build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 9394959697 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #1881 Posted: 18-Jan-2014 at 02:25
Имам еден таков опасен ласер, едноставно те влече да правиш бељи ... Колегава мој малку претерал со ласерот...
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1882 Posted: 18-Jan-2014 at 13:45
Не е баш смешно.

Кривичен законик

Загрозување на безбедноста на воздушниот сообраќај
Член 303
(1) Тој што во воздухоплов ќе внесе експлозивна или слична направа
или супстанција, ќе ги уништи или оштети уредите за навигација или ќе
предизвика друга штета на воздухопловот, ќе даде лажни известувања во
врска со летот, непрописно или неправилно ќе управува со летот, ќе ја
пропушти должноста за надзор врз безбедноста на воздушниот сообраќај
или на друг начин ќе ја доведе во опасност безбедноста на летот во
воздухопловот, ќе се казни со затвор од една до десет години.


Edited by OCB - 18-Jan-2014 at 13:45
Back to Top
Skopjanecot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-Oct-2013
Online Status: Offline
Posts: 147
  Quote Skopjanecot Quote  Post ReplyReply #1883 Posted: 18-Jan-2014 at 21:55
Originally posted by one1

Проста Македонија.


Мој потпис.
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.

Arthur Schopenhauer
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #1884 Posted: 19-Jan-2014 at 12:38
Originally posted by OCB

Не е баш смешно.

Кривичен законик

Загрозување на безбедноста на воздушниот сообраќај
Член 303
(1) Тој што во воздухоплов ќе внесе експлозивна или слична направа
или супстанција, ќе ги уништи или оштети уредите за навигација или ќе
предизвика друга штета на воздухопловот, ќе даде лажни известувања во
врска со летот, непрописно или неправилно ќе управува со летот, ќе ја
пропушти должноста за надзор врз безбедноста на воздушниот сообраќај
или на друг начин ќе ја доведе во опасност безбедноста на летот во
воздухопловот, ќе се казни со затвор од една до десет години.


Не е за смеење, туку е за осуда и за казнување на тој што го сторил тоа , впрочем ете, казнено е според кривичниот законик.

Но за среќа, се' се заврши така како што треба, без никакви последици.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #1885 Posted: 19-Jan-2014 at 13:32
nema potreba od komenatri od tipot "prosta Makedonija" , toa so laserite e globalen probem.
eve na pr. lani vo Germanija  imalo 529 takvi slucai (spored  DFS Deutsche Flugsicherung GmbH )

inaku odvraten naslov na tekstot,  "novinarot" se obidel da dramatizira ...


Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1886 Posted: 19-Jan-2014 at 13:41
Originally posted by gorazd

inaku odvraten naslov na tekstot,  "novinarot" se obidel da dramatizira ...



Ќе излезам малку од темава... Последниве неколку години новинарството кај нас премногу „забега“ во евтин сензационализам и од сè се прави некаква ударна вест. Ова е само уште еден таков случај.
За сè има вторпат
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1887 Posted: 19-Jan-2014 at 13:45
Originally posted by Џоле

Originally posted by gorazd

inaku odvraten naslov na tekstot,  "novinarot" se obidel da dramatizira ...



Ќе излезам малку од темава... Последниве неколку години новинарството кај нас премногу „забега“ во евтин сензационализам и од сè се прави некаква ударна вест. Ова е само уште еден таков случај.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1888 Posted: 22-Jan-2014 at 12:46
За сè има вторпат
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1889 Posted: 11-Feb-2014 at 00:42
Сериозно?

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1890 Posted: 11-Feb-2014 at 07:48
реклама на Оператор ОНЕ е, и баш ми се допаѓа, инаку стои од летоска
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1891 Posted: 20-Feb-2014 at 01:18
Скопскиот аеродром повторно најдобар во Европа во категорија до 2 милиони патници.
http://www.aci.aero/Airport-Service-Quality/ASQ-Awards/2013-Winners/Best-Regional-Airport/Europe
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1892 Posted: 20-Feb-2014 at 23:25
интересна руска страна за сите аеродроми во Европа со податок од каде и за каде може да се лета да се остави слика и коментар. еве конкретно за Скп директен линк

http://www.megatrip.ru/airports/SKP


Edited by vladegf - 20-Feb-2014 at 23:31
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1893 Posted: 08-Apr-2014 at 18:00
Малце ретро

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1894 Posted: 11-May-2014 at 22:02
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1895 Posted: 14-May-2014 at 12:28
Ова е сликано вчера со летовите од Истанбул, Ајндховен и Виена. Јас баш слетав со авионот на ВИЗЗ. Ако е твоја сликата, си требало да го фатиш авионот на USAF, имаше еден C-17 паркиран на самиот крај кај стариот терминал, после авионите на KonTiki и VardarAir, многу импресивен.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1896 Posted: 14-May-2014 at 13:29
И без тоа фотографијата е моќна.
За сè има вторпат
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1897 Posted: 14-May-2014 at 15:43
Не е моја фотката...

Ц-17?
Што точно би опслужувал во овој момент Ц-17 на скопскиот аеродром? Евентуално ако носи наши војници и опрема од/во Авганистан, друго не ми текнува.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1898 Posted: 15-May-2014 at 22:47
KАРГО-АЕРОДРОМ ВО ШТИП ИЛИ ПРОШИРУВАЊЕ НА СКОПСКИОТ




Идејата за изградба на карго-аеродром во Штип не е напуштена, но дали тој ќе се гради зависи од резултатите од испитувањата што ги вршат македонските служби за метеорологија кои треба да покажат дали локацијата е соодветна за тоа.

Kарго-аеродромот треба да го гради турската компанија ТАВ, која се обврза на тоа потпишувајќи го договорот за концесија на двата аеродрома во Скопје и во Охрид. Според договорот, тој аеродром треба да е готов до 2020 година. Генералниот извршен директор на ТАВ холдинг, Сани Шенер, вели дека се подготвени да почнат со изградбата веднаш штом ќе ги добијат резултатите од испитувањата на струењата на воздухот и правецот на ветровите.

- Се надеваме дека македонските служби наскоро ќе ги завршат испитувањата. Ако тие покажат дека конкретната локација е погодна за карго-аеродром, ќе го изградиме таму. Ако резултатите го покажат спротивното, парите ќе ги вложиме во нешто друго, на пример во проширување на терминалот на скопскиот аеродром, бидејќи сме сигурни дека овој аеродром уште ќе расте - вели Шенер.

Изградбата на карго-аеродромот се одложува неколку години токму поради тоа што експертите не ја завршиле метеоролошката студија за движењата на ветровите во штипскиот и во светиниколскиот регион. Оваа студија треба да покаже кое е идеалното и најбезбедно место за изградба на аеродромската писта и дали во тој регион воопшто може да се изгради таков аеродром.

Додека се чекаат резултатите од испитувањата, компанијата ТАВ целосно ги заврши другите обврски преземени со концесискиот договор. На скопскиот аеродром „Александар Велики“ изгради нова, поголема терминална зграда, паркинг и административна зграда. Истовремено, го реконструира и модернизира охридскиот аеродром „Апостол Павле“.

Првиот човек на компанијата ТАВ холдинг истакнува дека во Македонија досега вложиле околу 120 милиони евра за двата аеродрома. Според концесискиот договор, аеродромот во Штип треба да чини дополнителни 60 милиони евра. Според Шенер, очекуваат досегашната инвестицијата да им се врати по 15 години.

- Годишните приходи од македонските аеродроми се околу 80 милиони евра. Тоа се малку пари споредени со другите аеродроми во светот со кои оперираме. Но, двата аеродрома во вашата земја за нас се многу значајни бидејќи Македонија е пазар во подем и со голем потенцијал. Јас навистина верувам во иднината на Македонија,затоа и одлучивме да инвестираме во неа. Лани имаше пораст на бројот на патниците од 18 отсто. Тоа го постигнавме и благодарение на силната поддршка од Владата, која навистина многу инвестира во овој сектор - вели Шенер.

Тој додава дека се задоволни од бизнисот во земјава и дефинитивно би сакале да го продолжат концесискиот договор со Владата по завршувањето на сегашниот.

Бројките за превезените патници од Скопје и од Охрид се оптимистички и годинава. Статистиката покажува дека бројот на патниците во април е поголем за 42 отсто отколку во истиот месец лани. Минатата година двата аеродрома ја завршија со над 1 милион патници, бројка за која раководството на ТАВ смета дека на крајот од годинава ќе биде уште поголема благодарение на неколкуте нови линии што ги воведоа авиокомпаниите.

Даница Тунтевска-ВуЈовиЌ
http://dnevnik.mk/?ItemID=EBFFCD5E386D6748A445909362E4BA70

Интересно размислување, особено ако се знае дека со новиот автопат до Штип ќе се стига за 30 минути. Од руга страна мислам дека на СКопскиот му треба слтернативен аеродром поради маглата во зимскиот период.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1899 Posted: 16-May-2014 at 09:06

Шенер: Македонија многу брзо ќе стане членка на ЕУ
Македонија е земја со богато историско и културно наследство, земја која има европска перспектива и иднина. Токму затоа во неа инвестираше и ТАВ Холдинг, кој оперира со скопскиот и охридскиот аеродром, а чиј прв човек Сани Шенер, не го крие воодушевувањето од земјава и нејзините потенцијали.Тој верува дека Македонија наскоро ќе стане членка на ЕУ, поради што го посакува и македонскиот пасош за кој веќе аплицирал.

-Македонија е во центарот на Европа и Балканот, таа е портата кон Европа и убедени сме дека многу наскоро ќе стане членка и на Европската Унија. Тоа е важно за нас и од економски и од општествен аспект. Ние веруваме во иднината на Македонија, што е многу значајно за нас како концесионери на скопскиот аеродром. Тоа ќе значи поголем број на патници, поголем економски раст на државата. Убеден сум дека македонската економија наскоро ќе постигне бум. За тоа индикатор е и бројот на патници кој е во постојан пораст. Економијата на една земја и бројот на патници се секогаш во тесна корелација. Нашата проценка за 2014 е дека ќе постигнеме 1 200 000 патници на македонските аеродорми- смета д-р. Сани Шенер, главен извршен директор на ТАВ Холдинг и претседател на бордот на директори.

sener 2

За него, но и воопшто за ТАВ Холдиног, Македонија е значајна во секој поглед и финансиски и културолошки и историски.

-Во Македонија оперираме со двата аеродроми, „Александар Велики“ во Скопје и „Св. Апостол Павле“ во Охрид. Тоа е многу значајно за нас, зашто Македонија и Турција имаат длабоки историски врски. Точно е дека споредено со другите аеродроми со кои оперираме, „Александар Велики“ е мал аеродром во нашето портфолио, со 18 милиони евра приход. Но, по својата важност е меѓу првите, пред се зашто Македонија е пазар во подем, чие време допрва доаѓа. Ние сакаме да работиме на македонскиот пазар, меѓудругото и зашто вие имате добро едуцирани луѓе што е многу важно за нас. Имено, за да оперираме со двата аеродорми, ние донесовме само 5 експерти од Турција во Македонија. Сите останати 650 вработени се кадри од Македонија. Тоа го покажува нашиот менталитет на компанија која размислува глобално, но дејствува локално. Ние сме свесни за моќта на локалното, ја познаваме културата на Македонија која ни е блиска и културолошки и географски.Таа локална стручност е многу важна за странските инвеститори кога влегуваат во еден развој во подем, како што е случајот со македонскиот. Задоволни од македонската експертиза и во име на македонско-турското пријателство ангажиравме 4 македонски инженери на изградба на аеродромот во Абу Даби –објаснува Шенер.

Тој вели дека неговата компанија е свесна дека инвестицијата во Македонија нема да се врати за помалку од 15 години, но тоа нема да ги спречи да инвестираат, затоа што веруваат во иднината на Македонија, а во тоа несебично им помага и македонската Влада.

-Моментално како компанијата, конкурираме на тендер за оперирање “ЛаГвардија”со вториот аеродром во Њујорк. По тој повод, неодамна го презентиравме нашето портфолио во САД, и токму при таа презентација Американците пројавија особен интерес за нашата работа во Македонија, затоа што тоа е европска земја. Таквиот ефект и тежина кој ни ги носат двата македонски аеродроми е доволен за нас, заедно со 18 отсто раст за минатата година. Ние сме компанија која размислува глобално, за нас е важно во исто време во нашето порфолио да имаме македонски и американски аеродром- нагласува главениот извршен директор на ТАВ Холдинг и претседател на бордот на директори.

Според него, бројот на 1 милион патници кој го постигнаа во Скопје за една година, на Истанбулскиот аеродром се постигнува за 10 дена, но мора да се има предвид дека 1 милион патници, значат отворање на 3000 работни места. Еден вложен долар во авиосообраќај се мултиплицира во 3,25 долари како индиректен приход.

Но за да аеродромот се развие, шири и придонесува за земјава, неопходно е Македонија да има национален авиопревозник.

-Мора да се инвестира во тоа, тоа дополнително ќе влијае на зголемување на бројот на патници. Во моментот таа улога ја играат „Туркиш ерлајнс“ кој што лета 14 пати неделно на релација Скопје –Истанбул и нискотарифната „Виз ер“ која лета директно од Скопје до многу европски градови, но законите наметнуваат посебни правила кои мора да се исполнат за да еден авиопревозник добие статус на национален. Значи ние инвестиравме во македонските аеродроми, 120 000 милиони евра, а некои бизнисмени мора да се одважат и да формираат и финансираат национален авиопревозник – нагласува Шенер.

sener 3

Тој го сака Скопје, но и Охрид.

-Охрид е прекрасно место, но мора да се продолжи поинтензиво да се работи на неговата туристичка промоција. Пред се треба да се инвестира во добри хотели, кои во моментот се најслабата алка за развивање на туризмот во Македонија. Имате најдобра историја во Европа, имате аеродром, се што е потребно се светски ланци на познати хотели да бидат изградени во Охрид- советува првиот човек на ТАВ Холдингот.

ТАВ се надева дека инвестицијата во скопскиот аеродром ќе се врати дури за 15 години, но кога ќе ја видат големата слика, задоволни се. Се надеваат дека концесискиот договор ќе биде продолжен и до 2030.

-Ние веруваме во овој аеродром. Што се однесува до изградбата на карго аеродромот во Штип, тоа е наша обврска за инвестиција со која сме обврзани со договорот. Доколку актуелните метереолошки испитувања ( магла, ветер и сл) покажат дека има услови за градба на таков аеродром, ќе го изградиме. Во спротивно ќе изградиме нешто друго. Ќе го прошириме скопскиот аеродорм или сл. Тоа е наша обврска и не бегаме од тоа- додава Шенер.

ТАВ Аеродроми е компанија проценета на 3 милјарди долари. Тие имаат компанија за изградба на аеродорми, која е втората најголема во светот. Ги имаат изградено аеродормите во Катар, Абу Даби, Оман, Медина, Триполи итн, проекти во вредност од 6 милјарди долари.

Ако се погледне организациската архитектура на ТАВ, тие како компанија градат аеродроми, оперираат со нив, финансираат аеродроми, работат со бесцаринските продавници на аеродрoмите, со информативните услуги, работат најразлични работи, но се e поврзано со аеродроми.

-Оперираме со 14 аеродроми ширум светот. Најголем од нив е Аеродромот „Ататурк“ во Истанбул, а пред еден месец победивме на тендерот за оперирање со аеродромот во Бодрум.Ние сме глобална компанија во која работат луѓе од 27 националности и не е лесно да се менаџира такво нешто. Но ние се обидуваме токму таа различност да биде дополнителна вредност за нашата компанија. Од сите аеродроми со кои оперираме, во моментот 3 најважни аеродроми се аеродромот „Гази Паша” во Јужна Турција, аеродормот во Тунис и Скопскиот аеродром „Александар Велики”. Јас лично сум инволвиран и работам на развојот на овие три аеродроми – нагласува Шенер.

Александрија Стевковска
http://republika.mk/?p=251060
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1900 Posted: 27-May-2014 at 12:59
TAV plans Skopje Airport terminal upgrades

The operator of Skopje Alexander the Great Airport, Turkey’s TAV, plans to upgrade its facilities at Macedonia’s busiest airport four years after opening a brand new multi million euro terminal. The pace of the upgrades will depend on whether the concessionaire will build a cargo terminal in Štip, in Macedonia’s north-east as outlined in an agreement signed with the Macedonian government several years ago. Under the agreement, the cargo airport should be completed by 2020. TAV Holding CEO, Sani Sener, says the company is ready to start construction immediately after they receive the inspection results on air currents and wind directions.

The construction of the cargo airport has been delayed for several years because experts have not completed the meteorology study on wind currents in the Štip and Sveti Nikole region. This study should show what would be the ideal and safest location to build a runway and whether the region is suitable for such an airport. "We hope that Macedonian authorities will soon complete the inspections. If it proves that the selected location is suitable for building a cargo airport, we will build it there. If the results show otherwise, we will invest in something different, like upgrading Skopje Airport’s terminal, because we are certain that this airport needs to be further expanded", Mr. Sener said.

The TAV Holding President said the Turkish company has so far invested 120 million euros in both Skopje and Ohrid airports. Under the concession agreement, the construction of Štip Airport would cost an additional 60 million euros. "The annual income of both Macedonian airports amounts to around 80 million euros. Compared to the other airports in the world we operate, it is a very small amount. However, both airports are very important to us because Macedonia is a growing market with great potential. I really believe in Macedonia’s future and that is why we have decided to invest here. Last year, there was an 18% increase in passenger numbers. We achieved that thanks to strong government support, which is investing a great deal in this sector", Mr. Sener said. He added that TAV wants to extend its concession agreement with the Macedonian government once it expires.

The number of passengers using Skopje and Ohrid airports so far this has been growing significantly. Data shows passenger numbers grew 42% in April. Last year, the two airports in Macedonia served a combined total of over one million passengers, which is expected to further rise this year.

http://exyuaviation.blogspot.com/2014/05/tav-plans-skopje-airport-terminal.html
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 9394959697 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.504 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.