build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Реконструкција на А1 / Е75
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на А1 / Е75

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 28>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Реконструкција на А1 / Е75
    Posted: 18-Sep-2007 at 00:04
Nemozam da pristapam do clanakot od utresen Dnevnik preku internet no nisto od asfaltiranjeto. Rekonstrukcijata na mostovite zavrsuva vo Oktomvri i patot verojatno kje se otvori takov nikakov. Od NATO rekle deka pari ne se predvideni za toa vo ovaa faza na proektot tuku duri na kraj i toa ako ostanat. A vladava nemoze tolku brzo da obezbedi pari za ovaa namena (do Oktomvri)... Celiot clanak utre
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 18-Sep-2007 at 16:59
eve go i clanakot za koj sto ne procital uste
 

ГОДИНАВА НЕМА ПАРИ ЗА АСФАЛТирање на автопатот СкопЈе - Велес

Мостовите обновени, дупките во асфалтот останаа

Гледано од технички аспект асфалтирањето сега ќе биде многу поевтино и побезбедно решение бидејќи делницата е затворена за сообраќај

Граѓаните ќе возат по дупки и крпеници по пуштањето на делницата Скопје - Велес бидејќи нема пари за асфалтирање на автопатот по едногодишната реконструкција на 29 моста, која треба да заврши на крајот од октомври. НАТО одобри 35 милиони евра за обновување на мостовите, а за асфалтирање на автопатот Фондот за регионални и магистрални патишта побарал 12,8 милиони евра од државниот буџет, но Владата не ги одобри парите поради прекраткиот рок. Фондот дури сега побарал пари од Владата бидејќи цела година се обидувал да издејствува кај НАТО асфалтирањето да падне на товар на алијансата.

- Асфалтирањето на патот е ставено како приоритет за во наредната година. Очекувавме парите да дојдат од НАТО, но тие немаат предвидено пари за рехабилитација во оваа фаза. Со меморандумот е предвидена рехабилитација на патиштата по завршувањето на втората фаза, која опфаќа реконструкција на мостовите на патот Демир Капија - Гевгелија во 2009 година, но само ако останат пари од проектот. Се обидовме да го добиеме тоа сега, но не успеавме - изјави Наташа Валкановска, директорка на Фондот за патишта.

Во Фондот тврдат дека неасфалтирањето на патот нема да ја загрози безбедноста на сообраќајот, на која според нив, многу повеќе влијаат недисциплинираните возачи. Валкановска е децидна дека санацијата на мостовите ќе заврши до крајот на октомври годинава, до кога трае одобрението од Министерството за транспорт за изменет режим на сообраќај. Делницата е затворена од 23 октомври лани.

Експертите сметаат дека државата мора да одвои пари за асфалтирање на делницата Скопје - Велес пред таа да се пушти во употреба.

- Гледано од технички аспект тоа ќе биде многу поевтино и побезбедно решение бидејќи делницата е затворена за сообраќај. Точно е дека асфалтирањето не беше предвидено во проектот на НАТО - вели Горан Марковски, професор на Градежниот факултет, кој е вклучен во овој проект.

Според него, има оштетувања и на спротивната делница од Велес кон Скопје, но тие мостови не биле приоритетни за овој проект бидејќи се подоцна градени и нивната носивост е поголема. Целта на донацијата од НАТО е да се зголеми носивоста на мостовите на делницата Скопје - Велес.

- Еден мост на другата делница ќе биде реконструиран в година, а оштетувањата на другите мостови се минорни бидејќи тие се проектирани според нови прописи - тврди Марковски.

Од Фондот соопштуваат дека во моментот се работи на девет моста, а за 20 е извршен технички прием. Реконструкцијата ја врши турската фирма „Џесаш“. Приоритет добија мостовите од Катланово до Велес бидејќи се најоштетени.

Подготвен е повикот и за втората фаза, во која ќе се санираат 21 мост на патот Демир Капија - Гевгелија.

- На тој дел нема да се затвора сообраќајот бидејќи нема алтернативен пат - велат во Фондот.

Два милиона евра помалку од патарина

Државниот буџет е покус за над два милиона евра за периодот јануари-август годинава поради неработењето на двете патарини кај Сопот и Отовица, кои се затворени поради реконструкцијата на мостовите. Во минатата година, до крајот на август од овие две наплатни станици беа собрани повеќе од два милиона евра.

Од Фондот за патишта соопштуваат дека вкупната наплата на патарина е подобрена за над 15 проценти поради зголемената фреквенција на возила и дисциплината кај вработените на наплатните рампи. Во минатата година до крајот на август, без двете патарини, биле собрани 5,9 милиони евра, а за истиот период годинава 6,8 милиони евра. Низ земјава, за овој период и лани и годинава поминале над 8,1 милиони возила.

Александра Филиповска

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 18-Sep-2007 at 19:40
Да, навистина е ирационално да не се смени асфалтот во оваа фаза. Уште повеќе загрижѕва фактот што работата не е сигурна и во некоја подоцнежна фаза.

Подароци од лешинариве од НАТО не ни требаше да очекуваме. Тие го финансираат оној дел што им е нив важен, а квалитетот на асфалтот за нивните тешки возила не е некој проблем (без разлика што тие во добар дел учествувале во деградирање и на асфалтот).

Криво ми е зашто НАТО има дадено огромни пари на места каде што ја има користено транспортната инфраструктура многу помалку отколку во Македонија. На грците дури и комплетно им изградија бројни важни патишта во минатото.

Во секој случај ова требаше да биде расчистено многу поодамна и да се искористи можноста за комплетна санација на патот, макар и од државниот буџет. Ајде сепак да се надеваме дека асфалтот сепак ќе се смени, иако во многу понеповолни околкности - после завршување на работите на мостовите.



Катланово => Велес
Ситуација јули 2007:


1
Двонасочен сообраќај и хаотична хоризонтална сигнализација...


2
Зарем овој асфалт се мислат да го остават???


3
Или овој???


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 18-Sep-2007 at 19:42
Реновиран мост Велес => Катланово:




Edited by Cloverstack - 18-Sep-2007 at 19:44
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 18-Sep-2007 at 19:43
Катланово => Велес
Ситуација 20-ти август 2007:



1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


Edited by Cloverstack - 18-Sep-2007 at 19:45
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 19-Sep-2007 at 07:30
Odlichni sliki!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 29-Sep-2007 at 19:05
@ pbanks

Колку што гледам на ССЦ, си се прошетал малце неодамна Smile

Дали го оправија конечно осветлувањето во тунелот кај Катланово?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 30-Sep-2007 at 10:05
da raboti osvetluvanjeto, ama patot e katastrofa........... signalizacijata e nikakva.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 01-Oct-2007 at 00:51
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=52B82FC7B1FB9A409E3B61EA740C036E


Нови мостови, а автопатот до Велес полн со крпеници

Владата не успеа да обезбеди пари во висина од 13 милиони евра годинава за асфалтирање на автопатот


Друштвото на конструкторите на Македонија и' додели прва награда на „Џесаш“ за изведба на проектот за мостовите од Скопје до Велес

ВЕРЧЕ ГЕОРГИЕВСКА

Пред финализирање на мостовите од Скопје до Велес автопатот на целиот потег е раскопан. Огромни дупки се отворени на коловозот. Наместо да се стави целосно нов слој асфалт, државата ќе ги крпи дупките на автопатот.

Екипи на ЈП „Македонија пат“ деновиве забрзано го гребат асфалтот на местата каде што е оштетен коловозот за да се пополнат дупките пред да се пушти делницата од Катланово до Велес за сообраќај. Пред два месеца јавното претпријатие ги закрпи ситните дупки, но откако од државниот буџет не се обезбедија средства за комплетно нов слој асфалт, сега се прават покрупни интервенции на автопатот, кој на места сега изгледа како полн со кратери.

