Патна мрежа (општо) |
Post Reply | Page <1 6768697071 84> |
Author | |
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #1361 Posted: 03-Aug-2010 at 02:17 |
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=D89F97F45548484A9547A91909E978CF |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #1362 Posted: 26-Jul-2010 at 00:20 |
Има една интересна работа во врска со овие регионални патишта. Има некое мислење дека регионалната патна мрежа е всушност клучната алка во комуникација на населението. Е сега има една работа, а тоа е што Македонија во својата територијална организација ги нема регионите како административни единици. Го имаме централното ниво и локалното со општините. Измеѓу некаде празнина. Ги имаме сепак за статистика и избори, но за функционално не. А во некои држави регионите ја играат клучната улога во економијата и развојот. Е сега регионите би биле степенот што треба да ја пази оваа регионална мрежа. Па затоа кај нас се под централната власт. На пример една соседна Грција што и не е којзнае колку многу пати поголема држава има мислам дури пет степени на децентрализација. Косово што по параметри е слично и мерливо со Македонија го има овој среден степен, всушност сите соседи наши ги имаат. Во Македонија по низа околности што политички, што поради тоа што сме мала држава се изоставени. И функцијата нивна е не само инфраструктурно, туку и културно и демографски и политички и по многу други основи. Така да регионалната патна мрежа обично во некои држави се става на пиедестал пред локалната и автопатната. Е сега новинарите малку мешаат локална, регионална, магистрална, автопатна, па и по профил како автопатна и најчесто се бара и спектакуларна бројка, така да оваа бројка од двесте е чудна. Како и да е, мора да се внимава на целокупната патна мрежа покрај автопатите за кои сите сме согласни дека треба да се направат, што да се изгради, што да се поправа.
Edited by lslcrew - 26-Jul-2010 at 00:27 |
|
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1315 |
Quote Reply #1363 Posted: 25-Jul-2010 at 14:16 |
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/janakievski-zabrzano-se-podobruva-patnata-infrastruktura-vo-zemjava |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #1364 Posted: 24-Jul-2010 at 11:37 |
|
|
Makedonij
Senior Member Joined: 08-Apr-2009 Location: Celje - Виница Online Status: Offline Posts: 2185 |
Quote Reply #1365 Posted: 19-Jul-2010 at 18:21 |
Крива Паланка ќе добие 400.000 евра за патишта
Понеделник, 05 Јули 2010 12:54
Општината издвои неколку приоритетни патни правци во кои ќе бидат инвестирани овие пари, а кои се во најкритична состојба и со најголема бројност на месното население. - Парите ќе се наменат за изградба на локалниот пат од Крива Паланка до село Мартиница, во должина од 1,5 км и 2 км кон селото Градец, како и 7 км од патниот правец Конопница - Мождивњак и 1,5 км од Длабочица до Баштево- истакнува Александар Ангелов, раководител на Одделението за изградба и одржување на комуналната инфраструктура. Општината има добиено и 35 милиони денари за
изградба на 5 км од патниот правец кон село Станци. Овие средства се
обезбедени исто така од Владата, но преку проектот за изградба и
одржување на локалните патишта, кредитиран од Светска банка Извор: Дневник Edited by Makedonij - 19-Jul-2010 at 18:24 |
|
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #1366 Posted: 12-Jul-2010 at 15:11 |
МИНИСТЕРОТ
ЈАНАКИЕСКИ ВЕТИ
Наскоро ќе биде познат концесионерот за Коридор осум До крајот на оваа или до почетокот на идната година ќе се знае која компанија ќе стопанисува, односно ќе има обврска да ги изгради патните правци од Коридорот осум, кој земјава ја поврзува со Бугарија на исток и со Албанија на запад, најави Миле Јанакиески, министер за транспорт и за врски. Изградбата на автопат со должина од 380 километри чини околу 1,2 милијарди евра, а Владата ќе го субвенционира концесионерот со 200 милиони евра. Министерот тоа го најави откако бизнис-заедницата завчера побара државата, конечно, да одвои пари за патна и за железничка инфраструктура на коридорот, без оглед колку тоа ќе ја чини бидејќи само така ќе се овозможи поконкурентен и поефикасен транспорт на стоки. За да се доврши само делот од пругата кон Бугарија, требаат најмалку 400 милиони евра. Јанакиески, пак, потсети дека во тек е работата околу подобрувањето на локалната патна инфраструктура, со средствата обезбедени од Светската банка. - Досега се завршени десет патишта, а се реконструираат шеесетина локални правци низ земјата. До крајот на наредната година ќе биде реализирана реконструкцијата на сите 200 локални патни правци, а што се однесува на регионалната патна мрежа, 11. регионални патни правци ќе бидат завршени до крајот на оваа градежна сезона - изјави министерот Јанакиески. http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=1&EditionID=2066&ArticleID=144403 |
|
theMac3donian
Senior Member Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #1367 Posted: 02-Jul-2010 at 07:04 |
Едно што не покажува репортажата од „Валандовско Брдо“ е тоа колку камиони има и колку е опасна таа линија некогаш. Тука дефинитивно треба барем уште една лента.
А инаку за квалитет на патот... хммм незнам Валандово-Дојран е доста лош кај селото Дедели... но и патот веднаш пред Дојран не е нешто сјаен. Патот преку Валандово: Имаш една разрушена кула над Пирава и Валандово која е тешко достапна само пеш преку Манастирот Св. Ѓорѓи (до него има пат). Околу Св. Ѓорѓи има „света вода“ која е често посетувана и во самиот манастир има плоча од Римски легионер. Потоа имаш Грчки Гробишта и Ирски Крст на кој пишува „загинаа за одбрана на пријателската Србија“ од Првата Светска Војна. Потоа до Дојран скоро и да нема ништо, освен неколку села (некои Турски). Преку Гевгелија: Имаш локалитет во Гевгелија (Вардарски Рид) но овде треба да скршнеш од својот пат едно 100м. Потоа преку Богданци (или Богданскиот Бајпас ) доаѓаш до Паљурци каде наводно Св. Павле поминал (сега нема многу освен вештачко езеро). Потоа има еден интересен предел со „шумичка“ што е доста добар проследен со некогашната Фурска брана. Од таму ти е право Дојран. Сега што сакаш тоа. Мој предлог: Користи ја најкратката релација. |
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #1368 Posted: 29-Jun-2010 at 21:08 |
A Beton firmata dali ima aktivni proekti? |
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #1369 Posted: 29-Jun-2010 at 14:35 |
ЗА ПАТИШТА
„Гранит“ доби тендер
„Гранит“ а.д. го доби
тендерот на Агенцијата за патишта, вреден 2,5 милиони евра, за
реконструкција на 17 патни правци во полошко-кумановскиот регион,
соопшти компанијата. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #1370 Posted: 29-Jun-2010 at 10:30 |
Во принцип нема некоја разлика, и двете рути се кратки така да која и да ја одбереш нема да згрешиш |
|
Grunf
Newbiе Joined: 17-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #1371 Posted: 29-Jun-2010 at 09:24 |
Немам посебан разлог да идем преко Валандова, једноставно ми је ближе и логичније, него да идем варијантом Гевгелија - Р 111 Богданци - Дојран, која је мени дужа 20-25км ... Али, ако је Р 111 бољи пут (мада и варијанта Р 110 изгледа заиста пристојно) зашто да не, размислићу о твом савету. Хвала!
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #1372 Posted: 28-Jun-2010 at 22:10 |
Битно прашање. Дали сакаш да одиш преку Валандово заради прошетка или...? Бидејќи доколку ти е чисто заради транзит подобра варијанта ти е да свртиш кон Дојран доле кај Гевгелија преку Богданци. Инаку и во двете варијанти (преку Валандово или преку Богданци) патиштата се сосема пристојни особено што како што и сам заклучи се работи за регионални патишта. |
|
Grunf
Newbiе Joined: 17-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #1373 Posted: 25-Jun-2010 at 13:16 |
Захваљујем
Пут делује сасвим ок, а када се узме у обзир да је регионални, у ствари делује одлично.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #1374 Posted: 25-Jun-2010 at 02:33 |
Grunf,
Успеав да пронајдам слики од Р-110 и Р-604 од април 2007 (ако е точна EXIF информацијата). Оние од Р-604 не се за сегментот кој те интересира, туку се према Струмица, но сигурно се солидна индикација за тоа што може да го очекуваш и према Дојран. pbanks, Дали може да разграничиш кои слики се направени меѓу Удово и Раброво, а кои понатака накај Струмица (кои се од Р-110, а кои од Р-604), па да издвоиме посебни нишки за овие патишта. Исто така, дали април 2007 е веродостоен податок? Еве ги сликите: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
|
Grunf
Newbiе Joined: 17-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #1375 Posted: 22-Jun-2010 at 20:08 |
Поздрав свима.
Овог лета планирам да на путу за Грчку у одласку идем преко Дојрана, вероватно и преноћим тамо, па ме интересује у каквом стању је пут од Удова преко Валандова (Р 110) до Дојрана (Р 604) и да ли гранични прелаз Дојран ради 24 часа. Унапред захвалан на информацијама.
|
|
SkyBoy
Senior Member Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply #1376 Posted: 19-Jun-2010 at 22:24 |
Ребалансот ќе ги дораскопа дупките по патиштата Со корекцијата на буџетот, Агенцијата за државни патишта ќе остане покуса за околу 18 милиони евра |
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #1377 Posted: 16-Jun-2010 at 18:14 |
Автопатот Табановце готов до ноемвриИзградбата на автопатот Куманово-Табановце ќе заврши до ноември годинава,а целиот Коридор 10 до 2014 година, најави министерот за транспорт и врски Миле Јанакиевски, при денешната посета на градилиштето на клучката кај Речица. Министерот лично дојде да види како одат работите на терен и да се уведри дали се спровдува утврдената динамика во изградбата.
Делницата Куманово-Табановце чини 13 милиони евра, а проценетата вредност на целиот проектот е околу 270 милиони евра. Сумата е висока заради лошиот терен на делницата помеѓу Демир Капија и Смоквица, каде треба да се изградат десет тунели и исто толку мостови. Коридорот 10 ќе се гради по сите европски стандарди и се очекува да се заврши до 2014 година. Министерот потврди дека ребалснсот на буџетот ја одсликува економската состојба во државата, поради што реализацијата на дел од проектите може да се забави, но никако да престане.
|
|
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #1378 Posted: 16-Jun-2010 at 14:38 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #1379 Posted: 12-Jun-2010 at 02:38 |
Edited by lslcrew - 12-Jun-2010 at 02:39 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #1380 Posted: 10-Jun-2010 at 02:38 |
http://iris.ftpaccess.cc/index.php/vesti/lokalnivestimeni/1758-2010-01-18-15-13-39
Се гледаат некои клучки и дел од некои скици за автопатот Скопје-Штип. |
|
Post Reply | Page <1 6768697071 84> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |