build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 17-Aug-2008 at 23:28


Еве ја идеалната локација за изградба на аеродром. Се работи за постојниот аеродром во Валандово (not Airport, but Airfield). Локацијата е на само 1 км од Валадово, и на само 7,5 км од автопатот Е-75. Оддалечен е од Струмица и од Гевгелија на растојание од 10-15 км. Башка со пренамена на овој аеродром нема да треба средства колку што би требало за Штип или Струмица.

Edited by lslcrew - 17-Aug-2008 at 23:29
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 17-Aug-2008 at 23:32
Originally posted by lslcrew


Еве ја идеалната локација за изградба на аеродром. Се работи за постојниот аеродром во Валандово (not Airport, but Airfield). Локацијата е на само 1 км од Валадово, и на само 7,5 км од автопатот Е-75. Оддалечен е од Струмица и од Гевгелија на растојание од 10-15 км. Башка со пренамена на овој аеродром нема да треба средства колку што би требало за Штип или Струмица.


Да, од аспект на поставеност е интересна локација, но сепак тука има и милион други фактори...

А од каде ти текна? Си чул нешто или лично твое согледување?


Edited by Cloverstack - 17-Aug-2008 at 23:33
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 17-Aug-2008 at 23:37
Абе кога разгледував по ГЕ случај го здогледав и сеуште не ми е јасно како не им текнало на релевантните за ваква опција. Локацијата е супер а башка и не е многу далеку од Кожуф, Дојран. А автопатот е на одлична поставеност во однос на аеродромот. Башка има бришан простор за изградба. Проблемот во оваа писта е што е 850 метри, а скопскиот аеродром има писта од 2,5 км. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 17-Aug-2008 at 23:41
Originally posted by lslcrew

Абе кога разгледував по ГЕ случај го здогледав и сеуште не ми е јасно како не им текнало на релевантните за ваква опција.


Како што реков, има милион фактори и можеби е помислено и на оваа опција па е оправдано отфрлена.

А можеби не помислиле ни на ова, ни на Струмица, ни на друга алтернатива, туку од којзнае кои мотиви решиле тоа да биде Штип по секоја цена и без оглед на се друго. Roll%20eyes
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 18-Aug-2008 at 01:34
Originally posted by Cloverstack

Како што реков, има милион фактори и можеби е помислено и на оваа опција па е оправдано отфрлена.

А можеби не помислиле ни на ова, ни на Струмица, ни на друга алтернатива, туку од којзнае кои мотиви решиле тоа да биде Штип по секоја цена и без оглед на се друго. Roll%20eyes


можеби појасно делува мотивот доколку се размислува безбедносно, просторот околу штип е нај прикладен и за воено воздухопловство по потреба, посебно заради близината на воените полигони криволак и пенуш кои сигурно ќе бидат нато опција за еден од главните нато полигони во европа, па така и да не сме во нато - нато ќе биде целосно кај нас, па не мора да бериме бар гајле за безбедносни закани од комшилукот а само да се фокусираме на внатрешните диверзанти и дилетанти LOL а воедно и цела македонија ќе има карго аеродром на располагање, но единствена дилема ми се ветерниците кои ги најавуваат за во штипско и како и колку можат истите да бидат проблем за авио сообраќајот на тој потег каде е планиран аеродромот...

она со валандово и струмица како поистурени локации кон грција воопшто не е стратешки исплатливо додека економски засега струмица има највеќе потреба од карго аеродром но со оглед дека наскоро ќе имаме бум низ цела Македонија во искористувањето на обработливата површина која сега е мислам 60% експлоатирана ако не и помалку, бум потикнат од субвенциите и јаките цени на овошјето и зеленчукот на светските берзи за храна кој дефинитивно ќе го крене производството и во другите региони па проектирано во следните 10 години ќе имаме многу струмици, но сите би имале корист доколку карго аеродромот е некаде во среде...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 18-Aug-2008 at 01:43
Штипскиот регион целосно може да ги задоволи потребите со употреба на скопскиот аеродорм, а посебно со изградбата на регионалниот пат од Миладиновци.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 18-Aug-2008 at 01:59
Originally posted by lslcrew

Штипскиот регион целосно може да ги задоволи потребите со употреба на скопскиот аеродорм, а посебно со изградбата на регионалниот пат од Миладиновци.


Да и јас мислам дека барем кога се збори за Штип конкретно, скопскиот аеродром е во непосредна близина и за македонски потреби би било глупо да на тоа растојание да се прави уште еден поголем аеродром. Особено со подобро патно и железничко поврзување, работата станува уште поглупа...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 18-Aug-2008 at 02:06
Треба да се движиме во правец на некое прилично исто растојание, рамномерно да го поставиме аеродромот да добиеме некоја оптимална покриеност врз целата територија. Струмичко-гевгелискиот регион е идеален за тоа, од авион се гледа (во вистинска смисла). Најголем глупак може да го заклучи тоа.

Дури и министерот Ташковиќ кој не е дел он новата влада, по самото излегување од владата даде изјава која гласеше дека Овче Поле имало нафта, тамо не требало да сме правеле, но не сум сигурен дали кажа нешто за Струмичкиот регион. Очигледно притисокот кој го трпел веќе не го трпи па сега може слободно да каже. Еве завчера имаше и изјава од Заев (можеби е намерата да се насочи јавното внимание во друга насока, но нема везе).
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 18-Aug-2008 at 02:18


Игрите се матни, мотивите се нејасни... Wallbash
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 18-Aug-2008 at 03:56
абе и вие сега кршите клечки те министер, растојание, градоначалник... не дека и тоа нема некаков ефект, но сепак мислам дека се работи за експресно решение исклучиво заради криволак, па тоа нато воопшто не сака да се меша со никаков цивилен сообраќај а вака карго демек ајде , колку карго авиони дневно ќе слетаат во штип? сигурно не повеќе од два и тоа во сезона нема одма сите да се префрлат на авио сообраќај, а чисто заради не дигање прашина се оправдува во моментов аеродромот како карго, па од авион се гледа дека е тоа само фарба, а доколку сакаме можеме помали карго писти да направиме и во секое село еве два примера првиот од Tegucigalpa airport Honduras а вториот од Saba airport Netherlands Antilles

Tegucigalpa за големи авиони 1000 метри писта


Saba за мали авиони 400 метри писта


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 18-Aug-2008 at 04:18
beton, ми промакнал твојот претпоследен пост...

Можеби има вистина во тоа што го кажуваш во последните два поста во врска со комбинаториките на НАТО присуството кај нас, особено во отсуство на друго логично објаснување.
Но сепак тешко дека ќе дознаеме за сигурно, барем не доека на работите не погледнеме наназад...


Единствено морам да ти ставам замерка на ова:
но единствена дилема ми се ветерниците кои ги најавуваат за во штипско и како и колку можат истите да бидат проблем за авио сообраќајот на тој потег каде е планиран аеродромот

Мислам дека ветерниците не се ни од далеку толку високи (ни најголемите), за да би преставувале опасност за авиосообраќајот. Ако авион (особено поголем) се најде толку ниско за да биде загрозен од ветерница, реално загрозеноста ќе му биде многу поголема од самиот факт што се наоѓа толку ниско...
Нормално, на самиот праг на пистата јасно дека ќе нема никакви ветерници LOL
На крајот на краиштата големи ветерници имаат никнато по цела планета, сигурно и на места со густ авио-сообраќај... Мислам дека ветерниците не се ни најмал проблем vis-a-vis потенцијалниот аеродром кај Штип.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 18-Aug-2008 at 04:47
да но да претпоставиме дека нато ќе го користи аеродромот турбо доколку криволак го стопанисуваат, во тој случај мислам дека пристапот кон штипско од старт нема да биде многу поволен сепак ветерниците ем се високи ем на високо ги поставуваат ем густо а најавите се дека цела европа е заинтересирана за тој регион, па по некоја логика затоа и се прашувам во таков случај колку истите тие фарми ќе бидат некакво ограничување за воената машинерија, но мислам дека тоа ќе биде последен проблем но го спомнам чисто како дилема не и како неповолен факт...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 24-Aug-2008 at 22:19
Cheers

ВО 12 ЧАСОТ

Се отвораат понудите за аеродромите

Денеска во 12 часот во просториите на Министерството за транспорт и врски јавно ќе бидат отворени понудите од втората фаза од постапката за давање под концесија на аеродромите Александар Велики во Скопје и Св. Апостол Павле во Охрид, како и изградба на карго аеродромот во Штип. Во втората фаза влегоа австриската Vienna International airport, ТАВ од Турција, Hochtief од Германија и француско-англискиот конзорциум EGIS Koupting Singer & Fridlander.
Аеродромите ќе се даваат под концесија на 20 години, а со ова се очекува и конечна нивна модернизација во европски стил.


http://www.vecer.com.mk/?ItemID=422CAC03B3AC8A4E97665B33F6C9BE07
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 25-Aug-2008 at 13:02
Неможам а да не се сомневам дека овој дебакл се должи на глупоста со вметнувањето на аеродромот во Штип во пакет Wallbash

Компанијата “ТАВ“, единствена со понуда за концесија на македонските аеродроми

Турската компанија “ТАВ“, е единствената што доставила понуда во втората фаза од постапката за давање на концесија на аеродромите “Александар Велики“ – Скопје и “Свети Апостол Павле“ – Охрид и за изградба на карго-аеродромот во Штип.

