build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #941 Posted: 02-Nov-2014 at 21:08
Баш денес ја поминав оваа делница.Па овие ни до пола не се а уствари делницава е живи комедии.
На едно место е само со 3-та лента а на друго некаков си експресен пат со 2X2.
Незнам стварно што ќе испадне од патов и така мислам дека кога ќе го изградат Миладиновци-Штип, автоматски делницава станува неупотреблива освен за по некоја механизација да помине по неа.

Edited by jyvation - 02-Nov-2014 at 21:23
Back to Top
pfc View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 27-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote pfc Quote  Post ReplyReply #942 Posted: 02-Nov-2014 at 21:46
Делницава ќе биде неупотреблива ако одиш од Скопје кон Штип или некаде понатаму, за остатокот од Мк за движење кон источна Мк и обратно е од голем интерес. Така да во секој случај ќе се намали фрекфенцијата на возила затоа што најголем дел од нив сообраќаат кон Ск и обратно, меѓутоа ќе биде супер за некој например од Битола што оди до Штип......
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #943 Posted: 02-Nov-2014 at 23:22
Од Битола,Прилеп ако идеш за Струмица,Радовиш ќе идеш преку Велес-Штип?
Нема логика нели..Единствено ако идат до Штип,Кочани би вршел работа за све друго делницава станува неупотреблива.
Иначе делницава според зацртаниот план на ЈПДП требаше да биде готова за 1 година ама магично ја продолжија на две

Edited by jyvation - 02-Nov-2014 at 23:26
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #944 Posted: 03-Nov-2014 at 00:07
Zosto mislite deka ivaa delnica ke stane neupotrebliva? Zarem delnicata Bitola-Prilep-Veles-Stip e nebitna. Stanuva zbor za povrzuvanje na cetini golemi gradovi (zapad-centar-istok). Zarem upotreblivi se samo delnicite koi vodat kon Skopje?
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #945 Posted: 03-Nov-2014 at 14:01
Originally posted by Denko

Zosto mislite deka ivaa delnica ke stane neupotrebliva? Zarem delnicata Bitola-Prilep-Veles-Stip e nebitna. Stanuva zbor za povrzuvanje na cetini golemi gradovi (zapad-centar-istok). Zarem upotreblivi se samo delnicite koi vodat kon Skopje?


Со оглед на тоа колкав процент од популацијата на државата живее во Скопје и колкав процент од бизнисите се сконцентрирани во главниот град, да, во глобала употребливи се само делниците кои водат кон Скопје.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #946 Posted: 03-Nov-2014 at 16:49
Originally posted by Teglarot

Originally posted by Denko

Zosto mislite deka ivaa delnica ke stane neupotrebliva? Zarem delnicata Bitola-Prilep-Veles-Stip e nebitna. Stanuva zbor za povrzuvanje na cetini golemi gradovi (zapad-centar-istok). Zarem upotreblivi se samo delnicite koi vodat kon Skopje?


Со оглед на тоа колкав процент од популацијата на државата живее во Скопје и колкав процент од бизнисите се сконцентрирани во главниот град, да, во глобала употребливи се само делниците кои водат кон Скопје.
Da, no toa ne e argument da se zapustat drugite delnici. Makedonija se uste nema asalna delnica koja ke gi povrze istocna i zapadna Makedonija. Da ne mislis deka npr. graganite od centralniot del na istocna Makedonija preku Tetovo ke patuvaat za Ohrid?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #947 Posted: 03-Nov-2014 at 18:56
Originally posted by Denko

Originally posted by Teglarot

Originally posted by Denko

Zosto mislite deka ivaa delnica ke stane neupotrebliva? Zarem delnicata Bitola-Prilep-Veles-Stip e nebitna. Stanuva zbor za povrzuvanje na cetini golemi gradovi (zapad-centar-istok). Zarem upotreblivi se samo delnicite koi vodat kon Skopje?


Со оглед на тоа колкав процент од популацијата на државата живее во Скопје и колкав процент од бизнисите се сконцентрирани во главниот град, да, во глобала употребливи се само делниците кои водат кон Скопје.
Da, no toa ne e argument da se zapustat drugite delnici. Makedonija se uste nema asalna delnica koja ke gi povrze istocna i zapadna Makedonija. Da ne mislis deka npr. graganite od centralniot del na istocna Makedonija preku Tetovo ke patuvaat za Ohrid?
едно е да не се запуштаат, а друго е да се градат автопати и експресни патишта насекаде
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #948 Posted: 03-Nov-2014 at 22:34
Originally posted by zabegan


Originally posted by Denko

Originally posted by Teglarot

Originally posted by Denko

Zosto mislite deka ivaa delnica ke stane neupotrebliva? Zarem delnicata Bitola-Prilep-Veles-Stip e nebitna. Stanuva zbor za povrzuvanje na cetini golemi gradovi (zapad-centar-istok). Zarem upotreblivi se samo delnicite koi vodat kon Skopje?


Со оглед на тоа колкав процент од популацијата на државата живее во Скопје и колкав процент од бизнисите се сконцентрирани во главниот град, да, во глобала употребливи се само делниците кои водат кон Скопје.
Da, no toa ne e argument da se zapustat drugite delnici. Makedonija se uste nema asalna delnica koja ke gi povrze istocna i zapadna Makedonija. Da ne mislis deka npr. graganite od centralniot del na istocna Makedonija preku Tetovo ke patuvaat za Ohrid?
едно е да не се запуштаат, а друго е да се градат автопати и експресни патишта насекаде
Ima li nezapusten pat vo Makedonija, so isklucok na ona sto e izgradeno vo poslednite 5-6 godini. Delnicata kon Veles e vo ocajna sostojba, a delot koj se prosiruva e poln pogodok. Iskreno ke bev zadovolen i dokolku go rekonstruiraa vo klasicna magistrala.

Edited by Denko - 03-Nov-2014 at 22:41
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #949 Posted: 06-Nov-2014 at 18:59
Алфа ексклузивно – како треба да изгледа автопатот од Гостивар до Кичево


Долгите колони и возењето 30 до 40 километри на час зад некој камион да станат минато. Превојот Стража целосно да се заобиколи. Ова го предвидува проектот за автопат од Гостивар до Кичево кој ексклузивно го открива Алфа.

Новата делница ќе биде долга 42 километри, 5 помалку од стариот пат, но ограничувањата на брзината ќе бидат 100 до 120 километри на час со што времето на патување ќе се преполови.

Автопатот нема да се качува на превоите туку ќе остане во понискиот дел, ќе го следи поранешниот пат за Охрид кој веќе не се користи, но ќе оди во многу поправа линија.

На трасата ќе има еден двоцевен тунел долг 380 метри, на седмиот километар по Гостивар, а предвидени се над 30 мостови, натпатници и потпаници од кои најдолгиот ќе има 544 метри. Гостивар и Кичево ќе добијат обиколници и по една клучка, а уште три населени места ќе бидат поврзани со излези на автопатот.
Новиот автопат треба да биде широк од 25,5 до 27,5 метри – да има по две ленти за возење и по една за запирање во секоја насока, како и централно зеленило.

Според проектот, изградбата би траела најмалку 3 години. Сегашниот пат би останал незасегнат и би се користел како регионален и алтернативен правец.

Планот на Владата е изградбата на делницата да ја финансира концесионер кој би управувал со неа односно би наплаќал патарини во наредните 20 до 35 години, во зависност од договорот, а потоа сопственоста да би ја префрлил на државата.

„Кога ќе излезе јавниот повик ќе ги соопштиме сите детали. Во моментов правиме пакет кој мислиме дека ќе биде интересен за потенцијален јавен – приватен партнер“ изјави Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски.

Пакетот предвидува приватниот партнер освен со новата да управува и со уште неколку делници. Една од опциите е да ја добие целата должина од Скопје до Охрид, заедно со постоечкиот автопат Скопје – Тетово – Гостивар, но и со Кичево – Охрид кој веќе се гради со кинески кредит.

Меѓународната финансиска корпорација (IFC) веќе ги подготви потребните студии и анализи за исплатливоста на проектот.

Од Министерството за транспорт и врски веќе информираа дека има интерес за инвестирање од неколку италијански и австриски компании. Ова би бил втор обид на Владата за концесионирање на патишта, првиот пропадна најмногу поради европската криза.

Никола Крстиќ

Video

Edited by Superman - 06-Nov-2014 at 21:25
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #950 Posted: 06-Nov-2014 at 20:51
ова е линијата на стариот пат Охрид-Скопје и лесно можи да се прати трасата на гуглов



https://www.google.mk/maps/place/41%C2%B037'51.1%22N+20%C2%B056'13.2%22E/@41.6316108,20.9436606,2800m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x0?hl=en
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #951 Posted: 06-Nov-2014 at 22:56
06.11.2014 Маврово-Маврови Анови

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #952 Posted: 07-Nov-2014 at 16:45
ФОТО: Нов кружен тек во Велес во чест на 70 години од ослободувањето на градот
Петок, 07 Ноември 2014 16:17

Празничната програма по повод 9-ти Ноември Денот на Општина Велес започна на самиот влез во Велес, од најстариот пат познат меѓу велешани како Штипско џаде. На оваа регионална сообраќајница која што е директна и најфрекфентна врска со северна и источна Македонија, денес во употреба беше пуштен новиот кружен тек за регулирање на сообраќајот со значително проширување на просторот и зголемување на безбедноста.
2veles500

На настанот присуствуваа и пратениците во Собранието на Република Македонија Илија Димовски и Ѓорѓи Коџабашиев, заменик-министер за здравство Јовица Андовски, претседателот на Советот Александар Колев и членови на истиот, раководители на инстутиции од градот и останати граѓани, а кружниот тек во употреба свечено го пушти градоначалникот на Велес Славчо Чадиев.

Во своето обраќање градоначалникот Чадиев истакна дека чувствува големо задоволство што токму денес се реализира еден од неговиоте приоритети и ветувања за современо регулирање на влезот во Велес од север и исток на Македонија.

1veles500

-Со големо задоволсто и гордост стојам на ова место каде пред само 4 месеци отпочнаа работите на трокрака раскрсница регулирана само со вертикална сигнализација. Оваа патна инфраструктура одамна ги беше надминала стандардите за кои е градена пред повеќе од половина век. Како што гледате сега имаме кружна раскрсница што ги прифаќа возилата од сите три насоки, урбано уреден простор и променета слика на овој најрекфентен влез во градот што го користат и теретни и лесни возила, но и автобускиот превоз на патници, истакна Чадиев.

Овој инфраструктурен проект чини околу 7.000.000 денари, средства обезбедени од Буџетот на Општина Велес. Многу е значајно што оваа кружна раскрсница е всушност продолжение или почеток на патниот правец Велес-Штип до Кадрифаково, познат како експресен пат со ознака А3. Оваа инвестиција на Владата на Република Македонија и инвестицијата на Општина Велес на кружниот тек заедно ги исполнуваат условите на модерна и безбедна сообраќајница.

4veles500

Во пресрет на Денот на Општината во Велес денес беше промовиран и уште еден нов проект наменет за граѓаните-парк кој функционално и естетски ќе ги задоволи потребите на велешани.

Новиот парк се наоѓа во дворното место на некогашниот офицерски дом, на левата страна од централната сообраќајна артерија, најфрервентната улица „Благој Ѓорев“. Овој дел на градот кој дефинитивно по изградбата на црквата Св. Кирил и Методиј и театарот е центарот на Велес е центарот на сите случувања, но и место што и географски се наоѓа во средината на градот.

5veles500

-Советот на Општина Велес во април годинава ја заврши постапката за уредување на јавната површина која заедно со објектот поранешен Офицерски дом од Владата на Република Македонија ни беше дадена во сопственост. Оваа паркова површина зафаќа 2.354 квадратни метри. Пред нас денес е уреден простор за одмор на граѓаните што заедно со театарската зграда, Младинскиот парк и Соборниот храм Св. Кирил и Методиј е една целина што го формира центрајното подрачје на Велес – центарот на сите културни збиднувања. Со изградбата на новата улица овој простор станува достапен од страната на Градскиот парк, додаде Чадиев.

Покрај современата урбана опрема, фонтаната за вода за пиење, хортикултурното уредување и овозможената лесна комуникација со околните објекти, овој парк ќе биде место за презентирање на општината. Оградниот ѕид се планира да биде простор каде на посебни паноа ќе се прикаже архитектонското богатство на Велес, а по проект на Локалната библиотека и Народниот музеј ќе се постави голем екран на кој ќе се инсталира видео презентација на општина.
http://www.kurir.mk/republika/opstini/177851-FOTO-Nov-kruzen-tek-vo-Veles-vo-cest-na-70-godini-od-osloboduvanjeto-na-gradot?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+kurir%2Frepublika+%28%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%80+-+%D0%A0%D0%B5%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0%29
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #953 Posted: 08-Nov-2014 at 15:02
[/URL]
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #954 Posted: 08-Nov-2014 at 15:02
дечки ќе ве замолам да ми појасните зошто служи тунелов?
да беше за одрони ке изградеа галерија, вака не знам
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #955 Posted: 08-Nov-2014 at 16:15
А кај се наоѓа ова?
За сè има вторпат
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #956 Posted: 08-Nov-2014 at 16:40
Во Македонија 100% не е
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #957 Posted: 08-Nov-2014 at 17:08
Исланд или Норвешка сигурно..
Прво тунелот го прават после и планината

Edited by jyvation - 08-Nov-2014 at 17:08
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #958 Posted: 08-Nov-2014 at 18:59
ми кажаа дека е премин за животни, врз тунел ке стават земја и ке го облагородат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #959 Posted: 08-Nov-2014 at 20:37
на вакви места обично кај нас се прават масакри врз животните.хидроелектраните имаат слични решенија за премин на рибите,ама тука обично се прават најголемите ловокрадства.


шта је рекао другар Тито-ко ќе чувати наше чуваре
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #960 Posted: 10-Nov-2014 at 00:06
Пуштен во употреба патот Негорци – Серменин
09/11/2014 | Економија | 0 Коментари

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески денеска, во придружба на градоначалникот на општина Гевгелија Иван Франгов, ги пушти во употреба локалниот пат Негорци – Серменин и фекалната канализациска мрежа за населбата Мрзенци.

D79A4368D3B76349874A3AA0F503A554

Како што рече министерот Ивановски, патот од Негорци до Серменин долг околу седум километри и инвестиција вредна 800 илјади евра, ќе ја олесни комуникацијата на повеќе од 2.000 жители од двете населени места и ќе овозможи побезбеден и побрз пристап до општината.

Со канализациската мрежа, пак, во населбата Мрзенци, долга пет километри и инвестиција вредна 270 илјади евра, се реши долгогодишниот проблем на 500 жители на Мрзенци. Проектот беше нивно барање, но и ветување на градоначалникот, а овозможи уредно и контролирано третирање на отпадните води во постоечкиот колектор на Гевгелија.

– Со реализацијата на сите проекти, Владата заедно со општините како крајни корисници, максимално работи на подобрување на квалитетот на животниот стандард на граѓаните, вклучително и општина Гевгелија, која во изминатите неколку години го доби ликот на една современа и модерна општина, имајќи го предвид нејзиниот економски развој и географска положба, истакна Ивановски.

http://vesti.mk/read/news/3689365/1328438/pushten-vo-upotreba-patot-negorci-sermenin
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.252 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.