НАТО, со чија финансиска поддршка се поправаат мостовите, обезбеди сума во висина од 35 милиони евра само за реконструкција на оштетените премини, но не и за асфалтирање на автопатот. Владата се обиде да издејствува дел од одобрениот буџет да се пренамени за асфалтирање, но НАТО е категоричен дека за тоа може да се размислува дури откако ќе заврши втората фаза од реконструкцијата, во која е предвидено санирање и на мостовите од Демир Капија до Гевгелија, само ако евентуално остане нешто од парите.

Директорката на Фондот за магистрални и регионални патишта, Наташа Валкановска, вели дека за асфалтирање на двете делници од Скопје до Велес и обратно се неопходни некаде околу 13 милиони евра, пари кои Владата не можела да ги обезбеди годинава. Затоа пред да се реконструираат мостовите, се преземаат активности за санирање на примарните оштетувања на коловозот. За целосно нов асфалт на автопатот, на потегот од Скопје до Велес, кој е во прилично лоша состојба, ќе може да стане збор дури идната година откако Владата ќе успее да ги обезбеди потребните пари. Експертите предупредуваа во неколку наврати дека е најдобро, пред се' од безбедносен аспект, асфалтирањето да се заврши сега, кога нема никаков сообраќај додека се санираат мостовите.

„На автопатот сега се преземаат неопходните чекори за поправка на оштетувањата на коловозот. Асфалтирањето на патот е ставено како приоритет за наредната година, доколку има пари. Ако видиме дека во буџетот за 2008 година ќе се обезбедат средства, тогаш со асфалтирање ќе може да се почне идната година напролет, за што прво треба да се изработи проект, а потоа и да се распише тендер“, појаснува директорката на Фондот за магистрални и регионални патишта, Наташа Валкановска.

Од Министерството за транспорт и врски информираат дека веќе финализира првата фаза од проектот за реконструкција на мостовите. Комплетно се реконструирани вкупно 20 моста, додека четири се во фаза на комплетирање. Во Министерството се категорични дека роковите од страна на турскиот изведуваш „Џесаш“ ќе бидат испочитувани и мостовите ќе се реконструираат до 30 октомври, до кога, всушност, и трае забраната за одвивање на сообраќајот.

Мостовите ќе беа поправени и порано од предвидениот рок, но динамиката ја забави исклучително топлото време во текот на летните месеци, кога градежните работници не можеа да работат на плус 50 Целзиусови степени, изложени на директно сонце.

Турската фирма „Џесаш“, што го доби тендерот за поправка на мостовите во првата фаза, беше наградена за својата работа. Друштвото на конструкторите на Македонија и' ја додели првата награда на „Џесаш“ за изведба на проектот за мостовите од Скопје до Велес, а наградата за проект за 2006 година ја доби проектантски тим од Градежниот факултет. „Џесаш“ е добитник на наградата како изведувач, но, всушност, градежните работи на мостовите и целиот товар падна на македонските фирми „Гранит“ и „Синтек“.

По санирање на 29. мост од Катланово до Велес, треба да се поправат и оштетувањата на уште 21 мост од Демир Капија до Гевгелија. Тие ќе се реконструираат идната година, а НАТО ќе треба да распише нов тендер за изведувач на градежните работи. Од НАМСА, агенција што обезбедува логистичка поддршка на НАТО, велат дека тендерот ќе се распише навреме, но не соопштуваат кога, и покрај тоа што првата фаза за санација на 29 моста е при крај.



Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 21-Oct-2007 at 22:34

АВТОПАТОТ СКОПЈЕ-ВЕЛЕС


Ќе биде пуштен идниот месец


Автопатот Катланово-Велес се очекува да биде пуштен кон средината на ноември. Од Фондот за патишта велат дека причина за пролонгирањето на крајниот рок (крајот на овој месец) биле временските услови. Досега работниците целосно извршија ремонт на 24 оштетени мостови, а за поправка остануват уште пет што се наоѓаат пред Велес. Од турската фирма "Џесаш" ветуваат дека овој рок повторно нема да биде пролонгиран и нема да дозволат нашата држава да плаќа пенали.

Покрај поправка на оградите и на мостовите, вработените од ЈП "Македонија пат работат на крпење на дупките на автопатот и поставување на заштитна жица од одронување на карпи. Наредниве денови ќе започне и поставување на хоризонтална и вертикална сигнализација на автопатот.

Со пуштањето на оваа делница ќе биде отстрането тесното грло на сообраќај што сега се одвива на автопатот Велес-Катланово.

(С.А.)

 
Извор: Вечер
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 15-Nov-2007 at 15:24
Од вчера:

http://vest.com.mk/default.asp?id=143468&idg=7&idb=2221&rubrika=Makedonija

Скопје - Велес пак автопат
Од денеска напладне повторно ќе се вози двонасочно на автопатот Скопје- Велес -Скопје. Реконструкцијата на 29-те мостови на делницата Катланово - Велес е завршена. Турската фирма "Чесас" ги заврши градежнит

Од денеска напладне повторно ќе се вози двонасочно на автопатот Скопје- Велес -Скопје. Реконструкцијата на 29-те мостови на делницата Катланово - Велес е завршена. Турската фирма "Чесас" ги заврши градежните работи, јавното претпријатие "Македонија пат" ги закрпи дупките на коловозот на овој дел од автопатската делница и ги постави заштитните банкини и метални жици против одронување на карпи.
Реконструираната делница Катланово - Велес денеска кај клучката Катланово во употреба ќе ја предадат министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и генералот на штабот на НАТО во Скопје Џон Дуранс. Санацијата на мостовите и надвозниците на автопатот Скопје - Велес чинеше 35 милиони евра. Градежните работи започнаа лани во октомври со пари што ги обезбеди НАТО како компензација за користење на автопатот за време на косовската криза. Во изминатата година делницата Катланово - Велес беше затворена и сообраќајот се одвиваше двонасочно по автопатот Велес - Скопје. Поради непочитување на поставената сигнализација, оваа делница цела година беше сообраќајна црна точка и однесе многу човечки животи.
У.Ј.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 30-Nov-2007 at 00:57

Автопатот од Скопје до Велес ќе се асфaлтира со пари на НАТО

Буџетот од 35 милиони евра нема да се потроши за мостовите, остатокот ќе се пренамени за автопатот

ВЕРЧЕ ГЕОРГИЕВСКА

Коловозот на автопатот од Скопје до Велес, делница на која годинава се реконструираа 29 моста, ќе се асфалтира со пари од НАТО, дознаваме од неофицијални извори. Постојат огромни шанси дел од одобрените средства на НАТО во висина од 35 милиони евра, за санација на вкупно 50 моста во државава, почнувајќи од граничниот премин од Табановце до Гевгелија, да не се потрошат. Овие пари првично се предвидени само за мостовите. Но, со оглед на тоа дека целата сума нема да се потроши, остатокот ќе се пренамени за асфалтирање на критичните точки од автопатот.

Овој потег од автопатот, кој е во катастрофална состојба и е полн со дупки, Владата немаше пари да го асфалтира додека траеше реконструкцијата на мостовите, кога сообраќајот беше забранет. Процените беа дека за целосно нов коловоз се потребни околу 13 милиони евра.

Досега, за поправка на 29 од вкупно предвидените 50 моста, како што дознаваме, потрошени се околу 12 милиони евра, или една третина од одобрените 35 милиони евра. Се претпоставува дека за преостанатите 21 мост, кои треба да се санираат во текот на идната година, ќе се потрошат уште 10-12 милиони евра, така што остатокот ќе се искористи за обновување на коловозот. Но, според нашите сознанија, дури и да се потроши целата сума само за мостовите, кај НАТО сега постои расположение, откако ќе се поправат оштетените мостови, да се одобри дури и нов буџет само за автопатот. Кој дел е најкритичен за целосно нов асфалт, ќе каже Министерството за транспорт и врски, кое треба да изработи студија.

Асфалтирањето нема да се случи идната година, туку дури во 2009 година, кога се очекува да се поправат сите мостови од Табановце до Гевгелија што беа руинирани за време на косовската криза од тешките возила на НАТО што го користеа автопатот за транспорт меѓу Косово и грчкото пристаниште Солун.

Првите 29 моста, кои беа реконструирани за време на првата фаза, веќе се пуштени во употреба пред три недели, а оштетениот коловоз од Скопје до Велес само се пополни со крпеници. Втората фаза за реконструкција на 21 мост ќе почне од 1 февруари идната година, за кога е предвиден стартот на градежните зафати. Во тек е изборот на фирма што ќе ги поправа мостовите. Тендерот е при крај, собрани се понудите од фирмите и се очекува најдоцна до 22 декември да се избере изведувачот што ќе ги санира мостовите од Неготино до Демир Капија. Првите мостови ги реконструираше турската фирма „Џесаш“.

За време на градежните работи, на оваа делница од автопатот сообраќајот нема да се забрани, туку ќе се одвива во отежнати услови, бидејќи прво ќе се поправа едната половина, а потоа другата половина на мостовите. Овој потег не може да биде целосно затворен за сообраќај затоа што нема алтернативен пат.



Извор: Утрински весник
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 30-Nov-2007 at 01:10
Добро е ако сепак се преасфалтираат барем најкритичните делници, иако идеалниот момент го пропуштија Roll%20eyes

Во секој случај да почекаме да видиме дали навистина ќе испадне работава.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 25-Dec-2007 at 09:47
Cheers
 

Турската фирма ќе ги санира и мостовите до Гевгелија

Понудата на „Џесаш“ е избрана за најдобра минатата недела, но сега тече рокот за жалби

ВЕРЧЕ ГЕОРГИЕВСКА

Турската градежна фирма „Џесаш“ е избрана на меѓународниот тендер да ги реконструира мостовите од Неготино до Гевгелија, дознаваме неофицијално. Понудата на „Џесаш“ е оценета како најдобра минатата недела, но официјално се' уште не се соопштува, бидејќи тече рокот за жалби.

Турците во годинава што изминува, во рамките на првата фаза, санираа вкупно 29 моста од Скопје до Велес, а тендерската комисија повторно се одлучи тие идната година да поправат 21 мост од Неготино до Гевгелија, бидејќи биле задоволни од рокот и од квалитетот на изведените градежни работи.

Според пропозициите на тендерот, македонските фирми, бидејќи не се од земја-членка на НАТО, се исклучени и не можеа да конкурираат за главни изведувачи на градежните работи, туку само како подизведувачи. Така, додека траеше зајакнувањето на првите 29 моста од вкупно предвидените 50, „Џесаш“ се водеше како главен изведувач на градежните работи, но за подизведувач беше избрана нашата водечка компанија „Гранит“. Воопшто не е исклучено „Гранит“ повторно да биде во игра и да стане подизведувач на Турците.

Според предвидувањата, зајакнувањето на 29-те моста треба да започне во февруари идната година. За време на градежните работи, делницата од Демир Капија до Гевгелија нема да биде целосно затворена. Сообраќајот ќе се одвива во отежнати услови, бидејќи прво ќе се поправа едната половина, а потоа другата половина на мостовите. Овој потег не може да биде целосно затворен за сообраќај затоа што нема алтернативен пат.

Досега за поправка на мостовите од првата фаза, како што дознаваме, потрошени се една третина од вкупно одобрените 35 милиони евра за санација, или околу 12 милиони евра. Се претпоставува дека за преостанатите мостови, кои ќе се поправаат идната година, ќе се потрошат уште 10-12 милиони евра. Остатокот од парите е можно да се искористи за обновување на коловозот на оние делници од автопатот каде што е најоштетен. Кој дел е најкритичен за целосно нов асфалт, треба да каже Министерството за транспорт и врски.

Асфалтирањето нема да се случи идната година, туку дури во 2009 година, кога се очекува да се поправат сите мостови од Табановце до Гевгелија што беа дополнително руинирани за време на косовската криза, иако најголем дел од оштетувањата се направени претходно, бидејќи во 60-тите години на минатиот век, кога се градени мостовите, не биле задоволени стандардите за изведба.

 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 02-Jan-2008 at 06:01
Вечерва бев до Велес и покрај мракот и лошото време, очигледно беше дека мостовите ги средиле тип-топ и на изглед. И не само тоа, туку мислам дека сега е многу побезбедно да се патува зашто сите мостови имаат високи и цврсти огради. Исто така забележав дека се монтирани нови метални браници на некои места, особено непосредно пред и после мостовите, така што сите „отвори“ се затворени. Мене тоа ми делува многу побезбедно отколку што беше.

Cheers
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 11-Jan-2008 at 23:36
Cheers

Од крајот на јануари стартува поправката на мостовите од Неготино до Гевгелија

Од „Џесаш“ ќе дадат инструкции за почетните градежни работи

Реконструкцијата на дваесет и еден мост на потегот од Неготино до Гевгелија ќе стартува кон крајот на јануари доколку бидат поволни временските услови. Градежните работи, како што веќе пишуваше „Утрински весник“, повторно ќе ги изведува турската градежна компанија „Џесаш“, која минатата година ги поправаше мостовите од Скопје до Велес. Како подизведувач на „Џесаш“ ќе биде нашата градежна компанија „Гранит“.

Од НАМСА, која е агенција на НАТО за снабдување и одржување, вчера и официјално потврдија дека турската градежна фирма победила на тендерот за избор на изведувач на санационите зафати на мостовите. На тендерот пристигнале шест понуди, но по нива евалуација, Канцеларијата на НАМСА во Луксембург ја оценила како најдобра понудата на „Џесаш“. Според одговорните од НАМСА, договорот со „Џесаш“ веќе е потпишан, но не соопштуваат детали за висината на договорот. Претставници на турската фирма се очекува да дојдат во државава на 28 јануари, при што треба да се договорат деталите и да се дадат инструкции за почнување на градежните работи. Реконструкцијата на мостовите од Неготино до Гевгелија ќе трае една година.

Вкупно за 50 моста, кои според проектот треба да се поправат од Скопје до Гевгелија, НАТО одобри 35 милиони евра. Но, од НАМСА тврдат дека, според процените, овие пари нема да се потрошат само за мостовите, туку дел ќе остане. Остатокот од средствата, како што појаснуваат од НАМСА, ќе се искористат за поправка на оштетениот коловоз на автопатот од Скопје до граничниот премин Богородица. Но, претходно Министерството за транспорт и врски во соработка со Фондот за магистрални и регионални патишта треба да изготви студија која реално ќе ја прикаже постојната состојба на Коридорот 10, а НАТО ќе донесе одлука кои делници ќе бидат реконструирани. (В.Г.)



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=FC7FA7AAC96B204A9F1171B2D751F7B6
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 29-Jan-2008 at 21:24
Реновирањето Катланово-Велес траеше премногу долго, и можеше да се заврши за многу покус рок.
Што се однесува до делницата Неготино-Демир Капија тука ке бидат потребни многу средства и останува прашањето дали и кога ке се тргне кон реализација на проектот/


Edited by Junkie - 29-Jan-2008 at 21:25
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 19-Feb-2008 at 00:10
Cheers

На мостовите од Демир Капија до Гевгелија ќе се вози наизменично во една летна

Сообраќајот од Демир Капија до Гевгелија од 1 март ќе се одвива под вонредни услови

Верче Георгиевска

Сообраќајот на потегот од Демир Капија до Гевгелија од 1 март ќе се одвива под вонредни услови. Возилата ќе сообраќаат двонасочно, за што ќе се користи само една коловозна лента. Наизменично ќе возат возилата од едната, па од другата страна. Изменетиот режим ќе профункционира за нецели две недели, затоа што ќе почне да се врши санација на горниот дел на мостовите од Демир Капија до Гевгелија.

Од Министерството за транспорт и врски велат дека пред мостовите што ќе се зајакнуваат ќе се постави сообраќајна сигнализација за да ги предупреди граѓаните, пред се', дека брзината мора да им биде приспособена на условите на патот, односно намалена, како и тоа дека возилата мора да се движат во една лента. Покрај патна сигнализација, на терен ќе бидат присутни и луѓе од фирмата-изведувач со цел да го олеснат сообраќајот. Изменетиот режим на сообраќај ќе се практикува до крајот на 2008 година, до кога треба целосно да се зајакнат сите мостови. Брзината на возење по мостовите кога ќе се вози двонасочно по една лента, најверојатно, ќе се ограничи од 20 до 40 километри.

Поправката на мостовите од Демир Капија до Гевгелија се врши во рамките на втората фаза од проектот за зајакнување на премините од Скопје до граничниот премин Богородица. Во оваа фаза треба да се зајакнат вкупно 21 мост. Претходно, во првата фаза се санираа 29 моста на потегот од Скопје до Велес.

Втората фаза за реконструкција е започната во почетокот на годинава. Изведувач на работите повторно е турската фирма „Џесаш“, која ги поправаше мостовите до Велес. Моментално се работи на десет моста, и тоа на долниот строј, при што се врши зајакнување на конструкцијата. Од 1 март градежните работи се префрлаат на горниот дел од мостовите. Со оглед на тоа дека за потегот од Демир Капија до Гевгелија нема друг алтернативен пат, сообраќајот мора да се одвива паралелно додека траат градежните работи на мостовите. Од тие причини и се воведува изменетиот режим на сообраќај. Во основа, посебниот режим ќе се воведува на секој мост поединечно, односно прво ќе се работи на еден, а потоа на друг.

За вкупно 50 моста, колку што ги има на потегот од Скопје до Гевгелија што треба да се зајакнат, НАТО одобри 35 милиони евра. Но, од НАМСА, Агенција на НАТО за снабдување и одржување, тврдат дека, според процените, овие пари нема да се потрошат само за мостовите, туку дел ќе остане. Остатокот од средствата, како што појаснуваат од НАМСА, ќе се искористат за поправка на оштетениот коловоз на автопатот од Скопје до граничниот премин Богородица. Претходно Министерството за транспорт и врски во соработка со Фондот за магистрални и регионални патишта треба да изготви студија која реално ќе ја прикаже постојната состојба на Коридорот 10, а НАТО ќе донесе одлука кои делници ќе бидат реконструирани.


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=255800AB501BAC42876D6D330A01DBF2
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 07-Mar-2008 at 03:19
Почна санација на 21 мост кон Гевгелија


До крајот на годинава ќе бидат реконструирани, според НАТО стандардите, 21 мост на автопатската делница од Демир Капија до Гевгелија. Ова на министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески му го вети генералот на НАТО штабот во земјава, Стојан Генков и директорот на логистика во НАМСА, Булент Тудеш.

- Во моментов веќе се работи на целосна санација на седум мостови, поради што е извршено и пренасочување на сообраќајот во делот каде што се изведуваат градежните работи. Се договоривме третата фаза во износ од 10 милиони евра да почне до јануари 2009 година. Со неа се предвидува обновување на патните правци каде што има оштетен асфалт - рече Јанакиески.

Генералот на НАТО штабот во Скопје истакна дека првата фаза од овој проект кога беа санирани 29 мостови на автопатот Скопје-Велес, претставува голем успех за сите што учествуваа во обновата.
- Од санацијата на мостовите бенефит ќе имаат сите корисници на патната инфраструктура во иднина - рече Генков.

Претставникот на НАМСА, Булент Тудеш даде кратко резиме на завршената работа во првата фаза и предвидените активности во втората и третата фаза од Проектот за зајакнување и санација на мостовите во земјава. Тој се надева дека изведувачот Џесаш од Турција заедно со подизведувачите Симтек и Гранит до крајот на 2009 година ќе ја реализираат и третата фаза од проектот.

(С. Бл.)

Значи и официјално ќе има и трета фаза, нели се збореше ако останат пари ќе се санирало а сега и официјално. Незнам колку километри ќе обноват со $10милиони евра, али ваљда и нашиве ќе фрлат нешто да се заврши се одеднаш  Cheers
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 23-Mar-2008 at 23:52
Од денеска

1

2

3 Кул семафори со соларни панели за напојување Thumbs%20Up

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.