build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Улица Железничка

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Улица Железничка
    Posted: 19-Apr-2021 at 12:30
Улица „Железничка“ си го врати старото име, ама доби нови дупки



Една од најпрометните улици во градот „Железничка“ со бранот на преименувања што го направија градските власти пак си го носи старото име откако повеќе години беше означена како улица „Јордан Мијалков“. Но, враќањето на старото име не значеше дека улицата ќе биде во подобра состојба, а што им е најважно на граѓаните кои со свои возила поминуваат по неа. Напротив, на улицата секојдневно се појавуваат нови и нови дупки во асфалтот, посебно на нејзиниот почеток, кај крстосницата со булеварот „Водњанска“. Па така, деновиве се појави уште една голема дупка која претставува голема опасност возилата да бидат оштетени.
Така е веќе неколку дена, а надлежните се уште не реагираат. Којзнае, можеби во ваква состојба улицата ќе дочека и ново преименување, што пак ќе се пропагира како големо достигнување.

https://skopskoeho.mk/ulitsa-zheleznichka-si-go-vrati-staroto-ime-ama-dobi-novi-dupki/
Back to Top
Glava View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Sep-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote Glava Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 27-Dec-2015 at 20:47
Во услови кога очигледно полицијата не е доволно ефикасна против паркирањето на тротоар, не разбирам зошто градските власти не градат високи тротоари на кои обичен автомобил нема да може да се искачи без сериозно оштетување.

Ако не се лажам во Струга поголем дел од тротоарите се токму така направени за да превенираат паркирање на автомобили.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 27-Dec-2015 at 14:05
Ovakva e i ulicata Simeon Kavrakirov vo Micurin,no tuka vo blizina nema katna garaza nitu nekoj pogolem parking. Samo se gradat nekoi novi zgradi pa posle toa epten ke nema kade da se parkira.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 27-Dec-2015 at 11:50
ех, кој ќе оди со полн мев од кафана до катната. :P
Back to Top
СК View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Feb-2014
Location: СКопје
Online Status: Offline
Posts: 106
  Quote СК Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 27-Dec-2015 at 10:48
па шо е коце тука крив?? тука е крив само страотно длабокиот простотилук на мк-шоферот, па после полицијата шо не залепуе казни као летки... на 20 метра има бре гаража шо зјае празна....и плус не ви е барокна.... оооооофф мукооо моја македонска....
Back to Top
Petar Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Sep-2014
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Petar Skopje Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 25-Dec-2015 at 16:58
Еве како изгледа тротоарот на улица Железничка. Кога Коце прави улица ова е резулатот. Ако сте пешак, жалам откажете се..
Back to Top
Petar Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Sep-2014
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Petar Skopje Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 08-Dec-2015 at 19:41
Originally posted by Џоле

Една воздушна снимка:



преземена од фејсбук профилот на Град Скопје

Вчера поминав тука и за жал не фотографирав. Овок микро тротоар сега се користи како паркинг за возила воглавном она вработени во МВР. Така што мора да се оди по коловоз.
Back to Top
Petar Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Sep-2014
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Petar Skopje Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 18-Jul-2015 at 23:36
Skopje velo grad- in your dreams..
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 17-Jul-2015 at 09:35
Originally posted by Glava

Наместо 3 ленти подобро ќе беше да ја направеја со 2 ленти за автомобили и по 2 ленти (од двете страни) за велосипеди.

Tocno taka. Fakt e deka velosipedot seuste ne se zima SERIOZNO pri proektiranjeto na ulicite i bulevarite. No dobro e sto se gradi a koga ke dojde vreme lesno e da se nacrtat crveni pateki i da se prosirat velosipedskite pateki.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 17-Jul-2015 at 09:33
Originally posted by xnx

skopje velograd na delo. znaev deka lik kako koce ednostavno nema kapacitet za vakvo nesto


A koj ima. Glupo e da se okrivuvat poedinci ili partii. AKO Nisto drugo KOCE barem se obiduva da napravi nesto STO pred toj da dojde na vlast voopsto ne ni bilo TEMA na razmisluvanje vo gradot. Toa sto vo drzavata nema KAPACITET za seriozno ravnopravno vklucuvanje na velosipedot vo soobrakajot e kolektiven a ne Problem na poedinec.
Back to Top
Glava View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Sep-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote Glava Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 17-Jul-2015 at 09:20
Наместо 3 ленти подобро ќе беше да ја направеја со 2 ленти за автомобили и по 2 ленти (од двете страни) за велосипеди.
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 17-Jul-2015 at 09:19
Колку време се збореше дека ќе биде со 4 ленти реконструирана улицава. Па сега излезе ај ќе ја прошириме кога ќе ја направиме подземната улица. Улицата ги има истите димензии како и претходно, само што веќе нема паркирани коли од левата страна и е ставен нов асфалт. Тоа е од реконструкцијата и наводното проширување на улицата. Се направи и дополнителна сервисна уличка која зема дел од Урбан парк и нема никаква улога во моментов, освен паркинг за 10-тина коли. Плус да се спомене и дека оваа улица влегува во улиците од мастер планот за велосипедска патека, а нема нигде простор велосипедска патека да се стави во моментов. Само не ми е јасно зашто требаше толку долг период да помине за да се стави нов асфалт. Ова е тотална дезорганизација и конфузија од страна на Град Скопје.
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 17-Jul-2015 at 08:23
skopje velograd na delo. znaev deka lik kako koce ednostavno nema kapacitet za vakvo nesto
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 16-Jul-2015 at 22:48
Sreka sto napravija strategija za velosipedi inaku kaj ke ni bese krajot.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 16-Jul-2015 at 16:06
Една воздушна снимка:



преземена од фејсбук профилот на Град Скопје
За сè има вторпат
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 16-Jul-2015 at 15:20
23ka.wordpress.com
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 15-Jul-2015 at 05:05
Originally posted by Petar Skopje

Димензиите на тротоарот се смешни.Ама пешаците и онака не се битни.
да не ги заборавиме и канделабрите на сред патеката кои се неизоставен дел од македонските пешачки патеки
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Petar Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Sep-2014
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Petar Skopje Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 13-Jul-2015 at 08:49
Димензиите на тротоарот се смешни.Ама пешаците и онака не се битни.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 13-Jul-2015 at 01:00
"сега има три коловозни ленти со ширина од по 3,25 метри (претходно имаше три коловозни ленти широки по 3 метри, од кои едната се користеше за паркирање)"

Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 13-Jul-2015 at 00:41
Улицата „Јордан Мијалков“ реконструирана во должина од 550 метри, доби и сервисна лента со паркинг

Скопската улица Јордан Мијалков (поранешна улица Железничка), која во изминатиов период се прошируваше и реконструираше на потегот од крстосницата со улицата Герман до пред крстосницата со улицата Павел Шатев, денеска беше свечено отворена за сообраќај од страна на премиерот Никола Груевски и градоначалникот Коце Трајановски. Должината на опфатениот сегмент изнесува околу 550 метри. Сообраќајница сега има три коловозни ленти со ширина од по 3,25 метри (претходно имаше три коловозни ленти широки по 3 метри, од кои едната се користеше за паркирање), но и сервисна коловозна лента со паркинг, со широчина од 6 метри и со должина од 200 метри. Од едната страна е изведен нов тротоар, поплочен со бехатон плочки.



Реконструкцијата беше искористена за да се постави нова атмосферска канализација, а се изврши и реконструкција на постојната водоводна (Ф-200) и фекална (Ф-300) мрежа. Осветлувањето се состои од 19 столбови на кои се поставени 32 натриумови светилки. На осветлувањето работеа екипите на фирмата „Дигитал“ од Струмица, а Градот Скопје за оваа намена потроши околу 2 милиони денари. Самите градежни работи на улицата ги изведе градежната компанија „Пелагонија“ од Гостивар, за што ѝ беа исплатени 43 милиони денари. Реализацијата на проектот доцнеше повеќе од половина година.

http://www.build.mk/?p=45336
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.155 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.