build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7071727374 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1421 Posted: 28-Mar-2020 at 08:41
Originally posted by AleksandarTheGreat

Знае некој какви се состојбите со проектите кои сега треба(ше) да се работат на терен, земајќи ја во предвид новонастанатата ситуација со појавата на КОВИД-19?



Nema nikakvi zastoi barem vo ovoj period i pokraj zaostrenite merki na fb stranata na JPDP ima redovni izvestuvanja za gradežni raboti na razni patni pravci... Mislam deka opšto gledano gradežniot sektor e najmalku pogoden od Covid-19 nikade ne sum primetil bilo kakvi otkažuvanja i prekini vo rabotenjeto.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #1422 Posted: 28-Mar-2020 at 10:51
Но, не значи дека за брзо нема да е погоден секторот, примарно од финансиски причини. Ако нема доволно приходи во буџетот во следниов период, први на удар ќе се капиталните инвестиции.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 66
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #1423 Posted: 28-Mar-2020 at 11:25
Заев вчера на 360 на Алсат потврди дека капиталните трошења нема да трпат, туку напротив ќе се бара дополнителни пари да се истураат во градежништвото за да има начин да се одржува економијата.
Голем дел од парите за рехабилитации и изградба се веќе обезбедени, и не зависат од тековните приходи во буџетот, па оттука парите не би требало да се причина за застој.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #1424 Posted: 28-Mar-2020 at 12:28
Историски гледано во ниту една од 30те години независност капиталните инвестиции не биле целосно реализирани и биле кратени од разни причини (неспособност за реализација, прераспределба поради недостиг на средства во друг сектор, итн.). Би бил позитивно изненаден да се случи обратното во вонредна ситуација како оваа, односно во случајов да не се скратат заради намалување на дефицитот (сега имаме и закон за рамките на дефицитот).

Ефектите од кризава допрва ќе се осетат по буџетот (втор и трет квартал) и не е точно дека не зависат од тековните приходи. Ако има недостиг на средства во кој било критичен сектор (сите државни фондови зависат од тековни средства и кредити за пополнување на буџетскиот дефицит) од каде ќе се префрлаат пари? Економската логика е дека во време на криза треба што повеќе јавни средства да се истурат во капитални расходи, но ние имаме бунари без дно како фонд на ПИОМ.

Од друга страна капиталните расходи се широк поим и секоја година кратењето обично е на сметка на образование, здравство, спорт, одбрана. Ако го земеме само делот со инвестиции во патишта, тогаш буџетот на ЈПДП е 50% пополнет од кредити (Светска банка, ЕБОР, Ексим банка), а другите 50% од буџетот на ЈПДП се тековни приходи од патарини, акцизата од нафта и регистрација на возила. За мене е за очекување трите тековни извори да паднат на многу пониско ниво од проектираното поради намалена економска активност, намален сообраќај и веројатно непостоечки туризам во остатокот од 2020. Ако успеат да ги пополнат тие недостатоци тогаш ќе е успех за сите, но да нема кратења во капитални расходи претставува научна фантастика за Македонија.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 66
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #1425 Posted: 28-Mar-2020 at 19:30
Originally posted by ironm

Историски гледано во ниту една од 30те години независност капиталните инвестиции не биле целосно реализирани и биле кратени од разни причини (неспособност за реализација, прераспределба поради недостиг на средства во друг сектор, итн.). Би бил позитивно изненаден да се случи обратното во вонредна ситуација како оваа, односно во случајов да не се скратат заради намалување на дефицитот (сега имаме и закон за рамките на дефицитот).

Ефектите од кризава допрва ќе се осетат по буџетот (втор и трет квартал) и не е точно дека не зависат од тековните приходи. Ако има недостиг на средства во кој било критичен сектор (сите државни фондови зависат од тековни средства и кредити за пополнување на буџетскиот дефицит) од каде ќе се префрлаат пари? Економската логика е дека во време на криза треба што повеќе јавни средства да се истурат во капитални расходи, но ние имаме бунари без дно како фонд на ПИОМ.

Од друга страна капиталните расходи се широк поим и секоја година кратењето обично е на сметка на образование, здравство, спорт, одбрана. Ако го земеме само делот со инвестиции во патишта, тогаш буџетот на ЈПДП е 50% пополнет од кредити (Светска банка, ЕБОР, Ексим банка), а другите 50% од буџетот на ЈПДП се тековни приходи од патарини, акцизата од нафта и регистрација на возила. За мене е за очекување трите тековни извори да паднат на многу пониско ниво од проектираното поради намалена економска активност, намален сообраќај и веројатно непостоечки туризам во остатокот од 2020. Ако успеат да ги пополнат тие недостатоци тогаш ќе е успех за сите, но да нема кратења во капитални расходи претставува научна фантастика за Македонија.

Извини брзав, ама еве сега подетално. Во право си за финансирањето дека е комбинација од странски и домашни пари, но не си во право за соодносот. Па така, во програмата за 2020 приходите се планирани околу 7,9 милијарди денари да се од домашни извори (акциза, патарини, регистрации и друго) а 9,1 милијарди денари се од странските донатори, плус има и пренесени 1,5 милијарди од 2019 (вкупно 18,5 милијарди денари). Ова кажува дека 57,3% се веќе обезбедени, додека кај останатите приходи еве нека има потфрлање и до 40% (црно сценарио) вкупната финансиска конструкција за годинава ќе е околу 15,4 милијарди денари, кои ако се искористат со 100% ќе биде слична ситуацијата како и со 2019.
Не би сакал да додавам дека со самото изгласување на почеток на преговори со ЕУ ни се отвараат дел од кохезивните фондови, од кои по примеерот на Бугарија би требало да се надеваме на 200-250 километри автопат во форма на грант. Секако тие пари/автопати би требало најрано да почне да се реализираат во почетокот на 2021, но сигурно ќе има некаква помош за што полесно пребродување на оваа апокалипсна 2020 Smile
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #1426 Posted: 29-Mar-2020 at 00:37
Не е по врат, по шија. Не сум бил во право за соодносот бидејќи не било 50%-50%, туку 55%-45%. Можеби треба едно 25 референци да ставам во постот како Зелениково за да ми се попрецизни процентите. Процентот го сфаќаш буквално наместо како дискусија, а од друга страна фрлаш цифри од ракав дека црното сценарио би било до 40% (шпекулација) и дека требало да се надеваме на 200-250 км автопат во форма на грант (ова е уште поинтересна шпекулација и не знам која е конекцијата со буџетот за 2020). Иронија.

Патем, ние нема да добиваме пари од кохезионите фондови, така што примерот со Бугарија е несоодветен. Бугарија е членка на ЕУ веќе 12-13 години и за средствата што тие ги добиваат можеме да сонуваме засега. Ние ќе добиваме пари од претпристапните фондови кои се далеку помали, но истовремено добредојдени.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #1427 Posted: 03-Apr-2020 at 13:00

Коронавирусот нема да влијае на инфраструктурните проекти, се одвиваат тековно



https://plusinfo.mk/koronavirusot-nema-da-vli-ae-na-infrastrukturnite-proekti-se-odvivaat-tekovno/?fbclid=IwAR1MhJKTbCr0PibSLxEqEfkvRM1S_qGfrHuQImaRgbLreOoRWGLsPpbLWX8
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #1428 Posted: 04-Apr-2020 at 01:32
Originally posted by Vasilij

<h1 ="single-post-title"><span ="post-title" itemprop="line">Коронавирусот нема да влијае на инфраструктурните проекти, се одвиваат тековно</span></h1>
https://plusinfo.mk/koronavirusot-nema-da-vli-ae-na-infrastrukturnite-proekti-se-odvivaat-tekovno/?fbclid=IwAR1MhJKTbCr0PibSLxEqEfkvRM1S_qGfrHuQImaRgbLreOoRWGLsPpbLWX8


Вака патот го имаат проширено малце, или мене така ми се чини?
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #1429 Posted: 04-Apr-2020 at 01:38
Па можеби и со намалена фреквенција на возила на патиштата и ќе го забрзаат одвивањето на реализација на проектите.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1430 Posted: 04-Apr-2020 at 10:17
Реализацијата на капиталните инвестиции нема да запре поради корона кризата

Владата не планира да ја запре реализацијата на капиталните инвестиции во делот на инфраструктурата. Од Министерството за транспорт и врски во изјава за „Мета.мк“ посочуваат дека капиталните проекти во делот на патната, железничката и комуналната инфраструктура ќе продолжат да се изведуваат непречено.

– Министерството за транспорт и врски ги презема сите потребни активности за да нема застој во реализација на капиталните проекти – велат од ова министерство.

Тие потенцираат дека кај голем дел од проектите од патната инфраструктура, кои во моментов се градат, постои дури и поголем обем на реализација во однос на планираната динамика. Кај железничката инфраструктура, од Министерството за транспорт и врски потенцираат дека изградбата на пругата кон Бугарија тече тековно, но во овој момент изведбата на делницата од Куманово до Бељаковце е со намалена динамика поради настанатата состојба.

Едно од ретките прашања со кои се сложија власта и опозицијата во периодот на корона кризата е токму реализацијата на капиталните инвестиции. Лидерот на СДСМ, Зоран Заев пред јавноста изјави дека исполнувањето на ветеното кај капиталните инвестиции мора да продолжи. И опозициската партија ВМРО-ДПМНЕ во вчерашното соопштение нагласи дека реализацијата на капиталните инвестиции не смее да запре, со цел да им се помогне на индустријата и градежништвото.

Со молба за продолжување на изведбата на капиталните проекти се јавија и од стопанските комори во земјава. Од Здружението на градежништвото, индустријата за градежни материјали и неметали при Стопанската комора на Македонија посочија дека ги ставаат на располагање нивните капацитети за целосен ангажман за времетраење на кризата, но и потоа.

„Светската историја покажала дека во вакви големи економски кризи преку реализација на големи инфраструктурни проекти градежниот сектор многу придонел за повторно заживување на економијата. Затоа, не треба да се кратат капиталните инвестиции што се проектирани во буџетот, а кои се однесуваат на инфраструктурни проекти и тие проекти треба да се реализираат“, посочуваат од Стопанската комора на Македонија.

И покрај желбата за продолжување на градежните активности и понудата за ставање на располагање на нивните капацитети, кај градежниците сепак владее страв од финансиски крах поради проблемите со наплата на побарувањата и финансиските обврски на компаниите, но и неизвесноста за тоа што ќе се случува со тековните и со новите проекти за изведба.

https://meta.mk/realizacziјata-na-kapitalnite-investiczii-nema-da-zapre-poradi-korona-krizata/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1431 Posted: 04-Apr-2020 at 11:14
Па можам да кажам дека регионалниот пат Радуша-Јегуновце веќе го завршија, така што очигледно си работат на терен.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #1432 Posted: 07-Apr-2020 at 20:09
Државен пат Р1402 с.Банско-с.Колешино
Должина 5км.
Ширина 6 м.





Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1433 Posted: 16-Apr-2020 at 11:33
Поправка и рехабилитација на државен пат Р1105 делница, врска со државен пат Р1401 Раброво-ГП Дојран

Должина: 7.80 км
Вредност: 50.90 милиони денари.

Активности: асфалтирање на завршен слој; изработка на канавки за одводнување; машинско гребење и профилирање на трупот на патот; изработен е првиот носив слој БНС 22 до просечна дебелина од д=6,0см; нови рабници на делот на влезот/излезот од граничниот премин во должина од Л=315,0 м; нови рабници заедно со ригола во должина од Л=120 м на дел од патот; комплетна хоризонтална сигнализација и изработка на банкини од тампонски материјал.











https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1434 Posted: 22-Apr-2020 at 14:52
Поправка и рехабилитација на државен пат А1 делница, Смоквица – Удово и Р1401 делница, врска со државен пат Р1105- Брајковци-Балинци-Марвинци-врска со државен пат А1

Должина: 6.10 km.
Ширина: од 6м до 8м
Вредност: 46.30 милиони денари

Активности: асфалтирање на завршен слој асфалт АБ16с со дебелина од d=5cm врз претходно истругана, обеспрашена и испрскана со емулзија подлога; изработка на банкини.







https://www.facebook.com/drzavnipatista/

Edited by stef4o - 22-Apr-2020 at 14:52
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #1435 Posted: 23-Apr-2020 at 10:36
Koga posleden pat pominav na ovaa stara delnica se rabotese na tunelot kaj Demir kapija , od strana mu se mestea novi rabnici , se menuvase osvetluvanjeto i na vlez i izlez se postavaa svetlosni tabli , ubavo bi bilo starata delnica celosno da se rekonstruira , a vaka si obrvzan deka moras da pominis po noviot avtopat , a kolku sto znam sekoja drzava treba da ima alternativen pat pokraj samiot avtopat , bidejki zakonski ne smee nikoj da te obvrzuva so toa sto ne ti go poprava magistralniot pat samo so cel da moras da vozis po avtopat za da platis patarina ... A ovaa delnica sto e na slikite se rabotese i togas samo ne bea do ovde stignati.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1436 Posted: 23-Apr-2020 at 12:59
Originally posted by WolfLeader

Koga posleden pat pominav na ovaa stara delnica se rabotese na tunelot kaj Demir kapija , od strana mu se mestea novi rabnici , se menuvase osvetluvanjeto i na vlez i izlez se postavaa svetlosni tabli , ubavo bi bilo starata delnica celosno da se rekonstruira , a vaka si obrvzan deka moras da pominis po noviot avtopat , a kolku sto znam sekoja drzava treba da ima alternativen pat pokraj samiot avtopat , bidejki zakonski ne smee nikoj da te obvrzuva so toa sto ne ti go poprava magistralniot pat samo so cel da moras da vozis po avtopat za da platis patarina ... A ovaa delnica sto e na slikite se rabotese i togas samo ne bea do ovde stignati.
Za zal praksata go pokazuva sosema sprotivnoto. Ke se izgradi nova delnica i starata vednas se zaborava.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #1437 Posted: 23-Apr-2020 at 13:22
Originally posted by Denko

Originally posted by WolfLeader

Koga posleden pat pominav na ovaa stara delnica se rabotese na tunelot kaj Demir kapija , od strana mu se mestea novi rabnici , se menuvase osvetluvanjeto i na vlez i izlez se postavaa svetlosni tabli , ubavo bi bilo starata delnica celosno da se rekonstruira , a vaka si obrvzan deka moras da pominis po noviot avtopat , a kolku sto znam sekoja drzava treba da ima alternativen pat pokraj samiot avtopat , bidejki zakonski ne smee nikoj da te obvrzuva so toa sto ne ti go poprava magistralniot pat samo so cel da moras da vozis po avtopat za da platis patarina ... A ovaa delnica sto e na slikite se rabotese i togas samo ne bea do ovde stignati.
Za zal praksata go pokazuva sosema sprotivnoto. Ke se izgradi nova delnica i starata vednas se zaborava.

Не е така за сите делници.
Штип - Радовиш се гради експресен пат, и стариот го имаат реновирано.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1438 Posted: 23-Apr-2020 at 21:24
Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by Denko

Originally posted by WolfLeader

Koga posleden pat pominav na ovaa stara delnica se rabotese na tunelot kaj Demir kapija , od strana mu se mestea novi rabnici , se menuvase osvetluvanjeto i na vlez i izlez se postavaa svetlosni tabli , ubavo bi bilo starata delnica celosno da se rekonstruira , a vaka si obrvzan deka moras da pominis po noviot avtopat , a kolku sto znam sekoja drzava treba da ima alternativen pat pokraj samiot avtopat , bidejki zakonski ne smee nikoj da te obvrzuva so toa sto ne ti go poprava magistralniot pat samo so cel da moras da vozis po avtopat za da platis patarina ... A ovaa delnica sto e na slikite se rabotese i togas samo ne bea do ovde stignati.
Za zal praksata go pokazuva sosema sprotivnoto. Ke se izgradi nova delnica i starata vednas se zaborava.

Не е така за сите делници.
Штип - Радовиш се гради експресен пат, и стариот го имаат реновирано.
Kade e renoviran stariot?
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #1439 Posted: 23-Apr-2020 at 22:33
Делницата што оди паралелно на експресниот
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 87
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #1440 Posted: 24-Apr-2020 at 07:15
Штип е исклучок. Таму ревносно се гради и реконструира.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7071727374 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.238 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.