build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 65>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 22-Jul-2008 at 06:17
Еве малце подетално околу заемот а како ќе се троши...
 

Нов кредит од 70 милиони евра од Светска банка

Според Славески, нормално е Владата да се задолжува за капитални инвестиции

Македонија се задолжи кај Светска банка со кредит во износ од 70 милиони евра, за реализација на проектот за подобрување на регионалната и на локалната патна мрежа. Кредитот е со рок на отплата од 20 години и грејс-период од пет години и со каматна стапка за 0,06 отсто пониска од референтната каматна стапка. Во договорот за подобрување на постојната регионална и локална патна мрежа, кој вчера го потпишаа министерот за финансии Трајко Славески и постојаниот претставник на Светска банка во Македонија Маркус Репник, оставена е можноста каматната стапка да биде фиксирана доколку се договорат двете страни.

„Договорот за заем во рамки на четиригодишната Стратегија за соработка со Светска банка покажува голема флексибилност кон потребите на Македонија. Тој е ратификуван едногласно во македонското Собрание, што значи него го поддржа и опозицијата“, рече министерот Славески, истакнувајќи дека тој веднаш станува оперативен.

Според министерот за финансии, нормално е Владата да се задолжува кога се работи за капитални инвестиции кои не можат да се финансираат само од државниот Буџет. Тој најави дека Владата ќе обезбеди и нови 50 милиони евра за реализација на проектот преку кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), кој би требало да биде потпишан есенва.

Есенва треба да започне и реализацијата на проектот со кој ќе се финансира рехабилитација на 330 километри регионални патишта, околу 8,7 проценти од сите регионални патишта, и 420 километри локални патишта или околу пет отсто од сите локални патишта, според селекција направена од општините. „Парите ќе им бидат поделени на сите 84 општини во Македонија и нивната дистрибуција ќе се врши по формула подготвена од Министерството за финансии“, додаде Славески.

Формулата предвидува површината на општината во квадратни километри да учествува со 35 отсто, бројот на население со 35 отсто, бројот на населби во општината со 20 отсто и должината на локалната патна мрежа со 10 отсто од сумата што ќе се определи.

Годинава и Владата ќе одвои 12,8 милиони евра, средства од Буџетот, за реализација на проектот. „Со проектот се дава поддршка на Националната програма, која е со високи стандарди. Тој е најголема инвестиција финансирана во Македонија и е најдобро подготвена програма од Светска банка за Македонија за само седум месеци од првичните дискусии до одобрувањето од Бордот на Светска банка“, изјави Репник. (А.С.)

 
 
 
 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 22-Jul-2008 at 06:27

Се е супер само малце околу формулата.....

Формулата предвидува површината на општината во квадратни километри да учествува со 35 отсто, бројот на население со 35 отсто, бројот на населби во општината со 20 отсто и должината на локалната патна мрежа со 10 отсто од сумата што ќе се определи.
 
Според мене 2 критериуми (должината на патната мрежа и бројот на население) се на место иако нивниот процент треба да биде поголем (особено кај должината на постоечката мрежа). Од друга страна незнам зошто толку голем процент се дава на површината и бројот на населби Nuts .
 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 22-Jul-2008 at 06:48

Уште нешто Big%20smile критериуми za кој се сомневам дека имаат податоци али се важни

1. Просечна старост на патиштата
 
2. Колку автомобили го користат патот дневно (можеби најважно)
 
 
Свесен сум дека на крај сите овие формули/критериуми ќе се игнорираат и ќе се оди  чисто по партиска формула Yes и дека бројките: 330 километри регионални патишта и 420 километри локални патишта  ќе бидат драстично намалени али сепак ова е за поздравување.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 22-Jul-2008 at 12:32
Како и секогаш власта ќе ги опфати општините каде што градоначалниците се од нивната партија. Инаку формулава којзнае како ќе функционира.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11975
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 22-Jul-2008 at 13:30
Да, слично како што пишува во текстот, го видов Трајко Славески на телевизија како не убедува дека никоја држава не можела од буџет да исфинансира вакви проекти, дека сите земале кредити...

Nuts Nuts Nuts Nuts Nuts



Абе Трајко, многу држави направиле многу поголеми чудесии без никакви кредити, а камо ли реконструкција на локални и регионални патишта, што во суштина треба да е тековна работа...

