Патна мрежа (општо) |
Post Reply | Page <1 7778798081 84> |
Author | ||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2598 |
Quote Reply #1561 Posted: 15-Nov-2020 at 23:54 | |
Еве од прва рака - не е завршено, возев саботата. Чакштовише, џандар „не усмери“ по автопат, се тампонирало кај Групчин. |
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #1562 Posted: 23-Nov-2020 at 22:23 | |
Супер е патот од Нагоричане до граница, го обновиле до крај; само треба малку да ги потсредат сливниците, на некаде се ептен на/до улица а дупките се големи. Зошто не ставаат решетки? Уште да ги стават камерите против брзо возење, кај Коинце битанга возеше со 120. Во Србија патот е од Тито ама уште може да врши работа. Од манастирот натаму обновиле. Старо Нагоричане-Пелинце Пелинце-ГП Пелинце ГП Прохор Пчињски-манастир Прохор Пчињски Edited by Staro Skopje - 23-Nov-2020 at 22:26 |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #1563 Posted: 23-Nov-2020 at 22:24 | |
Манастир-Врање Манастир-Граница Граница-Пелинце |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #1564 Posted: 26-Nov-2020 at 17:08 | |
Извршен е увид во работните активности за рехабилитација и реконструкција, проширување на 3 лента на државен пат Крива Паланка – Деве Баир.
https://www.facebook.com/drzavnipatista/ |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #1565 Posted: 27-Nov-2020 at 17:40 | |
|
||
За сè има вторпат
|
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2598 |
Quote Reply #1566 Posted: 06-Dec-2020 at 23:03 | |
По последната проверка вчера: гребен асфалт Карпалак, асфалтирано (кај што се работело) отприлика од кај излезот за Ново Село до крајот на калдрмата кај што беше. Сега е раскопано од крајот на Групчин до 200-300 метри после мостот за Добарце. |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #1567 Posted: 20-Dec-2020 at 12:06 | |
За сè има вторпат
|
||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #1568 Posted: 20-Dec-2020 at 17:05 | |
Леле, свлечиштево уште не е ни започнато Има едно 5 години од случувањето.
|
||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #1569 Posted: 21-Dec-2020 at 20:12 | |
Mene mi e najrizicno svlecisteto na Katlanovo - Veles , momentalno ima mnogu odroni , Neznam zosto ne se prezemi nesto da se sredi kompletno celata delnica ...
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #1570 Posted: 15-Jan-2021 at 08:07 | |
Патот Тетово – Скопје 5 месеци со тампон и дупки – Рустеми: Временските услови не дозволуваат асфалтирање
https://mk.tv21.tv/patot-tetovo-skopje-5-mesetsi-so-tampon-i-dupki-rustemi-vremenskite-uslovi-ne-dozvoluvaat-asfaltirane/ |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #1571 Posted: 23-Jan-2021 at 18:13 | |
Порталб: Потпорниот ѕид кај Градската бања во Тетово под ризик од уривање
На патот за Градската бања во Тетово се наоѓа опасен потпорен ѕид, бидејќи е речиси пред уривање, а општинските власти сè уште немаат преземено ништо за решавање на овој проблем, пишува Порталб.мк. Од Општина Тетово за Порталб.мк велат дека за овој ѕид ќе мора да се причека до март, и ги повикуаат граѓаните да бидат претпазливи кога поминуваат покрај него. Иако патот кај бањата може да се смета за нов пат, бидејќи е изграден во 2017 година, сепак не е сосема безбеден, зашто често се случуваат свлечишта во околината. Поради ова, се изгради потпорниот ѕид, кој според општината, со цел да го реши проблемот со страничните уривања. Меѓутоа, тoj веќе неколку години претставува потенцијална опасност за посетителите на оваа бања, бидејќи е речиси пред уривање. Портпаролката на Општина Тетово за Порталб.мк вели дека веќе е потпишан договор со соодветна компанија за санирање на проблемот, а тоа би се случило во март. „Неколку пати сме се обиделе да го решиме проблемот кај Градската бања, но имајќи ја вид теренската конфигурација, овој проблем постојано се повторува. Тимовите на Секторот за комунална дејност интервенирале многу пати досега кога имало свлечиште. Бидејќи сега е зимска сезона и има промени во временските услови, работите за конечното решавање на овој проблем ќе ги започнеме после 15 март, имајќи предвид дека веќе е потпишан договор со фирмата која ќе ги врши работите“, е одговорот од Општина Тетово. Во меѓувреме, од општинава ги повикуваат граѓаните да бидат особено внимателни во моментот кога поминуваат покрај тој ѕид. Во 2018 година Општина Тетово, токму преку Порталб.мк вети дека ќе го реши проблемот со одроните и ѕидот во Градската бања, и тоа во текот првата година. Ова сѐ уште не се случи, пишува Порталб.мк. Ваква беше состојбата со страничните одрони кај Градската бања пред 10 дена: https://meta.mk/wp-content/uploads/2021/01/potporen-dzid-gradska-banja-tetovo-2021-sneg-portalb.jpeg |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2018 |
Quote Reply #1572 Posted: 29-Jan-2021 at 01:20 | |
Една идеја, што би било паметно да се направи во Кавадарци. Регионалниот пат Р-1107 поврзува еден голем регион со централна Македонија, односно све што е после Ваташа, сите села околу Конопиште, Витачево, рудниците на Фени, Алшар, фабриката горска, неколку винарии, шумско стопанство, и уште што уште не проаѓа преку овој пат. Патот е многу добро изреновиран пред некоја година, ама има една голема маана, а тоа е што проаѓа преку Кавадарци по должина на цел град, со што сериозно се намалува безбедноста со проаѓање камиони. Пред некоја година се направи нов мост во Ваташа зашто стариот беше оштетен од камиони, ама тоа не го решава темелно проблемот.
Затоа, мислам дека најдобра опција за овој пат Р-1107 е да се изгради нова делница надвор од градот и да се спои на Р-1103 кај Фени комбинатот. Тоа би идело преку села Ресава и Дабниште, и да се спои пред селото Гарниково (каде што според Бапчор во еден спот на К-15 била тестирана атомска бомба). Делницата би била точно 15 км, сериозно би ја подобрила безбедноста во сообраќајот во градот, како и би направила подобра поврзаност и за викендиците околу Тиквешко езеро. Незнам дали општината/владата планира нешто да направи на оваа тема, ама би било добро да се стави оваа и некоја слична идеја во план. |
||
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #1573 Posted: 01-Feb-2021 at 12:06 | |
не се сложувам јас, дали си свесен колкава е левацијата од дабниште до гарниково, второ прескап проект би било тоа од околу 40милиона евра за толку стопански објекти не е испшлатливо за оваа држава има поприоритетни делници, мојот предлог е од југокомерц преслапот па се по срт до хлорната станица на водоводот вкупно 11км без поголеми ископи и насипи, со еден мост од 150м, поевтино побрзо и поизводливо, и цената на чинење нема да надмине 25милиони. поззз
|
||
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #1574 Posted: 01-Feb-2021 at 12:07 | |
|
||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #1575 Posted: 12-Mar-2021 at 19:11 | |
Годишната програма на ЈПДП
Хит на векот ми е дека во програмата е ставен патот Извор-Гари и тоа финансиран од сопствени средства. Повторно е ставен Катланово-Велес да се среди стариот пат и се надевам конечно ќе го оправат, срамота е за секоја сообраќајка да нема алтернатива. |
||
Tooold
Groupie Joined: 22-May-2020 Online Status: Offline Posts: 84 |
Quote Reply #1576 Posted: 13-Mar-2021 at 12:35 | |
• Проекти кои ќе отпочнат во 2021 година:
Изградба на регионален пат Р2246 делница, Исзвор (спој со А2) - Гарски Мост; Дали се мисли на проектна документација дека ќе отпочне, елаборати физибилити проекти чуда или ќе отпочне да се гради? |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2018 |
Quote Reply #1577 Posted: 13-Mar-2021 at 14:28 | |
Овој пат заедно со "Rruga e Arbrit" во Албанија, на Македонија ќе и пружат значителна економска алтернатива за извоз во Албанија како и пристап до пристанште Драч. На некој начин оваа делница ги формира, ги затвара, јужниот и централниот коридор Исток-Запад.
Што се однесува на тежината на делницата, таа делница без изградба на тунел под највисокиот дел од превојот "Јама" ќе биде промашен обид зашто ќе треба да биде затворена во клучните зимски месеци кога всушност и е најдобрата алтернатива за завеаните и често непроодни патишта кон Дебар преку Маврово и далечниот преку Струга. Така да потполна поддршка за изградбата. На делницата има животописни предели како клисурата позади Кленовец/Ехловец кајшто сега има мислам само некое стовариште за неекплодирани гранати што ги наоѓаат по ниви, исто од другата страна има одличен поглед према Гарските водопади, на делницата се наоѓа и една позната пештера незнам као се викаше, тука е споменикот на Кочо Рацин на месноста Лопушник. Сум имал прилика два пати да возам преку овој патен правец пред неколку години, иако локацијата на сегашниот шумски пат ни одблиску не е таа која би била на регионалниот пат кој би се изградил. Тоа е тежок терен, со многу свиоци и голема километража за толку кратко растојание. Така да и кога би се изградил би бил еден од повисоките патишта во Македонија, и дури и со тунел 1,5 километар кој би бил на надморска висина некаде на 1400м, што незнам дали во Македонија имаме толку висок патен превој во сегашната патна мрежа (магистрални/регионални патишта), уште па помалку тунел на толку високо. Подолу скица која мислам дека ќе биде грубо трасата. Ако сте приметиле во неколку европски држави има тековни проекти за доизградба на тунели на преку-планински патни правци баш заради истава оваа причина. Неможам да најдам сега одма пример, ама мислам дека низ Шпанија, Франција, Швајцарија, а и Грузија, Ерменија некаде имаше, има последниве неколку години баш иградба на тунели под планински превои кои иницијално биле проектирани без тунел. Ако најдам ќе постирам накнадно. Проектот има и една политичка димензија која во Македонија не се дискутира јавно, а треба да се дискутира транспарентно и да не се табуизира, иако меѓу луѓето ги има муабетите. Иако некои националиситчки кругови во Македонија на овој проект гледаат низ етно-политичка призма, сепак мислам дека тоа е небитно и е само чекор кон "боснизација" на патната мрежа, мислам на многу непотребен политички пазар и гледање на патните проекти исклучиво преку некоја етничка призма без никаква географска и економска логика. Зборувам и за од двете "страни". Албанските политички партии со своето политичко слепило го ценат само аспектот дека Кичево ќе биде "поблиску" до Албанија и дека ќе поврзува "Албански Земји", иако патот е само чекор до побрзо и уште повеќе изселување на Албанците да аргатат по Италија. Од друга страна Македонските политички кругови го гледаат истото само од друга страна и демонстираат страв дека ќе се "Албанизираат" дополнително Кичево како и долнореканските Македонски села како Гари, Лазарополе, Тресонче, иако самите тие Македонци ги оставија ти села без еден жител и куќите ги продаваат за <10kEur, па после друг им е крив што неможат да научат како функционира светот, или па заборавија а претходно знаеја, со оглед на фактот дека селата се раселија последниве неколку децении, а претходно со векови биле населени и живи "под полна пареа". Без разлика, како и да е, да повторам уште еднаш, поддршка за проектот и апел до админситраторите на форумов да ги присоберат дискусиите на оваа тема во посебна нишка, има што да се каже многу на оваа тема. |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2018 |
Quote Reply #1578 Posted: 13-Mar-2021 at 14:47 | |
Еве некој документ од ЈПДП од 2013-та. Ако јас добро разбирам од оскудните описи кои ги има во документот, нема да биде ова никаков саглам пат, него максимално ќе се следи до колку што може стариот пат, и непотребно практично ќе се "додаде" километража, односно ќе се "легализира" на некој начин постоечкиот шумски пат.
"ИЗВЕСТУВАЊЕ ЗА НАМЕРА ЗА ИЗВЕДУВАЊЕНА ПРОЕКТ ЗА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА„ИЗГРАДБА НА РЕГИОНАЛНИОТ ПАТ Р2246ГАРСКИ МОСТ (врска со Р1102) – ИЗВОР (врскасо А2)" http://www.roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/GarskiMost.pdf |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2018 |
Quote Reply #1579 Posted: 13-Mar-2021 at 15:00 | |
Еве ја и проектната програма. Во нејзе, исто како и во претходниот документ, стои проектирана брзина 40 kmh што исто така не наговестува дека се планира нормален регионален пат, него само проширен асфалтиран шумски пат. Да се посомнева човек дека практично им се асфалтира патот на дрвокрадците што масовно оперираат во овој регион и ништо повеќе не се постигнува, наместо да се поврзуваат два града со нормален пат.
http://www.roads.org.mk/UserFiles/files/Izvestuvanja/Proektna_programa.PDF Edited by user8642 - 13-Mar-2021 at 15:01 |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2018 |
Quote Reply #1580 Posted: 21-Mar-2021 at 18:49 | |
Еве еден пример од Црна Гора кој поодамна го следам, а не сме го дискутирале тука. Па би сакал да го споделам само заради една причина. Имено, властите во Црна Гора се решиле да изградат подобро патно поврзување помеѓу Подгорица и Даниловград. Даниловград не е нешто особено голем град ама е на мала дистанца до Подгорица, нешто околу 20-тина километри, и се наоѓа на патот на кој се оди према Никшич (втор поголем град во Црна Гора) и према Сарајево (најблизок град на соседна држава, јазик исти разбирлив, значи голем потенцијал за комуникација). Е сега што е важно. Патот е во профил 2+2, и тука доаѓам до поентата на овој пост: Никој од политичарите во Црна Гора не се обидува да им го продава ова на Црногорците како некаков автопат. Јасно е соопштено дека се гради булевар, нема да има клучки, ќе биде во корист на секој објект и бизнис покрај тој пат, нема патарини, и во иднина има потенцијал да прераснува ако има потреба во автопат према Никшич и према Сарајево како еден коридор кој е доста занемарен од Балканските власти иако може да се оформува една сосема добра алтернативна западна оска, алтернатива на јадранската магистрала (Игуменица-Тирана-Скадар-Подгорица-Никшич-Сараево-БањаЛука-Загреб).
Додека ние наплаќаме патарини и класифицираме нешто за автопат што едноставно нема врска со автопат, овие ново градат и не го викаат така, зашто едноставно не е. Тетово-Гостивар не е автопат по профил и треба да се отвори како булевар како овој случај баш за да извади дел од локалните сообраќај меѓу селата,д а го пренесе на автопат. Ем клучки и надвозници имаме, ем неосновано се наплаќа патарина. Од друга страна Скопје-Петровец и Скопје-Илинден се градски булевари, де факто, поврзуваат приградски населби. |
||
Post Reply | Page <1 7778798081 84> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |