build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на А1 / Е75

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 28>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
WhyNot View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 114
  Quote WhyNot Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 28-Jul-2014 at 16:40
Очигледна е намерата да се почне сега. Така ќе видат сите оние што се враќаат од Грција (а ги има доста) дека се гради, додека уште ги држи позитивното расположение од одморот за да се нервираат за тоа.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 28-Jul-2014 at 16:24




Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 28-Jul-2014 at 15:23
Originally posted by ehrlich

Јас само не можам да сфатам какво е тоа планирање, реконструкцијата да биде во летната сезона, кога илјадници туристи поминуваат низ Македонија. Па само денеска имаше страшна сообраќајка, со ова се добива уште една точка за можни сообраќајки.


Па ако трае година дена секако ја фаќа туристичката сезона.Прашање е дали имало можности да се почне покасно во септември на пример и да се приврши до крајот на Јуни или почетокот на Јули.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 28-Jul-2014 at 15:18
Јас само не можам да сфатам какво е тоа планирање, реконструкцијата да биде во летната сезона, кога илјадници туристи поминуваат низ Македонија. Па само денеска имаше страшна сообраќајка, со ова се добива уште една точка за можни сообраќајки.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 28-Jul-2014 at 15:15
ФОТО: Се реконструира делницата Велес-Катланово, инвестиција вредна 5,7 милиони евра
Понеделник, 28 Јули 2014 14:59

Почна реконструкцијата и рехабилитацијата на делницата Велес-Катланово од автопатот „Александар Македонски“ во должина од 23,5 километри, инвестиција вредна 5,7 милиони евра. На отпочнувањето на работите на делницата се обрати премиерот Никола Груевски, кој истакна дека оваа делница е една од најупотребуваните и најфреквентните во земјата и претставува исполнување на ветувањата дадени на изборите.


- Долгогодишното користење и големиот број поправки во минатото имаат оставено бројни лузни на патот и севкупно лоша слика за земјата. Реконструкцијата на овој патен правец беше повеќгодишно барање на нашите граѓани. Ние ветивме дека ќе го направивме патот и си останавме доследни на ветувањето, рече премиерот Груевски.



Активностите, додаде, треба да завршат за една година, а самиот зафат ќе овозможи зголемување на безбедноста во сообраќајот, намалување на оштетувањата на возилата, намалување на времето на патување, а тоа ќе престставува и плус за Коридорот 10 кој поминува низ нашата земја.

Тој потсети дека на Коридорот 10 во изминативе години во рамки на владините проекти изградени се делницата Табановце-Куманово, целосно е реконструирана делницата Катланово-Велес. Во моментов се гради автопатот Демир Капија-Смоквица, а за една годна се планира и реконструкција на делницата Смоквица-Гевгелија.

- Сето ова јасно говори за нашите намери и стратегија да создадеме една нова слика за коридорите кои поминуваат низ нашата земја и севкупна нова слика за македонските патишта. Таквата стратегија активно ја релизиравме во изминатиот период, а оваа година започнавме со изградба на двата нови автопата Скопје-Штип и Кичево-Охрид, како и со повеќе други проекти кои паралелно се работат. Со тоа реализацијата на нашите намери само добива на поголема динамика, рече премиерот Груевски.



Пред присутните се обрати и вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески, кој подвлече дека вложувањата во инфраструктурата се дел од здравите економски политики, а почетокот на работите на оваа делница, која, како што рече, е крвотокот на македонската економија, е дел од еден поголем инвестициски зафат.

500staaaaa

- Изминатите години главните вложувања на Владата во патната инфраструктура беа во изградба на нови регионални и локални патишта. Во овој мандат фокусот е ставен на изградбата на автопатите за коишто во изминатиот период се подготвуваше документатацијата за да се почне со нивна изградба. Се наоѓаме во екот на еден инвестициски циклус којшто надминува една милијарда евра од кои 790 милиони евра се за завршување на трите автопати Демир Капија-Смоквица, Миладиновци-Штип и Кичево-Охрид. Останатиот дел се регионални и локални патишта кои ќе бидат поддржани со средства од Светската банка и ЕБРД, рече Ставрески.


Тој потенцира дека со завршувањето на градежните активности кои се во тек на делниците Демир Капија-Смоквица, Миладиновци-Штип и Кичево-Охрид, Македонија ќе добие 123 километри нова, модерна и безбедна автопатска мрежа која ќе придонесе за македонската економија и за перспективите на земјата.


Осумдесет и пет отсто од средствата за реконструкција на делницата Велес-Катланово во должина од 23,5 километри и вредност од близу 5,7 милиони евра се обезбедени преку грант од ИПА компонентата за регионален развој, а 15 проценти се одвоени од Буџетот на државата. Предвидениот рок, согласно договорот за изведување на градежните работи со фирмата „Трабак“, изнесува 365 дена.

Претходно во 2012 година заврши целосната реконструкција на патниот правец од Катланово кон Велес.

МИА(Via Kurir)
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 28-Jul-2014 at 14:23
http://www.press24.mk/foto-pogolema-bezbednost-vo-soobrakjajot-startuvashe-rekonstrukcijata-na-delnicata-veles-katlanovo
Што друго да се каже овен дека беше крајно време да се направи ова.Со години ова беше една од најлошите автопатски делници во цела европа...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 25-Jul-2014 at 16:01
Stolbovite od neizgradeniot nadvoznik i den denes se gledaat od mostot pred patarinata. Zosto ovie stolbovi so godini stojat vaka samo bog znae!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 25-Jul-2014 at 15:09
Originally posted by koska

Pak ke prasham, a vlez i izlez za Veleshko ezero ke se pravi?




ЌЕ се прави. Таму некаде до 2100-та ќе биде. Зарем не гледаш кои се приоритетите на нашиве власти?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
koska View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote koska Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 25-Jul-2014 at 14:30
Pak ke prasham, a vlez i izlez za Veleshko ezero ke se pravi?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 25-Jul-2014 at 12:19
Za 6 milioni evra nie so godini si gi krsime kolite, a zgora na toa i patarina plakame!
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 24-Jul-2014 at 18:09
Деновиве започнува реконструкцијата на автопатот Велес-Скопје.


Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 10-Jan-2014 at 04:22
Како да се подзаборави малку ситуацијата овде, што се случи со тендерот за Велес-Катланово?
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 06-Nov-2013 at 17:36
Среда, 06 Ноември 2013 15:17

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески денеска го означи стартот на третата фаза од проектот „Санација и зајакнување на мостови на Коридор 10“.

mostovi-500

Министерот истакна дека имплементацијата на проектот за зајакнување и санација на мостовите претставува завршница на овој исклучително успешен проект во кој во изминатите две фази беа реконструирани 51 мостовска конструкција со вкупна должина од 4.090 метри и со инвестиција од 22,5 милиони евра.

- Во следниот период ќе бидат подобрени 13 мостовски конструкции по трасата на делницата Велес – Катланово од Коридорот 10 во вредност од околу 8,6 милиони евра. Активностите од оваа фаза ќе завршат најдоцна до септември 2015 година, рече Јанакиески.

Според него, овој проект е посебно значен ако се има предвид фактот дека мостовите градени по старите стандарди во шеесетите години од минатиот век по санацијата ќе бидат гарант за безбедноста на македонските патници и превозници.

Тој им се заблагодари на службите на НАТО за одвоените средства за реализација на овој значаен проект и за нивната поддршка на Македонија да ги оствари своите стратешки цели и приоритети.

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 02-Apr-2013 at 00:28


Koga?

Ako ne pobrzat so rekonstrukcijata na Veles-Katlanovo, patot ke se raspadne!?

http://www.youtube.com/watch?v=BIwCGfXoGfk
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 19-Mar-2013 at 16:31
обично вакви работи не постирам за време на кампања,но овде се вели дека проектот денес бил објавен на официјалниот сајт на ЕУ

Ќе се реконструира автопатот Велес-Катланово
Вторник, 19 Март 2013 15:02

Автопатската делница Велес-Катланово ќе се рехабилитира со средства во износ од 7,8 милиони евра, од кои 85 проценти грант од Европската унија, а 15 проценти од буџетот на Македонија.

За реализација на проектот, Европската унија денеска на својата интернет страница ги претстави плановите за тендерите за градежни работи и надзор над градежните работи.

Објавата, според прописите на ЕУ е дел од целосната постапка за реализација на овој проект, а паралелно се работи на изготвување на тендерската документација и по нејзино одобрување од службите на Европската унија, ќе следи и објавување на тендерот за градежни работи и надзор, соопшти Министерството за транспорт и врски.

Во рамки на Оперативната програма за регионален развој (за програмскиот период 2012-2013 година, Министерството за транспорт и врски во соработка со Јавното претпријатие за државни патишта, како врвен приоритет во делот на инвестиции во патната инфраструктура, го предложи проектот за рехабилитација на автопатската делница Велес-Катланово, како дел од Коридорот 10 за финансирање од европските фондови.

Делегацијата на ЕУ во Македонија го одобри проектот на 6. овој месец. Со него е предвидена рехабилитација на патната делница од Велес до Катланово во должина од околу 24 километри, преку целосна обнова на асфалтот по целата должина од делницата, поставување нови банкини и заштитници, нова, современа хоризонтална и вертикална сигнализација, мрежи за заштита од одрони. Со тоа, според Министерството за транспорт, пред се, ќе се овозможи зголемување на безбедноста при патување, намалување на бројот на сообрајќајни незгоди, скратување на времето на патување, како и намалување на трошоците за одржување на возилата кои поминуваат по делницата

http://kurir.mk/makedonija/vesti/108336-Ke-se-rekonstruira-avtopatot-Veles-Katlanovo

Edited by gjoko - 19-Mar-2013 at 16:32
Back to Top
ciseaux View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ciseaux Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 14-Feb-2013 at 17:43
Back to Top
ciseaux View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ciseaux Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 14-Feb-2013 at 17:42
http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/103682-FOTO-Golem-odron-go-blokirase-patot-Skopje-Veles

ФОТО: Голем одрон го блокираше патот Скопје-Велес (ДОПОЛНЕТО)
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 07-Jan-2013 at 10:24
И уште една серија критики кон оваа слика кои дури сега ги увидов:



1) Со каков фонт е напишано Гевгелија, та сосема да се разликува од другите натписи и згора на се да е помало и понечитливо од латиницата?

2) Може да се забележи дека ознаките на тунелите (веројатно и на виадуктите доколку поставиле ознаки) се само на кирилица. Каде е латиницата и зошто овој проклет хаос и произволност? Се ли се решава како некому ќе му текне во даден момент и нема ли надзор од некоја компанија и после технички прием на објектот од страна на Државата? Всушност дали било кој одговорен си ја врши правилно работата?

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 07-Jan-2013 at 10:20
Нека повторно да ја прокоментираме криминално грешната сигнализација на нашите автопати и патишта. Овој пат за пример ќе земам неколку фрапантни грешки на најновата сигнализација долж автопатот А1 Скопје-Велес (користени скринови од видеото):

1) На асфалтот е напишано ТУНЕЛ - TUNEL. Колку што знам јас, системот на директно препишување кирилица во латница го напуштивме пред едно 10 години. Зошто тогаш не стои TUNNEL, туку со едно n? Или некој базично незнае англиски или ги пренебрегнал стандардите за пишување кирилица-англиски. Од друга страна пак меѓународните градови по ново ги пишуваат само на англиски, а тука ми транскрибираат на српски/хрватски јазик.




2) Зошто би го отстранувале стариот знак, кога би можеле кесно да го оставиме да лежи превртен? Ионака скоро и двата ќе ги нема...




3) Најавата за клучката Велес-Север. Што значи ова излез број 19? Од каде се мери ова чудо (од Табановци или Богородица)? Ама од каде и да се мери 19 излези долж А1 нема па што сака нека е. Ништо чудо да не го смениле бившиот Југословенски систем, па да е ова 19ти излез од Белград кон Грција.





4) Сега доаѓам до едно спорно прашање. Иако знакот начелно е напишан ОК, јас не се согласувам со тоа, односно преферирам еден друг стандард. Имено поимувањето на клучките околу еден град со географска одредница е нешто прилично ново кај нас и е за поздравување. Меѓутоа мислам дека треба да има една цртичка помеѓу градот и географската одредница во случајов Велес - Север.
На тој начин се спречуваат два проблема. Едниот е доколку има населби на градот кои сповпаѓаат со географската одредница, неможе да се разликува помеѓу наслебата и името на клучката. Таков е случајот со населбата Скопје Север и клучката на Обиколницата Скопје - Север. Додавањето на една цртичка ги разделува овие два поима.
Исто така сметам дека треба да се воведе скратена ознака за еден град кој е еднаков на неговиот регистрациски код или логична кратенка за оние кои немаат сопствена регистрација, проследен со цртичка и името на населбата. Нпр: Ск. - Чаир или Ох. - Бил. Извори итн. Тоа го има во многу држави и сметам дека е исклучително лесен и паметен стандард.





Трета работа околу овие два знака е зошто Велес Север е напишан на жолта позадина (ознака за регионален пат)? Мислам дека ова исклучување директно влага во Велес, па би требало да биде обележано на бела позадина. Ако не е така, т.е. патот продолжува и после Велес, тогаш каде е ознаката за регионалниот пат кон кој ова исклучување води?
Еве ист таков пример но од Скопје:



И тука се јавува нов проблем: Прво патот кон Велес е означен со друга буква (М наместо А) и второ истиот пат има и различна бројка (3 наместо 1)... Значи истиот пат може да биде и А1 и М3?!

Многу ќе речат дека ова е ситничарење, но јас мислам дека треба да имаме за се строги стандарди и безупречно да ги следиме. Така ќе го избегнуваме овој хаос на нашите патишта (и секаде воопшто).
Абе се на се тотален хаос и произволност. И тоа на најновите објекти, што е претпоставка ние наместо да го решаваме да го задлабочуваме проблемот.

Edited by Andrej_LJ - 07-Jan-2013 at 10:29
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 31-Dec-2012 at 14:02
Mislam deka koga kje fatat nesto da pravat, treba tocno i seriozno da se raboti posto nie site znaeme deka sto se cepka, istoto kje se cepka posle 20 godini pa zatoa da se investira dobro a ne se da propadne posle nekolku meseci... Sramota na sto lici toj tunel, cista zaebancija...
Edna mala SOS soba za, osvetluvanje na do SOS sobata barem malku i zidovite da se poptavat i toa e, ne cini kojzne kolku, strasno, nesto da ti se sluci kje ostanes na ulica...


Edited by my Macedonia - 31-Dec-2012 at 14:11
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.105 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.