build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Патна мрежа (општо)
    Posted: 01-Dec-2023 at 18:18
Originally posted by FiLo

Дали регионалниов пат Велес Градско е завршен со реновирање ?


СО ШЕСТ МЕСЕЦИ ОДЛОЖУВАЊЕ, ЗАВРШИ ОБНОВАТА НА РЕГИОНАЛНИОТ ПАТ ВЕЛЕС-ГРАДСКО



Заврши обновата на регионалниот пат Велес-Градско, со што е испочитуван пролонгираниот рок, кој беше до 30 ноември. Првичниот рок за изведба на градежните работи од девет месеци истече на 30 мај годинава, кога од Државни патишта соопштија дека поради непредвидени и дополнителни работи, рокот е продолжен за шест месеци. Должината на обновената траса е 22 километри.

За разлика од обновениот регионален пат Велес-езеро Младост, делницата Велес-Градско е обележана со хоризонтална сигнализација и е поставена заштитна ограда на дел од трасата. Тој се користи како алтернатива за автопатот Велес-Градско.

Вредноста на работите беше 5,6 милиони евра, обезбедени со заем од ЕБОР.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/so-shest-mesetsi-odlozhuvane-zavrshi-obnovata-na-regionalniot-pat-veles-gradsko/
Carpe diem
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 01-Dec-2023 at 17:32
Дали регионалниов пат Велес Градско е завршен со реновирање ?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 27-Jul-2023 at 13:34
РОКОТ ЗА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА ПАТОТ ВЕЛЕС-ГРАДСКО ПРОДОЛЖЕН ЗА ШЕСТ МЕСЕЦИ

Наместо до 30 мај, регионалниот пат Велес-Градско ќе се работи до 30 ноември, објавија од Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП). Градежните работи што ги изведуваат „Хидрострој“ и „Ескаватори“ почнаа на 30 август лани, а рокот за изведба беше девет месеци.

За овој период, изведувачите не можеле да ги реконструираат предвидените 22 километри пат. Причината за тоа биле непредвидени работи кои се појавиле при градежните активности.

„Поради непредвидени и дополнителни работи на патната делница, рокот за завршување на работите е продолжен за шест месеци или до 30 ноември 2023. Асфалтирани се 12 километри прв и шест километри втор, завршен слој“, информираа од ЈПДП.

Поради високите температури, изведувачот работел во периодот од 7 до 11 часот. Останува да се асфалтираат уште 10 км со прв и 16 км со втор слој. Вредноста на работите е 347 милиони денари, обезбедени со заем од Европската банка за обнова и развој.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/rokot-za-rekonstruktsija-na-patot-veles-gradsko-prodolzhen-za-shest-mesetsi/
Carpe diem
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 21-Jun-2023 at 12:25
Патот кон граничниот премин Ќафезан




Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 06-Jun-2023 at 06:43
Да не знае некој до кај се со регионалниот Велес-Градско?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15002
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 25-May-2023 at 16:03
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15002
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 25-May-2023 at 16:02
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
За сè има вторпат
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 02-Feb-2023 at 11:08
Сите страни малку ја извртуваат приказната... Потенцирано е дека се однесува на изминатите 5 години и дека станува збор и за реконструкции не за изграба. Инаку да, во последните година-година ипол месеци беа пуштени Штип - Радовиш и Штип - Кочани (втората секција) како целосно нови делници.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 02-Feb-2023 at 07:46
Вид на пат     Километри
Автопат             242
Магистрален пат     911
Регионален пат     3.771
Локален пат     9.258

ВКУПНО: 14.182

Не ми е јасно РСЕ од каде го извадиле графикот, кога ЈП за Државни патишта има сосема различни бројки и нема категорија експресен пат.

За бројките од Влада нема што да се коментира. Фино што довршија неколку делници, ама ова е поразително за 6 години: „Оправдано премиерот Ковачевски во видеото како успех ја нотира изградбата на експресниот пат Крупиште – Кочани од 13,7 километри, бидејќи е единствениот нов пат кој го започна и заврши неговата Влада.“.

Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 02-Feb-2023 at 07:18
Мора да е некоја грешка.. и во моментот тие што се градат да ги земеме имаме:

Штип - Кочани  - 34км
Штип - Радовиш- 42км
Страцин - Крива Паланка - 28км
Градско - Прилеп - 32км (Плетвар останува постојниот проширен)

дури ни ако ги сметаат:
Велес - Кадрифаково - 30км
и Тетово - Гостивар 26км
далеку е од изнесената бројка.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 31-Jan-2023 at 01:17
Баш ме интересира од каде им испаднале тие 420 километри експресни патишта, и како ги прорачунале.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15002
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 29-Jan-2023 at 19:00


https://www.slobodnaevropa.mk/a/%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE-%D1%81%D0%BE-1300-%D0%BA%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D0%B5-%D0%B4%D0%B0-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D1%84%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D1%81%D0%BE-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-13-%D0%BA%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8-%D0%BF%D0%B0%D1%82-/32239163.html?fbclid=IwAR03_H7FCZQTkboA4DgpbTk5F7LVUXI0cPUZFmbjZNkHRW9syPAMpMpD5-Y
За сè има вторпат
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 79
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 07-Dec-2022 at 17:49
Од пред неколку денови започнаа подготвителните активности за реконструкција на патот од Битола до границата со Грција, кој е во многу лоша состојба. Засега се чисти земјата од двете страни на коловозот со багер, особено околу мостовите. Поставен е семафор за регулирање на сообраќајот. Најавата е дека со реконструкција треба да се започне на 01.03.2023, па ајде да видиме.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 06-Nov-2022 at 20:14
- 4 ленти пат воопшто не е никаков stroad. Па дури и stroad е подобро од ова 2+1.
- Во Македонија само една делница има смисла за инвестирање од аспект на ПГДС, тоа е Тетово-Јажинце-(Качаник), све друго е само politically-driven инвестиција.
- 2/3 две третини од градовите во Македонија немаат обиколници и низ нив тече критичен камионски сообраќај предизвикувајќи непотребни и лесно решливи црни точки. Ова мора да е топ прв приоритет за патната мрежа во Македонија!!! Еднаш ги имам набројано, еве сега што ќе се сетам пак: источна обиколница Битола, западна обиколница Прилеп, Струмица, Охрид, Виница, Дебар, Каменица, Брод, Богданци, Валандово, Пробиштип, Кратово, Делчево.

Edited by user8642 - 06-Nov-2022 at 20:14
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 06-Nov-2022 at 19:47
Се согласувам. Иако, можеби во овој кризен период најдобро е да се почека крајот на двете делници догодина (да се притиска да нема поголемо пробивање на рокот). Мислам дека во тој регион приоритет е да се притисе Бехтел Прилеп - Битола да се почне и заврши во рок од 24 месеци (2 години), рамничарски терен, проектот секако предвидува постојниот магистрален пат да се надгради односно да се искористи како еден правец (ќе се прошири со лента за застанување). Овој проект не би чинел повеќе од 180 милиони евра.

Во делот на идејата преку Бабуна, лично сум против, и мислам дека во овие кризни години најмалку што е потребно се такви ексурзии на мозокот. Има 20 поприоритетни делници: дел од постојните се во катастрофална состојба (Битола - Меџитлија, Кичево - Охрид мора догодина да се заврши брука од светски размери е тоа, да се заврши експресниот накај Крива Паланка, Тетово - Гостивар е во ужасна состојба, Скопје - Блаце  да се забрза, сепак се само 10км, Струмица - Ново Село, А1 во одредени делници потребна е итна темелна реконструкција, неколку битни регионални правци: Струмица - Берово, Гевгелија - Богданци итн. итн.) Сето тоа е приоритет а не некаков си автопат во планински превој кој ќе чини милијарда евра и ќе го плаќаат идни генерации со камати.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 527
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 06-Nov-2022 at 14:46

Се прашувам колку би чинела изградба на експресен пат Фариш-Прилеп по нова траса со тунел под Плетвар - веројатно поевтино од Велес-Прилеп. Уште пред да се заврши експресниот пат Градско-Фариш треба да се размислува за оваа варијанта, затоа што едниствено овие 20-на километри се проблематични за брза врска на Пелагонија со А1 - Прилеп-Битола би бил доста поедноставен за изведба.
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 79
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 06-Nov-2022 at 14:40

За жал, не. Патот го возев пред две недели и од она што моѓеше да се види е следното:
1. Од бензинската станица на влез од Прилеп (41.356989,21.581443) до мостот на р. Ленишка (41.364623,21.607520) патот е сѐ уште 1+1, стар и со дупки.За него мислам дека има план за проширување со плус една лента,но засега нема никакви активности.
2. Од мостот на р. Ленишка до патот за с. Беловодица (41.362779,21.695736) моментално во реконструкција. 2+1
3. Од с. Беловодица до каменолом Маврово (41.378481,21.740758) патот е 1+1, стар и со големи колотрази. Засега нема никакви активности. И за овој дел мислам дека има план за проширување со трета лента.
4. Од каменолом Маврово до с. Фариш (41.428192,21.806610) моментално во реконструкција. 2+1
5. Од с. Фариш до Градско се гради новиот пат. (Засега на оваа делница се вози по стариот пат 1+1)
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 06-Nov-2022 at 02:54
Не треба да се експериментира со овој пат и да се претвара во 4 лентен "stroad" опасен пат...

Едноставно, решението е автопат преку бабуна. Овој пат нека си остане 1+2, па заедно со експресниот пат нека си го користат тие од тиквешијата.

Џабе и 600 ленти да има, кога овој пат е превој. Зимата колку пати се затвара патот кога ќе наврне многу снег, и станува хаос за камионите? Заборавате на оваа работа. За мене секако голема грешка се направи што се отиде како прво со експресен пат од Градско према Прилеп... едноставно непотребен проект, кој што не требаше првично да се реализира. Решението беше и е автопат преку бабуна.

А забораваме и дека плетвар е всушност направен во 1+2 профил заради војната во 2001 година, за да се направи добра алтернатива за пристап кон Охрид. Сигурен сум дека и во Југославија решението би било брз пат преку бабуна, а и да не се проширеше овој пат во 1+2 профил, можеби немаше на ни еден политичар да му текне да гради нов експресен пат од овде, па ќе се изградеше брз пат или автопат преку бабуна...

Најдоброто решение се знае што е , не треба да се експрериментира со пат преку превој.

Ако се изгради во опште автопат преку Бабуна, јас кога би бил на позиција транспорт министер би ја отстранил третата лента, и би направил простор за велосипедска патека веднаш до самиот пат. Кога би се изградил автопатот преку бабуна, сообраќајот секако и те како би опаднал преку плетвар. Овде има и доста луѓе кои што доаѓаат на плетвар да скокаат со падобрани, па не би било лошо да се развие велосипедизмот и скокањето со падобрани.

Ова е мое мислење и мој став за патот преку плетвар. Нормално дека на некој што живее во Градско, Кавадарци или Неготино ќе му одговара повеќе рутата преку плетвар, тоа секако е неизбежно.

Инаку, дали сега патот низ плетвар е со 1+2 / 2+1 профил се до самата бензинска на влезот во Прилеп?


Edited by The Wild Boy - 06-Nov-2022 at 02:56
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 05-Nov-2022 at 20:53
За профилот се согласувам. Инаку сега, ако не се лажам е цело време вака со три ленти (19.5км), кај што немаше го проширија, па на порамните места мислам дека средната лента менува насока односно или е заедничка.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 05-Nov-2022 at 19:02
Требаше да се потрудат малку повеќе со овој пат и да се пробие 4-та лента по целата должина. Вака само ќе се надоврзе на новата делница екпресен пат кај Раец/Дреново со овој југословенски профил 2+1 и пак ништо. Ќе си останат небезбедните претекнувања, црните точки, спорите камиони за надоле.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.289 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.