build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 10-Apr-2008 at 01:26
Bash  Bash
 
 

ПРЕДВРЕМЕНИТЕ ИЗБОРИ ГО ОДЛАГААТ ЈАВНИОТ ОГЛАС

Ќе почека изборот на нов газда на аеродромите

Неопходно е да ги дадеме аеродромите под концесија за да се остварат значителни инвестиции,за што во овој момент немаме пари , вели министерот Миле Јанакиески

Се замрзнува планот на Владата за давање на македонските аеродроми под концесија ако се закажат предвремени парламентарни избори во јуни. Иако заврши претквалификацискиот повик, на кој над 20 странски компании изразија намера да станат стопанственици на аеродромите, Законот за спречувањето на корупцијата налага целата постапка да се одложи до изборот на новиот состав на Ссобранието.Од денот на донесување одлука за распишување избори до нивното завршување, вклучувајќи го и рокот за жалби, односно до издавањето решение за добиен мандат на пратеник, не може да се отуѓува државен имот - вели Мирјана Димовска, претседателка на Државната комисија за спречување на корупцијата.

ИНТЕРЕСОТ ГОЛЕМ

Деновиве се очекуваше да биде објавен огласот за доделување концесија за градба, реконструкција и за користење на аеродромите „Александар Велики“ во Скопје и „Св. Апостол Павле“ во Охрид и за изградба на нов карго-аеродром во Штип. Меѓу заинтересираните компании се споменуваат виенскиот и парискиот аеродром, како и аеродроми од Германија и од Грција. Македонските воздушни пристаништа ќе се издаваат на 20-годишна концесија. Инвеститорот треба да вложи 200 милиони евра во реконструкција и осовремување на аеродромите, при што има обврска да ги задржи сите вработени во аеродромското претпријатие „Македонија“ најмалку седум години.Утврдени се условите што концесионерот мора да ги исполни во определен рок. Неопходно е да ги дадеме аеродромите под концесија за да се остварат овие цели, за кои се потребни значителни инвестиции, за што немаме пари. Со доделување на концесијата на инвеститор што има значително искуство за користење и развој на аеродромски услуги ќе добиеме поефикасни аеродроми. Со тоа ќе се зголеми и бројот на превезените патници и товар - изјави министерот за транспорт Миле Јанакиески.

СЕРИОЗНИ ОБВРСКИ

Според условите од јавниот оглас, еден концесионер ќе ги добие аеродромите во Скопје и во Охрид, а штипскиот може да го добие и друг инвеститор. Концесионерот на „Александар Велики“ за 20 месеци треба да изгради нова терминална зграда со минимална површина од 40.000 квадратни метри и со шест порти за патници. Пистата ќе се продолжи за 500 метри, со што ќе се овозможи слетување на воздухоплови за директни прекуокеански летови. Концесионерот има обврска да постави системи за земска и за сателитска навигација, да изгради паркинг за автомобили и пристапен пат, нова клучка, да ја догради административната зграда и да изгради нов карго-терминал. „Свети Апостол Павле“, пак, за 12 месеци од одењето под концесија треба да добие нова навигациска опрема, ВИП-објект, пречистителна станица и реконструирана аеродромска зграда. Штипскиот аеродром треба да биде со полетно-слетна патека од 2.400 метри, со можност за продолжување до 3.000 метри. Системите за инструментална и визуелна навигација и радионавигациските уреди треба да се постават три години по потпишувањето на договорот.Аеродромот во Штип во почеток би бил за карго-превоз и алтернатива за потребите на цивилната авијација. Намерата ни е во иднина да прерасне во главен аеродром во Македонија. Местоположбата на скопскиот аеродром диктира прескапи зафати за да се подигне неговата категорија - истакнува Јанакиески.

