build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Патна мрежа (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 646566
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #1301 Posted: 22-Jan-2019 at 21:19





Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1302 Posted: 22-Jan-2019 at 22:28
Истите најавени проекти во 2018 преместени во 2019 г.
Back to Top
husejin View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 07-Dec-2018
Location: Malmö
Online Status: Offline
Posts: 32
  Quote husejin Quote  Post ReplyReply #1303 Posted: 24-Jan-2019 at 13:19
Ne mi e jasno sto e toa rekonstrukcija na patot Stip Radovis.A veke se znae deka e vo tek na izgradba na ekspresniot pat na ista relacija.Nema smisla da ima paralelno dva pata vo ista relacija.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #1304 Posted: 24-Jan-2019 at 16:52
Зависи... ако новиот на сегменти се движи по нова траса, а стариот на тие места поврзувал некои села, тогаш има потреба и од стариот.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1866
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1305 Posted: 24-Jan-2019 at 16:59
Новиот е целосно на нова траса и мислам дека има само две/три клучки освен крајните, додека стариот и како е потребен за интерна комуникација.
Најголемиот проблем е што во исто време додека се гради новиот ќе се реконструира стариот и наеднаш комуникацијата кон Радовиш и Струмица ќе биде кошмар.
Back to Top
husejin View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 07-Dec-2018
Location: Malmö
Online Status: Offline
Posts: 32
  Quote husejin Quote  Post ReplyReply #1306 Posted: 07-Feb-2019 at 14:08
Tesko e da dokazes nesto sto e pravilno.Ekspresniot pat Stip Radovis se gradi na sosema nova trasa ama istata se naoga do stariot pat.Na noviot pat se izgradeni mnogu novi i visoki mostovi sto voopsto nema potreba zatoa rekickite se tolku mali i nema nikakva opasnost od poplava na patot.Toa se glede od postoeckiot pat iako ima samo mali mostcinja nikogas do sega ne e imala opasnost.Na vlezot na Lakavica se priprema ogromen most a pod mostot nema ni voda.Na postoeckata trasa so mali izmeni mozelo da bide sigurno poeftino da se prosiri vo ekspresn pat.Bez razlika od kade dovaga investicijata treba pametno da se trosi.Seto toa narodot ke go plati.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 139
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #1307 Posted: 07-Feb-2019 at 15:17
Тоа е така затоа што во блиска иднина ќе прерасне тој дел во автопат (од Штип преку Струмица до граница со Бугарија).
Back to Top
elnino View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 98
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #1308 Posted: 08-Feb-2019 at 19:47
тука очигледно има и лаици што не слушнале за 100 годишни и 1000 годишни води, седи за тоа си има стручњаци и специјални формули со кои се пресметува дотокот на вода еднаш на сто години или на 1000, така се конструират и речни корита и слично, истото важи и за секое навидум суводолица или помало долче ама еднаш ако дотече маме ќе расплаче.
Back to Top
husejin View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 07-Dec-2018
Location: Malmö
Online Status: Offline
Posts: 32
  Quote husejin Quote  Post ReplyReply #1309 Posted: 13-Feb-2019 at 11:28
Veke 50 godini go imam odeno patot Stip Radovis.Dali patot ke prerasne vo idnanina vo Avtopat toa voopsto ne e bitno.Postoeckite mostovi veke gi ima okolu 100 godini a dosega ne e imalo nikakov problem.A sega na isti dolcinja se gradat 10 pati pogolemi mostovi.A na nekoi mesta nema ni reka pa go podignale patot so pomos na mostovi nad zemjata.Toa e toa strucnacite od Makedonija se najpametni vo svetot.Zatoa patot Strumica Radovis se gradese celi 20 godini.I sega koga e zavrsen se zakluci deka ne e dovolen i eve sega ovaa godina pak pocnuva da se gradi sigurno so nova trasa.Kako sto slusnav kluckata Injevo-Konce pak si ostanuva po staroto.Treba prvo da vozis za Radovis da pokraj nekoja si Benzinska pumpa a posle prema Strumica.Samo poradi ovaa sitna greska da se ispravi mozelo da zima vreme okolu edna godina.
Back to Top
elnino View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 98
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #1310 Posted: 15-Feb-2019 at 12:28
нема простор за понатамошна дискусија
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 495
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #1311 Posted: 24-Mar-2019 at 13:24
https://www.youtube.com/watch?v=mmvr9NRR9qs 8:45 na kraj od videoto , dali nekoj znae kakvi se tie elasticni ogradi koj sto gi najavuva direktorot ?
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #1312 Posted: 25-Mar-2019 at 01:23
Предпоставувам средишните метални бариери би се замениле со бетонски. Нешто слично има на автопатите во Грција. Или на “автопатот“ Тетово-Гостивар, со тоа што средишното зеленило останува во еден вид жардињера креирана од две бетонски огради помеѓу коловозите. Бетонот важи за материјал кој е еластичен и впива доста од ударот и истиот би ја спречил или ублажил трагедијата која се случи на автопатот Скопје-Тетово неодамна.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 799
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1313 Posted: 25-Mar-2019 at 03:21
Еластични или флексибилни бариери се базираат на метални сајли и се најкористениот тип на бариери на автралиските автопатишта, иако на одредени делови има и класични банкини. Флексибилните бариери воглавно се инсталираат на релативно прави делници бидејќи само така се најефективни.
многу повеќе за нив на следниов линк: https://www.towardszero.vic.gov.au/news/articles/flexible-barriers-how-they-work-and-the-cheese-cutter-myth
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 495
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #1314 Posted: 25-Mar-2019 at 15:47
Ako se misle na betonski barieri toa e dobra idea , no neznam kolku bi se realizirala so ogled na toa deka betonska gradba e skapa ... A za ovie so metalni salji imam videno takvi vo Amerika i tamu dosta gi ima na pravite delnici kaj sto nema krivini i se vo red od 2 ili 3 salji , mislam deka i dvete ovie opcii se mnogu po bezbedni od segasnite barieri sto gi ima na MKd patista.
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 52
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #1315 Posted: 25-Apr-2019 at 13:44
Катастрофални капитални инвестиции – за три месеци потрошени само 6%

Продолжува катастрофалната реализација на капиталните инвестиции. Во првиот квартал биле потрошени само 6.21% од планираните пари за цела година. За да се оствари проекцијата реализацијата би требала да биде над 20% или четири пати повеќе.

Владата во првите три месеци потрошила само 26.2 милиони евра од 422 милиони предвидени во буџетот за инфраструктурни проекти односно за изградба на патишта, железници, водоводи, болници, училишта.


https://denar.mk/203440/ekonomija/katastrofalni-kapitalni-investicii-za-tri-meseci

Edited by Bakica - 25-Apr-2019 at 13:44
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1588
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1316 Posted: 28-Apr-2019 at 15:43
Generalnata slika za makedonskite patista e mnogu matna. Patistata, so isklucok na retki primeri, se vo ocajna sostojba.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12000
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1317 Posted: 13-May-2019 at 12:40
Реконструкција на државниот пат Младо Нагоричане-Пелинце (фото: од фб профилот на Горан Сугарески)

За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1909
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1318 Posted: 17-May-2019 at 14:31
Подготвителни работи за реконструкција на патен правец Маврово-Никифорово(од фб)







Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 646566

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.265 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.