build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на А1 / Е75

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 28>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 25-Sep-2020 at 10:47
Jas imav moznost na dva pati da ja posetam Amerika i se vozev po nekolku avtopatista , toa so e vistina e deka i nemoze nikako da se sporeduva so bilo koja druga drzava veruvam deka ni vo Evropa a najmalce pa kaj nas ima avtopat koj stoe pravo se vozi bez nitu edna krivina so po nekolk kilometri , duri da se zaboravis usvari deka vozis , slobodno ako ne si span mozis da se uspies na volan oti premnogu se vozi pravo , zboruvam so po 20 kilometri ako ne i poveke delnici koj sto nemaat ni krivinka , ni benzinska ni nisto , bukvalno kako pista pravo. E sega zosto se razdeleni so zemja a nemaat bankina , moe mislenje e deka nekoj states ili drzavi vo Amerika koj sto se izlozeni na pozari i kade sto ima pekolni temperaturi zeleniloto tamu e svedeno na 0 , pokraj sekoj avtopat tamu e iskopano so zemja za da pozar od strana ne navleze na avtopat tuku da zastane vo zemjata , isto i za sredisniot del nema zelenilo tuku e ednostavno zemja za da ne se zagrozi samiot avtopat od pozar , i na nekoj ima bankina vo sredina kaj nekoj ima zica , toa e mnogu interesna bankina so salji , ne sum videl vo druga drzava takvo nesto , a kaj nekoj avtopati vo sredina e ispropadnato kako dupka doagja i taka ne ti dozvoluva da premines od edna strana na druga strana , a i zemjata ke ti ja zakoci brzinata i te usporuva , duri pa i na nekoj delnici voopsto nema ni dupka ni zemja ni bankina tuku cisto zelenilo kako slikata vo Maryland pogore. A za slikata za pomosna lenta od dvete strani, taa pomosna lenta do samata betonska ograda ako zabelezite e oboena so zolto , I tamu smeat da minuvaat samo vozila na Policija , Brza pomos , Pozarna , pridruzba i t.n . Duri na taa lenta i policijata zapira vozila , a na desnata strana taa lenta oboena so belo sluzi za zastanuvanje kako i kaj nas.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 25-Sep-2020 at 11:11
Originally posted by Џоле

Originally posted by The Wild Boy

Чек сега јас се збунив, или сум прочитал грешка.
Оти прочитав пишуваше од десната страна зборам за правец Катланово - Петровец ќе се ширел не од десната страна туку од Левата. Тој дел ме збуни оти од левата страна нели е тоа измеѓу двата автопатишта, освен ако не мислеле да се помести левата страна од автопатот.
Извинете, не се разбирам јас многу баш баш, не сум некој експерт па заради тоа незнам.

Ако го поместуваат Петровец - Катланово за да се остави простор па тогаш Катланово - Петровец да се прошири од другата страна, тогаш тоа ми има смисла, ама ако е како што мислев јас, да треба тоа со железата да се отстрани, тогаш тоа ќе е лошо.

Не ми замерувајте оти не сум некој експерт, и незнам како оди тоа, само прочитав погоре дека ќе го ширеле од лева страна, па заради тоа ме зачуди како.

Инаку кај повеќето автопатишта во Америка, т.н. Interstate, измеѓу двата правци немаат никаква заштита, нити ограда па често се случуваат сообраќајни несреќи од типот излетал од едната страна и удрил во кола од другата страна. Такво дизајнирање на автопатишта е многу лошо, и незнам што ги мрзи да ставаат железа измеѓу како што е кај нас.


Еве неколку примери од Interstate Highway во САД:

(извор: Википедија)

Калифорнија (нема средишна банкина, коловозите се одвоени само со земја)



Мериленд (одвоени со средишно зеленило, без банкина)



Пенсилванија (одвоени со бетонска препрека, како Тетово-Гостивар)



https://en.wikipedia.org/wiki/Interstate_Highway_System

Ми се допаѓа тоа што обично во САД на автопатите има помошна лента за застанување од двете страни, многу е корисно во случај на некаков дефект на возилото.


Во САД, левата “помошна“ лeнта е помошна за Автобуси, Брза Помош, Пожарна, Полиција.... и затоа приметете е со жолто обележана, кој идел од Џерси до Њујорк преку Холанд Тунелот - знае за што зборам
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 25-Sep-2020 at 11:19
Na konkretnava delnica ostaven e pogolem prostor vo sredisnoto zelenilo i ima mesto za lenta za zastanuvanje da se izvede so prosiruvanje prema sredien zele pojas a pri tio da ostane povtorno del sredisno zelenilo i sekako elasticna bankina. Vakvi prosiruvanja se izvrsija i na delot smokvica Gevgelija. Izgledot za 12 meseci ke bide ist kako na renoviraniot del megu smokvica i Gevgelija ili Demirkapija - TEC Negotino. Ke si ima dve letni za vozenje i pomosna za stoenje vo dvata pravci + Sredisno zelenilo i standardni elasticni ogradi.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19645
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 22-Apr-2021 at 12:17
Рустеми: „Уште една лента добива автопатската делница Катланово-Петровец“

„Рехабилитацијата на А1 автопатска делница Катланово-Петровец е со цел да се подигне нивото на безбедноста на учесниците на сообраќајот. Десетте километри што се рехабилитараат на левиот и десниот коловоз ќе бидат и проширени со уште една лента со што ќе се добие комплетна автопатска делница по сите стандарди.
Проширувањето ќе биде во внатрешниот зелен појас на автопатот со цел да се избегне дополнителна експропријација.
На левиот коловоз се руши постоечкиот мост над Ржанички канал од причина што мостот е со две коловозни ленти и ќе се изгради нов со 3 коловозни ленти. Сега се работи на долниот строј од новиот мост и избетонирани се 4 колови за темелење на новиот мост, 3 главни носачи и се армираат останатите носачи.
Исто така, ќе се изврши рехабилитација и на десниот коловоз, а пред клучката Катланово, во должина од околу 460 метри ќе се изврши проширување на коловозот со уште една лента, а на мостот над Ржанички канал ќе се изврши само рехабилитација.
Вредноста на проектот е 7,2 милиони евра, финансирани од ЕБОР. Изведувач на работите е Бетон, а главен Надзор е ГИМ заедно со Евроконсалтинг и ИРД. Очекуваме во периодов што следува кога временските услови веќе и ќе се подобрат да се забрза темпото на изградба и да добиеме безбедна и брза автопатска делница“, Ејуп Рустеми, директор на Јавно претпријатие за државни патишта.







https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19645
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 22-Apr-2021 at 12:32
Интензивно работиме на изградба на трета лента и целосна рехабилитација на автопатската делница Петровец- Катланово, проект вреден 7,2 милиони евра.





ww.facebook.com/bochvarskiblagoj/
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 22-Apr-2021 at 19:44
Negotino - Gradsko e vo mnogu losa sostojba ,a seuste nema nikakvi najavi za rekonstrukcija na taa delnica ...
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 22-Apr-2021 at 20:47
Па нормално ќе биде во лоша состојба. Толку од евтините асфалти на Груевски... (не дека овие се нешто подобри).

Но да, се сложувам. Неготино - Градско треба да се среди, бидејки е во очајна состојба. И A2 кај ТИРЗ Илинден, се до патарина Миладиновци е исто така во лоша Состојба.

A1 кај Аеродромот е буквално експресен пат со 2 +2 ленти, само лентите се по ширина на автопатски ленти, а нема лента за застанување. Треба таму да се прошири "автопатот".

А и A1 од клучка Миладиновци до клучка Куманово, едната страна е исто така во очајна состојба и нема лента за застанување. И таму треба реконструкција и проширување.

А1 од Катланово до Велес проблемот со одроните... да не зборам понатаму...

Edited by The Wild Boy - 22-Apr-2021 at 20:48
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 24-Apr-2021 at 09:37
Celata avtopatska delnica na koridor 10 e vo ocajna sostojba , od trava neiscistena vekje izlegla po levata lenta , od odroni , od asvalt osteten , znaci edna rabota nema dobra , edinstveno dobra delnica koja sto seuste e okej e novata DK - Smokvica , drugoto ne e za komentiranje....
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 24-Apr-2021 at 09:55
Има делови што се добри. Куманово-Скопје и обратно е океј, реновирано е нели во скоро време.
Катланово-Велес е исто така океј, зборам за асфалтот. Сеа тоа што патот поминува низ клисурата и има одрони и заради преострите кривини брзините се како на регионален пат, друга тема на муабет е.
Велес-Катланово исто така е океј.

Али како год, реално е дека на секои 5 години си треба рехабилитација барем на завршниот слој асфалт под услов подлогата одоздола да е убаво изработена, ама бидејки кај нас се работи фушерајски, најчесто барана одново тампонирање, па еден слој асфалт, па втор, па завршен.
Затоа и толку споро се одвиваат рехабилитациите.
Фактички како одново да правиш пат.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 24-Apr-2021 at 10:44
Originally posted by FiLo

Има делови што се добри. Куманово-Скопје и обратно е океј, реновирано е нели во скоро време.
Катланово-Велес е исто така океј, зборам за асфалтот. Сеа тоа што патот поминува низ клисурата и има одрони и заради преострите кривини брзините се како на регионален пат, друга тема на муабет е.
Велес-Катланово исто така е океј.

Али како год, реално е дека на секои 5 години си треба рехабилитација барем на завршниот слој асфалт под услов подлогата одоздола да е убаво изработена, ама бидејки кај нас се работи фушерајски, најчесто барана одново тампонирање, па еден слој асфалт, па втор, па завршен.
Затоа и толку споро се одвиваат рехабилитациите.
Фактички како одново да правиш пат.
Taman rabota ako na sekoi 5 godini se stva nov sloj asfalt. Togas namesto vtomobili poveke masini ke gledame dolz avtopatot. Potrebna e zdrava gradba a ne najevtina. Eve vo Hrvatska npr. "Jadranskata Autocesta" e vo prosek 10 godini stara, a izgleda kako vcera da e pustena vo upotreba. Da ne zboruvam kolku soobrakaj ima vo letnata sezona.   
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 24-Apr-2021 at 11:25
Да не претеруваме има сегменти кои се добри:
Демир Капија - Смоквица во двата правци, Куманово - Табановце во двата правци, Велес- Катланово, делот Миладиновци - Куманово кои беше реконструира
Мислам дека од автопатската мрежа во моментот за реконструкција приоритети се:
Неготино - Демир Капија
Хиподром - Миладиновци во двата правци
Започнатата Катланово - Петровец
и Тетово - Гостивар во двата правци
сегде каде што нема трета лента мислам дека во следните година ипол до две едноставно мора да се додеде (не се преостанати премногу делници, може да се среди ако се сака)

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 24-Apr-2021 at 11:46
Originally posted by Vasilij

Да не претеруваме има сегменти кои се добри:
Демир Капија - Смоквица во двата правци, Куманово - Табановце во двата правци, Велес- Катланово, делот Миладиновци - Куманово кои беше реконструира
Мислам дека од автопатската мрежа во моментот за реконструкција приоритети се:
Неготино - Демир Капија
Хиподром - Миладиновци во двата правци
Започнатата Катланово - Петровец
и Тетово - Гостивар во двата правци
сегде каде што нема трета лента мислам дека во следните година ипол до две едноставно мора да се додеде (не се преостанати премногу делници, може да се среди ако се сака)
Velis moze da se sredi ako se saka! Problemot na Makedonija e sto ne se saka, a i koga se saka najcesto fuserajski se izrabotuva. Generalno falat standardi za odrzuvanje na avtopat. Nema standarizirani parkinzi i odmorista, zeleniloto skoro i da ne se odrzava, signalizacijata e posebna prikazna. Nakratko, avtopatot e poln so skrieni opasnosti i nikoj ne se voznemiruva poradi toa. Potrebna e temelna promena, voveduvanje na standardi i implementiranje na istite.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 24-Apr-2021 at 11:48
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 26-Apr-2021 at 20:25
Neznam zosto zboruvame za asvalt i bezbednost , koa edna treva e izlezena na sred avtopat ne a cepkaat , a kamoli za asvalt ili neznam so ... uzalud e se da se komentira
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19645
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 25-May-2021 at 08:56
Рехабилитација со проширување на државен пат А1, делница Петровец – Катланово (во двата правци)

Опис:
Делницата е во должина од 5.2 км. и е дел од Пан Европскиот Коридор 10. Во тек се градежни работи кои се одвиваат по фази заради утврдениот времен режим на сообраќај. Во правецот Петровец – Катланово ќе се изврши рехабилитација на постоечкиот асфалт, реконструкција на Мостот и обнова на вертикалната и хоризонтална опрема на патот вклучително и замена на еластичната одбојна ограда според новите европски стандарди.
Додека во другиот правец Катланово – Петровец ќе се изврши рехабилитација на постоечкиот коловоз и проширување за уште една лента. Ќе се извршуваат работи на одводнување на патот, потпорни конструкции, објекти и сигнализација.
Вредност: 5.700.000 €
Период: 07/2020 - во тек









https://www.beton.com.mk/project/rehabilitacija-so-proshiruvanje-na-drzhaven-pat-a1-delnica-petrovec-katlanovo-vo-dvata-pravci/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19645
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 19-Jun-2021 at 11:34
Вчера возев релација Скопје-Гевгелија и патов е се освен автопат,никакви критериуми не исполнува,еве некои работи што ги забележав

1.Целосно обраснат во багреми,жбунови и високи треви кои се скоро излезени на трета лента а исто така и цела сигнализација е зарасната.
2.Делницата Велес-Градско(особено неколку км пред мотелот Македонија) е распад систем,ко по пруга да се вози,средната лента е скроз пропадната.
3.Делницата Неготино-Градско е исто така очај,нема ни каде да се најде здраво парче и да се вози нормално.
4.Има голем број нерамнини и на тие делови што ги оценуваме за релативно добри.
5.Премногу застанување заради патарини тој концепт мора да се смени.
6.Реконструкцијата кај Катланово многу се развлече се вози двосмерно и се прават помали застои.Додека закрпат едно се отвараат многу нови позиции за санација.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 19-Jun-2021 at 13:18
Originally posted by stef4o

Вчера возев релација Скопје-Гевгелија и патов е се освен автопат,никакви критериуми не исполнува,еве некои работи што ги забележав

1.Целосно обраснат во багреми,жбунови и високи треви кои се скоро излезени на трета лента а исто така и цела сигнализација е зарасната.
2.Делницата Велес-Градско(особено неколку км пред мотелот Македонија) е распад систем,ко по пруга да се вози,средната лента е скроз пропадната.
3.Делницата Неготино-Градско е исто така очај,нема ни каде да се најде здраво парче и да се вози нормално.
4.Има голем број нерамнини и на тие делови што ги оценуваме за релативно добри.
5.Премногу застанување заради патарини тој концепт мора да се смени.
6.Реконструкцијата кај Катланово многу се развлече се вози двосмерно и се прават помали застои.Додека закрпат едно се отвараат многу нови позиции за санација.
Jas mozebi sum dosaden veke, no moram da napisam nekolku redovi. Ovaa konstatacija ja zboruvam so godini, cisto onaka informativno, deka A1 na nisto ne lici. Skoro redoven odgovor e deka ova e Makedonija i za makedonski uslovi avtopatot bil OK . Znaci, pristapot na Makedonecot e krajno neseriozen. Se nema standardi bukvalno za nisto, pa taka i za kvalitetna gradba. Odrzuvanjeto e svedeno na minimum i normalno deka avtopatot ke bide vo losa sostojba. Eve da pogledneme vo Srbija kakva e sostojbata. Ne deka se nesto mnogu poarni od nas no sepak se gleda nekoja razlika na podobro. Bugarite isto ne pominaa vo gradenjeto pokvalitetni avtopati.   
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1110
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 19-Jun-2021 at 17:27
Србите се неколку квантни скокови над нас, што би рекол драгиот лидер. Бугарите исто. На секое поле, квалитет, сигнализација, хигиена, туристичка промоција. Доста веќе со тие споредби со Србија, може едино со Косово да се споредуваме, мада и тие не поминаа во многу сегменти. Нема кај нас едно функционално јавно претпријатие, нема систем, а тоа се отсликува директно на патиштата.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 20-Jun-2021 at 10:30
Pak ke recam , samo privatno partnerstvo i privatn firma da upravuva so makedonskite patista i da si naplakja patarina i da gi odrzuva , toa e najdobrata opcija ... Oti nasata drzava nemoze da iskastre treva i zbunovite na avtopatistata a sto pa da ocekuvame nesto poveke ...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 20-Jun-2021 at 14:33
Originally posted by WolfLeader

Pak ke recam , samo privatno partnerstvo i privatn firma da upravuva so makedonskite patista i da si naplakja patarina i da gi odrzuva , toa e najdobrata opcija ...


Лошо и неодговорно работење нема магично да се излечи со приватизирање на инфраструктурата. Исто се однесува и на коруптивниот елемент, тој може само да ескалира.











Edited by Cloverstack - 20-Jun-2021 at 14:38
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.