build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на А1 / Е75

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 28>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 23-Sep-2019 at 20:31
Zavchera pominav od tamu i go imaat vekje sredeno. Edino ostanati se reflektorite koj suste svetat i malce deluvaat zbunuvacki.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 24-Sep-2019 at 12:11
Toa e dobro stom go sredile . A toa e najverovatno taka bidejki elektricnite raboti kako toa so reflektorite sigurno treba da go odraboti druga firma....
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 05-Mar-2020 at 07:36
Тендер за реконструкција на делницата Петровец – Катланово од автопатот Скопје – Велес

Јавното претпријатие за државни патишта го објави тендерот за рехабилитација со проширување на делницата Петровец – Катланово од автопатот Скопје – Велес. Со зафатот ќе се реконструира и прошири левата коловозна лента во должина од 5,18 километри, ќе се обнови асфалтот на десната коловозна лента во должина од 4,75 километри и ќе се прошири постојната десна коловозна лента во должина од 820 метри.

„Левата и десната коловозна лента треба да бидат проширени на ниво на автопат со ширина од 10,75 метри“, се наведува во тендерската документација.

Градежните компании ќе имаат рок до 22 април за да ги поднесат своите понуди за учество во тендерската постапка, а финансиските средства за реализација на зафатот се обезбедени преку кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР).

Автопатот Скопје – Велес – Скопје е еден од најфреквентите патишта во нашата земја. По делницата Петровец – Велес лани минувале во просек по 14.931 возила дневно и истиот е петти најфреквентен пат во Македонија.

Возачите веќе подолго време реаагираат кај надлежните власти бидејќи плаќаат патарина за користење на овој автопат, а за возврат добиваат патување по нереконструиран коловоз и дупки на патот, одрони на дел од патот, недоволно осветлување и одржување на патот во зимските месеци. Граѓаните најмногу се жалат токму на дупките на автопатот меѓу Петровец и Катланово, како и на одроните на патот што се појавуваат во двата правци меѓу Скопје и Велес.

Одговорни за одржување на автопатската делница Скопје – Велес – Скопје се ЈП „Македонија – пат“, кои до денешен ден немаат одговорено на поставените прашања на „Мета.мк“ во врска со нивниот ангажман што го вложиле во одржувањето на овој автопат.

https://meta.mk/tender-za-rekonstrukcziјa-na-delniczata-petrovecz-katlanovo-od-avtopatot-skopјe-veles/
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 05-Mar-2020 at 11:40
Konecno Vidov deka e najavena i rekonstrukcija na Negotino - Tec Negotino i na Stobi - Gradsko , e uste ostanuva delot pomegju Negotino i Stobi .... Ama i ako ovie delnici bidat rekonstruirani kako delot od Gradsko do Veles koj sto posle 1 mesec cel ispropadna i kako da e praven od glina se e djabe ...
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 22-Jul-2020 at 10:42
Ima nekoj info za Negotino - Tec Negotino i Stobi Gradsko do kade se so rekonstrukcija?
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 22-Jul-2020 at 21:14
Originally posted by MKDSTRUGA

Ima nekoj info za Negotino - Tec Negotino i Stobi Gradsko do kade se so rekonstrukcija?


Posleden pat koga pominav toa bese sigurno Februari pred da pocne pandemijata do togas nemase nisto , a sega momentalno kako e neznam , osven nekoj so pominal po skoro da kaze , a i stom nema na AMSM nikakvo izvestuvanje za rabota na pat , sigurno ne se raboti , barem po moja logika mislam deka nema nikakvi aktivnosti stom nema rezim na soobrakaj objaveno na AMSM...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 23-Sep-2020 at 12:58
Китанов: 7,2 милиони евра инвестиција за рехабилитација на постоечкиот коловоз и проширување на автопатот А1, делница Катланово-Петровец
Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Зоран Китанов и министерот за транспорт и врски Благој Бочварски извршија увид во рехабилитацијата на автопат А1, делница Катланово – Петровец. Градежните активности опфаќаат обнова на двата коловоза и проширување. Се спроведуваат преку Програмата за изградба и одржување на патиштата на ЈПДП, а средствата се обезбедени од ЕБОР.
Во моментов се одвиваат работи на рехабилитација на десниот коловоз од 37-ми километар стационажа





https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 23-Sep-2020 at 16:32
Се реконструира автопатот Петровец-Катланово, граѓаните бараат да се работи навечер

Јавното претпријатие за државни патишта ја започна реконструкцијата на автопатската делница Петровец-Катланово на патниот Коридор 10. Министерот за транспорт и врски Благој Бочварски и директорот на ЈП за државни патишта Зоран Китанов денеска извршија увид во градежните работи на проектот вреден 7,2 милиони евра. Градежните екипи работат на рехабилитација на коловозот во вкупна должина од 10 километри во двата правци.

Покрај поставувањето на нов асфалт, со проектот се предвидува изградба на дополнителна лента на автопатот. Директорот на ЈП за државни патишта Зоран Китанов објасни дека делницата Петровец-Катланово е најстариот дел на автопатот, којшто требало да се рехабилитира пред десетина години.

– Во моментов на овој потег има само две коловозни ленти. Проширувањето ќе биде во внатрешниот зелен појас на автопатот со што ќе се избегне дополнителна експропријација. Овој регион ќе биде едно големо градилиште бидејќи во октомври ќе се распишат тендери за рехабилитација на автопатот А4 делница Хиподром–Петровец, Миладиновци–Петровец, Миладиновци–Хиподром како и рехабилитација на регионалниот пат Р1102 делница Катланово–Велес – изјави директорот Китанов.

Градежните работи на оваа автопатска делница се очекува да се завршат за 12 месеци. А токму рокот на изведба и временскиот период во кој се изведуваат градежните работи е голем проблем за граѓаните кои секојдневно патуваат меѓу Скопје и Велес. Покрај рехабилитацијата на автопатот Петровец-Катланово, во моментов Градот Скопје врши санација на коловозот на булеварот Александар Македонски меѓу населбите Автокоманда и Хиподром.

Поради секојдневните гужви во утринските и попладневните часови, граѓаните кои со автомобили или автобус патуваат меѓу Скопје и Велес секојдневно доцнат на своите работни места. Тие бараат од градежните фирми што ги вршат двата зафати да работат во текот на вечерните часови кога има помала фреквенција на возила, додека во текот на денот да се направи напор на двете делници биде овозможено движење по сообраќајните ленти кои во моментов се санираат.

https://meta.mk/se-rekonstruira-avtopatot-petrovecz-katlanovo-graganite-baraat-da-se-raboti-navecher/
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 23-Sep-2020 at 17:33
Еееееј им текна да стават овде лента за застанување...

Ајде сега Скопје - Куманово исто така каде што нема да се стават ленти за застанување.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 23-Sep-2020 at 18:42
A Katlanovo - Petrovec ? Zosto ne e daden prioritet na taa strana svarno ne razbiram , ovaa e losa ama i ne e tolku losa za razlika od drugata ....
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 23-Sep-2020 at 19:08
Katlanovo Petrovec ke se proshiruva i zafatatot ke bide po kompleksen. Ovaa strana brzo ke ja renoviraat i ke bide dvosmerna dodeka trae zafatatot na pravecot Katlanovo Petrovec.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 24-Sep-2020 at 12:45
Da ama i ovaa strana ke se prosiruva i ke trae zafatot 12 meseci , so znaci ne e bas brzo , tretata lenta za nivo na avtopat ke bide pravena na sredisniot pojas za da ne se plakjalo eksproprijacija , toa go ima vo videoto na ministerot ,so znaci istiot zafat ke bide i na dvete strani , i dvete strani ke imaat golem obem na rabota ...
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 24-Sep-2020 at 12:48
Vo nasoka prema Katlanovo veke ima 3 lenta. Samo vo nasoka prema Petrovec nema. Sega rabotat vo nasokata koja ima treta lenta i samo ke se zameni asvaltot.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 24-Sep-2020 at 17:47
А средишниот појас, и делот со железата ќе бидат отстранети??? Каде ќе биде безбедноста тогаш
Што ако некој од едната лента излета во другата, и удри друго возило???
Ќе се правиме ко Америка, автопатишта без заштита во средината и физичко одвојување на коловозите.

Браво. Толку ги мрзи експропријација на земјиште а знаат да крадат пари од нас народот... Срамота.

ПА ЌЕ ГИНЕМЕ ПОСЛЕ НОРМАЛНО
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 24-Sep-2020 at 19:50
Не ми се верува каков пост... Како може да бидат отстранети железата... Дефиниција за Автопат: автопат е моторен пат од највисока категорија каде што постојат два коловози одвоени со физичка бариера.
Во интерес на вистината: средишното зеленило ќе биде намалено од постојните 4,5 метри на 3,5 метри, а ќе се проширува и од десната страна 1м, со цел да се добијат 2 м за трета лента.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 24-Sep-2020 at 21:55
Хаха Вајлд Бој ме насмеа, дај од тоа тревата жити се
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 24-Sep-2020 at 21:55
парк
Originally posted by Vasilij

Не ми се верува каков пост... Како може да бидат отстранети железата... Дефиниција за Автопат: автопат е моторен пат од највисока категорија каде што постојат два коловози одвоени со физичка бариера.
Во интерес на вистината: средишното зеленило ќе биде намалено од постојните 4,5 метри на 3,5 метри, а ќе се проширува и од десната страна 1м, со цел да се добијат 2 м за трета лента.

Богами глупост кажа, ама ќе му опростиме, помал е. Иначе не мора да има зеленило воопшто. Многу автопати се одвоени само со бетонска или железна бариера, возени ми се модерни автопати со по 5-6 ленти, а одвоени со само 20 цм банкина. Во случајов со автопатов кај Катланово, не мора да остават зелен меѓу-простор, само да го направат да личи на нешто, да има лента за застанување, по некој паркинг со ВЦ и доволно е, впрочем тоа е најбитниот и најрепрезентативен автопат во државата.

Edited by Marxentric - 24-Sep-2020 at 22:04
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 24-Sep-2020 at 22:53
Чек сега јас се збунив, или сум прочитал грешка.
Оти прочитав пишуваше од десната страна зборам за правец Катланово - Петровец ќе се ширел не од десната страна туку од Левата. Тој дел ме збуни оти од левата страна нели е тоа измеѓу двата автопатишта, освен ако не мислеле да се помести левата страна од автопатот.
Извинете, не се разбирам јас многу баш баш, не сум некој експерт па заради тоа незнам.

Ако го поместуваат Петровец - Катланово за да се остави простор па тогаш Катланово - Петровец да се прошири од другата страна, тогаш тоа ми има смисла, ама ако е како што мислев јас, да треба тоа со железата да се отстрани, тогаш тоа ќе е лошо.

Не ми замерувајте оти не сум некој експерт, и незнам како оди тоа, само прочитав погоре дека ќе го ширеле од лева страна, па заради тоа ме зачуди како.

Инаку кај повеќето автопатишта во Америка, т.н. Interstate, измеѓу двата правци немаат никаква заштита, нити ограда па често се случуваат сообраќајни несреќи од типот излетал од едната страна и удрил во кола од другата страна. Такво дизајнирање на автопатишта е многу лошо, и незнам што ги мрзи да ставаат железа измеѓу како што е кај нас.

Edited by The Wild Boy - 24-Sep-2020 at 22:55
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15037
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 25-Sep-2020 at 09:46
Originally posted by The Wild Boy

Чек сега јас се збунив, или сум прочитал грешка.
Оти прочитав пишуваше од десната страна зборам за правец Катланово - Петровец ќе се ширел не од десната страна туку од Левата. Тој дел ме збуни оти од левата страна нели е тоа измеѓу двата автопатишта, освен ако не мислеле да се помести левата страна од автопатот.
Извинете, не се разбирам јас многу баш баш, не сум некој експерт па заради тоа незнам.

Ако го поместуваат Петровец - Катланово за да се остави простор па тогаш Катланово - Петровец да се прошири од другата страна, тогаш тоа ми има смисла, ама ако е како што мислев јас, да треба тоа со железата да се отстрани, тогаш тоа ќе е лошо.

Не ми замерувајте оти не сум некој експерт, и незнам како оди тоа, само прочитав погоре дека ќе го ширеле од лева страна, па заради тоа ме зачуди како.

Инаку кај повеќето автопатишта во Америка, т.н. Interstate, измеѓу двата правци немаат никаква заштита, нити ограда па често се случуваат сообраќајни несреќи од типот излетал од едната страна и удрил во кола од другата страна. Такво дизајнирање на автопатишта е многу лошо, и незнам што ги мрзи да ставаат железа измеѓу како што е кај нас.


Еве неколку примери од Interstate Highway во САД:

(извор: Википедија)

Калифорнија (нема средишна банкина, коловозите се одвоени само со земја)



Мериленд (одвоени со средишно зеленило, без банкина)



Пенсилванија (одвоени со бетонска препрека, како Тетово-Гостивар)



https://en.wikipedia.org/wiki/Interstate_Highway_System

Ми се допаѓа тоа што обично во САД на автопатите има помошна лента за застанување од двете страни, многу е корисно во случај на некаков дефект на возилото.
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 25-Sep-2020 at 10:32
Originally posted by MKDSTRUGA

Vo nasoka prema Katlanovo veke ima 3 lenta. Samo vo nasoka prema Petrovec nema. Sega rabotat vo nasokata koja ima treta lenta i samo ke se zameni asvaltot.

Taka da toa e momentalnta delnica sto ja pocnaa so rabota , ama jas prasuvam zosto ne e daden prioritet na delnicata prema Petrovec koja treba da dobie 3 lenta i da se renovira kompletno , bidejki e pre ostetena , a ovaa prema Katlanovo sto momentalno ja pocnaa ke se raboti 12 meseci samo za da se obnobi asvaltot , a usvari ne e tolku losa kolku sprotivnata ,me razbiras ...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.