build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 25-Jul-2021 at 15:41
Регионалниот пат кој води од Преспа преку Галичица до Охрид, претставува туристичка атракција за сите домашни и странски туристи кои поминуваат низ овој Преспанско-охридски Регион.
Веруваме дека со оваа инвестиција ќе привлечеме нови странски и домашни туристи кои ќе ги посетат овие прекрасни пејсажи и туристички понуди што ги нуди нашата земја и овој регион.
Со оваа реконструкција прва после 50 години на туристите ќе им се овозможат подобри услови за патување и за посета на туристичките капацитети на двете страни од националниот парк Галичица.





https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 25-Jul-2021 at 12:27
Почна реконструкцијата на патот Ресен – Охрид преку националниот парк „Галичица“





Освен што ќе се подобри квалитетно патното поврзување меѓу овие два града, ќе добиеме современа патна инфраструктура која ги поврзува двата најзначајни туристички центри во земјата – Охридскиот и Преспанскиот. Со тоа на туристите ќе им се овозможат соодветни современи услови за патување и за посета на туристичките капацитети на двете страни од националниот парк „Галичица“, потенцираше премиерот Зоран Заев на почетокот на работите на реконструкцијата на регионалниот пат Ресен-Охрид преку Галичиџа, на делницата од Отешево до приклучувањето на патот Охрид – Свети Наум.

Првата фаза е делницата на патниот правец од Царина Отешево до превојот на Галичица во должина од 14,9 километри. Вредноста на инвестицијата на оваа делница изнесува 60 милион денари, по што ќе продолжи и реализацијата на втората фаза од превојот на Галичица до приклучувањето на патниот правец Охрид – Свети Наум во должина од 15 километри за што се предвидени уште 60 милиони денари.

„Веруваме дека со оваа инвестиција ќе привлечеме нови странски и домашни туристи кои ќе ги посетат овие прекрасни пејсажи и туристички понуди што ги нуди нашата земја и овој регион“, истакна Министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски.

Градоначалникот на Општина Ресен, Живко Гошаревски потсети дека овој патен правец се обновува по повеќе од 50 години и дека неговата ревитализацијата е од огромно значење за Преспанскиот Регион и е причина плус, туристите да ја посетат Преспа и националниот парк „Галичица“.

https://meta.mk/pochna-rekonstrukczijata-na-patot-resen-ohrid-preku-naczionalniot-park-galichicza
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 11-Jul-2021 at 12:15
Баш обратно! Само инфратруктура и интеграција може да влијае позитивно на пацифизација на Балканот. А голема албанија и скакви големи соништа се мртви идеии само во главите на националистите. Од друга страна Македонија има 20% албанци или 30% муслимани и тоа се политички интереси што неможат да бидат запоставени, ставени на страна и неиспочитувани. Кракј крајева, па и кој ќа од оваква распределба на граници на Балканот ако не раѓаат стабилност и просперитет, можда и треба промени по етнички линии да се прецрта цел Балкан. Па да не дозволиме да бидеме блиски исток или африка каде две-третини од вкупното население не се задоволни со границите. Македонија има суштински интерес од дополнителни врски према Албанија, и Кичево-Дебар и Тетово-Призрен и Струга-Елбасан и секоја останата можна врска. Јас неможам да разберам како ова неможе сеуште да биде разбрано од големи делови од наци-глупаците во Македонија. Па видете ја Босна и до каде се забега со патните поврзувања со соседните земји, се ќе ви стане јасно каде води такво размислување. Македонија е културолошки, екомонски, образвоно, индустриски, во секој поглед над Албанија, ако можеби на некогот тоа не му изгледа така од демографски причини. Од такви врски може само економски бенефит да има Македонија, како не ви е јасно тоа. Па дури еве и да се спуштиме на ниво на ницоналистите, дали досегашното немање патишта со децении некако предизвика да се намали бројот на албанци во Македонија и да се одлеат према Албанија?! Не! Баш обратно, ги затуца по планини да бидат невклопливо население во нормална држава како некое домородно племе што неможе никако да се интегрира. Затоа, треба радикална промена во размислувањата. Кога и Албанија ќе има начин копнено да комуницира нормално према останатиот Балкан, е тек тогаш може да се надевате дека некој алабанец од Македонија ќе може да се види себе си и својата иднина во Албанија.

Edited by user8642 - 11-Jul-2021 at 12:18
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 11-Jul-2021 at 11:43
Исклучива "големоалбанска" стратегија е тој пат. Наша стратегија е доизградба на веќе зацртаниот коридор 8 преку Охрид и Струга. Воопшто не треба нити дебата за вакво решение.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 11-Jul-2021 at 09:10
И се надевам дека никогаш нема да се изгради тој пат, бидејќи не ми се плаќа данок за автопат од Кичево до Дебар. Меѓународниот коридор е преку Струга, а Албанците ако сакаат нека градат и тунели под Кораб и Шар Планина, од наша страна таму нема да има автопатско поврзување во следните 50 години.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 11-Jul-2021 at 08:22
Погорниот напис е обична глупост , бидејќи, тој пат во албанија што не е доизграден е обичен пат, со својства не подобри на оние на Гостивар-Дебар.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 10-Jul-2021 at 17:07
Порталб.мк: Албанија ќе ги заврши работите на „Патот на Арбер“, С.Македонија сè уште не почнала



На заедничкиот состанок на владите на Северна Македонија и на Албанија, водачите на двете соседни земји ветија дека ќе соработуваат во изградбата на „Патот на Арбер“. Инфраструктурниот развој на овој пат ќе донесе големи придобивки за економијата на двете земји, а истовремено ќе овозможи брз и безбеден пристап на РСМ до пристаништата на Албанија. Меѓутоа, додека во Албанија работите на овој пат се при крај, во Северна Македонија тукушто започна планирањето, пишува Порталб.мк.
„Ќе преземеме активности за усогласување со Македонија за „Патот на Арбер“. Сегментот Булќиза-Блато е завршен. Овој пат ќе донесе големи придобивки за економијата на двете земји. Ќе овозможи излез на Македонија во нашите пристаништа. Уверени сме дека разбирањето за стратешкото значење на оваа оска е целосно, и во поглед на пораката за зајакнување на темелите на соживотот меѓу Албанците и Македонците. Но, ова не може да се замисли без модернизација на патиштата“, изјави премиерот на Албанија Еди Рама, на заедничкиот состанок уште на 15 декември во 2017 година.
Но, Северна Македонија сè уште нема брз и безбеден пристап до пристаништата на соседната земја, а извозот и увозот на стоки со Албанија и натаму е помал во споредба со другите земји во регионот. Една од причините за тоа е што „Патот на Арбер“ не е изграден, и тоа најмногу во делот што ѝ припаѓа на Македонија.
Продолжувањето на овој пат на територијата на Северна Македонија треба да започне од државната граница во Ѓорица, на преминот од Албанија кон Македонија, преку долината на реката Дрим, во местото викано Затарајца, под стариот мост со лакови на Спиле, покриен со браната на хидроцентралата „Голем Дебар“. По преминувањето на ридовите Којнаре, патот продолжува кон Дебар. Од Дебар во правец на Гостивар, минува низ клисурата на река Радика, продолжувајќи во правец на Гостивар, Тетово и Скопје. Растојанието од Дебар до Гостивар е 65 километри, од Гостивар до Тетово 25 километри, а пак од Тетово до Скопје е 45 километри. Така, овој пат значително би го скратил растојанието меѓу Скопје и Тирана, така што вкупното растојание ќе изнесува околу 210 километри.

ЈП „Државни патишта“ на Македонија: 19 километри за 2 години

Од Јавното претпријатие „Државни патишта“ за Порталб.мк рекоа дека започнале активностите за усогласување на соработката и развој на инфраструктурата на „Патот на Арбер“. Според нив, објавена е набавка за изградба на регионалниот пат Р2246 – 19 километри што ги поврзува Дебар и Кичево. Работите се очекува да завршат во 2023 година.
Имено, согласно со Планот за jавни набавки на ЈП „Државни патишта“ за 2021 година, распишана е јавна набавка набавка за избор на најдобра понуда за изградба на регионален пат Р2246 делница, Извор (спој со А2) – Гарски Мост, во должина од 19 км. Оваа делница ќе овозможи да се поврзат и ќе се скрати времето на патување меѓу градовите Кичево и Дебар. Се очекува овој проект да биде реализиран до крајот на 2023 година.
Рехабилитација на регионалниот пат Р1202 / Извор: патишта.org.mk

„Патот на Арбер во Албанија се очекува да заврши во 2022 година

Областите на Албанија низ кои поминува патот се: Тирана, Залдајт, Муризе, Гури и Бардх, Ура е Вашес, Плани и Бардх, Булќиза, Ура е Черенецит, Ѓорица и Дебар.
Изградбата започна во јуни 2018 година. Според Министерството за инфраструктура и енергетика на Албанија, „Патот на Арбер“, е инфраструктурно дело што ќе чини околу 240 милиони евра, при што албанската држава ќе преземе обврска да го исплати изведувачот во период од 13 години.
Од албанска страна се очекува да биде готов во април 2022 година. „Работите се завршени за вкупна должина од 27 км, од вкупно 54 км колку што е должина на проектот во основното тело. Според договорот, рок за целосно завршување е април 2022 година, но според напредокот, се очекува и има можност да се заврши и порано“, информираа за Faktoje.al (Фактоје.ал) од Министерството за инфраструктура и енергетика.

Патната инфраструктура го држи во заложништво економскиот развој

Годишниот каталог на Стопанската комора на Северозападна Македонија (СКСЗМ) наведува дека, генерално, Република Албанија не претставува важен партнер за Македонија, рангирана е на 18 место според извозот и на 26 место според увозот на стоки и услуги во последната анализирана 2019 година.
Имено, пресметано како дел од вкупната вредност на извозот и на увозот во последните три години, учеството на Република Албанија не надминува 1 отсто, што е показател од една страна за ниското ниво на трговска размена, но од друга страна покажува дека има значителен простор за подобрување на досегашната соработка меѓу компаниите“, велат од СКСЗМ.
Во западниот дел од С. Македонија се забележува голем застој во развојот на патната инфраструктура. Според СКСЗМ, постојните услови на патиштата предизвикуваат нашата земја да изгуби многу во економскиот развој.
„Западниот дел од Северна Македонија е познато дека има значителни Албанија. Ова многу ја чини нашата земја затоа што ваквата состојба на инфраструктурата не го стимулира бизнисот, го обесхрабрува извозот, отежнувајќи го пристапот до пазарите во околните земји, но исто така и увозот, со зголемување на трошоците за производи и услуги кои доаѓаат од Албанија и од други земји“, изјави Дурим Зекири од СКСЗМ.
Од Комората велат дека патната инфраструктура во овој дел од државата е од витално значење за стимулирање на економскиот развој на земјата.
„Цениме дека отворањето на граничниот премин би било голем чекор кон подобрување на условите за деловно работење и економски развој во тие региони и дека ќе има позитивно влијание врз подобрувањето на економските перформанси, особено во полошкиот и југо-западниот регион, бидејќи би овозможил директен пристап до албанскиот пазар. Она што му треба на бизнисот е олеснување на патниот транспорт за стоки, услуги и луѓе, за нивен побрз и поефикасен проток, намалувајќи ги логистичките трошоци, што би влијаело на вкупните цени домашните производи, но и на тие што се увезуваат од Албанија“, истакна Зекири.

https://meta.mk/portalb-mk-albanija-ke-gi-zavrshi-rabotite-na-patot-na-arber-makedonija-se-ushte-ne-pochnala/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 19-Jun-2021 at 11:06
НЕМА ДЕЛ БЕЗ ДУПКА И ПРОКОП НА ПАТОТ ОД КУМАНОВО ДО ГРАНИЧНИОТ ПРЕМИН ДЕВЕ БАИР



За да се стигне до Бугарија преку граничниот премин Деве Баир се вози по дупки и прокопи. Патот е целиот исрешетан со дупки, крпеници и нерамнини, како воопшто да нема асфалт. Патниците буквално се трускаат за да ја минат оваа делница, а возилата многу често се оштетени од лошиот пат.

Од Скопје до граничниот премин Деве Баир има околу 120 километри, а се патува повеќе од часа поради лошиот пат.

Од Владата од каде делегација предводена од премиерот Зоран Заев во четвртокот преку овој пат отиде на средбата во Софија со бугарските власти, велат дека после 40 години почнати се градежни работи за реконструкција на патот.

Нашата екипа на терен забележа градежни материјали и возила, како и делови од патот кои имаат нов асфалт, но тоа беа само кратки делници. Долж трасата имаше материјали и механизација, но динамиката со која се работи е бавна, а во петокот воопшто немаше градежни активности.

Според проектот регионалниот пат Куманово-Страцин се рехабилитира во две фази. Првата фаза од Куманово до село Војник е во должина од 15 километри, со инвестиција во износ од 4,7 милиони евра, пари обезбедени дел преку ИПА 2 програмата, а дел од финансирањето се реализира преку државниот буџетот. Во втората фаза од село Војник до Страцин се реконструира делница од 16 километри за што Јавното претпријатие за државни патишта инвестира 7,2 милиони евра.

„Во овој североисточен дел на Коридорот 8 имаме силни инвестициони зафати за негова комплетна рехабилитација и модернизација. Покрај оваа инвестиција, со силен интензитет работиме и на изградба на експресниот пат Ранковце-Крива Паланка, а потоа и од Крива Паланка до граничниот премин Деве Баир каде се врши проширување на патниот правец со трета лента. Вкупните инвестиции само во овој регион изнесуваат преку 80 милиони евра“, рече министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски кој во четвртокот заедно со вицепремиерот Љупчо Николовски, министерот за внатрешни работи Оливер Спасовски и директорот на јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми беа на увид на градежните работи.

https://sdk.mk/index.php/makedonija/nema-del-bez-dupka-i-prokop-na-patot-od-kumanovo-do-granichniot-premin-deve-bair/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 11-Jun-2021 at 02:34
па барем на рабници да се потрошеа малце повеќе ако ништо друго
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 10-Jun-2021 at 20:00
Упорно едноставни менувања асфалт ни се протнуваат како реконструкции. Остануваат стари банкини на делови, стара сигнализација, да не збориме случајно тротоар да се направи од обичен бекатон за точаци и пешаци барем во околина на неколку километри низ населени места. Уште па повеќе е важно што тука и теренот дозволува такво нешто.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 10-Jun-2021 at 17:45
Следиме прогрес: Рехабилитација на Р1303 Кичево-Македонски Брод
Почетокот на трасата е кај Кичево, а завршува на мостот во Македонски Брод. Патот поминува низ територијата на три општини: Кичево, Македонски Брод и Пласница.

Должина: 25,7 км

Ширина: 6 м

Вредност: 194.088.371 денари

Статус: Санација на мост бр.; поставување на бетонски рабници; чистење на канали; монтажа на заштитна ограда; асфалтирање со АБ 11с ПМБ; машинско чистење на берми; чистење на банкини, итн.










https://www.facebook.com/drzavnipatista/
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 05-Jun-2021 at 14:13
СВЛЕЧИШТЕ СО МЕСЕЦИ ЈА БЛОКИРА ЕДНАТА ЛЕНТА ОД ПАТОТ ШТИП - ДЕЛЧЕВО



Свлечиште со месеци ја блокира едната лента од патот Штип - Делчево. Кон општините од овој регион се уште се вози по импровизирана обиколница, иако овој патен правец е најкратка врска на истокот со Бугарија.

Жителите од Македонска Каменица и Делчево секојдневно се соочуваат со опасност од честите одрони бидејќи огромни карпи понекогаш завршуваат и врз автомобилите. Тоа го отежнува движењето на камионите, но и брзата помош.

Од Јавното претпријатие за државни патишта уште во јануари одговорија дека се обезбедени еден милион денари за санација на ова свлечиште, но со работа на терен ќе се почека бидејќи тоа се уште е активно. Директорот на ова јавно претпријатие вели дека бараат проект за трајно решавање на проблемот.

За жителите од Делчево најдобро решение е целосно да се реконструира стариот пат кон Кочани преку Калиманско поле во должина од 40 километри.

Од општина Делчево веќе побарале од Министерството за транспорт и врски да се изработи техничка документација, а пари ќе бараат од ЕУ фондовите.

Инаку со шест милиони евра оваа делница е рехабилитирана пред три години, кога беа санирани и дел од косините. Но проблемот со честите одрони остана.

Според неофицијални пресметки на Државни патишта, за целосно решавање на проблемот со свлечиштата на овој патен правец потребни се околу седум до осум милиони евра.

https://24.mk/details/svlechishte-so-meseci-ja-blokira-ednata-lenta-od-patot-shtip-delchevo
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 24-May-2021 at 17:56
Originally posted by FiLo

Па истото го зборам и јас, бидејќи тоа е магистрала, и бидејки ограничувањата се како за по магистрала, тогаш и нека не се наплаќа патарина за таа делница.
Za toa se soglasuvam no za radarite i kaznite ne ili mozebi delumno ako policijata stava zamki. Rekov veke deka vo Makedonija se vozi mnogu opasno i toa mora da se iskoreni. Problemot e sto makedonskata policija toa selektivno go pravi.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 24-May-2021 at 17:20
Па истото го зборам и јас, бидејќи тоа е магистрала, и бидејки ограничувањата се како за по магистрала, тогаш и нека не се наплаќа патарина за таа делница.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 24-May-2021 at 16:28
Originally posted by FiLo

За полиција, што мерат брзина и на автопат те казнуваат бидејки прекорачуваш брзина како да си најголем криминалец ако возиш 100 км/ч до Велес.

Ама затоа онаму на Првомајска се утепаа од проаѓање на црвено, на мое зелено од споредна улица застанувам, погледнувам лево десно па тргам бидејки сите летаат по булеварот и најмалку 70% не застануваат на црвено.

Ама не, на Катланово-Велес ке го доведуваме во ред сообракајот, на магистрала која ја сметаат за некој си квази автопат, наплакаат за автопат, а ако возиш како по автопат ќе добиваш казни.
Te razbiram jas sto sakas da kazes, no red vo soobrakaot treba da ima sekade, bidejki vo Makedonija situacijata na patistata e alarmantna. "Katlanovo-Veles" e navistina opasna delnica koja mora da se vozi vnimatelno. Brzinata e vospostaveka pred 50 godini ottokas se nema promeneto iako da dobar del moze da se vozi komotno 100 km/h. Patarinata kaj Veles treba da cini barem dvojno pomalku i prioritet da dobie gradba na paralelna delnica od drugata strana.   
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 24-May-2021 at 15:43
За полиција, што мерат брзина и на автопат те казнуваат бидејки прекорачуваш брзина како да си најголем криминалец ако возиш 100 км/ч до Велес.

Ама затоа онаму на Првомајска се утепаа од проаѓање на црвено, на мое зелено од споредна улица застанувам, погледнувам лево десно па тргам бидејки сите летаат по булеварот и најмалку 70% не застануваат на црвено.

Ама не, на Катланово-Велес ке го доведуваме во ред сообракајот, на магистрала која ја сметаат за некој си квази автопат, наплакаат за автопат, а ако возиш како по автопат ќе добиваш казни.

Edited by FiLo - 24-May-2021 at 15:43
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 23-May-2021 at 14:13
Za kakvi radari zboruvas? Se snima i slika ili stoi policija i meri brzina?
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 23-May-2021 at 13:58
Знам дека не само што ке причекам, туку мое мислење дека и никогаш нема да се изгради прописен автопат паралелно со постеочкиот Велес-Катланово бидејки постоечката магистрала врши работа ? Врши.
Ќе се дрнкаме со 70-80 км/ч по неа бидејки радарите им се наместени баш на места веднаш после поставени знаци од 60 или 70 км/ч и ќе те ловат што возиш 90-100 км/ч како најголем прекршител на сообракајни правила.
И патарина ќе ти наплатат за тоа успат по иста цена како и за Велес-Катланово.
Таму барем автопат е, овдека заради очигледна разлика во конструкцијата треба да е барем 30 денари поефтина тарифата кон Велес, а не иста цена како Велес-Катланово.

Ама џабе е се, ние само ќе си зборуваме и ќе се караме кој бил подобар.

Никој не бил и никој нема да биде не знам како уште не го сфативте ова, па сеуште се убедувате, кој колку имал заслуги.
Никој за ништо нема заслуги.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 23-May-2021 at 13:50
Originally posted by FiLo

Се градело највеќе Србија, Словенија.
Ние сме добивале трошки.
Се изградиле патишта, ама колку само да се има конекција.

Уште не го сфаќам моментот зошто во време на Југославија, магистралите ги граделе во клисурите долж реките.

Ете пример Катланово-Велес.
Зошто претходно не се направило ете авионско снимање да се утврди теренот и да се види од каде е најдобро и уште тогаш магистралата да била изградена на сегашниот автопат Велес-Катланово.

А од друга страна, па и тогашните наши власти кога го граделе Велес-Катланово, што мислеле со тоа што го оставиле така поделен автопатот ?

На ништо не личи онаа магистрала Катланово-Велес која ја именуваме и наплакаме патарина како за автопат.
А коридор 10, европски коридор.
Абе ајде, возиш 100, и те снимаат со радар и те ловат, плакаш патарини за да возиш 70 ? Да возиш по пат каде постојано има ризик од одрони ?
Ако ти се дупне гума немаш кај да застанеш.

23 км се во прашање да се изградат паралелно со Велес-Катланово и да се реши еднаш засекогаш овој проблем.
Magistralite i regionalnite patista bile vo nadleznost na makedonskata vlada (izvrsniot sovet) a pogolemiot del od "Strumica-Radovis" bese kaldrma, za vistinska magistrala vo istocniot del na SR Makedonija i da ne zboruvam, edinstvena e "Strumica-Radovis" i toa samo onoj del (12 km) od pred desetina godini. Za spojuvanje na avtopatot ke pricekas. Oni edvaj vakov go odrzuvaat a ovaa delnica ke cini sigurno 150 milioni evra ako ne i poveke.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 23-May-2021 at 13:24
Се градело највеќе Србија, Словенија.
Ние сме добивале трошки.
Се изградиле патишта, ама колку само да се има конекција.

Уште не го сфаќам моментот зошто во време на Југославија, магистралите ги граделе во клисурите долж реките.

Ете пример Катланово-Велес.
Зошто претходно не се направило ете авионско снимање да се утврди теренот и да се види од каде е најдобро и уште тогаш магистралата да била изградена на сегашниот автопат Велес-Катланово.

А од друга страна, па и тогашните наши власти кога го граделе Велес-Катланово, што мислеле со тоа што го оставиле така поделен автопатот ?

На ништо не личи онаа магистрала Катланово-Велес која ја именуваме и наплакаме патарина како за автопат.
А коридор 10, европски коридор.
Абе ајде, возиш 100, и те снимаат со радар и те ловат, плакаш патарини за да возиш 70 ? Да возиш по пат каде постојано има ризик од одрони ?
Ако ти се дупне гума немаш кај да застанеш.

23 км се во прашање да се изградат паралелно со Велес-Катланово и да се реши еднаш засекогаш овој проблем.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.375 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.