Патна мрежа (општо) |
Post Reply | Page 123 84> |
Author | |
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19705 |
Quote Reply
#1 Topic: Патна мрежа (општо) Posted: 01-Dec-2023 at 18:18 |
СО ШЕСТ МЕСЕЦИ ОДЛОЖУВАЊЕ, ЗАВРШИ ОБНОВАТА НА РЕГИОНАЛНИОТ ПАТ ВЕЛЕС-ГРАДСКО Заврши обновата на регионалниот пат Велес-Градско, со што е испочитуван пролонгираниот рок, кој беше до 30 ноември. Првичниот рок за изведба на градежните работи од девет месеци истече на 30 мај годинава, кога од Државни патишта соопштија дека поради непредвидени и дополнителни работи, рокот е продолжен за шест месеци. Должината на обновената траса е 22 километри. За разлика од обновениот регионален пат Велес-езеро Младост, делницата Велес-Градско е обележана со хоризонтална сигнализација и е поставена заштитна ограда на дел од трасата. Тој се користи како алтернатива за автопатот Велес-Градско. Вредноста на работите беше 5,6 милиони евра, обезбедени со заем од ЕБОР. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/so-shest-mesetsi-odlozhuvane-zavrshi-obnovata-na-regionalniot-pat-veles-gradsko/ |
|
Carpe diem
|
|
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 124 |
Quote Reply #2 Posted: 01-Dec-2023 at 17:32 |
Дали регионалниов пат Велес Градско е завршен со реновирање ?
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19705 |
Quote Reply #3 Posted: 27-Jul-2023 at 13:34 |
РОКОТ ЗА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА ПАТОТ ВЕЛЕС-ГРАДСКО ПРОДОЛЖЕН ЗА ШЕСТ МЕСЕЦИ
Наместо до 30 мај, регионалниот пат Велес-Градско ќе се работи до 30 ноември, објавија од Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП). Градежните работи што ги изведуваат „Хидрострој“ и „Ескаватори“ почнаа на 30 август лани, а рокот за изведба беше девет месеци. За овој период, изведувачите не можеле да ги реконструираат предвидените 22 километри пат. Причината за тоа биле непредвидени работи кои се појавиле при градежните активности. „Поради непредвидени и дополнителни работи на патната делница, рокот за завршување на работите е продолжен за шест месеци или до 30 ноември 2023. Асфалтирани се 12 километри прв и шест километри втор, завршен слој“, информираа од ЈПДП. Поради високите температури, изведувачот работел во периодот од 7 до 11 часот. Останува да се асфалтираат уште 10 км со прв и 16 км со втор слој. Вредноста на работите е 347 милиони денари, обезбедени со заем од Европската банка за обнова и развој. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/rokot-za-rekonstruktsija-na-patot-veles-gradsko-prodolzhen-za-shest-mesetsi/ |
|
Carpe diem
|
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #4 Posted: 21-Jun-2023 at 12:25 |
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #5 Posted: 06-Jun-2023 at 06:43 |
Да не знае некој до кај се со регионалниот Велес-Градско?
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #6 Posted: 25-May-2023 at 16:03 |
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #7 Posted: 25-May-2023 at 16:02 |
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
|
|
За сè има вторпат
|
|
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #8 Posted: 02-Feb-2023 at 11:08 |
Сите страни малку ја извртуваат приказната... Потенцирано е дека се однесува на изминатите 5 години и дека станува збор и за реконструкции не за изграба. Инаку да, во последните година-година ипол месеци беа пуштени Штип - Радовиш и Штип - Кочани (втората секција) како целосно нови делници.
|
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #9 Posted: 02-Feb-2023 at 07:46 |
Вид на пат Километри
Автопат 242 Магистрален пат 911 Регионален пат 3.771 Локален пат 9.258 ВКУПНО: 14.182 Не ми е јасно РСЕ од каде го извадиле графикот, кога ЈП за Државни патишта има сосема различни бројки и нема категорија експресен пат. За бројките од Влада нема што да се коментира. Фино што довршија неколку делници, ама ова е поразително за 6 години: „Оправдано премиерот Ковачевски во видеото како успех ја нотира изградбата на експресниот пат Крупиште – Кочани од 13,7 километри, бидејќи е единствениот нов пат кој го започна и заврши неговата Влада.“. |
|
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #10 Posted: 02-Feb-2023 at 07:18 |
Мора да е некоја грешка.. и во моментот тие што се градат да ги земеме имаме: Штип - Кочани - 34км Штип - Радовиш- 42км Страцин - Крива Паланка - 28км Градско - Прилеп - 32км (Плетвар останува постојниот проширен) дури ни ако ги сметаат: Велес - Кадрифаково - 30км и Тетово - Гостивар 26км далеку е од изнесената бројка.
|
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #11 Posted: 31-Jan-2023 at 01:17 |
Баш ме интересира од каде им испаднале тие 420 километри експресни патишта, и како ги прорачунале.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #12 Posted: 29-Jan-2023 at 19:00 |
https://www.slobodnaevropa.mk/a/%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE-%D1%81%D0%BE-1300-%D0%BA%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D0%B5-%D0%B4%D0%B0-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D1%84%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D1%81%D0%BE-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-13-%D0%BA%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8-%D0%BF%D0%B0%D1%82-/32239163.html?fbclid=IwAR03_H7FCZQTkboA4DgpbTk5F7LVUXI0cPUZFmbjZNkHRW9syPAMpMpD5-Y |
|
За сè има вторпат
|
|
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 79 |
Quote Reply #13 Posted: 07-Dec-2022 at 17:49 |
Од пред неколку денови започнаа подготвителните активности за реконструкција на патот од Битола до границата со Грција, кој е во многу лоша состојба. Засега се чисти земјата од двете страни на коловозот со багер, особено околу мостовите. Поставен е семафор за регулирање на сообраќајот. Најавата е дека со реконструкција треба да се започне на 01.03.2023, па ајде да видиме.
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #14 Posted: 06-Nov-2022 at 20:14 |
- 4 ленти пат воопшто не е никаков stroad. Па дури и stroad е подобро од ова 2+1.
- Во Македонија само една делница има смисла за инвестирање од аспект на ПГДС, тоа е Тетово-Јажинце-(Качаник), све друго е само politically-driven инвестиција. - 2/3 две третини од градовите во Македонија немаат обиколници и низ нив тече критичен камионски сообраќај предизвикувајќи непотребни и лесно решливи црни точки. Ова мора да е топ прв приоритет за патната мрежа во Македонија!!! Еднаш ги имам набројано, еве сега што ќе се сетам пак: источна обиколница Битола, западна обиколница Прилеп, Струмица, Охрид, Виница, Дебар, Каменица, Брод, Богданци, Валандово, Пробиштип, Кратово, Делчево. Edited by user8642 - 06-Nov-2022 at 20:14 |
|
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #15 Posted: 06-Nov-2022 at 19:47 |
Се согласувам. Иако, можеби во овој кризен период најдобро е да се почека крајот на двете делници догодина (да се притиска да нема поголемо пробивање на рокот). Мислам дека во тој регион приоритет е да се притисе Бехтел Прилеп - Битола да се почне и заврши во рок од 24 месеци (2 години), рамничарски терен, проектот секако предвидува постојниот магистрален пат да се надгради односно да се искористи како еден правец (ќе се прошири со лента за застанување). Овој проект не би чинел повеќе од 180 милиони евра. Во делот на идејата преку Бабуна, лично сум против, и мислам дека во овие кризни години најмалку што е потребно се такви ексурзии на мозокот. Има 20 поприоритетни делници: дел од постојните се во катастрофална состојба (Битола - Меџитлија, Кичево - Охрид мора догодина да се заврши брука од светски размери е тоа, да се заврши експресниот накај Крива Паланка, Тетово - Гостивар е во ужасна состојба, Скопје - Блаце да се забрза, сепак се само 10км, Струмица - Ново Село, А1 во одредени делници потребна е итна темелна реконструкција, неколку битни регионални правци: Струмица - Берово, Гевгелија - Богданци итн. итн.) Сето тоа е приоритет а не некаков си автопат во планински превој кој ќе чини милијарда евра и ќе го плаќаат идни генерации со камати.
|
|
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 533 |
Quote Reply #16 Posted: 06-Nov-2022 at 14:46 |
Се прашувам колку би чинела изградба на експресен пат Фариш-Прилеп по нова траса со тунел под Плетвар - веројатно поевтино од Велес-Прилеп. Уште пред да се заврши експресниот пат Градско-Фариш треба да се размислува за оваа варијанта, затоа што едниствено овие 20-на километри се проблематични за брза врска на Пелагонија со А1 - Прилеп-Битола би бил доста поедноставен за изведба.
|
|
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 79 |
Quote Reply #17 Posted: 06-Nov-2022 at 14:40 |
За жал, не. Патот го возев пред две недели и од она што моѓеше да се види е следното: 1. Од бензинската станица на влез од Прилеп (41.356989,21.581443) до мостот на р. Ленишка (41.364623,21.607520) патот е сѐ уште 1+1, стар и со дупки.За него мислам дека има план за проширување со плус една лента,но засега нема никакви активности. 2. Од мостот на р. Ленишка до патот за с. Беловодица (41.362779,21.695736) моментално во реконструкција. 2+1 3. Од с. Беловодица до каменолом Маврово (41.378481,21.740758) патот е 1+1, стар и со големи колотрази. Засега нема никакви активности. И за овој дел мислам дека има план за проширување со трета лента. 4. Од каменолом Маврово до с. Фариш (41.428192,21.806610) моментално во реконструкција. 2+1 5. Од с. Фариш до Градско се гради новиот пат. (Засега на оваа делница се вози по стариот пат 1+1) |
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #18 Posted: 06-Nov-2022 at 02:54 |
Не треба да се експериментира со овој пат и да се претвара во 4 лентен "stroad" опасен пат...
Едноставно, решението е автопат преку бабуна. Овој пат нека си остане 1+2, па заедно со експресниот пат нека си го користат тие од тиквешијата. Џабе и 600 ленти да има, кога овој пат е превој. Зимата колку пати се затвара патот кога ќе наврне многу снег, и станува хаос за камионите? Заборавате на оваа работа. За мене секако голема грешка се направи што се отиде како прво со експресен пат од Градско према Прилеп... едноставно непотребен проект, кој што не требаше првично да се реализира. Решението беше и е автопат преку бабуна. А забораваме и дека плетвар е всушност направен во 1+2 профил заради војната во 2001 година, за да се направи добра алтернатива за пристап кон Охрид. Сигурен сум дека и во Југославија решението би било брз пат преку бабуна, а и да не се проширеше овој пат во 1+2 профил, можеби немаше на ни еден политичар да му текне да гради нов експресен пат од овде, па ќе се изградеше брз пат или автопат преку бабуна... Најдоброто решение се знае што е , не треба да се експрериментира со пат преку превој. Ако се изгради во опште автопат преку Бабуна, јас кога би бил на позиција транспорт министер би ја отстранил третата лента, и би направил простор за велосипедска патека веднаш до самиот пат. Кога би се изградил автопатот преку бабуна, сообраќајот секако и те како би опаднал преку плетвар. Овде има и доста луѓе кои што доаѓаат на плетвар да скокаат со падобрани, па не би било лошо да се развие велосипедизмот и скокањето со падобрани. Ова е мое мислење и мој став за патот преку плетвар. Нормално дека на некој што живее во Градско, Кавадарци или Неготино ќе му одговара повеќе рутата преку плетвар, тоа секако е неизбежно. Инаку, дали сега патот низ плетвар е со 1+2 / 2+1 профил се до самата бензинска на влезот во Прилеп? Edited by The Wild Boy - 06-Nov-2022 at 02:56 |
|
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #19 Posted: 05-Nov-2022 at 20:53 |
За профилот се согласувам. Инаку сега, ако не се лажам е цело време вака со три ленти (19.5км), кај што немаше го проширија, па на порамните места мислам дека средната лента менува насока односно или е заедничка.
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #20 Posted: 05-Nov-2022 at 19:02 |
Требаше да се потрудат малку повеќе со овој пат и да се пробие 4-та лента по целата должина. Вака само ќе се надоврзе на новата делница екпресен пат кај Раец/Дреново со овој југословенски профил 2+1 и пак ништо. Ќе си останат небезбедните претекнувања, црните точки, спорите камиони за надоле.
|
|
Post Reply | Page 123 84> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |