build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Реконструкција на А1 / Е75
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на А1 / Е75

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 21>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
bakigvg View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 10
  Quote bakigvg Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Реконструкција на А1 / Е75
    Posted: 18-Jun-2018 at 08:48
Со такви неспособњаци како нас, не требаше Северна туку Република Банана да не крстат.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2341
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 17-Jun-2018 at 12:38


Edited by phenomenon - 17-Jun-2018 at 12:41
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 468
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 17-Jun-2018 at 05:21
E pa toa e losoto do koga takvi kriteriumi ke ima ne mi e jasno , rabotnicite i materijalot se plus problem , mora da ima izmeni vo zakonot ako sakame da imame kvalitetna gradba ...
Back to Top
ironm View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 4
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 15-Jun-2018 at 07:45
Како што е спомнато и претходно, проблемот е тоа што единствен критериум за добивање на тендер е најниска понуда. Ќе земиш работници што никогаш не го правеле тоа (со самото тоа немаат знаење како да го направат поквалитетно) бидејќи се поевтини, ќе земиш најевтин материјал, наместо 5% асфалт во смесата ќе ставиш 3-4% итн. Тоа ти е исто како на многу бензински што ја мешаат нафтата со вода за поголем профит, бидејќи никој не ги проверува.

И се разбира, надзорниот одбор којшто е клучот за нивото на квалитет ќе гледаш добро да го платиш, а тие нормално дека нема да одбијат.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 468
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 15-Jun-2018 at 02:29
Konkretno za delnicata Gradsko-Veles mnogu losa obnova nekvaliteten avsalt i uste odma propadna i vdlabnatini se pojavija a i baska ne e cela delnica rekonstruirana del go ostavija necepnat , so eden zbor kazano KATASTROFA , edna delnica salam ne se rekonstruira kako so treba , asvaltot sto go stavat e so naj los kvalitet i e kako glina i po samoto postavuvanje vednas propagja ,neznam samo do koga takvi banani firmi ke dobivaat tenderi da popravat glaven koridor na edna drzava. Za novata patarina kaj Gradsko ke bide so 10 lenti isto kako taa kaj Kumanovo , samo sto e pomestena nanazad vo pravec nakaj Veles so cel da go opfati i noviot ekspresen pat Gradsko-Prilep znaci sekoj koj sto ke odi po toj pat ke mora prvo da a plati patarinata ...
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1445
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 14-Jun-2018 at 14:23
Се гради нова наплатна станица околу 500 метри пред старата(праве Велес-Неготино)
која ке биде како новите останати и ќе биде со повеќе ленти...
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11443
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 14-Jun-2018 at 13:58
Градско-Велес, реконструирана е средната лента, но сепак на одредени моменти имаше нерамнини (вдлабнатини) и колата потскокнуваше при поголема брзина (120 км/ч). Фотографиите се од утрово.





Се проширува и патарината кај Велес (во правец кон Скопје)



За „квалитетот“ на обновата на асфалтот на делницата Велес-Скопје говори фоткава. Сите тие бели квадрати се дополнителни интервенции по реконструкцијата.

За сè има вторпат
Back to Top
bakigvg View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 10
  Quote bakigvg Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 31-May-2018 at 06:42
Abe sram sme za celiot balkan, ponesposoben narod ne ke se rodi.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 468
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 31-May-2018 at 02:54
ENP ke ima poleka so tek na vreme ke se vovede , sega za sega ke se vrsi naplatata vo cash a posle toa so karticki koj sto ke se nadoplnuvaat nesto kako kredit izleguva toa , ke ima lista i sekoj koj sto patuva ke znae kolku treba da ja napolni svojata karticka , a isto taka i ENP ke ima na sekoja patarina po 1 ili 2 takvi lenti ke rabotatat i isto taka lenta za cash so covek sekogas ke raboti.Izgledot na patarinite realno e dobar , kako i skoro sekade niz EU , no kako i da e guzvi pak ke ima , najdobar nacin definitivno e vinjeta , za narednite godini seriozno treba da se napravi i isplanira dobar sistem kako bi funkcionirale vinjetite , primer ke se zemi od nekoja evropska drzava. Sega vozis i op na 20 kilometri patarina samo so ke zaletas op pak na 20 kilometar patarina , malce e glupavo na koridor 10 avtopat od 170 kilometri da ima 5 patarini e nelogicno ...Sega za sega ke se tera nekako vaka no za ponataki mora da se trgnat patarinite od patistata , A taka ke se izbegne i trosokot za nivno odrzuvanje i normalno guzvite i zastoite ke gi nema. A ironija e toa sto koridor 10 e na nekoi mesta vo losa sostojba a se plakja patarina za taka los avtopat , edna salam delnica nema osven novata , po site drugi vozis i samo na krateri naletuvas , ama bitno patarini gradime , Veles - Gradsko kako demek nesto rekonstruiraa aj sto ne go dopravia golem del i ostavia pa i napravenoto vo rol od necela godina propadna kako od buding e asvaltot , Gradsko - Negotino necepnat od koga e izgraden Negotino - Demir kapija isto pola go sredia pola go ostavija Veles - Katlanovo i obratno na mnogu mesta osteten , prvo treba toa da se sredi i koa ke znaes deka vozis po salam avtopat i 100 patarini neka ima nema da ti e krivo ama vaka .....

Edited by WolfLeader - 31-May-2018 at 03:02
Back to Top
Bakica View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 16
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 29-May-2018 at 12:29
Taka e sekage. Neznam dali si primetil i vo Grcija i Srbija se takvi patarinite. Pa eve i nasekade vo Evropa. Skoro sekade kade sto ima sistem na naplata na patarini toa e standardnata visocina za naplatnite edinici.
Back to Top
bakigvg View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 10
  Quote bakigvg Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 29-May-2018 at 12:13
Патарината во Куманово е тежок Феил. Висока е како за камиони, тој наведнат надолу, јас исправен нагоре за да ја земам сметката. Аман му викам шо така патаринава, остај вели странциве се криви така ја направиле.
Back to Top
Bakica View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 16
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 27-May-2018 at 15:16
So rekonstrukcijata postoeckite patarini Veles, Gradsko i dvete vo Skopje kje izgledaat kako novata vo Kumanovo koja sega vekje e pustena vo upotreba. Spored mene izgledot nema da bide los. A inace i jas mislam deka vinjetka e najdobriot nachin za naplata na patarini. Ako vekje ne se voveduva Vinjetka togas seriozno mora da se razmisli za ENP
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1514
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 26-May-2018 at 15:59
Originally posted by my Macedonia

Originally posted by Denko

Namesto da vovredat vinjeta, tie investiraat u patarini.


Не може вињета, со патарини собирааат повеќе пари, а еден граѓанин на мкд не може наеднаш да плати 50-100 евра плус за вињета но и шанцата да не купува секој вињети е голем. Истотака вработените нема да имаат работа потоа. Странците би требало исторака да купуваат вињети, не верувам дека тоа ќе се спроведува: 1. Границата и така не работува како што треба 2. Ќе има уште повеќе гужва ако секој странец би требало да си купи вињети.
Moze ama ne sakaat. Kupuvanjeto i kontrolata ne e nikakov problem a, naprotiv, guzvite ke se svedat na minimum. Toa funkcionira vo poveke evropski zemji bez problemi.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3768
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 26-May-2018 at 14:10
Originally posted by Denko

Namesto da vovredat vinjeta, tie investiraat u patarini.


Не може вињета, со патарини собирааат повеќе пари, а еден граѓанин на мкд не може наеднаш да плати 50-100 евра плус за вињета но и шанцата да не купува секој вињети е голем. Истотака вработените нема да имаат работа потоа. Странците би требало исторака да купуваат вињети, не верувам дека тоа ќе се спроведува: 1. Границата и така не работува како што треба 2. Ќе има уште повеќе гужва ако секој странец би требало да си купи вињети.
Back to Top
Sashko View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 34
  Quote Sashko Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 26-May-2018 at 13:56
Можно ли е оние решетките и лимчето на кровот да си останат такви мизерни?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1514
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 26-May-2018 at 11:47
Namesto da vovredat vinjeta, tie investiraat u patarini.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11443
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 25-May-2018 at 18:47
По Катланово...



...пред Велес



За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1514
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 20-May-2018 at 14:24
Originally posted by stef4o

Патниот правец Неготино-Демир Капија е делумно пуштен во употреба односно направен е цик-цак режим на возење се вози малку и во спротивниот правец кој е веќе целосно затворен па така од Демир Капија кон Неготино се вози по стариот пат кој на неколку места е во ужасна состојба и ако мислат да се користи летниот период(а ќе се користи пошто немаат абер да завршат со реконструкцијата) треба на некои места да го обноват асфалтот.
Ke go obnovat asfaltot na "Sv. nikad". Koga se rekonstruirase delnicata Veles-Kadrifakovo vozevme po kamenja!
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 958
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 19-May-2018 at 18:24
Патниот правец Неготино-Демир Капија е делумно пуштен во употреба односно направен е цик-цак режим на возење се вози малку и во спротивниот правец кој е веќе целосно затворен па така од Демир Капија кон Неготино се вози по стариот пат кој на неколку места е во ужасна состојба и ако мислат да се користи летниот период(а ќе се користи пошто немаат абер да завршат со реконструкцијата) треба на некои места да го обноват асфалтот.

Edited by stef4o - 19-May-2018 at 18:24
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 1316
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 14-May-2018 at 11:05
E75, од Катланово кон Велес
Veles by Ani.build, on Flickr

Veles by Ani.build, on Flickr

Veles by Ani.build, on Flickr

Veles by Ani.build, on Flickr

Проширување на патарината
Veles by Ani.build, on Flickr

Veles by Ani.build, on Flickr
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 21>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.