build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7879808182 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #1581 Posted: 21-Mar-2021 at 19:04
Во најголем дел добро кажано, се согласувам. Со тоа што до Илинден, Мралино, Идризово итн итн.не плаќаш патарина.
Инаку и јас ги пратам регионалните збиднувања и прогреси во оваа сфера. Ако можеш сподели го твоето видување и размислување за Скопје - Подгорица по пуштањето на Автопатот Бар - Болјаре во август. Дали после Приштина би можеле наместо према Албанија да одиме северозападно дирекно на Црногорската граница и да излеземе на новиот автопат...?
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1582 Posted: 21-Mar-2021 at 21:24
Па вака, ајде ќе анализирам неколку можни рути на поврзување со Црна Гора:

1. Скопје-Тетово-Призрен-Кукс-Скадар-Подгорица. Според мене, мислам дека за Македонија најдобра алтернатива е да инвестира во тунел Тетово-Призрен. Ова е единственото поврзување со Црна Гора на кое можеме ние како држава да влијаеме во насока на што порано да се добие. Сите други рути захтеваат повеќе инвестиции од соседите, а не во Македонија. Ама на оваа рута иако има 3 гранични премини, сепак мислам дека е во најголем дел е развиена веќе. Скопје-Тетово има автопат, Призрен до пред Скадар има автопат, останува ова измеѓу да се врзе. Мислам дека за оваков проект би имало и политички интерес и од Косово и од Албанија. И оваа рута и нуди на Македонија дополнително алтернативно излегување на море на пристаниште. Зближување према Хрватска, према Италија, према Босна. Е сега кога гледаме колку е способна Општина Тетово и неможе врз една шака куќи да спроведе една експропријација, не се ни надевам дека се способни буквално да го пресечат градот на половина. Самиот тунел вероватно не е и толку скап, ама експропријации во Тетово и Призрен би било тоа што би ја кренало цената драстично. Од друга стрна видете и политичката способност на партиите кои владеат во овој регион и неможат еден автопат до Блаце да го избоксуваат. Овој тунел ако се направи во некаков мал локален профил само ќе повлече сообраќај и мислам дека треба да се разгледува исклучиво како автопатски профил и никако поинаку подолу од тоа.

2. Скопје-Приштина-Печ-Адријевица-Подгорица. Ова мислам дека е најмалку веројатна опција. Нема политички/геостратешки/финансиски интерес ниту Косово ниту Црна Гора да ги пробива Проклетије планините со некој ултра-скап тунел, иако на мапа добро изгледа. Приштина-Печ нема автопат, ЦрнаГора комуницира исклучиво на релација Бар-Београд, Косово комуницира исклучиво на релација Тирана и релација Скопје. Црна Гора и Косово сеуште немаат демаркација на оваа граница. Така да ова тешко дека некогаш би се извело.

3. Скопје-Приштина-Митровица-НовиПазар-Бољаре-Андријевица-Подгорица. Ова е добро да се има како алтернатива и мислам дека технички реално е изводливо, но политички тешко. Статусот на Косово и Северно Косово во тој контекст додека не се разреши сеуште нема да може од овде да има било каков проток на луѓе и стоки, а не па да се гради нешто. Ова е добро за Македонија како алтернативен пат кон Европа, поврзување со Сарајево, Бања Лука, Загреб. Од друга страна ова и не е некоја алтернатива политичка кога пак проаѓа низ иста држава (Србија), а баш Србија намерно економски го ослабува Санџак како регион со намера да го испразни етнички од Бошњаци, и уште помалку може да се очекува Србија да го поврзе Санџак со Косово во контекст на некоја "Зелена Исламска Трансферзала". Добро е да постои на мапа и да биде проточно, ама знам дека тешко би се остварил дури после решено Косово.

Така до според мене мислам дека Македонија треба што порано да си се зафати со поврзување на Тетово и Призрен и тоа со автопатско решение, едноставно анализите говорат дека тоа е најдобро и за Македонците и за Албанците, и за државите Албнаија, Македонија, Косово, Црна Гора. Може би во Македонија некои националистички кругови да гледаат инаку на оваков проект, ама ако се стават аргументите на маса, едноствано придобивките се неспорни. Баш ова може да биде добар излез према Сарајево, према Загреб од две страни (преку Сарајево и преку приморје), према Италија. Баш оваков тунел би можел да го крене значењето на некој иден коридот Тирана-Скадар-Подгорица-Даниловград-Никшич-Сарајево-БањаЛука-Загреб, а ние на тој коридор би се "прикачиле" еве овака преку Призрен-Кукс и понатака.

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1583 Posted: 30-Mar-2021 at 14:53
Рехабилитација на регионален пат Р1202, делница Маврови Анови–Жировница
Јавното претпријатие за државни патишта отпочна со целосна рехабилитација на регионалниот пат Р1202, делница Маврови Анови-Жировница во должина од 18,46 км. Трасата на оваа делница всушност е продолжение на веќе рехабилитираната делница Бунец–Маврови Анови.
Предвидено е да се изведат следните градежни зафати:
    -Еднослојна надградба, на сегменти од трасата каде
     површинските оштетувања се незначителни,
    -Двослојна надградба, на сегменти од трасата каде
     површинските оштетувања се поизразени,
    -Нова коловозна конструкција, на сегменти од трасата каде
     коловозниот застор е деградиран, испукан со силно
     изразени локални попречни и подолжни деформации и
     депресии,
    -Санација на 8 мостови,
    -Реконструкција и доградба на постоечки потпорни ѕидови,
    -Изведба на нови потпорни ѕидови со кои ќе се обезбеди
     нормален профил на патот,
    -Обезбедување на поефикасно одводнување на патот
     (дренажа),
    -Нова сообраќајна сигнализација, обележување на патот и
     опрема.
Вредноста на инвестицијата изнесува 6,18 милиони евра.







https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1584 Posted: 18-Apr-2021 at 01:24
Na pocetokot od filmot ima scena od delnicata Veles-Katlanovo koga bila magistrala. Na 4:05 e prikazan tunelot kaj Veles. Inaku filmot e od 1967g.

https://www.youtube.com/watch?v=TKt26tv5Y3A
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1585 Posted: 18-Apr-2021 at 09:34
Originally posted by Denko

Na pocetokot od filmot ima scena od delnicata Veles-Katlanovo koga bila magistrala. Na 4:05 e prikazan tunelot kaj Veles. Inaku filmot e od 1967g.

https://www.youtube.com/watch?v=TKt26tv5Y3A

Ама во филмов ова мислам дека е движење во обратен правец према Скопје?! Снимано е во времето кога ова бил двосмерен магистрален пат пред да се направи Велес-Скопје и овојд дел да се пренамени само за према Велес.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1586 Posted: 18-Apr-2021 at 09:42
Originally posted by user8642

Originally posted by Denko

Na pocetokot od filmot ima scena od delnicata Veles-Katlanovo koga bila magistrala. Na 4:05 e prikazan tunelot kaj Veles. Inaku filmot e od 1967g.

https://www.youtube.com/watch?v=TKt26tv5Y3A

Ама во филмов ова мислам дека е движење во обратен правец према Скопје?! Снимано е во времето кога ова бил двосмерен магистрален пат пред да се направи Велес-Скопје и овојд дел да се пренамени само за према Велес.
Citas li sto sum napisaj? ...Veles-Skopje koga bila magistrala!
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #1587 Posted: 18-Apr-2021 at 13:27
Ова веќе го зборевме многу пати...

Значи ЈНА во 60 - те го има направено овој пат како замена за тој земјениот пат, и на почетокот (се до 80 - те години пред да се изгради Велес - Катланово) бил обичен двонасочен магистрален пат.

После од кога се изградил автопатот Велес - Катланово, е дури тогаш Катланово - Велес го имаат пренасочено во еден правец.
Катланово - Велес не бил никогаш автопат, нит експресен, а нит ни брз пат (и нема да биде), бидејки правен е по профил на магистрален пат со остри кривини, и заради тоа брзината е на многу места 50 и 60 километри на саат.

Е сега, зошто за време на Југославија кога го правеле Велес - Катланово, не го изградиле и Катланово - Велес, абсолутно незнам. Дали им било во план? Можеби, но после 80 - те Југославија се распаѓа и плановите пропаѓаат. Можеби тогаш имало и криза па немале многу пари, или пак можеби не им бил до толку голем приоритет тој дел, тоа можеме само да погодуваме, или некој што знае точно зошто не е изграден Катланово - Велес паралелно на Велес - Катланово нека каже.


Но сепак, глупаво е што имаме патарина за сегашниот Катланово - Велес, што не е ни експресен, ни брз пат, туку магистрален пат во една насока со 2 ленти.

Треба во иднина озбилно да се размислува за паралелен Катланово - Велес автопат на сегашниот Велес - Катланово, а и самиот автопат од Велес до Катланово веќе е проектиран така за да може лесно да прерасне во автопат. Само треба некоја власт да се нафати...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1588 Posted: 18-Apr-2021 at 13:42
Originally posted by The Wild Boy

Ова веќе го зборевме многу пати...

Значи ЈНА во 60 - те го има направено овој пат како замена за тој земјениот пат, и на почетокот (се до 80 - те години пред да се изгради Велес - Катланово) бил обичен двонасочен магистрален пат.

После од кога се изградил автопатот Велес - Катланово, е дури тогаш Катланово - Велес го имаат пренасочено во еден правец.
Катланово - Велес не бил никогаш автопат, нит експресен, а нит ни брз пат (и нема да биде), бидејки правен е по профил на магистрален пат со остри кривини, и заради тоа брзината е на многу места 50 и 60 километри на саат.

Е сега, зошто за време на Југославија кога го правеле Велес - Катланово, не го изградиле и Катланово - Велес, абсолутно незнам. Дали им било во план? Можеби, но после 80 - те Југославија се распаѓа и плановите пропаѓаат. Можеби тогаш имало и криза па немале многу пари, или пак можеби не им бил до толку голем приоритет тој дел, тоа можеме само да погодуваме, или некој што знае точно зошто не е изграден Катланово - Велес паралелно на Велес - Катланово нека каже.


Но сепак, глупаво е што имаме патарина за сегашниот Катланово - Велес, што не е ни експресен, ни брз пат, туку магистрален пат во една насока со 2 ленти.

Треба во иднина озбилно да се размислува за паралелен Катланово - Велес автопат на сегашниот Велес - Катланово, а и самиот автопат од Велес до Катланово веќе е проектиран така за да може лесно да прерасне во автопат. Само треба некоја власт да се нафати...
Paralelen pat ne e izgraden zatoa sto se nemalo dovolno sredstva ili potocno kazano prioritet imale nekoi drugi proekti. Togas mnogu se vlozuvase vo JNA taka sto samo za aerodromot Zeljava i atomskata skrivnica vo BiH se potroseni fantasticni 15 milijardi dolari. Inaku apsolutno si vo pravo. Ovaa delnica ne ispolnuva nitu eden kriterium da bide avtopat. Toa e nekoe provizorno resenie dodeka ne se izgradi paralelna avtopatska delnica od drugata strana.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1589 Posted: 30-Apr-2021 at 14:42
НА ПАТОТ КОЧАНИ – БРАНА КАЛИМАНЦИ МОРА ДА СЕ ВОЗИ ВНИМАТЕЛНО ОТИ УШТЕ СТОИ ГОЛЕМ ОДРОН



За време на Велигденските празници ќе се зголеми фреквенцијата на моторни возила на регионалниот пат А3 Кочани-Делчево кој води кон Бугарија. Возачите посебно треба да внимаваат на делницата од десетина километри меѓу селото Истибања и браната Калиманци каде сѐ уште на едната коловозна лента има одронети карпи, тешки по неколку тони.

Помали одрони на овие места се случуваат секојдневно, иако последните денови нема врнежи од дожд. Помали одрони има и на соседните свиоци на патот кон браната Калиманци. Затоа, на внимателно возење предупредуваат и Авто-мото сојузот на Македонија (АМСМ) и од ЈП „Македонија пат“.

Последниот одрон се случи на 12 јануари оваа година, а на 7 август минатата година на истата делница имаше уште еден голем одрон. На повеќе места има зашитни мрежи, но големите одрони ја пробиле заштитата и карпите големи колку автомобил се срушиле на коловозот. За време на одроните немало возила.

Од АМСМ велат дека се работи на остранувањето на одроните. Две работни машини на „Македонија пат“ се на самите места и работат на постепеното остранување на големите карпи од коловозот. Сега патот е проширен сѐ до коритото на реката Брегалница за да можат возилата и во двете насоки да го заобиколуваат одронот.

Пред да се прошири овој дел на патот, сообраќајот беше во прекин и лесните моторни возила се пренасочуваа кон Виница па преку Бигла да се приклучат на патот кон Делчево и Бугарија, а тешките моторнио возила се пренасочуваа преку Пехчево. Сега нема никаков прекин, но останува предупредувањето за внимателно возење.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/na-patot-kochani-brana-kalimantsi-mora-da-se-vozi-vnimatelno-oti-ushte-stoi-golem-odron/
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #1590 Posted: 01-May-2021 at 15:21


Да си знаат, пред да си гнијат во затвор...
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #1591 Posted: 02-May-2021 at 11:42
Pa i Tito toa so izgradil sea nemozat da go srusat a ne pa da go iskopiraat ))
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1592 Posted: 02-May-2021 at 12:00
Таа шашма што се шири дека Тито нешто којзнае што изградил треба конечно да престане низ просторот на екс-Ју!

Па видете само кога Хрватска и Словенија ги изградија своите автопати. Непосредно пред влезот во ЕУ, со европски фондови. Видете денес што се случува во Србија, видете што се случува во Црна Гора. Па ако сакате и во Македонија. Или па Босна која првите километри автопат ги добива 30 години после смртта на Тито. Таа Југославија не градеше инфраструктура како што треба и притоа ги лажеше своите граѓани дека намерно било така за да неможеле бугарите и германците да влезат до Босна кај што бил централниот бункер на Тито.    И глупите Југословени веруваа во тие приказни. Едвај имаше направено пруга Београд-Бар заради пристаништето и еден автопат Белград-Загреб на прав терен, ептен заради излез кон Европа и ептен пошто ги поврзувал најголемите два града во државата. Да не навлегувам во друга тематика, ама Југословените живееја со најмал просек стамбена квадртура по глава на жител. Обезбедувала државата ама на некои елитни кругови заслужни граѓани и воени лица. Со најмал просек на возила по глава на жител. Неухранети и исполажани!

Така да тие примери овде-онде по некоја современа архитектура од тоа време, по некое бруталистичко парче, секако се ОК примери, ама се далеку испод тоа што за истиот период (45та - 90та) го имаат направено другите западно европски држави.




Edited by user8642 - 02-May-2021 at 12:05
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1593 Posted: 02-May-2021 at 12:26
Od kade sega taa tema, koga tocno se znae koj koga i kolku izgradil. Jugoslavija go imase edinstveniot avtopat "Bratstvo i Edinstvo" koja ne uspea da go izgradi go kraj vo forma na avtopat koj nie denes go znaeme. Delnicata od Gevgelija do Triglav pocna da se gradi posle vojnata vo forma na magistrala. Duri na pocetokot na 70-tite madigtralata pocna da se rekonstruira vo avtopat, taka sto togas e izgradena delnicata "Nis-Belgrad-Sr.Mitrovica" 280 km, i nesto podocna delnicata "Zagreb-Sl.Brod" 200 km. Tuka se i delnicite "Kranj-Ljubljana" 20 km i vo Makedonija "Kumanovo-T.Veles". Vo toa vreme se izgradija i prvite kilometri od atopatot "Zagreb-Split", nekade do Karlovac i toa e se sto izgradi Jugoslavija. Sekako vredi da se napomene deka magistralite od toa vreme bea dosta rasprostraneti i kvalitetno izgradeni, taka sto i den denes vozime po istite. Site neizgradeni avtopatista otidoa za potrebite na armijata i kapitalnite proekti koi denes se sruseni i unisteni.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #1594 Posted: 03-May-2021 at 09:21
Jas licno mozam da vi kazam nekolku gradbi , kako patista taka i upravni zgradi , firmi. Seuste vo MK postojat patista i delnici koj sto se izgradeni od negovo vreme , mozebi e smesno no veruvajte e vistinito i postojat takvi patista niz MK , niz gradovite vo MK seuste ima gradski ulici koj sto se so asvalt od negovo vreme , kanalizacii , cevki niz gradskte ulici, ne se mnogu ama ete postojat. Isto postojat seuste mostovi za vozovi koj sto se izgradeni vo negovo vreme , del se rekonstruirani vo ponovo vreme del ne se , prosetajte niz nasata drzava poveke i ke go voocite toa , isto postojat i mnogu skladista , firmi ,golemi hali koj sto seuste se koristat , eve vo Kavadarci zgradata na UJP i Centralen registar e od vreme na Tito i nisto vo nea ne e cepnato ni promeneto ni renovirano , ima mnogu mnogu primeri da ne nabrojuvam. Ne rekov u smisol deka on toa so go izgradil e nesto Wow , toa on so go gradel go ima sekade vo normalnite drzavi vo svetot , gledajci po kvalitet i vecnost na samiot objekt , momentalno sega kaj nas se sto se pravi ne se gleda na vecnost i kvalitet tuku e samo obicna sminka ili fancy style .... ne deka nemoze da se napravi da bide kvalitetno kako so go gradel Tito ama ne sakame a zosto neznam , gradime pat za 1 mesec e propadnat , gradime zgrada za 1 mesec se odlepila fasadata , i uste so ne. Normalnite drzavi vo svetot si funkcioniraat ubavo i toa so gradat go pravat so kvalitet ,no za zal nie sme daleku od toa i toa e realnosta , i iskreno so i da se napravi sega jas licno ne ocekuvam deka ke bide trajno , tuku svesen sum i znam deka za nekolku meseci ili godini ke bide osteteno.

Edited by WolfLeader - 03-May-2021 at 09:22
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1595 Posted: 03-May-2021 at 13:57
Originally posted by WolfLeader

