build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Патна мрежа (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 06-Nov-2022 at 19:47
Се согласувам. Иако, можеби во овој кризен период најдобро е да се почека крајот на двете делници догодина (да се притиска да нема поголемо пробивање на рокот). Мислам дека во тој регион приоритет е да се притисе Бехтел Прилеп - Битола да се почне и заврши во рок од 24 месеци (2 години), рамничарски терен, проектот секако предвидува постојниот магистрален пат да се надгради односно да се искористи како еден правец (ќе се прошири со лента за застанување). Овој проект не би чинел повеќе од 180 милиони евра.

Во делот на идејата преку Бабуна, лично сум против, и мислам дека во овие кризни години најмалку што е потребно се такви ексурзии на мозокот. Има 20 поприоритетни делници: дел од постојните се во катастрофална состојба (Битола - Меџитлија, Кичево - Охрид мора догодина да се заврши брука од светски размери е тоа, да се заврши експресниот накај Крива Паланка, Тетово - Гостивар е во ужасна состојба, Скопје - Блаце  да се забрза, сепак се само 10км, Струмица - Ново Село, А1 во одредени делници потребна е итна темелна реконструкција, неколку битни регионални правци: Струмица - Берово, Гевгелија - Богданци итн. итн.) Сето тоа е приоритет а не некаков си автопат во планински превој кој ќе чини милијарда евра и ќе го плаќаат идни генерации со камати.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Online
Posts: 538
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 06-Nov-2022 at 14:46

Се прашувам колку би чинела изградба на експресен пат Фариш-Прилеп по нова траса со тунел под Плетвар - веројатно поевтино од Велес-Прилеп. Уште пред да се заврши експресниот пат Градско-Фариш треба да се размислува за оваа варијанта, затоа што едниствено овие 20-на километри се проблематични за брза врска на Пелагонија со А1 - Прилеп-Битола би бил доста поедноставен за изведба.
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 80
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 06-Nov-2022 at 14:40

За жал, не. Патот го возев пред две недели и од она што моѓеше да се види е следното:
1. Од бензинската станица на влез од Прилеп (41.356989,21.581443) до мостот на р. Ленишка (41.364623,21.607520) патот е сѐ уште 1+1, стар и со дупки.За него мислам дека има план за проширување со плус една лента,но засега нема никакви активности.
2. Од мостот на р. Ленишка до патот за с. Беловодица (41.362779,21.695736) моментално во реконструкција. 2+1
3. Од с. Беловодица до каменолом Маврово (41.378481,21.740758) патот е 1+1, стар и со големи колотрази. Засега нема никакви активности. И за овој дел мислам дека има план за проширување со трета лента.
4. Од каменолом Маврово до с. Фариш (41.428192,21.806610) моментално во реконструкција. 2+1
5. Од с. Фариш до Градско се гради новиот пат. (Засега на оваа делница се вози по стариот пат 1+1)
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 06-Nov-2022 at 02:54
Не треба да се експериментира со овој пат и да се претвара во 4 лентен "stroad" опасен пат...

Едноставно, решението е автопат преку бабуна. Овој пат нека си остане 1+2, па заедно со експресниот пат нека си го користат тие од тиквешијата.

Џабе и 600 ленти да има, кога овој пат е превој. Зимата колку пати се затвара патот кога ќе наврне многу снег, и станува хаос за камионите? Заборавате на оваа работа. За мене секако голема грешка се направи што се отиде како прво со експресен пат од Градско према Прилеп... едноставно непотребен проект, кој што не требаше првично да се реализира. Решението беше и е автопат преку бабуна.

А забораваме и дека плетвар е всушност направен во 1+2 профил заради војната во 2001 година, за да се направи добра алтернатива за пристап кон Охрид. Сигурен сум дека и во Југославија решението би било брз пат преку бабуна, а и да не се проширеше овој пат во 1+2 профил, можеби немаше на ни еден политичар да му текне да гради нов експресен пат од овде, па ќе се изградеше брз пат или автопат преку бабуна...

Најдоброто решение се знае што е , не треба да се експрериментира со пат преку превој.

Ако се изгради во опште автопат преку Бабуна, јас кога би бил на позиција транспорт министер би ја отстранил третата лента, и би направил простор за велосипедска патека веднаш до самиот пат. Кога би се изградил автопатот преку бабуна, сообраќајот секако и те како би опаднал преку плетвар. Овде има и доста луѓе кои што доаѓаат на плетвар да скокаат со падобрани, па не би било лошо да се развие велосипедизмот и скокањето со падобрани.

Ова е мое мислење и мој став за патот преку плетвар. Нормално дека на некој што живее во Градско, Кавадарци или Неготино ќе му одговара повеќе рутата преку плетвар, тоа секако е неизбежно.

Инаку, дали сега патот низ плетвар е со 1+2 / 2+1 профил се до самата бензинска на влезот во Прилеп?


Edited by The Wild Boy - 06-Nov-2022 at 02:56
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 05-Nov-2022 at 20:53
За профилот се согласувам. Инаку сега, ако не се лажам е цело време вака со три ленти (19.5км), кај што немаше го проширија, па на порамните места мислам дека средната лента менува насока односно или е заедничка.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 05-Nov-2022 at 19:02
Требаше да се потрудат малку повеќе со овој пат и да се пробие 4-та лента по целата должина. Вака само ќе се надоврзе на новата делница екпресен пат кај Раец/Дреново со овој југословенски профил 2+1 и пак ништо. Ќе си останат небезбедните претекнувања, црните точки, спорите камиони за надоле.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15072
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 05-Nov-2022 at 18:15
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15072
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 05-Nov-2022 at 16:04
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15072
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 31-Oct-2022 at 13:00
Рехабилитација делница, Фариш – Прилеп
Должина: 19 км
Вредност: 4.07 милиони евра
Изведувач: ЈВ Стентон Градба и Грин Лајн
Надзор: Диви

видео на линкот

https://www.facebook.com/drzavnipatista/videos/1279094056200106
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15072
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 24-Oct-2022 at 10:30
Патната делница [Р1303] Македонски Брод-Кичево, ја возев од М. Брод до селото Пласница и морам да кажам дека патот е одличен, веројатно неодамна е обновен, одлична хоризонтална и вертикална сигнализација, вистинска милина за возење.

За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 08-Sep-2022 at 13:51
Originally posted by FiLo

Дали има некој инфо зошто на ова место овде во правец од Струмица кон Радовиш лентата е блокирана, постојано стои полиција, мораш да се исклучиш тука десно и преку земјата поново да се вратиш назад на магистралата ?
Додека пак од Радовиш кон Струмица нема никаков проблем, се вози во својата лента.

Нема ништо вака да сум приметил нешто да има, неколку пати имам возено Струмица и немам логика зошто вака е направено.

Ова е на 5 км од Струмица после Василево и Градошорци према Радовиш.

Policiska kontrila! Ova e bezbeden nacin na zastanuvanje avtomobili.
Back to Top
MKDRobot View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 18-Jun-2022
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote MKDRobot Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 08-Sep-2022 at 08:27
Vcera pominav po pletvar i zabelezav deka nikade ne se pravi 4 lenta tuku samo se menuva asvaltot i rabnici novi , ni prosirivanje ni kosini ... Zosto najavata bese deka ke ima 4 lenta koga nema takvo nesto voopsto ne razbiram... Od dozdot ima i kalista po patot , ni kosinite ne se sreduvaat a kamoli prosiruvanje .. a bas se izraduvav deka ke bide prosiren.
Robotocis
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 28-Jul-2022 at 13:35
Дали има некој инфо зошто на ова место овде во правец од Струмица кон Радовиш лентата е блокирана, постојано стои полиција, мораш да се исклучиш тука десно и преку земјата поново да се вратиш назад на магистралата ?
Додека пак од Радовиш кон Струмица нема никаков проблем, се вози во својата лента.

Нема ништо вака да сум приметил нешто да има, неколку пати имам возено Струмица и немам логика зошто вака е направено.

Ова е на 5 км од Струмица после Василево и Градошорци према Радовиш.

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15072
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 05-Jun-2022 at 12:21
Наводно, фоткава е снимена на патот Тетово-Скопје во 1965 г. Се гледа и пруга десно (зад жената), веројатно теснолинејка. Чудно ми е што патот не е асфалтиран.

Tetovo - Skopje by Amanda Slater, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
GoranM View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Jul-2020
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote GoranM Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 02-Mar-2022 at 17:17
Што ќе се работи тука?

Стентон градба ДОО” известува за времена измена на режим на сообраќај на државен пат крак А1, делница Градско – Прилеп (Фариш-Прилеп), поточно после мостот на р. Раец кон Плетвар, заради отпочнување со градежни активности на 02.03.2022 г. во врска со проект Рехабилитација на државен пат А1, Делница Фариш-Прилеп и ќе трае во наредните 12 месеци.

Проширување со трета лента кај што нема?
Back to Top
MarkoMK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Apr-2011
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 7
  Quote MarkoMK Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 18-Feb-2022 at 16:59
Здраво. Ме интересира за патниот правец Пробиштип - Турско Рудари - Пониква, гледам нема посебна тема, беше ветуван уште 2016 година, ама нема ништо од тоа. Па да не има некој информација дали се планира да се гради..
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 19804
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 14-Nov-2021 at 15:12
Ветени 300, а санирани само 25 километри пат! – Што се случи со реконструкцијата на магистралните патишта



Што се случи со ветувањето за санирање на 300 километри пат во западниот дел од земјава, од кои досега се реконструирани само 25 километри? Магистралните патишта Кичево-Битола до Граничниот премин со Грција „Меџитлија“, се 300 км кои требаше да бидат санирани за една година. Ова е ветувањето на екс-директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Зоран Китанов, кое датира од октомври минатата година.

Кога ТВ21 го праша Китанов – за колку време ќе бидат изградени овие 300км, тој увери дека во рок од една година горенаведените патишта ќе бидат целосно санирани.

Но, иако помина една година од ветувањето што го даде Китанов, магистралните патишта се во иста состојба – со дупки на секои 100 метри.

„Се наоѓаме на патот Другово-Демир Хисар, за кој минатата година во октомври беше ветено дека ќе биде реконструирн. Заедно со овој, ветен беше и патот Демир Хисар-Крушево, Крушево-Кривогаштани и Битола-Меџитлија. Но, судејќи по информациите и состојбата на терен, ниту еден не е саниран“, вели репортерката на ТВ21.

ТВ21 контактираше и со актуелниот директор на ова претпријатие, Ејуп Рустеми, кој рече дека овие патишта се во фаза на проектирање и дека ќе се реализираат веќе следната година.

„Додека ги немаме комплетно ревидираните проекти не можеме да го распишеме тендерот. Во моментот кога ќе ги добиеме целосно, ќе распишеме тендер за четирите патни правци кои ги спомнавте. Се надевам дека наскоро ќе дојдат проектите целосно ревидирани и сите ќе биде распишани на тендер за да се реализираат следната година“, посочи Ејуп Рустеми.

Од 300 километри пат во западниот дел од држава, кои требаше да се направат за една година, саниран е само патниот правец Кичево-Македонски Брод, регионален пат во должина од над 25 километри кој чинеше 190 милиони денари.

https://mk.tv21.tv/veteni-300-a-sanirani-samo-25-kilometri-pat-shto-se-sluchi-so-rekonstruktsijata-na-magistralnite-patishta/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 19804
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 08-Oct-2021 at 17:27
Рехабилитацијата на магистралниот пат Куманово – Страцин влегува во завршна фаза



Вицепремиерот задолжен за борба против корупцијата, Љупчо Николовски, заедно со министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски, денеска ја пoсетија локацијата кадешто во тек е рехабилитацијата на магистралниот пат Куманово – Страцин.

Рехабилитација е поделена на две фази.

Првата фаза е од Куманово до село Војник, во должина од 15,2 километри, во вредност од 4,7 милиони евра. Рехабилитацијата на оваа фаза завршува во јуни следната година. Втората фаза е од село Војник до Страцин, во должина од 16,6 километри, во вредност од 7,2 милиони евра, пари обезбедени преку Јавното претпријатие за државни патишта. Овој дел е веќе во завршна фаза и според динамиката се очекува во текот на следниот месец да биде комплетно завршена рехабилитацијата, беше посочено на денешната посета.

„Како дел од паневропскиот Коридор 8, доизградбата и модернизацијата на магистралниот пат Куманово – Страцин е од витално значење не само за овој регион, туку и за целата држава. Поврзувањето на локалните и регионалните патишта со главните коридори за поврзување со соседните земји, а со тоа и со земјите од Европа, е наш стратешки приоритет! Токму овој коридор е во фокусот и на Европска унија и е вклучен во Економскиот и инвестициски план на Европската Комисија за Западен Балкан, вклучително и за Северна Македонија“, истакна Николовски.

Министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски посочи дека изградбата на капиталните проекти се врвен приоритет.

Заклучно со третитот квартал, реализацијата на капиталните инвестиции се движат над 68% од основнот буџет на министерството, што покажува силна динамика во изградба на патиштата, водоводните и канализационите системи и гасификацијата. Тоа ни дава за право да испорачаме силна реализација на капиталните проекти до крај на годината“, рече Бочварски.

https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/рехабилитацијата-на-магистралниот-п/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 28-Sep-2021 at 17:14
Настрана имево, од каде побогу излезе, туку кое пуштање му е на мостов ова? Второ, трето? Или според напишаното „увид“, сакаат да кажат не е готов мостот, па пак ќе се сликаат?
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 28-Sep-2021 at 16:08
Што курац ни треба увезување на туѓи конфлики на македонска територија?? Како да нема кое друго име на значајна личност или град од Босна да се стави, па мора овакви глупости да се ставаат?! Или можда стварно нема ништо попаметно?!

А да не збориме пак за историските факти, кои може некому да му се допаѓаат или не, а тоа е следново. Бошњаците во Македонија традиционално немаат никакви конекција со Босна, туку се овдешно, тукашно исламизирано население од западнта група на јужнословенски народи (да не речам Срби). Не се исламизирани во Босна, па преселени тука, туку локално го граделе и го мењале сопствениот идентитет. Нека се идентификуваат како сакаат, нивно право како и на нас Македонците, некако комуницираат со матицата држава повторно нивно право, ама со Босна климава е конекцијата, со Сребреница уште помалку. Политички уште помалку е потребно.

Што е следно, споменик на Милошевиќ во Чучер-Сандево??

Edited by user8642 - 28-Sep-2021 at 16:10
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.447 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.