build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 21-Oct-2010 at 19:11
Изгледа каналот ке го бутат под земја, сега видов на гоогле дека има канал и пат одозгора како и да е ке видиме што ке се направи.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 21-Oct-2010 at 19:45
kako e ova mozno?Vidite kolku kvadratni metri kje bide terminalot vo libija i vidite kolku kapacitet ima aerodromot?A i izgledot e poubav od nasiot aerodrom!!
Kako e mozno nasiot da bide 40.000 m2 i da ima 3 milioni kapacitet a libijskiot so 79.000m2 dva i pol milioni????
 


NEW SEBHA INTERNATIONAL AIRPORT TERMINAL BUILDING (LIBYA)

COMMENCEMENT DATE: DECEMBER 2008
COMPLETION DATE: DECEMBER 2011

FACTS & FIGURES

TERMINAL DESIGN CAPACITY: 2,500,000 PASSENGERS PER YEAR
TERMINAL BUILDING AREA: 75,000 m2
APRON CONSTRUCTION AREA: 98,000 m2
TAXIWAY CONSTRUCTION AREA: 240,000 m2
PASSENGER BOARDING BRIDGES: 14 UNITS
CHECK-IN ISLANDS: 2 UNITS
CHECK-IN COUNTERS: 42 UNITS
ELEVATORS: 10 UNITS
ESCALATORS: 6 UNITS
BAGGAGE CLAIM CAROUSELS: 5 UNITS
BAGGAGE HANDLING SYSTEM CAPACITY: 3,600
BAGGAGES/HOUR

Sebha, being one of the farthest frontier states of the Ottoman Empire, is becoming another signature airport project to be realized by TAV Construction.

Originally the project has been planned to be realized in parallel with the Tripoli International Airport. However due to revisions in the contract type and scope increase, the project is planned to be finalized in late 2011.

The new and contemporary terminal building will have the capacity of 2.5 million passengers per year, when finished. The scope of works also comprises 98.000 m² of apron and 240.000 m² taxiway construction in addition to the works for the 75.000 m² terminal building.
 




Edited by my Macedonia - 21-Oct-2010 at 19:46
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 22-Oct-2010 at 16:50
Eve uste edna fotka od skopskiot aerodrom(vidite go avtobusot!!!star a i nema uslovi za lica so hentikep)iako ima takvi patnici



Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 22-Oct-2010 at 17:15
Автобусов можно е да го смениле иако е пак крш претходно имаа еден жолт исто така во многу лоша состојба.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 22-Oct-2010 at 17:28
A vo ohridskiot ne sum zabelezuval deka ima avtobus, no mislam deka nitu ne im e potrebno!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 27-Oct-2010 at 12:22
ТАВ ќе ни долета нискобуџетски авиокомпании


Од владиниот Кабинет уверуваат дека турскиот концесионер неодамна ги обезбедил и потребните пари за завршување на планираните инвестиции на аеродромите на кои треба да дојдат нови авиокомпании


Турски ТАВ - концесионерот на двата македонски аеродрома работи турбо и ако продолжи со тоа темпо, ќе ги запази роковите за реализација на инвестициите на скопскиот аеродром "Александар Велики" и на охридскиот "Св. Апостол Павле", а тоа е 20 октомври 2011 година. Ова уверување го искажа министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески на неделната отворена владина седница кој рече дека во најголем дел изведбените активности на двата аеродрома се реализираат според предвидената динамика, што даваат гаранции дека и ќе финишираат според најавите дадени од страна на челниците на ТАВ Холдингот.

Владиниот Кабинет беше информиран дека турскиот концесионер неодамна ги обезбедил и потребните пари за завршување на планираните инвестиции со кои ќе се направи реконструкција и модернизација на македонските аеродроми. Исто така, од ТАВ најавиле дека со зимскиот ред на летање кој стартува од 30 октомври, ќе дојдат и нови авиокомпании, кои ќе отворат нови авиодестинации, при што, на почетокот на идната година се очекува да пристигнат и некои нискотарифни авиокомпании кои инаку биле заинтересирани за летови на Охридскиот аеродром. Се очекува тие конечно да понудат евтини авиобилети за македонските патници.

Неодамна ТАВ ги презентираше своите изведбени активности на Скопскиот аеродром, каде, како што беше најавено, веќе до март следната година ќе заврши административната и противпожарната зграда. До 20 октомври 2011 година треба да биде пуштена во употреба и новата двокатна терминална зграда, која ќе биде со вкупна површина од 40.100 квадратни метри, ќе има 23 шалтери за чекирање на билетите, а ќе има шест директни мостови за влез во авионите. Исто така, во договор со Владата се работи и на новото сообраќајно решение, со кое аеродромот ќе се поврзе со автопатот.

На "Св. Апостол Павле" моментално се работи на проширување на паркинг-просторот за моторни возила, а се гради и ВИП-објект помеѓу административната зграда и терминалот. Модернизацијата на Охридскиот аеродром опфаќа и реконструкција на пристанишната платформа каде се паркираат авионите, а во тек е и преуредување на административната зграда.
Инаку, Министерството за транспорт и врски ја ангажираше холандската консултантска компанија "Нако" за да контролира дали ТАВ ги реконструира македонските аеродроми според договореното. "Нако" ќе добие 60,5 милиони денари за консултантски услуги за начинот на реализација на концесискиот договор за аеродромите во Скопје и во Охрид.


http://vecer.mk/?ItemID=832DABAD97C2B04389141323165722C5
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Skopje View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 28-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Skopje Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 09-Nov-2010 at 17:46
знам дека е надвор од темата но и ова треба да се знае..Кога планираат да го средат сајтот на аеродромите ? Question
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 10-Nov-2010 at 19:50

Колку е безбедно македонското небо

Слабости се забележани во имплементацијата
на безбедносните процедури и во делот на човечките ресурси

Соња Маџовска


Европската комисија бара посигурно македонско небо. Во извештајот за напредокот на Македонија објавен вчера, се констатира дека е направен ограничен напредок во областа на воздушниот сообраќај. Особено се потенцирани слабостите во делот на имплементирање на процедурите за безбедност во авиосообраќајот, и во делот на човечки ресурси, при што е констатирано дека вработените во воздушната пловидба имаат недостиг од соодветно искуство, а во Министерството за транспорт и врски и натаму има недостиг од квалификуван кадар за воздушниот сообраќај. „Ограничен напредок може да се забележи во областа на воздушниот сообраќај. Усвоена е легислатива со која се имплементира Законот за воздушен сообраќај со осврт за дополнително регулирање. Агенцијата за цивилна воздушна пловидба е претворена во одделно регулаторно тело. АЦВ издаде лиценца за обезбедување воздухопловни услуги на државно акционерско друштво. Делови од првата фаза на Договорот за заедничка европска воздухопловна област се однесуваат на условите за пристап на овој пазар, менаџмент со воздушниот сообраќај и за безбедност во авиосообраќајот, а безбедносните процедури не се имплементирани,“ се вели во извештајот на ЕК. Забелешки има и во делот на човечките ресурси.

„Човечките ресурси во Агенцијата за цивилна воздушна пловидба не се зајакнати. Неодамна ангажираниот персонал од компанија за воздушна пловидба има недостиг од соодветно искуство. Одделот за воздушен сообраќај при Министерството за транспорт и врски се' уште има недостиг од квалификуван кадар. Административниот капацитет во Секторот за воздушен сообраќај треба да биде зајакнат, особено во смисла на квалификации на персоналот. Подготовките во оваа област се малку унапредени“, констатирала Европската комисија. Поранешниот директор на АЦВ, Зоран Крстевски, се пожали дека подолг период барале да вработат нови лица во делот на инспекциските служби, но тоа не им било одобрено од Министерството за финансии. „АЦВ иако има потреба од 13 нови вработувања, во изминативе две години баравме да ни се дозволи да вработиме барем двајца инспектори во делот на контролата на летање. АЦВ иако не бара пари од буџетот досега не добивме дозвола за да вработиме нови инспектори. Со новата поставеност Управниот одбор на АЦВ ќе може да го направи тоа, односно со новата финансиска програма ќе ги предвиди тие вработувања“, изјави вчера за „Утрински весник“ Зоран Крстевски. Тој иако поднесе оставка уште во мај, се' уште ја извршува функцијата прв човек на Агенцијата, се' до завршувањето на постапката, која е во тек за избор на нов директор на АЦВ. Од Македонска навигација, под која спаѓаат контролорите на летање, вчера ни изјавија дека не сакаат да го коментираат извештајот на ЕК, се' додека не го видат, но оттаму уверуваат дека оваа институција располага со стручен кадар. Од Министерството за транспорт и врски, пак, информираат дека во тек се постапки за нови вработувања во Одделот за воздушен сообраќај. „Министерството за транспорт и врски објави огласи за вработување на три лица во Секторот за воздухопловство, и тоа еден помлад соработник и двајца советници по што донесени се решенија за вработување на еден советник за аеродроми и аеродромски услуги и еден советник за стратешки план и економски развој на цивилното воздухопловство“, се вели во соопштението од Министерството. Оттаму уште еднаш потврдија дека со измените на Законот за воздухопловство, за вработување на идни кадри во АЦВ, како независно регулаторно тело нема да биде потребна согласност од Министерството за финансии. ЕК како позитивно го нотира носењето европската легислатива за воздушен сообраќај, и смета дека тие се правилно променети, но во извештајот се вели дека се потребни дополнителни напори за комплетирање на регулаторното порамнување со единственото европско небо внатре во рамките на ИСИС-програмата. ЕК препорачува македонските власти да формираат посебен Комитетот за истраги на авионски несреќи, кој треба да го зајакне својот капацитет да дејствува како независно тело за истражување на несреќи и сериозни инциденти, а не како досега да се формираат ад-хок комисии, за истражување на одделни несреќи.


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=97D368D4E38DF24D8DC6AAE391B07CF9



"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 11-Nov-2010 at 16:20
Еве неколку фотки од вчера што успеав од мобилка да насликам.







Ова зградава не знам дали ке биде карко терминал, се гледаше дека интензивно се работи и во проширување на пистата,внатре навистина беше ептен чисто немаше ниеден пикавец, неколку жени цело време собираа смет.сакам да кажам дека малку напредок има во изградбата, и во менаџирањето да се надеваме дека за скоро време ке го завршат ,само највеке ме изнервира паркингот ,направив 1 саат ми наплатија 50 денари ,па уште 50 денари оти поминале 3 минути повеке ,и мораше да наплатам 100 денари за 3 минути повеке, а јас чекав за наплата повеке од 10 мин.


Edited by mitatos - 11-Nov-2010 at 16:22
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Skopje View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 28-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Skopje Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 16-Nov-2010 at 18:52

Над 10% од вработените на Александар Велики зеле отпремнини

Досега 75 работници или над 10% од персоналот на скопскиот аеродром Александар Велики ја напуштиле компанијата со отпремнини.

Како што дознава Сител, концесионерот ТАВ на доброволците за заминување од работното место просечно им исплатил по 15 илјади евра. Согласно договорената формула, отпремнината изнесува 40 отсто од брутоплатата помножено со 70 месеци и по половина процент за секоја година минат труд.

На работниците кои имаат 4 години до пензија им се пресметува 45% од брутоплатата. Највисоката отпремнина достигна 21 илјада евра.

Како што велат извори за Сител од аеродромот, кај работниците со поголем стаж има незадоволство од понудата и на повеќето од нив не им се исплати да дадат отказ.

Според нив најдобри пари впрочем добиваат оние што се вработиле изминатава деценија, а на аеродромот дошле по партиска линија и кои добиваат и значително повисоки плати. Затоа и најголем дел од оние што заминале се меѓу помладите работници.

Сега бројот на работници на Александар Велики спадна на 525, а според нашите информации целта на турскиот холдинг е вработените да ги сведе на 400.

 

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 16-Nov-2010 at 22:59
Мене оваа информација ме радува. Дури и ТАВ да се повлече утре во хипотетичко веќе невозможно сценарио, ќе биде само добивка за нас еден аеродром со пролуфтиран број на вработени ако земеме во предвид дека во минатава деценија таму изнабутаа луѓе како да е социјална установа. 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 18-Nov-2010 at 03:32

СКОПЈАНИ СКАПО ГИ ЧИНИ ПРЕВОЗОТ ДО "АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ"


Аеродром без јавен превоз, таксистите дерат


Превоз со такси до Скопскиот аеродром чини од 20 до 30 евра во зависност од кој дел на градот тргнувате кон Петровец. Во земјите во соседството и во Европа функционираат редовни автобуски линии до аеродромите


Скопје е една од ретките, ако не и единствената метропола, која години наназад нема редовна автобуска линија до своето авиопристаниште. Секаде во светот аеродромите се поврзани со редовни автобуски, железнички, трамвајски или тролејбуски линии, па патувањето е брзо, едноставно и што е најважно, во најголем број случаи и евтино. Кај нас, авиопатниците се препуштени самите на себе и на сопствената организација на превоз до и од Скопскиот аеродром. И тоа со свои возила или со такси, при што владее хаос со таксистите кои набиваат превисоки цени за своите услуги и ги дерат патниците (за неупатените ја подигаат цената од она што е реално да го платат на релација од Скопје до "Александар Велики"), што, пак, за многумина од нив, кои прв пат доаѓаат во Македонија, создава грда слика за земјата.

Градските власти, претпријатијата за автобуски превоз и Министерството за транспорт и врски, иако признаваат дека автобуски превоз до аеродромот е повеќе од потребен, сепак сега-засега не најавуваат решение кое ќе ги намали трошоците на патниците. Овие институции, а и новиот сопственик на аеродромот, турската компанија ТАВ, сметаат дека најверојатно ваквата линија би била нерентабилна и, според нив, ова е главната причина за долгогодишното одложување за наоѓање решение на овој проблем.

Превоз со такси до Скопскиот аеродром чини од 20 до 30 евра во зависност од кој дел на градот тргнувате кон Петровец.
-Морав да платам 800 денари за да се превезам до аеродромот "Александар Велики". Не се малку, но немав избор, зашто немаше кој да ме превезе - вели еден скопјанец.
Од такси-компанијата "Наше такси" велат дека тоа им била фиксна цена. Дека 800 денари се една убава дневница призна и самиот таксист. Рече дека само одредени такси-возила од нивната компанија ја имале таа привилегија.

На аеродромот чекаат диви таксисти, кои наплаќаат и по 1.500 денари, односно 25 евра, па дури и повеќе, во зависност од тоа колку авиони ќе слетаат тој ден. Иако на аеродромот се истакнати цените за такси-превозот до секој град поединечно, дивите ја искористуваат неукоста на патниците, особено на странците.

ВО СОСЕДСТВОТО Е ПОИНАКУ
Во земјите во соседството функционираат редовни автобуски линии до аеродромите. До белградскиот аеродром има автобус на секои 32 минути, а цената на билетот е 65 динари. Таму наредниве денови ќе профункционира фиксна цена за такси-превозот, како што е впрочем и во повеќето европски држави. Белграѓани кои ќе слетаат на тамошниот аеродром и ако сакаат да се превезат со такси до Белград, во зависност во кој дел одат, ќе мораат да издвојат од 1.500 до 7.000 динари (од 14 до 65 евра). Во Будимпешта, Прага или пак, Рим, овој вид превоз е многу поевтин.

Така, во Будимпешта зоните со фиксни цени се воведени во 2006 година и најевтиниот такси-превоз до аеродром чини 16, а најскапиот 20 евра. Во Прага има 12 зони. За превоз со такси во близина на аеродромот треба да се плати 6,5 евра, до центарот на градот потребно е да се издвојат 20 евра, а ниту еден таксист не може да наплати повеќе од 43 евра. Во Рим, од аеродромот "Кампино" до центарот на градот такси-превоз чини 30 евра, додека од воздушното простаниште "Фиумичино" до истата дестинација потребни се 40 евра. Во главниот град на Норвешка, Осло, потојат пет зони со фиксна цена од аеродромот "Гардермоен". Најевтината е 69 евра, а најскапата 103 евра. До центарот на Осло такси-превозот чини 85 евра. Во Барселона пак, до аеродромот "Ѓирона" превозот чини 22 евра.

http://vecer.com.mk/?ItemID=8C92DFE0CE0ECB4797447C1091E84F56
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 07-Dec-2010 at 22:42

Нивите - ни писта ни ораница

Државата го купи земјиштето од земјоделци од Штипско и од Светиниколско, кое сега се води како градежно, па нема да може да се обработува уште 10 години, а дотогаш нема да почне ни изградбата на карго-аеродромот

Околу 500 хектари плодно земјиште во Овче Поле, од кое две третини во Светиниколско, а една третина во Штипско, во следните десет години ќе стои неискористено. Поголемиот дел од таа земја беше сопственост на жители на штипското село Врсаково и на светиниколските Мустафино и Ерџелија, а државата пред повеќе од една година за солидни цени ја откупи од нив, бидејќи таму треба да се гради карго-аеродром. Но плановите се изјаловија. Турски „Тав“ ги зеде под концесија скопскиот и охридскиот аеродром, со обврска да го гради и карго-аеродромот кај Штип, но подоцна излезе дека за изградба на аеродром требало да се вршат десетгодишни мерења на ветровите на теренот каде што ќе се гради. Сега таму не се гради ни аеродром, ниту пак се обработува земјата. Помал дел од селаните со парите од продажбата, од која некои добиле и по 100.000 или 200.000 евра, веќе купиле станови во Штип, Скопје, Свети Николе бидејќи по продажбата останале без земја. Но, повеќето не се откажуваат од земјоделството, па ги чуваат тракторите и другата механизација и со неа ги обработуваат нивите што им останале, кои не се на местото предвидено за изградба на аеродромот. Уште лани тие поведоа иницијатива земјиштето што им го откупила државата сега да им го даде под закуп, за да не стои необработено, но досега добиваа негативни одговори.

- Тоа земјиште сега не е земјоделско, туку градежно, опфатено со концесискиот договор со „Тав“. Може да го управуваат само државата и концесионерот „Тав“ - изјави деновиве во Штип министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески.

Земјоделците велат дека ќе продолжат да бараат земјата да им се издава под закуп бидејќи било штета тракторите да им ‘рѓосуваат, а стотици хектари најплодна овчеполска земја опфатена со систем за наводнување да стои необработена и да биде обрасната со трева и пиреј. Сметаат дека штетата е повеќекратна - државата останува без стотици тони земјоделски производи и без надоместок за користење на водата од хидросистемот, а селаните без значителни приходи, кои може да ги остварат ако ја обработуваат таа земја.

- На таа плодна земја најмногу одгледувавме жито, сончоглед, градинарски култури, бостан, детелина... Целата површина веќе втора година не се работи и е обрасната во висока трева. Во неа се кријат и волци, кои ги напаѓаат овците што таму пасат. Не криеме дека земјата ни беше добро платена од државата. Но, кој би имал штета ако и сега ја работиме земјата, додека да почне да се гради аеродромот. А, што ако не се изгради? Ќе останеме и без земја и без аеродром, во кој многумина гледаа можност и за вработување. Парите од продажбата на земјата брзо се трошат, па ако не се изгради аеродромот, овие села може да се испустат - велат жители на Мустафино.

Управата за хидрометеоролошки работи, според директорот Ванчо Димитриев, кој е светиниколец, поставила автоматска мерна станица и почнала со долгорочно мерење на јачината на ветровите пред половина година. Така налагале светските стандарди пред да се почне постапка за изградба на аеродром.

- Со продажбата, земјиштето на кое треба да се гради аеродромот е трансформирано од земјоделско во градежно неизградено и негов сопственик сега е државата. Многу сложена би била постапката за издавање под закуп на тоа, сега градежно, земјиште. Сепак, мислам дека може да се најде некое решение, кое повеќе би било прашање на добра или на политичка волја. Може таа земја краткорочно да се изнајмува, на по една година. Не е добро плодна земја да стои необработена - истакнува Ванчо Димитриев, кој до пред три месеци беше директор на Државниот инспекторат за земјоделство.

Љупчо Шатевски

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=4279240916F423429950423FEFE4C9DC
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 13-Dec-2010 at 15:03

Originally posted by pbanks

Мене оваа информација ме радува. Дури и ТАВ да се повлече утре во хипотетичко веќе невозможно сценарио, ќе биде само добивка за нас еден аеродром со пролуфтиран број на вработени ако земеме во предвид дека во минатава деценија таму изнабутаа луѓе како да е социјална установа. 

Druze,na mestoto na vrabotenite koi zaminuvaat so otpremnina,se vrabotuvaat lugje koi se spremni da rabotat za mnogu pomala plata.

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 14-Dec-2010 at 20:22
Do 4 januari kje ima sliki od ohridskiot aerodrom, ako ne mi se menuva planot
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 14-Dec-2010 at 20:53
Дечки, ова е најголемиот инфраструктурен проект кај нас што се одвива во моментов, толку ли нема некој пат кон Аеродромот да слика од време на време како оди напредокот...
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 14-Dec-2010 at 21:10
Ne veruvam deka navistina kje moze da se slika nesto od avtopatot, a kolku za dalecinata, ne e daleku!
Ni treba nekoj sto letuva od-do skopskiot aerodrom, mislam deka imame nekolku od diasporata no ne slikaat!
Jas navistina se obiduvam da ve informiram malku, do kade se!
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 63
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 16-Dec-2010 at 16:27
Jas imam let za skopje na 24dec. ke vidam dali ke mozam nesto da slikam za vas
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 16-Dec-2010 at 16:34
Mene mi se smena planot!Kje odam vo 25 dec vo skopskiot aerodrom, taka mi go napravija!
Sega sto kje bide problem e snegot, posto mislam deka nema da se gleda nesto!
Ajde da si slikame dvete, nema da ni steti!
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 63
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 16-Dec-2010 at 16:55
hehe da ti bese na tebe letot na 24 dec. ke pravame zaedno edni sliki ama na 25 dec. sam veke u strumica i nemam vreme na ovoj den :P
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.471 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.