build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #701 Posted: 27-Nov-2013 at 15:05
Originally posted by jyvation

Осветлување на 6 км од автопатот "Александар Македонски"

Должината на трасата што е осветлена изнесува 6 км, од кои 3,5 на автопатот и 2,5 на краците од клучката...


http://www.telegraf.mk/aktuelno/makedonija/69308-osvetluvanje-na-6-km-od-avtopatot-aleksandar-makedonski



Кое црно осветлување ??!
- Џабе ги поставуваат светилките кога за пола година нема да светат. Па клучката на влезот на Скопје кај Петровец не е осветлена, а има светилки. Ништо не се гледа, а помага и тоа што лентите не се офарбани. Поготово кога времето е врнежливо. За обиколницата да не правиме воопшто муабет.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #702 Posted: 27-Nov-2013 at 20:29
Originally posted by Teglarot

Originally posted by jyvation

Осветлување на 6 км од автопатот "Александар Македонски"

Должината на трасата што е осветлена изнесува 6 км, од кои 3,5 на автопатот и 2,5 на краците од клучката...


http://www.telegraf.mk/aktuelno/makedonija/69308-osvetluvanje-na-6-km-od-avtopatot-aleksandar-makedonski



Кое црно осветлување ??!
- Џабе ги поставуваат светилките кога за пола година нема да светат. Па клучката на влезот на Скопје кај Петровец не е осветлена, а има светилки. Ништо не се гледа, а помага и тоа што лентите не се офарбани. Поготово кога времето е врнежливо. За обиколницата да не правиме воопшто муабет.


Додека во некои земји, главните вести се изградба и пуштање на нови автопати (Албанија, Косово, Бугарија), кај нас главни вести се осветлување на постоечки делници.

#prerodba
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #703 Posted: 29-Nov-2013 at 20:48
Ајде уште малку информации за тоа фамозно осветлување... Текстот и сликата се преземени од Фејсбук страницата на Општина Гевгелија.



„Осветлувањето на делницата од автопатот „Александар Македонски“, од клучката Гевгелија до граничниот премин Богородица, беше пуштено.

Градежните активности за осветлувањето на оваа делница опфаќаат поставување 158 канделабри (со висина од 12 метри и должина на лира од 1,5 метар), од кои 61 се со еднокрака и 97 со двокрака лира.

Должина на трасата која е осветлена изнесува 6.000 метри, од кои 3.500 метри на автопатот и 2.500 метри на краците од клучката.

Осветлувањето е изведено со систем за намалување на потрошувачката на електрична енергија (димирање) на сите светилки, но не со класичен начин (со исклучување на секоја втора светилка во одредено време), туку со снижување на влезниот напон. Тогаш сите светилки со полна снага од 250W работи со снага од 150W.

Системот за димирање се вклучува во 00:00 часот, кога фреквенцијата на сообраќајот е намалена, а се исклучува со исклучување на сите светилки.
Со ова се постигнува рамномерно намалување на осветленоста, односно светлосниот флукс се намалува до 50 отсто на сите светилки долж сообраќајницата.

Визуелниот ефект од намалувањето на осветленоста е неприметен за голо око, и ваквото намалување на степенот на осветленост нема да влијае на безбедноста на сообраќајот, особено што димирањето се врши во периоди со намален сообраќај.

Вкупна вредност на извршените работи изнесува 18,5 милиони денари.
Од Јавното претпријатие за државни патишта информираат дека ќе продолжат со своите активности за осветлување на клучките на автопатите на Коридор 10 и Коридор 8 и во следниот период во насока на подигнување на нивото на услуги за корисниците на автопатот но пред се поради зголемување на безбедноста на сите учесници во сообраќајот.“
За сè има вторпат
Back to Top
ciseaux View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ciseaux Quote  Post ReplyReply #704 Posted: 01-Dec-2013 at 20:48
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #705 Posted: 01-Dec-2013 at 21:53







Edited by Danielbtmk - 01-Dec-2013 at 22:35
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #706 Posted: 01-Dec-2013 at 22:13
Опааа! Е па, ајде нека ни е честито!
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #707 Posted: 01-Dec-2013 at 22:21
Конечно во Македонија , „најголемото“ светско достигнување . Ајде со здравје да си ги служиме и долго да ни траат (да не се од оние кинескине) бидејќи си ја познаваме власта колку добро реагира на проблеми.
Него друго ми падна во очи - Зашто 120км/ч наместо 130км/ч?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #708 Posted: 01-Dec-2013 at 22:47
На цела една клучка, а автопатите и останатите клучки нека си чекаат. Bash
 
Изгледа поради временските околности не сечеле лента, а ни панделки не ставиле, што е чудно и нејасно со актуелните македонски власти. Дождот им е единствено оправдание. Big%20smile


Edited by Dexter26 - 01-Dec-2013 at 22:48
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #709 Posted: 01-Dec-2013 at 23:39
Dobro, zosto ne mozam da se setam za koja klucka stanuva zbor?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #710 Posted: 01-Dec-2013 at 23:42


Ова е клучката кај онаа големата патарина...

Колку што можам да забележам, фотките се направени кога од аеродромот се оди во правец на југ, пред свртувањето кон Скопје (кон наплатната станица Петровец).
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #711 Posted: 01-Dec-2013 at 23:43
Мене ми личи на првиот излез од обиколницата кој води за Синѓелиќ.После него е главниот влез за Скопје
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #712 Posted: 01-Dec-2013 at 23:51
da da, od aerodromot prema Skopje... thanks
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #713 Posted: 02-Dec-2013 at 12:36
Известувањето за температурата ми е пологична. Смрзнато или не.
- Но не можам да разберам зошто имаа саат ?!?! Демек немаме саат во возилото или на рака, па да се информираме ?
Прв пат среќавам такво нешто на знак.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #714 Posted: 02-Dec-2013 at 12:45
Previous
 
Најверојатно прв пат среќаваш нешто такво под сообраќаен знак во Македонија, а не и надвор од Македонија.
 
Инаку, вакви часовници под сообраќајните знаци има по патиштата и во Хрватска, и во Австрија и во Германија, го говорам ова од лично искуство од пред неполни 7 години, можеби се смениле работите во меѓувреме.
 
Ги има и такви без часовник или кои повеќе сакаат да се информираат додека возат отколку да гледаат во часовникот на раката или во мобилниот телефон или во часовникот на автомобилот, на крајот на краиштата, безбезноста секогаш треба да биде на прво место, а кога се вози, треба да се гледа на патот, а не во часовникот на раката или во мобилниот телефон или во часовникот на автомобилот.


Edited by Dexter26 - 02-Dec-2013 at 12:47
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #715 Posted: 02-Dec-2013 at 12:59
Како и секогаш, исклучително грешна информација се дава онаму каде не и е местото. На патен знак информација колку е часот е сосема ирелевантна! Одтаму не треба и да ја има! Ова е исто како во Скопје на автобуските станици: наместо таблите да покажуваат кога ќе дојде следниот автобус, ни се прикажува часот и температурата на воздухот, што од гледна точка на патникот е сосема ирелевантна информација.

Друго прашање е што дури и температурата на воздухот и коловозот се разликуваат, така што кој патувал низ Европа видел дека се даваат две различни температури.

Најважно е каде е центарот за координација и набљудување? Има ли таков (однапред го знам одговорот)!? Што се случува кога навечер на Петровец падне густа магла, дали ограничувањето си останува 120 (верувам дека е така)! Значи повторно шмекерлаци побудени од комплекс штом другите имаат и ние мора да имаме макар и нефункционално и без врска!

Има уште многу директиви за користење на ел. знаци со променлива информација кои не се спазени кај нас (на пример горните портокалови точки трепкаат само во извонредни ситуации, а ограничувањето на брзината си е сосема редовна информација и според тоа точките не треба да трепкаат). Итн.


Edited by Andrej_LJ - 02-Dec-2013 at 13:00
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #716 Posted: 02-Dec-2013 at 13:44
Celta na ovie elektricni znaci ne e postojano da pokazuvaat 120km/h, tuku da se vklucuvaat po potreba. Npr. kako sto rece Andrej ako ima magla da se ogranici brzinata na dvizenje nrp. na 100, 80 ili 60 km/h (zavisi od gustinata), ili ako nekade imamnekoja opasnost, navreme da se izvesti vozacot. Inaku osnovnata cel na elektricnite znaci e da se regulira guzva na avtopatot. No bidejki kaj nas takvo nesto nema, izgleda za djabe ke trosat struja, koja i onaka ja nema vo dovolni kolicini
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #717 Posted: 02-Dec-2013 at 13:53
Правилникот на Словенија за употреба на како што им велат Знаци со променлива транспортно информативна сигнализација:

http://www.dars.si/Dokumenti/4_publikacije_druge_zgibanke/brosura%20SPIS.pdf
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #718 Posted: 02-Dec-2013 at 16:06
Originally posted by Andrej_LJ


Како и секогаш, исклучително грешна информација се дава онаму каде не и е местото. На патен знак информација колку е часот е сосема ирелевантна! Одтаму не треба и да ја има! Ова е исто како во Скопје на автобуските станици: наместо таблите да покажуваат кога ќе дојде следниот автобус, ни се прикажува часот и температурата на воздухот, што од гледна точка на патникот е сосема ирелевантна информација. Друго прашање е што дури и температурата на воздухот и коловозот се разликуваат, така што кој патувал низ Европа видел дека се даваат две различни температури.Најважно е каде е центарот за координација и набљудување? Има ли таков (однапред го знам одговорот)!? Што се случува кога навечер на Петровец падне густа магла, дали ограничувањето си останува 120 (верувам дека е така)! Значи повторно шмекерлаци побудени од комплекс штом другите имаат и ние мора да имаме макар и нефункционално и без врска!Има уште многу директиви за користење на ел. знаци со променлива информација кои не се спазени кај нас (на пример горните портокалови точки трепкаат само во извонредни ситуации, а ограничувањето на брзината си е сосема редовна информација и според тоа точките не треба да трепкаат). Итн.




Тоа е тоа.
Back to Top
Dzeksi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 412
  Quote Dzeksi Quote  Post ReplyReply #719 Posted: 02-Dec-2013 at 20:50
Sto ke ti e 130 i onaka umiraat sekoj den po 5 dusi u kola Dump
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #720 Posted: 02-Dec-2013 at 20:57
деновиве читав на интернет дека ЕУ размислува за ограничување на брзината на автопатите на 115 км/ч!!!!!.Дали е шпекулација или не времето ќе покажи
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.224 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.