build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Реконструкција на А1 / Е75
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на А1 / Е75

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 28>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 04-Sep-2012 at 15:00
Денко,јас лично имам слишнато неколку кичевчани што го пцујат градоначалникот кичевски(све по список) зошто се копа на една од најглавните улици во Кичево-Маршал Тито,а заборавајќи дека до пред 1 месец тука сите ги кинеа ауспусите и амортизерите од старата гранитна коцка.значи или пцујат зошто ништо не се превзема или после истите пцујат зошто е раскопано.епа да се има магично стапче па да се заврши за една секунда најдобро би било, И ТОА НА СИТЕ ЛОКАЦИИ КОЈА КАДЕ САКА.СВЕ ОДЕДНАШ
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 04-Sep-2012 at 12:12
Originally posted by ant11

По којзнае кој пат: ако не се прави - зошто не се прави, ако се прави - зошто не се направило порано и сл.Борбата е на бескрајно многу фронтови - инфраструктура, администрација, регулативи, економија, политика, па ако сакате и разубавување на градовите, селата и просторот помеѓу.
I sto ima sporno vo konstatacijata "ако не се прави - зошто не се прави, ако се прави - зошто не се направило порано и сл.", objasni mi te molam!?
Back to Top
ant11 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 29-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 38
  Quote ant11 Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 04-Sep-2012 at 09:17
По којзнае кој пат: ако не се прави - зошто не се прави, ако се прави - зошто не се направило порано и сл.
Борбата е на бескрајно многу фронтови - инфраструктура, администрација, регулативи, економија, политика, па ако сакате и разубавување на градовите, селата и просторот помеѓу.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 03-Sep-2012 at 18:54
Немам позитивен коментар за делницава. Јасно е дека ова треба да биде локален пат Катланово - Велес, а автопатот треба да се догради на спротивната страна во обратниот правец.

Понатака, делницава се реконструира од месец АПРИЛ а можеби и од МАРТ, а е дојден септември, значи ја реконструираа во летните месеци кога до Велес се патуваше и по 50 мин.

Немам коментар, додека се бавиме со селски патишта ништо не прајме... али и јас ништо ново не кажувам.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 03-Sep-2012 at 18:03
Originally posted by Denko

Katlanovo-Veles, delnica od 28km, investicija 7.23 milioni evra. Se prasuvam (ako e tocna sumata) zosto tolku cekaa so rekonstrukcijata a i seuste cekaat na sprotivniot pravec (Veles-Katlanovo) koga zafatot cini kolku eden od pogolemite spomenici vo centarot na Skopje???

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/pod-polna-parea-se-raboti-na-delnicata-skopje-%E2%80%93-veles


Затоа што се нема политичка воља, особено што веќе беше споменато какви се државните приоритети кога станува збор за патиштата. Еве и да ја земеме за точна констатацијата дека регионалните и локалните патишта се поважни за граѓаните, тогаш која е алтернативата за Велес, Неготино, Прилеп, Битола, Кавадарци и сите останати градови за кои делницата Велес-Скопје е речиси единствен пат по кој можат да стигнат до Скопје?
Се додека државата се занимава со селски патишта, наместо тие да се врв на приоритети за локалните самоуправи, нема да има асална автопатска инфраструктура.
23ka.wordpress.com
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 03-Sep-2012 at 17:58
Katlanovo-Veles, delnica od 28km, investicija 7.23 milioni evra. Se prasuvam (ako e tocna sumata) zosto tolku cekaa so rekonstrukcijata a i seuste cekaat na sprotivniot pravec (Veles-Katlanovo) koga zafatot cini kolku eden od pogolemite spomenici vo centarot na Skopje???

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/pod-polna-parea-se-raboti-na-delnicata-skopje-%E2%80%93-veles
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 30-Aug-2012 at 19:10
Originally posted by Denko

A sto e so najkatastrofalnata delnica na E-75, Veles-Katlanovo?

Министерот Јанакиески најави дека до септември годинава ќе биде распишан јавен повик на кој треба да се пријават потенцијалните изведувачи, а компанијата што ќе ги реконструира мостовите ќе се знае во декември годинава. Според министерот, градежните активности би започнале следната пролет и би завршиле до крајот на 2014 година.

http://www.build.mk/?p=14343
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 30-Aug-2012 at 16:45
A sto e so najkatastrofalnata delnica na E-75, Veles-Katlanovo?
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 18-Aug-2012 at 14:56
Originally posted by Cloverstack



Ги задржа ли позитивните впечатоци од пред два месеци?


Па да, иако иритира начинот на кој се врши реконструкцијава, особено што има многу места каде асфалтот е целосно изгребан за одеднаш да дојде асфалтиран дел надвиснат неколку сантиметри над обичниот, како и недоволната сигнализација и премногу машинерија распослана долж целиот пат, што создава големи гужви. (претпоставувам дека можеа некако целиов зафат да го одминеше шпицот на туристичката сезона)

Сега за сега не се осеќаат нерамнините, но поради неможноста да се вози со поголема брзина.
23ka.wordpress.com
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 18-Aug-2012 at 14:10


Ги задржа ли позитивните впечатоци од пред два месеци?
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 17-Aug-2012 at 13:37
1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14.


15.


16.

23ka.wordpress.com
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 19-Jun-2012 at 23:41
Реконструкцијата на делот Катланово-Велес, според "вожњата" е поприлично фино изведена со многу помалку нерамнини чак и од обиколницата. Од друга страна прилично позитивно сум изненаден од патната сигнализација. Стварно не се разбирам во поглед на нумеризацијата на патиштата, нивните ознаки и слично, ама чисто како обичен патник или возач оние најсуштински табли се на сосема нормално растојание како би информарале навремено. Добро е што и мотелите, рестораните, бензинските имаат поставено добри табли, па и оние за туристичките локалитети се на сосема видни места поставени. Видов дека и кај патарините се променети сигнализацијата и знаците и се на далеку повисоко ниво од претходното.
Не дека е ова богзнае каков чекор, но споредено со минатата година, ова е солиден напредок. Вака да реконструираа и поставуваа знаци уште пред 5 години, патната инфраструктура ќе заличеше на нешто.
23ka.wordpress.com
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 05-May-2012 at 19:41
како што можев да видам на автопатот за демир Капија,дефакто се работи за нови мостови.ако столбот на мостот бил да речиме пречник 1 метар,сега е 1.5 метри а вкупната количина на армиран бетон е повеќе од дуплирана,страниците се исто зајакнати,и од далеку изгледаат стварно како нови мостови
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 05-May-2012 at 17:58
од кога тоа санирани мостови се нови мостови? ме сецна насловот...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 05-May-2012 at 11:43
Велес - Скопје преку нови мостови

За време на санацијата на мостовите ќе се работи на нивните столбови, целосната конструкција, како и на спојките на мостовите со трупот на автопатот, а ќе се менува и заштитната ограда


Основниот проект што предвидува реконструкција на 13 моста на потег од Велес кон Катланово е завршна фаза, а се работи на Градежниот факултет во Скопје. Ова е трета фаза на реконструкција на мостовите во државава финансирана од НАТО.
- Иако не беше планирана санација на овие мостови, сепак успеавме да издејствуваме од Алијансата да финансира 8,6 милиони евра за 13 моста што се на овој потег, а за кои докажавме дека им треба поправка. Планот ни е во текот на август или септември годинава да биде распишан јавен повик на кој треба да се пријават фирми што би го изведувале работите на терен, тендер што би завршил во декември, по што веднаш наредната градежна сезона, значи пролетта 2013 година, да почнеме со градежните активности - велат од Министерството за транспорт и врски.

Удвоена носивост и плус 50 години

Од Градежниот факултет во Скопје, односно од катедрата за бетонски конструкции, која го прави проектот, велат дека државава ќе има голема бенефиција од поправката на мостовите. Од една страна ќе се зголеми носивоста на мостовите, а од друга ќе се продолжи нивната трајност.
- Со поправките што ќе се направат мостовите ќе ја дуплираат својата носивост и барем за 50 години ќе се продолжи нивната трајност. Ќе се работи на нивните столбови, целосната конструкција, како и на спојките на мостовите со трупот на автопатот - ни изјави Горан Марковски, професор на Градежниот факултет во Скопје и раководител на проектот за реконструкција.
Тој вели дека ќе се менува и заштитната ограда околу мостовите, која ќе треба да биде со повисок стандард и побезбедна за возачите. Градежниот факултет ќе ја изработи целата документација, што значи дека и парите за тој дел ќе се слеат кај нас, додека изведувачот мора да биде од земја-членка на НАТО.
- Иако претходните две фази од реконструкцијата ги спроведе турска компанија, сепак голем дел од градежните активности како подизведувачи ги изведоа две македонски градежни компании. Тоа се очекува и за следнава фаза - вели професорот Марковски.

Две успешни фази

Мостовите ќе се реконструираат речиси две години и, ако сѐ оди по планот, би требало кон крајот на 2014 година да заврши целата работа. Работите ќе се извршуваат под сообраќај, што значи дека цело време автопатот и мостовите ќе бидат во функција.
Досега се спроведоа две фази, првата траеше од 2006 до 2007 година, а втората од 2007 до 2008 година. За првата фаза НАТО додели 16,7 милиони американски долари и ги опфати мостовите на делниците: Скопје - Блаце и Катланово - Велес. Втората фаза чинеше речиси 16 милиони американски долари, пари со кои се зајакнаа 51 мостовска конструкција со вкупна должина од 4.090 метри. И во двата случаи како најповолен изведувач на работите беше турската компанија „Џесаш“.
Како подизведувачи се јавија македонските градежни фирми „Гранит“ и „Синтек“. Од Градежниот факултет велат дека НАМСА, агенцијата што ги изведува инвестициите на НАТО, е задоволна од досегашната соработка со факултетот, поради што му даде ексклузивно право на факултетот да може без тендер да ги прави проектите што се однесуваат на територијата на државава.

     
Автор: Жарко Василевски
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=54122331527&id=9&prilog=0&setIzdanie=22572
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 30-Apr-2012 at 14:55
Баш интересно заприметив, дека поставуваат нови сообраќајни знаци, а многу други се поставени нови, во пределот Велес и Скопје, низ автопатот Е-75/М-1.
Исто така има градежни работи, кај тунелот после Катланово (кон Велес).
Back to Top
antiuser View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote antiuser Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 23-Apr-2012 at 16:37
Originally posted by Supervisor

Кога ќе го реконструираат делот Скопје-Куманово?? Полоша автопат делница не постои нигде на светов.


Eх и мене тоа ме интересира,ама нажалост тешко во скоро време.. Асфалтот е во ужасна состојба,плус вдлабнат од тешките возила..ама битно си доби име Big%20smile
Back to Top
ciseaux View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ciseaux Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 19-Apr-2012 at 08:19
Asfaltot e izgreban skoro do naplatnata rampa pred Veles, no ne e po celata dolzina, tuku so odredeni prekini.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 18-Apr-2012 at 22:56
Реконструкцијата на автопатот Катланово – Велес ќе заврши до крајот на годинава

Градежната компанија „Гранит“ досега целосно реконструираше 4,5 километри од автопатската делница Катланово – Велес, а работите на терен е планирано да се комплетираат до крајот на 2012 година. Во моментов се врши обемна санација на дотраената патна инфраструктура. „Со проектната документација предвидено е да се изведат следниве градежни активности: гребење на постојниот асфалт и поставување на нови асфалтни слоеви во должина од 27,6 километри, изработка на комплет нови банкини по должина на делницата, изработка на риголи, промена на поголем дел од старите со нови ивичњаци, санацијата на три насипи кои се слегнати, санација на десет усеци кои се нестабилни и предизвикуваат одрони на патот, промена на системот за осветлување на тунелот и поставување на хоризонтална и вертикална сигнализација“, објаснуваат за „Билд“ од Агенцијата за државни патишта.

Во август минатата година започна реконструкцијата на делницата од Катланово до Велес на автопатот М-1, инвестиција вредна 7,2 милиони евра. Во претстојните месеци ќе продолжи привремениот сообраќаен режим, така што во одредени денови ќе има целосен застој на сообраќајот од 2-3 часа поради потреба од минирање. На постоечката обнова на автопатот и претходеше санација и затегнување на мостовите долж целиот правец, проект финансиран од страна на НАТО. Државните институции засега немаат информации кога би започнала реконструкцијата на делницата од Велес до Скопје, која треба да се комплетира со инвестиција од НАТО алијансата. Овој дел од автопатот М-1 е еден од најпрометните патишта во Македонија, на кој просечно минуваат по 9.000 возила дневно.



#
Објавено на 17.04.2012 во категорија Вести.

Тагови: Автопати, Велес, Гранит, Инфраструктура, Катланово, Коридор 10, Мостови, Патишта, Тунели

http://www.build.mk/?p=13967




НАТО ветува реконструкција на 13 мостови, а заборави на автопатот Велес – Скопје

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и началникот на штабот на КФОР бригадир – генерал Рекс Спитлер, денеска го потпишаа Меморандумот за разбирање за реализација на проектот за реконструкција на мостови долж Коридорот 10, со кој е предвидено НАТО алијансата да донира 8,6 милиони евра за санирање на 13 мостови на потегот од Катланово до Велес. Точниот обем на работите што ќе следат ќе биде дефиниран со изработка на основниот проект што треба да го подготви Градежниот факултет во наредните три месеци. Министерот Јанакиески најави дека до септември годинава ќе биде распишан јавен повик на кој треба да се пријават потенцијалните изведувачи, а компанијата што ќе ги реконструира мостовите ќе се знае во декември годинава. Според министерот, градежните активности би започнале следната пролет и би завршиле до крајот на 2014 година.

Реконструкцијата на 13-те моста претставува трета фаза од проектот за зајакнување и санација на мостови во државава, кој се изведува со финансии од НАТО. Во претходните две фази со донација од алијансата во вредност од 22,5 милиони евра беа опфатени вкупно 51 мост. Првата фаза се реализираше во 2006 и 2007 година, а со неа беа опфатени мостови на делниците Катланово – Велес и Скопје – Блаце. Со втората фаза од крајот на 2007 и во текот на 2008 беа реконструирани мостови на делницата Демир Капија – Гевгелија. Мостовите што беа опфатени со проектот се со вкупна должина од четири километри.

 

 

На резултати од денес потпишаниот документ допрва ќе треба да се чека, но битно е да се напомене дека претходно договорената санација со НАТО сеуште не е завршена. Северноатлантската алијанса пред три години вети дека ќе реконструира 26 километри од автопатот Велес – Петровец и 16 мостови на истата делница во вредност од 14 милиони евра, согласно со претходно потпишаниот меморандум. Градежните работи беше предвидено да завршат на 31 декември 2010 година, но досега истите не се ниту започнати. Во меѓувреме, асфалтот на автопатот од Велес кон Скопје е во исклучително лоша состојба и на него му е потребна итна санација.



#
Објавено на 18.04.2012 во категорија Вести.

Тагови: Автопати, Блаце, Велес, Градежен факултет Скопје, Инфраструктура, Катланово, Коридор 10, Мостови, Патишта, Петровец, Скопје

http://www.build.mk/?p=14343
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 29-Mar-2012 at 22:26
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.