build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4546474849 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #921 Posted: 25-Oct-2014 at 13:24
Лудило е форматов, претпоставки за инциденти колку сакаш. Никаков "експресен пат" не е ова, не е и 4 лентов пат. За кој ли пат се прави нешто без капка разум или мисла, со единствена цел да се каже дека нешто направиле.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #922 Posted: 25-Oct-2014 at 14:55
незнам,мене баш овие 2+2 најмногу ми се допаѓаат.да бев јас тој што одлучуваше автопатот за Охрид ќе го направев така и со остатокот од парите ќе направев уште за пола држава вакви патишта.

Грција навремето правеше 1+1+1,т.е. по една трака во правец,и една заедничкја за претицување.Кој сака да претицува блендира и другите му се тргаат од средната трака
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #923 Posted: 25-Oct-2014 at 15:11
Ова не е 2+2 или како што се нарекува експресен пат.
За да биде таков треба да има двојна неиспрекината линија на средината и најмалку 12 метри широчина.Во овој случак патот ќе биде 11 метри широк со по 2 ленти за брзо возејне во секој правец широки по 3,50 метри и 2 ленти за бавно возење широки по 2 метри.Што значи дека според стандардите во европа оваа магистрала не ги исполнува условите за експресен пат.
Back to Top
pfc View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 27-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote pfc Quote  Post ReplyReply #924 Posted: 25-Oct-2014 at 15:40
Н23, смени си ја шофершајбната 300 евра е казна, за овие работи полицијата стана немилосрдна во последно време.
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #925 Posted: 25-Oct-2014 at 16:56
Најверојатно би требало ваков руско-казахстански пат да добиеме и мислам дека е доволен, а уште подобро ќе беше да се направеше како Тетово-Гостивар, со физичка бариера на средината Roll%20eyes



Edited by 46&2 - 25-Oct-2014 at 16:58
I use public toilets and I piss on the seat.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #926 Posted: 25-Oct-2014 at 18:32
Originally posted by pfc

Н23, смени си ја шофершајбната 300 евра е казна, за овие работи полицијата стана немилосрдна во последно време.


Знам, не е моја колава, на другар е кој што патем веќе беше летоска казнет за шофершајбната, али македонска работа, чека за месец дена да му дојде регистрација за да ја смени
23ka.wordpress.com
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #927 Posted: 25-Oct-2014 at 23:48
Нема да биде таков, да беше таков ќе беше ,,експресен пат'', туку ќе биде со по две ленти за брзо возење широки 3.50 метри и две за бавно возење широки по 2 метри.Вкупната широчина е 11 метри, за да биде експресен по стандардите на европската унија треба да биде широк најмалку 12 метри со двојне неиспрекината линија на средината и 2 ленти со иста широчина во секој правец.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #928 Posted: 26-Oct-2014 at 19:57
EXCLUSIVE мечка трча на патот Охрид - Кичево


Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #929 Posted: 27-Oct-2014 at 19:11
Дали е можно да се ‘избркани‘ од минирањето и вревата од машините, многу веројатно со оглед дека ова е прв (официјален) случај на ‘мечка на патот‘ ?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #930 Posted: 27-Oct-2014 at 19:46
Јас имав слично искуство пред неколку години во близина на мавровската брана. Тогаш, поради некоја причина, имаше застој во сообраќајот и се создаде редица коли, а во меѓувреме, една мечка и две младенчиња претрчаа преку патот и од правецот на браната се упатија кон блиската шума, веднаш преку патот. Беше интересно доживување.
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #931 Posted: 27-Oct-2014 at 20:12
долж целата траса на новиот автопат се работи со багери и камиони,а вероватно со тоа на животните им е спречена природната линија на движење.каде поминувале сега тука поминува трасата и ете проблем.
затоа се прават анализи на влијанието на инфраструктурните објекти врз животната средина.

ова не смее да се случи кај рисот,бидејќи тој секогаш поминува на една те иста линија и не ја менува.ова е спорно кај хе-бошков мост
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #932 Posted: 27-Oct-2014 at 21:50
Again!!

https://www.youtube.com/watch?v=_iMlLsyYzbw

Edited by jyvation - 27-Oct-2014 at 21:52
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #933 Posted: 27-Oct-2014 at 22:55
Originally posted by Џоле

Јас имав слично искуство пред неколку години во близина на мавровската брана. Тогаш, поради некоја причина, имаше застој во сообраќајот и се создаде редица коли, а во меѓувреме, една мечка и две младенчиња претрчаа преку патот и од правецот на браната се упатија кон блиската шума, веднаш преку патот. Беше интересно доживување.


И ја имав можност да се сретнам со мечка, и не беше баш некое од оние интересни доживувања што сум ги имал
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #934 Posted: 28-Oct-2014 at 07:53
Originally posted by gjoko

долж целата траса на новиот автопат се работи со багери и камиони,а вероватно со тоа на животните им е спречена природната линија на движење.каде поминувале сега тука поминува трасата и ете проблем.
затоа се прават анализи на влијанието на инфраструктурните објекти врз животната средина.

ова не смее да се случи кај рисот,бидејќи тој секогаш поминува на една те иста линија и не ја менува.ова е спорно кај хе-бошков мост


Originally posted by jyvation

Again!!

https://www.youtube.com/watch?v=_iMlLsyYzbw


Многу ми е жал за самите животни, којзнае низ какви трауми поминуваат додека се гради автопатот. Ако ништо друго, треба да се изградат премини за нив какви што сум видел во Австрија и Словенија за да не им се попречува движењето, а и за да не се изложуваат на опасности самите тие, но и возачите. Ако не се преземе нешто за нивна заштита, навистина ќе покажеме дека не сме достојни ни способни да имаме дивеч во земјава.
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #935 Posted: 28-Oct-2014 at 12:09
Се асфалтира патот до локалитетот Мавровица

Агенцијата за финансиска поддршка на земјоделството и руралниот развој на Република Македонија со средства во висина од над 11 и пол милиони денари реализира неколку проекти во Свети Николе.



Викендов започна асфалтирањето на патот во должина од околу 800 метри до хидроакумулацијата „Мавровица", каде што во иднина е предвидено развивање за туристичка населба со содржини за спорт и рекреација. Се очекува деновиве да започне асфалтирањето и на патот до археолошкиот локалитет Била Зора кај село Кнежје во должина од околу 1.000 метри. Патиштата се со широчина до 3,5 метри со банкини високи по 1 метар.
На почетокот на работите на патот до „Мавровица" присуствуваа и заменик-министерот за земјоделство, Ванчо Костадиновски и делегација од локалната самоуправа на Општина Свети Николе предводена од градоначалникот Зоран Тасев.

http://vecer.mk/skopska/se-asfaltira-patot-do-lokalitetot-mavrovica
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #936 Posted: 30-Oct-2014 at 12:07
ТРЕТА ФАЗА ОД ЕКСПРЕСНИОТ ПАТ ВЕЛЕС - ШТИП



Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Љупчо Георгиевски денеска ќе го означат отпочнувањето со градежни активности на третата фаза од експресниот пат Велес-Штип (до Кадрифаково).

Третата фаза е преку населените места Лозово-Сарамзалино-Кадрифаково со должина од 10,7 кимометри.

Градежните работи за реконструкција и рехабилитација на овој патен правец почнаа во октомври лани, а треба да биде готов до 2015 година.

Првата фаза од изградбата се одвиваше од клучката Велес до велешката депонија во должина од 4,7 километри. Втората е во должина од 8,9 километри, со што е реконструиран и проширен патот со нова трета лента до село Лозово.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=9F8378314A4FEA4387A532A77E88C845
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #937 Posted: 30-Oct-2014 at 23:01


1.


2.


3.


4.

mia.mk
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #938 Posted: 01-Nov-2014 at 13:03
Сликава е од пред 5-6 дена.Добро е што направија пешачка патека макар и од едната страна.Сега останува да се најде решение за паркингот да се прошири.Ако не се најде решение нека се бара алтернативи на пример со 2 минибуси кои ќе сообраќаат на 20-30 минути одсабајле и после попладне за враќање.



Edited by jyvation - 01-Nov-2014 at 13:03
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #939 Posted: 02-Nov-2014 at 03:37
Малку ми е нејасно за експресниот пат Велес-Штип, ќе биде баш онака експресен 2 со 2 ленти на целата траса или некој дел од трасата ќе биде само проширен а останатото 2 со 2 ?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #940 Posted: 02-Nov-2014 at 13:04


Стартува третата фаза од изградбата на експресниот пат Велес-Штип

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Љупчо Георгиевски денеска го означија отпочнувањето со градежни активности на третата фаза од експресниот пат Велес-Штип (до Кадрифаково).

Третата фаза е преку населените места Лозово-Сарамзалино-Кадрифаково со должина од 10,7 кимометри. Градежните работи за реконструкција и рехабилитација на овој патен правец почнаа во октомври лани, а треба да биде готов до 2015 година.

Првата фаза од изградбата се одвиваше од клучката Велес до велешката депонија во должина од 4,7 километри. Втората е во должина од 8,9 километри, со што е реконструиран и проширен патот со нова трета лента до село Лозово.

Целта на оваа реконструкција како што беше кажано е првенствено подигнување на нивото на безбедност, на граѓаните и сите оние кои транзитираат во овој дел да им се обезбеди побезбедно, модерно и комфорно патување.

Со овој зафат и со останатите кои се случуваат во регионот, источниот дел од државата дефинитивно ќе добие нов лик во патната инфраструктура. Многуте реконструкции и изградби на нови патишта се дел од напорите за подобрување на животот на граѓаните а со тоа и воопшто подобрување на еконмската перспектива на Република Македонија.













https://www.facebook.com/media/set/?set=a.649098078541156.1073742405.371536522963981&type=1

Edited by Џоле - 02-Nov-2014 at 13:08
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4546474849 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.