build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Патна мрежа (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 78>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6388
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Патна мрежа (општо)
    Posted: 18-Sep-2020 at 16:41
Поправка и рехабилитација на Р1302 делница, Струмица-Берово
Должина од 6,6 км
Ширина: 6 км
Вредност: 46,40 милиони денари
Статус: извршено е орапавување на постоечкиот коловоз од 0-3см во должина од 5.00км, како и крпење на ударни дупки, локална санација и поправка на деформации со асфалтна маса БНС 22A



https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6388
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 17-Sep-2020 at 14:11
Нема скоро проширување на Охридската „магистрала“!

Министерот за Транспорт и врски Благоја Бочварски најави интензивна помош и на општините, особено во инфраструктурата заради подобрување на квалитетот на животот на локалното население. За таа цел предвидени се 70 милиони евра за локални и регионални патишта.

Сепак Бочварски без конкретен одговор дали во приоритетот влегува и реконструкција и проширување на патот на охридското крајбрежје кој нема ниту тротоари, ниту пак велосипедски патеки, делува запуштено и пред се небезбедно за туристите кои се движат по него.

https://www.slobodenpecat.mk/nema-skoro-proshiruvane-na-ohridskata-magistrala/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6388
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 13-Sep-2020 at 10:54
Патот во Крушино – сè уште не почнале градежните работи

Патот во Крушино кој беше уништен пред неколку години кога почнаа градежните работи на автопатот Кичево – Охрид, за кој известуваше ТВ21 пред одредено време, продолжува да биде уништен.

Пред еден месец од компанијата „Гранит“ која го добила тендерот за изградба на овој пат, рекоа дека на крајот на август ќе почнат градежните активности штом добијат дозвола од надлежните институции.

Изгледа се уште има застој и документите за овој пат останале во канцелариите на институциите.

Градежните работи на патот , кој е доста фреквентен од кичевчани и е неопходен за жителите на Кнежино, е во застој веќе неколку години.

ТВ21 ја контактираше и компанијата Гранит, која треба да ги започне работите во овој дел и која пред еден месец вети дека ќе започне со работа на крајот на август. Повторно рекоа дека се подготвени да почнат со работа веднаш штом Јавното претпријатие Државни патишта даде зелено светло дека документацијата е подготвена и може да почнат со работа.

Од Јавното претпријатие за Државни патишта велат дека ја испратиле документацијата до општина Кичево за да добијат согласност, иако тој пат е во надлежност на гореспоменатото Претпријатие.

Од општина Кичево велат дека немаат добиено ниту еден документ во врска со овој пат.

Овој пат многу често го посетуваат кичевчани кои спортуваат трчање или велосипедизам, но и семејствата кои излегуваат на излет во Крушино. Но, состојба во која е овој пат го комплицира слободното движење на возилата и велосипедите. Малку подолу има дупка направена при изградбата на патот, а ова покажува на опасноста што го имаат возачите во случај на лизгање при влажно време. За ова отворена дупка околу патот нема никаков знак за предупредување за опасноста.

https://tv21.tv/mk/patot-vo-krushino-se-ushte-ne-pochnale-gradezhnite-raboti/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6388
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 07-Sep-2020 at 08:43
Патот Струга -Ќафасан уништен со години – многу ветувања, без реализација, новиот министер не е запознаен



https://tv21.tv/mk/patot-struga-kafasan-unishten-so-godini-mnogu-vetuvana-bez-realizatsija-noviot-minister-ne-e-zapoznaen/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6388
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 06-Sep-2020 at 17:54
Патниот правец Струга – Ќафасан останува во тешка состојба



Сѐ уште нема реконструкција на патот Струга – Ќафасан кој поради пандемијата со Ковид 19 и затворањето на границата со Косово на Блаце е единствената алтернатива за граѓаните кои со своите возила патуваат кон Албанија. Министерството за транспорт и врски многу пати ветуваше дека ќе се поправи патот. Ова го ветува и новиот министер Благоја Бочварски, велејќи дека ќе биде запознаен со деталите од Јавното претпријатие за државни патишта.

Од Јавното претпријатие за државни патишта, иако во мај соопштија дека за десет дена ќе го распишат тендерот за реконструкција на патот, велат дека продолжуваат да работат на изработка на проектни документи.

„За делот Подмоље – Струга – Ќафасан со должина од 20,2 километри, ве известуваме дека санацијата е предвидена во годишната програма на претпријатието за 2020 година со средства од Европската банка за обнова и развој. Во моментов се работи на комплетирање на проектните документи. Очекуваме во текот на октомври 2020 година да биде објавен тендерот за избор на најповолен понудувач, по што ќе следи последната фаза, односно од крајот на годината градежните работи ќе започнат“, наведуваат од Јавното претпријатие за државни патишта.

Од ова претпријатие истото го соопштија и во март годинава кога жителите од оваа област излегоа на протест. Директорот на ова претпријатие, Зоран Китанов, тогаш вети дека тендерот ќе биде објавен за 20 дена. Но, тоа не се случи ниту после шест месеци.

https://alsat-m.tv/mk/патниот-правец-струга-ќафасан-остану/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6388
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 03-Sep-2020 at 12:14
Рехабилитација на регионален пат Р2337 Крушево-Слива-Пуста Река
За прв пат по 45 години ЈПДП со рехабилитацијата решава децениски проблем на граѓаните кои го користат регионалниот пат Р2337 Крушево-Слива-Пуста Река. Инфраструктурата е важна и влијае на квалитетот на живеење на сите сегменти, а во туристички крај влијае и на развојот на руралниот туризам.
Должина: 14 км
Вредност: 48,42 милиони евра
Статус: асфалтирани 9,5 км; се работи и натаму тековно на преостанатиот дел.







https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6388
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 02-Sep-2020 at 15:06
НА +40 И ВО ДРУШТВО НА ЗМИИ, СЕ БЕТОНИРА СВЛЕЧИШТЕТО НА КАРПАТА ЦУЦКА КАЈ ВЕЛЕС



Привршува санацијата на карпата Цуцка и на свлечиштото на влезот во Велес од правец на Градско. Таа започна во средина на април, а изведувачот најавува дека до крајот на месецов ќе завршат градежните работи, што е порано од рокот кој беше даден, крајот на октомври. Во изведбата на градежните работи активно се вклучени четворица алпинисти, кои работат на поставувањето на мрежата, односно анкерисувањето.

„На ова жешко време, друштво по карпите ни прават змиите. Ни малку не е лесно да се искачуваме и работиме на +40 во сенка, со шлемови“, вели Игор Сакалиев.

Бидејќи деновиве се работи на пругата, железничкиот сообраќај на релацијата Велес-Гевгелија и обратно е запрен од 8 до 16 часот.

„Деновиве вршиме торкетирање на бетон на долниот дел од свлечиштето, кој е на ниво под регионалниот пат. Потоа продолжуваме со уште еден дел од карпата, над патот. Работи кои потоа треба да се извршат се изработка на одводен канал за вода со бетонски ивичњак и асфалтирање на оваа делница. При рушењето на карпите се поставуваа анкери кои се длабоки и до шест метри. Врз тие анкери се поставени мрежи, по што се вршеше двократно бетонирање и поставување на еластични мрежи. Така се спречува натамошно паѓање на камења од карпата. Поставена е бариера за заштита од одрони со минимум кинетичка енергија на апсорпција од 1.000 килоџули“, кажа Блажо Петров, градежен инженер во изведувачот „Стентон градба“.

Инвеститор на работите е ЈП за државни патишта, кое најави дека вкупните предвидени зафати ќе чинат 62,4 милиони денари.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/na-40-i-vo-drushtvo-na-zmii-se-betonira-svlechishtoto-na-karpata-tsutska-kaj-veles/
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 80
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 31-Aug-2020 at 19:40
Originally posted by гитардемон



Китанов јавно кажа дека е две во едно: звучна препрека за да не им пречи бучавата, но и обратно физичка препрека за да не влегуваат локалците на регионалниот пат.



ахам. смртно се загрижени за бучавата кај циганите.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6388
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 31-Aug-2020 at 15:01
Завршена рехабилитацијата на државниот пат Р1107 делница Мушов Гроб–Мрежичко
Должина: 7,15 км
Ширина: 6 м
Вредност: 67,20 милиони денари











https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6388
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 27-Aug-2020 at 11:18
Регионален пат Р1204 излез Штип-Ново Село-спој А4
Должина: 3,3 км
Вредност: 15 милиони денари
Статус: 68% завршено









https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4729
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 26-Aug-2020 at 11:15
Originally posted by GoranM

Битола - Меџитлија пак извисе....


Тој не е регионален, тој е магистрален, затоа не е споменат тука.

Originally posted by GoranM


Друго прашање е зошто не се одржува стариот пат преку Галичица. Од стрната на охрид е ок има по некоја дупка ама се трпи но од стрната на Преспа е катастрофа.


Тој пат има толку туристички потенцијал, и мене не ми е јасно зошто е во ужасна состојба.

Edited by гитардемон - 26-Aug-2020 at 11:16
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
GoranM View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Jul-2020
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote GoranM Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 26-Aug-2020 at 11:13
Битола - Меџитлија пак извисе....

Друго прашање е зошто не се одржува стариот пат преку Галичица. Од стрaната на охрид е ок има по некоја дупка ама се трпи но од стрaната на Преспа е катастрофа.

Edited by GoranM - 26-Aug-2020 at 11:21
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 963
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 25-Aug-2020 at 11:54
Конечно Маврово-Жировница, баш викендов го споменував дека го најавија, ама не го направија.

Карпалак-Желино ќе ја снема последната калдрма од македонските патишта.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6388
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 25-Aug-2020 at 11:09
Започнува рехабилитација на 79 километри на шест делници со средства од ЕБОР
Јавното претпријатие за државни патишта по добиеното одобрение од страна на Европската Банка за Обнова и Развој (ЕБОР), и потпишаните Договори со Изведувачите, ги воведе во работа и започна рехабилитација на 6 делници со средства од ЕБОР.
Имено, воведени се во работа Изведувачите на следниве патни правци:
1. Рехабилитација со проширување на автопат А1, делница Петровец–Катланово (лев и десен коловоз), должина 5,5 км; Вредност 4,84 милиони евра.
2. Рехабилитација на регионален пат Р1202, делница Маврови Анови– Жировница, должина 18,5 км; Вредност 6,18 милиони евра.
3. Рехабилитација на регионален пат Р1303, делница Кичево–Македонски Брод, должина 25,75 км; Вредност 3,15 милиони евра.
4. Рехабилитација на регионален пат Р1206, делница Карпалак–Желино, должина 12,20 км; Вредност 1,65 милиони евра.
5. Рехабилитација на регионален пат Р1210, делница Узем–Тораница, должина 6,91 км; Вредност 1,75 милиони евра.
6. Рехабилитација на регионален пат Р1210, делница Македонска Каменица–Саса, должина 10 км; Вредност 2,27 милиони евра.
Вкупната должина делниците коишто ќе се рехабилитираат е oколу 79 километри. Изведувачите се воведени во работа по што отпочнаа со подготвителните активности.
Овие шест патни правци наскоро ќе добијат поинаква слика од моменталната.











https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4729
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 25-Aug-2020 at 10:36


Китанов јавно кажа дека е две во едно: звучна препрека за да не им пречи бучавата, но и обратно физичка препрека за да не влегуваат локалците на регионалниот пат.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 13074
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 25-Aug-2020 at 09:35
А што ако е двете истовремено, и звучна бариера и ограда од жителите на Баиро, а?

А?



За сè има вторпат
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 80
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 25-Aug-2020 at 09:13
хахаха абе ај без вицеви, каква звична ограда, сите знаат дека е бариера од циганита на Баиро.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6388
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 21-Aug-2020 at 11:18
Originally posted by stef4o

Можеби не е соодветна нишката за оваа вест но не најдов нешто соодветно...
....

Битола ја добива првата еколошка звукозаштитна ограда во државава со висок коефициент на апсорпција на звукот.









https://www.facebook.com/drzavnipatista/








https://www.facebook.com/drzavnipatista/videos/299456864662192
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6388
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 16-Aug-2020 at 10:38
Еве колку издржа асфалтот на Аце Коцевски во Сливник... 6,2 км = 700 000 евра

Линкот долу е од твитер профил каде се наоѓа цело видео од патот и новиот асфалт кој буквално се распаѓа и тегне ко растопено чоколадо,еве неколку извадоци







линк

https://twitter.com/i/status/1294600849692516352
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 13074
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 14-Aug-2020 at 09:17
Се асфалтира патот Галичник-Маврово, сообраќајот во прекин

ЈП Македонија пат подружница Скопје почнувајќи од денеска ќе изведува градежни работи на пат (асфалтирање) на регионален пат Р-2238 село Галичник – Маврово.

Од АМСМ информираат дека асфалтирањето ќе се одвива во правец од село Галичник кон Маврово. Работите ќе се одвиваат секој работен ден и за време на викенди во период од 10 – 16 часот кога сообраќајот ќе биде во прекин.

https://www.slobodenpecat.mk/se-asfaltira-patot-galichnik-mavrovo-soobrakajot-vo-prekin/
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 78>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.297 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.