build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #721 Posted: 02-Dec-2013 at 23:06
Originally posted by gjoko

деновиве читав на интернет дека ЕУ размислува за ограничување на брзината на автопатите на 115 км/ч!!!!!.Дали е шпекулација или не времето ќе покажи
Ova nema sansi da pomine.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #722 Posted: 03-Dec-2013 at 00:00
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #723 Posted: 03-Dec-2013 at 00:15
Prv pat slusam za ova. Kako sto rekov, ova (barem vo Germanija) nema sansi da pomine. Veke so godini, odnosno decenii se pravat razni inicijativi za ogranicuvanje na brzinata na 130km/h i nikako da uspeat vo toa. Ovie opstestva se kapitalisticki do koska, i parite se glavniot Faktor koj komanduva. se dodeka e tava avtomobilskata industrija ke go ima posledniot zbor.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #724 Posted: 03-Dec-2013 at 01:01
Инаку, никој не прокоментира за предлогот на германската влада да воведе вињети, кои би важеле само за странци. Се очекува ова да се усвои откако беше постигнат договорот за голема коалиција помеѓу главните две партии во државата.

http://www.dw.de/%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%B0-%D0%B2%D0%BE-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B2%D0%B8%D1%9A%D0%B5%D1%82%D0%B8/a-17263591
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #725 Posted: 03-Dec-2013 at 01:14
Originally posted by gjoko

деновиве читав на интернет дека ЕУ размислува за ограничување на брзината на автопатите на 115 км/ч!!!!!.Дали е шпекулација или не времето ќе покажи
каква разлика прават 5км/ч при толкава брзина? не ја гледам поентата... ај ако не, нека биде 117 км/ч, небаре сите гледаат во брзинометар кога возат
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #726 Posted: 03-Dec-2013 at 01:48
Разликата е што ЕУ сака да ја намали максимално дозволената брзина.Кај нив е 130(во поголемиот дел) а сака да ја сведе на 115,т.е. намалување за 15 км/ч
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #727 Posted: 03-Dec-2013 at 02:08
1) Доколки било кој си направеше труд да отиде и да ја види примарната вест на РТ, ќе дознаеше дека целата вест завршува со заклучокот дека ќе биде екстремно тешко да се воведе вакво ограничување.

2) РТ е ептен јасно про-руска која цело време прска хистерија кон ЕУ, а особено откога видоа дека ја губат битката за Украина (за која кај нас воопшто и не се известува, да не се види пази Боже дека народ се тепа и гине за да биде во ЕУ).

3) Допрва предстои усогласување на националните регулативи во патниот сектор на европско ниво, така што дури и да има некакви заеднички правила не ги очекувајте пред 2020 година. Едноставно дури и новите правила да се обосновани (а ова конкретново не е), големите земји како Германија, Франција, Шпанија и Полска ќе го имаат клучниот збор.

4) Обожавам кога некој користи цитати на странски вести од нашите медиуми. Полесно за оборување - здравје!


Edited by Andrej_LJ - 03-Dec-2013 at 02:08
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #728 Posted: 03-Dec-2013 at 02:35
Originally posted by ehrlich

Инаку, никој не прокоментира за предлогот на германската влада да воведе вињети, кои би важеле само за странци. Се очекува ова да се усвои откако беше постигнат договорот за голема коалиција помеѓу главните две партии во државата.

http://www.dw.de/%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%B0-%D0%B2%D0%BE-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B2%D0%B8%D1%9A%D0%B5%D1%82%D0%B8/a-17263591
pa sto e tuka sporno?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #729 Posted: 03-Dec-2013 at 02:43
Originally posted by Denko

Originally posted by ehrlich

Инаку, никој не прокоментира за предлогот на германската влада да воведе вињети, кои би важеле само за странци. Се очекува ова да се усвои откако беше постигнат договорот за голема коалиција помеѓу главните две партии во државата.

http://www.dw.de/%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%B0-%D0%B2%D0%BE-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B2%D0%B8%D1%9A%D0%B5%D1%82%D0%B8/a-17263591
pa sto e tuka sporno?


Ова е дискриминаторно по сите основи и закони на ЕУ. Сети се на примерот со Словенија кога сакаше да воведе минимални винетни стикери за 1 месец по висока цена (значи не беше така јавно кажано дека ќе биде на товар на странците и транзитот) и ЕК одма воведе постапка. Ако ова и успее на Германија ќе биде јасно прекршување на европските правила и на база на политичка сила и притисок. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #730 Posted: 03-Dec-2013 at 14:59
Originally posted by Andrej_LJ


Originally posted by Denko

Originally posted by ehrlich

Инаку, никој не прокоментира за предлогот на германската влада да воведе вињети, кои би важеле само за странци. Се очекува ова да се усвои откако беше постигнат договорот за голема коалиција помеѓу главните две партии во државата.

pa sto e tuka sporno?
Ова е дискриминаторно по сите основи и закони на ЕУ. Сети се на примерот со Словенија кога сакаше да воведе минимални винетни стикери за 1 месец по висока цена (значи не беше така јавно кажано дека ќе биде на товар на странците и транзитот) и ЕК одма воведе постапка. Ако ова и успее на Германија ќе биде јасно прекршување на европските правила и на база на политичка сила и притисок. 
Andrej, vo Germanija se plaka Kraftwagensteuer (danok za avtomobilot). Vo zavisnost od avtomobilot (Starost kubikaza, benzin, dizel) ovaa davacka se dvizi pomegu 100-500 evra godisno. Od tie pari se gradat i odrzuvaat patistata vo Germanija. Ajde sega obratno da go postavime prasanjeto. Ete jas so godini plakam danok za avtomobilot za koga ke dojdes ti od Slovenija bezplatno da vozis po udobni patista. Od druga strana pred nekolku meseci vo Slovenija za dva tranzitni pominuvanja plativ 30 evra. Neli e sega toa diskrininacija? Ova moze poinaku da se sredi. Neka go ukinat danokot za avtomobili i neka vovedat vinjetka za site.

Inaku eve ke ti kazam za sto vsusnost se raboti. Po prosiruvanjeto na EU so istocnite zemji, skoro sekoj Poljak, a od skoro i Bugarite i Romancite vo Germanija vozat so maticni tablicki. Nitu plakaat danok vo Germanija, nitu osiguruvanje. Ne moze mojot komsija (Poljak da zivee vo Germanija, da vozi avtomobil a nisto da ne plaka, odnosno jas i takvite kako meine da plakaat za nego.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #731 Posted: 03-Dec-2013 at 16:59
Најмногу корист од туризмот во Хрватска има Словенија,бидејќи ништо не вложуваат а добиваат.Знам дека имапе кавги помеѓу овие две земји за времетрањето на вињетите,при што Хрватска побара од Словенија да воведат пократкорочни вињети,но овие си фураат свој филм(по обичај на балканов)
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #732 Posted: 05-Dec-2013 at 19:35

Не е пат, ама оваа тема е најчитана, на сликава е транспортната лента за руда од Ржаново до Фени кавадарци 37км долга правена во едно друго време конструирана од наши луѓе а дошле дури и јапонците да ја видат градена претежно со македонски фирми и фирми од екс ју, оваа на сликата е највисокиот столб висок оклу 20-25м  






Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #733 Posted: 14-Dec-2013 at 17:34
Пуштање на регионалниот патен правец Анѓелци – Вељуса – Водоча – Баница

Јавното претпријатие за државни патишта денеска ќе го пушти во употреба регионалниот патен правец Анѓелци – Вељуса – Водоча – Баница.



http://regioni.mk/pushtanje-na-regionalniot-paten-pravec-angjelci-veljusa-vodocha-banica/
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #734 Posted: 15-Dec-2013 at 00:36

Meine takov paten pravec ne mi e poznat. Postoi paten pravec Algelci-Veljusa, koj e vo izgradba, dodeka Vodoca-Banica e sosema drug paten pravec.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #735 Posted: 15-Dec-2013 at 02:53
Originally posted by Denko


Meine takov paten pravec ne mi e poznat. Postoi paten pravec Algelci-Veljusa, koj e vo izgradba, dodeka Vodoca-Banica e sosema drug paten pravec.




Edited by Danielbtmk - 15-Dec-2013 at 02:57
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #736 Posted: 15-Dec-2013 at 12:25
Конечно го пуштија тој доста битен патен правец, ако не за друго најмногу поради локалното население и секако поради манастирите во Вадоча и Вељуса е сега уште да се справат со ѓубрето кое лежи покрај патот и со каналот кај манастирот во Вадоча кој е претворен во депонија. 
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #737 Posted: 15-Dec-2013 at 12:33

Jas mnogu dobro znam kade se ovie patbi pravci i zatoa kazuvam deka stanuva zbor za dva razlicni. Prvenstveno ulogata e povrzuvanjeto na Angelci so Veljusa i od druga strana Banica i Vodoca so Veljusa odnosno Veljusa so Strumica. Ako seto toa sega e predstaveno kako eden pat, sto za meine nema nikakva logika; toa e druga prikazna. Inaku Angelci-Veljusa e nov pat, t.e. taze asfaltiran pat, dodeka Banica-Vodoca-Veljusa e glavnata patna arterija, koja Veljusa ja povrzuva so svetot.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #738 Posted: 15-Dec-2013 at 21:18
Фотографиja од патот што го споменуваме

За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #739 Posted: 17-Dec-2013 at 00:38
ШТО ИЗГРАДИ ВО 2013 И ШТО ТРЕБА ДА ГРАДИ ВО 2014 ЈП ЗА ДРЖАВНИ ПАТИШТА

149 километри од патиштата ги возиме по нов асфалт

Директорот на ЈП за државни патишта, Љупчо Георгиевски, даде отчет за реализираните активности во текот на годината што изминува, но и најави нови активности за наредната година на која акцентот ќе биде ставен на отпочнувањето со изградба на новите автопатски делници Миладиновци - Штип и Кичево - Охрид, планирани за првиот квартал од 2014 година



Јавното претпријатие за државни патишта во 2013 година комплетно заврши 14 магистрални и регионални патишта со вкупна должина од 148,5 километри, за што се потрошени 1,610 милијарди денари. Ова на прес-конференција го изјави директорот на ЈП за државни патишта, Љупчо Георгиевски, кој даде отчет за реализираните активности во тек на годината што изминува, но и најави нови активности за наредната година на која акцентот ќе биде ставен на отпочнувањето со изградба на новите автопатски делници Миладиновци - Штип и Кичево - Охрид, планирани за првиот квартал од 2014 година.
- Во тек се подготвителни активности и се работи на експропријација на земјиштето, кое добива на вредност поради изградбата на автопатот - рече Георгиевски.

Во текот на оваа година ЈП заедно со локалните самоуправи има изградено 145 километри локални патишта со вкупна вредност од 13,4 милиони евра или од 2010 година досега се завршени 302 локални патишта со вкупна должина од 486,5 километри и за нив се издвоени 45,1 милион евра. Станува збор за патиштата Радовиш - Струмица (10 км), Дукатино - Радичево (3 км), Ангелци Вељуса - Водоча - Баница (7,5км), Кавадарци - Мушов Гроб (16,5 км), Струга - Дебар (27 км), Свети Николе - Пробиштип (7,5 км) и влез во Дојран - Фурка (2,5 км), Бошков Мост - Гарски Мост (8,5 км), Тетово - Јажинце (16,5 км), Боговиње - Мала Речица (7 км), Радовиш - Конче - Лубница (22 км), Арачиново - Никуштак - Ропалце (14,5 км), Кочани - Превалец (2 км) и Валандовско Брдо (4 км).

- Оваа година имаме склучено договори и се отпочнати работи на патот Сончев Град во должина од 4 километри, прва фаза на Велес - Кадрифаково (6 км), Опае Белановце - Станчич (16 км) и Делчево - Македонска Каменица (7 км). Овие патни правци треба да завршат во 2014 година и за нив се издвоени 911 милиони денари - вели Георгиевски.

Во фаза на реализација е и автопатската делница Демир Капија-Смоквица во должина од 28 километри, проект во вредност од 210 милиони евра.

- Веќе се реализирани 36% од предвидените активности. На првиот тунел се пробиени 27%, а на вториот 22,8%, а од земјаните работи реализирани се над 90% и веќе е почнато и асфалтирање - истакна Георгиевски.

Во активностите што ЈП за државни патишта ги презело за санација на мостови се вложени 1,3 милиони евра. Се работи и на проектирање на 193 километри патишта во вредност од 11 милиони евра. Во следниот период предмет на проектирање треба да бидат 121 километар. Во осветлување на патиштата, државното претпријатие вложило 106 милиони денари, со кои се осветлени 20.516 метри. Вкупно за безбедност на сообраќајот и сигнализација се одвоени 169,1 милион денари.

http://vecer.mk/?ItemID=E5F41DF4DD23C24B98A843CA3F5AF60F
За сè има вторпат
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #740 Posted: 17-Dec-2013 at 01:15
Картава со патиштата ја има некој во голем формат?
ಠ_ಠ
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.283 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.