Jas licno mozam da vi kazam nekolku gradbi , kako patista taka i upravni zgradi , firmi. Seuste vo MK postojat patista i delnici koj sto se izgradeni od negovo vreme , mozebi e smesno no veruvajte e vistinito i postojat takvi patista niz MK , niz gradovite vo MK seuste ima gradski ulici koj sto se so asvalt od negovo vreme , kanalizacii , cevki niz gradskte ulici, ne se mnogu ama ete postojat. Isto postojat seuste mostovi za vozovi koj sto se izgradeni vo negovo vreme , del se rekonstruirani vo ponovo vreme del ne se , prosetajte niz nasata drzava poveke i ke go voocite toa , isto postojat i mnogu skladista , firmi ,golemi hali koj sto seuste se koristat , eve vo Kavadarci zgradata na UJP i Centralen registar e od vreme na Tito i nisto vo nea ne e cepnato ni promeneto ni renovirano , ima mnogu mnogu primeri da ne nabrojuvam. Ne rekov u smisol deka on toa so go izgradil e nesto Wow , toa on so go gradel go ima sekade vo normalnite drzavi vo svetot , gledajci po kvalitet i vecnost na samiot objekt , momentalno sega kaj nas se sto se pravi ne se gleda na vecnost i kvalitet tuku e samo obicna sminka ili fancy style .... ne deka nemoze da se napravi da bide kvalitetno kako so go gradel Tito ama ne sakame a zosto neznam , gradime pat za 1 mesec e propadnat , gradime zgrada za 1 mesec se odlepila fasadata , i uste so ne. Normalnite drzavi vo svetot si funkcioniraat ubavo i toa so gradat go pravat so kvalitet ,no za zal nie sme daleku od toa i toa e realnosta , i iskreno so i da se napravi sega jas licno ne ocekuvam deka ke bide trajno , tuku svesen sum i znam deka za nekolku meseci ili godini ke bide osteteno.
Zabeleskata bese za avtopati, deka poveketo avtopati site yu-republiki gi izgradija po raspadot na Jugoslavija sto e vistina. Sepak postojat mnogu kvalitetno izgradeni magistrali od jugoslovensko vreme. Pogotovo nasite magistrali bea edni od podobrite vo Jugoslavija koi za zal veke se stasani za rekonstrukcija a nadleznite sporo reagiraat.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #1596 Posted: 03-May-2021 at 22:57
Originally posted by user8642

Таа шашма што се шири дека Тито нешто којзнае што изградил треба конечно да престане низ просторот на екс-Ју!

Па видете само кога Хрватска и Словенија ги изградија своите автопати. Непосредно пред влезот во ЕУ, со европски фондови. Видете денес што се случува во Србија, видете што се случува во Црна Гора. Па ако сакате и во Македонија. Или па Босна која првите километри автопат ги добива 30 години после смртта на Тито. Таа Југославија не градеше инфраструктура како што треба и притоа ги лажеше своите граѓани дека намерно било така за да неможеле бугарите и германците да влезат до Босна кај што бил централниот бункер на Тито.    И глупите Југословени веруваа во тие приказни. Едвај имаше направено пруга Београд-Бар заради пристаништето и еден автопат Белград-Загреб на прав терен, ептен заради излез кон Европа и ептен пошто ги поврзувал најголемите два града во државата. Да не навлегувам во друга тематика, ама Југословените живееја со најмал просек стамбена квадртура по глава на жител. Обезбедувала државата ама на некои елитни кругови заслужни граѓани и воени лица. Со најмал просек на возила по глава на жител. Неухранети и исполажани!

Така да тие примери овде-онде по некоја современа архитектура од тоа време, по некое бруталистичко парче, секако се ОК примери, ама се далеку испод тоа што за истиот период (45та - 90та) го имаат направено другите западно европски држави.




А меѓувремено твоите предци Волгарите едни магистрали да видиш, автопати со по 4 ленти чекаат кај Калотина и Деве Баир, ама ете Тито ги сјеба да не стигнат до Босна
Се повеќе верувам дека си источен трол, или пак те плаќаат за да ги пишуваш ваквите постови, но да не убедуваш дека Југославија ништо не изградила ти е патетично.
Пред 10 години единствените патишта по кои се возевме беа Титовите, такви стари пола век, исчукани, со дупки, но поарни немаше, ништо не изградивме сами добри 20 години. Ден денес сеуште се вози по такви патишта во една третина од државата, а ние се уште не сме кадарни ни да ги подзагребеме и ставиме некој сантиметар нов слој.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1597 Posted: 04-May-2021 at 17:16
Зашто сеа овакви непотребни глупости? Нит ме плаќа некој, нит застапувам интереси на други држави. Само што јас имам различно мислење што е паметно за Македонија за разлика од твоите ставови и таквите како тебе кои само ја заглавуваат Македонија повеќе и повеќе у дупка од која нема излез. Тито нема пак да стане да шета по земјата, а вие може да се залажувате, ама бројките зборат самите. Еве ти брои километри. И кога ја спомна веќе Бугарија, ако сакаш и тамо ќе гледаме кога и во кој систем повеќе е направено. И не само тамо, туку во цел источен блок, Полска, Чешка, Словачка, Романија.

Да можеше, би ве сместил сите про-југословени и про-социјалисти во еден резерват и у нутра воспевајте социјализам и југославија. Депортација у Куба, Северна Кореја или Виетнам да видите колку тоа прогрес и благосостојба има тамо.

Edited by user8642 - 04-May-2021 at 17:17
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #1598 Posted: 04-May-2021 at 20:52
Originally posted by user8642

Зашто сеа овакви непотребни глупости? Нит ме плаќа некој, нит застапувам интереси на други држави. Само што јас имам различно мислење што е паметно за Македонија за разлика од твоите ставови и таквите како тебе кои само ја заглавуваат Македонија повеќе и повеќе у дупка од која нема излез. Тито нема пак да стане да шета по земјата, а вие може да се залажувате, ама бројките зборат самите. Еве ти брои километри. И кога ја спомна веќе Бугарија, ако сакаш и тамо ќе гледаме кога и во кој систем повеќе е направено. И не само тамо, туку во цел источен блок, Полска, Чешка, Словачка, Романија.

Да можеше, би ве сместил сите про-југословени и про-социјалисти во еден резерват и у нутра воспевајте социјализам и југославија. Депортација у Куба, Северна Кореја или Виетнам да видите колку тоа прогрес и благосостојба има тамо.

Имаш различно мислење што е паметно за Македонија Ти изгледа освен пишување вакви паметни мислења дека не може да им се верува на нашите предци кои се декларирале како Македонци, друго и не знаеш.
Ниту Тито, ниту Кастро, ни Заев, ни Грујо, ни па Пјонгјанг ми дал нешто за да ги воспевам. Преку 2000 евра заработувам месечно благодарение на моите лични способности и ги трошам тука во оваа напатена и затепана Македонија. Од оние сум кои даваат, а не грабаат, но ете патела Македонија од мене    
Ти како придонесуваш? Агитирајќи дека сме со бугарски корени за побрзо да влеземе во ЕУ, е фала ти на паметното мислење и стратегија. Не сум зел бугарски пасош ни кога сум бил во лоша економска ситуација, ниту ќе земам некогаш, но не ми смета ти и кој било друг да извади и така да дојде до поудобен живот. Секој треба да го прави она кое мисли дека е потребно.
Меѓутоа, искористи си го паметното мислење за лично да дојдеш до таа цел, а не да шириш вакви небулози, па дури и навреди за еден цел народ и држава, тоа не и помага, туку баш напротив оди во прилог на тезата дека не треба да постои оваа Македонија. А и бројките кои пробуваш да ги истакнеш ти се доста неточни, знаењето си бара читање.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1599 Posted: 04-May-2021 at 21:00
Originally posted by user8642


Да можеше, би ве сместил сите про-југословени и про-социјалисти во еден резерват и у нутра воспевајте социјализам и југославија. Депортација у Куба, Северна Кореја или Виетнам да видите колку тоа прогрес и благосостојба има тамо.


Сега сите кои се крстат во Левица ќе видат како е во Куба, Венецуела и другите раеви на земјата.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1600 Posted: 05-May-2021 at 15:56
Само уште кажи од каде заработуваш? Сигурно не од исток, туку од запад! И тоа ќе ти даде одговор на сите прашање каде оди Македонија и каде треба да оди.

А ни Тито, ни Сталин, ништо не ти дале пошто и немаат што да ти дадт, само сиромаштија си посеаја по земјите што ги унаказија.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7879808182 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.314 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.