“Денеска до архивата на министерството за транспорт и врски пристигна само една понуда за концесија на аеродромите и тоа од турската компанија “ТАВ“, изјави претседателот на Комисијата за евалуација на тендерската документација Игор Јанушев на денешното јавно отворање на доставената понуда.

“На 15 јули беше објавена втората фаза за постапката на давање на оваа концесија. До денескан поминаа 42 дена, а согласно законот рокот е минимум 40 дена. Во меѓувреме беа организирани неколку настани се' со цел да се добие што поконкретна и подобра понуда. Со самото почнување на постапката на 15 јули започна да функционира базата на податоци. На шести август се одржа конференција на понудувачите во владата, додека на седми и осми август имаше посета на локацијата на аеродромите“, додаде Јанушев.

Во втората фаза од постапката за издавање на македонските аеродроми под концесија беа квалификувани четири компании и тоа “ТАВ“ од Турција, “Виена Интернационал Аирпорт“ од Австрија, “Хочтиф“ од Германија и “ЕГИС“ - Коуптхинг Сингер анд Фриедландер“ од Франција и Велика Британија. Јанушев соопшти дека согласно предвидената динамика, комисијата примила околу 500 прашања од сите четири понудувачи, како и голем број на забелешки и коментари во однос на предлог договорот за концесија. Одговорите биле доставени на 16 август до сите четири компании.

“Во наредниот период комисијата ќе заседава и ќе изврши целосна и темелна евалуација на целокупната доставена документација. Во наредниот период ќе следи потпишување на договорот и регистрација на фирма за посебна намена.



http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=38144&kategorija=2
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 25-Aug-2008 at 14:47
Unhappy

Ваљда треба да биде некаков сигнал да се спуштат малку на земја, не само за аеродромиве, туку и за други нереални очекувања.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 25-Aug-2008 at 16:43
 

Турската компанија „TAV“ единствена со понуда за македонските аеродроми

  Горан Петрески   
25.08.2008 10:51
 

 

Ќе добијат ли аеродромите во Скопје и Охрид европски изглед или и натаму ќе наликуваат на несредена автобуска станица некаде во неразвиениот свет.

Денеска заврши рокот за пријавување на странските компании кои се заинтересирани да ги земат македонските аеродроми под концесија на 20 години.

Наспроти големиот интерес во изминатиот период Игор Јанушев, претседателот на тендерската комисија од Министерството за транспорт ја изненади јавноста кога објави:

“До 12 часот денеска во архивата на Министерството за транспорт пристигна една понуда од страна на турската компанија ТАВ“.

На тендерот до последен миг учество најавуваа и германски „Хохтиф“, „Аеродроми Виена“, и британско-француската фирма „Егис“.

Официјално нема информации зошто овие три компании се премислиле и не доставиле понуди но според извори на А1, австриската компанија имала проблем со банкарската гаранција што морала да ја обезбеди за да конкурира за аеродромите а германски „Хохтиф“ одлучил да се фокусира на аеродромот во Киев кој во меѓувреме објави дека ќе се нуди под концесија.

Во игра остануваат турските инвеститори чија овбрска е изградба на комплетно нов аеродром во Скопје, реконструкција на охридскиот и изградба на карго аеродром во Штип.

Инвестицијата се проценува на околу 200 милиони евра. За возврат Турски ТАВ ќе стопанисува со аеродромите 20 години.

Главниот менаџер на оваа голема турска градежна компанија кој е во Скопје рече дека добивањето на аернајконкурентниодромите во Македонија е многу важен проект во нивната деловна стратегија.

„Ако го анализирате проектот ќе видите дека станува збор за многу тежок проект бидејќи инвестицијата е 200 милиони евра, а бројот на патници годишно е само 680 000 илјади. Но, ако верувате во иднината на оваа земја тогаш вреди да се борите за тендерите. Ние веруваме дека Македонија ќе стане членка на ЕУ, дека бројот на патници ќе се зголеми и ако ги добиеме аеродромите ќе направиме се да бидат најконкурентни во регионот“, изјави претседателот на управниот одбор на ТАВ, Мустафа Сани Шенер.

Потенцијалниот концесионер има искуство во работењето со аеродроми. Оперира со три во турција три во Тунис, два во Грузија, а во тек е изградба во Катар и Каиро.

Роковите за реализација на проектот во Македонија се куси. За не цели две години, Александар Велики во Скопје треба да биде модерен европски аеродром со нова писта и административна зграда.


http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=96769


"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 25-Aug-2008 at 16:44
Najveke sakav da pobedi ovaa firma, i ete taka se sluci, mi se dopaga toa sto turcite imaat mnogu jaka disciplina , i veruvam deka ke uspeat vo nasiot aerodrom
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 25-Aug-2008 at 23:08
Originally posted by mitatos

Najveke sakav da pobedi ovaa firma, i ete taka se sluci, mi se dopaga toa sto turcite imaat mnogu jaka disciplina , i veruvam deka ke uspeat vo nasiot aerodrom


nemam i ne sakam da imam predrasuda kon Turcite i dokolku ponudat dobar proekt voopsto nema da mi bide krivo.

No navistina mi e indikativno zosto niedna druga kompanija ne dade ponuda iako interes postoese a veruvam deka postoi i logika, barem za Petrovec.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 26-Aug-2008 at 04:01

Само турската ТАВ сака концесија на македонските аеродроми

ТАВ веќе стопанисува со аеродромите во Истанбул, Анкара и Измир, како и со два аеродрома во Грузија и три во Тунис

Сања Наумовска

Турската компанија ТАВ е единствената која достави понуда на тендерот за издавање под концесија на аеродромите „Александар Велики“ во Скопје и „Св. апостол Павле“ во Охрид и за изградба на карго-аеродром во Штип. Понудата без присуство на јавноста, пред претставници на Министерството за транспорт и врски и на понудувачот, беше отворена вчера. Документацијата што ја достави турската компанија ќе ја оценува надлежна комисија за спроведување на тендерската постапка, која се очекува деновиве да соопшти дали понудата е комплатна. По извршената евалуација, комисијата треба да го предложи до Владата најповолниот понудувач, во случајот и единствениот, која ќе ја донесе конечната одлука за давањето на аеродромите под концесија.

Турската компанија веќе стопанисува со аеродромите во Истанбул, Анкара и Измир, како и со два аеродроми во Грузија и три во Тунис, на кои вработува 11.000 лица. Во моментов компанијата гради аеродроми во Катар и во Каиро. „ТАВ аирпортс холдинг“ е основана во 1997 година и денес, на своите аеродроми, опслужува 27 милиони патници, 285.000 летови на над 300 авиокомпании годишно, што го става меѓу водечките авиооператори во светот.

Претседателот и главен извршен директор на ТАВ, Мустафа Сани Шенер, вели дека доставиле многу конкурентна и поволна понуда. „Ако го анализирате проектот, ќе видите дека станува збор за тежок проект, бидејќи инвестицијата е 200 милиони евра, а годишниот број патници на аеродромите е само 680.000. Ако верувате во иднината на земјата, тогаш ќе се борите за тендерот. Ние веруваме и ако биде прифатена понудата, ќе направиме се' аеродромите да бидат најконкурентни во регионот“, изјави Шенер. Тој е убеден дека Македонија има голем потенцијал и верува дека ќе стане членка на ЕУ и на НАТО, со што бројот на патниците на аеродромите ќе се зголемува.

Претседателот на Комисијата за евалуација на тендерската документација, Игор Јанушев, на вчерашното отворање на доставената понуда во Министерството за транспорт и врски, изјави дека и со само една понуда, во оваа фаза од постапката целата процедура е валидна и во согласност со законите. Во втората фаза од постапката за издавање на македонските аеродроми под концесија беа квалификувани вкупно четири компании. Покрај ТАВ, интерес пројавија и „Виена интернационал аирпорт” од Австрија, „Хохтиф“ од Германија и ЕГИС од Франција и Велика Британија. Втората фаза започна на 15 јули, а рокот за доставување понуди траеше 42 дена. Во меѓувреме беше организирана конференција на понудувачи, а четирите квалификувани фирми ги посетија двата аеродрома и локацијата за карго- аеродромот во Штип.

Идниот концесионер, според проектот на Владата, на аеродромот „Александар Велики“ во Скопје ќе треба да изгради нова терминална зграда, да ја продолжи полетно-слетната патека што ќе овозможи полетување и слетување на сите типови авиони, да изгради паркинг за автомобили, пристапен пат заедно со изградба на нова клучка, да изврши инсталирање на системите за земска навигација, да ја догради административната зграда и да инвестира во нов карго-терминал, противпожарна станица и паркинг за авиони.

На аеродромот „Св. апостол Павле“ во Охрид ќе се реконструираат административна зграда и постојниот паркинг и ќе се градат ВИП-објект и пречистителна станица. Концесионерот ќе треба да изгради карго-аеродром во Штип, кој ќе функционира како алтернативен аеродром за потребите на цивилната авијација.

Конзорциумот, составен од „ЕГИС проџект С.А.“, „Коуптинг Сингер енд Фридландер лимитед“, со жалење вчера ја информира јавноста дека и покрај направените интензивни напори за развој и управување со постојните аеродроми и изградба на нов карго-аеродром во Република Македонија, заради краткиот рок по целосното дефинирање на тендерските услови, не беше во можност целосно да подготви сеопфатна, обврзувачка и неусловна понуда во согласност со стандарди за квалитет и одговорно стопанисување на конзорциумот. Затоа, се вели во вчерашното соопштение, со оглед на правилата и условите на овој тендер, конзорциумот донесе одлука да не поднесува понуда на овој тендер.

Препознавајќи ја важноста на овој проект за државата и за нејзините граѓани, конзорциумот уште еднаш ја потенцира својата заинтересираност за успешно управување и развој на македонските аеродроми и ја изразува својата посветеност и понатамошна заинтересираност и во иднина, доколку постои можност, да учествува во нивниот развој и во развојот на други инфраструктурни проекти.

 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 26-Aug-2008 at 04:51

И ова успеавме да го усереме Wallbash Suicide

 
Мнооооогу чудно е реномирани компании (сите 4 ги рачунам ко сериозни компании)повеќе од година да се мавтаат со концесијава и на крај 3 воопшто да не достават понуда......
 
Тешко е сега да кажеме зошто е тоа така иако од егис спомнаа дека рокот за дефинирање услови бил краток Question а дури и директорот на ТАВ вика дека ќе биде тежок проект поради малиот број патници.....
 
Лично две работи не ми се допаднаа и мислам дека се главните причини што има само една понуда, моронското инсистирање на карго аеродром во Штип Bash и концесија само за 20 години.
 
Не сум експерт и не можам да тврдам со факти али ова со Штип ми звучи потполно исто како со двоспратните бусови во скопје, некој наумил дека во штип мора да има карго и точка. Спомнаа дека скопскиот не задовулувал некои критериуми и дека дури штипскиот би прераснал и во патнички аеродром па се прашувам зошто воопшто се гради нов аеродром во Скопје? Ако веќе мора да има карго во Штип зошто не го дадоа под посебна концесија......
 
Второ зошто концесија од 20 години, зошто не 25 или 30(не сум сигурен али мислам дека со закон може до 30 или 35)??? Со оглед на големината на инвестицијата (200 милиони евра) и малиот број патници (680.000) мислам дека многу тешко да видат профит, новиот аеродром треба да биде готов за помалку од 2 години по давање на концесија што значи дека поголемиот дел од инвестицијава е во самиот почеток, и веројатно скоро сите од тие 200 милиони ќе бидат кредити..... е сега 200 милиони (плус камата) и 20 години, значи треба да прават негде 10-15 милиони евра профит годишно  само да си ја вратат инвестицијата, што е многу тешко со 680.000 патници.
 
Причината што толку се "секирам" дали луѓево ќе праат профит или не  е што има шанса поради кратката концесија и големата инвестиција да добиеме шит аеродром, односно концесионерот можеби ќе види дека е многу тешко да извади некој денар па ќе се одлучи да ги исполни само најосновните критериуми во концесијата и ќе добиеме нов а сепак стар аеродром.... Сосема е реално дека другите 3 фирми не гледаат шанса за профит па не доставиле понуда, а четвртиот или знае нешто што другите не знаат или мисли дека ќе има толкав раст на патници што ќе ја оправда инвестицијата или планира некое најосновно модернизирање на аеродромот....
 
 
Разочаран сум како заврши ова, за жал ни останува само да се надеваме дека ќе добиеме асален аеродром (за повеќе од тоа више не ни сонувам) 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.348 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.