build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 20-Jan-2013 at 18:19
Originally posted by Andrej_LJ

Ретко која делница во Македонија доведува до толкаво скратување на километрите. И да не се лажеме, скоро цела Македонија е Скопје и затоа е најважно поврзување на Истокот со главниот град. 
Претпоставувам мислиш на скреатување на километрите помеѓу Скопје и Штип (и последувателно сите други врзани дестинации). Мислам дека си во заблуда околу обемот на кратење со варијантата Скопје - Миладиновци - Свети Николе - Штип, наспроти Скопје - Петровец - Велес (Отовица) - Штип. За жал нема свежи и прецизни податоци за да може да направиме точна споредба, но еве еден интересен текст што го имам архивирано од 2007 година (кога веќе сериозно почна да се труби дека ќе се градел автопат до Штип преку Миладиновци), кога за разлика од сега, сеуште се одвиваше некаква стручна јавна дебата за вакви исклучително битни прашања.


09.12.2007, 15:45

Патна врска на источна Македонија со Скопје

М-р Љубомир Тодоровски, градежен инженер, Скопје

За поврзување на источна Македонија со Скопје, покрај постојната патна врска преку Велес, подолго време се инсистира за изградба на патна врска преку Свети Николе. На надлежните од општините од источна Македонија како најзаинтересирани, им се давани податоци дека патната врска преку Свети Николе во споредба со врската преку Велес ќе била покуса за повеќе од 20 километри, што е апсурд. Ваков податок е искажан и во дел од печатот.

Меѓутоа, вистинската состојба е многу поразлична. Имено, должината од клучката „Кадрифаково“ до клучката „Хиподром“ (како заеднички за сите варијанти), сега по постојниот пат изнесува 63,63 км. Со изградбата на делот од клучката „Младост“ („Отовица“) до клучката „Кадрифаково“, за која постои техничка документација и која требаше да има приоритет пред поодамна изградената трета лента Велес - Велешко Брдо, и со реконструкцијата на делот Каратманово - Кадрифаково што е неминовно, оваа должина ќе изнесува 56,60 км.

За делницата од Свети Николе до Миладиновци е изработена техничка документација, а должината изнесува 33 километри, односно вкупната должина од Кадрифаково до Хиподром ќе изнесува 55,54 км. Оваа разлика не е повеќе од 20 километри, туку е само еден километар. Ако се има предвид дека превалецот кај месноста „Кула“ (врска преку Велес) е со кота 476 м, а превалецот помеѓу с. Малино и с. Сушица (врска преку Свети Николе) е со кота 600 м, не само што се компензира разликата, но по однос на должината врската преку Велес станува поповолна.

Како друга можна врска од Свети Николе кон Скопје е разгледувана варијантата Свети Николе - Џидимирци (или Крушје) - Катланово. И оваа варијанта е со иста вкупна должина и со слични релјефни услови, но за изградба делот е покус за околу шест километри.

Делницата Кадрифаково - Велес (клучка „Отовица“) е со значително поголем приоритет од врската Свети Николе - Миладиновци или Свети Николе - Катланово, бидејќи, како што е напомнато, се обезбедува практично иста должина, а релјефните услови овозможуваат со помали инвестиции да се изгради пат со подобри технички елементи.

Со изградбата на делницата Кадрифаково - клучка „Отовица“ и со продолжување со изградбата на започнатиот и запоставениот (за сметка на ниту технички ниту економски и оправдана градба на трета лента на патот Градско- Прилеп), пат Велес - Прилеп, се обезбедува најповолна патна врска на источна Македонија и кон Скопје и кон западна Македонија.

Треба да се истакне дека само на градот Свети Николе и на населбите северно од Овче Поле, врската преку Велес им е подолга за околу 20 километри отколку преку Миладиновци или преку Катланово. За да се подобри врската на Свети Николе со Скопје, треба за изградба да се избере поповолната од овие две варијанти, со технички елементи што ќе одговараат на сообраќајните потреби.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=ED937DA519089B47B4CC5F970524E2A3


Е сега со оглед дека прашањето е покомплексно отколку само километражата, не сум целосно против трасата преку Миладиновци на сметка на онаа преку Отовица. На пример една од предностите на првата е токму попатното поврзување на Свети Николе, како и цела една отсечена област северозападно од Свети Николе. И таквите прашања треба да се предмет на сериозна и длабока анализа, ама не на мистериозна политичка одлука која никаде не е образложена ниту со неколку реченици.

А ако сакаме нов пат по сосема нова траса примарно ради кратење на километри, тогаш Велес - Прилеп преку Бабуна на пример прави навистина огромно кратење помеѓу редица многу битни парови на градови, пред се Скопје со Прилеп и Битола.




Edited by Cloverstack - 20-Jan-2013 at 18:21
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 20-Jan-2013 at 18:59
Само што мислам дека итен приоритет е заживување на Источна Македонија која се повеќе станува економски активна, од друга страна пак се соочува со големо иселување. Практично во цела Источна нема ниту еден нормален пат, камо ли автопат. Затоа сметам дека изградба на автопат (било преку Велес или директен до Скопје бидејќи и двете имаат свои поволности) треба да е апсолутен приоритет. Потоа тој би можел да се продолжи кон Кочани и Струмица.

Но мислам дека има некаква грешка. Според ВиаМишелин Ск-Ве-Шт е 93 километри.
Според моето горе-долу прецизно мерење на ГЗ излегува дека делот Миладиновци-Штип е 51 километар (заедно со околу 15 километри Кардифаково-Штип). Еве и да имам некаква грешка стави ги 60 километри (што е прилично многу бидејќи автопат сече а не врти), заедно со околу 20те км до Миладиновци пак излегува заштедување од 10-15 километри.

Како и да е мислата ми беше дека треба под итно да се работи на поврзување на Штип со автопат (а со тоа и на Струмица, Радовиш, Кочани...) дали преку Велес или Миладиновци тоа нека одлучат други. Евентуална реконструкција на Велес-Штип особено ако прават "експресен пат" каков што планираа да прават кон Прилеп ќе го погреба целиот источен регион за децении напред и нема да видиме нормално поврзување (дел на државата кој покрај патишта, нема ни железници ни аеродроми како Скопје, Западна или Пелагонија).


Edited by Andrej_LJ - 20-Jan-2013 at 19:00
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 20-Jan-2013 at 20:59


"Andrej_LJ", ne sum bas ubeden vo tvojata analiza. Prvo, Veles-Stip treba vednas da se rekonstruira, bidejki e mnogu koristen a se naoga vo katastrofalna sostojba. Vtoro, avtopat do Stip za mene seuste e samo predizborno vetuvanje, a i da ne e dodeka se izgradi ke pominat sigurno uste 5-6 godini a dotogas Veles-Stip ke ostane glavna soobrakajnica za povrzuvanje na istocna Makedonija so centralata. Treto, Najaktiven ekonomski region vo istocna Makedonija e Strumica, koja od site strani e povrzana so losa patna infrastruktura. Strumica, vo koja se vrtat ogromni sumu na pari, od Avtopatot E75 e oddalecena nekoi 23-24km (vozdusna linija) a nema nikakov pristap do nego, sto e totalna utka na site makedonski vladi.

Znaci da podvlecam: Prioritet treba da bide rekonstrukcija na Stip-Veles, Stip-Strumica-bugarska granica i gradenje nov pat, Strumica-E75. Ako finansiski imame sila, paralelno neka se gradi i avtopatot Miladinovci-Stip, no cisto se somnevam deka ovoj avtopat ke se izgradi do 2020g.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 20-Jan-2013 at 21:12
Originally posted by Andrej_LJ

Само што мислам дека итен приоритет е заживување на Источна Македонија која се повеќе станува економски активна, од друга страна пак се соочува со големо иселување. Практично во цела Источна нема ниту еден нормален пат, камо ли автопат.

1. Со исклучок на Струмица, не гледам дека источна Македонија се истакнува во однос на тоа со колкаво темпо расне економската активност, во однос на остатокот од државата.
2. Иселувањето е жалосен факт за целата држава, а дали во источна Македонија е значително или воопшто поизразено од другите региони, без сериозни податоци (какви што е факт дека нема) можеме само да нагаѓаме и да подлегнуваме на паушалните проценки на некакви си „новинари“.
3. Патната инфраструктура е во катастрофална состојба во цела Македонија. Ако исклучиме 2-3 понови автопатски делници, каде во државава мислиш дека патната инфраструктура е подобра од онаа во Источна Македонија? Всушност јас би рекол дека толку оплакуваниот пат помеѓу Штип и Радовиш и патот помеѓу Радовиш и Струмица (со искчучок на фамозните 10 километри коцка, каде еве конечно привршува изградбата на новиот пат) на пример се во најдобра состојба од сите магистрални патишта во државава.



Originally posted by Andrej_LJ

Според ВиаМишелин Ск-Ве-Шт е 93 километри.
Според податоците на АМСМ растојанието е 91 километар. Тоа е во подолгиот правец со користење на стариот автопрат Катланово - Велес, а во обратен правец по новата (во случајов порелевантна) траса на автопатот е ~5 километри пократко.

Исто така треба да се земе во предвид скратувањето што ќе се добие преку Отовица, што е ~3 километри.

Значи за потреби на планирањето, Ск-Ве-Шт преку Отовица би требале да го рачунаме ~81 километар.

BTW магистерот Тодоровски ги рачуна растојанијата од клучката Хиподром до клучката Кадрифаково (затоа што тоа е делот што се разликува помеѓу двете варијанти) и затоа бројките се поинакви, а не дека му се неточни.



Originally posted by Andrej_LJ

Според моето горе-долу прецизно мерење на ГЗ излегува дека делот Миладиновци-Штип е 51 километар (заедно со околу 15 километри Кардифаково-Штип). Еве и да имам некаква грешка стави ги 60 километри (што е прилично многу бидејќи автопат сече а не врти), заедно со околу 20те км до Миладиновци пак излегува заштедување од 10-15 километри.
За жал немаме мапа на трасата за да направиме прецизно мерење и во моментов можеме само да направиме приближна проценка. Но сепак мислам дека 51 километар е нереална проценка, затоа што директната воздушна линија изнесува 50 километри. Иако трасата може да помине релативно директно, сепак има доста ридест терен и плус треба да се заобиколи Свети Николе, па ако веќе нагаѓаме, мислам дека треба да се додадат барем уште 2-3 километри. Значи на крај кратењето со оваа траса наспроти онаа преку Отовица би испаднало значително помало отколку што се труби по медиумите, и извесно е дека всушност се работи за едноцифрена бројка изразена во километри. Кратењето што би го обезбедил патот преку Бабуна е значително поголемо (ако е точна една мапа која ја имам, се работи за кратење од 17 километри).



Originally posted by Andrej_LJ

Како и да е мислата ми беше дека треба под итно да се работи на поврзување на Штип со автопат (а со тоа и на Струмица, Радовиш, Кочани...)
И со патот преку Бабуна не добива само Прилеп, туку добиваат и Битола, Крушево, Демир Хисар, Македонски Брод, Ресен...


Сето ова што го пишувам на темава е со цел повеќе да се разјасни ситуацијата. Не се работи за некакви мои зацементирани ставови во однос на тоа дали е поправилно автопат кон Штип да се гради преку Миладиновци или преку Отовица, ниту дали патот преку Бабуна кон Прилеп треба да биде приоритетен наспроти автопат кон Штип. Со овие штури податоци со кои располагаме реално не можеме да се впуштиме во дефинитивна анализа. Затоа би сакал конечно институциите да излезат со некакви податоци и информации, како и со образложение во врска со крупните одлуки кои се носат, наместо да се однесуваат како овие работи да се нечија семејна тајна (или уште полошо да се кројат инфраструктурни планови базирани на паушални политички одлуки).


Edited by Cloverstack - 20-Jan-2013 at 21:34
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 20-Jan-2013 at 21:26
Imam cuvstvo deka Stip so sila se pravi centar na istocna Makedonija. Osven po geografskata polozba, Stip po nitu eden drug parametar ne e centar na istocna Makedonija, tuku eden od najsiromasnite makedonski gradovi, vo koj osven tekstilna industrija nema nisto drugo. "Cloverstack" e totalno vo pravo koga ja posocuva samo Strumica vo delot na ekonomskiot razvoj. Iseluvanjeto e normalna pojava, no za mene i pozitivna pojava. Npr. Strumickiot region bez iseluvanjata ima okolu 120.000 ziteli. Negde okolu 20.000 ziteli se iseleni (podatok od popisot pred 10 godini), no site iselenici godisno trosat barem 3-4000 evra vo rodniot kraj, taka sto ova e pozitivna pojava, bidejki se smeta za izvoz na rabotna sila.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 15-Feb-2013 at 22:39
Сакам да прашам нешто.

На википедија и на уште неколку страни каде што има информации за Македонија (некој државни страни на Америка и ЕУ) ги пишува старите ограничувања за Македонија на пример за автопат 120км/ч , магистрален пат 100км/ч и регионални патни правци 80км/ч но колку јас што знам пред некоја година (мислам дека 2010 ако не се лажам) овие правила беа изменети и брзините изнесуваат 130, 110, 90км/ч соодветно но никаде неможев да најдам во официјални закони на Министерство за транспорт и врски.
Со сигурност знам дека се сменети бидејќи на новите тестови за полагање се овие пропишани брзини.

Може ли некој да ми даде некој официјален линк од министерства или вест за оваа информација.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 15-Feb-2013 at 23:17
На знаците на влез во Македонија (кои се релативно нови) вика дека официјалната генерална пропишана брзина на автопатите е 120 км/час. Исто така има поставено нови знаци кај ОКТА на кои стои 120 километри (тие се од оваа година). А се ми се чини дека и кај нас некаде сум видел 130 знак, но немам слика со потврда.
Така што е турли-тава: веројатно донесено на хартија, а не спроведено во пракса.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 15-Feb-2013 at 23:32
Па така некако изгледа ,најголемиот проблем е што ги прегледав измените на законите за јавен сообраќај на страната на министерството и на официјалниот документ (закон) датумот стои дека е од 2007 и брзините старите ,а во измените никаде не најдов информација. А знам јас кога полагав тестови уште пред 2-3 години на тестовите имаше прашање која е дозволената брзина на меѓународен патен правец во Македонија и одговорот беше 130км/ч а и истово прашање слушнав дека го имало и на новиот тест.
Каша попара е се..
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 16-Feb-2013 at 11:15
Катастрофа сме, имаме патишта со брзински ограничувања непроменети последниве 20-30 години. Исти ограничувања како во времето кога ABS, ESP и ред други технологии кои денес се да не речам стандардни беа мисловна иманка.
Јас разбирам дека патната мрежа ни е очајна но сепак ceteris paribus ако на тие патишта пред децении стоело ограничување пр.120 денес тоа мора да еволуира во барем 130. Сепак се рабето за неспоредливо поквалитетни и побезбедни возила од тоа време.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 16-Feb-2013 at 11:23
Абе баш дека е ceteris paribus (т.е. ништо друго непроменето) низ годините не сум баш сигурен дека треба да ги дигаме брзините. Со толку раскапани патишта тоа е ризична работа. По мое набљудување во Македонија се вози многу конзервативно, особено на автопатиштата, бидејќи реално незнаеш кога ќе налеташ на дупка, одрон или некое диво животно на автопат. Можам да кажам дека во споредба со Словенија, кај нас се вози многу побавно вон градовите, а внатре во градовите се вози многу побрзо и подиво.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 16-Feb-2013 at 13:33
Mozam da potvrdam, deka na granicniot premin Tabanovce ima nov znak, koj pokraj drugoto ja oznacuva i generalnata propisana brzina na avtopatite 130km/h. Istata signalizacija se zabelezuva i na noviot avtopat Tabanovce-Kumanovo. Od Kumanovo, pak, pak se vraka na 120km/h. Cudno...!
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 16-Feb-2013 at 13:52
Денко јас истово го забележав лани во Април на Табановце но не бев сигурен во себе затоа што се возев ноќе па викам да не ми се причинило.
На друго место немам видео знак 130км/ч но сепак таа табла е за цела Македонија односно за сите европски коридори.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 16-Feb-2013 at 13:55
На јавен пат надвор од населено место, возачот не смее со возилото да се движи со брзина поголема од 130 километри/час на автопат. На патот надвор од населено место, возачот не смее со возилото да се движи со брзина поголема од брзината определена со сообраќајниот знак поставен на патот.

Член 38 од Законот за безбедност на сообраќајот на патиштата (неофицијален пречистен текст, октомври 2012)
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 16-Feb-2013 at 14:10
Ај вака да биде попрегледно иначе благодарам ОЦБ.
стр.29
Член 38
(1) На јавен пат во населено место, возачот не смее со возилото да се
движи со брзина поголема од 60 километри/час, односно со брзина поголема
од брзината дозволена со поставениот сообраќаен знак за целото населено
место или за негов дел.
(2) По исклучок од ставот (1) на овој член, на јавен пат во населено место,
чии сообраќајно-технички елементи тоа го овозможуваат, може со сообраќаен
знак да се дозволи движење со возило и со брзина поголема од 60
километри/час.
(3) На јавен пат надвор од населено место, возачот не смее со возилото да
се движи со брзина поголема од:
- 130 километри/час на автопат;
- 110 километри/час на пат резервиран за сообраќај на моторни возила и
- 80 километри/час на други патишта.

(4) На патот надвор од населено место, возачот не смее со возилото да се
движи со брзина поголема од брзината определена со сообраќајниот знак
поставен на патот.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 16-Feb-2013 at 14:55
Originally posted by daci92

Денко јас истово го забележав лани во Април на Табановце но не бев сигурен во себе затоа што се возев ноќе па викам да не ми се причинило.На друго место немам видео знак 130км/ч но сепак таа табла е за цела Македонија односно за сите европски коридори.
Da, toj znak postoi.

Eve video kade na 14:00 ke go vidite znakot.
Videte (15:10) gi i "shinite" (vdlabnatinite) na desnata kolovozna lenta na avtopatot E75 od Kumanovo prema Skopje.

http://www.youtube.com/watch?v=rUToc_fQTAo
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 25-Feb-2013 at 22:55
Понеделник, 25 Февруари 2013 19:03

Поради паднат мост кај месноста Три Води - Рич, сообраќајот на овој патен правец е во прекин, соопшти јавното претпријатие „Македонија пат“.

makedonijapat

На останатите магистрални и регионални патни правци во државата сообраќајот се одвива тековно, по претежно влажни коловози.

Зачестена појава на поситни одрони е можна на патните правци Кочани-Делчево, Виница-Берово, Маврово-Дебар-Струга, Демир Капија-Удово и Катланово-Велес.
http://kurir.mk/makedonija/vesti/105178-Padna-most-kaj-mesnosta-Tri-Vodi--Ric-soobrakajot-vo-prekin
_______________________________________________________________________

Понеделник, 25 Февруари 2013 20:00

Сообраќајот на автопатот Велес-Скопје е во прекин поради свлечиште кое денес се случи околу 17:45 часот.

pat
Според информациите, свлечиштето на земја е на местото викано Петрова Чешма, кај бензиската пумпа на Макпетрол.

Екипите на Македонија пат се излезени на терен и превземаат мерки за расчистување на патот.






http://kurir.mk/makedonija/vesti/105177-Svleciste-na-patot-Veles--Skopje
Back to Top
zdravozivo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2012
Location: Kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote zdravozivo Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 28-Feb-2013 at 01:35


Кавадарци - Ваташа - Витачево - Страгово - Крњево - Чемерско - Бохула - Прв бивши земјен воен (ЈНА) Радњански аеродром - Втор бивши земјен воен (ЈНА) Радњански аеродром - Сечилиште на дрва - Ски-центар „Кожуф“.

Вкупна должина: 51 km.

Патот од Кавадарци до Ски-центарот „Кожуф“ кој е замислен и планиран да се гради од страна на Ски-центарот „Кожуф“, истрасиран е веќе неколку години. Се чека негова реализација. Моментално од С.Бохула па натаму возможно е да се вози само со џип. Оној кој го возел, може да потврди дека е многу адреналински и опасен, посебно од Радњанските бивши ЈНА земјени аеродроми па до Ски-центарот, каде што на некои места гумите буквално возат покрај работ од бездна длабока стотина метри.
Во иднина е возможно и поврзување со автопатот Е-75 од С.Крњево преку С.Барово до Демир Капија со обновување на постоечкиот пат од петнаесетина километри.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 28-Feb-2013 at 11:26
Мислам дека патот од кавадаречката страна кон ски-центарот Кожуф ќе го завршат таму некаде во јуни 2054 година. За да се изгради овој пат треба да има туристи на ски-центарот Кожуф, а мислам дека моменталниот развој на овој зимско-рекреативен центар не ни дава за право да помислуваме на евентуален нов пат.
Back to Top
zdravozivo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2012
Location: Kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote zdravozivo Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 28-Feb-2013 at 16:29
Ски центарот изгледа беше даден на погрешен човек, тоа е една од поголемите причини зошто сеуште неможе да го разработат.На пример оваа година поради не платени сметки им беше исклучена струјата,па сопствениците на хотели од кавадарци мака мачеа да ја поправат состојбата,барем за оваа сезона.
Првите 30% од овој пат (Кавадарци-Витачево) беа реконструирани минатата година.Останатиот пат од Витачево до С.Бохула е асвалтиран и е во солидна состојба,но е изграден без никакви стандарди (премногу тесен,со нагли и непрегледни кривини и угорници,всучност тоа е некогашниот земјен пат само асвалтиран без преправање).Од С.Бохула до ски центарот преостануваат уште 15 километри земјен пат каде би отишле најмногу финансии при изградбата.
Знам дека досега овој правец е претставен како тешка мисија,но воопшто не е така.
Се работи само за 15км малку проширување и 15км нов пат.
Неспособноста на Општина Кавадарци да го реализира е друга приказна.

Според моменталната ситуација за од Кавадарци да стигнам до ски центарот преку Гевгелија имам за возење околу 130км(во иднина и патарини) за разлика од овие 51км.Во зимски услови патот преку Гевгелија е покриен потполно во снег околу 15км,а овој преку Кавадарци е покриен 20км.
Ако си од Западна Македонија и доаѓаш од кај Прилеп,Битола пак и те како ти е важна оваа разлика.
Лично мислам дека овој пат е идната основна врска на ски центарот со македонските посетители,а оној преку Гевгелија за грчките.Затоа наместо пред секои избори да се фалат дека ќе го направат,редно е веќе еднаш да го решат и да го заживеат ски центарот.


Edited by zdravozivo - 28-Feb-2013 at 16:30
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 01-Mar-2013 at 01:25
Малку офтопик, но гледам патот неколку пати го сече некаква си транспортна лента. Знаеш ли за што се работи?


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.256 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.