build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 19-Aug-2008 at 16:24


Кловер може да те замолам за мапа од велес-отовица (делот што е кај велес да видам како и каде се спојува)

Ај провери се што напиша ме збуни со М-5 ваљда мислиш на М-1?! Што каде треба да продолжи накаде?!

Кловер те молам мапи, сликата е иљада зборови!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 19-Aug-2008 at 16:34
Не мислам на М-1, добро кажав, М-5

Ќе ти објаснам со зборови, пошто мапа би била премногу од-зумирана и мислам вака дури и подобро ќе ме сватиш.

Првиот дел што си го одбележал (што се двои од автопатот) е дел од М-5. Приближно на половина од делот што си го одбележал, примети дека е почната да се гради клучка. Е тука ти си продужил да одбележуваш по локалниот пат, а М-5 би продужил у правец на југоисток. Погледни у тој правец преку Вардар, убаво се забележува уште еден почнат но недовршен сегмент (поголем) на М-5. Колку што памтам, овој другиов сегмент завршува со уште една недовршена клучка.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 19-Aug-2008 at 16:50
Аха видов што е работата. А новиот пат што се планира да биде даден под концесија, треба да ја задржи истава траса?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 19-Aug-2008 at 16:54
Originally posted by lslcrew

Аха видов што е работата. А новиот пат што се планира да биде даден под концесија, треба да ја задржи истава траса?!


Да, трасата е таа, стандардите се автопатски, со тоа што кога почнаа да го градат во 90-ите требаше да биде двосмерен, а понатака да се дуплира и да се направи автопат.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 25-Aug-2008 at 06:43
На потегот од неколку км пред куманово, до после куманово, до клучката со м2, на неполн километар има околу три проширувања на автопат кои ме иасоцираат дека во иднина тука треба да има клучки Дали може да ми каже некој за кои три патишта се работи?!

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=kumanovo&sll=37.0625,-95.677068&sspn=49.310476,79.101563&ie=UTF8&ll=42.119554,21.703792&spn=0.022728,0.038624&t=h&z=15
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=kumanovo&sll=37.0625,-95.677068&sspn=49.310476,79.101563&ie=UTF8&ll=42.148451,21.715937&spn=0.022718,0.038624&t=h&z=15
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 25-Aug-2008 at 13:06
За првато проширување на форумов најдов дека е за автопатот према бугарија што сега ќе се гради со концесиите, а другиве две сеуште незнам?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 25-Aug-2008 at 14:37
Не се проширувања туку најобични мали раздвојувања на трасите, затоа што автопатот е правен со надградба на стариот магистрален пат.

Инаку клучката за автопатот накај Бугарија треба да е некаде кај Романовце.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 29-Aug-2008 at 16:56
Еве нешто повеќе и за заемот од светска банка за регионалните и локалните патишта.

Најдетален и најсвеж документ што го пронајдов е овој:

http://web.worldbank.org/external/projects/main?menuPK=51447259&pagePK=51351007&piPK=64675967&theSitePK=40941&menuPK=64187510&searchMenuPK=51351213&theSitePK=40941&entityID=000333037_20080423004615&searchMenuPK=51351213&theSitePK=40941

Кој сака детални информации нека го прелиста. Јас како побитно би издвоил дека изборот на патиштата се прави по прецизна формула базирана на критериуми на светската банка. Некои делници на регионалните патишта се веќе избрани, а изборот на локалните патишта допрва ќе се прави со учество на општините.

Еве мапа на избраните делници на регионалните патишта:


Еве и листа на делниците кои биле земени во предвид со проценка за цаната:



Во документот има многу детални табели за сите овие патишта, со податоци за тоа на кој сегмент какви интервенции ќе се вршат и други интересни информации.

Инаку еве класификација на типот на интервенциите што се предвидени со овој проект:



Edited by Cloverstack - 29-Aug-2008 at 17:04
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 29-Aug-2008 at 17:13
Можеби требало патот од прилеп до кривогаштани да се продолжи до крушево. Имам неколку забелешки иако се насетува некоја објективност сепак мислам дека треба и човечкиот фактор да се вмеша малце па да изврши некои минимални корекции. Ми се свиѓа тоа што до Свети Николе сепак нема да се фрлаат пари за автопат него за добар магистрален пат. А исто така ме интересира какво сообраќајно решение ќе се изгради кај петровец?!

Edited by lslcrew - 29-Aug-2008 at 17:19
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 29-Aug-2008 at 17:30
Originally posted by lslcrew

Можеби требало патот од прилеп до кривогаштани да се продолжи до крушево. А исто така ме интересира какво сообраќајно решение ќе се изгради кај петровец?!


Абе лсл дај не зезај...

За изборот на патиштата кажав дека е по формула на светска банка. За подетално, читај го документот. Во основа на таа формула е економската исплатливост, то ест колку и какви интервенции на некоја делница ќе дадат најголеми пропорционални придобивки во ефикасноста на сообраќајот. Патот од Кривогаштани до Крушево не се квалификувал и нема тука можеби, тоа е тоа. Фала богу што има контрола од светска банка, инаку не се сомневам дека владата паушално ќе ги спичкаше овие пари (тие што немаше да се украдат).

А кај Петровец нема да се гради никакво ново сообраќакно решение. Од сето досега наведено на оваа тема, јасно е дека се работи за интервенции на постоечки патишта, а не за градба на нови.
Најрадикалните зафати се опфатени во категоријата "Upgrade", но ни тие не се однесуваат на изградба на нови сообраќајни решенија од таков тип.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 29-Aug-2008 at 17:34
Во меѓувреме си го едитирал постот, па да ти одговорам и на ова:

Originally posted by lslcrew

Ми се свиѓа тоа што до Свети Николе сепак нема да се фрлаат пари за автопат него за добар магистрален пат.
Си ги помешал лончињата, патот што е наведен е сосема друг пат, а не онаа главна траса што треба да оди на релација Миладиновци - Св.Николе.
И не ми е јасно како на Автопат Скопје - Штип (преку Миладиновци и Св. Николе) гледаш како фрлање пари, а навиваш за другите нереални и многу понепотребни делници што се најавуваат. Уште почудно затоа што тој автопат би се градел под концесија.


Edited by Cloverstack - 29-Aug-2008 at 17:37
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 29-Aug-2008 at 17:38
Кловер јас длабоко се извинувам се збунив со магистрални, затоа и горе за свети николе реков магистрален. Crazy Нешто денеска не сум арен. За локални е ок! Нека се пресметуваат по формула. Јас мислев за магистрални се работи и некако ми дојде ненајавено. Crazy Си викам од кај сега излезе ова! Инаку за локални патчиња ок е, само некаколко малце патчиња ми се гледаат, а колку го збореа проектов.

Edited by lslcrew - 29-Aug-2008 at 17:40
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 15-Sep-2008 at 01:08

ЕВРОПСКИ СТАНДАРДИ ЗА ЗАШТИТА НА ЖИВОТНАТА СРЕДИНА

Звучни ѕидови ќе не' штитат од бучавата

На втората делница од обиколницата, кај Волково, Орман и Стопански Двор, се поставени заштитни звучни ѕидови

Фондот за регионални и магистрални патишта првпат во Македонија поставува заштитни звучни ѕидови на втората делница од северната обиколница околу Скопје. Звучниот ѕид ќе биде на потегот од Оризари до Сарај, во должина од 11,8 километри. Откако втората делница се пушти за сообраќај, на 24 јули годинава, скопската обиколница ќе стане дел од Коридорот 8 и ќе ја поврзува Македонија со Бугарија и со Албанија. Звучните ѕидови се од лексан и со алуминиумски профили и се во согласност со сите европски стандарди. Ѕидовите се поставени кај Волково, Орман и Стопански Двор.Со проектирањето на обиколницата се проектирани и самите заштитни ѕидови.Целта на нивното поставување е бучавата да се доведе до законски пропишаното ниво на дозволената граница, а тоа во случајов бучавата што ја предизвикуваат возилата да е 40 децибели - вели Катерина Пановска-Илиевска, портпарол во Фондот за магистрални и регионални патишта.

Ѕидовите се поставени на дел од обиколницата, кој е сообраќајно пофреквентен и минува низ населени места. Инвеститор на проектот за обиколницата, автопат со четири ленти, во вкупна должина од 25 километри, со широчина од 27,5 метри, е Фондот за регионални и за магистрални патишта, а парите ги обезбеди Инвестициската банка за обнова и развој, која и' додели кредит на Македонија со грејс-период од седум, а рок за враќање од 18 години. Вредноста на целата обиколница е околу 135 милиони евра.Обиколницата, која се состои од две делници, почнува кај клучката Хиподром, од каде што се разгранува од автопатот Велес - Скопје, а нејзината северна делница завршува кај Оризари.

Според новиот закон за заштита од бучава во животната средина, донесен во јуни минатата година, како посебени извори на бучава се посочуваат: патниот сообраќај, односно моторни возила што имаат најмалку четири тркала и максимална брзина од над 25 километри на час, железничкиот сообраќај, односно железнички систем, превоз и инфраструктура; авиони со максимална маса на полетување од 34.000 килограми или повеќе со максимален внатрешен сместувачки капацитет од над 19 патнички седишта, исклучувајќи ги седиштата за екипажот, и водниот сообраќај, односно пловни објекти во внатрешните води. Со донесување на повеќето подзаконски акти со новиот закон за заштита од бучавата, ќе се допрецизираат дозволените граници на бучавата.Директорот на Државниот инспекторат при Министерството за животна средина и просторно планирање, Орхидеја Нечева-Петровска, вели дека новиот правилник според кој попрецизно ќе се одреди висината на дозволената бучева е во изработка во Министерството за здравство, како примарен проблем за здравјето на луѓето.

- Наскоро, овој правилник ќе се најде на усвојување пред Собранието и тој поконкретно ќе го регулира ова прашање. Досега, државата немаше никаков мониторинг над овој вид на бучава. Според новиот Правилник, ќе треба да се постават апарати што ќе ја мерат бучавата. Досега сме интервенирале по барање на граѓани, во близина на индустриски капацитети, а најмногу имало поплаки од граѓани за бучава што ја предизвикува музиката на локалите, каде што дозволената граница е 90 децибели - истакна Петровска.

Таа објасни дека ако бучавата е над дозволената граница, тие изрекуваат прекршочни санкции, а ако и не се почитува тоа, имаат и случаи на затворање локали, како што тоа се случи лани во Дојран, каде што беа затворени два локала. Со донесување на повеќето подзаконските акти во новиот закон за заштита од бучавата ќе се допрецизираат дозволените граници на бучавата.

- Рокот за донесувањето на овие подзаконски акти е три години од донесувањето на Законот. Тие треба да бидат подготвени од Министерот за животна средина и просторно планирање - истакна Лилјана Ончевска-Наџинска, раководител на Одделението за квалитет на амбиентниот воздух, заштита од бучава и нејонизирачко зрачење. Дотогаш, во однос на границите на дозволената бучава се применува старата Одлука за утврдување во кои случаи и под кои услови се смета дека е нарушен мирот на граѓаните од штетна бучава, од октомври 2003 година. Според неа, максимално дозволеното еквивалентно ниво на бучава за станбени и деловни згради е 40 децибели во текот на денот, во период од. 6 до 22 часот и 35 во текот на ноќта, во период од 22 до 6 часот. За школски и високообразовни објекти е до 40 децибели преку ден и исто толку ноќно време. За болници и лечилишта - до 35 децибели во текот на денот и 30 во текот на ноќта. Наџинска вели дека со овој Закон конечно е направена дистинкција на надлежностите меѓу Градот, општините и Министерството за животна средина и просторно планирање.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=2589210AEE080543BE97E4E2DCE6A8F7
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 18-Sep-2008 at 23:15
Ај да си ги пробаме мостовите!
СЕ ПОДГОТВУВА ГОЛЕМ ТРАНСПОРТ НА ОПРЕМА

Досега најтежок тест за мостовите и патиштата

Три камиони-влекачи натоварени со гасна турбина тешка повеќе од 600 тони ќе патуваат десетина дена од Дојран до Скопје


Извршена е целосна анализа на сите мостови и зајакнати се критичните места

Македонските патишта и мостови, но и надлежните за патен сообраќај, наскоро ќе бидат ставени на досега најтешкиот тест. Три камиони-влекачи натоварени со над 600 тони опрема во почетокот на октомври десетина дена ќе патуваат од Дојран до Скопје. Станува збор за транспорт на гасна турбина за потребите на топланата Скопје-Север. Поради екстремните димензии на возилата, патиштата ќе бидат етапно затворани, а сообраќајот ќе биде регулиран со специјален режим. Најголемиот транспорт досега ќе почне од граничниот премин Дојран и преку Валандово, Струмица, Радовиш, Штип и Велес треба да стигне во централата на Топлификација во близина на „Континентал“ во Скопје.

 Првиот транспортер ќе носи генератор долг 44,5 метри, широк 3,86, висок 5,27 метри и тежок 270 тони; вториот ќе превезува ротор со сечило во должина од 40,8 метри, широк 4,30, висок 4,40 метри и тежок 170 тони, а третиот ќе носи термал-блок долг 32,5 метри, широк 5,40, висок 4,20 метри, а ќе тежи 179 тони.Специјалниот транспорт го организира фирмата „Анадолија логистик“ од Турција, која треба да ја плати и штетата што ќе се направи на патиштата. Компанијата „Гама“ направила студија за контрола на мостовите, а документацијата за специјалниот транспорт ја изработиле професори од Градежниот факултет во Скопје.

- Извршена е целосна анализа на сите мостови, зајакнати се на критичните места, а можно е на помалите, тие до 12 метри должина, да биде поставена специјална конструкција по која ќе помине транспортерот без да го допре мостот. На неколку моста ќе направиме бајпас, односно возилата ќе се движат по помошен пат. Камионите ќе влезат во тунелот кај Катланово, но тој е доволно и висок и широк. Автопатот е широк 11 метри, а камионите ќе зафатат седум - објаснува Благоја Тезовски, одговорен инженер во Фондот за патишта. Товарот од Турција со брод пристигна во пристаништето во Солун. Се очекува македонските власти да се договорат со грчката полиција за транспортот на товарот од солунското пристаниште до граничниот премин Дојран. Патувањето ќе се одвива само дење и по нормална видливост, ќе се провери техничката исправност на транспортерите, кои ќе бидат посебно обележани. Ќе возат со 10 километри на час, а полицијата ќе ги блокира сите споредни патишта. Командирите на полициските станици за безбеднсот на патниот сообраќај на Скопје, Велес, Штип и на Струмица ќе бидат одговорни и директно вклучени во организацијата на транспортот. Поради екстремната тежина на камионите, деновиве треба да се одредат и места за нивно паркирање.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=F6E46740FFE6FC41ACB1DBCE9BA6F13C

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 22-Sep-2008 at 10:27

Камен-темелник на автопат Куманово-Табановце


Од Куманово до граничниот премин Табановце за 1,5 година ќе се вози по автопат. Камен-темелникот на новото автопатско решение, со должина од 7,6 километри, беше ставен во саботата и него ќе го гради австриска фирма. Парите за делницата во висина од 720 милиони денари се обезбедени од буџетски средства и од заем на Светската банка.

Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески и директорката на Агенцијата за државни патишта, Наташа Валкановска оценија дека со изградбата на делницата се очекува да се подобри протокот на возила и да придонесе за економски развој.
- Со ова продолжува реализацијата на програмата на Владата за изградба на Коридорите 8 и 10, како и на други приоритетни патни правци за подобрување на комуникацијата не само на домашниот, туку и на меѓународниот транспорт - рече Валкановска.

Министерот Јанакиески најави распишување тендери за изградба на регионални и локални патишта.
- Министерството за транспорт и врски не запира овде. За таа намена ќе се употребат 60 милиони евра од Светска банка - истакна Јанакиески.
Тој информира дека добиле одобрување од грчката влада за користење на европските средства со што ќе се овозможи реализирање на проектот за изградба на Коридорот 10 во целина, вклучувајќи ја и изградбата на делницата Демир Капија - Смоквица на ниво на автопат.


http://www.vecer.com.mk/?ItemID=3BF50674BA6EBE4F947B237CD85D5246


Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 10:42
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 22-Sep-2008 at 23:40
Super e ova, i demir kapija-smokvica ke se gradi ali ako go izdavat na nekoja stranska firma ke se plaka visoki ceni za patarini. Bolje neka ostane ova so vladata i da se napravi fiksna cena zatoa sto sekoj investitor ke gleda samo pari da pravi.

Znaci Koridor 10 ke bide sever-jug a Koridor 8 ke bide istok zapad?? Mislam deka Koridor 8 ke bide mnogu biten zatoa so Bugarija se uste prugi nemame napraveno a od Bugarija ke se uvezuva plinot odnosno gasovod od tamu ke se pravi taka da toa ke bide mnogu bitno a isto taka i ako treba tamu ke gradat nuklearna centrala pa ke mozhe i od tamu da se zema energija.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 06-Oct-2008 at 00:04

ТЕНДЕР ЗА ИЗГРАДБА НА НОВ ПАТ


Манастирот на Тоше "Св. Преображение" ќе се поврзе со крстот


Министерството за транспорт и врски, денеска треба да го објави тендер за изведување на градежните работи за изградба на патот кој што ќе го поврзува манастирот "Св. Преображение" во Крушево со локацијата на која ќе биде изграден крстот. Како што информираат од Министерството, патот треба да биде долг околу 823 метри, широк 3,5 метри и со банкини од 50 метри. Финасирањето на патот е во надлежност на Владата.

Овие активности се насочени за реализација на иницијативата што ја имаше Тоше Проески, а кои сега се посветени на зачувување на неговиот лик и дело. Со тоа ќе се оствари неговиот сон, манастирот "Св. Преображение" да стане место кое ќе биде посетено од многу граѓани од земјава и регионов. Инаку, од 23 август, годинава во употреба е локалниот пат, кој го поврзува Крушево со манастирот "Св. Преображение".

http://vecer.com.mk/?ItemID=3B11C4B1582AE64D8C86A63B3BD18E8D

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 06-Oct-2008 at 11:12
Ќе се гради магистрала за поврзување на Македонија, Србија и Бугарија

Европската инвестициска банка и Светската банка ќе финансираат изградба на европски коридор, магистрала, која ќе ги поврзува Централна и Источна Европа, објави “СЕ Јуроп“, повикувајќи се на извор во српската влада.

Европската инвестициска банка ќе одобри кредит од 540 милиони евра за изградба на два дела од коридорот 10, кои ќе ги поврзат Македонија, јужна Србија и Бугарија. Детаљите за финансирање на проектот ќе бидат разгледани на средба во Белград во ноември, годинава. Светската банка пак, за овој проект, ќе даде 285 милиони евра“, се вели во информацијата.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=41452&kategorija=2

Веројатно се мисли за и коридорот 10 и коридорот 8 заедно!

А пак за кој проект ќе бидат тие 285 милиони.

Текстов е малце конфузен, но го постирав тука пошто се спомнаа некои цифри и затоа!



Edited by lslcrew - 06-Oct-2008 at 11:12
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 06-Oct-2008 at 12:03
Originally posted by lslcrew

Веројатно се мисли за и коридорот 10 и коридорот 8 заедно!

А пак за кој проект ќе бидат тие 285 милиони.

Текстов е малце конфузен, но го постирав тука пошто се спомнаа некои цифри и затоа!

 
 
Не сум сигурен али мислам дека ова само за србите се однесува, конкретно за делниците ниш-мк и ниш-бг (не и за К8 меѓу мк-бг) Како што викаш ич не е јасно напишано али ја како што го разбрав ЕИБ ке даде 540 а светска банка 285милиони за истиот проект Dunno 
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 06-Oct-2008 at 23:55
Islcrew, 25 miljoni evra za Demir Kapija-Smokvica pa kako sto razbrav jas ovoj proekt ke koshta preku 100 miljoni evra posto ke mora da se kopa i nov pat da se pravi. Ovie pari sto gi baraat se kako Kredit ili kako donacija za evropski proekti? I da bide kako donacija pak tie pari se malku, ke treba mnogu poveke.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.275 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.