Реконструкција на А1 / Е75 |
Post Reply | Page <1 2122232425 28> |
Author | ||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #441 Posted: 04-Sep-2012 at 15:00 | |
Денко,јас лично имам слишнато неколку кичевчани што го пцујат градоначалникот кичевски(све по список) зошто се копа на една од најглавните улици во Кичево-Маршал Тито,а заборавајќи дека до пред 1 месец тука сите ги кинеа ауспусите и амортизерите од старата гранитна коцка.значи или пцујат зошто ништо не се превзема или после истите пцујат зошто е раскопано.епа да се има магично стапче па да се заврши за една секунда најдобро би било, И ТОА НА СИТЕ ЛОКАЦИИ КОЈА КАДЕ САКА.СВЕ ОДЕДНАШ
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #442 Posted: 04-Sep-2012 at 12:12 | |
|
||
ant11
Groupie Joined: 29-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 38 |
Quote Reply #443 Posted: 04-Sep-2012 at 09:17 | |
По којзнае кој пат: ако не се прави - зошто не се прави, ако се прави - зошто не се направило порано и сл.
Борбата е на бескрајно многу фронтови - инфраструктура, администрација, регулативи, економија, политика, па ако сакате и разубавување на градовите, селата и просторот помеѓу. |
||
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #444 Posted: 03-Sep-2012 at 18:54 | |
Немам позитивен коментар за делницава. Јасно е дека ова треба да биде локален пат Катланово - Велес, а автопатот треба да се догради на спротивната страна во обратниот правец.
Понатака, делницава се реконструира од месец АПРИЛ а можеби и од МАРТ, а е дојден септември, значи ја реконструираа во летните месеци кога до Велес се патуваше и по 50 мин. Немам коментар, додека се бавиме со селски патишта ништо не прајме... али и јас ништо ново не кажувам. |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #445 Posted: 03-Sep-2012 at 18:03 | |
Затоа што се нема политичка воља, особено што веќе беше споменато какви се државните приоритети кога станува збор за патиштата. Еве и да ја земеме за точна констатацијата дека регионалните и локалните патишта се поважни за граѓаните, тогаш која е алтернативата за Велес, Неготино, Прилеп, Битола, Кавадарци и сите останати градови за кои делницата Велес-Скопје е речиси единствен пат по кој можат да стигнат до Скопје? Се додека државата се занимава со селски патишта, наместо тие да се врв на приоритети за локалните самоуправи, нема да има асална автопатска инфраструктура. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #446 Posted: 03-Sep-2012 at 17:58 | |
Katlanovo-Veles, delnica od 28km, investicija 7.23 milioni evra. Se prasuvam (ako e tocna sumata) zosto tolku cekaa so rekonstrukcijata a i seuste cekaat na sprotivniot pravec (Veles-Katlanovo) koga zafatot cini kolku eden od pogolemite spomenici vo centarot na Skopje???
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/pod-polna-parea-se-raboti-na-delnicata-skopje-%E2%80%93-veles |
||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #447 Posted: 30-Aug-2012 at 19:10 | |
Министерот Јанакиески најави дека до септември годинава ќе биде распишан јавен повик на кој треба да се пријават потенцијалните изведувачи, а компанијата што ќе ги реконструира мостовите ќе се знае во декември годинава. Според министерот, градежните активности би започнале следната пролет и би завршиле до крајот на 2014 година. http://www.build.mk/?p=14343 |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #448 Posted: 30-Aug-2012 at 16:45 | |
A sto e so najkatastrofalnata delnica na E-75, Veles-Katlanovo?
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #449 Posted: 18-Aug-2012 at 14:56 | |
Па да, иако иритира начинот на кој се врши реконструкцијава, особено што има многу места каде асфалтот е целосно изгребан за одеднаш да дојде асфалтиран дел надвиснат неколку сантиметри над обичниот, како и недоволната сигнализација и премногу машинерија распослана долж целиот пат, што создава големи гужви. (претпоставувам дека можеа некако целиов зафат да го одминеше шпицот на туристичката сезона) Сега за сега не се осеќаат нерамнините, но поради неможноста да се вози со поголема брзина. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #450 Posted: 18-Aug-2012 at 14:10 | |
Ги задржа ли позитивните впечатоци од пред два месеци? |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #451 Posted: 17-Aug-2012 at 13:37 | |
1.
2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #452 Posted: 19-Jun-2012 at 23:41 | |
Реконструкцијата на делот Катланово-Велес, според "вожњата" е поприлично фино изведена со многу помалку нерамнини чак и од обиколницата. Од друга страна прилично позитивно сум изненаден од патната сигнализација. Стварно не се разбирам во поглед на нумеризацијата на патиштата, нивните ознаки и слично, ама чисто како обичен патник или возач оние најсуштински табли се на сосема нормално растојание како би информарале навремено. Добро е што и мотелите, рестораните, бензинските имаат поставено добри табли, па и оние за туристичките локалитети се на сосема видни места поставени. Видов дека и кај патарините се променети сигнализацијата и знаците и се на далеку повисоко ниво од претходното.
Не дека е ова богзнае каков чекор, но споредено со минатата година, ова е солиден напредок. Вака да реконструираа и поставуваа знаци уште пред 5 години, патната инфраструктура ќе заличеше на нешто. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #453 Posted: 05-May-2012 at 19:41 | |
како што можев да видам на автопатот за демир Капија,дефакто се работи за нови мостови.ако столбот на мостот бил да речиме пречник 1 метар,сега е 1.5 метри а вкупната количина на армиран бетон е повеќе од дуплирана,страниците се исто зајакнати,и од далеку изгледаат стварно како нови мостови
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #454 Posted: 05-May-2012 at 17:58 | |
од кога тоа санирани мостови се нови мостови? ме сецна насловот...
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #455 Posted: 05-May-2012 at 11:43 | |
Велес - Скопје преку нови мостови
За време на санацијата на мостовите ќе се работи на нивните столбови, целосната конструкција, како и на спојките на мостовите со трупот на автопатот, а ќе се менува и заштитната ограда Основниот проект што предвидува реконструкција на 13 моста на потег од Велес кон Катланово е завршна фаза, а се работи на Градежниот факултет во Скопје. Ова е трета фаза на реконструкција на мостовите во државава финансирана од НАТО. - Иако не беше планирана санација на овие мостови, сепак успеавме да издејствуваме од Алијансата да финансира 8,6 милиони евра за 13 моста што се на овој потег, а за кои докажавме дека им треба поправка. Планот ни е во текот на август или септември годинава да биде распишан јавен повик на кој треба да се пријават фирми што би го изведувале работите на терен, тендер што би завршил во декември, по што веднаш наредната градежна сезона, значи пролетта 2013 година, да почнеме со градежните активности - велат од Министерството за транспорт и врски. Удвоена носивост и плус 50 години Од Градежниот факултет во Скопје, односно од катедрата за бетонски конструкции, која го прави проектот, велат дека државава ќе има голема бенефиција од поправката на мостовите. Од една страна ќе се зголеми носивоста на мостовите, а од друга ќе се продолжи нивната трајност. - Со поправките што ќе се направат мостовите ќе ја дуплираат својата носивост и барем за 50 години ќе се продолжи нивната трајност. Ќе се работи на нивните столбови, целосната конструкција, како и на спојките на мостовите со трупот на автопатот - ни изјави Горан Марковски, професор на Градежниот факултет во Скопје и раководител на проектот за реконструкција. Тој вели дека ќе се менува и заштитната ограда околу мостовите, која ќе треба да биде со повисок стандард и побезбедна за возачите. Градежниот факултет ќе ја изработи целата документација, што значи дека и парите за тој дел ќе се слеат кај нас, додека изведувачот мора да биде од земја-членка на НАТО. - Иако претходните две фази од реконструкцијата ги спроведе турска компанија, сепак голем дел од градежните активности како подизведувачи ги изведоа две македонски градежни компании. Тоа се очекува и за следнава фаза - вели професорот Марковски. Две успешни фази Мостовите ќе се реконструираат речиси две години и, ако сѐ оди по планот, би требало кон крајот на 2014 година да заврши целата работа. Работите ќе се извршуваат под сообраќај, што значи дека цело време автопатот и мостовите ќе бидат во функција. Досега се спроведоа две фази, првата траеше од 2006 до 2007 година, а втората од 2007 до 2008 година. За првата фаза НАТО додели 16,7 милиони американски долари и ги опфати мостовите на делниците: Скопје - Блаце и Катланово - Велес. Втората фаза чинеше речиси 16 милиони американски долари, пари со кои се зајакнаа 51 мостовска конструкција со вкупна должина од 4.090 метри. И во двата случаи како најповолен изведувач на работите беше турската компанија „Џесаш“. Како подизведувачи се јавија македонските градежни фирми „Гранит“ и „Синтек“. Од Градежниот факултет велат дека НАМСА, агенцијата што ги изведува инвестициите на НАТО, е задоволна од досегашната соработка со факултетот, поради што му даде ексклузивно право на факултетот да може без тендер да ги прави проектите што се однесуваат на територијата на државава. Автор: Жарко Василевски http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=54122331527&id=9&prilog=0&setIzdanie=22572 |
||
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #456 Posted: 30-Apr-2012 at 14:55 | |
Баш интересно заприметив, дека поставуваат нови сообраќајни знаци, а многу други се поставени нови, во пределот Велес и Скопје, низ автопатот Е-75/М-1.
Исто така има градежни работи, кај тунелот после Катланово (кон Велес). |
||
antiuser
Senior Member Joined: 07-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply #457 Posted: 23-Apr-2012 at 16:37 | |
Eх и мене тоа ме интересира,ама нажалост тешко во скоро време.. Асфалтот е во ужасна состојба,плус вдлабнат од тешките возила..ама битно си доби име |
||
ciseaux
Newbiе Joined: 11-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #458 Posted: 19-Apr-2012 at 08:19 | |
Asfaltot e izgreban skoro do naplatnata rampa pred Veles, no ne e po celata dolzina, tuku so odredeni prekini.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #459 Posted: 18-Apr-2012 at 22:56 | |
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #460 Posted: 29-Mar-2012 at 22:26 | |
Post Reply | Page <1 2122232425 28> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |