build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 27-Sep-2012 at 21:21
Некој да не знае нешто во врска со оваа изјава на Груевски, дадена пред неколку дена?


Премиерот Никола Груевски денеска пред Бизнис заедницата објави дека очекува следната година да почне изградба на дел од автопатиштата, на патниот правец Гостивар-Кичево и Скопје - Блаце.


Пред членовите на стопанските комори во државата, Груевски го презентира резервниот план кон кој пристапи Владата по неможноста да се најде концесионер за изградба на автопатиштата заради малиот број автомобили кои просечно се движат низ нив и неодобрувањето кредити од меѓународните банки на заинтересираните концесионери.

Оттогаш, истакна Груевски, преминавме на резервниот план и моментно сме концентрирани на две работи, подготовка да се понудат за концесија два нови патни правци за автопати за кои имаме сигнал дека би се добила поддршка.

- Тоа се патните правци Гостивар-Кичево и Скопје-Блаце. За останатите почнавме разговори за кредити и за изнаоѓање други начини за финансирање, рече Груевски и додаде оти се надева дека во наредните три, четири месеци Владата ќе ги има прелиминарните резултати од тој обид. Доколку, најави, оваа операција заврши успешно, извесно е да се очекува дека барем дел од овие автопати ќе почнат да се градат во 2013 година.

- Засега од првичните разговори сме оптимисти, но сепак треба да се заврши целиот процес за да видиме дали ќе успееме во оваа замисла, нагласи премиерот.

Пред претставници на голем број големи извозни компании и мали и средни фирми, кои се организирани преку коморите во државата, македонскиот премиер се осврна  меѓу другото на досегашните реформи и проекти на Владата. Од доаѓањето на власт во 2006 година, укажа премиерот новите економски политики на Владата што се спроведуваат веќе шест години внеле многу промени.

- Овие нови политики внесоа многу промени во економијата, решија многу проблеми и создадоа многу подобри услови за бизнис. Се разбира има многу уште работи кои треба да се подобрат и проблеми кои треба да се решат, а предизвиците на оваа должничка рецесија дополнително ги потенцираа дел од преостанатите слабости кои постојат и на кои ќе останеме фокусирани и посветени во периодот пред нас, рече Груевски.

http://kurir.mk/makedonija/vesti/85571-Izgradbata-na-avtopatistata-zapocnuva-vo-2013-ta


Сега моето мислење!
Без излишно навлегување во политиката, но мислам дека владеењето на оваа влада донесе комплетно фијаско во инфраструктурата, особено во патната. За тоа говори и фактот што веќе воопшто не се зборува за изградба на автопати во Македонија, тема која во соседните земји и број еден!

Целиот овој процес на изградба на автопати е обвиткан во магла и тешка мизерија. Се започна со налудничавата идеа за давање на секој патен правец во државава под концесија за изградба на автопат, за кое се разбира не се јави никаков интерес. Подоцна, повторно лош обид за концесионирање, овој пат на поскромен дел делници. И повторно без интерес! Прашувам затоа зошто повторно инсистирање на изградба на автопатиштата под концесии, особено кога станува збор не за цели автопати (од Скопје до Охрид и Ќафасан нпр.) туку само за делници како Гостивар - Кичево? Она што најмногу ме нервира е тоталната нетранспарентност и општествена дискусија околу најголемите инфраструктурни приоритети - автопатите. Зошто одлуките се носат во Владата и потоа само се соопштуваат на јавноста? Дел од работите што мислам дека се исклучително контрадикторни и контрапродуктивни:

-мислам дека на евентуалниот иден концесионер во пакет за толку мали делници ала Гостивар-Кичево (26км), ќе му се даде веќе изградената Скопје-Гостивар (70км), а ништо чудно тоа да се случи и за Скопје-Блаце (во тој случај Обиколницата).

-второ велат нема сретства од страна (во што јас лично не верувам). Зошто тогаш не се обезбеди ненаменски кредит (како оној од 400 милиони долари од Светската банка, кој се спука во најсомнителни околности на популистички пензии и споменици), пари кои би ги вложила државата во овие автопати и би се избегнало концесионирањето или одтуѓувањето на постоечки наши делници? Исто така процесот на концесија во држави кои имаат исклучително слаби институции за контрола и надзор како нашава, е многу проблематичен.

-како што кажав овие делници се кратки и мислам дека не би смеело да претставува проблем државата сама да ги изгради во рок од 3 години (не повеќе од 200 милиони евра се потреби за овие два дела)!

-како тоа мислиме ние да започнуваме изградба на автопати, за кои немаме проекти и тоа веќе следната година? Не е ли ова голем балон? Каква е состојбата за овие делници, има ли барем идејни, ако веќе нема технички проекти?

За крај ќе кажам дека сум апсолутно против давање на вакви трошки делници на концесија (ако веќе тоа го правиме, нека да годадеме цел Скопје-Ќафасан, па барем да видиме навистина ќар - инвеститорот да изгради барем 100 нови километри автопат). Во ваков случај според мене е далеку подобро да не се прави ништо, отколку концесија на кратки делници, што е тотален преседан во меѓународни рамки! Овие се толку неспособни во сферата на инфраструктурата, што сме присилени да кажеме подобро не правете ништо, подобро да возиме по разлупаните патишта, отколку да ја влошат состојбата.


Edited by Cloverstack - 29-Sep-2012 at 20:48
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 27-Sep-2012 at 22:03
за патната мрежа можам да кажам тоа што го знам за патиштата кои водат до и од мојот град Кичево.

Регионалниот пат Кичево-Прилеп е целосно реконструиран од М.Брод до прилеп со поставување на комплетно нов слој, из нам дека досега се немаше интервенирано никогаш,барем нешто посериозно.
(имам постирано слики)

регионалниот пат Кичево-Битола-извршено е комплетно пополнување на дупките,и тоа целосно,некаде со поголеми закрпи,и да напоменам дека е првата БИЛО КАКВА ИНТЕРВЕНЦИЈА ОД ИЗГРАДБАТА ВО 1977 Г.Значи досега без обзир колкава била дупката на патот,никогаш не била закрпена.останати се неравнините такви како што биле.

Маг.пат Кичево-Гостивар-извршено е темелно закрпување со темелно гребење на горниот слој на поголеми парцели,а кај с.Колари поставен е целосно нов слој од неколку км,СО ЛОШ КВАЛИТЕТ

Маг.пат Кичево-охрид-НЕМА НИКАКВИ ЗАХВАТИ на оваа делница

локалниот пат Кичево-Кнежински манастир-прошире за по едно метро од двете страни и поставен нов слој на асфалт(имам постирано слики)
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 27-Sep-2012 at 22:50
Andrej_LJ,
postavi mnogu umni prasanja koj za zal nema koj (od vlasta mislam) da ti gi odgovori. Koncesioner za avtopatistata ke najdat na 31. februari. I sam rece premierot vo sto bil problemot, nemalo dovolno vozila na makedonskite avtopatista (mene bi mi bilo sram javno da soopstam vakva informacija). A se zaprasal li zosto nema dovolno avtomobili? Go slusam ovie denovi kako gordo izjavuva deka za 6 godini izgradile i rekonstruktuitale 400km lokalni patista (po 3-4 metri siroki so tenok sloj i bez bankina). Toa se 66,6km godisno ili 5,5km mesecno. Ete tolku gradi nasata vlada 5,5km selski pat mesecno.
Vo istocna Makedonija osven Kuklis-Bansko (nekolku km pomegu dve strumicki sela) koi tie go vikaat magistralen pat, i delnicata od 10km pomegu Radovis i Strumica koja uste ne e gotova, nisto ne e cepnato. Skoro ja vozev istocna Makedonija i se si e kako sto si bilo lani, negde duri i poloso (zboruvam za magistrali). Da ne spomnuvam deka Stavrevski veti ekspresen pat Stip-Strumica.
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 28-Sep-2012 at 11:42
Стварно од каде излезе сега ова за автопат Гостивар-Кичево и Скопје-Блаце.



...а ми текна.В година има локални избори.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 28-Sep-2012 at 15:10
Originally posted by Andrej_LJ

мали делници ала Гостивар-Кичево (26км)


53 km.

А точно ова, проекти за градба никаде И друго, зошто од Кичево до Охрид не го продолжат иако е далеку полесен терен за градба?И ете ако е полесен нека го почнат прво тој дел, па после Ки - Гв, битно е да скратат времетраење и да подобрат услови на патување.

Зошто луѓето и економијата да се жртви на политички игри од две страни?Пред некој ден го слушав муабетов од член на една партија...ако ни е ок градоначалникот после Март 2013, ќе продолжуваме до Охрид.Само под претпоставка и да се случила првата промена, за втората воопшто не сум сигурен дека би била.За жал.

Edited by Тркало - 28-Sep-2012 at 15:11
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 28-Sep-2012 at 18:20
Делницата Кичево-Охрид е проектирана на многу тежок терен,линијата е качена високо на стрмна планина(кога ќе се вози од Кичево за Охрид,десно над магистралата во планината),има голем мост кај с.Кленоец, и вероватно ќе биде многу скапа делница.

Ако се додаде дека во случај ако се изгради прво оваа делница,тогаш кога ќе се вози од Скопје за Охрид,се вози до Гостивар по автопат,па после тоа до Кичево на многу лоша магистрала,па после тоа повторно по автопат,што според мене е нелогично,а вероватно и за некој што прв пат би ја возел делницата.ќе се крсти што сме правеле

Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 28-Sep-2012 at 19:05
Originally posted by gjoko

Делницата Кичево-Охрид е проектирана на многу тежок терен,линијата е качена високо на стрмна планина(кога ќе се вози од Кичево за Охрид,десно над магистралата во планината),има голем мост кај с.Кленоец, и вероватно ќе биде многу скапа делница.

Ако се додаде дека во случај ако се изгради прво оваа делница,тогаш кога ќе се вози од Скопје за Охрид,се вози до Гостивар по автопат,па после тоа до Кичево на многу лоша магистрала,па после тоа повторно по автопат,што според мене е нелогично,а вероватно и за некој што прв пат би ја возел делницата.ќе се крсти што сме правеле



Знам за планов, сеедно како е, битно да изградат нешто и еднаш ако одат да одат до крај да завршат некоја работа.20 години е тргни застани со се кај нас и било каква инфраструктурна градба е реално изненадување, а не очекување.

Во врска со делов над Извор и Кленоец, прво не знам зошто толку високо да е кренат патот, пак потешкотии место олеснување на теренот...
за истиот дел ова го имам слушано можда десетина години наназад, а и наводно за некакво вештачко езеро на тој дел и кон с.Ехлоец, мислам дека имаше излезено и на форумов некоја таква карта...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 28-Sep-2012 at 19:19
јас имам слушано за следната варијанта,со брана одма над с.Подвис,и поради тоа мора да се крева патот горе



Edited by gjoko - 28-Sep-2012 at 19:20
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 30-Sep-2012 at 01:07
Изгледа подобро си информиран,многу поверојатно е да е втората варијанта, логично да е по течението на Треска ... ама добро дел луѓе со свои желби
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 30-Sep-2012 at 10:32
мал град сме(релативно) и било каква информација може одма да се добие,само да се праша еден- двајца ,а плус градоначалникот е редовно низ град,е муабетџија човек,и све се дознава,нормално тоа што смее да се дознае.

интересна анедгота за предвидениот автопат Кичево-Гостивар:неколку луѓе од кај селата Зајас-Колари уште пред неколку години купија пола од расадите во расадникот над Кичево со цел да се посадат на трасата каде ќе поминува автопатот,и после кога ќе се обештетуваат за експроприраното земјиште,да добијат пари покрај за земјата и пари за шума по стебло.паметно.

истата финта некои ја користеа кога се прошируваше рудникот за лигнит кај с.Осломеј
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 30-Sep-2012 at 21:38
локалниот пат за Кнежинскиот манастир Св Ѓорѓија е завршен до под манастирот,треба да се доизгради уште делница од околу 300 м.ширината на патот е значително проширена и сега слободно можат да се разминат два аута чак и два автобуси кои последно време ги има све повеќе кај манастирот



а вака изгледа делницата која е сеуште нереконструирана,кога ќе се заврши незнам

Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 10-Oct-2012 at 18:21
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 207
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 10-Oct-2012 at 22:11
Овие замислените автопатишта до 2025 година ако ги изградат успех е.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #534 Posted: 27-Nov-2012 at 19:58

Ќе се градат автопати и магистрали
Вторник, 27 Ноември 2012 13:59

Изградба на автопатска делница Миладиновци - Штип и надградба на патната делница Штип - Кочани, како и изградба на автопат Кичево - Охрид и на патот Охрид - Св. Наум, се приоритетни инфраструктурни проекти за македонската Влада што треба да ги реализира преку соработка и поддршка со Владата на Народна Република Кина.



Меѓудржавниот договор денеска во Скопје го потпишаа министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и кинескиот амбасадор во Скопје Цуј Џивеи.

- Со Договорот се дава приоритет на изградбата на инфраструктурните проекти, односно патна и железничка мрежа, мостови, електроенергетски и телекомуникациски објекти и активно се охрабрува соработка помеѓу банките и компаниите во двете држави со цел непрекината и успешна соработка, рече министерот Јанакиески по потпишувањето на договорот.

Според него, паралелно ќе се работи на изградбата на сите планирани делници, но најбргу може да се почне со автопатот Миладиновци - Штип за кој веќе е изготвен финален проект и е почнат процес за експропријација. На ниво на автопат ќе биде и патот Кичево - Охрид, за кој исто така веќе се изготвени проекти, а за патот Охрид - Св. Наум Агенцијата за државни патишта во наредните две години треба да изготви проектна документација.

За финансирање на делниците се планира да се искористат дел од 10 милијарди евра што ги најави кинеската Влада за развој на Југоисточна Европа, со кредитирање преку кинеската Експорт импорт банка. Динамиката и димензионирањето на тие проекти, според Јанакиески, ќе биде согласно Стратегијата за надворешниот долг на Република Македонија.

- Моментно Владата на НР Кина најави дека имаат на располагање 10 милијарди евра наменети за развој на земјите од Југоисточна Европа, но можеби во иднина ќе има и други можности за развој на инфарструктурата. За патот Миладиновци - Штип нашата тенденција е да искористиме дел од тие 10 милијарди евра, а во иднина можеби ќе има и други поповолни линии или друг начин на финансирање. Во конкретниот случај за тие 10 милијарди евра се работи за многу поволно кредитирање од кинеската Ексим банка, појасни Јанакиески.

Владата, укажа, сака да се реализираат сите приорити, но мора да се исполнат сите услови согласно Стратегијата за надворешниот долг, капацитетот на двете држави и сите останати мерки што ќе бидат преземени во иднина.

- Како држава се уште сме во границата на ниско задолжени земји, но сепак треба да се почитува Статегијата за надворешниот долг во РМ при евентуални кредити за изградба на инфраструктурата. Но, овие проекти се наш приоритет и во соработка со Министерството за финансии и вицепремиерот за економски прашања Владимир Пешевски ќе утврдиме динамика, бидејќи паралелно Министерството за транспорт и врски со Министерството за финансии работи и на обезбедување средства за изградба на Коридорот 8 кон Бугарија и за гасификацискиот систем, појасни Јанакиески.

Кинескиот амбасадор во Скопје оцени дека договорот е резултат на долги подготовки и разговори помеѓу двете влади и претставува можност за продлабочување на соработката.

Договорот за соработка, меѓу другото, опфаќа и техничка помош од експерти, професионалци специјализирани за обука на домашни лица за изработка на развојни планови и други работи поврзани со инфраструктурните проекти, одржување тренинг курсеви, набавка на машини, опрема и материјали, размена на искуства за сигнализација и интегрирани системи.




http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/93501-Ke-se-gradat-avtopati-i-magistrali

Edited by mr bombastic - 27-Nov-2012 at 20:12
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2084
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #535 Posted: 28-Nov-2012 at 01:42
Ако може некој да ми објасни зошто се вика "Миладиновцки-Штип", а не "Велес-Штип"?
Миладиновци е село веднаш до аеродромот Александар Велики, а автопат од таму до Велес има и ми нема логика називот. Тоа е како да речеме Скопје-Кичево, а всушност е Гостивар-Кичево.
Или се работи за комплетно нов автопат, а не доградба на постоечкиот пат Велес-Штип?

Благодарам на одговорот

Edited by alexsend - 28-Nov-2012 at 01:43
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #536 Posted: 28-Nov-2012 at 02:29
Нов, директен автопат Скопје-Св.Николе-Штип.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #537 Posted: 20-Jan-2013 at 12:36
Владата ќе гради над 140 патишта
Недела, 20 Јануари 2013 12:15

Со владината Програма за изградба и реконструкција на патишта за 2013 година се предвидува да бидат изградени 133 локални патишта во вкупна должина од 162 километри за кои ќе бидат одвоени 17 милиони евра. Воедно ќе бидат изградени 11 регионални патишта во должина од 16 километри, а кои ќе чинат 30 милиони евра.


Како што информираше владиниот портпарол Александар Ѓорѓиев за 2013 година за изградба и реконструкција на патиштата, Владата ќе одвои околу 100 милиони евра.

-Програмата е реална и остварслива и во изминатите три години 96% од истата е реализирана. Инвестирано е во сите региони без разлика на етничка и партиска припадност. Покрај граѓаните корист од изградбата на патиштата ќе има и градежниот и транспортниот сектор, а ќе се обезбедат и повеќе работни места, посочи Ѓорѓиев.

Реализацијата на изградбата на овие патишта ќе се изврши во три дела. Во првиот дел е предвидено да бидат изградени 23 патишта во 22 општини во вкупна должина од 36 километри за што ќе се одвојат 4,7 милини евра.

Во вториот дел 30 патишта ќе бидат изградени со вкупна должина од 40 километри кои ќе чинат 5,9 милиони евра.

Осумдесет локални патишта во должина од 84 километри ќе бидат изградени во 60 општини во рамки на третиот дел за кој ќе се одвојат 6 милиони евра.

Со Програмата е предвидена изградба и на дополнителни патни правци со должина од 70 километри. За оваа година е предвидена и модернизација на патниот правец Велес-Кадрифаково кој беше еден од црните точки во земјава.

Курир
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #538 Posted: 20-Jan-2013 at 13:17
Не дека не треба да се реконстуира (прошири и ублажи) патот Велес-Штип бидејќи тој е директна врска на Источна Македонија со сета останата земја, но мислам дека треба барем паралелно да се работи на итна изградба на автопатот Штип-Миладиновци (Скопје). Ако нема сретства за двата паралелно, јас би дал приоритет на автопатот. Ретко која делница во Македонија доведува до толкаво скратување на километрите. И да не се лажеме, скоро цела Македонија е Скопје и затоа е најважно поврзување на Истокот со главниот град. 

Edited by Andrej_LJ - 20-Jan-2013 at 13:18
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #539 Posted: 20-Jan-2013 at 13:39

Patot Veles-Stip e katastrofa i mora sega i vednas da se rekonstruira!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #540 Posted: 20-Jan-2013 at 14:14
Originally posted by gjoko

Владата ќе гради над 140 патишта
Недела, 20 Јануари 2013 12:15

Со владината Програма за изградба и реконструкција на патишта за 2013 година се предвидува да бидат изградени 133 локални патишта во вкупна должина од 162 километри за кои ќе бидат одвоени 17 милиони евра. Воедно ќе бидат изградени 11 регионални патишта во должина од 16 километри, а кои ќе чинат 30 милиони евра.


Како што информираше владиниот портпарол Александар Ѓорѓиев за 2013 година за изградба и реконструкција на патиштата, Владата ќе одвои околу 100 милиони евра.

-Програмата е реална и остварслива и во изминатите три години 96% од истата е реализирана. Инвестирано е во сите региони без разлика на етничка и партиска припадност. Покрај граѓаните корист од изградбата на патиштата ќе има и градежниот и транспортниот сектор, а ќе се обезбедат и повеќе работни места, посочи Ѓорѓиев.

Реализацијата на изградбата на овие патишта ќе се изврши во три дела. Во првиот дел е предвидено да бидат изградени 23 патишта во 22 општини во вкупна должина од 36 километри за што ќе се одвојат 4,7 милини евра.

Во вториот дел 30 патишта ќе бидат изградени со вкупна должина од 40 километри кои ќе чинат 5,9 милиони евра.

Осумдесет локални патишта во должина од 84 километри ќе бидат изградени во 60 општини во рамки на третиот дел за кој ќе се одвојат 6 милиони евра.

Со Програмата е предвидена изградба и на дополнителни патни правци со должина од 70 километри. За оваа година е предвидена и модернизација на патниот правец Велес-Кадрифаково кој беше еден од црните точки во земјава.

Курир
Malku se!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.254 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.