Став

Продолжена агонија

Предолго трае агонијата на скопскиот аеродром, кој повеќе личи на меѓуградска автобуска станица отколку на главна воздушна порта низ која пристигнуваат странските посетители. Условите на аеродромот со „велико“ име не се достојни ниту за нашите граѓани. Ако во концесијата се најде единственото решение за доближување на македонските воздушни пристаништа до европските стандарди, не е јасно зошто постапката се влече со години. За модернизирање на аеродромите се зборува многу одамна, но за тоа време речиси ништо не се направи. Се земаа и кредити за нивно опремување и обновување, но од тоа не се виде никакво фајде. Остана надежта дека странскиот инвеститор ќе биде многу поодговорен газда од државата и ќе вложи пари со цел аеродромите во земјава да заличат европски. Додека ние губиме време, земјите во регионот не претркаа и нивните аеродроми станаа модерни авиопристаништа на кои слетуваат сите водечки авиокомпании и секоја година соборуваат рекорди по бројот на патниците. За тоа време скопскиот и охридскиот аеродром пропаѓаа поради претерано вработување и нестручно раководење од партиски гарнитури. Најтрагичниот епилог беше појавата на безбедносни дупки, кои се закануваат „Александар Велики“ да го стават на црната листа со небезбедени аеродроми од терористички закани. Тоа ќе биде најтрагичниот крај на долгогодишната агонија

Dnevnik

 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 10-Apr-2008 at 01:29
Почнавме да ги осеќаме "благодетите" од предвремни избори!!!
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 10-Apr-2008 at 01:38
Концесионерот на „Александар Велики“ за 20 месеци треба да изгради нова терминална зграда со минимална површина од 40.000 квадратни метри и со шест порти за патници.
 
Се молам само дека под порти мислат џетбриџ....а и големинава е импресивна...новиот софиски е негде 50.000м2 и има капацитет 2.5 мил,за нашиов не пишува проток/саат (капацитет) али негде 2--2.5 мил. изгледа ќе биде. Ова е особено добро заш албанскиот е нов а само по 2 години веќе е премал и треба реновирање....Само зошто ли зошто поставиле како услов 7 години СИТЕ вработени да останат.... Roll%20eyes
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 10-Apr-2008 at 02:12
Под порти вероватно се мисли за gates. За тргнувања. Моментално на скопскиот има само 2 порти. На скопскиот аеродром му фали и тоа што нема можност за транзит патувања. Сега може само да се користи како крајна и почетна дестинација, но не и како попатна станица каде што може да се менува летот. Ваљда оваа неправда кон македнските компании ќе би исправена со новата зграда!!! Инаку исто така и пистата се приметува колку е само порапава од другите аеродроми низ свет, посебно при слетување. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 10-Apr-2008 at 02:19
Originally posted by lslcrew

Под порти вероватно се мисли за gates.


Па убаво кажа вардар, не е јасно дали ќе бидат обични, или „мостови“. Мада у 2008 да не градиш мостови според мене е идиотизам.

Сега приметив дека охридскиот може да се користи за транзит патувања, а скопскиот не!!! Каква глупост!!!


Каде примети?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 10-Apr-2008 at 02:24
За првата реплика не те сватив, кажи ми што подразбираш под мостови? Ваљда оние што се како раце што се прилепуваат за авионот ли?! Ако се тие, тогаш тие се дури пред влегување во авионот, а ја под порти мислев дека зборувате за кабини за пасошка контрола. Сега тие кај нас на аеродром ги викаат 1а и 1б. Без разлика од која ќе пројдеш, пак во истата просторија се наоѓаш.

А за втората реплика, го послеков постот, зашто уствари се збунив нешто. Укапирав дека и охридскиот ја нема таа можност. Имаш мапи на http://www.airports.com.mk/


Edited by lslcrew - 10-Apr-2008 at 02:26
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 10-Apr-2008 at 02:34
Originally posted by lslcrew

За првата реплика не те сватив, кажи ми што подразбираш под мостови? Ваљда оние што се како раце што се прилепуваат за авионот ли?!


Да, тие се.



А за втората реплика, го послеков постот, зашто уствари се збунив нешто. Укапирав дека и охридскиот ја нема таа можност. Имаш мапи на http://www.airports.com.mk/


Па затоа ме збуни. Нема никаква логика од таков транзит на нашите аеродроми. Транзит е потребен на аеродроми што се хабови. Веројатно скопскиот имаше можност да стане мал регионален хаб во 90-тите, но таа можност е испуштена. Едноставно на скопскиот и охридскиот никој не мења авиони, а нема ни изгледи за таква работа во било каква догледна иднина. Таков простор за транзитни патници е тотално непотребен, така да не се нервирај што го нема Smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 10-Apr-2008 at 02:38
Абе ме се нервирам што го нема, ама да го имаше МАТ или друга авиокомпанија ќе можеше да се рамња со Croatia-Airlines. Језда не лежи тука зајакот, ама пак ќе имаа можност за повеќе профит. Вака само за цирих што имаат по 2-3 лета.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 10-Apr-2008 at 02:44
Кој би транзитирал низ Македонија? На кои линии? Со кои авиокомпании? Тој воз помина друже... МАТ никад нема да може да се рамња со Кроациа, нити па ќе може да поврзе барем една конекција, макар да го имаше тој транзитен простор. Едиствено што би можеле да се надеваме (сањаме), дека у некоја не баш најблиска иднина, вистински голема авио компанија ќе му фрли око на скопскиот аеродром за да развие тука хаб. Ама у таков (не премногу веројатен) случај, сигурно ќе си инвестираат посеопфатно, па тогаш и би добиле таков простор.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 10-Apr-2008 at 02:49
Абе Хрватска свака и част, успеа да си створи транзит преку загреб. И они порано се чудеа вака како ние сега кој би транзитирал па се покажа како успешно. Порано кајмакот го збираше само белград. Сега веќе не е така. Ја ипак мислам дека ако веќе се праи нова зграда да се мисли и на транзитот. Од кај знаеш, све бива!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 10-Apr-2008 at 02:53
Споредуваш баби и жаби. Кај нас единствена можност за транзит е таа што ја спомнав. Ама дури и да ја земеме како реална и веројатна, реков дека у таков случај би збореле за голема операција и дека би имало скроз нова голема инвестиција. Да се прави транзитна зона у моментов е дефинитивно тотално промашена инвестиција. Нема воопшто причина да се „мисли и на тоа“.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 10-Apr-2008 at 17:09
Cheers

Експерти со негативни оцени за условите за изградба на карго аеродромот во Штип

Експертите од холандската консултантска куќа “Нако“, задолжена за испитување на погодноста на теренот од спротскиот аеродром Сушево во близина на Штип, со цел дали истиот ги исполнува условите за владината најава за градба на карго аеродром, со мошне негативни оценки.

Според нив, по посетата на аеродромот деновиве, теренот во потполност не ги исполнувал строгите критериуми за градба на аеродром од ваков тип. Сепак, со изготвена првична скица на идниот карго аеродром кај Штип, со мали модификации кои би се извеле директно на терен, спортскиот аеродром би можел во иднина да биде првото воздушно карго пристаниште во земјава, со интенција да прерасне во аеродром за превоз и на патници.


http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=27841&kategorija=2
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 17-Apr-2008 at 23:57
Cheers

Германски „Хохтиф АГ“ сака да инвестира во скопскиот аеродром

Германската градежна компанија „Хохтиф АГ“ е заинтересирана да инвестира во скопскиот аеродром „Александар Велики“, пренесува весникот „Фајненшел тајмс Дојчланд“. Без да открива детали, весникот се повикува на портпаролот на компанијата, кој вели дека до македонската Влада веќе е испратено писмо за интерес. Во информацијата се цитира и изјава на извор од македонската Влада, кој вели дека „Хохтиф“, компанија која веќе има удели во аеродромите во Тирана и во Атина, има добри изгледи за успех во договорот за скопскиот аеродром.

Според планот на македонската Влада, најдобриот понудувач ќе треба да инвестира 300 милиони евра во проширување и изградба на трите аеродроми во земјата. Поголемиот дел од инвестицијата се однесува на скопскиот аеродром, каде што треба да се гради нов терминал за патници.

Германската градежна компанија има удели и во аеродроми во Сиднеј, Будимпешта, Хамбург и во Диселдорф, а заработката на нејзиниот аеродромски сектор во 2007 година, пред оданочувањето, изнесува 142 милиона евра, се вели во информацијата на „Фајненшел тајмс дојчланд“. (С.Н.)

 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 28-Apr-2008 at 18:10

ЈАВЕН ПОВИК
21 Април 2008 година

ЗА УЧЕСТВО ВО ПОСТАПКА ЗА ДОДЕЛУВАЊЕ НА КОНЦЕСИЈА ЗА АЕРОДРОМИТЕ ВО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА

 

Македонското Министерството за транспорт и врски на 10 април 2008 објави јавен повик за учество во постапката за доделување на концесија за аеродромот “Александар Велики“ - Скопје, аеродромот “Свети Апостол Павле“ - Охрид и изградба на нов карго-аеродром во Штип. Концедент на овој повик е Владата на Република Македонија, а предмет на концесијата е градба, реконструкција и користење на скопскиот и охридскиот аеродром и изградба на нов карго-аеродром во Штип. Концесијата не е делива.
Според огласот од
Министерството за транспорт и врски, рокот за доставување на тендерската документација за првата фаза во постапката за доделување на концесија (претквалификација) е 19 мај 2008 година до 12:00 часот по локално време, во Архивата на Министерството за транспорт и врски.
П
однесувањето на тендерската документацијата мора да биде придружено со неповратен надоместок за апликација во износ од 8.000 евра. Јавното отворање ќе се одржи на 19 мај, годинава. Во рок од десет дена од денот на јавното отворање ќе се изврши преквалификација на понудувачите.

 

преземено од: http://skp.airports.com.mk/default.aspx?ItemID=444&id=92">http://skp.airports.com.mk/default.aspx?ItemID=444&id=92


ова со неповратниот износ е интересно




Edited by гитардемон - 28-Apr-2008 at 18:11
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 29-Apr-2008 at 08:47
Хммм а нели кога се избори не смее влада да прави вакви работи????
И од кај сега повторно co ова.....
 
Концедент на овој повик е Владата на Република Македонија, а предмет на концесијата е градба, реконструкција и користење на скопскиот и охридскиот аеродром и изградба на нов карго-аеродром во Штип. Концесијата не е делива.
 
Неможе човек правилно да се информира и да сака.....а се прашувам дали и самиве новинари/политачри се ВООПШТО информирани.... еве што се пишување пред неколку недели....
 
Originally posted by pbanks

Париски и виенски аеродром ги пикираат домашните авиопристаништа


На јавниот повик што пред две недели го распиша Министерството за транспорт и врски, а заврши в петокот, се јавиле над дваесетина реномирани компании или конзорциуми кои веќе стопанисуваат со аеродроми


Голема заинтересираност од познати странски аеродроми за 20-годишно стопанисување со скопскиот и охридскиот аеродром. На јавниот повик што пред две недели го распиша Министерството за транспорт и врски, а заврши во петокот, се јавиле над дваесетина реномирани компании или конзорциуми кои веќе стопанисуваат со аеродроми. Меѓу најпознатите пристигнати пријави, како што неофицијално се дознава, се споменуваат виенскиот и парискиот аеродром, како и аеродроми од Германија, Грција и други.

- Деновиве ги очекуваме и изјавите што се доставени по пошта. Потоа изјавите ќе ги разгледаме за да имаме увид кои се заинтересираните и за нивниот профил. Потоа ќе ја информираме и Владата со предлог услови за тендерската документација. Очекуваме меѓународниот ограничен повик да биде распишан најдоцна за две недели - велат од Министерството за транспорт и врски.

