build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7980818283 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1601 Posted: 05-May-2021 at 15:58
Originally posted by гитардемон

Originally posted by user8642


Да можеше, би ве сместил сите про-југословени и про-социјалисти во еден резерват и у нутра воспевајте социјализам и југославија. Депортација у Куба, Северна Кореја или Виетнам да видите колку тоа прогрес и благосостојба има тамо.


Сега сите кои се крстат во Левица ќе видат како е во Куба, Венецуела и другите раеви на земјата.

Јас дури се чудам што бараат по интернет, кога интернет е западна измислица. А и башка у "раевите на земјата" углавном е забранет интернет, па добро би било да го следат примерот и да ги снема од медиуми. Уствари, глупи сме ние другите, нормалните, што им дозволуваме со западњачки алатки да се служат за бамборење против запад.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1602 Posted: 06-May-2021 at 16:06
Originally posted by user8642

Originally posted by гитардемон

Originally posted by user8642


Да можеше, би ве сместил сите про-југословени и про-социјалисти во еден резерват и у нутра воспевајте социјализам и југославија. Депортација у Куба, Северна Кореја или Виетнам да видите колку тоа прогрес и благосостојба има тамо.


Сега сите кои се крстат во Левица ќе видат како е во Куба, Венецуела и другите раеви на земјата.

Јас дури се чудам што бараат по интернет, кога интернет е западна измислица. А и башка у "раевите на земјата" углавном е забранет интернет, па добро би било да го следат примерот и да ги снема од медиуми. Уствари, глупи сме ние другите, нормалните, што им дозволуваме со западњачки алатки да се служат за бамборење против запад.
Da vidat kako izgleda edna prosecna prehrambena prodavnica vo Kuba, ke padnat vo nesvest.

PS: Sepak Jugoslavija vo prosek bese sredno razviena zemja, na nivo na Spanija i Portugalija od 80tite.

PPS: Dajde dosta so vakvi muabeti.   
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #1603 Posted: 06-May-2021 at 22:46
Си измислија непостоечки ленинист и комунист на форумот па удри по него. Камо да добиевме подемократско и понапредно општество во 1945, но ситуацијата е таква каква што е и треба да ја погледнеме реално.
Реалноста е дека пред независноста, кога ја немаше технологијата и кредитите кои ги има сега, се градеше повеќе. Јас не сум некој дедо кој се сеќава на пионерските денови, па да ме фаќа носталгија. Доволно е само да погледнете околу себе и да споредите колку од околните згради, болници, школи, патишта, аеродороми, туристички центри, бањи, базени итн. се изградени во тие 45 комунистички години, а колку во овие капиталистички 30 години!
И за крај, не дека го фалам претходниот систем, едноставно го напаѓам моменталниов кој владее тука, а тој не е капитализам, туку обичен хоштаплеризам, грабизам и неспоспобизам.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1604 Posted: 08-May-2021 at 23:31
Само да ве потсетам дека сите со различни политички видувања ги користиме истите патишта
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1605 Posted: 23-May-2021 at 11:29
рехабилитација на регионален пат Узем - Тораница

должина: 10 км, видео снимки од 0:32 до 1:05 мин.

За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1606 Posted: 23-May-2021 at 12:14
Originally posted by Marxentric

Си измислија непостоечки ленинист и комунист на форумот па удри по него. Камо да добиевме подемократско и понапредно општество во 1945, но ситуацијата е таква каква што е и треба да ја погледнеме реално.
Реалноста е дека пред независноста, кога ја немаше технологијата и кредитите кои ги има сега, се градеше повеќе. Јас не сум некој дедо кој се сеќава на пионерските денови, па да ме фаќа носталгија. Доволно е само да погледнете околу себе и да споредите колку од околните згради, болници, школи, патишта, аеродороми, туристички центри, бањи, базени итн. се изградени во тие 45 комунистички години, а колку во овие капиталистички 30 години!
И за крај, не дека го фалам претходниот систем, едноставно го напаѓам моменталниов кој владее тука, а тој не е капитализам, туку обичен хоштаплеризам, грабизам и неспоспобизам.
Ama so ovoj prethoden sistem. Da bese dobar nemase da se raspadne. Da, se gradelo togas, no imalo i realna potreba za toa a i ne se gradese vo tolkavo tempo kako sto nekoj denes saka toa da go pretstavi. Da ne zaboravime deka togas imalo i rabotni akcii, a Skopje kolku tolku se izgradi posle zemjotresot so mnogu donacii. Velam kolku tolku bidejki kako glaven grad mu falea dosta vazni objekti. Vo malite mesta mnogu vazni objekti se izgradija so mesen samopridones. Taka "Makedonska Posta" godi mnogu objekti koi denes si smeta za svoi. Patistata bea nesto magistrali i nesto avtopat. Koridorot 10 se kompletira posle nezavisnosta, skopskata obikolnica, "Hipodrom-Miladinovci" itn. Istocna Makedonija bese celosno zapustena, so kaldrmi i regionalni patista...
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #1607 Posted: 23-May-2021 at 13:24
Се градело највеќе Србија, Словенија.
Ние сме добивале трошки.
Се изградиле патишта, ама колку само да се има конекција.

Уште не го сфаќам моментот зошто во време на Југославија, магистралите ги граделе во клисурите долж реките.

Ете пример Катланово-Велес.
Зошто претходно не се направило ете авионско снимање да се утврди теренот и да се види од каде е најдобро и уште тогаш магистралата да била изградена на сегашниот автопат Велес-Катланово.

А од друга страна, па и тогашните наши власти кога го граделе Велес-Катланово, што мислеле со тоа што го оставиле така поделен автопатот ?

На ништо не личи онаа магистрала Катланово-Велес која ја именуваме и наплакаме патарина како за автопат.
А коридор 10, европски коридор.
Абе ајде, возиш 100, и те снимаат со радар и те ловат, плакаш патарини за да возиш 70 ? Да возиш по пат каде постојано има ризик од одрони ?
Ако ти се дупне гума немаш кај да застанеш.

23 км се во прашање да се изградат паралелно со Велес-Катланово и да се реши еднаш засекогаш овој проблем.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1608 Posted: 23-May-2021 at 13:50
Originally posted by FiLo

Се градело највеќе Србија, Словенија.
Ние сме добивале трошки.
Се изградиле патишта, ама колку само да се има конекција.

Уште не го сфаќам моментот зошто во време на Југославија, магистралите ги граделе во клисурите долж реките.

Ете пример Катланово-Велес.
Зошто претходно не се направило ете авионско снимање да се утврди теренот и да се види од каде е најдобро и уште тогаш магистралата да била изградена на сегашниот автопат Велес-Катланово.

А од друга страна, па и тогашните наши власти кога го граделе Велес-Катланово, што мислеле со тоа што го оставиле така поделен автопатот ?

На ништо не личи онаа магистрала Катланово-Велес која ја именуваме и наплакаме патарина како за автопат.
А коридор 10, европски коридор.
Абе ајде, возиш 100, и те снимаат со радар и те ловат, плакаш патарини за да возиш 70 ? Да возиш по пат каде постојано има ризик од одрони ?
Ако ти се дупне гума немаш кај да застанеш.

23 км се во прашање да се изградат паралелно со Велес-Катланово и да се реши еднаш засекогаш овој проблем.
Magistralite i regionalnite patista bile vo nadleznost na makedonskata vlada (izvrsniot sovet) a pogolemiot del od "Strumica-Radovis" bese kaldrma, za vistinska magistrala vo istocniot del na SR Makedonija i da ne zboruvam, edinstvena e "Strumica-Radovis" i toa samo onoj del (12 km) od pred desetina godini. Za spojuvanje na avtopatot ke pricekas. Oni edvaj vakov go odrzuvaat a ovaa delnica ke cini sigurno 150 milioni evra ako ne i poveke.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #1609 Posted: 23-May-2021 at 13:58
Знам дека не само што ке причекам, туку мое мислење дека и никогаш нема да се изгради прописен автопат паралелно со постеочкиот Велес-Катланово бидејки постоечката магистрала врши работа ? Врши.
Ќе се дрнкаме со 70-80 км/ч по неа бидејки радарите им се наместени баш на места веднаш после поставени знаци од 60 или 70 км/ч и ќе те ловат што возиш 90-100 км/ч како најголем прекршител на сообракајни правила.
И патарина ќе ти наплатат за тоа успат по иста цена како и за Велес-Катланово.
Таму барем автопат е, овдека заради очигледна разлика во конструкцијата треба да е барем 30 денари поефтина тарифата кон Велес, а не иста цена како Велес-Катланово.

Ама џабе е се, ние само ќе си зборуваме и ќе се караме кој бил подобар.

Никој не бил и никој нема да биде не знам како уште не го сфативте ова, па сеуште се убедувате, кој колку имал заслуги.
Никој за ништо нема заслуги.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1610 Posted: 23-May-2021 at 14:13
Za kakvi radari zboruvas? Se snima i slika ili stoi policija i meri brzina?
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #1611 Posted: 24-May-2021 at 15:43
За полиција, што мерат брзина и на автопат те казнуваат бидејки прекорачуваш брзина како да си најголем криминалец ако возиш 100 км/ч до Велес.

Ама затоа онаму на Првомајска се утепаа од проаѓање на црвено, на мое зелено од споредна улица застанувам, погледнувам лево десно па тргам бидејки сите летаат по булеварот и најмалку 70% не застануваат на црвено.

Ама не, на Катланово-Велес ке го доведуваме во ред сообракајот, на магистрала која ја сметаат за некој си квази автопат, наплакаат за автопат, а ако возиш како по автопат ќе добиваш казни.

Edited by FiLo - 24-May-2021 at 15:43
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1612 Posted: 24-May-2021 at 16:28
Originally posted by FiLo

За полиција, што мерат брзина и на автопат те казнуваат бидејки прекорачуваш брзина како да си најголем криминалец ако возиш 100 км/ч до Велес.

Ама затоа онаму на Првомајска се утепаа од проаѓање на црвено, на мое зелено од споредна улица застанувам, погледнувам лево десно па тргам бидејки сите летаат по булеварот и најмалку 70% не застануваат на црвено.

Ама не, на Катланово-Велес ке го доведуваме во ред сообракајот, на магистрала која ја сметаат за некој си квази автопат, наплакаат за автопат, а ако возиш како по автопат ќе добиваш казни.
Te razbiram jas sto sakas da kazes, no red vo soobrakaot treba da ima sekade, bidejki vo Makedonija situacijata na patistata e alarmantna. "Katlanovo-Veles" e navistina opasna delnica koja mora da se vozi vnimatelno. Brzinata e vospostaveka pred 50 godini ottokas se nema promeneto iako da dobar del moze da se vozi komotno 100 km/h. Patarinata kaj Veles treba da cini barem dvojno pomalku i prioritet da dobie gradba na paralelna delnica od drugata strana.   
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #1613 Posted: 24-May-2021 at 17:20
Па истото го зборам и јас, бидејќи тоа е магистрала, и бидејки ограничувањата се како за по магистрала, тогаш и нека не се наплаќа патарина за таа делница.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1614 Posted: 24-May-2021 at 17:56
Originally posted by FiLo

Па истото го зборам и јас, бидејќи тоа е магистрала, и бидејки ограничувањата се како за по магистрала, тогаш и нека не се наплаќа патарина за таа делница.
Za toa se soglasuvam no za radarite i kaznite ne ili mozebi delumno ako policijata stava zamki. Rekov veke deka vo Makedonija se vozi mnogu opasno i toa mora da se iskoreni. Problemot e sto makedonskata policija toa selektivno go pravi.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1615 Posted: 05-Jun-2021 at 14:13
СВЛЕЧИШТЕ СО МЕСЕЦИ ЈА БЛОКИРА ЕДНАТА ЛЕНТА ОД ПАТОТ ШТИП - ДЕЛЧЕВО



Свлечиште со месеци ја блокира едната лента од патот Штип - Делчево. Кон општините од овој регион се уште се вози по импровизирана обиколница, иако овој патен правец е најкратка врска на истокот со Бугарија.

Жителите од Македонска Каменица и Делчево секојдневно се соочуваат со опасност од честите одрони бидејќи огромни карпи понекогаш завршуваат и врз автомобилите. Тоа го отежнува движењето на камионите, но и брзата помош.

Од Јавното претпријатие за државни патишта уште во јануари одговорија дека се обезбедени еден милион денари за санација на ова свлечиште, но со работа на терен ќе се почека бидејќи тоа се уште е активно. Директорот на ова јавно претпријатие вели дека бараат проект за трајно решавање на проблемот.

За жителите од Делчево најдобро решение е целосно да се реконструира стариот пат кон Кочани преку Калиманско поле во должина од 40 километри.

Од општина Делчево веќе побарале од Министерството за транспорт и врски да се изработи техничка документација, а пари ќе бараат од ЕУ фондовите.

Инаку со шест милиони евра оваа делница е рехабилитирана пред три години, кога беа санирани и дел од косините. Но проблемот со честите одрони остана.

Според неофицијални пресметки на Државни патишта, за целосно решавање на проблемот со свлечиштата на овој патен правец потребни се околу седум до осум милиони евра.

https://24.mk/details/svlechishte-so-meseci-ja-blokira-ednata-lenta-od-patot-shtip-delchevo
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1616 Posted: 10-Jun-2021 at 17:45
Следиме прогрес: Рехабилитација на Р1303 Кичево-Македонски Брод
Почетокот на трасата е кај Кичево, а завршува на мостот во Македонски Брод. Патот поминува низ територијата на три општини: Кичево, Македонски Брод и Пласница.

Должина: 25,7 км

Ширина: 6 м

Вредност: 194.088.371 денари

Статус: Санација на мост бр.; поставување на бетонски рабници; чистење на канали; монтажа на заштитна ограда; асфалтирање со АБ 11с ПМБ; машинско чистење на берми; чистење на банкини, итн.










https://www.facebook.com/drzavnipatista/
За сè има вторпат
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1617 Posted: 10-Jun-2021 at 20:00
Упорно едноставни менувања асфалт ни се протнуваат како реконструкции. Остануваат стари банкини на делови, стара сигнализација, да не збориме случајно тротоар да се направи од обичен бекатон за точаци и пешаци барем во околина на неколку километри низ населени места. Уште па повеќе е важно што тука и теренот дозволува такво нешто.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1618 Posted: 11-Jun-2021 at 02:34
па барем на рабници да се потрошеа малце повеќе ако ништо друго
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1619 Posted: 19-Jun-2021 at 11:06
НЕМА ДЕЛ БЕЗ ДУПКА И ПРОКОП НА ПАТОТ ОД КУМАНОВО ДО ГРАНИЧНИОТ ПРЕМИН ДЕВЕ БАИР



За да се стигне до Бугарија преку граничниот премин Деве Баир се вози по дупки и прокопи. Патот е целиот исрешетан со дупки, крпеници и нерамнини, како воопшто да нема асфалт. Патниците буквално се трускаат за да ја минат оваа делница, а возилата многу често се оштетени од лошиот пат.

Од Скопје до граничниот премин Деве Баир има околу 120 километри, а се патува повеќе од часа поради лошиот пат.

Од Владата од каде делегација предводена од премиерот Зоран Заев во четвртокот преку овој пат отиде на средбата во Софија со бугарските власти, велат дека после 40 години почнати се градежни работи за реконструкција на патот.

Нашата екипа на терен забележа градежни материјали и возила, како и делови од патот кои имаат нов асфалт, но тоа беа само кратки делници. Долж трасата имаше материјали и механизација, но динамиката со која се работи е бавна, а во петокот воопшто немаше градежни активности.

Според проектот регионалниот пат Куманово-Страцин се рехабилитира во две фази. Првата фаза од Куманово до село Војник е во должина од 15 километри, со инвестиција во износ од 4,7 милиони евра, пари обезбедени дел преку ИПА 2 програмата, а дел од финансирањето се реализира преку државниот буџетот. Во втората фаза од село Војник до Страцин се реконструира делница од 16 километри за што Јавното претпријатие за државни патишта инвестира 7,2 милиони евра.

„Во овој североисточен дел на Коридорот 8 имаме силни инвестициони зафати за негова комплетна рехабилитација и модернизација. Покрај оваа инвестиција, со силен интензитет работиме и на изградба на експресниот пат Ранковце-Крива Паланка, а потоа и од Крива Паланка до граничниот премин Деве Баир каде се врши проширување на патниот правец со трета лента. Вкупните инвестиции само во овој регион изнесуваат преку 80 милиони евра“, рече министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски кој во четвртокот заедно со вицепремиерот Љупчо Николовски, министерот за внатрешни работи Оливер Спасовски и директорот на јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми беа на увид на градежните работи.

https://sdk.mk/index.php/makedonija/nema-del-bez-dupka-i-prokop-na-patot-od-kumanovo-do-granichniot-premin-deve-bair/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1620 Posted: 10-Jul-2021 at 17:07
Порталб.мк: Албанија ќе ги заврши работите на „Патот на Арбер“, С.Македонија сè уште не почнала



На заедничкиот состанок на владите на Северна Македонија и на Албанија, водачите на двете соседни земји ветија дека ќе соработуваат во изградбата на „Патот на Арбер“. Инфраструктурниот развој на овој пат ќе донесе големи придобивки за економијата на двете земји, а истовремено ќе овозможи брз и безбеден пристап на РСМ до пристаништата на Албанија. Меѓутоа, додека во Албанија работите на овој пат се при крај, во Северна Македонија тукушто започна планирањето, пишува Порталб.мк.
„Ќе преземеме активности за усогласување со Македонија за „Патот на Арбер“. Сегментот Булќиза-Блато е завршен. Овој пат ќе донесе големи придобивки за економијата на двете земји. Ќе овозможи излез на Македонија во нашите пристаништа. Уверени сме дека разбирањето за стратешкото значење на оваа оска е целосно, и во поглед на пораката за зајакнување на темелите на соживотот меѓу Албанците и Македонците. Но, ова не може да се замисли без модернизација на патиштата“, изјави премиерот на Албанија Еди Рама, на заедничкиот состанок уште на 15 декември во 2017 година.
Но, Северна Македонија сè уште нема брз и безбеден пристап до пристаништата на соседната земја, а извозот и увозот на стоки со Албанија и натаму е помал во споредба со другите земји во регионот. Една од причините за тоа е што „Патот на Арбер“ не е изграден, и тоа најмногу во делот што ѝ припаѓа на Македонија.
Продолжувањето на овој пат на територијата на Северна Македонија треба да започне од државната граница во Ѓорица, на преминот од Албанија кон Македонија, преку долината на реката Дрим, во местото викано Затарајца, под стариот мост со лакови на Спиле, покриен со браната на хидроцентралата „Голем Дебар“. По преминувањето на ридовите Којнаре, патот продолжува кон Дебар. Од Дебар во правец на Гостивар, минува низ клисурата на река Радика, продолжувајќи во правец на Гостивар, Тетово и Скопје. Растојанието од Дебар до Гостивар е 65 километри, од Гостивар до Тетово 25 километри, а пак од Тетово до Скопје е 45 километри. Така, овој пат значително би го скратил растојанието меѓу Скопје и Тирана, така што вкупното растојание ќе изнесува околу 210 километри.

ЈП „Државни патишта“ на Македонија: 19 километри за 2 години

Од Јавното претпријатие „Државни патишта“ за Порталб.мк рекоа дека започнале активностите за усогласување на соработката и развој на инфраструктурата на „Патот на Арбер“. Според нив, објавена е набавка за изградба на регионалниот пат Р2246 – 19 километри што ги поврзува Дебар и Кичево. Работите се очекува да завршат во 2023 година.
Имено, согласно со Планот за jавни набавки на ЈП „Државни патишта“ за 2021 година, распишана е јавна набавка набавка за избор на најдобра понуда за изградба на регионален пат Р2246 делница, Извор (спој со А2) – Гарски Мост, во должина од 19 км. Оваа делница ќе овозможи да се поврзат и ќе се скрати времето на патување меѓу градовите Кичево и Дебар. Се очекува овој проект да биде реализиран до крајот на 2023 година.
Рехабилитација на регионалниот пат Р1202 / Извор: патишта.org.mk

„Патот на Арбер во Албанија се очекува да заврши во 2022 година

Областите на Албанија низ кои поминува патот се: Тирана, Залдајт, Муризе, Гури и Бардх, Ура е Вашес, Плани и Бардх, Булќиза, Ура е Черенецит, Ѓорица и Дебар.
Изградбата започна во јуни 2018 година. Според Министерството за инфраструктура и енергетика на Албанија, „Патот на Арбер“, е инфраструктурно дело што ќе чини околу 240 милиони евра, при што албанската држава ќе преземе обврска да го исплати изведувачот во период од 13 години.
Од албанска страна се очекува да биде готов во април 2022 година. „Работите се завршени за вкупна должина од 27 км, од вкупно 54 км колку што е должина на проектот во основното тело. Според договорот, рок за целосно завршување е април 2022 година, но според напредокот, се очекува и има можност да се заврши и порано“, информираа за Faktoje.al (Фактоје.ал) од Министерството за инфраструктура и енергетика.

Патната инфраструктура го држи во заложништво економскиот развој

Годишниот каталог на Стопанската комора на Северозападна Македонија (СКСЗМ) наведува дека, генерално, Република Албанија не претставува важен партнер за Македонија, рангирана е на 18 место според извозот и на 26 место според увозот на стоки и услуги во последната анализирана 2019 година.
Имено, пресметано како дел од вкупната вредност на извозот и на увозот во последните три години, учеството на Република Албанија не надминува 1 отсто, што е показател од една страна за ниското ниво на трговска размена, но од друга страна покажува дека има значителен простор за подобрување на досегашната соработка меѓу компаниите“, велат од СКСЗМ.
Во западниот дел од С. Македонија се забележува голем застој во развојот на патната инфраструктура. Според СКСЗМ, постојните услови на патиштата предизвикуваат нашата земја да изгуби многу во економскиот развој.
„Западниот дел од Северна Македонија е познато дека има значителни Албанија. Ова многу ја чини нашата земја затоа што ваквата состојба на инфраструктурата не го стимулира бизнисот, го обесхрабрува извозот, отежнувајќи го пристапот до пазарите во околните земји, но исто така и увозот, со зголемување на трошоците за производи и услуги кои доаѓаат од Албанија и од други земји“, изјави Дурим Зекири од СКСЗМ.
Од Комората велат дека патната инфраструктура во овој дел од државата е од витално значење за стимулирање на економскиот развој на земјата.
„Цениме дека отворањето на граничниот премин би било голем чекор кон подобрување на условите за деловно работење и економски развој во тие региони и дека ќе има позитивно влијание врз подобрувањето на економските перформанси, особено во полошкиот и југо-западниот регион, бидејќи би овозможил директен пристап до албанскиот пазар. Она што му треба на бизнисот е олеснување на патниот транспорт за стоки, услуги и луѓе, за нивен побрз и поефикасен проток, намалувајќи ги логистичките трошоци, што би влијаело на вкупните цени домашните производи, но и на тие што се увезуваат од Албанија“, истакна Зекири.

https://meta.mk/portalb-mk-albanija-ke-gi-zavrshi-rabotite-na-patot-na-arber-makedonija-se-ushte-ne-pochnala/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7980818283 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.