Патна мрежа (општо) |
Post Reply | Page <1 1516171819 84> |
Author | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #321 Posted: 23-Aug-2010 at 15:28 |
Денари, долари, што има врска тоа, битно да се пише нешто |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #322 Posted: 23-Aug-2010 at 17:43 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #323 Posted: 26-Aug-2010 at 09:15 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #324 Posted: 30-Aug-2010 at 16:26 |
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #325 Posted: 01-Sep-2010 at 17:40 |
Се реконструира регионалниот пат Струмица – Дојран
Струмица
– По поставувањето втор асфалтен слој на транзитната делница низ
Струмица, односно на дел од булеварот „Климент Охридски“, градежното
претпријатие „Пелагонија инженеринг“ продолжува со реконструкција на
регионалниот пат Струмица – Дојран.
Согласно ппрограмата на Агецијата за државни патишта, годинава ќе бидат реконструирани вкупно 22 километра од овој патен правец со широчина на коловозната лента од шест метри. - Моментално работиме на делницата Струмица – Костурино во правец кон Валандово. На 17,5 километри од вкупната траса вршиме отстранување на два асфалтни слоја, а на 4,5 километри на еден и веднаш по вадењето на стариот асфалт, километар по километар, поставуваме нов слој со дебелина од пет сантиметри. Со ваквата динамика настојуваме на овој фреквентен патен правец да нема речиси никакви застои во одвивањето на сообраќајот, изјави Чедо Стојковски од ГП „Пелагонија инженеринг“. За реконструкција на оваа делница, која треба да заврши до октомври, ќе бидат потрошени околу 166 милиони денари од државниот буџет. http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=2570&Itemid=125 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #326 Posted: 01-Sep-2010 at 18:24 |
Р-604
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #327 Posted: 02-Sep-2010 at 06:23 |
ДЕЛЧЕВО- Екипи на Македонија пат" од подружницата во
Штип ја санираат делницата од селото Звегор до месноста Амамот во
близина на граничниот премин кај Делчево.
Коловозот на оваа делница од меѓународниот пат кон македонско-бугарската граница беше оштетен, со многу ударни дупки поради што сообраќајот отежнато се одвивше. Се поставува нов асфалт и по делот што минува низ село Звегор. - Асфалтот го носиме од нашата асфалтна база од Штип, а во санацијата се вклучени и работниците од секцијата на Македонија пат" од Делчево со потребната градежна механизација, изјави раководителот Стојан Ризински. По завршувањето на санацијата на меѓународниот пат кон Бугарија, работниците се селат на делницата кај месноста Умин Дол во близина на село Град, каде што треба да се санираа коловозот во должина од 250 метри на патниот правец М-543 од регионалниот пат Делчево - Берово. http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=C341339D6CF39742BBC73ECBE72CC44A |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #328 Posted: 02-Sep-2010 at 22:31 |
Инспириран од една ваква слична карта, која ја видов во српската секција на ССЦ, направив една наша верзија за етапен развој на автопатската мрежа на Македонија, на средно-долг план. Планот е поделен во 5 фази, секоја од која трае по 3 години, започнувајќи од 2011 и завршувајќи соодветно 2025. Најпрво би започнал со тоа како мислам дека треба да се организира и нумерира автопатската мрежа. Слична е на онаа која ја поставив пред неколку месеи, но делумно корегирана.
А1 гп Табановце -Скопје- гп Богородица А2 гп Деве Баир -Скопје- гп Ќафасан А3 Охрид-Битола-Прилеп-Велес-Штип-Кочани-Делчево-гп Делчево А4 гп Ново Село - Струмица - Штип - Скопје - гп Блаце Втората слика ја прикажува проектираната автопатска мрежа во Македонија, до 2025 година. Со зелена боја се обележани веќе постоечките автопати, со црвена автопатите кои треба да се изградат и со лилава брзите патишта (2 по 2 ленти, без лента за запирање и ограничување на брзината на 110 км/ч). Такви патишта би требало да има на отсечките Охрид-Трпејца, Охрид-Ресен-Битола, Велес-Кадрифаково, Радовиш-Струмица-гп Ново Село и Штип-Кочани. Како што кажав, планот би се реализирал во 5 запоредни тригодишни фази, кои освен изградба на нови делници (отсега обележано со црвена боја), опфаќаат и реконструкција на сегашните правци во лоша состојба (натаму обележано со светло зелена боја). ФАЗА 1 (2011-2013 година): Фазата вклучува изградба и целосна реконструкција на најприоритетните делници во републиката. Приоритет е целосното завршување на Коридорот 10 и негова реконструкција, како и конечно поврзување на Скопје со Штип, а со тоа и целата Источна Македонија (токму кај Штип знаеме се влеваат сите правци на истокот). Последен приоритет во фазата е изградба на автопатска делница од Охрид кон Гостивар, низ Охридското поле. ИЗГРАДБА: Поставување на нови коловози на источната страна на автопатот Велес-Катланово во должина од 25 километри. Изградба на автопатот од Демир Капија до Смоквица, односно конечно премостување на Демиркапијската клисура, во приближна должина од 30 километри. Изградба на автопатот Петровец-Штип преку Свети Николе, во должина од околу 50 километри. Започнување на автопатот Гостивар-Охрид, во најлесниот за изведба дел, помеѓу Охрид и Мешеишта, во должина од 15тина километри. РЕКОНСТРУКЦИЈА: Две делници се вклучени долж коридорот 10. Тоа се ОКТА-Куманово (каде на западните коловози им треба целосно преслекување, а на источните дури и пробивање на трета лента за застанување) и Велес-Катланово, кој е во очајна состојба посебно по затворањето на другата паралелна делница, при реконструкцијата на мостовите. ТРОШОЦИ: Затоа што трошоците се базираат над темелни и опсежни испитувања, кои јас ниту имам знаење ниту средства да ги направам, би ја поедноставил формулата за пресметување. Би рекол дека во Македонија трошоците за изградба на автопат низ лесен терен се 3 милиони евра на километар, а низ тежок терен 5 милиони евра на километар (склон сум оваа цена да варира и до 10 милиони, но на одредени делници). За крај темелна реконструкција би ја поставил на 1,5 милиони евра, при што тука се вклучени сите удобства на европските автопати (безбедностни системи, електронска сигнализација, обнова на зимските служби и службите за одржување на делниците)... Во оваа фаза би се изградиле вкупно 120 километри патишта и би се реконструирале 50 километри од истите. 65 километри од новите делници минуваат низ лесен тере, додека останатите 55 низ тежок. Целосните трошоци на фазата 1 изнесуваат 545 милиони евра. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #329 Posted: 02-Sep-2010 at 22:42 |
ФАЗА 2 (2014-2016 година): Оваа фаза му посветува целосно внимание на Коридорот 8, кој не поврзува со нашиот најголем туристички центар и со соседите со најголем раст на трговијата (како и бројни други дискутирани поволности од аспект на диверзификација на можностите кои и се нудат на Македонија). Ударна делница во овој програмен период е делницата Гостивар - Мешеишта, која би одземала најмногу ресурс. Следува делницата Куманово - Страцин, како и реконструкција на брзиот пат Тетово-Гостивар, кој верувам дека по 5 години би бил зрел, та дури презреан за темелна реконструкција (ако не и проширување).
ИЗГРАДБА: Делницата Гостивар-Мешеишта со должина од околу 90 километри, низ тежок планински терен, со сосема нова траса и веројатно доста објекти од типот на потпорни ѕидови, мостови и тунели. Делницата Куманово-Страцин со должина од околу 40 километри, низ помалку тежок терен. РЕКОНСТРУКЦИЈА на делницата Тетово-Гостивар со должина од околу 20 километри. Освен отфрлање на патарините на овој сегмент (се надевам до тогаш ќе имаме Винетки или зошто да не сателитско плаќање на патарините), како и можно проширување. ТРОШОЦИ: Се работи за нови делници од околу 130 километри, сите низ тежок географски терен, како и реконструкција на 20 километри автопат. Вкупните средства потреби за ова, според горната формула би изнесувале 680 милиони евра. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #330 Posted: 02-Sep-2010 at 22:51 |
ФАЗА 3 (2017-2019 година): Главниот акцент повторно е ставен врз Коридорот 8, за конечно поврзување со патните правци на исток северо-запад и запад (барем две од трите соседни земји до тогаш планираат завршување на автопат до нашата граница). Следуваат две полесни делници, односно Скопје-Приштина и долгата, но рамничарска делница Битола-Прилеп, која ги поврзува нашите големи градови Битола и Прилеп.
