build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Патна мрежа (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 72>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 816
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Патна мрежа (општо)
    Posted: 04-Apr-2020 at 11:14
Па можам да кажам дека регионалниот пат Радуша-Јегуновце веќе го завршија, така што очигледно си работат на терен.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 3832
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 04-Apr-2020 at 10:17
Реализацијата на капиталните инвестиции нема да запре поради корона кризата

Владата не планира да ја запре реализацијата на капиталните инвестиции во делот на инфраструктурата. Од Министерството за транспорт и врски во изјава за „Мета.мк“ посочуваат дека капиталните проекти во делот на патната, железничката и комуналната инфраструктура ќе продолжат да се изведуваат непречено.

– Министерството за транспорт и врски ги презема сите потребни активности за да нема застој во реализација на капиталните проекти – велат од ова министерство.

Тие потенцираат дека кај голем дел од проектите од патната инфраструктура, кои во моментов се градат, постои дури и поголем обем на реализација во однос на планираната динамика. Кај железничката инфраструктура, од Министерството за транспорт и врски потенцираат дека изградбата на пругата кон Бугарија тече тековно, но во овој момент изведбата на делницата од Куманово до Бељаковце е со намалена динамика поради настанатата состојба.

Едно од ретките прашања со кои се сложија власта и опозицијата во периодот на корона кризата е токму реализацијата на капиталните инвестиции. Лидерот на СДСМ, Зоран Заев пред јавноста изјави дека исполнувањето на ветеното кај капиталните инвестиции мора да продолжи. И опозициската партија ВМРО-ДПМНЕ во вчерашното соопштение нагласи дека реализацијата на капиталните инвестиции не смее да запре, со цел да им се помогне на индустријата и градежништвото.

Со молба за продолжување на изведбата на капиталните проекти се јавија и од стопанските комори во земјава. Од Здружението на градежништвото, индустријата за градежни материјали и неметали при Стопанската комора на Македонија посочија дека ги ставаат на располагање нивните капацитети за целосен ангажман за времетраење на кризата, но и потоа.

„Светската историја покажала дека во вакви големи економски кризи преку реализација на големи инфраструктурни проекти градежниот сектор многу придонел за повторно заживување на економијата. Затоа, не треба да се кратат капиталните инвестиции што се проектирани во буџетот, а кои се однесуваат на инфраструктурни проекти и тие проекти треба да се реализираат“, посочуваат од Стопанската комора на Македонија.

И покрај желбата за продолжување на градежните активности и понудата за ставање на располагање на нивните капацитети, кај градежниците сепак владее страв од финансиски крах поради проблемите со наплата на побарувањата и финансиските обврски на компаниите, но и неизвесноста за тоа што ќе се случува со тековните и со новите проекти за изведба.

https://meta.mk/realizacziјata-na-kapitalnite-investiczii-nema-da-zapre-poradi-korona-krizata/
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 283
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 04-Apr-2020 at 01:38
Па можеби и со намалена фреквенција на возила на патиштата и ќе го забрзаат одвивањето на реализација на проектите.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 04-Apr-2020 at 01:32
Originally posted by Vasilij

<h1 ="single-post-title"><span ="post-title" itemprop="line">Коронавирусот нема да влијае на инфраструктурните проекти, се одвиваат тековно</span></h1>
https://plusinfo.mk/koronavirusot-nema-da-vli-ae-na-infrastrukturnite-proekti-se-odvivaat-tekovno/?fbclid=IwAR1MhJKTbCr0PibSLxEqEfkvRM1S_qGfrHuQImaRgbLreOoRWGLsPpbLWX8


Вака патот го имаат проширено малце, или мене така ми се чини?
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 87
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 03-Apr-2020 at 13:00

Коронавирусот нема да влијае на инфраструктурните проекти, се одвиваат тековно



https://plusinfo.mk/koronavirusot-nema-da-vli-ae-na-infrastrukturnite-proekti-se-odvivaat-tekovno/?fbclid=IwAR1MhJKTbCr0PibSLxEqEfkvRM1S_qGfrHuQImaRgbLreOoRWGLsPpbLWX8
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Online
Posts: 698
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 29-Mar-2020 at 00:37
Не е по врат, по шија. Не сум бил во право за соодносот бидејќи не било 50%-50%, туку 55%-45%. Можеби треба едно 25 референци да ставам во постот како Зелениково за да ми се попрецизни процентите. Процентот го сфаќаш буквално наместо како дискусија, а од друга страна фрлаш цифри од ракав дека црното сценарио би било до 40% (шпекулација) и дека требало да се надеваме на 200-250 км автопат во форма на грант (ова е уште поинтересна шпекулација и не знам која е конекцијата со буџетот за 2020). Иронија.

Патем, ние нема да добиваме пари од кохезионите фондови, така што примерот со Бугарија е несоодветен. Бугарија е членка на ЕУ веќе 12-13 години и за средствата што тие ги добиваат можеме да сонуваме засега. Ние ќе добиваме пари од претпристапните фондови кои се далеку помали, но истовремено добредојдени.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 33
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 28-Mar-2020 at 19:30
Originally posted by ironm

Историски гледано во ниту една од 30те години независност капиталните инвестиции не биле целосно реализирани и биле кратени од разни причини (неспособност за реализација, прераспределба поради недостиг на средства во друг сектор, итн.). Би бил позитивно изненаден да се случи обратното во вонредна ситуација како оваа, односно во случајов да не се скратат заради намалување на дефицитот (сега имаме и закон за рамките на дефицитот).

Ефектите од кризава допрва ќе се осетат по буџетот (втор и трет квартал) и не е точно дека не зависат од тековните приходи. Ако има недостиг на средства во кој било критичен сектор (сите државни фондови зависат од тековни средства и кредити за пополнување на буџетскиот дефицит) од каде ќе се префрлаат пари? Економската логика е дека во време на криза треба што повеќе јавни средства да се истурат во капитални расходи, но ние имаме бунари без дно како фонд на ПИОМ.

Од друга страна капиталните расходи се широк поим и секоја година кратењето обично е на сметка на образование, здравство, спорт, одбрана. Ако го земеме само делот со инвестиции во патишта, тогаш буџетот на ЈПДП е 50% пополнет од кредити (Светска банка, ЕБОР, Ексим банка), а другите 50% од буџетот на ЈПДП се тековни приходи од патарини, акцизата од нафта и регистрација на возила. За мене е за очекување трите тековни извори да паднат на многу пониско ниво од проектираното поради намалена економска активност, намален сообраќај и веројатно непостоечки туризам во остатокот од 2020. Ако успеат да ги пополнат тие недостатоци тогаш ќе е успех за сите, но да нема кратења во капитални расходи претставува научна фантастика за Македонија.

Извини брзав, ама еве сега подетално. Во право си за финансирањето дека е комбинација од странски и домашни пари, но не си во право за соодносот. Па така, во програмата за 2020 приходите се планирани околу 7,9 милијарди денари да се од домашни извори (акциза, патарини, регистрации и друго) а 9,1 милијарди денари се од странските донатори, плус има и пренесени 1,5 милијарди од 2019 (вкупно 18,5 милијарди денари). Ова кажува дека 57,3% се веќе обезбедени, додека кај останатите приходи еве нека има потфрлање и до 40% (црно сценарио) вкупната финансиска конструкција за годинава ќе е околу 15,4 милијарди денари, кои ако се искористат со 100% ќе биде слична ситуацијата како и со 2019.
Не би сакал да додавам дека со самото изгласување на почеток на преговори со ЕУ ни се отвараат дел од кохезивните фондови, од кои по примеерот на Бугарија би требало да се надеваме на 200-250 километри автопат во форма на грант. Секако тие пари/автопати би требало најрано да почне да се реализираат во почетокот на 2021, но сигурно ќе има некаква помош за што полесно пребродување на оваа апокалипсна 2020 Smile
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Online
Posts: 698
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 28-Mar-2020 at 12:28
Историски гледано во ниту една од 30те години независност капиталните инвестиции не биле целосно реализирани и биле кратени од разни причини (неспособност за реализација, прераспределба поради недостиг на средства во друг сектор, итн.). Би бил позитивно изненаден да се случи обратното во вонредна ситуација како оваа, односно во случајов да не се скратат заради намалување на дефицитот (сега имаме и закон за рамките на дефицитот).

Ефектите од кризава допрва ќе се осетат по буџетот (втор и трет квартал) и не е точно дека не зависат од тековните приходи. Ако има недостиг на средства во кој било критичен сектор (сите државни фондови зависат од тековни средства и кредити за пополнување на буџетскиот дефицит) од каде ќе се префрлаат пари? Економската логика е дека во време на криза треба што повеќе јавни средства да се истурат во капитални расходи, но ние имаме бунари без дно како фонд на ПИОМ.

Од друга страна капиталните расходи се широк поим и секоја година кратењето обично е на сметка на образование, здравство, спорт, одбрана. Ако го земеме само делот со инвестиции во патишта, тогаш буџетот на ЈПДП е 50% пополнет од кредити (Светска банка, ЕБОР, Ексим банка), а другите 50% од буџетот на ЈПДП се тековни приходи од патарини, акцизата од нафта и регистрација на возила. За мене е за очекување трите тековни извори да паднат на многу пониско ниво од проектираното поради намалена економска активност, намален сообраќај и веројатно непостоечки туризам во остатокот од 2020. Ако успеат да ги пополнат тие недостатоци тогаш ќе е успех за сите, но да нема кратења во капитални расходи претставува научна фантастика за Македонија.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 33
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 28-Mar-2020 at 11:25
Заев вчера на 360 на Алсат потврди дека капиталните трошења нема да трпат, туку напротив ќе се бара дополнителни пари да се истураат во градежништвото за да има начин да се одржува економијата.
Голем дел од парите за рехабилитации и изградба се веќе обезбедени, и не зависат од тековните приходи во буџетот, па оттука парите не би требало да се причина за застој.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Online
Posts: 698
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 28-Mar-2020 at 10:51
Но, не значи дека за брзо нема да е погоден секторот, примарно од финансиски причини. Ако нема доволно приходи во буџетот во следниов период, први на удар ќе се капиталните инвестиции.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 3832
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 28-Mar-2020 at 08:41
Originally posted by AleksandarTheGreat

Знае некој какви се состојбите со проектите кои сега треба(ше) да се работат на терен, земајќи ја во предвид новонастанатата ситуација со појавата на КОВИД-19?



Nema nikakvi zastoi barem vo ovoj period i pokraj zaostrenite merki na fb stranata na JPDP ima redovni izvestuvanja za gradežni raboti na razni patni pravci... Mislam deka opšto gledano gradežniot sektor e najmalku pogoden od Covid-19 nikade ne sum primetil bilo kakvi otkažuvanja i prekini vo rabotenjeto.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Online
Posts: 698
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 27-Mar-2020 at 23:42
Мислам дека засега нема никакви застои со оглед на тоа што се работи на отворено. На фејсбук нонстоп известуваат за работа од проекти (последно мислам беше за Крупиште - Пробиштип) и дека "градежната сезона била во полн ек".
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 33
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 27-Mar-2020 at 13:56
Знае некој какви се состојбите со проектите кои сега треба(ше) да се работат на терен, земајќи ја во предвид новонастанатата ситуација со појавата на КОВИД-19?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 3832
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 13-Mar-2020 at 17:10
Сугарески: Регионалниот пат Прилеп-Битола идната недела ќе биде пуштен во сообраќај

Наредната недела се очекува да се пушти во сообраќај регионалниот пат Прилеп-Битола, во делот кај индустриската зона каде се гради клучката со придружната патна инфраструктура. Ова го изјави министерот за транспорт и врски Горан Сугарески кој со директорот на ТИРЗ Александар Стојановски денеска беше на увид на работите со асфалтирањето на приклучоците на клучката која е во завршна фаза.

– Динамиката на активностите тече, се асфалтира и очекуваме во најбрз временски рок, веќе од наредната недела, овој дел на патниот правец Прилеп-Битола да биде пуштен во сообраќај. Ова е исклучително важен дел кој се прави за развој на локалната економија, па и за целиот Пелагониски регион, изјави Сугарески.

Според директорот на ТИРЗ Александар Стојановски, изградбата на клучката која со придружните елементи е инвестиција од околу четири милиони евра, е во завршна фаза, а неколкумесечното доцнење е од објективни причини.

-Моментално се асфалтираат приклучоците на клучката, која е во завршна фаза на изградба за да може да го оспособиме и да го пуштиме во сообраќај регионалниот пат Прилеп-Битола. Како што течат изведбените работи, набрзо во целост треба да биде готова и клучката. Сѐ зависи од временските услови, но рабоите се при крај. Доцнењето на работите од шест месеци е од објективни причини: дислокација на кабелот со ЕВН и од други непредвидени, објективни причини. Изградбата на клучката кај технолошко-развојната зона Алинци е инвестиција од 254 милиона денари или околу четири милиона евра. Инаку, овде при крај е изведбата на водоводот, а во внатрешната инфраструктура на Зоната се инвестирани дополнителни 50-ина милиони денари, објасни Стојановски.

Сугаревски нагласи сека овој месец градежните работи во Пелагонискп-прилепски регион е во голема офанзива. Се работи на повеќе патни правци.

-Се работи и на реконструкцијата на делницата Фариш-Дреново на патот Градско-Прилеп и очекуваме тој дел доколку временските услови дозволат, веќе во наредната недела да заврши гребењето на стариот и да почне асфалтирањето со нов слој асфалт на тие 10-ина километри. Го очекуваме распишувањето на тендерот за делницата од Фариш до Прилеп во должина од 19 километри. За останатите четири километри од оваа делница ќе има проектирање со две ленти и патот ќе се проширува со уште една, рече Сугарески.

Интензивно, рече, се работи и на гребењето на стариот асфалт за да се стави нов на патиниот правец до Витолиште, Мариово. Продолжуваат работите и на регионалниот пат од Битола, преку Тополчани до Прилеп, а ќе се асфалтира и регионалниот пат Кадино Село-Галичани. Освен тоа, за локалните патишта и улици во Прилеп, од Министерството се определени еден милион и 250.000 евра. Што се однесува до комуналната инфраструктура, дел проекти се завршени, а сега преку Министерството ќе се работи на пречистителна станица за Мало Коњари.

-Очекуваме и оваа година да бидат активностите на високо ниво, како и лани кога капиталните инвестиции беа на високо ниво од 85 проценти. Инаку, сите овие градежни активности се во согласност на предвидените планови, нагласи Сугарески.

https://nezavisen.mk/sugareski-regionalniot-pat-prilep-bitola-idnata-nedela-kje-bide-pushten-vo-soobrakjaj/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 3832
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 04-Mar-2020 at 08:13
Реконструкција на патот Градско-Прилеп(од Дреново до Фариш)-од фб







Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 79
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 21-Jan-2020 at 13:52
I jas go slushav sega... Zbori za Petrovec-Miladinovci, a ne za Katlanovo-Veles.

Kje ostane ushte Skopje-Kumanovo i Katlanovo-Veles da se krenat na nivo na Avtopat. Za Skopje-Kumanovo neznam zasto ne go napravija toa pred 3 godini koga ja rekonstuiraa taa delnica (Togas ne bese Kitanov direktor). Katlanovo-Veles od druga strana e teska i skapa delnica.

Edited by Bakica - 21-Jan-2020 at 13:53
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Online
Posts: 698
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 21-Jan-2020 at 12:34
Така е, станува збор за Катланово - Петровец, а не за Скопје - Велес.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 555
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 21-Jan-2020 at 11:55
Originally posted by WolfLeader

Originally posted by AleksandarTheGreat


Originally posted by pbanks

Уште еден детал ми фати внимание. Зборува дека се спремаат трета лента на Катланово-Велес. И тоа е тотална глупост. Треба да се планира комплетирање на тој автопат покрај трасата Велес-Скопје. Можеби не ни е приоритет, но ова е фрлање на пари во ветер.


За претходно кажаното за патарините, пак ќе речам дека е во право, пошто 100% сум сигурен дека во државава се плаќаат најниски патарини пресметано по километар.
А дека планирање 3та лента на постоечкиот Скопје-Велес, кој и онака е претесен и со многу кривини, е тешка глупост мислам дека му е јасно и на самиот Китанов. Треба на постоечкиот Велес-Скопје да се испроектира и изгради паралелен во спротивен правец, и тоа ни е јасно на сите. Дополнително на ова да се направи и автопат Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија па да може да се каже дека државава има добра патна инфраструктура.


Mislam deka Kitanov kazuva za 3ta lenta na delot od Katlanovo do Petrovec koj sega e so dve lenti i e uzasen , toj vekje bil proektiran i se ocekuva ovaa godina da se pocni so rabota , a nikade vo negovoto intervju ne slusnav deka kazuva drugo prosiruvanje na 3ta lenta na SKopje-Veles , od edna strana se karpi od druga strana e vardar , kade ke stavis 3ta lenta ?? Nema logicko resenie kako toj pat bi prerasnal vo 3 lenti , edinstveno treba da se odrzuva asvaltnata podloga , malce podobro da se zastiti desniot del sto e pravo nadole vo vardar , da se stavat podobri bankini a po moznost i betonski , a od leva strana da se zastiti karpata od odron ,...
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 555
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 21-Jan-2020 at 11:53
Originally posted by AleksandarTheGreat


Originally posted by pbanks

Уште еден детал ми фати внимание. Зборува дека се спремаат трета лента на Катланово-Велес. И тоа е тотална глупост. Треба да се планира комплетирање на тој автопат покрај трасата Велес-Скопје. Можеби не ни е приоритет, но ова е фрлање на пари во ветер.


За претходно кажаното за патарините, пак ќе речам дека е во право, пошто 100% сум сигурен дека во државава се плаќаат најниски патарини пресметано по километар.
А дека планирање 3та лента на постоечкиот Скопје-Велес, кој и онака е претесен и со многу кривини, е тешка глупост мислам дека му е јасно и на самиот Китанов. Треба на постоечкиот Велес-Скопје да се испроектира и изгради паралелен во спротивен правец, и тоа ни е јасно на сите. Дополнително на ова да се направи и автопат Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија па да може да се каже дека државава има добра патна инфраструктура.


Mislam deka Kitanov kazuva za 3ta lenta na delot od Katlanovo do Petrovec koj sega e so dve lenti i e uzasen , toj vekje bil proektiran i se ocekuva ovaa godina da se pocni so rabota , a nikade vo negovoto intervju ne slusnav deka kazuva drugo prosiruvanje na 3ta lenta na SKopje-Veles ili obratno , od edna strana se karpi od druga strana e vardar , kade ke stavis 3ta lenta ??...
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 33
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 20-Jan-2020 at 19:22
Многулоша ти е референцава, еве од Табановце до Богородица должината е 164 километри според GoogleMaps, а вкупно се плаќаат 360 денари за патарина:

Куманово - Скопје = 80 денари
Скопје - Велес = 120 денари
Велес - Неготино = 60 денари
Неготино - Гевгелија = 100 денари

Ако овие 360 денари = 5,853 ЕУР ги поделиш на бројот на километри, испаѓа дека на коридор 10 се плаќаат по 0,3569 ЕУР на 10 километри.

Истата пресметка ако се направи за делот од Скопје до Гостивар, иако е методолошки неисправно, излегува дека се плаќаат 0,32 ЕУР на 10 километри.

Roll%20eyes
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 72>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.