Ама важно е проектов квалитетно да се реализира. Кога веќе мораме да земаме кредити за вакви работи, барем да не одат во ветар... Ова се пари кои ќе ги враќаме со камата, па барем нека се трошат одговорно!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11975
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 28-Jul-2008 at 06:59
Клипчиња од македонските патишта:


М-1
На јутјуб пишува дека е кај Кочилар (јужно од Велес), ама јас мислам дека е уште појужно.




М-4
Кај Илинден




Немам поим каде точно е ова


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8930
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 30-Jul-2008 at 15:08
Ова се кува нешто ново или пак мислат на Коридор 8??

Нова патна магистрала од Тирана до Скопје, преку Тетово
 
Министерството за градежништво, транспорт и телекомуникации на Албанија им издаде наредба на фирмите кои работат на изградбата на патната магистрала меѓу Тирана и Скопје да ги забрзаат работите на проектот, пишува албанскиот весник „Шкип“
Магистралата, наречана уште и „ патот на Арбер“ ќе ги поврзува Тирана и Скопје, преку Тетово, односно ќе оди по регионот што доминантно е населен со Албанци.
Патот ќе ги обедини Албанците кои живеат од двете страни на границата, а Македонија ќе добие уште една дестинација и достапност до Драч и морето.
До границата со Македонија магистралата ќе биде во должина од 75 километри, пишува весникот.


http://www.total.com.mk/ShowNewsAdv.aspx?ItemID=11865&mid=303&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11975
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 30-Jul-2008 at 15:46
Не бе ова е патот Тирана-Дебар

Според мене уште една безвредна помпезна најава... Глеам у Албанија (впрочем и кај нас) ги реализираа приоритетните проекти, па сега и на вакви луксузи ќе се посветат Roll%20eyes

Да имаше логика од таму да поминува меѓународен пат со голем капацитет, коридорот 8 ќе го испланираа по таа рута. А коридорот не го зацртаа дилетанти од Албанија и Македонија, туку сериозни меѓународни институции.

Теренот на трасата Тирана-Дебар е ужасен и дури и многу побогата држава од Албанија не би се зафатила со градба на пат со високи технички карактеристики, без вистинска неопходност од тоа, плус тоа не поврзува никакви позначајни центри уз пат за разлика од трасата на коридор 8, а како капак на се и за транзит е проблематичен затоа што поминува на сред Тирана.

Вакви најави на ССЦ читам одамна, оние што се понаивни веруваат, а идиотите од типот на илир се екстатични пошто според нив коридор 8 не е доволно корисен за Албанците, туку ова било правата ствар.

Нема леб од ова... Кога некогаш ќе има релативно пристоен пат на таа релација, во главно ќе биде корисен за Дебарчани да идат за викенд на море. Сите останати веројатно ќе преферираат автопатска вожња по коридор 8 (а верувам дека побргу ќе има автопат по коридор 8, отколку навистина солиден пат Тирана-Дебар)

Да не се ближат избори во Албанија?


Edited by Cloverstack - 05-Aug-2008 at 01:55
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11975
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 05-Aug-2008 at 01:58
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=DE4132E2B48E7B4D95335DCF04385A6F

Поправка на локални патишта - со заем од Светска банка

Општина Кисела Вода изработи проекти за реконструкција на локалните патишта Теферич, Китка, Драчевска и Киро Фетак. Проектите се пријавени за владината Програма за рехабилитација и реконструкција на регионалната и локалната патна мрежа, која ќе биде финансирана преку заем од 70 милиони евра обезбеден од меѓународни финансиски институции. Рокот за реализација на програмата е три години. Овие јавни патишта се во незавидна состојба, која го отежнува сообраќајот помеѓу населените места. Затоа Советот на општината донесе одлука за одобрување на нивна реконструкција - велат локалните власти.Целокупната проектна документација е доставена до Фондот за магистрални и регионални патишта. Оттаму е добиено известување дека проектните апликации се комплетни, што би значело можност за нивно одобрување во нарениот период, односно добивање средства за реализација на реконструкција на овие патишта. Ваквата инвестиција во инфраструктурата директно би влијаела на подобрување на квалитетот на животот на граѓаните. Тоа е основна цел на Секторот за локален економски развој - велат во Општината.





http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=04C5FB183187FA49B0E30201EDC93E83

Продолжува обновата на локалните патишта

Општина Илинден раководејќи се согласно со Програмата за санација и реконструкција на локалните патишта, продолжува со градежните работи за надградба, тампонирање и асфалтирање на патната инфраструктура на територијата на општината.

