот на 2010 новиот современ аеродорм ќе биде подготвен да прима и по 6 милиони патници годишно или десет пати повеќе од досега.

- Се очекува новиот аеродорм да биде многу поголем и да прима многу повеќе патници. Турската компанија веќе е во преговори со неколку авиокомапнии кои треба да почнат да летаат за и од Скопје што ќе придонесе за зголемување на авиосообраќајот во земјава - вели Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски.

Согласно договорот ТАВ ќе го реконструира и охридскиот аеродром. Таму градежните работи ќе почнат во септември по завршувањето на туристичката сезона. Деновиве отпочнаа и мерењата на ветровите во штипско. Кога ќе биде готова студијата ќе се гради и карго аеродормот. Со анкес на договорот неговата изградба беше одложена за десет години.

 

Наташа Хаџиспиркоска Стефанова




http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/noviot-skopski-aerodorm-ke-bide-10-pati-pogolem-od-stariot
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 18-Jul-2010 at 19:31
Пак ги спомна автобусите. Нешто побркала новинаркава. Изгледа за полетување ќе бидат лостовиве, а за пристигнување ќе бидат автобуси, или обратно. Се гледа автобус на рендерите. Може да бдие нешто во тој стил горе за полетувања, долу за слетувања. Ова нагањам.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 18-Jul-2010 at 20:14
Незнам што сте запнале со автобусиве. Мостовите не ги исклучуваат автобусите. Токму вака функционираaт повеќето светски аеродроми, бидејќи најчесто бројот на авиони е поголем од бројот на мостови. Еве последен пат кога слетував на Јоже Пучник во Љубљана, македонскиот лет го натоварија во автобус и не однесоа под мостот на кој беше докиран летот од Приштина. 
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 18-Jul-2010 at 23:00
Мостовите ќе си бидат норамлно и за пристигање и за полетување. Автобусите обично во поголемите светски аеродроми служат за нискобуџетните авиокомпании (кои и затоа летаат толку евтино ги користат сите начини да заштедат, немаат ни канцеларии само онлине функционираат) или како што вика пбанкс во случај на гужва макар да ја секогаш кога сум летал со високобуџетна компанија(освен од скопје ) сум се симињал и качувал преку мост додека кога сум летал со нискобуџетна речиси без исклучок сум се возел со автобусот
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12124
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 18-Jul-2010 at 23:11
Се жалат никој не им верувал дека почнале со работа
И за ова кој е крив? Цело време све прават во тајност, со медиуми одбиваат да комуницираат, а сега после толку поминато време кога конечно решија да пуштат нешто во јавност, тоа го направија исклучиво преку Сител.


@pbanks
Никој не вика дека мостовите ги исклучуваат автобусите, туку новинарката пишала дека патниците од мостовите ќе се качуваат во автобуси кои после ќе ги носеле во авиони.
Ќе има шест патнички моста од каде автобусите ќе ги земаат патниците за да ги однесат до авионот.



Edited by Cloverstack - 18-Jul-2010 at 23:14
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 18-Jul-2010 at 23:16
Да, веројатно е истиот систем како во Љубљана. Незнам дали си бил во новиот дел на Јоже Пучник, но навистина е направен милина. Тоа е делот кај што се гејтовите. Скромно но со многу стил. Всушност воопшто не сум задоволен со изгледот на аеродромот. Изгледа како хангар, особено на челната страна од кај паркингот. Потоа не сум видел голем аеродром (или како што рече очигледно неписменото министерче)-РЕГИОНАЛЕН ХАБ кој има обичен паркинг, наместо неколку катни гаражи (кој патувал во стварен хаб знае за паркинзи за краткорочно и долгорочно паркирање и нивната огромна разлика). Аеродромот по изглед не само што неможе да се мери со оној во Тбилиси, туку и Пловдив е поубав! Инаку на Гугл Земја се гледа дека сегашната зграда е со димензии 250 на 350 метри, што прави површина од околу 85 000 квадратни метри. Како овој со 40 000 ќе бил со десет кратен капацитет не ми е јасно. Второ смешно е да се тврди дека ќе имал капацитет од 6 милиони годишно. За споредба Т2 на Софија има капацитет од 5 милиони а е огромен. За крај ќе напоменам дека најлогично би било сегашниот терминал во иднина да се користи од страна на нискотарифните компании (не се ниско буџетни, тоа значи дека тие немаат пари, а не дека наплаќаат малку). Кому би му бил потребен шопинг центар на локално аеродромче сред поле навистина не ми е јасно. Петровец е далеку од Шипхол.

Edited by Andrej_LJ - 18-Jul-2010 at 23:17
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 19-Jul-2010 at 00:19
Терминалот 2 у Софија е 50 000 квадратни метри и има 7 моста така да овој нашиот доколку е 40 000 метри квадратни нама да е многу поразличен од тој во софија.

А сегашниот наш аеродром со автобувчињата мора да стане аеродром на кој ќе оперираат нискоТарифните авиокомпании како што е во софија терминал 1 и многу други.

Edited by toasumjas - 19-Jul-2010 at 00:40
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 19-Jul-2010 at 00:36
А и овој сегашниот наш неверувам дека е со димензии 250 на 350 метри (должина на 3 ипол фудбалски игралишта). Овој сегашниот не е ни колку рамстор

Edited by toasumjas - 19-Jul-2010 at 13:06
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 19-Jul-2010 at 01:16
@Кловер, нема потреба да анализираме на кој медиум се појавила репортажава. За мене е разбирлива донекаде транспарентноста, а и селективноста на медиумот (ако веќе ја имало). Не е зафрканција па да биде хотел промаја и кој што му текне да дојде и така да слика. Настрана нашиот интерес да го документираме овој проект (може би еден од поголемите во наше време). И јас би сакал да можеме туку така да сликаме, ама некогаш може и несакајќи да нанесеме штета и по државна безбедност со такви слики. За почеток добро е што воопшто ја има репортажава, макар и на внимателно избран медиум. Ќе видиме во наредниот период. Допрва година и пол работа претстои, ако има тенденција на само еден медиум тогаш може да биде дискутабилно.

@Андреј кај ги измери 85 илјади? На ГЕ-Про мерев површина по контура на објектот, ми излезе 5000 и нешто ситно.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 19-Jul-2010 at 01:30
Упс целосно моја грешка, точно е околу 5000 м квадратни. А знае ли некој точно да обележи на ГЕ каде се наоѓаат сите набероени објекти сосе терминалот и новата клучка?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 3869
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 19-Jul-2010 at 09:31
ne mi se dopagja aerodromot spored izgledot.Spored slikata kako sto rekov i porano razocaran sum.
Za ohridskiot aerodrom treba da kazam deka bese cist, imase sliki od kulturata(slikata bese od bronza???) ubavi bea a aerodromot bese prepoln so lugje(ne se cudam ako slusam deka imale rast na patnicite) pred ohridskiot aerodrom ima i park i vo parkot ima kafe(baraka).za mkd standarti e ok. Inace bi stavel tamo klima, bi go prosiruval malku, renoviranje na parkot itn. se si imav vo slika .Uspeav da go slikam ohridskiot ezero od avionot ama ete......
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 121>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.702 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.