build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #941 Posted: 18-Feb-2011 at 11:44
Никаде не пишува да се протега, туку дека ќе биде вкупно 40000. Па би биле два спрата (слика) по 20.000. Што би било баш колку Ramstore.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #942 Posted: 19-Feb-2011 at 22:40
Eve spored mojata analiza, kakva forma na vlezot kje ima aerodromot:


Inace renderot e za pristinskiot aerodrom!

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #943 Posted: 22-Feb-2011 at 12:14

ИнтервЈу: Мурат Орнекол, генерален оперативен директор на ТАВ холдинг

На македонските аеродроми ќе се слетува и во магла

Идната недела се навршува една година откако турската компанија ТАВ официјално го презеде раководењето на скопскиот и на охридскиот аеродром. Со долгоочекуваната модернизација на „Александар Велики“ и на „Свети Апостол Павле“ македонските воздушни пристаништа конечно треба да заличат на тие во развиените европски земји. Реконструкцијата на аеродромите ја дополнува и неодамнешниот влез во земјава на нискобуџетната авиокомпанија „Виз ер“, која од јуни по ниски цени ќе лета од Скопје до Лондон. Со генералниот оперативен директор на ТАВ, Мурат Орнекол, разговаравме за тоа што ќе донесе модернизацијата на аеродромите, дали ќе влезат други нискобуџетни компании во земјава, како и кој може да биде нов национален авиопревозник.

Објаснувајќи ја динамиката на градежните работи на двата аеродрома, Орнекол пред неколку месеци најави дека е можно реконструкцијата да заврши и пред предвидениот рок, 20 октомври годинава.

- С` уште стојам на тоа. Според концесискиот договор што го потпишавме со Владата, градежните работи треба да бидат завршени до 20 октомври. Се надевам дека ќе завршиме пред време. Но засега тоа е само надеж, с` уште не можам да кажам дека е ветување - вели Орнекол.

l Што ќе добијат граѓаните со модернизацијата?

- Разликите ќе бидат неспоредливи. Сегашната терминална зграда има неколку илјади квадратни метри, додека по завршувањето на градежните активности новата зграда ќе се простира на 40.000 квадратни метри. Таму ќе инсталираме најмодерни технологии со кои во голема мера ќе се подобрат услугите што ги нудат аеродромите. Ќе се модернизира чекирањето на багажот и на патниците, ќе има повеќе шалтери, со што ќе се намалат редиците. Ќе има помодерни шалтери за купување билети, повеќе излезни капии, нови кафетерии, голем фришоп. Административната зграда ќе им нуди многу подобри услови на вработените. Во новите згради нема да биде задушливо бидејќи ќе има добра климатизација. Условите за патниците ќе бидат многу подобри, а со тоа и авиокомпаниите ќе бидат позаинтересирани да ги користат македонските аеродроми. Тоа, пак, ќе придонесе за создавање подобри економски услови во земјава.

l Концесискиот договор ве обврзува да изградите и карго-аеродром во Штип, инвестиција за која јавноста се сомнева дека некогаш ќе се реализира. Ќе биде ли во можност ТАВ да го изгради тој аеродром?

- Концесискиот договор н` обврзува да го изградиме тој аеродром, но за 10 години. Така што ние ќе ја исполниме таа обврска.

l Значи ли тоа дека во моментов воопшто не размислувате за таа инвестиција, односно ќе причекате додека да дојде на дневен ред?

- Веќе е на дневен ред бидејќи стои во договорот. Но, мора да причекаме, да ги добиеме точните податоци кои се неопходни за да можеме да го дизајнираме тој аеродром, односно да може да го направиме проектот. Кога ќе биде одобрен проектот, ќе можеме и да го реализираме. Сепак, најпрво мора да ги добиеме точните метеоролошки податоци за локацијата.

l Со оглед на економската криза, имате ли доволно пари за да ја завршите модернизацијата на аеродромите?

Пред извесно време соопштивме дека го финализиравме договорот за кредитна линија од 70 милиони евра. Дополнително ТАВ ќе инвестира околу 35 милиони евра сопствени пари. Значи, вкупно околу 105 милиони евра. Без оглед на тоа дали го имаме кредитот, веќе може да ги видите новите згради. Од чии пари мислите дека досега се градеа? Сето тоа е наша инвестиција. Новата терминална зграда, административната и противпожарната зграда, карго-терминалот, продолжувањето на пистата, сето тоа досега е направено со пари на ТАВ. Истото важи и за новите објекти на охридскиот аеродром. Ние доаѓаме до крајот на проектот, а вие прашувате дали с` ќе биде завршено навреме. Не треба да се грижите, работиме и немаме никакви проблеми. Може да видите лично, со свои очи, дека ги исполнуваме обврските од договорот, имаме подобрени перформанси и работење, така што с` ќе биде завршено навреме.

l Размислувате ли во рамките на инвестицијата да набавите некаков систем за да се справите со маглата на аеродромите?

- Има систем, но тој доаѓа од Бога. Инаку, с` уште не постои технологија која може да помогне за да се растера маглата, како што нема ни технологија за да се предвидат земјотресите. Тоа не може да се избегне. Но, има модерни навигациски системи кои овозможуваат безбедно слетување и полетување во услови на магла. Тие многу често се користат во Скандинавија, каде што има многу магливи денови. Таму авионите слетуваат и полетуваат и на видливост од 50 метри со помош на навигациски системи. Таква технологија ќе набавиме и таа е вклучена во инвестицијата.

l По долго време „Виз ер“ влезе во Македонија како единствена нискобуџетна компанија. Зошто ваквите компании н` избегнуваат?

- Влезот на „Виз ер“ е успех на ТАВ, тоа е разликата што ја носи ТАВ. Не претерувам кога ќе кажам дека тоа е резултат на десетгодишното искуство од нашето работење во повеќе земји како Турција, Грузија, Тунис и многу други. Секаде создадовме многу добри врски и контакти со авиокомпаниите. Тие ни веруваат бидејќи знаат дека секогаш им нудиме вистински статистики за бројот на патници. Кога ќе ветиме нешто, секогаш го одржуваме зборот. Воопшто не беше лесно да го убедиме „Виз ер“ да дојде во Македонија. Ни беа потребни околу девет месеци. Но, успеавме и сега е ред граѓаните да ја искористат можноста. Не е лесно да се убедат нискобуџетните компании да дојдат. Постојат и одредени ограничувања од цивилното воздухопловство кои го отежнуваат целиот процес. Агенцијата за цивилно воздухопловство има потпишано билатерални договори со различни земји, што доведува до одредени лимитирања на летовите. Во такви случаи треба да ги убедиме цивилните воздухопловства на двете земји да дадат дозвола за тие летови. Во случајот со „Виз ер“ ги надминавме таквите проблеми.

l Покрај „Виз ер“, и „Корендон“ најави летови, а преговарате и со „Рајан ер“. Постои ли друга компанија со која ќе н` изненадите годинава?

- Нека биде изненадување. Премногу е рано за да се споменат имиња. Ситуацијата не е премногу лесна за нас бидејќи сме свесни за конкуренцијата што ја имаме во земјите од регионот.

l Приштинскиот аеродром воведе директна авионска врска со Њујорк. Што повеќе нуди Приштина, зошто од Скопје не може да се воведе таква линија?

- Никогаш не сме рекле дека Скопје нема таква можност. Приштинскиот аеродром има таква линија бидејќи на Косово е стационирана американска војска, која често патува на релацијата. Но, ова не значи дека Скопје никогаш нема да има слична линија. Само, Македонците треба да побараат таква авиоврска, да притискаат да се воведе ако навистина мислат да ја користат. Може да доведеме авиокомпанија која ќе сообраќа до Њујорк, но која е поентата ако нема патници? Со продолжувањето на пистата ќе се овозможи полетување и слетување на големи авиони какви што се користат за прекуокеански летови. Но, тие авиони треба да се пополнат, а имаат околу 300 седишта.

l Од вашето досегашно работење во Македонија гледате ли некоја авиокомпанија што е доволно моќна за да го заземе местото на МАТ како национален авиопревозник?

- Во овој момент не. Ако имаше таква, досега и официјално ќе беше именувана за национален авиопревозник. Постојат одредени критериуми кои таквата компанија треба да ги исполни, одредени барања на Агенцијата за цивилно воздухопловство. Тој процес бара време, не се случува за недела или две. Има многу компании што се заинтересирани да летаат под националното знаме, но јас во овој момент не можам да видам таква. Во Македонија постојат неколку авиокомпании што коректно работат. Но, засега не ги исполнуваат потребните критериуми. ТАВ се однесува исто кон сите авиокомпании, без разлика дали се национални авиопревозници. Би било полесно да се работи кога би имало национален авиопревозник, но и во вакви услови ние продолжуваме да работиме и да склучуваме нови договори, како овој со „Виз ер“. Тоа е нашиот предизвик.

l Статистиката покажува зголемување на бројот на патници на двата аеродрома во споредба со претходните години. Какви се вашите проекции за годинава?

- Имаме слична агресивна цел за годинава. Просечно слично зголемување како што имавме во 2010 година, односно 30 отсто на охридскиот и околу 15 отсто на скопскиот аеродром. Очекуваме таквите стапки на пораст да продолжат и во следните 4-5 години. Сметаме дека влезот на „Виз ер“ ќе донесе зголемување на бројот на патници и до 30 отсто, во зависност од успехот што ќе го има компанијата во земјава.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=899965446E9C6049815ABCA307CFEC16
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #944 Posted: 23-Feb-2011 at 04:05
Back to Top
LouReed View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 133
  Quote LouReed Quote  Post ReplyReply #945 Posted: 23-Feb-2011 at 16:56
Daj vovedete direkten let New York - Skopje, barem dvapati nedelno i ke imate patnici.
New Jersey a puno so Makedonci, a i site drugi iselenici vo Amerika ke go koristat toj let zatoa sto ke letaat preku JFK.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #946 Posted: 23-Feb-2011 at 19:10
Шансата на скопскиот аеродром да стане регионален е во форсирањето на прекуокеанските летови (Њу Јорк, Сиднеј/Мелбурн, Мумбај/Шангај/Пекинг). Мислам дека ќе има доволен број на патници, бидејќи во радиус од 700 километри нема аеродром од каде што има директни линии кон овие многу атрактивни градови. Освен патниците од Македонија, целни (потенцијални) патници се и од Бугарија, Србија, Косово, Албанија, северна Грција и Црна Гора.
Топката е во рецета на ТАВ и Агенцијата за цивилно воздухопловство. Мислам дека со добро лобирање и подготовка на добри студии за исплатливост, кои би им ги понудиле на големите компании како Квантас, Етихад, Емиратес, Катар Ерлајнс, Делта и др.
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #947 Posted: 23-Feb-2011 at 23:23
@nylon
Се надевам дека не си озбилен?!Ние да ги земаме патниците од горенаведените држави???Да летале за прекуоански земји,а немаме авион ни за Софија?Студиите се направени одамна,исплатливост нема.
Над тебе колегава мисли дека има потреба за 2 лета неделно до УСА?!
Секој има право на мислење,ама бидете среќни што можеме да стигнеме до Белфрад,Загреб,Подгорица...Тоа е нашиот максимум.
ПС Единствени наши патници,те најголемиот дел се нашите луѓе кои живеат и работат во Европа.Да не се тие,аеродромот би можел да се затвори одма.Така стојат работите,а вие слободно сонувајте.И најпрвин да воспоставиме летови барем за Париз,Берлин,Лондон...па да зборуваме за летови за УСА И Австралија кои за нас во моментов се блиски како и патување на Марс или Венера.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #948 Posted: 23-Feb-2011 at 23:48
Па јас како што знам Македонија не се наоѓа во балтичкиот регион па да се граничиме со Данска, Шведска... Зборувам за Србија, Косово, Бугарија... Демек они имаат некој ептен јак развој на повидок или?

Целта ми беше да го кажам следново: Прекуокеански лет за Сиднеј на пример, да има во Белград и во Софија паралелно, нема да виде исплатлив бидејќи нема да има доволно патници. Но ако се соберат патниците во радиус од 500 километри од Скопје (значи од Македонија, Србија, Бугарија, Косово, Црна Гора) ќе има константно доволен број на патници за горенаведените прекуокеански летови.
Секако ова прашање отвара и многу други како што се авионксото поврзување со соседството, патна инфраструктура, железница итн.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #949 Posted: 24-Feb-2011 at 04:10

I ja se nasmeav koga slusnav za Amerika, pa kolku luge patuvaat vo Amerika nema shansi i teorija posto koj nashi luge patuvaat do Amerika tolku chesto? I da napravat let ednas mesecno pak ke bide poluprazen pogotovo preku godinata ne za odmorite. Prasanje i kolku pari gubat od Pristina nataka, i tamo da ne se Americkite Vojnici i rabotnici sto rabotat vo Bondstil bazata ke imaat mnogu po malku patnici.

Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #950 Posted: 24-Feb-2011 at 04:28
Е добро де,разбрав за кои држави зборуваш.Не разбрав само како мислиш да ги привлечеш патниците од тие земји?Со што?Како ќе ги привлечеш патниците од Косово и Албанија?За Србија,Бугарија или Грција да не правиме муабет.
Сите тие земји се поголеми,подобро организирани,имаат многу подобри авионски врски,така да не е доволно дури ни да воспоставиш директни линии до Сиднеј(на пример) за да дојдат до Скопје.Целава приказна со такви интерконтинентални летови ми делува добронамерно,ама премногу наивно.
Не можеме ние да запишеме факултет,а да не сме завршиле средно школо.Немаме летови за Париз и Лондон,а ќе летаме за Австралија?Тука не помагаат никакви нови студии и испитувања.Скопје ја испушти шансата пред 10 години,нова шанса тешко дека ќе добие.Со Белград и Софија немаме основа да се споредуваме,Тирана секоја година го зголемува бројот на патниците за 200.000,далеку пред нас се и Подгорица и Приштина.
Која сериозна авио-компанија лета во Скопје?Што да ги привлече?На крају крајева,од нашиот аеродром дигнаа раце баш оние кои викаа дека ќе донесат по 5-6 милиона патника годишно.Дигнаа раце во смисол да сфатија дека тоа не е возможно.
Наша единствена шанса е колку год тоа да звучи чудно-аеродромот во Охрид.Идеален за ефтини летови,релативно блиску до сите градови во Македонија(мала земја сме),не се користи воопшто,те нема летови за никаде...Ама и за тоа аеродромче ние немаме никаква стратегија,ко што немаме ни за Скопје.Во тој поглед не помага ни 10 пати поголем терминал од оној во Софија и Белград.Не помага ни тоа што цената на пиво оди од 50 на 150 денари,ни тоа што немаме превоз до Скопје од аеродромот.
Да почнеме од основните работи,да пуштиме автобуси до Петровец,да воспоставиме летови до поголемите европски градови,да имаме барем една македонска авиокомпанија,да имаме попрофесионален однос...За почеток,да им купиме на вработените униформи.
А летови до УСА и Канада и Австралија се во овој момент СФ.Така и ќе остане уште долг период.Тоа за нас е преголем залак.Потезите на раководството на аеродромите во МК не оставаат простор за никаков оптимизам,Погледни ја само работата на една компанија која загуби на тендерот кај нас(а работи во соседството) и спореди ја со работата на компанијата победник.Ќе приметиш реални планови,реален пораст на патници,напредок во сите сегменти.Кај нас,за жал ,се тоа изостанува.
Затоа и реков,да бидеме среќни што ги имаме и овие авио-линии кои ги имаме.Најпрвин,да се потрудиме да ги задржиме.                        
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #951 Posted: 24-Feb-2011 at 14:13





Sto e ova?
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #952 Posted: 24-Feb-2011 at 14:23
И јас го гледав. Чудно ми е. Веројатно ќе треба да почекаме додека не дознаеме. Освен ако некој точно знае.

Инаку еве да го имаме и на форумот.











И еве ја претходната состојба.


Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #953 Posted: 24-Feb-2011 at 16:29
Јака е снимката, штом видов дека Скопје има нова мапа, веднаш ми текна да го видам Аеродромот!
Задоволен сум, јако се гради!
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #954 Posted: 24-Feb-2011 at 17:03
Момци, малце сум збунет. Кој знае повеќе нека посочи која од сликиве прикажува до каде ќе се протега терминалната зграда?
1.

2.

3.


Ја натрупавме нишкава со Гугл Земја ама нема гајле
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #955 Posted: 24-Feb-2011 at 17:26
Третата слика е терминалот
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #956 Posted: 24-Feb-2011 at 17:30
Знаев дека прв ќе ми одговориш my Macedonia Во тој случај терминалот воопшто не е за потценување, се работи за прилично голем објект за наши услови.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #957 Posted: 24-Feb-2011 at 17:34
И јас мислам дека дефинитивно е третата слика. И по форма така одговара, само што тој дел е во некоја попочетна фаза на градење.





Originally posted by vladegf






Sto e ova?

Јас би рекол дека тоа ќе биде главниот паркинг
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #958 Posted: 24-Feb-2011 at 17:36
А што е тоа од десно веднаш до терминалот? Мене ми личи малку на контролна кула?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #959 Posted: 24-Feb-2011 at 17:38
А дали некој знае каде ќе се протега новиот дел на военото воздухопловство?
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #960 Posted: 24-Feb-2011 at 17:41
Тоа кје биде ходникот а кје изгледа како тоа во сликата малку погоре што го постирав!



Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.354 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.