build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Патна мрежа (општо)
    Posted: 15-Sep-2007 at 01:52
Еве некои тендери кои се моментално во тек во фондот за магистрални и регионални патишта.


- Изградба на магистрален пат М–6, Штип–Струмица, во должина од 10км. Делница: од км 42+700 до км 52+700. Ова е во близина на Радовиш, помеѓу селата Сулдурци и Радичево. Не сум баш сигурен дека градат по нова траса, можеби е само надградба и реконструкција (иако на сајтот на фондот пишува изградба)

- Реконструкција и проширување со додатна сообраќајна лента за бавни возила на регионален пат Р–106, Градско–Прилеп, Делници: од км 25+050 до км 30+500 и од км 43+700 до км 47+900. Исто така изработка на завршен слој на делница: од км 30+410 до км 35+022. Еден дел се преклопува и со М-7, ама во соопштението на фондот целиот сегмент Градско-Прилеп го ословуваат со патот од понизок ранг, Р-106.

- Изградба на дел од регионалниот пат Р-112 и К1-112, Коњско (Смрдлива вода) - Кожув, во должина од 17.5км

- Изработка на ажурирана геодетска подлога за Р-303, Средно Водно-Сончев град, во должина околу 2.5км

- Изработка на основен проект за регионалниот пат К1-104 врска со Р-104,  Коломот-мост с.Близанско, во должина околу 8км



Edited by Cloverstack - 15-Sep-2007 at 22:10
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 15-Sep-2007 at 01:56


Исто така во тек се и активности околу двете делници на М-1 (Е-75, Коридор 10) што недостасуваат да се комплетира автопатот Табановце-Богородица.

Тие се:

- Делница Демир Капија-Смоквица од км 0+000.00 до км 27+700.00
и
- Делница Табановце-Куманово, км. 0+764.70 - км. 8+388.43

Со вкупна должина од 34,6км или 35,5км (контрадикторни информации) и цена од 166.000.000 €

Првата делница е најтешка по целата должина на автопатот и ќе не чини околу 155.000.000 €. За возврат ќе добиеме прилично спектакуларен автопатски сегмент. Совладувањето на Демир-Каписката клисура е само почеток...  Теренот е предизвик се до Миравци. Вкупната должина на тунелите ќе изнесува 2,2км, а на премостувањата 1,6км (во новинарските текстови се спомнува еден единствен мост од 1,6км, ама тоа не е баш логично). Мене лично ме копка колав ќе биде најдолгиот тунел - се надевам дека нема да е помал од 1км.
Инаку малку е збунувачки фактот што фондот објави делница долга 27,7км а сите медиуми 26,8км. Ова останува да се разјасни.
Во секој случај ме радува фактот што се гради по сосема нова траса, наместо да се надоградува постоечкиот пат. Причините ги објаснија надлежните - изборот беше јасен:
-нов пат, со подобри карактеристики
-пократок пат
-поевтина изведба
-пократка изградба
-без застој на сообраќајот за време на работите
-стариот магистрален пат се зачувува
Работите треба да почнат кон средината на 2008 и да завршат кон крајот на 2011.

Втората делница ќе го докомплетира сегментот помеѓу Табановце и Куманово. Се работи за 7,6км кои ќе се надградуваат. Околностите се сосема различни од првата делница и надградба е природно решение во случајов. Цената е 11.000.000 €. Работите треба да почнат кон крајот на годинава или почетокот на наредната, а се надевам ќе бидат готови за неколку месеци.



Еве два текста на темава. Содржат по некоја грешка (глупост), ама подобри нема...

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=AC5E8880C1B1FC48A2ADC314EE54620F

Aвтопатот Демир Капија - Смоквица ќе се гради на десната страна на Вардар

Автопатот, кој е дел од Коридорот 10, ќе биде во должина од 26,8 километри и ќе чини 155 милиони евра

ВЕРЧЕ ГЕОРГИЕВСКА

Од десната страна на реката Вардар, на потегот од Демир Капија до Смоквица, ќе се гради нов автопат. Оваа нова делница на автопат, што претставува дел од Коридорот 10, Владата ја дефинираше како приоритетна на последната седница, чија изградба ќе стартува кон средината на 2008 година. Автопатот од Демир Капија до Смоквица ќе биде во должина од 26,8 километри и ќе чини 155 милиони евра.

Директорката на Фондот за магистрални и регионални патишта, Наташа Валкановска, вели дека имало две алтернативи за изградба на нов автопат од Демир Капија до Смоквица. Едната варијанта била да се гради автопат од левата, а втората од десната страна на Вардар. Но, Владата се одлучила за автопат од десната страна на Вардар, затоа што била поевтина за 50 милиони евра и затоа што рокот за изградба на делницата бил за три години пократок. Од друга страна, должината на делницата е пократка за 6 километри, а дополнително олеснување е тоа што автопатот ќе се гради без да предизвика пречки во одвивањето на сообраќајот, бидејќи станува збор за нов пат. Сегашниот регионален пат од Демир Капија до Смоквица ќе стане алтернатива по изградбата на автопатот.

На автопатот од Демир Капија до Смоквица ќе има неколку тунели со вкупна должина од 2,2 километра и мост преку реката Вардар во должина од 1,6 километри.

Овој проект се реализира со заедничко партнерство на грчката влада, Генералниот директорат за регионална политика на Европската комисија и меѓународни финансиски институции.

Средствата за изградба на автопатот ќе ги обезбедат владата на Грција, Европската унија (ИП-фонд), кредитни извори и нашата Влада. Македонија ќе треба да учествува со 15 отсто од вкупно потребните средства за реализација на делницата од Демир Капија до Смоквица, но дополнително прашање е дали овие пари ќе се одвојат од Буџетот или Владата ќе земе кредит.

Трасата на автопатот поминува низ државно и приватно земјиште, а директорката на Фондот за магистрални и регионални патишта, Наташа Валкановска, вели дека приватните сопственици на земја ќе бидат обесштетени. Парите за обесштетување, според Валкановска, ќе се одвојат од Буџетот на РМ. Вкупните трошоци за оваа намена ќе се знаат дури откако ќе се направи елаборат за површината и цената на земјиштето.

Во почетокот на идната година ќе се распише тендер за изведувач, а се очекува изградбата на автопатот Демир Капија - Смоквица да стартува во текот на летото во 2008 година.

Како дел од Коридорот 10, ќе се проширува и патот од граничниот премин Табановце до Куманово за да стане автопат во должина од 7,3 километри. Овој проект ќе чини околу 11 милиони евра, изведбата ќе почне кон крајот на оваа година или во почетокот на идната.




http://www.dnevnik.com.mk/?itemID=231256EED4ED9D41A44832632E20629E&arc=1

ДОИЗГРАДБА НА КОРИДОРОТ 10

Автопатот кон Грција ќе минува надвор од Демиркаписката Клисура

Изградбата ќе чини 150 милиони евра, а дел од нив ќе бидат грантови од грчката влада и од ЕУ, а остатокот кредити и од буџетот

Автопатот од Демир Капија до Смоквица ќе се гради по сосема нова траса што ќе поминува од десната страна на реката Вардар, велат во Фондот за патишта.

За новиот автопат ќе се градат два тунела кај постојниот тунел кај Демир Капија. Автопатската траса низ тунелите ќе биде префрлена од другата страна на Вардар и ќе се пробие надвор од Демиркаписката Клисура.

Делницата долга околу 22 километра ќе продолжи по висорамнината до месноста Горно Јаболце, по што ќе се спушта кон Миравци. Со автопатот кој води до границата со Грција ќе се поврзе со клучка што ќе се гради кај Смоквица. Трасата на новиот автопат во најголем дел минува низ државно земјиште. Помалку од 10 отсто од земјиштето е приватно, но тоа е од 4. или 5. класа, па во Фондот не очекуваат големи трошоци за експропријација.

Изградбата на новиот автопат ќе почне кон средината на 2008 година, а ќе чини 150 милиони евра. Дел од парите ќе бидат грантови од грчката влада и од ЕУ, а остатокот ќе се обезбедат од кредити од меѓународни финансиски институции и од буџетот. Новиот автопат ќе има по две ленти за возење и една за застанување во двете насоки. Ќе бидат изградени и неколку мостови и тунели.

Според директорката на Фондот, Наташа Валкановска, изградбата на нов автопат е подобро решение отколку изградбата на уште една паралелна траса на сега постојниот пат од левата страна на Вардар.

- Ова решение е за 50 милиони евра поевтино и за 5 километри пократко отколку да се гради паралелен автопат. Студијата покажа дека изградбата на нов автопат би траела 3,5 години. Ако се врши надградба, тогаш се потребни 6-7 години, затоа што изградбата би се одвивала под сообраќај, а тоа ги забавува работите - вели Валкановска.

Во план на Фондот за патишта е целосно да се изгради автопатот по Коридорот 10. За ова, треба да се надгради на ниво на автопат делницата од Куманово до Табановце во должина од 7 километри. Бидејќи на оваа делница само ќе се направи уште една паралелна траса на постојниот пат, неговата изградба ќе чини околу 11 милиони евра што ќе се обезбедат од сопствени средства. Средствата за експропријација на земјиштето се обезбедени од државниот буџет.

(М.Б.)



Edited by Cloverstack - 15-Sep-2007 at 02:01
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 15-Oct-2007 at 22:07
еве некои новитети од www.roads.org.mk
 
Фреквенција на сообраќај на патиштата во 2006 (полна резолуција)
 
 
 


Edited by pbanks - 15-Oct-2007 at 22:11
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 15-Oct-2007 at 22:41


Gleam si zapnal da gi ignoriras tredovite sto gi pocnav jas Bash Sea ti da go prebacis ova u "patna mreza" Big%20smile


BTW mapava e mnogu losa, kako i ostanatite na roads.org.mk
Ovaa konkretno e nekompletna i haoticna, a nekoi boi nedostasuvaat vo legendata i bog znae sto im znacat...
Stvarno ne znam zasto na internet ne moze da se najde ni edna edinstvena pristojna soobrakajna karta na Makedonija. Jas bi napravil, ama uste potragicno e sto ne moze da se najde ni edna edinstvena kolku tolku dobra karta za da posluzi kako osnova. A cel mesec da crtam od nula ne mi paga na pamet. Ima institucii, neka stavat veke ednas nesto pristojno...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 15-Oct-2007 at 22:57

Bonkа три пати прегледав дали веќе има thread за патишта. Нема везе еве споено...
 
Што се однесува до мапата. Претпоставувам дека главната енигма ти е што значат двете нијанси на зелена боја. Стварно се таленти. Али со оглед на тоа што до пред неколку месеци немаше ни сајт, ова е рамно на револуција.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 15-Oct-2007 at 23:01


falat uste tri boi kolku sto gledam na prv pogled: rozeva, edna nijansa crvena i onaa epten temno plavata na avtopat

stvarno ne mi e jasno sto napraile so mapava Crazy






Edited by Cloverstack - 15-Oct-2007 at 23:03
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 03-Nov-2007 at 23:43
Како продолжение на разговорот почнат во темата за скопската обиколница (http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=22), еве постирам мапа на едно потенцијално автопатско решение меѓу К.Паланка и границата со Бугарија (обележано со црвено)

Ова е земено од http://www.balkan-consulting.com/
Балкан Консалтинг е дел од Гранит колку што ми е познато





Edited by Cloverstack - 03-Nov-2007 at 23:44
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 09-Dec-2007 at 23:54
Дали го знаете ова?

http://motorways-exitlists.com/europe/mk/macedonia.htm

Има листа на „излези“ од многу земји, а и ние според нашата големина сме солидно претставени. Нормално не се само „излезите“, туку комплетен опис на патиштата. За жал кај Македонија не е баш максимално детално, а има и некои грешки. Ама сепак генерално е добро!

Cheers


Би било уште подобро кога би можеле да се најдат детални информации на оваа тема и на официјалните сајтови на македонските институции како надлежните министерства или македонија пат. Фондот за патишта неодамна лансираше нов сајт, ама тоа е недоработено, а и од тогаш го немаат ни пипнато. Плус тоа очигледно е само лоша копија на www.hac.hr Roll%20eyes

Edited by Cloverstack - 09-Dec-2007 at 23:55
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 10-Dec-2007 at 00:06
da go imam videno pred nekoe vreme sajtov, naletav na nego na SSC
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 03-Jan-2008 at 12:45

  МАКЕДОНИЈА  
Годинава ќе се гради заобиколница околу Гевгелија

За одржување и заштита на локалните патишта во општината Гевгелија во 2008 година се планирани 18,8 милиони денари, јави дописникот на Нетпрес.

Со програмата предвидена е изградба на заобиколница околу Гевгелија како и изградба на локалниот пат Понов мост-Богородица, потоа доизградба на патот за Хума и на патот Негорци-Серменин, како и изгрдба на пристапни патишта во Конско и споменикот на “Слободата“ на Мрзенски рид, во близина на Гевгелија.


Thumbs%20Up

Edited by La Linea - 03-Jan-2008 at 12:46
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 20-Jan-2008 at 23:14
Cheers

ВЛАДАТА ПЛАНИРА ДА ПОТРОШИ НАД СТО МИЛИОНИ ЕВРА ЗА ПАТНАТА ИНФРАСТРУКТУРА


Приоритет за дозавршување на скопската обиколница


Од другите патишта што треба да се подигнат на ниво на автопат се и делницата Табановце - Куманово за чија реализација се определени околу 707.000 евра, а за Демир Капија - Смоквица околу 900.000 евра


Во земјава годишно во просек се градат 10 километри автопат и шест километри магистрални и регионални патишта, за кои се трошат околу 80 до 100 милиони евра. Ова е состојбата во последниве 15 години, а според Програмата за изградба, реконструкција, одржување и заштита на магистралните и регионалните патишта што ја усвои Владата, со исто темпо ќе се продолжи и оваа година. Според оваа Програма, Владата има намера за реализирање на капитални проекти во патната инфраструктура да потроши 6,25 милијарди денари или 102 милиони евра.

Приоритет и годинава е ставен на дозавршувањето на обиколниот автопат на Скопје за што се наменети 4,6 милиони евра. Од другите патишта што треба да се подигнат на ниво на автопат се и делницата Табановце - Куманово за чија реализација се определени околу 707.000 евра, а за Демир Капија - Смоквица околу 900.000 евра.
Според портпаролот на Министерството за транспорт и врски, Драган Симоновски со Програмата се предвидени 16,3 милиони евра за нови инвестиции на делници од регионални патишта. Така, за изградба на патниот правец Радовиш - Струмица ќе бидат одвоени 4,8 милиони евра, за третата лента на патниот првец Градско - Прилеп се планирани 1,8 милиони, а за ски-центарот "Кожуф" е предвидено 4,2 милиони евра. За изградба на пат до населбата "Сончев град" се проектирани 700.000 евра.

Изградбата на патот Жировнички мост - Бошков мост ќе се поддржи со околу два милиони евра, патот Делчево - Црна Скала со 325.000 евра, по 650.000 евра се планирани за заобиколницата Охрид - улица "Железничка" и за рехабилитација на патниот правец Тетово - Јажинце, додека за приклучоци на клучката "Прдејци" се предвидени над 160.000 евра. Над 1,06 милиони евра се предвидени за реконструкција и рехабилитација на регионални патни правци и наплатни станици.


Светлана БЛАЖЕВСКА


Извор: Вечер
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 20-Jan-2008 at 23:18
Само што планирав да ја објавам веста, кога некој побрз од мене
LOL
 
Битно веста е добра
Cheers
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 20-Jan-2008 at 23:23

Од другите патишта што треба да се подигнат на ниво на автопат се и делницата Табановце - Куманово за чија реализација се определени околу 707.000 евра, а за Демир Капија - Смоквица околу 900.000 евра.
 
Нели се ова премалце пари? Според некои груби проценки до кој јас имам дојдено 1км автопат на рамен терен е околу 1.000.000 евра. Куманово-Табановце е околу 8, а за комплексноста и должината на ДЕмиркапија-Смоквица и да не зборувам. Дали е ова дополнување на некои веќе одреденуи средства или се работи за средства доволни само за изработка на идеен проект?
 
Кловер ова е твоја област, дали можеби знаеш повеќе?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 20-Jan-2008 at 23:31
Originally posted by UrbanFreak

Нели се ова премалце пари? Според некои груби проценки до кој јас имам дојдено 1км автопат на рамен терен е околу 1.000.000 евра. Куманово-Табановце е околу 8, а за комплексноста и должината на ДЕмиркапија-Смоквица и да не зборувам. Дали е ова дополнување на некои веќе одреденуи средства или се работи за средства доволни само за изработка на идеен проект?
 
Кловер ова е твоја област, дали можеби знаеш повеќе?


Веројатно се работи за дополнителни средства. За Куманово-Табановце колку што знам финансира Светска банка. За Демир Капија-Смоквица исто има средства од други извори, колку што ми текнува во моментов меѓу нив е и Грчкиот план за обнова на Балканот.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 20-Jan-2008 at 23:37
Originally posted by pbanks


Веројатно се работи за дополнителни средства. За Куманово-Табановце колку што знам финансира Светска банка. За Демир Капија-Смоквица исто има средства од други извори, колку што ми текнува во моментов меѓу нив е и Грчкиот план за обнова на Балканот.
 
И јас помислив на оваа варијанта. Се надевам дека сме во право. Во секој случај сумите за останатите правци делуваат разумно: 4,6 милиони за Кожуф, 1,8 за третата лента Прилеп-Плетвар и 4,8 за Струмица-Радовиш (ова посебно ме радува бидејќи е во многу перспективен регион Banana)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 21-Jan-2008 at 00:34
Имаше на форумов една патна карта, ај ако имате постирајте апдејтирана.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 04-Feb-2008 at 00:17

Регионалниот пат Табановце - Куманово ќе стане автопат

 

Парите вањето ќе се покријат од кредитот од ИБРД и од буџетот на Фондот за магистрални и регионални патишта

Верче Георгиевска

Регионалниот пат од граничниот премин Табановце до Куманово ќе стане автопат. Сообраќајот од границата со Србија до Куманово моментално се одвива по една коловозна лента двонасочно. Но, предвидено е проширување, кое ќе стартува напролет. Со градежните работи треба да се изгради нов коловоз и да се прошири постојната лента. Проширувањето треба да заврши за една и пол година, по што овој регионален пат ќе влезе во рамките на трансевропскиот Коридор 10.

Фондот за магистрални и регионални патишта распиша тендер со кој бара изведувач на работите, а фирмата ќе биде позната на 21 март годинава. Работите ќе се изведуваат според проектот на „Гранит проект“. Парите за проширувањето на регионалниот пат од Табановце до Куманово, во должина од 7,6 километри, ќе се покријат од кредитот што Македонија го зеде од Меѓународната банка за обнова и развој -ИБРД и од буџетот на Фондот за магистрални и регионални патишта. Од кредитот на ИБРД се предвидени средства во висина од 3,2 милиони евра, а Фондот обезбеди 707 илјади евра.

Според програмата на Фондот за патишта, годинава ќе започне да се реализира уште еден клучен проект за државава, кое е влезен во листата на приоритети. Станува збор за изградба на сосема нов автопат од десната страна на реката Вардар, на потегот од Демир Капија до Смоквица. Изградба, според првичните најави, ќе стартува кон средината на годинава. Автопатот од Демир Капија до Смоквица ќе биде во должина од 26,8 километри. Проектот се реализира со заедничко партнерство на грчката влада, Генералниот директорат за регионална политика на Европската комисија и меѓународни финансиски институции. Средствата за изградба на автопатот ќе ги обезбедат владата на Грција, Европската унија, кредитни извори и нашата Влада. За автопатот од Демир Капија до Смоквица, според годинешната програма на Фондот, ќе се наменат речиси 5,9 милиони евра, од кои околу 897 илјади евра се пари од државата, а остатокот се средства од кредит.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F390C74719112841927139E8F28C547F


Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 10:55
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 02-Mar-2008 at 00:35
Прв пат официјално се спомнува дека Стенковец-Блаце е во процедура за изградба на автопат. Cheers

ИНТЕРВЈУ: МИЛЕ ЈАНАКИЕВСКИ, МИНИСТЕР ЗА ТРАНСПОРТ И ВРСКИ
Сто милиони долари за локалните патишта

Емилија Јовановска

-Господин Јанакиевски, патиштата во Македонија се во катастрофална состојба. Може ли земја со таква патна инфраструктура да бара што побрзо да стане дел од ЕУ? - Нашата земја е важен трговски крстопат. Шокантно е каква негрижа била присутна за патната инфраструктура. Дел од локалните патишта беа сосема запоставени, а други беа предмет на рутински одржувања. Непријатно е што до делови на Македонија денес нема нормален пристап. Заложбата да се затвори ова прашање, кое е во делот на надлежности на локалната самоуправа, освен што со себе повлекува многу работа, бара и големи финансиски средства. Владата е подготвена да излезе во пресрет и да почне со решавање и на овој сегмент од целокупната инфраструктура во земјава.
Ние од локалните власти побаравме да ни достават информации за приоритетните проекти во секоја општина за подобрување и доизградба на локалната патна мрежа. За таа намена, од Светската банка се обезбедени 100 милиони американски долари, што претставува најголема инвестиција досега во Република Македонија во изградба на патната мрежа.
-Планирани ли се годинава да почнат некои активности?
- Веќе се почнати проектите за изградба на третата лента на патниот правец Прилеп-Градско, автопатот Стенковец- Блаце, делницата Радовиш-Струмица, патот до ски-центарот Кожуф, во завршна фаза е изградбата на Скопската обиколница, проект што е дел од програмата за изградба на европските коридори 8 и 10. Предвидена е доизградба на паневропскиот коридор 10 на ниво на автопат на делниците Демир Капија - Смоквица и Табановце - Куманово. Ќе се градат и многу други патишта, кои се предвидени во програмата на Фондот за патишта.
уЌе почне втората фаза од санацијата на мостовите. Во план се 50, а на тие делници ќе се измени режимот на сообраќај?
- Од денеска стартува работата на втората фаза, со која се опфатени 21 мост на потегот Демир Капија - Гевгелија. Заради изведување на градежните работи, сообраќајот на овој дел ќе се одвива по една сообраќајна лента, со поставување соодветна сигнализација. Реконструкцијата треба да заврши до крајот на годинава.
Проектот за зацврстување и санација на мостовите го спроведуваме со поддршка од НАТО и е капитален градежен зафат со кој се подобруваат условите за транспорт. Во 2007 година заврши првата фаза од тој проект, со која беа опфатени 29 моста од Скопје до Велес. уВо буџетот не се одвоени доволно пари за доизградба на коридорите 8 и 10. Од каде ќе најдете пари за пругата до Бугарија? Автопатот кон Софија и до Тирана ќе остане ли само пуста желба?
- Сите планови за подобра инфраструктура ги внесовме во нашата програма за работа и постепено ги реализираме.
Во вашето прашање се содржани повеќе проекти, кои, навистина, изгледаат како неостварливи. Самиот факт дека проектот за железничко поврзување на Република Македонија со Република Бугарија беше промовиран од голем број влади остава впечаток во јавноста дека многу проекти беа само почнувани. Вистинското прашање е колку се работело на тие проекти? Во моментов, во тек е изработка на проекти за определени делници долж Коридорот 8, а дополнително се разгледуваат можностите за финансирање на нивата изградба. Во тек е и изработка на студија за концесија на патишта со наплата на патарина, која ја изработува реномираниот консултант „Лоуис Бергер“, а со која ќе бидат опфатени и делници на Коридорот 8 во источниот и во западниот дел на Република Македонија.
уКога Македонија ќе добие европски аеродром? До кога „Александар Велики“ ќе биде како запустена автобуска станица во некоја европска метропола? Која компанија ќе го земе аеродромот под концесија и има ли заинтересирани странски компании?
- Вчера Министерството за транспорт и врски во домашните печатени медиуми, но и во странски весници објави повик за изразување интерес за учество на меѓународен повик за избор на инвеститор што ќе биде одговорен за спроведување и финансирање на проектот за подобрување на техничката и на финансиската позиција на националниот аеродромски систем, во кој спаѓаат аеродромот „Александар Велики“ во Скопје и „Св. Апостол Павле“ во Охрид, како и изградба на нов аеродром во Штип, преку долгорочна концесија.
уСе најавува изградба на нов трговски центар. Зошто Македонија е интересна за странските инвеститори за вакви проекти, зошто не се градат фабрики?
- Воведовме принцип на отвореност и транспарентност при отуѓувањето на државното градежно земјиште. Во изминатиот период распишавме голем број јавни објави за јавно наддавање



Извор: Време
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 14-Apr-2008 at 11:24
Cheers Super se na se 100 milioni za lokalnite i regionalnite patishta....sega uste da "najdat" i edna stotka za skopje.....  Smile
 
 

ПОЧНА РЕАЛИЗАЦИЈАТА НА ВЛАДИНОТО ВЕТУВАЊЕ


Локалните патишта ќе се закрпат со 34 милиони евра


Од први овој месец започна аплицирањето со проекти од првата фаза што ќе трае до 31 мај. Секоја општина може да пријави повеќе проекти, но мора да набележи на кои им дава приоритет, вели Катерина Панова-Илиевска од Фондот за патишта


Владата започна со реализација на проект за санација на најоштетените локални патишта во земјава. За оваа намена ќе бидат издвоени 34 милиони евра кои ќе се распределат по општините што ќе аплицираат со свои проекти за рехабилитација на локални патни правци. Катерина Панова Илиевска, портпарол на Фондот за магистрални и регионални патишта, вели дека проектот ќе се реализира во пет фази во текот на оваа и идната година.

- Од први овој месец започна аплицирањето со проекти од првата фаза што ќе трае до 31 мај. Секоја општина може да пријави повеќе проекти, но мора да набележи на кои им дава приоритет - објаснува Панова Илиевска.

Втората фаза ќе се одвива до 1 септември, а третата до 31 декември оваа година. Апликациите за четвртата фаза ќе се доставуваат до 31 мај, а за петтата до 31 септември 2009 година.

Во земјава има 8.995 километри локални патишта. Вкупниот предвиден износ за локалните патишта ќе им биде распределен на сите 84 општини врз основа на формула и критериуми што се утврдуваат заедно со ЗЕЛС, а треба да бидат одобрени од Светската банка.

Во рок од три години треба да се реконструираат и 11 регионални патишта. Од Фондот објаснуваат дека овие патни правци се избрани како приоритетни бидејќи студијата што ја подготви Европската инвестициона банка (ЕИБ) покажала дека токму тие се најоштетени и мора да претрпат итна санација.

За годинава Владата предвиде 16,3 милиони евра за нови инвестиции на делници од регионални патишта. За изградба на патниот правец Радовиш - Струмица ќе бидат одвоени 4,8 милиони евра, за третата лента на патниот првец Градско - Прилеп се планирани 1,8 милиони, а за ски-центарот "Кожуфф е предвиден 4,2 милиони евра. За изградба на пат до населбата "Сончев градд се проектирани 700.000 евра.
Изградбата на патот Жировнички мост - Бошков мост ќе се поддржи со околу два милиони евра, патот Делчево - Црна Скала со 325.000 евра, по 650.000 евра се планирани за заобиколницата Охрид - улица "Железничкаа и за рехабилитација на патниот правец Тетово - Јажинце, додека за приклучоци на клучката "Прдејции се предвидени над 160.000 евра.

За регионалните и локалните патишта во земјава во наредните три години Владата планира да потроши 70 милиони евра што ќе се обезбедат од заем од меѓународни финансиски институции.

 
 
 
 
 

Нови 70 милиони евра од Светска банка за патна инфрастиктура

Македонија ќе добие кредит од 70 милиони евра од Светска банка за инвестирање во патната инфраструктура за изградба и реновирање на локални и регионални патишта. Оваа ново задолжување кај Светска банка било најавено во Вашингтон на средбата со раководството на Светска банка, каде што македонската делегација, предводена од вицепремиерот Зоран Ставрески, учествува на Пролетната сесија на Меѓународниот монетарен фонд и на Светска банка. Кредитот треба да биде одобрен кон крајот на мај.

„Станува збор за кредит од околу 70 милиони евра за започнување на изградба на нови и реконструкција на постојните патишта во сите општини на Македонија и тој кредит, по наше инсистирање, ќе биде одобрен до крајот на мај од Бордот на СБ, а да почне да се користи по изборите“, изјавил по средбата вицепремиерот Ставрески и додал дека Светска банка дала поддршка да продолжат економските реформи ,кои било оценето дека одат во добра насока.

На средбите била истакната и заинтересираноста за поддршка на инвестиции во делот на енергетиката, пред се' за финансирање на енергетското поврзување на Македонија со регионот и за реконструкција на хидроелектраните во делот на ЕЛЕМ, како и за финансиска поддршка за набавка на опрема и машини за рудникот „Брод-Гнеотино“.

Вицепремиерот Ставрески, кој на средбите е придружуван од министерот за финансии, Трајко Славески, и вицегувернерот на НБМ, Димитар Богов, треба да се сретне и со раководството на ММФ при што се очекува поддршка за вкупните економски движења во Македонија, за продолжување на реформите и за одржување на макроекономската стабилност како основен предуслов за економски раст. (Ј.Ј.)
 
 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 20-Apr-2008 at 14:22

Ако сакате да знаете точно колку километри има од крива паланка до кичево и од струмица до струга еве интересна карта од сојуз на возачи на македонија тука

 
А пак од скопје до дваесетина држави од европа на АМСМ тука
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.289 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.