Патна мрежа (општо) |
Post Reply | Page <1 34567 84> |
Author | |
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #81 Posted: 19-Aug-2008 at 16:24 |
Кловер може да те замолам за мапа од велес-отовица (делот што е кај велес да видам како и каде се спојува) Ај провери се што напиша ме збуни со М-5 ваљда мислиш на М-1?! Што каде треба да продолжи накаде?! Кловер те молам мапи, сликата е иљада зборови!!! |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #82 Posted: 19-Aug-2008 at 16:34 |
Не мислам на М-1, добро кажав, М-5
Ќе ти објаснам со зборови, пошто мапа би била премногу од-зумирана и мислам вака дури и подобро ќе ме сватиш. Првиот дел што си го одбележал (што се двои од автопатот) е дел од М-5. Приближно на половина од делот што си го одбележал, примети дека е почната да се гради клучка. Е тука ти си продужил да одбележуваш по локалниот пат, а М-5 би продужил у правец на југоисток. Погледни у тој правец преку Вардар, убаво се забележува уште еден почнат но недовршен сегмент (поголем) на М-5. Колку што памтам, овој другиов сегмент завршува со уште една недовршена клучка. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #83 Posted: 19-Aug-2008 at 16:50 |
Аха видов што е работата. А новиот пат што се планира да биде даден под концесија, треба да ја задржи истава траса?!
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #84 Posted: 19-Aug-2008 at 16:54 |
Да, трасата е таа, стандардите се автопатски, со тоа што кога почнаа да го градат во 90-ите требаше да биде двосмерен, а понатака да се дуплира и да се направи автопат. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #85 Posted: 25-Aug-2008 at 06:43 |
На потегот од неколку км пред куманово, до после куманово, до клучката со м2, на неполн километар има околу три проширувања на автопат кои ме иасоцираат дека во иднина тука треба да има клучки Дали може да ми каже некој за кои три патишта се работи?!
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=kumanovo&sll=37.0625,-95.677068&sspn=49.310476,79.101563&ie=UTF8&ll=42.119554,21.703792&spn=0.022728,0.038624&t=h&z=15 http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=kumanovo&sll=37.0625,-95.677068&sspn=49.310476,79.101563&ie=UTF8&ll=42.148451,21.715937&spn=0.022718,0.038624&t=h&z=15 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #86 Posted: 25-Aug-2008 at 13:06 |
За првато проширување на форумов најдов дека е за автопатот према бугарија што сега ќе се гради со концесиите, а другиве две сеуште незнам?!
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #87 Posted: 25-Aug-2008 at 14:37 |
Не се проширувања туку најобични мали раздвојувања на трасите, затоа што автопатот е правен со надградба на стариот магистрален пат.
Инаку клучката за автопатот накај Бугарија треба да е некаде кај Романовце. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #88 Posted: 29-Aug-2008 at 16:56 |
Еве нешто повеќе и за заемот од светска банка за регионалните и локалните патишта.
Најдетален и најсвеж документ што го пронајдов е овој: http://web.worldbank.org/external/projects/main?menuPK=51447259&pagePK=51351007&piPK=64675967&theSitePK=40941&menuPK=64187510&searchMenuPK=51351213&theSitePK=40941&entityID=000333037_20080423004615&searchMenuPK=51351213&theSitePK=40941 Кој сака детални информации нека го прелиста. Јас како побитно би издвоил дека изборот на патиштата се прави по прецизна формула базирана на критериуми на светската банка. Некои делници на регионалните патишта се веќе избрани, а изборот на локалните патишта допрва ќе се прави со учество на општините. Еве мапа на избраните делници на регионалните патишта: Еве и листа на делниците кои биле земени во предвид со проценка за цаната: Во документот има многу детални табели за сите овие патишта, со податоци за тоа на кој сегмент какви интервенции ќе се вршат и други интересни информации. Инаку еве класификација на типот на интервенциите што се предвидени со овој проект: Edited by Cloverstack - 29-Aug-2008 at 17:04 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #89 Posted: 29-Aug-2008 at 17:13 |
Можеби требало патот од прилеп до кривогаштани да се продолжи до крушево. Имам неколку забелешки иако се насетува некоја објективност сепак мислам дека треба и човечкиот фактор да се вмеша малце па да изврши некои минимални корекции. Ми се свиѓа тоа што до Свети Николе сепак нема да се фрлаат пари за автопат него за добар магистрален пат. А исто така ме интересира какво сообраќајно решение ќе се изгради кај петровец?!
Edited by lslcrew - 29-Aug-2008 at 17:19 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #90 Posted: 29-Aug-2008 at 17:30 |
Абе лсл дај не зезај... За изборот на патиштата кажав дека е по формула на светска банка. За подетално, читај го документот. Во основа на таа формула е економската исплатливост, то ест колку и какви интервенции на некоја делница ќе дадат најголеми пропорционални придобивки во ефикасноста на сообраќајот. Патот од Кривогаштани до Крушево не се квалификувал и нема тука можеби, тоа е тоа. Фала богу што има контрола од светска банка, инаку не се сомневам дека владата паушално ќе ги спичкаше овие пари (тие што немаше да се украдат). А кај Петровец нема да се гради никакво ново сообраќакно решение. Од сето досега наведено на оваа тема, јасно е дека се работи за интервенции на постоечки патишта, а не за градба на нови. Најрадикалните зафати се опфатени во категоријата "Upgrade", но ни тие не се однесуваат на изградба на нови сообраќајни решенија од таков тип. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #91 Posted: 29-Aug-2008 at 17:34 |
Во меѓувреме си го едитирал постот, па да ти одговорам и на ова:
И не ми е јасно како на Автопат Скопје - Штип (преку Миладиновци и Св. Николе) гледаш како фрлање пари, а навиваш за другите нереални и многу понепотребни делници што се најавуваат. Уште почудно затоа што тој автопат би се градел под концесија. Edited by Cloverstack - 29-Aug-2008 at 17:37 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #92 Posted: 29-Aug-2008 at 17:38 |
Кловер јас длабоко се извинувам се збунив со магистрални, затоа и горе за свети николе реков магистрален. Нешто денеска не сум арен. За локални е ок! Нека се пресметуваат по формула. Јас мислев за магистрални се работи и некако ми дојде ненајавено. Си викам од кај сега излезе ова! Инаку за локални патчиња ок е, само некаколко малце патчиња ми се гледаат, а колку го збореа проектов.
Edited by lslcrew - 29-Aug-2008 at 17:40 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #93 Posted: 15-Sep-2008 at 01:08 |
ЕВРОПСКИ СТАНДАРДИ ЗА ЗАШТИТА НА ЖИВОТНАТА СРЕДИНА Звучни ѕидови ќе не' штитат од бучаватаНа втората делница од обиколницата, кај Волково, Орман и Стопански Двор, се поставени заштитни звучни ѕидови Фондот за регионални и магистрални патишта првпат во Македонија поставува заштитни звучни ѕидови на втората делница од северната
обиколница околу Скопје. Звучниот ѕид ќе биде на потегот од Оризари до
Сарај, во должина од 11,8 километри. Откако втората делница се пушти за
сообраќај, на 24 јули годинава, скопската обиколница ќе стане дел од
Коридорот 8 и ќе ја поврзува Македонија со Бугарија и со Албанија.
Звучните ѕидови се од лексан и со алуминиумски профили и се во
согласност со сите европски стандарди. Ѕидовите се поставени кај
Волково, Орман и Стопански Двор.Со проектирањето на обиколницата се
проектирани и самите заштитни ѕидови.Целта на нивното поставување е
бучавата да се доведе до законски пропишаното ниво на дозволената
граница, а тоа во случајов бучавата што ја предизвикуваат возилата да е
40 децибели - вели Катерина Пановска-Илиевска, портпарол во Фондот за
магистрални и регионални патишта. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #94 Posted: 18-Sep-2008 at 23:15 |
Ај да си ги пробаме мостовите!
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #95 Posted: 22-Sep-2008 at 10:27 |
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=3BF50674BA6EBE4F947B237CD85D5246 Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 10:42 |
|
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #96 Posted: 22-Sep-2008 at 23:40 |
Super e ova, i demir kapija-smokvica ke se gradi ali ako go izdavat na nekoja stranska firma ke se plaka visoki ceni za patarini. Bolje neka ostane ova so vladata i da se napravi fiksna cena zatoa sto sekoj investitor ke gleda samo pari da pravi.
Znaci Koridor 10 ke bide sever-jug a Koridor 8 ke bide istok zapad?? Mislam deka Koridor 8 ke bide mnogu biten zatoa so Bugarija se uste prugi nemame napraveno a od Bugarija ke se uvezuva plinot odnosno gasovod od tamu ke se pravi taka da toa ke bide mnogu bitno a isto taka i ako treba tamu ke gradat nuklearna centrala pa ke mozhe i od tamu da se zema energija. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #97 Posted: 06-Oct-2008 at 00:04 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #98 Posted: 06-Oct-2008 at 11:12 |
Веројатно се мисли за и коридорот 10 и коридорот 8 заедно! А пак за кој проект ќе бидат тие 285 милиони. Текстов е малце конфузен, но го постирав тука пошто се спомнаа некои цифри и затоа! Edited by lslcrew - 06-Oct-2008 at 11:12 |
|
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #99 Posted: 06-Oct-2008 at 12:03 |
Не сум сигурен али мислам дека ова само за србите се однесува, конкретно за делниците ниш-мк и ниш-бг (не и за К8 меѓу мк-бг) Како што викаш ич не е јасно напишано али ја како што го разбрав ЕИБ ке даде 540 а светска банка 285милиони за истиот проект
|
|
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #100 Posted: 06-Oct-2008 at 23:55 |
Islcrew, 25 miljoni evra za Demir Kapija-Smokvica pa kako sto razbrav jas ovoj proekt ke koshta preku 100 miljoni evra posto ke mora da se kopa i nov pat da se pravi. Ovie pari sto gi baraat se kako Kredit ili kako donacija za evropski proekti? I da bide kako donacija pak tie pari se malku, ke treba mnogu poveke.
|
|
Post Reply | Page <1 34567 84> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |