build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 03-Oct-2011 at 11:43
Drzavata treba seriozno da se fati za rabota! Eve sk2014 skoro gotov e, bi bilo ubavo ako ima uste ednen tolku golem finansiski proekt i toa vo patnata mreza i zeleznicata...200-500 mil. evra ne se malku 
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 15-Oct-2011 at 14:59

Груевски ја предаде регионалната делница Џепиште - Албанија


Премиерот Никола Груевски денеска ја предаде во употреба новата регионална делница од дебарското село Џепиште до границата со Република Албанија.

gruevski-delnica-gepiste-500

На свеченоста присуствуваа жители од повеќе населени места на областа Голо Брдо, од македонска и од албанска страна, претставници на локалните власти на Дебар и Маврово-Ростуше, македонскиот амбасадор во Тирана, министри и пратеници.

- Реализацијата на проекти чија основна цел е подобрување на состојбите со патната инфраструктура во државава, биле и остануваат една од основните цели на Владата. Во тој дух, денеска имам посебно задоволство што сум во посета на вашиот регион и што се собравме со еден убав повод - да го пуштиме во употреба новиот пат кој го поврзува Џепиште со албанската граница и населените места од другата страна на границата, изјави Груевски на свеченоста организирана во близина на преминот.

За оваа цел, додаде тој, Владата издвои 28,2 милиони денари и патот, што жителите со децении го чекале, е изграден со посредство на Агенцијата за државни патишта.

- Патот е во должина од 1,3 километри. Инвестирањето во патната инфраструктура недвојбено носи само позитивни движења во развојот и растот на економијата, изјави  директорката на Агенцијата за државни патишта Наташа Валкановска, најавувајќи реализација на други проекти за подобрување на патната инфраструктура во земјата, вклучувајќи ги тука делниците Џепиште - Дебар, како и делницата Бошков Мост-Дебар-граничен премин Блато.

Премиерот Груевски и министерката за внатрешни работи Гордана Јанкуловска, претходно ја предадоа во употреба реконструираната полициска станица во село Џепиште

http://daily.mk/cluster3/508f9f685eaeeafc73dcef442cf7e101/948393
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 16-Oct-2011 at 16:43

Автопат Скопје-Приштина за две години?!

Нов автопат до Косово нема да има и во наредните две години. Откако пропадна тендерот за концесија на патиштата долж Коридорот 8, министерот за економија Сарачини сега тврди дека градежните работи на делницата до граничниот премин Блаце ќе почнат по две години.
Дали патот ќе го гради концесионер или самата држава засега е нејасно.

"Косовскиот министер кажа дека и во нивната владина програма с епредвидува развој на овој дел од инфраструктурата. Планираат до 2014 да почнат со изградба, а ние согласно со нашата владина програма планираме во 2013 година да почнеме со изградба на патот Скопје - Блаце. од косовска страна пари обезбедиле од меѓународни институции, а дел ќе покрие владата" - вели Сарачини.

За косовските бизнисмени не е значаен само патот до Скопје, туку и останатиот дел од инфраструктурата која ги поврзува двете страни:

"Проектот за развој на скијачкиот центар на Шар Планина е во почетна фаза.Во него можат да с евклучат и косовски и македонски компании, но неопходна е модернизација на делницата Тетово - Јажинце" - вели Хисен Сегојева од секторот за туризам при министерството за индустрија и трговија на Косово.

Изградбата на нов автопат е едно од клучните барања и на македонскиот бизнис, проект во кој гледаат шанса за учество:

"Имаме многу нови мали компании кои можат да изведуваат градежни работи на мали делници" - вели Сеат Кочан, претседател на градежната комора при Сојузот на стопански комори.

Освен модернизација на автопатот, за бизнисот е важно да се отворат и нови гранични премини, но и да се модернизираат веќе постојните.

Алфа
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 16-Oct-2011 at 18:47
Она што Андреј го предлагаше за етапно градење на патиштата во Македонија, може да се иде и понатаму со расчленувањето на етапната изградба. Па така како сериозно олсенување и зголемување на протокот на магистралните патишта, кои во иднина треба да прераснат во автопати треба да се размисли за етапни фази во самата изградба на делниците, па така еве можеме да почнеме со изградба на сите планирани клучки и потоа етапно дополнување на недоградените делови помеѓу. На овој автопат нема којзнае колку многу клучки и може да се изградата тоа значително ја зголемува безбедноста, а после ќе пополнуваме меѓу клучките.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 16-Oct-2011 at 20:40
ова сигурно ќе ја раздрма владата за автопатите.тие си рачунаа дека ќе ги земи концесионер и ќе си ги гради,а владата ќе си гради нешто друго.вака ќе бидат во тесно,сигурно не очекуваа ниедна понуда за ниедна делница
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 22-Oct-2011 at 19:56

Заврши реконструкцијаста на локалниот пат што го поврзува најголемото село во Малешевијата, Русиново, со регионалниот пат Берово - Струмица.

rekonstrukcija.jpg500

Патниот правец од село Русиново до месноста Ѓердови Воденици, каде се спојува со патот Берово - Струмица е со должина од два километри, а средствата за реконструкцијата во висина од 5.700.000 денари се обезбедени од Владата на Република Македонија.

Со реконструкцијата, покрај асфалтирањето на коловозот, се направени проширувања на острите свиоци, а банкините се тампонирани со песок, со што е зголемена безбедноста во сообраќајот.

Извор: Курир
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 29-Oct-2011 at 12:55


По 20 години патот преку Галичица ќе се одржува во зима
    
Патниот правец Р 504 кој води преку планината Галичица, по две децении ќе почне делумно да се одржува во зимскиот период, но само до месноста Корита, најави „Македонија пат“ – работна единица Охрид.

-Ќе одржуваме 9 километри од вкупно 18 километри пат на планината Галичица до месноста Корита. Другиот дел останува затворен за сообраќај затоа што превојот Галичица со 1350 метри е највисок патен премин во Македонија и тешки се условите за одржување, потребна е инфраструктура и механизација.-изјави Лазо Наумоски раководител на „Македонија пат“ Охрид.

За зимското одржување на овој патен правец „Макдонија пат“ ги зголеми количините на абразивни материјали, а ќе биде ангажирано дополнитело уште едно специјално опремено возило.


По 20 години патот преку Галичица делумно ќе се одржува во зима

Граѓаните ја поздравуваат најавата на „Македонија пат“ за одржување на патниот правец до Корита, што ќе овозможи тие непречено да го посетуваат ова популарно рекреативно место и во зима, додека службите за спасување на непристапни терени предупредуваат на внимателност.

- И понатаму сметам дека тој пат не е безбеден во зима. Не е проблем чистењето туку одржување на патот по сите стандарди, одмрзнување на подлогата, банкини, ограда и соодветна сигнализација, бидејќи тој пат на таа надмораска висина многу често замрзнува и да нема снег и е деликатен за одржување, вели Антонио Додевски од Службата за спасување при Црвениот крст Охрид.   

Тој истакна дека благодарение на микроклимата патот до Корита во зима е прооден во најголем дел и дека сп одржувањето ќе се подобри безбедноста уште повеќе, но ги предупредува граѓаните да бидат особено внимателни затоа што на овој патен правец честа е појавата на голомразица.

OhridNews

29.10.2011 12:30 Прочитана е : 201 пат

© 2011 Ohridnews.com
http://ohridnews.com/index.php?mod=1&kat=4&id=35695

Ќе одржуваме 9 од вкупно 18 километри во планнинскиот дел.

Edited by Тркало - 29-Oct-2011 at 12:56
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 29-Oct-2011 at 13:28


За момент се понадевав дека зимава ќе може да се вози до видиковецот „Баба“. Погледот од таму го одзема здивот, би било магично да се посети кога регионот е под снег.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 01-Nov-2011 at 18:44
Регионални и магистрални патишта кои досега требаше да бидат реконструирани и пуштени во употреба:

Рок: јуни 2011

1. Ресен - Маркова Нога, на потег од Р-505 Макази (М-5) – Долно Дупени (граница со Грција).
2. Прилеп – Македонски Брод
3. Струмица - Дојран (прочитав дека рокот е продолжен до октомври).

Рок: октомври 2011

4. Радовиш – Струмица
5. Ски Центар Кожуф - Гевгелија
6. Македонски Брод - Скопје

Знам дека оваа година се работеше на сите наведени правци и дека нивни делници се завршени како и дека поради ребалансот на Буџетот за 2011 некои се најверојатно стопирани. Она што ме интересира е дали барем дел од истите ќе бидат целосно реконструирани до крајот на оваа година?
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 01-Nov-2011 at 20:05
Во врска со патот Гевгелија-Кожуф, според сајтот на центарот, патот е веќе целосно асфалтиран.

Р112 е комплетно асфалтиран

Понеделник, 17 Октомври 2011

pat33

Новиот регионален пат Р112 е целосно асфалтиран, преостанува обележување, сигнализација   и поставување на еластичната ограда на одредени делници за да патот биде комплетно завршен.Повеќе информации ќе следуваат.

http://skikozuf.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=120%3A112-&catid=34%3Anovosti&Itemid=115&lang=mk
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 04-Nov-2011 at 18:46
Во Општина Штип во тек е разгледувањето на студијата за оцена на влијанието врз животната средина за изградбата на автопатот Миладиновце-Свети Николе-Штип, кој треба да биде во должина од околу 53 километри.
Сашка Богданова од Агенцијата за магистрални и регионални патишта вели дека во студијата за оцена врз животната средина е конастатирано дека изградбата на автопатот Миладиновце-Свети Николе-Штип ќе нема влијание врз животната средина и другите медиуми.

- Секако дека било која изградба на автопат не може да остане незабележана или незначајна во однос на животната средина. Но, овде станува збор за делница, која релативно е пријателски настроена кон животната средина, а од причина што финалната траса минува и ги избегнува сите можни влијание врз животната средина. Трасата поминува низ земјоделско земјиште кое е со низок квалитет, објаснува Богданова.

Таа додава дека Агенцијата за магистрални и регионални патишта забрзано работи на обезбедувањето на техничката документација за новиот автопат.

Со изградбата на автопатот во должина од 53 километри, градовите од Источна Македонија и Штип, како центар на регионот, ќе имаат посигурен и побрз транспорт на луѓето и на индустриските и земјоделски производи, оценуваат од Агенцијата.


http://www.time.mk/read/17b0858096/60159c24d8/index.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 09-Nov-2011 at 12:37

За пет години ниту километар нов автопат


Во Македонија петта година по ред има вкупно 911 километри магистрални патишта. Од нив, 826 километри се асфалтирани, додека 85 километри се земјени и непросечени

 
 
%20  

И стари возила и стари автопатишта

Ниту еден километар магистрален и регионален пат не бил изграден во изминативе пет години во Македонија, покажува најновиот извештај на Државниот завод за статистика за транспортот во земјава заклучно со 2010 година. Лани, како и во изминатите години во Македонија имало вкупно 911 километри магистрални патишта. Од нив, 826 километри се асфалтирани, додека 85 километри се земјени и непросечени. Интересно е што, за разлика од магистралните патишта, каде што состојбата не се променила, кај регионалните патишта има намалување на должината. Така, во 2006 година во земјава имало 3.830 километри регионални патишта, а лани 3.771 километар. Ваквата промена најверојатно се должи на промена на категоризацијата на одредена патна делница. Статистичките бројки покажуваат дека најголем напредок има во изградбата на локални патишта. Пред пет години во земјава имало 8.995 километри локални патишта, а лани оваа бројка пораснала на 9.252 километри. Сепак, над 4.000 километри од локалните патишта сé уште се земјени.

Во извештајот се дава и детална слика за тоа какви возила има на домашните патишта. Така, од вкупно 353.028 регистрирани патни и приклучни возила во 2010 година, повеќе од половината, односно 191.610 се произведени до 1997 година. Над 55.000, пак, се произведени од 1998 до 2000 година. Математиката покажува дека речиси 250.000 возила во земјава се постари од десет години. Според извештајот на ДЗС, лани во земјава биле купени само 5.693 нови возила. %20

%20


http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=11911917265&id=10&prilog=0&setIzdanie=22426
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2185
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 13-Nov-2011 at 09:56
Разгледана студијата за автопат Миладиновци - Свети Николе

Во општина Штип минатиот викенд беше разгледана студијата за оцена на влијание врз животна средина за проектот: Изградба на автопат Миладиновци - Свети Николе - Штип.

Согласно членовите 88 и 83 од Законот за животна средина и уредбата за определување на проекти и критериуми врз основа на кои се утврдува потребата за спроведување на постапка за оцена на влијание вез животна средина (Сл.Весник на РМ бр 74/2005) беше предвидено да биде разгледана студијата за оцена на влијание врз животна средина за проектот „Изградба на автопат Миладиновци - Свети Николе – Штип“.

Автопатот Миладиновце-Свети Николе-Штип, треба да биде долг околу 53 километри.

Сашка Богданова од Агенцијата за магистрални и регионални патишта кажа дека во студијата за оцена врз животната средина е конастатирано дека изградбата на автопатот Миладиновце-Свети Николе-Штип ќе нема влијание врз животната средина.

- Која било изградба на автопат не може да остане незабележана или незначајна во однос на животната средина, но овде станува збор за делница, која релативно е пријателски настроена кон животната средина, а од причина што финалната траса  минува и ги избегнува сите можни влијание врз животната средина. Трасата поминува низ земјоделско земјиште кое е со низок квалитет, објаснува Богданова.

Според неа, Агенцијата за магистрални и регионални патишта забрзано работи на обезбедувањето на техничката документација за новиот автопат. Со изградбата на автопатот градовите од Источна Македонија и Штип, како центар на регионот, ќе имаат посигурен и побрз транспорт на луѓето  и на индустриските и земјоделски производи.

http://www.stip.gov.mk/images/stories/11-2011-Novosti/studija-avtopat-Miladinovci-Sv.Nikole-07112011-1.jpg

http://www.stip.gov.mk/images/stories/11-2011-Novosti/studija-avtopat-Miladinovci-Sv.Nikole-07112011-2.jpg
http://www.stip.gov.mk/images/stories/11-2011-Novosti/studija-avtopat-Miladinovci-Sv.Nikole-07112011-3.jpg
http://www.stip.gov.mk
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 13-Nov-2011 at 13:44
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 16-Nov-2011 at 18:38

Нов асфалт на патот кон Миладиновци

http://img.plusinfo.mk/large_pics/2011/11/16/miladinovci_pat.jpg

Се санира локалниот пат во должина од 1000 метри на влезот во Миладиновци, општина Илинден.
- По асфалтирањето на овој локален пат, што е со широчина од шест метри, ќе следува обележување на коловозот со хоризонтална сообраќајна сигнализација и ќе се подобри безбедноста во сообраќајот-информираат од општината 
Парите за новиот асфалт за сообраќајницата се обезбедни од буџетот на општина Илинден.

Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 18-Nov-2011 at 13:25

Асфалтиран патот кон Хиподром


http://img.plusinfo.mk/large_pics/2011/11/18/pat%20za%20Hipodrom.JPG

Екипите на Градот Скопје и на ЈП „Улици и патишта“ изминативе денови го асфалтираа патот кон населбата Хиподром, од пругата во Маџари до спортскиот центар во Хиподром.
Патот е долг 1.100 метри, а широк 5,5 метри. Во текот на градежните работи беше отстранет стариот и оштетен асфалт, подлогата беше зајакната и беше нанесен нов асфалтен слој на површина од 6.050 квадратни метри. Од двете страни на сообраќајницата се оформени заштитни банкини од толчаник.
Градот Скопје за изградба на оваа делница потроши околу 4 милиони денари. Реконструкцијата на патот за Хиподром значително ќе ја зголеми безбедноста во сообраќајот на овој дел од градот.

Извор: +инфо



Edited by Danielbtmk - 18-Nov-2011 at 13:26
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 03-Dec-2011 at 00:50
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 23-Dec-2011 at 14:48

Задръстване на границата с Македония

23.12.2011 / 15:06

Десетки тирове останаха блокирани повече от 10 часа на граничния пункт Гюешево заради непочистения сняг от македонска страна.

Обстановката се усложняваше и от камион, който беше препречил пътя и затрудняваше движението на товарните камиони. По обяд пунктът беше разчистен и трафикът се възстанови.

Изнервени шофьори чакаха с часове в студа, при минусови температури, за да преминат на българска територия.

Шофьорите недоволстваха, че търпят финасови загуби и казваха, че не са тръгнали на път, за да спят в преспите.

От гранична полиция обясниха, че са били принудени да отбиват тежките камиони на временни пунктове, за да не пречат на движението на леките автомобили, докато пътят бъде почистен.

Гл. Инспектор Стоян Здравков, начанник ГПУ Гюешево:
- Въпросът е решен от 10,30 часа тази сутрин. Пропускателната способност е възстановена. Автомобилите се пропускат.

Преминаването през граничния пункт Гюешево обаче остана затруднено и колоните от чакащи тирове продължиха да се увеличават.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 25-Dec-2011 at 17:26
Завршена е реконструкцијата на регионалниот пат Прилеп-Македонски Брод,поточно до раскрсницата кај с.Суво Дол(каде што почнува легендарниот пат за Скопје преку ловиштето `Јасен`.Квалитетот на поставената асфалтна подлога е релативно квалитетно поставена(за наши услови),а посебно радува што ги нема повеќе оние дупки на прилепската страна на превојот `Барбарас`.Замерка е влезот во Прилеп кој е во очајна состојба,кој вероватно е под надлежност на градоначалникот,па ова е можност да се покаже кој ионака е доста фален по медиуми.Ако чита некој што е близок до него нека му го пренеси мислењето(барањето)



Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 25-Dec-2011 at 23:35
На кој дел од влезот на Прилеп мислиш поточно?
Ако мислиш на обиколницата што оди покрај Жито Прилеп што почнува овде 41°21'23.87"N 21°31'44.68"E и завршува овде 41°20'40.37"N 21°32'22.58"E... тогаш за таа улица е надлежно Министерството за Транспорт и Врски. За жал е во очајна состојба, и поради таа надлежност мислам и дека не е реконструирана одамна.
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.285 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.