build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Индустриски
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Индустриски објекти и зони (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Индустриски објекти и зони (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 303132
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3638
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 07-Nov-2018 at 10:52

Кавадарци одлучно ја отфрли иницијативата за изградба на тешка и загадувачка индустрија

Објавено на 06.11.2018 во категорија Вести.
Facebooktwitterlinkedin

 

Здружението за заштита и унапредување на животната средина „Еко живот“ за само неколку дена успеа да собере 12.000 потписи од жителите на Кавадарци против изградбата на цинкара во градот. Заедно со ваквиот успех на невладината организација, Советот на општина Кавадарци денеска одржа вонредна седница на која советниците едногласно се изјаснија против барањето на инвеститорот ИГМ – Трејд за пренамена на градежното земјиште од Г2 во Г1, односно советниците се изјаснија против отворањето на можност во Кавадарци да се гради тешка и загадувачка индустрија. Ваквата одлука на кавадаречкиот совет беше донесена едногласно од партиите СДСМ и ВМРО-ДПМНЕ, а неа ја поддржа и кавадаречкиот градоначалник Митко Јанчев.

 

 

Откако голем дел од јавноста и општинската администрација во Кавадарци се одлучи да се изјасни против изградбата на цинкара во Кавадарци, останува да реагира Министерството за животна средина и просторно планирање, до кое всушност и беше доставено известувањето за намера за изведување на овој проект. Одбиениот проект од кавадарчани, меѓу другото, предвидува изградба на комплекс од ладна валавница и цинкара за топло поцинкување на цевки и други челични производи.



Dali sme svesni kolku gubime drzavata od ovakvi izbrzani i nepromisleni odluki inicirani od nekoi si navodno ekolkogisti,a makedonija e drzava na ekologisti sekoj vtor vo drzavava e ekologist.ovakva cinkara postoi vo kumanovo 50 godini vo fabrikata za cevki fzc 11 oktomvri pogolem del od kumanovcani ne ni znaat deka postoi zatoa sto ednostavno taa ne zagaduva ili zagaduva neznacitelno ne go narusuva ambientalniot vozduh.Cinkarata raboti na priroden gas koj vazi za ekoloski najprifatliv energent ima cinkari sto rabotat na struja i vtoro mnogu bitno cinkarata ne koristi cinkova ruda pa da treba da ja topi ili rafinira tuku koristi cist cink koj doaga vo kalapi koi se pustaat vo kada tamu se topi i se cinkuvaat cevki.za zal od toa sto sme mnogu pametni sme ovde kade sto sme ekolozite treba da se svesni i site fabriki odednas da gi izgasime pak ke go ima zagaduvanjeto.vo slucajov gubi drzavata podragi ni se nekoi pogoncinja samo da se stranski koi koga ke sekne drzavnata pomos begaat od mk kako sto e slucajot so dzonson kontrols koj koga istekoa subvenciite si otide dojde druga firma koja ke gi raboti pogonite dodeka ima subvencii i se taka vo krug.taka ne se gradi ekonomija na makedonija i trebaat dolgorocni strateski investicii a metalnata e strateska granka na sekoja razviena drzava.i na kraj za takanarecenite ekologisti so zadovolstvo bi prifatile rabota vo hermanija Holandija Svedska VO NEKOJA CELICANA ZA + 200 EVRA PLATA tamu ne e problem samo ovde da ne se gradi nie ke  ziveeme od piperki

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12252
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 07-May-2019 at 17:25
Има интересни воздушни снимки од многу фабрики во зоните...



Edited by Џоле - 07-May-2019 at 17:25
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12252
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 01-Jun-2019 at 14:31
Чешки „Локо Транс“ ќе гради фабрика во Гази Баба



Чешката компанија „Локо Транс“ од Брно ќе отвори фабрика за шински возила во скопската општина Гази Баба, потврди вчера вицепремеиерот за економски прашања Кочо Анѓушев.

Намерата на компанијата да инвестира во земјава веќе е објавена во реномираниот чешки весник „Економиа“.

Се очекува инвестицијата да биде околу 20 милиони евра и во новата фабрика да се вработат 250 лица. Според најавите, во фабриката ќе бидат преземени вработените од велешка „Колска“, а веќе има и голема нарачка од позната железничка компанија.

Компанијата „Локо Транс“ постои од 1990 година.

https://www.libertas.mk/cheshki-loko-trans-%D1%9Ce-gradi-fabrika-vo-gazi-baba/
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12252
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 07-Sep-2019 at 10:52
Свечено отворање на новиот производствен погон на австриската компанија „Текспорт“ во с. Марино [29.08.2019]

Свечено отворање на новиот производствен погон на австриската компанија „Текспорт“ во с. Марино [29.08.2019"> by Влада на Република Северна Македонија, on Flickr

Свечено отворање на новиот производствен погон на австриската компанија „Текспорт“ во с. Марино [29.08.2019"> by Влада на Република Северна Македонија, on Flickr

Свечено отворање на новиот производствен погон на австриската компанија „Текспорт“ во с. Марино [29.08.2019"> by Влада на Република Северна Македонија, on Flickr

Свечено отворање на новиот производствен погон на австриската компанија „Текспорт“ во с. Марино [29.08.2019"> by Влада на Република Северна Македонија, on Flickr

Свечено отворање на новиот производствен погон на австриската компанија „Текспорт“ во с. Марино [29.08.2019"> by Влада на Република Северна Македонија, on Flickr

Свечено отворање на новиот производствен погон на австриската компанија „Текспорт“ во с. Марино [29.08.2019"> by Влада на Република Северна Македонија, on Flickr

Свечено отворање на новиот производствен погон на австриската компанија „Текспорт“ во с. Марино [29.08.2019"> by Влада на Република Северна Македонија, on Flickr

Свечено отворање на новиот производствен погон на австриската компанија „Текспорт“ во с. Марино [29.08.2019"> by Влада на Република Северна Македонија, on Flickr

Свечено отворање на новиот производствен погон на австриската компанија „Текспорт“ во с. Марино [29.08.2019"> by Влада на Република Северна Македонија, on Flickr

Свечено отворање на новиот производствен погон на австриската компанија „Текспорт“ во с. Марино [29.08.2019"> by Влада на Република Северна Македонија, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 548
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 17-Sep-2019 at 22:11
Репортажа: „Костал“ ја движи економијата, до 2025 бројот на вработени ќе се искачи на 1150, а извозот на 300 милиони евра 

Светски познатата компанија за производство на електроника, мехатроника и софистицирани делови за автомобилската индустрија „Костал“ својата успешна приказна ја започнува во 1912 година како семејна фирма. На почетокот од седумдесеттите години од минатиот век го интернационализира производството отварајќи ја првата фабрика во Мексико, а во 1978 година започнува со производство на електроника за автомобили. Денес компанијата е присутна на 5 континенти во 21 држава, а во Македонија го започна своето производство во 2016 година во индустриската зона Косел во Охрид откако анализираше 5 различни земји во источна Европа во период од речиси 3 години.



Годишно „Костал“ остварува обрт од близу 3 милијарди евра и вработува над 20 000 луѓе. Во фабриката во индустриската зона Косел во халите на некогашен ЕМО – Охрид кои денес се преуредени и модернизирани до непрепознатливост во позитивна смисла, во моментов работат 470 лица. Со новите инвестиции и проширување на производствените капацитети, бројот на вработени во наредните пет години ќе се зголеми повеќе од двојно.

Заклучно со 2018 во фабриката во Охрид се инвестирани 29 милиони евра. До крајот на оваа година ќе бидат инвестирани уште 20 милиони евра, а бројот на вработени ќе се зголеми на петстотини. До 2022 ќе се инвестираат дополнителни четириесеттина милиони евра. Во 2025 година во фабриката во Охрид бројот на вработени ќе изнесува 1150, а извозот треба да достигне 300 милиони евра на годишно ниво, изјави Виктор Мизо, генерален директор на „Костал Македонија“.



Во моментов „Костал Македонија“ произведуваат делови за пет светски познати автомобилски компании: „BMW“, „Daimler“, „Porsche“, „Rolls Royce“ и „Tesla“, а од октомври оваа година ќе започне производството на компоненти и за „Аudi“, „Volkswagen“, „Seat“ и „Skoda“. Во светот расте производството и побарувачката за електрични автомобили, а тој тренд го следи и фабриката на „Костал“ во Охрид каде покрај софистицирани менувачи, прекинувачи и електронски контролори, се произведуваат и таканаречени онборд чарџери – брзи полначи за погон на струја. Целта на „Костал“ како што информираат од компанијата, е дел од компонентите – како металните, така и електрични и електронски делови кои се користат во онборд чарџерите да се купуваат од добавувачи во Македонија, а по можност и во Охрид.

Оваа технологија која користи висока волтажа (600-1000 волти) се користи за електричните возила. „Костал“ како еден од светските лидерите за овој вид на производи планира за време на „животниот век“ на овој автомобилски дел да инвестира дополнителни средства за технологија и опрема за производство на онборд чарџери, посочуваат од компанијата.



„Костал“ сериозно ја раздвижи националната и локалната економија. Просечната бруто плата по вработен изнесува 825 евра. Интересен е фактот што 42% од вработените во „Костал – Македонија“ се со високо образование, а компанијата вложува сериозни ресурси во привлекување на младите кадри, како и во нивно образование и усовршување. Огласите за вработување се постојано отворени.

Минатата година 13, а оваа 14 млади имаа можност да обавуваат деветнеделна летна пракса во „Костал“ со платени трошоци за сместување на лицата кои не се од Охрид и регионот. Активно партиципираме во процесот на дуално образование заедно со Германската комора во Македонија, а на најдобрите студенти во 4-та година на техничките факултети им нудиме стипендии со можност за вработување по завршувањето на студиите. Целта ни е да ја поттикнеме мобилноста на работната сила во земјата, да создадеме алтернатива за луѓето не само од Охрид туку и од другите градови, а не се да гравитира кон Скопје. Сакаме да ја привлечеме работната сила во Охрид, но со понуда за квалитетен живот, истакнуваат од „Костал“.



На глобално ниво „Костал“ во изминатата деценија, односно во годините после економската криза, бележи исклучителен раст. Во 2008 година обртот во светски рамки на автомобилскиот дел на „Костал“ изнесувал нешто над една милијарда евра, а во 2018 година тој е двојно поголем 2,29 милијарди евра. Двојно е зголемен и бројот на вработени во компанијата, додека растот на инвестициите е зголемен тројно. Во моментов во индустриската зона во Косел „Костал“ под покрив има над 20.000 метри квадратни работна површина и ја реализира втората фаза од браунфилд инвестицијата вредна 40 милиони евра.

Плановите на компанијата се зголемување како на производствените капацитети и вработените, така и на производството. „Костал“ очекува државата да го следи развојот на компаниите и да создава услови во кои тие ќе ја зголемат својата продуктивност и конкурентност, како што се на пример усогласување на царините со оние во ЕУ, кои за миксот на производи на „Костал“ во моментов се 4,5 пати повисоки отколку тие во Европската унија, подобрување на инфраструктурата и др.

„Костал – Македонија“ освен исклучителната економска важност има големо влијание на развојот на локалната заедница, како несебичен поддржувач на културно-забавни и спортски настани, но и на акции за подигнување на еколошката свест. Компанијата е дел од најзначајните збиднувања во градот и вистински пример за општествена одговорност.

Поголема фото-галерија на линкот

https://www.ohridnews.com/reportazha-kostal-a-dvizhi-ekonomi-ata-do-2025-bro-ot-na-vraboteni-e-se-iskachi-na-1150-a-izvozot-na-300-milioni-evra/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12252
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 09-Oct-2019 at 09:23
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 303132

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.