build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Улица Железничка

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 21-Jun-2015 at 22:20


За сè има вторпат
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 22-Jun-2015 at 06:31
Тоа одделеното велосипедска патека е?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 22-Jun-2015 at 09:11
Тешко дека ќе да е за тоа... Повеќе ми личи на средишен „остров“ за одделување на сообраќајните ленти.
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 22-Jun-2015 at 09:51
Си викам пристапна улица ќе биде за паркинзите/трговските итн, бидејќи Железничка е едносмерна, па некако да се овозможи движењето во спротивен правец.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 22-Jun-2015 at 13:03
Двосмерна ќе биде, поради затварањето на Јужен. Ми изгледа како 2+3.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 22-Jun-2015 at 15:03
Мене ми личи на пристапна улица.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 22-Jun-2015 at 18:30
Пристапна е за објектите кој треба да се изградат.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 28-Jun-2015 at 22:44
Улицава е асфалтирана. Има три ленти. Другата улица за која зборувавме погоре ќе биде пристапна/сервисна улица, како што веќе спомена Даци.







За сè има вторпат
Back to Top
FCB View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 26-Jul-2011
Location: USA
Online Status: Offline
Posts: 29
  Quote FCB Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 29-Jun-2015 at 01:52
Зошто во Скопје не се практикува паралелно паркирање? Нели е подобро од вака испопаркирани коли по тротоари кој кај ке стигне. Кога се прават вакви проекти треба да се мисли и за паркирањето. Улиците не се само за возење туку се и за паркирање. Според сликите гледам имале простор да го изведат.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 29-Jun-2015 at 09:47
И јас истото го помислив. Патем со оглед на проблемите за паркирање низ цело Скопе, мислам дека тој е наједноставниот начин, едноставно од некои улици една лента да биде за паралелно паркирање. Тоа го има низ доста градови низ Европа, најблизок пример Солун.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 29-Jun-2015 at 10:20
На дел од пошироките улици во постземјотресните населби се практикува паралелно паркирање +1 лента во секој правец, како и паралелно паркирање од двете страни +1 лента во еден правец, а има уште многу улици каде што би можело тоа да се изведе, се надевам ќе биде наскоро.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 02-Jul-2015 at 14:41
И официјално заврши реконструкцијата..

ЈОРДАН МИЈАЛКОВ ДВОНАСОЧНА КОГА ЌЕ СЕ ГРАДИ ЈУЖЕН БУЛЕВАР

Кога ќе почнат градежните работи на Јужниот булевар, за да се надмине тесното грло кое би се јавило во овој дел од градот, Јордан Мијалков ќе стане двонасочна, тоа значи со две ленти во еден правец и една во другиот" велат од кабинетот на градоначалникот Коце Трајановски.

Улицата Јордан Мијалков останува еднонасочна. Град Скопје заврши со реконструкција на оваа сообраќјница, која сега има три ленти во правец кон Кисела Вода. Од Град Скопје велат дека засега на улицата останува истиот сообраќаен режим како пред реконструкцијата, се додека не почне да се гради јужниот булевар под земја.
"Кога ќе почнат градежните работи на јужниот булевар, за да се надмине тесното грло кое би се јавило во овој дел од градот, Јордан Мијалков ќе стане двонасочна, тоа значи со две ленти во еден правец и една во другиот", велат од кабинетот на градоначалникот Коце Трајановски.
Од Град Скопје не добивме одговор кога ќе старува изградбата на јужниот булевар. Минаа три година откако Градот потпиша договор со турската фирмата "Лимак Холдинг", која треба да ја гради сообраќајницата, но на терен нема никакви активности.




При потпишувањето на договорот во март 2012 година, со кој се прецизираа меѓусебните права и обврски, Градот им го отстапи земјиштето за изградба на булеварот, а турците се обврзаа дека најдоцна за една година ќе стартуваат со градежни работи.
Турската фирма "Лимак" за околу 2 милиони евра купи државно земјиште со површина од 31.929 метри квадратни. Според договорот со Град фирмата има обврска на свој трошок да ја изгради подземната сообраќајница, како што е предвидено со Деталниот урбанистички план "Стара железничка станица". Потоа над сообраќајницата може да гради згради, трговски центри, деловни објекти и хотели, со максимална висина од 20 ката плус приземје.
Новата сообраќајница треба да биде 6 метри под земја, долга 800 метри и со по три коловозни ленти во двата правци.

http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=E42B8E7DB53178459F7B7F9638E708AF
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 13-Jul-2015 at 00:41
Улицата „Јордан Мијалков“ реконструирана во должина од 550 метри, доби и сервисна лента со паркинг

Скопската улица Јордан Мијалков (поранешна улица Железничка), која во изминатиов период се прошируваше и реконструираше на потегот од крстосницата со улицата Герман до пред крстосницата со улицата Павел Шатев, денеска беше свечено отворена за сообраќај од страна на премиерот Никола Груевски и градоначалникот Коце Трајановски. Должината на опфатениот сегмент изнесува околу 550 метри. Сообраќајница сега има три коловозни ленти со ширина од по 3,25 метри (претходно имаше три коловозни ленти широки по 3 метри, од кои едната се користеше за паркирање), но и сервисна коловозна лента со паркинг, со широчина од 6 метри и со должина од 200 метри. Од едната страна е изведен нов тротоар, поплочен со бехатон плочки.



Реконструкцијата беше искористена за да се постави нова атмосферска канализација, а се изврши и реконструкција на постојната водоводна (Ф-200) и фекална (Ф-300) мрежа. Осветлувањето се состои од 19 столбови на кои се поставени 32 натриумови светилки. На осветлувањето работеа екипите на фирмата „Дигитал“ од Струмица, а Градот Скопје за оваа намена потроши околу 2 милиони денари. Самите градежни работи на улицата ги изведе градежната компанија „Пелагонија“ од Гостивар, за што ѝ беа исплатени 43 милиони денари. Реализацијата на проектот доцнеше повеќе од половина година.

http://www.build.mk/?p=45336
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 13-Jul-2015 at 01:00
"сега има три коловозни ленти со ширина од по 3,25 метри (претходно имаше три коловозни ленти широки по 3 метри, од кои едната се користеше за паркирање)"

Back to Top
Petar Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Sep-2014
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Petar Skopje Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 13-Jul-2015 at 08:49
Димензиите на тротоарот се смешни.Ама пешаците и онака не се битни.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 15-Jul-2015 at 05:05
Originally posted by Petar Skopje

Димензиите на тротоарот се смешни.Ама пешаците и онака не се битни.
да не ги заборавиме и канделабрите на сред патеката кои се неизоставен дел од македонските пешачки патеки
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 16-Jul-2015 at 15:20
23ka.wordpress.com
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 16-Jul-2015 at 16:06
Една воздушна снимка:



преземена од фејсбук профилот на Град Скопје
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 16-Jul-2015 at 22:48
Sreka sto napravija strategija za velosipedi inaku kaj ke ni bese krajot.
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 17-Jul-2015 at 08:23
skopje velograd na delo. znaev deka lik kako koce ednostavno nema kapacitet za vakvo nesto
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.