build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 68>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Grunf View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Grunf Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Патна мрежа (општо)
    Posted: 21-Jun-2019 at 15:36
Ако није проблем да се умешам, члан сам из Србије, овде сам већ годинама, али се нисам оглашавао...
Прошао сам кроз и боравио у Македонији много пута и нека моја оцена, као човека са стране, да вам је мрежа аутопутева у односу на величину земње, број становника, а највише у односу на саобраћај који циркулише вашим путевима прилично добра. Проблем, као и у Србији је стање и одржавање тих аутопутева, као и главних државних (магистралних, како су се некад звали).
Конкретно, последњих неколико година летујем на Јонском мору, често свратим по 2-3 ноћи у повратку или одлсаку на Охрид и увек идем преко Прилепа и Битоле (не волим чекање на ГП Гевгелија/Евзони), 50км је дуже, занимљивије је и лепше преко Битоле и даље ка А2 у ГР. Пут Прилеп-Битола би био одличан и само да се одржава подлога и сигнализација у одличном стању, ја увек ту возим на темпомат 105-110км/ч, а то је довољан показатељ да ту нема ни довољно саобраћаја за аутопут. Од Градског ка Прилепу је већ друга прича и нова траса је баш потребна и драго ми је што видим да се ту нешто ради, а свакако би било потребно уредити део од Битоле ка Меџитлији и од Ресена ка Охриду.
Поздрав и надам се да није проблем што сам писао на српском, ваш језик одлично разумем, али мислим да не бих могао да пишем на македонском а да не буде смешно, а вероватно ме не би ни разумели.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 21-Jun-2019 at 11:59
Во Грција автопатот е до самиот премин Меџитлија, значи 12 километри до Битола, ако чинеше патот од Росоман до Битола, сите (Срби, наши) кои одат кон Јонско море одовде доста поблиску е, ама овој дел од Македонија е слепо црево и затоа никој не транзитира, вака како шо стојат работите секоја наредна сондажа на сообраќај во овој дел ке испаѓа со се помала фреквенција
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 21-Jun-2019 at 10:36
Avtopat Prilep-Bitola nema poenta bez Avtopat Gradsko-Prilep. ili bar avtopat Medjitlija-Bitola pa na toj nacin vo idnina da postoi avtopat Prilep-Kozani i od tamu do cela Grcija.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 513
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 21-Jun-2019 at 10:27
Не, автопатот до Штип е врска за уште 8-9 града и 2 гранични премина со Скопје. Автопат до Прилеп-Битола во моментов нема поента.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 21-Jun-2019 at 10:09
Значи испаѓа..
Зошто им е на Прилепчани и Битолчани автопат, не се навикнати они, главно Штип има, не ке се гради сеа и у провинција, пруга има Битола-Прилеп и доволно им е.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 812
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 21-Jun-2019 at 01:26
Првото и најбитно прашање кон министерот треба да е кои се причините за подигање на патот од Прилеп до Битола на ниво на автопат наместо на проширен експресен пат со по две ленти во правец.
Јас лаички ако се прашам можам да претпоставам е дека има или предвидува поголема фрекфенција на луѓе и стоки помеѓу Прилеп и Битола како поголема стратешка определба за развој на пелагонискиот регион. Ако е тоа така сосема не е потребна инвестиција во проширување на патот до ниво на автопат туку едноставно воспоставување и субвенционирање на честа (секој пола саат во шпиц и секој саат преку ден) локална железничка врска Прилеп-Битола со 1-2 попатни стании како што се развиваат регионите во Германија.
Ем парите можат да се потрошат на друго побитно место, ем ова е во насока на помало загадување, ем се искуристува потенцијалот на постоечката инфраструктура и со тоа се вади многу повеќе дополнителна вредност него тоа што се прави сега.

Edited by mirakuliks - 21-Jun-2019 at 01:30
Back to Top
Théoden View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 47
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 20-Jun-2019 at 18:24
Ако се распише повик за проектирање за автопат, не значи и дека ќе се изгради автопат. Ако воопшто се отпочне со реализација на овој проект, претпоставувам ќе биде налик на т.н. полуавтопати Штип-Кочани и Штип-Радовиш, со таа разлика што веројатно ќе може да се прошири сегашниот пат и нема да има пробивање на нова траса. Изјавата на министерот е во стандарден политички контекст.

Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 54
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 20-Jun-2019 at 16:36
Originally posted by ironm

Originally posted by AmyntA

Автопат Прилеп-Битола е целосна бесмислица. Проширување на постоечкиот до експресен е сосема доволно

Од кои причини автопат Прилеп - Битола е целосна бесмислица?


Од елементарна причина што таму нема зачестеност на возила (https://meta.mk/na-tri-od-desette-na-frekventni-patni-pravczi-vo-makedoni-a-nema-avtopat-infografik/ не е ни во врвните десет во Македонија) ни за експресен пат, но сепак...
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1305
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 20-Jun-2019 at 14:32
Апсолутно погрешно и според мене, автопат Прилеп-Битола моментално е глупост, како прво автопатот ќе биди насредина неповрзан со друг автопатски коридор, протокот на возила не е толку голем за да се оправда таква делница, по логика ќе има две патарини, па најверојатно голем дел од граѓаните би го користеле стариот пат Битола-Прилеп(за кој е најавена реконструкција).

Проширување до експресен пат е идеално решение, би се вклопил во сликата експресен пат од Градско до Меџитлија. Поевтино и побрза реализација во секој случај, затоа што моменталната сосотојба на делницата е лоша на делови во катастрофална состојба.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 402
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 20-Jun-2019 at 14:14
Originally posted by AmyntA

Автопат Прилеп-Битола е целосна бесмислица. Проширување на постоечкиот до експресен е сосема доволно

Од кои причини автопат Прилеп - Битола е целосна бесмислица?
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 54
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 20-Jun-2019 at 09:36
Автопат Прилеп-Битола е целосна бесмислица. Проширување на постоечкиот до експресен е сосема доволно
Back to Top
bakigvg View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote bakigvg Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 20-Jun-2019 at 09:10
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12098
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 20-Jun-2019 at 08:59
Можеби треба и нова нишка да се отвори...

Сугарески најави автопат од Прилеп до Битола

Рехабилитацијата на патниот правец Битола – Демир Хисар се одвива со забрзано темпо и се очекува да заврши до август, најавија денеска министерот за транспорт и врски Горан Сугарески и директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Зоран Китанов кои извршија увид на градежните активности.

Станува збор за инвестиција вредна еден милион евра. Покрај ова, во моментот се работи и на изработка на проектната документација за изградба на експресниот пат Битола – Меџитлија која се очекува да биде готова следната година, а јавниот повик за изработка на проектната документација за автопатот Прилеп-Битола треба да биде распишан годинава.

– Развојот на пелагонискиот регион е многу значаен за целата држава и заради тоа во овој момент инвестираме преку 18 милиони евра во рехабилитација на патиштата. Периодов нашиот фокус е ставен на подготовки за изградба на експресен пат од Битола до Меџитлија и изградба на автопат од Прилеп до Битола – изјави Сугарески.

Тој очекува сериозен скок во реализацијата на капиталните инвестиции во вториот и третиот квартал од годинава.

– Капиталните инвестиции се врвен приоритет. Во ресорот транспорт тие се реализираат со добра динамика. Имаме над 30 проценти реализација во патиштата, над 36 проценти во гасоводот, а во делот на комуналната сфера исто така има силен интензитет на реализација така што реално очекувам вториот и третиот квартал да имаме голем скок на капиталните инвестиции – изјави Сугарески.

Според Сугарески, со забрзано темпо се одвива и изградбата на магистралниот гасовод од Неготино до Битола кој се очекува да биде завршен до крајот на годината.

Од Јавното претпријатие за државни патишта најавуваат дека оваа есен ќе продолжи рехабилитацијата на останатиот пат од Битола до Кичево, а ќе се реконструира и постоечкиот пат од Битола до Меџитлија.

– Исто така, ќе се реконструира уште еден многу значаен патен правец за овој регион – регионалниот пат Битола – Тополчани – Прилеп, а во тек е и јавен повик за поставување на заштитна ограда на обиколницата на Битола. Генерално, можам слободно да кажам дека оваа Влада досега најмногу вложува во Пелагонискиот регион – изјави директорот на Јавното претпријатие за државни патишта.

Одговорајќи на новинарско прашање за железничката пруга Битола-Кременица, кон Грција, министерот рече дека градежните работи се завршени, се инсталира оптички кабел и дека очекува да биде наскоро пуштена за сообраќај.

https://plusinfo.mk/%D1%81%D1%83%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D0%B0%D1%98%D0%B0%D0%B2%D0%B8-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82-%D0%BE%D0%B4-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D0%BF-%D0%B4%D0%BE/
За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 402
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 19-Jun-2019 at 08:53
Патарините се мал дел од инвестициите – патиштата ги градиме од кредити (инфографик)

Најголем дел од средствата што се инвестираат во патната инфраструктура во земјава се средства добиени од кредити. Дури 57,4% од средствата во годинешниов буџет на Јавното претпријатие за државни патишта се позајмувања од кинеската Ексим банка, Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), Светската банка (СБ) и Европската инвестициона банка (ЕИБ). Наспроти нив, само 15,4% од вкупните приходи планирани за 2019 година доаѓаат од плаќањето патарина од возачите, се наведува во годишната програма за работа на ЈП за државни патишта.

Вкупниот буџет на ова јавно претпријатие за 2019 година изнесува 289,1 милиони евра. Од нив, приливите од кредити учествуваат со 165,8 милиони евра, додека приходите од патарина, патна такса и акциза за нафтени деривати изнесуваат 123,3 милиони евра. Сопствените средства учествуваат со помалку од половина во вкупните приливи на финансии што ќе ги оствари ЈП за државни патишта годинава.

Во изјава за „Мета“, директорот на ЈП за државни патишта, Зоран Китанов, посочува дека без кредитни задолжувања тешко ќе може да се гради и реконструира патната инфраструктура во постојниот забрзан обем.

– Ако не се кредитите од Светската банка и од Европската банка за обнова и развој, ние ќе можеме тука и таму да направиме некаква рехабилитација, нов пат да се изгради еднаш во 5 години бидејќи тоа се огромни средства – посочува Китанов.

Но, од друга страна, дополнува тој, приходите од патарини, патни такси и акцизи за нафтени деривати се неопходни за навремена исплата на ратите од кредитите за патиштата што се веќе изградени.

Предвидениот буџет на ЈП за државни патишта годинава ќе се полни и од нова наплатна рампа кај Гевгелија, која ќе се пушти во употреба за 10 – тина дена. Од неа ќе се собира патарината за користење на автопатот Демир Капија – Смоквица, по кој се вози повеќе од една година без плаќање на задолжителниот надоместок.

До наредната пролет ќе бидат изградени наплатните рампи кај Демир Капија, заедно со наплатните рампи „Кадрифаково“ и „Преод“ на автопатот Миладиновци – Штип. Патарината кај селото Арбиново на идниот автопат Кичево – Охрид ќе се пушти во употреба заедно со неговото отворање до 2021 година.

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12098
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 19-Jun-2019 at 06:14
Гостивар-Кичево, некаде пред преминот Стража:





по преминот:









Edited by Џоле - 19-Jun-2019 at 06:14
За сè има вторпат
Back to Top
Bistro View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 03-Jun-2019 at 06:56
A Bitola i Prilep ne se poveke mesta
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4452
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 02-Jun-2019 at 03:14
Богами Св. Никола е име на место откако Св. Никола му изгради автопат на селото.

Туку дека Црна Гора и Србија не се поврзани со автопат? Не сум знаел.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12098
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 01-Jun-2019 at 17:58
Ажурирана карта на земјите од поранешна Југославија

За сè има вторпат
Back to Top
FiLo View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 45
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 01-Jun-2019 at 16:06
Ахам, океј, нека биде патната мрежа во Македонија одлична состојба, не ви требаат автопати, возете со 50 км/ч по магистрали во колона по саат време за растојание од 30 км каде што таквото возење предизвикува нервоза, па доста возачи одлучуваат да престигнуваат со ризични потези од типот на макази, па мораш не само да мислиш на тој пред тебе, туку и да гледаш во ретровизор да не има некој таков, па да му оставаш место да ти се упика затоа што покрај него и ти ќе загинеш.

Супер ни се патиштата, океј, така нека биде.

Edited by FiLo - 01-Jun-2019 at 16:07
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1878
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 01-Jun-2019 at 11:22
Непознавајќи го професорот ,ниту неговата стручност и познавање на тематиката, а уште помалку разбирајќи што сака тој да каже му наредивте епитети, браво!!

Човекот колку добро ја познава патната мрежа на Македонија и во каква состојба е, вие не сте извозеле ни пола од тоа.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 68>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.