ИЗГРАДБА: Делницата Страцин-гп Деве Баирво должина од 40ина киолметри, низ многу тежок планински терен. Делницата Охрид-Струга-гп Ќафасан, низ прилично лесен терен, но веројатно со многу високи средства потребни за отуѓување на земјиштето. Патниот правец Скопје-гп Блаце, кој е доста прометен и сега, а и од соседството се најавува изградба на автопат до нашата граница. Последна делница за оваа фаза би била долгата пелагониска низина, односно правецот помеѓу Прилеп и Битола, долг 50 километри, но без некакви теренски потешкотии. РЕКОНСТРУКЦИЈА: во оваа и следните фази реконструкции не се предвидени, поради фактот што отсега не би можело со сигурност да се предвиди како би се однесувале поединечните патни правци. Веројатно следни би биле делниците Велес-Градско и Скопје-ОКТА. ТРОШОЦИ: Фазата предвидува изградба на 135 км автопати, од кои само 40 се низ тежок планински терен. Тоа значи дека средстцата наменети за оваа фаза би изнесувале приближно 485 милиони евра. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #331 Posted: 02-Sep-2010 at 22:59 |
ФАЗА 4 (2020-2022 година): До оваа фаза сите делници сметам дека се навистина приоритетни, а во фазата број 4 би издвоил една навистина приоритетна делница, останатите би биле според потребата, односно интензитетот на сообраќај. Таа фаза е автопатско решение на делницата Велес-Прилеп преку реката Бабуна, што би го скратило патувањето од Битола кон Скопје и градовите на Источна Македонија. Исто така опасниот планински превој Плетвар би постанал второстепен премин помеѓу Пелагонија и Повардарието.
ИЗГРАДБА: Делницата Велес-Прилеп, низ тежок планински терени и за наши услови навистина долга траса од околу 60 километри. Следуваат правците Велес-Штип (прикажан со светло лилава боја на мапата) кој е замислен како 2по2 брз пат, во должина од околу 45 километри, како и делницата Штип-Радовиш од околу 40 км. ТРОШОЦИ: Изградба на 100 километри класичен автопат, од кои 60 километри во тешки планински предели, како и изградба на 45 километри брзи патишта (кои да претпоставиме би чинеле 2 милиона евра на километар). Вкупната сума излегува дека е 525 милиони евра. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #332 Posted: 02-Sep-2010 at 23:13 |
ФАЗА 5 (2023-2025 година): Крајната фаза, во која би се граделе спојки помеѓу патните правци, како и поврзување со останатите важни градови и соседи. Сите делници во оваа фаза опфаќаат изградба на брзи патишта, не на автопати. Пак би нагласил дека оваа фаза би била како бонус, односно делниците можат да бидат поделени по следниве (според мене) приоритет:
ИЗГРАДБА: Радовиш-Струмица во должина од околу 20 километри, со можност за продолжување кон гп Ново Село, кое минува низ густо-населеното и развиено Струмичко поле. Брзиот пат Охрид-Трпејца, од околу 20 км. Брзиот пат Охрид-Ресен-Битола, од околу 75 километри. За крај останува делницата Штип-Кочани, чија должина изнесува некои 35 километри. ТРОШОЦИ: Доколку би се изградило се од планираното, тогаш тоа би значело изградба на брзи делници од околу 180 километри, по цена од околу 400+ милиони евра. ТАКА ВКУПНИТЕ СРЕДСТВА ЗА РЕАЛИЗАЦИЈА НА ФАЗИТЕ ИЗНЕСУВА ОКОЛУ 2,6 МИЛЈАРДИ ЕВРА, ПОДЕЛЕНИ ПРИЛИЧНО РАМНОМЕРНО ВО ТЕКОТ НА 15 ГОДИНИ, ИЛИ ВО ПРОСЕК ПО 175 МИЛИОНИ ЕВРА НА ГОДИНА. ФАЗИТЕ НАМЕРНО ГИ РАЗДЕЛИВ СПОРЕД ПРИОИТЕТНОСТА, НО И СПОРЕД ТОА БРОЈОТ НА ИЗГРАДЕНИ АВТОПАТИ, КАКО И БРОЈОТ НА СРЕДСТВА ПОТРОШЕНИ ВО ТАА НАМЕНА ДА Е РАВНОМЕРЕН. СЕКОЈА ФАЗА ОПФАЌА ОКОЛУ 150 КИЛОМЕТРИ АВТОПАТ И ОКОЛУ 500 МИЛИОНИ ЕВРА. ВАКА, МАКЕДОНИЈА ОД СЕГА ПОСТОЕЧКИТЕ 220 КИЛОМЕТРИ АВТОПАТ И 20 КИЛОМЕТРИ БРЗ ПАТ (ТЕТОВО-ГОСТИВАР), БИ ДОБИЛА МРЕЖА ОД ОКОЛУ 600 КИЛОМЕТРИ АВТОПАТ И 245 КИЛОМЕТРИ БРЗИ ПАТИШТА, ВКУПНО ПРАВЕЈЌИ НЕШТО ПОД ИМПРЕСИВНИТЕ 850 КМ СОВРЕМЕНИ МАГИСТРАЛИ. ЗА КРАЈ БИ НАГЛАСИЛ ДЕКА СИТЕ ОВИЕ ФАЗИ СЕ ЕДЕН ПРЕАМБИЦИОЗЕН ПРОЕКТ, ЗА КОЈ МАКЕДОНИЈА ОСВЕН СРЕДСТВА, НА ОВОЈ СТАДИУМ НЕМА НИ ПОТРЕБА. БИ РЕКОЛ ДЕКА СИТЕ ДЕЛНИЦИ ДО ФАЗАТА 3, КАКО И ДЕЛНИЦАТА ВЕЛЕС-ПРИЛЕП ОД ФАЗАТА 4 СЕ НЕОПХОДНИ ЗА МАКЕДОНИЈА ДА ДОБИЕ ПРАВО ПАТНО ПОВРЗУВАЊЕ. ОСТАНАТИТЕ БИ СЕ ГРАДЕЛЕ СПОРЕД ПОТРЕБИТЕ КОИ БИ СЕ МЕНУВАЛЕ НИЗ ГОДИНИТЕ. ДАЈ БОЖЕ ДА ИМАМЕ ПОТРЕБА И СРЕДСТВА ЗА ИЗГРАДБА НА ЦЕЛОСНАТА МРЕЖА ДО 2025 ГОДИНА. ЗА КРАЈ БИ ВЕ ПРАШАЛ ШТО МИСЛИТЕ ВИЕ ОКОЛУ ПОСТАВЕНОСТА НА ДЕЛНИЦИТЕ, НИВАНАТА ПРИОРЕТИЗАЦИЈА, КАКО И ДАЛИ СРЕДСТВАТА ПОСОЧЕНИ ОД МЕНЕ СЕ БЛИСКИ ДО РЕАЛНОСТА. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #333 Posted: 02-Sep-2010 at 23:16 |
Одлична анализа! Јас сум лаик во однос на чинењето, потребата од некои правци и слично, ама сепак би додал дека освен овие делници би сакал да ги видам и: 1. Кичево-Крушево-Прилеп-Кавадарци-Неготино-Радовиш. 2. Крива Паланка-Македонска Каменица-Делчево-Берово-Струмица (исклучително тежок терен поради Осоговските Планини, но според мене потребен како леб за источна Македонија) или како поверојатна варијанта преку Кратово и Кочани, заобиколувајќи ги планините. 3. Гевгелија-Богданци-Валандово-Струмица (ова би требало да е доста лесна делница со оглед на рамничарскиот терен) Со овие автопати секој град во Македонија би имал барем основна патна инфраструктура која ќе го поттикне развојот. |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #334 Posted: 02-Sep-2010 at 23:29 |
Се сложувам со тебе околу тие патни правци, кои јас малку би ги изменил и би ги интегирал во еден и би додал уште еден. Точно на картите се забележуваат дупките во покриеност на патната мрежа. Сепак доколку населението на Македонија не стане некои 6 милиона, како и стандардот да се крене едно минумум 5 пати, тоа го гледам како утопија и дааалечна иднина. Покрај фактот што сите овие патни правци минуваат низ исклучително тежок планински терен, навистина во догледна иднина (3 декади), ние немаме потреба за АВТОПАТСКО поврзување на овие правци. Еве како тоа би го извел јас, под утопистички околности:
СО ПОРТОКАЛОВО: гп. Дебар - Дебар -Кичево -Крушево - Кривогаштани(Прилеп) -Конопиште - Миравци -Валандово -Струмица -Берово -Кочани -Кратово -гп нов со Србија. СО ВИОЛЕТОВО: Скопје - Мак. Брод- Кичево (за што постоел првичен план за поврзување со Охрид, не преку Тетово и Гостивар). Edited by Andrej_LJ - 02-Sep-2010 at 23:29 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #335 Posted: 03-Sep-2010 at 08:17 |
Одлична анализа Андреј. И јас немам големо искуство кога станува збор за проектирање на патната мрежа. Сепак како учесник во сообраќајот кој неретко патува низ Македонија, сметам дека е добро дополнувањето од Алексгиж, особено поврзувањата на Крива Паланка-Каменица, Прилеп преку Мариово-Конопиште со коридорот 10, Депар-Кичево, и секако Скопје-Македонски Брод. Сепак мислам дека во догледно време доволно е овие патишта да се пробијат на ниво на брзи магистрани патишта, бидејќи нема преголема економска оправданост во овој момент за нив.
|
|
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #336 Posted: 03-Sep-2010 at 08:44 |
Јас би бил и пресреќен кога би била ревизираната варијанта на мојата идеја од страна на Андреј. Имам само неколку забелешки и предлози:
1. Не ми ја чепкајте Мијачијата со автопати Гледам дека од Дебар има права линија кон Кичево, но директно преку Лазарополе. Со оваа делница не би се сложил. Како варијанта може од дебар да се оди малку на југ, па да се спои некаде кај Белчишта. Ова е и поверојатно бидејќи автопат преку Бистра, Крчин и Стогово е повеќе од утопија. 2. Можен ли е граничен премин таму некаде кај Конопиште, во правец кон Воден? 3. На Кавадарци му се скратува брзиот пат кон Прилеп. Можеби е добро оваа делница да остане. 4. Немам четири ) |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
theMac3donian
Senior Member Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #337 Posted: 03-Sep-2010 at 08:56 |
Прашања и дополнувања
1. Конопиште - Миравци (или Удово) е доста неизводливо. Барем јас колку што го знам теренот. Навистина не мислам дека ова делница може да се направи. Сигурно може, но не верувам дека е исплатливо за Македонија... а и не верувам дека има потреба таму да се гради. Според мене подобро би било да се користи (некако) патот од Кривогаштани да оди до Прилеп, па после преку Плетвар да оди до Кавадарци, па до Неготино. Така од Неготино да се поврзува по „брз пат“ и до средината помеѓу Радовиш и Штип. 2. Валандово - Струмица не е лесен пат, бидејки овде е Валандовско Брдо и клисурата по Костурино. Многу лоша делница е таа која тешко дека може да се направи во Автопат без голема интервенција. Исто така треба да се надополни дека многу камиони поминуваат преку Струмица (по валандовско брдо) до Дојран... значи некаков зафат треба и овде да се направи. Немора голем ама нешто дефинитивно ќе треба. Последен проблем е тоа што Луѓето што се симнуваат по валандовско брдо (насочени кон преминот Богородица или Гевгелија) најчесто одат преку Валандово низ селата Брајковци, Балинци и Марвинци... значи некојпат тешки возила минат низ овие мали населени места низ кој поминува овој мал регионален пат. Најверојатно ќе треба некоја забрана за движење по овој правец и инсистирање да се кориси патот Валандово, Пирава, Јосифово, Удово за излез на Е-75 наместо горенаведениот. Преку инсистирање мислам да покажуваат знаци Гевгелија, Грција но преку Удово (кој е подолг пат). 3. Инаку да стане Кичево главна зона за Автопатите мислам дека е навистина добро. Бидејки со сегашната мрежа тој регион се запоставува додека Охрид, Дебар, Гостивар навистина некако не делува како што треба. Вака многу работи ќе се расчистати со Приоѓање на делницата околу Кичево што се вика цела Македонија ќе ти е во дланка. Како и да е, браво за трудот. Прашање: Ако некој доаѓа од Бугарија и сака да оди до Албанија, дали ќе му биде предложено да оди Скопје - Тетово - Гостивар - Кичево или Скопје - Кичево? Гледам каде е црвената линија, али на карта вака оваа делница изгледа побрза. Какво е вашето размислување околу овој „проблем“? Edited by theMac3donian - 03-Sep-2010 at 09:01 |
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
theMac3donian
Senior Member Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #338 Posted: 03-Sep-2010 at 09:06 |
Извини не го видов постот, гледам дека имаме слични забелешки... 1. Немам појма, не го знам тој дел. 2. Таму граничен премин од Око не ми се фаќа... кога терав по тие планините бајааги остро е... незнам... штом можат до ски центарот на кожуф да направат пат зошто да не и таму... само кој ќе го користи? Дали Кавадарци и Неготино се доволно капацитет за да тргуваат со Воден? Може ќе има ќар не викам не... 3. Да и јас со ова се согласувам. Нема потреба патот да оди од долу, нека оди преку Плетвар. |
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #339 Posted: 06-Sep-2010 at 22:53 |
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #340 Posted: 13-Sep-2010 at 14:51 |
Дечки, за потребите на ССЦ, сакам да изработам една карта, на која би биле обележани сите патни делници кои се моментално во изградба и реконструкција. Би било пожелно и ако знаете, да кажете колкава е нивната должина и финанскиска тежина. Јас ги знам само:
Куманово-Табановце, Штип-Радовиш-Струмица, Ресен-Битола...? Се работи ли нешто околу удово и Смоквица, пред патот да навлезе во Демиркаписката клисура, или тоа е дел од останатиот сегмент, од околу 25км? Ајде ви благодарам однапред. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Post Reply | Page <1 1516171819 84> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |