build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 01-Jun-2010 at 04:24

Патот Сирково - Росоман пуштен во употреба


Премиерот Никола Груевски вчера го пушти во употреба реконструираниот локален пат Сирково - Росоман. Оваа реконструкција е дел од владината програма за реконструкција на локалните патишта.
- Со реконструкцијата на патот Сирково - Росоман е извршено асфалтирање на три километри пат со ширина 3,4 метри. Вкупно се инвестирани 4,5 милиони денари што ги обезбедивме од заем од Светска банка. Обновата на патот ќе придонесе за надминување на долгогодишниот проблем со иселување, што беше карактеристично за овој дел од регионот - изјави градоначалникот на Општина Росоман, Стојанчо Лазов.
Според него добрата патна инфраструктура ќе им го олесни секојдневниот транспорт на жителите и извршувањата на работите.
Груевски воедно оствари средби со жителите на Сирково, кои го запознаа со секојдневните проблеми и потреби. Неопходни им се, како што истакнаа жителите на Сирково, покрај добра патна инфраструктура и вложувања во места за едукација и забава на младите.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=57879B2188750D42999450E72C5422AF
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 06-Jun-2010 at 18:07

Последни во ЈИ Европа по инвестиции во патишта

Македонија е на последно место од државите од Југоисточна Европа според тоа колку троши за одржување на патиштата, а меѓу последните земји е и во поглед на градењето нови сообраќајници, се наведува во извештајот на Организацијата за економска соработка и развој (ОЕЦД). Во изминативе четири години нашата држава трошела просечно помалку од 50 милиони евра годишно за изградба на нови патишта, за разлика од Албанија, на пример, која само во 2009 година потрошила фантастични 415 милиони евра. За одржување на патната инфраструктура, Македонија троши едвај 1.148 евра за еден километар пат, додека лидер во регионов е Босна, која за истата намена издвојува дури 8.000 евра.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=863F2790D8864C47A95B4CBE08836AD1
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 06-Jun-2010 at 18:18
Previous
 
Затоа сме број еден во градење споменициBash
 
И тоа што ќе го асфалтираат е крпење дупки и користат ниско квалитетен асфалт.
 
Патната инфраструктурата е најдобар показател за економската состојба на секоја земја,па и може да се земе како мерило за споредба со регионот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 06-Jun-2010 at 18:20


Еве уште една денешна вест која заслужува  Bash

Колку години само најави...  Sleepy

На завршување на Коридорот 10 ќе се изначекаме

Делницата Демир Капија - Смоквица, долга 28 километри, е во фаза на изведбен проект

Билјана Ангеловска

„Македонија и Србија треба да го искористат интересот на големите европски индустриски гранки за селење на капиталот во близина на Коридорот 10 за да ги привлечат во што поголем број. Затоа е важно да го завршат Коридорот во планираниот рок до 2012 година“. Ова го рече вицепремиерот на Србија, Млаѓан Динкиќ, на средбата со македонскиот заменик-претседател задолжен за економски прашања, Владимир Пешевски.

И додека српската страна планира да го искористи тој бран на емигрирање на инвеститорите и интензивно  работи на завршување на Коридорот 10, во Македонија сигурно нема да може да биде запазен рокот до 2012 година. Засега е извесно дека до крајот на годинава би требало да заврши изградбата на автопатот Табановце - Куманово, седум километри долгата делница од К-10, додека делницата Демир Капија - Смоквица е далеку од такво нешто, бидејќи се' уште не е ни почната да се гради, а според сите проекции, нејзината изградба ќе трае барем четири години. Стартот на реализацијата на овој проект доцни и поради одлуката на Грција да го повлече своето учество во финансирањето на проектот со 50 милиони евра, по што македонската Влада обезбеди 5 милиони евра, а Агенцијата за државни патишта ги искористи средствата за изработка на проектот.

„Изведбениот проект за изградба на нова автопатска делница од Демир Капија до Смоквица во должина од 28,1 километар како дел од Коридорот 10 е во финална фаза и се наоѓа на ревизија на Градежниот факултет. Забрзано се врши експропријација на земјиштето. Паралелно со овие активности се работи и на подготовка на тендерската документација, а по завршувањето на сите постапки е предвидено во март 2011 година веќе да имаме избрано изведувач на градежните работи“, вели за „Утрински“ Наташа Валкановска, директорка на Агенцијата за државни патишта.

Освен податокот дека изградбата на оваа делница од автопатот, кој е дел од Паневропскиот коридор 10 ќе чини околу 250 милиони евра, не добивме одговор од каде државата ќе ги обезбеди тие средства, како ни тоа каде ќе минува трасата, дали покрај пругата или на друга страна. Во минатиот јули министерот за финансии, Зоран Ставрески, најави дека проектот за довршување на автопатот ќе биде првиот што ќе се финансира од 40 милиони евра обезбедени од ИПА-фондовите и 38 милиони евра алоцирани за кофинансирање.

За разлика од Македонија, во соседна Србија интензивно се гради автопатот, кој го поврзува Балканот со Европа. Така, во овој период наредната година, според најавите на Динкиќ, би требало веќе да се вози по новоизградената делница низ Војводина, додека делот од Коридорот, кој ја поврзува Србија со Македонија, од Лесковац до македонската граница, се планира да биде завршен до 2012 година. (Б.А.)

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=89CBDDDF80DB004C856AA19310E05482
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 06-Jun-2010 at 18:38
Го гледав на вести кога беше дојден во посета српскиот министер за економија,и кажа дека до 2012 ке бидат готови со коридор 10.
 
Пролонгирањево на овие клучни патишта за Македонија му доаѓа како дел од стратегијата на оваа влада да не оддалечи што подлабого од европа и светов,а најлошо од се е што нити па имаат во план забрзано инвестирање во патна инфраструктура.
 
Не можам да сватам како оваа влада со резерва му пристапува на ова прашање кога е јасно дека инфрастуктурата е една од најболните точки во Македонија.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 07-Jun-2010 at 22:23
Во бугарското месечно списанеие Патишта, има слециална репортажа за активностите на Македонија во сферата на патиштата. Има многу интересни и досега непознати (барем за мене) информации. Особено обрнете внимание на делот во кој се зборува за отсечките Табановце - Куманово (информацијата е дека ќе има 1 патен јазол Табановце на 1+987км, мост на 2+785км и надпатник на 5+670 км). Особено важна е информацијата за делницата Демир Капија - Смоквица каде се зборува за изработката на студиајата ОВОС (Оценка за ваздеиствие врз околната среда или еколошкиот проект, затоа што Демиркапијската клисура била со особено еколошко значење). Таму се вели дека претходно цели два проекта биле отфрлени од ЕУ и се работело на трет поект во моменотв. Значи дека додека не се изработи прифатлив за ЕУ проект, нема да ги добиеме парите од фондовите за изградба на делницава. Ова е нов податок за мене и незнам како никој кај нас не објасни зошто волку се влечат со изработката на ОВОС и има ли некој одговорен за претходните два неуспешни проекти.

Страниците се правени со принт скрин, се надевам дека ќе биде доволно јасно и читливо. За секакви прашања и објаснувања стојам на располагање.

Страница 1:



Страница 2:



Страница 3 (која заради специфичниот зум е поделена на три дела, се надевам дека ќе биде сврзано добро и ќе може да се прочита):





"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 10-Jun-2010 at 02:38
http://iris.ftpaccess.cc/index.php/vesti/lokalnivestimeni/1758-2010-01-18-15-13-39
Се гледаат некои клучки и дел од некои скици за автопатот Скопје-Штип.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 12-Jun-2010 at 02:38
Започна изградбата на локалниот пат “ Р 302 - Теферич”
11.06.2010

Во Општина Кисела Вода започнаа градежните работи за изградба на локалниот пат “Р 302 – Теферич”, кој е дел од проектот “Реконструкција и рехабилитација на локални патишта во Република Македонија”, што е всушност дел од пошироката програма за поддршка финансирана од Меѓународната банка за обнова и развој во Република Македонија. Моментално се врши тампонирање на патот, кој според проектот ќе биде во должина од 952 метри со асфалтирање на две коловозни ленти од 2,5 метри и поставување на тротоари поплочени со бекатон плочки по двете страни на патот со широчина од 1 метар. Градежните работи ги изведува ГД “Гранит” А.Д. Скопје. Овој проект, како и претходниот со кој се поплочија тротоарите на ул. Драчевска во с. Драчево, се добиени преку заедничка соработка помеѓу Агенцијата за државни патишта и Општина Кисела Вода, за што е потпишан Протокол за соработка.

  

http://www.kiselavoda.gov.mk/mak/aktuelno.asp?id=860



Edited by lslcrew - 12-Jun-2010 at 02:39
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 16-Jun-2010 at 14:38
До 2014 –та година ќе заврши изградбата на автопатот од Табановце до Гевгелија. Коридорот 10 кој ќе ја чини државата околу 270 милиони евра ќе биде по сите европски стандарди.

,,Агенцијата за државни патишта и градежната компанија денеска ме уверија дека автопатот од Куманово до Табановце ќе биде завршен во ноември годинава. За овој патен правец ќе се потрошат 13 милиони евра од буџетот и од Светската банка. Од друга стана пак финалниот проект за патниот правец Демир Капија -Смоквица деновиве ќе го испратиме до Европската Комисија и финансиските институции и очекуваме дека наредната година ќе започне реализацијата,,- вели министерот за транспорт и врски Миле Јанакиевски.

Делот помеѓу Демир Капија и Смоквица е доста тежок терен,станува збор за десетина мостови, десетина тунели, цело време е во карпа затоа и вредноста е толку голема и очекувам дека наредната година ќе започне изградбата, а ќе се заврши за две до три години.“- вели Јанакиевски.

И покрај неодамнешните обиди на месното население да ја запре изградбата на делницата кај Табановце поради незадоволството од висината на обесштетувањето на нивниот имот градежните работи продолжуваат, а жителите на кои не им одговара понудената сума по судски пат ќе ги остварат своите побарувања.

Инаку вкупната должина на коридорот 10 изнесува 180 километри.

Снежа Петковска
http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=61706
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 16-Jun-2010 at 18:14

Автопатот Табановце готов до ноември

 Изградбата на автопатот Куманово-Табановце ќе заврши до ноември годинава,а целиот Коридор 10 до 2014 година, најави министерот за транспорт и врски Миле Јанакиевски, при денешната посета на градилиштето на клучката кај Речица. Министерот лично дојде да види како одат работите на терен и да се уведри дали се спровдува утврдената динамика во изградбата.

Автопатот%20Табановце%20готов%20до%20ноември

 Од Агенцијата на патишта и градежната компанија добив гаранција дека во ноември ќе биде отворен овој патен правец. Го имаме и финалниот проект за патниот правец Демир Капија- Смоквица, кој ќе го пратиме до Европската комисија и финансиските институции и полека ќе ја затвараме финансиската конструкција. Очекуваме наредната година да започне изградбата и овој патен правец со што Македонија за 2-3 години целосно ќе го изгради коридорот 10 - рече министерот Јанакиевски.

 Делницата Куманово-Табановце чини 13 милиони евра, а проценетата вредност на целиот проектот е околу 270 милиони евра. Сумата е висока заради лошиот терен на делницата помеѓу Демир Капија и Смоквица, каде треба да се изградат десет тунели и исто толку мостови. Коридорот 10 ќе се гради по сите европски стандарди и се очекува да се заврши до 2014 година.

Министерот потврди дека ребалснсот на буџетот ја одсликува економската состојба во државата, поради што реализацијата на дел од проектите може да се забави, но никако да престане.

Наша приоритетна цел е реализација на програмата на Агенцијата за државни патишта.Досега имаме завршено 8, а до крајот на годината треба да завршиме уште шеесетина локални патишта и 11 регионални патишта. Владата инвестира во инфраструктурата и ќе пробаме преку позајмици и помош со банките да ги реализираме овие проекти. Ќе комбинираме помеѓу буџетските можности и помош од меѓународни финансиски институции, но ниту еден проект нема да се укине- рече министерот.

http://www.kumanovonews.com/vesti/vesti/avtopatot-tabanovce-gotov-do-noemvri.html

Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 19-Jun-2010 at 22:24

Ребалансот ќе ги дораскопа дупките по патиштата

Со корекцијата на буџетот, Агенцијата за државни патишта ќе остане покуса за околу 18 милиони евра

Билјана Ангеловска



Очајната состојба со магистралните патишта во Македонија уште извесен период ќе им ги кине нервите на граѓаните, бидејќи државата се' помалку е во можност да се грижи за нивно одржување и за реконструкција. На изградба на нови патни правци, пак, се чини ќе се изначекаме, бидејќи за такво нешто, пари или има се' помалку или едноставно нема. Со најавениот ребаланс на буџетот, касата на Агенцијата за државни патишта ќе остане покуса за приближно 18 милиони евра. Поточно, наместо првично проектираните нешто повеќе од 6,5 милијарди денари, сега, до крајот на оваа фискална година ќе има на располагање околу 5,4 милијарди, или 1,1 милијарди денари помалку.

Најголемо зафаќање ќе има токму во делот на изградба и реконструкција на патиштата, каде што сумата со која сега ќе располага Агенцијата е за близу 800 милиони денари, или за 12,7 милиони евра помала отколку што беше предвидено со првата верзија на буџетот. Агенцијата ќе може да купува опрема и машини во вредност од само 26.000 евра, бидејќи наместо првично предвидените 4 милиони денари, сега за оваа намена и' се даваат 1,6 милиони, а многу се намалува и ставката договорни услуги и тоа од 190 на 45 милиони денари.

Скусувањето на парите, особено на оние предвидени за изградба и за реконструкција на патиштата, ќе влијае врз динамиката на реализација на проектите. Така, голем дел од активностите што беше планирано да финишираат до крајот на оваа година, сега поради намалениот буџет ќе бидат пролонгирани за во наредната година, па ќе бидат комплетно завршени во текот на 2011 година.

„Според оваа динамика, во текот на следната година е предвидено да биде целосно завршена изградбата на регионалните делници Коњско - Кожуф, Коломот - мост с. Близанско (патот за Порече) и изградбата на делницата Радовиш - Струмица“, велат во Агенцијата за државни патишта.

Инаку, моментно во тек е реализацијата на проектот за реконструкција на 11 регионални делници од кои три се веќе готови, и тоа делниците Лакавица -Неготино (33,40 км), Давидово - Раброво (13,40 км) и Струга - Дебар (24,20 км), а останатите осум делници се планира да бидат завршени до октомври годинава. Станува збор за околу 200 километри регионални патишта. Исто така, до октомври треба да заврши и изградбата на делницата Табановце - Куманово, која е дел од Коридорот 10, а при крај е и обиколницата на Охрид.

Ребалансот ќе ја подиспразни и касата на Министерството за транспорт и врски, која до крајот на годинава ќе биде полесна за цели 6,5 милиони евра. Така, буџетот на Министерството сега ќе изнесува малку над 1,3 милијарди денари, или околу 21,3 милиони евра.

Големо намалување има во ставката социјални станови, каде што првично проектираната сума од 215 милиони денари сега е речиси преполовена на 128 милиони, а двојно се скусени и парите наменети за изградба на жичарницата во Скопје од Средно Водно до Милениумскиот крст, и тоа од 358 милиони, на 178 милиони денари. За 80 милиони денари, пак, или за 1,3 милиони евра е намалена и ставката за набавка на автобуси за јавниот градски превоз во Скопје за оваа година.

Што, практично, ќе значат сиве овие намалувања во буџетот на Министерството и како тие ќе се одразат на веќе започнатите проекти, дали ќе се забави или можеби ќе се пролонгира нивната реализација, засега не е јасно. Од Министерството накусо ни беше одговорено само дека распределените средства што се однесуваат на проектите кои се веќе започнати нема да влијаеле на нивната реализација, туку само ќе била изменета динамиката на нивната исплата. Дали тоа значи дека, на пример, ќе се пролонгира испораката на првата тура автобуси што скопјани толку долго ги чекаат, останува да се види. Бидејќи договорот предвидува исплатата да се изврши веднаш штом ќе биде извршена испораката.

Back to Top
Grunf View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Grunf Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 22-Jun-2010 at 20:08
Поздрав свима.
Овог лета планирам да на путу за Грчку у одласку идем преко Дојрана, вероватно и преноћим тамо, па ме интересује у каквом стању је пут од Удова преко Валандова (Р 110) до Дојрана (Р 604) и да ли гранични прелаз Дојран ради 24 часа. Унапред захвалан на информацијама.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 25-Jun-2010 at 02:33
Grunf,
Успеав да пронајдам слики од Р-110 и Р-604 од април 2007 (ако е точна EXIF информацијата). Оние од Р-604 не се за сегментот кој те интересира, туку се према Струмица, но сигурно се солидна индикација за тоа што може да го очекуваш и према Дојран.

pbanks,
Дали може да разграничиш кои слики се направени меѓу Удово и Раброво, а кои понатака накај Струмица (кои се од Р-110, а кои од Р-604), па да издвоиме посебни нишки за овие патишта. Исто така, дали април 2007 е веродостоен податок?

Еве ги сликите:

1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14


15


16

Back to Top
Grunf View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Grunf Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 25-Jun-2010 at 13:16
Захваљујем Thumbs%20Up
Пут делује сасвим ок, а када се узме у обзир да је регионални, у ствари делује одлично.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 28-Jun-2010 at 22:10
Originally posted by Grunf

Поздрав свима.
Овог лета планирам да на путу за Грчку у одласку идем преко Дојрана, вероватно и преноћим тамо, па ме интересује у каквом стању је пут од Удова преко Валандова (Р 110) до Дојрана (Р 604) и да ли гранични прелаз Дојран ради 24 часа. Унапред захвалан на информацијама.


Битно прашање. Дали сакаш да одиш преку Валандово заради прошетка или...?

Бидејќи доколку ти е чисто заради транзит подобра варијанта ти е да свртиш кон Дојран доле кај Гевгелија преку Богданци.

Инаку и во двете варијанти (преку Валандово или преку Богданци) патиштата се сосема пристојни особено што како што и сам заклучи се работи за регионални патишта.
Back to Top
Grunf View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Grunf Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 29-Jun-2010 at 09:24
Previous
Немам посебан разлог да идем преко Валандова, једноставно ми је ближе и логичније, него да идем варијантом Гевгелија - Р 111 Богданци - Дојран, која је мени дужа 20-25км ... Али, ако је Р 111 бољи пут (мада и варијанта Р 110 изгледа заиста пристојно) зашто да не, размислићу о твом савету. Хвала!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 29-Jun-2010 at 10:30
Originally posted by Grunf

Previous
Немам посебан разлог да идем преко Валандова, једноставно ми је ближе и логичније, него да идем варијантом Гевгелија - Р 111 Богданци - Дојран, која је мени дужа 20-25км ... Али, ако је Р 111 бољи пут (мада и варијанта Р 110 изгледа заиста пристојно) зашто да не, размислићу о твом савету. Хвала!


Во принцип нема некоја разлика, и двете рути се кратки така да која и да ја одбереш нема да згрешиш Thumbs%20Up
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 29-Jun-2010 at 14:35
ЗА ПАТИШТА
„Гранит“ доби тендер

„Гранит“ а.д. го доби тендерот на Агенцијата за патишта, вреден 2,5 милиони евра, за реконструкција на 17 патни правци во полошко-кумановскиот регион, соопшти компанијата.
Тендерот на Агенцијата за патишта е дел од проектот на Светска банка за рехабилитација на локалната и на регионалната патна мрежа во Македонија, кој опфаќа вкупно 28 патни правци низ земјава.
Градежната компанија сега гради 145 спортски сали, новата зграда на Уставниот суд, патот Смрдлива вода - Кожув, пристапните патишта до зоната „Бунарџик“.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=2056&ArticleID=143588
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 29-Jun-2010 at 21:08

A  Beton firmata dali ima aktivni proekti?
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 02-Jul-2010 at 07:04
Едно што не покажува репортажата од „Валандовско Брдо“ е тоа колку камиони има и колку е опасна таа линија некогаш. Тука дефинитивно треба барем уште една лента.
А инаку за квалитет на патот... хммм незнам Валандово-Дојран е доста лош кај селото Дедели... но и патот веднаш пред Дојран не е нешто сјаен.

Патот преку Валандово: Имаш една разрушена кула над Пирава и Валандово која е тешко достапна само пеш преку Манастирот Св. Ѓорѓи (до него има пат). Околу Св. Ѓорѓи има „света вода“ која е често посетувана и во самиот манастир има плоча од Римски легионер. Потоа имаш Грчки Гробишта и Ирски Крст на кој пишува „загинаа за одбрана на пријателската Србија“ од Првата Светска Војна. Потоа до Дојран скоро и да нема ништо, освен неколку села (некои Турски).

Преку Гевгелија: Имаш локалитет во Гевгелија (Вардарски Рид) но овде треба да скршнеш од својот пат едно 100м. Потоа преку Богданци (или Богданскиот Бајпас LOL) доаѓаш до Паљурци каде наводно Св. Павле поминал (сега нема многу освен вештачко езеро). Потоа има еден интересен предел со „шумичка“ што е доста добар проследен со некогашната Фурска брана. Од таму ти е право Дојран.

Сега што сакаш тоа.

Мој предлог: Користи ја најкратката релација.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.445 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.