Во Мралино се врши тампонирање и асфалтирање локални патишта во близина на локалната црква во вкупна должина од 400 метри.

Се уредува и просторот за асфалтирање на влезот на населеното место Мралино во должина од 450 метри.

Паралелно со овие градежни активности се врши уредување, тампонирање и асфалтирање локални патишта во населеното место Илинден во вкупна должина од 770 метри.

Надлежните сметаат дека со овие зафати значително ќе се подобри состојбата на локалните патишта и ќе им се овозможи на граѓаните подобра и побезбедна комуникација. ѓ

Средствата за реализација на овие активности се целосно обезбедени од буџетот на Општината. (В.Д.)


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8930
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 11-Aug-2008 at 12:38
Според мене добра вест Cheers

ЗГОЛЕМЕНА МАКСИМАЛНО ДОЗВОЛЕНАТА БРЗИНА НА ПАТИШТАТА
На автопат до 130 км/час
Од утре, со новиот Закон за безбедност на сообраќајот на патиштата, максимално дозволената брзина на автопатиштата од 120 ќе се зголеми на 130 км/час, и од 100 на 110 км/час

И покрај показателите дека преголемата брзина е најчеста причина за сообраќајките, од утре стапува во сила новиот Закон за безбедност на сообраќајот на патиштата во државава, со кој максимално дозволената брзина на автопатиштата од 120 се зголемува на 130 км/час и од 100 на 110 км/час.
Експертите велат дека овој закон е избрзан и не соодветствува на реалната состојба и условите на патиштата и бараат комисијата да се изјасни за причините за измена на досегашниот закон. Со зголемувањето на максимално дозволената брзина од 120 на 130 км/ на час место да се намали бројот на сообраќајките, како што објаснуваат тие, оправдано е да се очекува тој да се зголеми.
Од ЈП "Македонија пат", кое е задолжено да ги постави новите знаци со поголема брзина, велат дека со измената на Законот која е направена по иницијатива на Министерството за внатрешни работи, треба да се зголеми пропусната моќ на автопатиштата во Македонија. Новата максимална брзина, велат тие, нема да важи за сите автопатишта, туку само за одредени делници. Со зголемувањето на брзината треба да се намалат сообраќајките кои се предизвикани од возила кои возат бавно по автопатиштата.
"Направен е правилник во кој се наведени делниците кои ги исполнуваат условите за поголема брзина. Такви делници се Скопје -Петровец, Скопје-Миладиновци и Скопје-Тетово во двете насоки", вели Благоја Димовски, главен инженер за одржување и сигнализација на патиштата во ЈП "Македонија пат".
Освен овие делници, во правилникот за зголемување на максимално дозволената брзина влегува и патниот правец М1 Куманово- Демир Капија, но пред да се воведе на него новата брзина треба да се направи осовременување и реконструкција, но и да се постават заштитни мрежи. Поставувањето на знаците со новата брзина, вели Димовски, ќе се прави според динамика што ќе ја утврди Фондот за магистрални и регионални патишта.
Од Фондот за магистрални и регионални патишта, кој го финансира проектот, велат дека јавното претпријатие веќе работи на подготвување на техничката документација која ќе ја приложи на увид во МВР. Откога ќе биде прифатена техничката документација, "Македонија пат" веднаш ќе почне со поставување на сообраќајните знаци на автопатиштата каде што е зголемена максималната брзина. Поголеми интервенции, како што објаснуваат од Фондот, ќе се прават само на патниот правец Куманово-Демир Капија и за тоа е потребно подолго време.

Побрзо возење, повеќе сообраќајки

Според експертите комисијата која работела на подготовка на новиот Закон, најверојатно не го зела предвид досегашниот црн биланс во земјава, каде што дури половина од сообраќајните несреќи се токму поради пребрзо возење и тоа на оние сообраќајници каде што се очекува да се применува новиот Закон.
За илустрација, лани поради брзо возење загинале 81 лице, а 2.265 биле повредени, а само за шест месеци од годинава се случиле 1.697 сообраќајки од кои дури 40% се поради пребрзо возење. Експертите укажуваат и дека овој закон е избрзан оти нема ниту соодветна сигнализација. Законот стартува утре, а допрва треба да се размислува за поставување соодветни знаци.
(П. А. Л. - И. С.)


http://www.vest.com.mk/default.asp?id=155372&idg=8&idb=2446&rubrika=Makedonija
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 11-Aug-2008 at 13:16
130 е најголемото ограничување низ европа, и тоа по нови стандарди. Добро е што Македонија го следи стандардот, но треба да се трудиме да градиме автопати на кои бз проблем од почеток до крај ќе бидат 130, а не само некои делници. А за сигнализацијата се надевам ќе биде од онаа со бела позадина и целосно ќе се прејде кон бела позадина што стварно бољи изгледа од жолтата.


п.с. Може постов треба да оди кај сигнализација.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8930
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 11-Aug-2008 at 13:32


Ако збориме за правецот север-југ освен делницата Катланово-Велес сите други делници мислам дека технички ги исполнуваат стандардите за 130км/ч. Проблемот е во оние пропратни елементи кои кај нас често се демолираат. Заштитната ограда, добра сигнализација, рамна површина итн. Тука ќе треба да се поработи на некои делници.

Сепак не ми е јасно зошто новите делници Градско-Демир Капија и Смоквица-Гевгелија не влегуваат веднаш во новиот режим.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 11-Aug-2008 at 14:02
Делниците дк-сомкв. и смокв-ге  мислам дека не влегуваат поради тоашто не се којзнае колку долги делници и не се гледа потреба на кратки потези да се развиваат брзини, што многу не ми држи вода. Којзнае, може кога ќе биде готова делницата дк-смокв, па целиот дел од градско до граница ќе биде 130. А за делницата Велес-Скопје слободно може да се иде со 130, пошто сега мислам и дека има 120.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 11-Aug-2008 at 14:06
Сега приметив зашто тој дел не е со ограничување 120. Пази што е работава. За делница се смета делот од автопатот помеѓу два града. Овдека тоа е делот измечу велес и гевгелија. Таа делница не е комплетен автопат и затоа не ни се третира како автопат иако на некои места коловозите се одвоедни меѓусебе. Кога ќе се догради дк-смокв тогаш и оваа делница ќе ја третирам како автопат.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8930
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 13-Aug-2008 at 11:51
Неможам а да не евидентирам ваква новинарска бахатост. Па не треба да си ни математичар, ни географ ни сообраќаен инженер да ти биде јасно дека мрежата е подолга од 131.5км (незнам дали оваа децимала треба да не увери во филигранската прецизност на бројката). Па дури и ако ги изземеме Катланово-Велес и Тетово-Гостивар бројката е поголема од ова. Wallbash

Со шминкање на патната мрежа тешко до странски инвестиции



Автор:  Владимир Николоски

Македонија наскоро може да ја доживее судбината на Италија и територијално да се подели на северен индустриски развиен дел и јужен посиромашен дел. Главна причина за тоа е лошата патна инфраструктура поради која станува извесно дека речиси сите потенцијални странски инвеститори ќе бидат принудени да вложуваат во економските зони во скопскиот, тетовскиот и велешкиот регион.

Не е лесно да им се објасни на странските инвеститори што доаѓаат од развиените земји, каде што патната инфраструктура подразбира брзи автопатишта со по неколку ленти во еден правец, дека нивната стока секојдневно треба да се превезува по локални патишта. Дека сликата на патната инфраструктура во земјава е повеќе од катастрофална може да се заклучи од податоците дека од вкупно 4.370 километри патишта, само 131,5 километар се автопатишта.

Околу 937 километри се магистрални патишта, од кои 857 километри од нив се асфалтни. Во земјава има 3.433 километри регионални патишта, од кои 2.628 километри се асфалтни, а 506 километри се макадам и земја.

Неодамна Владата потпиша договор со Светската банка за заем од 70 милиони евра наменет за реконструкција на 330 километри регионални патишта и 420 локални патишта. Меѓутоа не се работи за изградба на нови патни ленти или пробивање нови патишта, туку за поправки, менување на асфалтот и реконструкција на одредени патни делници.
„Нова Македонија“ веќе пишуваше дека транспортери, стопанственици, раководители се сложни во ставот дека нема економски развој, сериозни странски и домашни инвестиции и вработувања без создавање соодветна инфраструктура, која ќе ја отвори земјата кон соседството и ќе ја поврзе со светот. Билјана Муратовска од асоцијацијата на независни синдикати на транспортери „Макамтранс“ тогаш изјави дека во очајна состојба се сите патишта во Македонија и дека не ги исполнуваат меѓународните стандарди.
- Еден од главните предуслови за водење бизнис и привлекување странски инвестиции е добрата инфраструктура. Освен автопатот Е-75, кој нè поврзува со Грција, во земјава нема патен правец што ги задоволува стандардите. Дури и овој автопат треба да се санира на некои делници. Кон другите соседи, Бугарија и Албанија, нè поврзуваат регионални патишта. Тие се несоодветни, како по широчината на патот, така и по квалитетот на асфалтот. Овие патни правци не се таканаречени брзи патишта и итно им треба ремонт - изјави тогаш Муратовска.
Во програмата на Владата амбициозно се предвидува дека до 2009 година ќе почне изградбата на остатокот од автопатната мрежа од коридорот 10 во должина од 27 километри на правецот Демир Капија-Смоквица, како и 7,3 километри од делницата Табановце-Куманово. Се предвидува и дека по процес на експропријација, најдоцна до 2010 година ќе почне и реализација на правци од коридорот 8, и тоа Куманово-Крива Паланка и Кичево-Ќафасан. Без дадени рокови во програмата се наведува изградба на правците Велес-Штип-Делчево-граница и Велес-Прилеп-Битола-Ресен-Охрид-граница. Владата пред изборите најави и дека до 2009 година ќе почне со изградба и модернизација на патните правци Радовиш-Струмица и Смрдлива Вода-ски-центар Кожуф. Во 2008 година треба да почне изградбата на трета лента на делницата Дреново-Прилеп низ планинскиот превој Плетвар, како и пат Порече-Скопје и пат до Сончев град кај Сопиште. Во програмата не пишува колку ќе чинат овие проекти, ниту, пак, се наведуваат изворите од кои би се финансирале.
 

 
Километар автопат чини околу 2,5 милиони евра
Според процената на градежните компании, изградба на еден километар автопат на рамен терен чини околу 2,5 милиони евра, што значи дека изградба на модерен автопат од 200 километри би чинела околу 500 милиони евра. Доколку патот се гради на планински или непрооден терен, изградбата на истата должина чини најмалку двојно од стандардната цена.

Според податоците на Европската комисија, изградбата на еден километар автопат со полн профил во државите на „старата“ ЕУ во просек чини 6,8 милиони евра, а во новите членки 9,1 милиони евра. За еден километар таков автопат во Бугарија и во Романија треба да се издвојат помалку од два милиони евра, а во Грција, Шпанија, Италија и во Португалија 2,7 милиони евра.
 


 
Вкупно 4.370 километри патишта
- 131,5 км се автопат
- 937 км магистрални патишта  (857 км се асфалтни)
- 3.433 км регионални патишта  (2.628 км се асфалтни, а 506 км макадам и земја)


http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=157&ArticleID=5406
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 13-Aug-2008 at 13:35


Еве што уствари се рачуна за автопат. Оној делот што е кај Велес се рачуна како обични два едносмерни магистрални патишта. Само незнам зашто не го опфатиле оној краткиот дел после гевгелија кога веќе го опфатиле и делот велес-дк.


Edited by lslcrew - 13-Aug-2008 at 13:36
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8930
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 13-Aug-2008 at 13:38
Полн профил автопат се

- Скопје-Тетово
- Стенковец-Сарај
- Скопје-Куманово
- Скопје-Катланово
- Миладиновци-Петровец
- Велес-Демир Капија
- Смоквица-Граница


Edited by pbanks - 13-Aug-2008 at 13:39
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 13-Aug-2008 at 13:47
Не верувам дека го имаат опфатено Стенковец-Кондово (не Сарај, барем така сум го видел низ статистика) во овие 131,5 пошто нема месец како се користи.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8930
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 13-Aug-2008 at 13:54
Originally posted by lslcrew

Не верувам дека го имаат опфатено Стенковец-Кондово (не Сарај, барем така сум го видел низ статистика) во овие 131,5 пошто нема месец како се користи.


и без тие 12км колку што е таа делница имаме повеќе автопат... статистиката е смешна во најмала рака.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11975
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 13-Aug-2008 at 14:34
Вообичаено несериозен и плиток новинарски напис... Ништо ново.

Toilet



@ lsl

Не се води според GoogleEarth и другите слични мапери... Не само што ја немаат одбележано делницата Смоквица-ГР, туку не фигурира ниту делницата Неготинио-Д.Капија (и ти ги немаш одбележано овие во твојата мапа)

Исто така не гледам зошто Катланово-Велес не би требало да се рачуна како Автопат. Ако во Италија и во други земји таквите случаи се категоризираат како автопати, зошто би имало дилема за кај нас.







Edited by Cloverstack - 13-Aug-2008 at 14:37
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 65>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.297 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.