Најдобриот концесионер кој истовремено ќе биде и инвеститор, треба да вложи во подобрување на техничката и финансиската состојба на аеродромите. Тој ќе биде добиен преку јавно наддавање и неговото име ќе се знае во текот на ова лето.

Владата се одлучи за моделот - скопскиот и охридскиот аеродром да ги даде под концесија на еден концесионер. Инвеститорот на "Александар Велики" ќе треба за 20 месеци од добивањето на концесијата да изгради нова терминална зграда, да ја продолжи пистата за 500 метри за слетување на големи воздухоплови, да ја дозаврши административната зграда и да изгради нов карго терминал и паркиралиште. "Свети Апостол Павле" пак, за 12 месеци од одењето под концесија треба да добие нов ВИП-објект и пречистителна станица, како и реконструирана аеродромска зграда.

Изградбата на трет аеродром во Штип, кој во почеток би бил за карго превоз и алтернатива за потребите на цивилната авијација, а подоцна би прераснал во главен аеродром во Македонија, би можел да добие друг инвеститор. Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески најави дека како инвеститор би можела да биде и државата. Според него, од почеток повеќе ќе се инвестира во штипскиот аеродром, бидејќи местоположбата на скопскиот аеродром бара прескапи зафати за да се подигне неговата сегашна категорија.
Инвестицијата во трите аеродроми е планирано да изнесува 200 милиони евра.

Во насока на давањето на аеродромите под концесија, Владата донесе одлука за преобразба на ЈП за аеродромски услови "Македонија" кое стопанисува со двете домашни авиопристаништа, во акционерско друштво во државна сопственост.

Светлана БЛАЖЕВСКА
 
 
 
 

ПРЕДВРЕМЕНИТЕ ИЗБОРИ ГО ОДЛАГААТ ЈАВНИОТ ОГЛАС

Ќе почека изборот на нов газда на аеродромите

Неопходно е да ги дадеме аеродромите под концесија за да се остварат значителни инвестиции,за што во овој момент немаме пари , вели министерот Миле Јанакиески

Се замрзнува планот на Владата за давање на македонските аеродроми под концесија ако се закажат предвремени парламентарни избори во јуни. Иако заврши претквалификацискиот повик, на кој над 20 странски компании изразија намера да станат стопанственици на аеродромите, Законот за спречувањето на корупцијата налага целата постапка да се одложи до изборот на новиот состав на Ссобранието.Од денот на донесување одлука за распишување избори до нивното завршување, вклучувајќи го и рокот за жалби, односно до издавањето решение за добиен мандат на пратеник, не може да се отуѓува државен имот - вели Мирјана Димовска, претседателка на Државната комисија за спречување на корупцијата.

ИНТЕРЕСОТ ГОЛЕМ

Деновиве се очекуваше да биде објавен огласот за доделување концесија за градба, реконструкција и за користење на аеродромите „Александар Велики“ во Скопје и „Св. Апостол Павле“ во Охрид и за изградба на нов карго-аеродром во Штип. Меѓу заинтересираните компании се споменуваат виенскиот и парискиот аеродром, како и аеродроми од Германија и од Грција. Македонските воздушни пристаништа ќе се издаваат на 20-годишна концесија. Инвеститорот треба да вложи 200 милиони евра во реконструкција и осовремување на аеродромите, при што има обврска да ги задржи сите вработени во аеродромското претпријатие „Македонија“ најмалку седум години.Утврдени се условите што концесионерот мора да ги исполни во определен рок. Неопходно е да ги дадеме аеродромите под концесија за да се остварат овие цели, за кои се потребни значителни инвестиции, за што немаме пари. Со доделување на концесијата на инвеститор што има значително искуство за користење и развој на аеродромски услуги ќе добиеме поефикасни аеродроми. Со тоа ќе се зголеми и бројот на превезените патници и товар - изјави министерот за транспорт Миле Јанакиески.

