Аеродроми |
Post Reply | Page <1 56789 124> |
Author | ||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #121 Posted: 17-Aug-2008 at 23:28 | |||||||||
Еве ја идеалната локација за изградба на аеродром. Се работи за постојниот аеродром во Валандово (not Airport, but Airfield). Локацијата е на само 1 км од Валадово, и на само 7,5 км од автопатот Е-75. Оддалечен е од Струмица и од Гевгелија на растојание од 10-15 км. Башка со пренамена на овој аеродром нема да треба средства колку што би требало за Штип или Струмица. Edited by lslcrew - 17-Aug-2008 at 23:29 |
||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #122 Posted: 17-Aug-2008 at 23:32 | |||||||||
Да, од аспект на поставеност е интересна локација, но сепак тука има и милион други фактори... А од каде ти текна? Си чул нешто или лично твое согледување? Edited by Cloverstack - 17-Aug-2008 at 23:33 |
||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #123 Posted: 17-Aug-2008 at 23:37 | |||||||||
Абе кога разгледував по ГЕ случај го здогледав и сеуште не ми е јасно како не им текнало на релевантните за ваква опција. Локацијата е супер а башка и не е многу далеку од Кожуф, Дојран. А автопатот е на одлична поставеност во однос на аеродромот. Башка има бришан простор за изградба. Проблемот во оваа писта е што е 850 метри, а скопскиот аеродром има писта од 2,5 км.
|
||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #124 Posted: 17-Aug-2008 at 23:41 | |||||||||
Како што реков, има милион фактори и можеби е помислено и на оваа опција па е оправдано отфрлена. А можеби не помислиле ни на ова, ни на Струмица, ни на друга алтернатива, туку од којзнае кои мотиви решиле тоа да биде Штип по секоја цена и без оглед на се друго. |
||||||||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #125 Posted: 18-Aug-2008 at 01:34 | |||||||||
можеби појасно делува мотивот доколку се размислува безбедносно, просторот околу штип е нај прикладен и за воено воздухопловство по потреба, посебно заради близината на воените полигони криволак и пенуш кои сигурно ќе бидат нато опција за еден од главните нато полигони во европа, па така и да не сме во нато - нато ќе биде целосно кај нас, па не мора да бериме бар гајле за безбедносни закани од комшилукот а само да се фокусираме на внатрешните диверзанти и дилетанти а воедно и цела македонија ќе има карго аеродром на располагање, но единствена дилема ми се ветерниците кои ги најавуваат за во штипско и како и колку можат истите да бидат проблем за авио сообраќајот на тој потег каде е планиран аеродромот... она со валандово и струмица како поистурени локации кон грција воопшто не е стратешки исплатливо додека економски засега струмица има највеќе потреба од карго аеродром но со оглед дека наскоро ќе имаме бум низ цела Македонија во искористувањето на обработливата површина која сега е мислам 60% експлоатирана ако не и помалку, бум потикнат од субвенциите и јаките цени на овошјето и зеленчукот на светските берзи за храна кој дефинитивно ќе го крене производството и во другите региони па проектирано во следните 10 години ќе имаме многу струмици, но сите би имале корист доколку карго аеродромот е некаде во среде... |
||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #126 Posted: 18-Aug-2008 at 01:43 | |||||||||
Штипскиот регион целосно може да ги задоволи потребите со употреба на скопскиот аеродорм, а посебно со изградбата на регионалниот пат од Миладиновци.
|
||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #127 Posted: 18-Aug-2008 at 01:59 | |||||||||
Да и јас мислам дека барем кога се збори за Штип конкретно, скопскиот аеродром е во непосредна близина и за македонски потреби би било глупо да на тоа растојание да се прави уште еден поголем аеродром. Особено со подобро патно и железничко поврзување, работата станува уште поглупа... |
||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #128 Posted: 18-Aug-2008 at 02:06 | |||||||||
Треба да се движиме во правец на некое прилично исто растојание, рамномерно да го поставиме аеродромот да добиеме некоја оптимална покриеност врз целата територија. Струмичко-гевгелискиот регион е идеален за тоа, од авион се гледа (во вистинска смисла). Најголем глупак може да го заклучи тоа.
Дури и министерот Ташковиќ кој не е дел он новата влада, по самото излегување од владата даде изјава која гласеше дека Овче Поле имало нафта, тамо не требало да сме правеле, но не сум сигурен дали кажа нешто за Струмичкиот регион. Очигледно притисокот кој го трпел веќе не го трпи па сега може слободно да каже. Еве завчера имаше и изјава од Заев (можеби е намерата да се насочи јавното внимание во друга насока, но нема везе). |
||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #129 Posted: 18-Aug-2008 at 02:18 | |||||||||
Игрите се матни, мотивите се нејасни... |
||||||||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #130 Posted: 18-Aug-2008 at 03:56 | |||||||||
абе и вие сега кршите клечки те министер, растојание, градоначалник... не дека и тоа нема некаков ефект, но сепак мислам дека се работи за експресно решение исклучиво заради криволак, па тоа нато воопшто не сака да се меша со никаков цивилен сообраќај а вака карго демек ајде , колку карго авиони дневно ќе слетаат во штип? сигурно не повеќе од два и тоа во сезона нема одма сите да се префрлат на авио сообраќај, а чисто заради не дигање прашина се оправдува во моментов аеродромот како карго, па од авион се гледа дека е тоа само фарба, а доколку сакаме можеме помали карго писти да направиме и во секое село еве два примера првиот од Tegucigalpa airport Honduras а вториот од Saba airport Netherlands Antilles
Tegucigalpa за големи авиони 1000 метри писта Saba за мали авиони 400 метри писта |
||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #131 Posted: 18-Aug-2008 at 04:18 | |||||||||
beton, ми промакнал твојот претпоследен пост...
Можеби има вистина во тоа што го кажуваш во последните два поста во врска со комбинаториките на НАТО присуството кај нас, особено во отсуство на друго логично објаснување. Но сепак тешко дека ќе дознаеме за сигурно, барем не доека на работите не погледнеме наназад... Единствено морам да ти ставам замерка на ова:
Мислам дека ветерниците не се ни од далеку толку високи (ни најголемите), за да би преставувале опасност за авиосообраќајот. Ако авион (особено поголем) се најде толку ниско за да биде загрозен од ветерница, реално загрозеноста ќе му биде многу поголема од самиот факт што се наоѓа толку ниско... Нормално, на самиот праг на пистата јасно дека ќе нема никакви ветерници На крајот на краиштата големи ветерници имаат никнато по цела планета, сигурно и на места со густ авио-сообраќај... Мислам дека ветерниците не се ни најмал проблем vis-a-vis потенцијалниот аеродром кај Штип. |
||||||||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #132 Posted: 18-Aug-2008 at 04:47 | |||||||||
да но да претпоставиме дека нато ќе го користи аеродромот турбо доколку криволак го стопанисуваат, во тој случај мислам дека пристапот кон штипско од старт нема да биде многу поволен сепак ветерниците ем се високи ем на високо ги поставуваат ем густо а најавите се дека цела европа е заинтересирана за тој регион, па по некоја логика затоа и се прашувам во таков случај колку истите тие фарми ќе бидат некакво ограничување за воената машинерија, но мислам дека тоа ќе биде последен проблем но го спомнам чисто како дилема не и како неповолен факт...
|
||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #133 Posted: 24-Aug-2008 at 22:19 | |||||||||
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=422CAC03B3AC8A4E97665B33F6C9BE07 |
||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #134 Posted: 25-Aug-2008 at 13:02 | |||||||||
Неможам а да не се сомневам дека овој дебакл се должи на глупоста со вметнувањето на аеродромот во Штип во пакет
http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=38144&kategorija=2 |
||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #135 Posted: 25-Aug-2008 at 14:47 | |||||||||
Ваљда треба да биде некаков сигнал да се спуштат малку на земја, не само за аеродромиве, туку и за други нереални очекувања. |
||||||||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #136 Posted: 25-Aug-2008 at 16:43 | |||||||||
Турската компанија „TAV“ единствена со понуда за македонските аеродроми
Ќе добијат ли аеродромите во Скопје и Охрид европски изглед или и натаму ќе наликуваат на несредена автобуска станица некаде во неразвиениот свет. Денеска заврши рокот за пријавување на странските компании кои се заинтересирани да ги земат македонските аеродроми под концесија на 20 години. Наспроти големиот интерес во изминатиот период Игор Јанушев, претседателот на тендерската комисија од Министерството за транспорт ја изненади јавноста кога објави: “До 12 часот денеска во архивата на Министерството за транспорт пристигна една понуда од страна на турската компанија ТАВ“. На тендерот до последен миг учество најавуваа и германски „Хохтиф“, „Аеродроми Виена“, и британско-француската фирма „Егис“. Официјално нема информации зошто овие три компании се премислиле и не доставиле понуди но според извори на А1, австриската компанија имала проблем со банкарската гаранција што морала да ја обезбеди за да конкурира за аеродромите а германски „Хохтиф“ одлучил да се фокусира на аеродромот во Киев кој во меѓувреме објави дека ќе се нуди под концесија. Во игра остануваат турските инвеститори чија овбрска е изградба на комплетно нов аеродром во Скопје, реконструкција на охридскиот и изградба на карго аеродром во Штип. Инвестицијата се проценува на околу 200 милиони евра. За возврат Турски ТАВ ќе стопанисува со аеродромите 20 години. Главниот менаџер на оваа голема турска градежна компанија кој е во Скопје рече дека добивањето на аернајконкурентниодромите во Македонија е многу важен проект во нивната деловна стратегија. „Ако го анализирате проектот ќе видите дека станува збор за многу тежок проект бидејќи инвестицијата е 200 милиони евра, а бројот на патници годишно е само 680 000 илјади. Но, ако верувате во иднината на оваа земја тогаш вреди да се борите за тендерите. Ние веруваме дека Македонија ќе стане членка на ЕУ, дека бројот на патници ќе се зголеми и ако ги добиеме аеродромите ќе направиме се да бидат најконкурентни во регионот“, изјави претседателот на управниот одбор на ТАВ, Мустафа Сани Шенер. Потенцијалниот концесионер има искуство во работењето со аеродроми. Оперира со три во турција три во Тунис, два во Грузија, а во тек е изградба во Катар и Каиро. Роковите за реализација на проектот во Македонија се куси. За не цели две години, Александар Велики во Скопје треба да биде модерен европски аеродром со нова писта и административна зграда. http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=96769 |
||||||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||||||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #137 Posted: 25-Aug-2008 at 16:44 | |||||||||
Najveke sakav da pobedi ovaa firma, i ete taka se sluci, mi se dopaga toa sto turcite imaat mnogu jaka disciplina , i veruvam deka ke uspeat vo nasiot aerodrom
|
||||||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #138 Posted: 25-Aug-2008 at 23:08 | |||||||||
nemam i ne sakam da imam predrasuda kon Turcite i dokolku ponudat dobar proekt voopsto nema da mi bide krivo. No navistina mi e indikativno zosto niedna druga kompanija ne dade ponuda iako interes postoese a veruvam deka postoi i logika, barem za Petrovec. |
||||||||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #139 Posted: 26-Aug-2008 at 04:01 | |||||||||
|
||||||||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #140 Posted: 26-Aug-2008 at 04:51 | |||||||||
И ова успеавме да го усереме Мнооооогу чудно е реномирани компании (сите 4 ги рачунам ко сериозни компании)повеќе од година да се мавтаат со концесијава и на крај 3 воопшто да не достават понуда......
Тешко е сега да кажеме зошто е тоа така иако од егис спомнаа дека рокот за дефинирање услови бил краток а дури и директорот на ТАВ вика дека ќе биде тежок проект поради малиот број патници.....
Лично две работи не ми се допаднаа и мислам дека се главните причини што има само една понуда, моронското инсистирање на карго аеродром во Штип и концесија само за 20 години.
Не сум експерт и не можам да тврдам со факти али ова со Штип ми звучи потполно исто како со двоспратните бусови во скопје, некој наумил дека во штип мора да има карго и точка. Спомнаа дека скопскиот не задовулувал некои критериуми и дека дури штипскиот би прераснал и во патнички аеродром па се прашувам зошто воопшто се гради нов аеродром во Скопје? Ако веќе мора да има карго во Штип зошто не го дадоа под посебна концесија......
Второ зошто концесија од 20 години, зошто не 25 или 30(не сум сигурен али мислам дека со закон може до 30 или 35)??? Со оглед на големината на инвестицијата (200 милиони евра) и малиот број патници (680.000) мислам дека многу тешко да видат профит, новиот аеродром треба да биде готов за помалку од 2 години по давање на концесија што значи дека поголемиот дел од инвестицијава е во самиот почеток, и веројатно скоро сите од тие 200 милиони ќе бидат кредити..... е сега 200 милиони (плус камата) и 20 години, значи треба да прават негде 10-15 милиони евра профит годишно само да си ја вратат инвестицијата, што е многу тешко со 680.000 патници.
Причината што толку се "секирам" дали луѓево ќе праат профит или не е што има шанса поради кратката концесија и големата инвестиција да добиеме шит аеродром, односно концесионерот можеби ќе види дека е многу тешко да извади некој денар па ќе се одлучи да ги исполни само најосновните критериуми во концесијата и ќе добиеме нов а сепак стар аеродром.... Сосема е реално дека другите 3 фирми не гледаат шанса за профит па не доставиле понуда, а четвртиот или знае нешто што другите не знаат или мисли дека ќе има толкав раст на патници што ќе ја оправда инвестицијата или планира некое најосновно модернизирање на аеродромот....
Разочаран сум како заврши ова, за жал ни останува само да се надеваме дека ќе добиеме асален аеродром (за повеќе од тоа више не ни сонувам)
|
||||||||||
Post Reply | Page <1 56789 124> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |