build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на А1 / Е75

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 28>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 21-Jun-2021 at 16:10
Nogu drzavi imaat privatno partnerstvo za da im gi odrzuva patistata , bidejki ocigledno drzavata ne e sposobna ... ne deka i privatna firma ke bide med i mleko i se ke bide ubavo , no veruvam deka od segasnoto so drzavata go pokazuva ke bide kade kade po dobro i po ubavo ... Neka kradat ama i neka pravat , a kaj nas momentalno a i od sekogas samo kradat a ne pravat ...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 22-Jun-2021 at 10:23

Кога неспособна и корумпирана држава ќе даде изградени автопати на приватна фима, најверојатно е дека проблемите и крадењето ќе се зголемат, а единствено што ќе добиеме за возврат ќе биде козметика и Пи-Ар.

Особено опасно е што приватен субјект во вакви околности ќе тежнее (а тешко дека некој ќе му застане на пат) максимално да скрати од скапите инвестиции за долгорочно одржување. Тие инвестиции можат да се одложуваат долго време, дури и со децении, а без тоа да упаѓа во очи. Во меѓувреме приватната фирма и шака корумпирани политичари и бирократи ќе се натоварат ко бродови, а кога ќе дојде време за финансиските и безбедносните последици, тогаш ние ѓраѓаните ќе се чудиме што не снашло. Затоа и го линкував видеото од Италија, тоа одлично го илустрира ова за што зборувам.

Кога државата стопанисува со автопатите, барем може да се смета на тоа дека нема интерес намерно да се поткопува безбедноста заради профит.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 03-Sep-2021 at 11:43
Колку години им треба за реконструирање 10 километри автопат од Катланово до Петровец?



Брзината на полжавот е главната карактеристика на одвивање на работите кои ги започнала државата. Примери за тоа колку сакаш. Еве еден драстичен:

Се очекува градежните работи да завршат во рок до 12 месеци. Вака, во септември минатата година беше најавен почеток на градежните работи на реконструкцијата на автопатската делница Петровец – Катланово на патниот Коридор 10 во близина на Скопје. Година дена подоцна, сега, на почетокот на септември работите се далеку од завршени. Раскопана делница, стеснета сообраќајница, поставени знаци, градежни машини, долги колони возила, загрозена безбедност… се и натаму секојдневние на оваа делница. Прашина и кал се менуваат. До кога, па нел се требаше веќе да е готово?

– Реконструкцијата предизвика потешкотии во одвивањето на сообраќајот кон Велес. Не временски, туку повеќе од безбедносни причини затоа што видливоста навечер и на дожд е никаква. Очигледно е дека ќе доцни завршувањето и тоа е неоправдано. Сето тоа е од неажурноста на изведувачите кои најчесто ангажираат подизведувачи и најверојатно никој досега не им ја активирал банкарската гаранција за навремено завршување на работите, ни вели граѓанинот Мите Сакалиев.

Политичарите, односно министерот за транспорт и врски Благој Бочварски и директорот на ЈП за државни патишта Ејуп Рустеми, кои од време на време ја посетуваат делницата, даваат изјави во кои се фалат со реконструкцијата, но веќе не спомнуваат кога ќе се заврши.

-Ова делница е дел од Европските коридори, за нас е многу значајна транзитна патна врска. Ова е начинот како да воспоставиме квалитетен, модерен и безбеден автопат ако сакаме да ја одржиме стратешката позиција на земјава во делот на транзит на овој Коридор, изјави во април годинава Бочварски.

Наспроти ова важност, на теренот работите на одат така иако се работи за делницата долга само околу десет километри. Често се гледа дека на теренот не се ангажирани многу работници и голема механизација. Инаку, рехабилитацијата со проширување опфаќа 5, 1 километар од десниот и 4,7 километри од левиот коловоз на кој ќе се додаде уште една коловозна лента. Ќе биде потребно и да се изгради нов мост со три коловозни ленти над Ржаничиски канал.

-Скопско и се е мозно! Да не може за една година да се замени асфалтот на три – четири километри автопат да не е смешно би било трагично. Ова може да се направи многу побргу. Потребно е само подобра организација и повеке механизација и работници, смета скопјанецот Нехат Љужа.

Од изведувачите на работите нема најави дека работите наскоро би можеле да завршат. Наскоро доаѓа и зимскиот период во кој поради дождовите, студот и снегот… работите ќе бидат значително отежнати. Тоа ќе значи дека реконструкцијата може да се оддолжи и на пролет следната година. Со тоа и оваа мала делница ќе влезе во листа на патиштата за кои надлежните постојано зборуваат дека им се приоритет, а во реалноста но можат да ги завршат на време…

https://skopskoeho.mk/kolku-godini-im-treba-za-rekonstruirane-10-kilometri-avtopat-od-katlanovo-do-petrovets/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 27-Sep-2021 at 07:34
Реконструкцијата кај Катланово премногу ја завлечкаа...другиот дел од автопатот се распаѓа особено делницата Неготино-Градско дури и 100 km/h е многу на одредени сегменти има големи вдлабнатини и дупки.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 27-Sep-2021 at 15:36
Delot kaj MIladinovci e isto taka osteten kaj Okta, i delot od Negotino do Stobi e uzasen i za ovie delnici nema naajava za rekonstrukcija, dodeka pak najava od vladata vo godisna programa staveno e rekonstrukcija na Negotino - Tec negotino i Stobi - Gradsko i isto taka vlez kaj Gevgelija do Bogodorica i klucka kaj Tabanovce do granicen premin Tabanovce ...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 26-Oct-2021 at 20:49
Del od delnicata Miladinovci-Kumanovo. Nov asfalt, neramna podloga, taka sto avtomobilot cesto znae da potskokne

https://www.youtube.com/watch?v=Kx4v5wUg3-o
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 26-Oct-2021 at 20:58
Originally posted by Denko

Del od delnicata Miladinovci-Kumanovo. Nov asfalt, neramna podloga, taka sto avtomobilot cesto znae da potskokne

https://www.youtube.com/watch?v=Kx4v5wUg3-o
Конкретно оваа делница е фушерајски "реконструирана" од друг аспект. И тоа мислам на фалењето трета лента. Обично менување на асфалт се продаде во јавноста како реконструкција. Еве сега Катланово -Петровец се реконструира во вистинска смисла на зборот. После тоа ќе следи Петровец-Миладиновци покрај аеродромот повторно со воведување трета лента, исто така вистинска реконструкција. Ама Миладиновци-Куманово ќе остане ваков како што е, субстандарден. Да точно е дека претходно имаше дупки на кои можеше кола да скршиш и сега ги нема, претходно имаше канали/шини на коловозот можеше да просто пуштиш волан и колата сама да стигне до Куманово. Сега тоа го нема, ама менување асфалт воопшто не е реконструкција.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 26-Oct-2021 at 21:14
Originally posted by user8642

Originally posted by Denko

Del od delnicata Miladinovci-Kumanovo. Nov asfalt, neramna podloga, taka sto avtomobilot cesto znae da potskokne

https://www.youtube.com/watch?v=Kx4v5wUg3-o
Конкретно оваа делница е фушерајски "реконструирана" од друг аспект. И тоа мислам на фалењето трета лента. Обично менување на асфалт се продаде во јавноста како реконструкција. Еве сега Катланово -Петровец се реконструира во вистинска смисла на зборот. После тоа ќе следи Петровец-Миладиновци покрај аеродромот повторно со воведување трета лента, исто така вистинска реконструкција. Ама Миладиновци-Куманово ќе остане ваков како што е, субстандарден. Да точно е дека претходно имаше дупки на кои можеше кола да скршиш и сега ги нема, претходно имаше канали/шини на коловозот можеше да просто пуштиш волан и колата сама да стигне до Куманово. Сега тоа го нема, ама менување асфалт воопшто не е реконструкција.
Se nadevam deka ova e nekoe privremeno resenie bidejki delnicata navistina e opasna za vozenje. Baska nema nitu treta lenta taka sto voopsto ne se zapazeni standardite za avtopat a pritoa redovno se napraka patarina. Zrela za rekonstrukcija e i delnicata Hipodrom-Miladinovci. Ova delnica vo start e utnata, taka sto e izgradena da se sobira voda na levata lenta pri sekoj prosecen dozd.   
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 26-Oct-2021 at 21:23
Originally posted by Denko

Del od delnicata Miladinovci-Kumanovo. Nov asfalt, neramna podloga, taka sto avtomobilot cesto znae da potskokne

https://www.youtube.com/watch?v=Kx4v5wUg3-o


Неколку пати периодов возев за Куманово и го имав истиот впечаток. И добро е што брзината е ограничена на само 100 км/ч, инаку ќе летнеш сосе кола од тие нерамнини.
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 26-Oct-2021 at 21:28
Originally posted by Џоле

Originally posted by Denko

Del od delnicata Miladinovci-Kumanovo. Nov asfalt, neramna podloga, taka sto avtomobilot cesto znae da potskokne

https://www.youtube.com/watch?v=Kx4v5wUg3-o


Неколку пати периодов возев за Куманово и го имав истиот впечаток. И добро е што брзината е ограничена на само 100 км/ч, инаку ќе летнеш сосе кола од тие нерамнини.
Bas taka.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 07-Nov-2021 at 01:42
Уште ли работат на делницата од Катланово до Петровец? Едвај чекам да си заминат и да дојде некој барем малку подобар...
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 07-Nov-2021 at 14:21
Da stavia asvalt uste edno malo parce kaj mostot nema staveno , sobraa masinite i lugjeto i kidnaa , vekje 1 mesec ne se raboti voopsto nisto .. sto e problemot iskreno neznam....
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 07-Nov-2021 at 14:43
Дали 10 километри пат треба да се прави 10 години? За Блаце и Петровец прашуваме



Рекордери во споро градење, а брзо ветување

Слично е и со автопатот Табановце-Богородица кој е клучен за Македонија. Срамота е што нон – стоп се реконструира и нема непречен проток. А на него плус се наплаќаат патарини, ни вели скопјанецот Ѓорѓи Најдовски.

Забелешката на овој граѓанин посебно се однесува на автопатската делница од Катланово до Петровец. Раскопана делница, стеснета сообраќајница, поставени знаци, градежни машини се и натаму секојдневние на оваа делница. А сите работи требаше да бидат завршени веќе во септември годинава. Така, барем, во септември минатата година беше најавен почеток на градежните работи на реконструкцијата на оваа автопатската делница. Но, и таму речиси одвај да се работи нешто. А рехабилитацијата со проширување опфаќа 5, 1 километар од десниот и 4,7 километри од левиот коловоз на кој ќе се додаде уште една коловозна лента но тоа никако да се заврши.

-Не е само тој автопат проблем, проблем е и што не се завршува од Кичево до Охрид и други не ги бројам. Има и многу други патишта што се започнати и така оставени. Разочаран сум како граѓанин оти ги плаќаме давачките за патиштата. На крај немаме ништо и во другите држави живеат во 21 век на ние во 18-ти, ни вели Селим Фета.

Сето ова доцнење, меѓутоа, не е причина надлежните функционери често да се сликаат при посетите на овие градилишта. Се сликаат, дават изјави дека работите ќе се завршат најбрзо што може…

На крај излегува дека малку можат.

https://skopskoeho.mk/dali-10-kilometri-pat-treba-da-se-pravi-10-godini-za-blatse-i-petrovets-prashuvame
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 09-Dec-2021 at 23:09
ДГ Бетон АД - Скопје известува дека се изведуваат градежни работи за рехабилитација со проширување на Државен пат А1, делница Петровец - Катланово (лев и десен коловоз), односно од км. 37+046.94 до км. 41+798.92 во правец од Петровец кон Катланово и од 23+271.08 до 28+460.76 во правец од Катланово кон Петровец. На местото на изведување на градежните работи се одвива времен двонасочен режим на сообраќај со поставена соодветна сообраќајна сигнализација. Сообраќајот се одвива континуирано без застој. Препорака до возачите за прилагодена брзина на движење и почитување на поставената сообраќајна сигнализација. Работите за наведениот проект предвидени се да завршат на 31.07.2021.

Кого најдоа да заебаваат овде?! Мислат дека народот ќе ги трпи повеќе...

Edit:
Еве од каде најдов да не ме прашувате
http://www.roads.org.mk/285/sostojba-na-patishta

Edited by The Wild Boy - 09-Dec-2021 at 23:11
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 12-Dec-2021 at 15:16
Раскинат договорот со изведувачот на автопатот Петровец-Катланово

Во септември 2020 година започна реконструкцијата и проширувањето на делот од Петровец до Катланово на автопатот меѓу Скопје и Велес. И покрај тоа што ветувањето беше градежните работи да завршат за 10-12 месеци, до денешен ден на овој сегмент сообраќајот се одвива во двата правци.

Од ЈП за државни патишта велат дека градежните работи на проектот во моментов се суспендирани, а договорот со досегашниот изведувач е раскинат. Во моментов се подготвува документација за нов тендер за избор на компанија што ќе ги доврши градежните активности на терен. На оваа делница не е планирано поставување на дополнително осветлување. Рехабилитацијата со проширување со трета коловозна лента опфаќа 5,179 километри од десниот и 4.752 километри од левиот коловоз на автопатот, како и поставување на нова заштитна ограда.

https://skopjeinfo.mk/drzhavata-voveduva-restrikcii-vozachite-baraat-pogolemo-osvetluvanje-na-avtopatot-megju-skopje-i
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 20-Feb-2022 at 11:30
Само во Македонија: Седум километри автопат се градат две години, раскинат договорот со Бетон



Автопатот Катланово-Петровец, односно патот кој го гледате требаше да биде завршен до јули 2021 година. Градежните активности уште не се завршени, а на терен нема ниту машинерија да работи. Според информациите на ТВ21, на компанијата која требала да го гради патот ѝ е прекинат договорот-вели репортерката на ТВ21.

Средствата за овој автопат се обезбедени од Европската банка за обнова и развој , а директорот на ЈП за Државни патишта, Ејуп Рустеми за ТВ21 потврди дека договорот со компанијата „Бетон“ е раскинат.

-Поради слабите резултати од реализацијата на работите во овој дел, односно за една година се реализирани вкупно 12% од проектот и согласно консултациите на супервизорот и консултациите на консултантот ангажиран од Европската банка за обнова и развој, донесовме одлука за раскинување на ваков договор-изјави Рустеми.

Рустеми вели дека неколкупати имале средба со претставници на компанијата „Бетон“ од која било побарало да се ангажира повеќе. Додава дека причината за раскинувањето на договорот била неажурноста и лошото менаџирање од страна на компанијата.

Согласно договорот патот требаше да биде готов до јули 2021 година. Кога ние во јули 2021-ва ги направивме сите пресметки околу тоа колку е реализиран проектот, со оглед на тоа дека многупати ѝ најавувавме на компанијата да почне да работи повеќе на тој патен правец, кога констатиравме дека имаме исклучително ниска реализација на градежните активности, го раскинавме склучениот договор-рече Рустеми.

Договорот е раскинат во септември 2021 година, а во моментов се прават пресметки – колкава штета е причинета од неисполнувањето на договорот за една година. На почетокот на март ќе биде распишан нов тендер за избор на друга компанија која за една година ќе треба да ја заврши оваа делница.

Од „Бетон“ не добивме став во однос на раскинувањето на договорот. Иако реконструкцијата на овој дел од автопатот Катланово-Скопје трае веќе две години, сепак доколку патувате мора да платите патарина.   

https://mk.tv21.tv/samo-vo-makedonija-sedum-kilometri-avtopat-se-gradat-dve-godini-raskinat-dogovorot-so-beton/
Back to Top
Realistic88 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24-Dec-2019
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Realistic88 Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 21-Feb-2022 at 05:28
Sramota
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 18-Mar-2022 at 19:10
https://www.youtube.com/watch?v=zVtks0egWaI

Interesna emisija za prviot avtopat vo SR Makedonija, delnicata "Kumanovo-T.Veles", benzinskite pumpi i odmorasiltata.

Edited by Denko - 18-Mar-2022 at 19:11
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 20-Mar-2022 at 01:41
Eve uste edna interesna emisija za sostojbata na patistata od 1986.
Poglednete vo kolku ocajno izgleda E75, pogotovo dvosmernata delnica.

https://www.youtube.com/watch?v=M1mjRM2STQQ
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 22-May-2022 at 14:08
Патов од ден на ден е се полош,буквално треба комплет реконструкција до делницата Д.Капија-Смоквица бидејќи на некои места има огромни дупки и нерамнини па мора да се вози 50-70 на саат,особено делот околу Градско и Неготино а и на другите делници каде нема дупки е полн со нерамнини и испакнатини.
Сигнализацијата е потполно зарасната како и делови од третата лента.
Доста луѓе кои одат на релација Неготино-Гевгелија го користат стариот пат за да избегнат патарини така што и тој е веќе критичен и уништен(особено и поради камионите на Фени).
Катланово-Петровец нема ни надеж дека ќе се доврши откако раскинаа договор со Бетон.
Carpe diem
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.