СЕРИОЗНИ ОБВРСКИ

Според условите од јавниот оглас, еден концесионер ќе ги добие аеродромите во Скопје и во Охрид, а штипскиот може да го добие и друг инвеститор. Концесионерот на „Александар Велики“ за 20 месеци треба да изгради нова терминална зграда со минимална површина од 40.000 квадратни метри и со шест порти за патници. Пистата ќе се продолжи за 500 метри, со што ќе се овозможи слетување на воздухоплови за директни прекуокеански летови. Концесионерот има обврска да постави системи за земска и за сателитска навигација, да изгради паркинг за автомобили и пристапен пат, нова клучка, да ја догради административната зграда и да изгради нов карго-терминал. „Свети Апостол Павле“, пак, за 12 месеци од одењето под концесија треба да добие нова навигациска опрема, ВИП-објект, пречистителна станица и реконструирана аеродромска зграда. Штипскиот аеродром треба да биде со полетно-слетна патека од 2.400 метри, со можност за продолжување до 3.000 метри. Системите за инструментална и визуелна навигација и радионавигациските уреди треба да се постават три години по потпишувањето на договорот.Аеродромот во Штип во почеток би бил за карго-превоз и алтернатива за потребите на цивилната авијација. Намерата ни е во иднина да прерасне во главен аеродром во Македонија. Местоположбата на скопскиот аеродром диктира прескапи зафати за да се подигне неговата категорија - истакнува Јанакиески.

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 29-Apr-2008 at 13:53
а сега скопскиот сакаат да биди за директни прекуокеански летови, а невозможно е да се подигне неговата категорија?! шо подразбира то подигната категорија, поголеми терминали, или? ако планират да градат терени за голф до аеродромот, како е можно да нема место за да се шири па да треба да ги рамнат околните ридови??? (ова го имав прочитано негде) значи треба да биди за прекуокеански летови, а не можи да се подигни категоријата!?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 29-Apr-2008 at 18:53
Originally posted by гитардемон

а сега скопскиот сакаат да биди за директни прекуокеански летови, а невозможно е да се подигне неговата категорија?! шо подразбира то подигната категорија, поголеми терминали, или? ако планират да градат терени за голф до аеродромот, како е можно да нема место за да се шири па да треба да ги рамнат околните ридови??? (ова го имав прочитано негде) значи треба да биди за прекуокеански летови, а не можи да се подигни категоријата!?


Не знам за која категорија зборат... По дифолт би претпоставил дека зборат за ILS категорија, ама некои работи ме бунат во целава приказна па не сум баш сигурен... Како и да е, големината на терминалот нема врска со таа категоризација. А прекуокенските летови не се баш толку стриктно зависни од категоријата, тоа се сведува на повеќе или помалку прикладен аеродром.
Исто така ни голф терените немаат никаква врска со проширувањето. Голф терените веројатно би ги граделе на локаации кои не го тангираат аеродромот, а продолжувањето на пистата се знае само во кој правец може да се изведе.

Сепак, она со Штип многу ме багира... Дури и да е навистина таква зезната ситуацијата со скопскиот аеродром, Штип е многу лоша алтернатива од многу причини. Мислам дека треба да се стори апсолутно се за да се промовира и надгради скопскиот аеродром, а со тоа и да се искористи неговата идеална поставеност во однос на транспортните коридори и главната популациска и економска концентрација во државата. Па дури и ако тоа барало рушење на ридови... Ако ништо би добиле повеќе рамна површина во нашава планинска држава LOL
Ама сериозно мислам дека поставеноста на скопскиот аеродром во однос на потенцијалниот штипски оправдува дури и такви големи и радикални зафати... Треба да се рачуна и на долгорочната цена што ќе се плаќа од евентуално форсирање на Штип како главен аеродром:
1. Локацијата го прави неатрактивен и силно му го ограничува потенцијалот за раст и развој.
2. Многу поголеми транспортни трошоци поради оддалеченоста од примарниот и неколку секундарни региони од интерес.
3. Многу послаба сообраќајна поврзаност, која и покрај големите дополнителни инвестиции кои ќе бидат неопходни, никогаш нема да може да се мери со сообраќајната поврзаност и потенцијал на постоечкиот скопски аеродром.
4. Неможност да се наметне како регионален играч, поради лошата регионална поставеност и други фактори.
5. Потребна е комплетна инвестиција, то ест аеродромот треба да се гради од нула.

И не се само овие работи... Па нели Штип е познат по силни ветришта?

Исто така надвор од памет ми е сега да се планираат толкави инвестиции за скопскиот аеродром, ако се мисли неговата улога да ја превземе некој иден штипски аеродром Nuts

Целава работа ми е некако матна... Bash

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 18-May-2008 at 02:04
Еве го новиот аеродром во вроцлав, полска слични критериуми со скопскиот со тоа што пољаците однапред нагласуваат дека треба да се остави простор за експанзија до 7 милиони од почетните 2. Ако скопје успее да добие нешто слично би бил пресреќен, било што ќе биде драстично подобрување од сегашниов само се плашам да не добиеме нов а сепак "стар" аеродром како со салата.
 
 
 
 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 19-May-2008 at 20:56
аирлија Cheers

Германска, турска, австриска и француска компанија заинтересирани за модернизација на аеродромите

4 странски компании се во трка за концесионерство врз македонските аеродроми Александар Велики и Свети Апостол Павле во Охрид. Станува збор за Турската компанија ТАВ, австриската Аеродроми Виена, германската Хоткиф и француско-британската корпорација ЕџисБиком. До крајниот рок само овие од вкупно 20-те компании доставија понуди до тендерската комисија.

 
- Ќе пристапиме кон јавно отворање на доставената документација. До 12 часот беа доставени 4 понуди од 4 компании, кои од страна на членовите на комисијата за спроведување на постапката ќе бидат отворени и разгледани дали се во ред - рече Игор Јанушев од Министерство за транспорт и врски.
Аеродромите ќе се даваат под концесија на 20 години. Во тој период идниот газда ќе мора да ги модернизира, а во Штип да изгради нов карго аеродром. Според роковите од тендерската постапка, идниот концесионер ќе се знае по изборите.


http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=33296&mid=1500&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
MKballer View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Nov-2007
Location: Detroit
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote MKballer Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 20-May-2008 at 15:13
http://macedoniaonline.eu/content/view/1480/52/

Four companies compete for Macedonia's Airports
   
Alexandar%20the%20Great%20Statue

Tendering documents within the first stage of Macedonia's airports concessioning process was opened Monday in the Ministry of Transport and Communications.

Companies "TAV" from Turkey, "Vienna Airport" from Austria, "Hochtief" from Germany, and "Egis" from France/Great Britain submitted the required documents.

After detailed review, the competent commission would submit a request for bids by interested companies, thus commencing the second stage within the project for overhaul of the technical and financial condition of airports in Macedonia, i.e. Skopje and Ohrid airports, as well as construction of a new cargo-airport in Stip.

The airports will be given under a 20-year concession, during which Skopje airport "Alexander the Great" should get a new terminal building, extension of the takeoff-landing runway by 500m, construction of an access road, installment of systems for ground navigation, construction of the required communal infrastructure, additional construction of the administrative building and a new cargo terminal.

Projections for Ohrid airport "St. Apostle Pavle" encompass reconstruction of the cargo terminal, construction of a VIP building, and reconstruction of the existing administrative building and the parking lot.

The new Stip cargo airport should acquire a new takeoff-landing runway, new terminal building, two hangers for import and export, two hangers for aircrafts garaging, construction of administrative facilities etc.



Edited by Cloverstack - 20-May-2008 at 22:03
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.371 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.