build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 373839
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 27-Jun-2008 at 12:35
Аман бе ЛСЛ, веруваш дека некој шеик сакал да гради монорејл од Нижеполе до Брајчино, али сумњаш у глобално затоплување LOL
Back to Top
gotsomekicks View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 305
  Quote gotsomekicks Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 27-Jun-2008 at 12:07
LOL

Лсл, ми се свиѓа новиов аватар.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 27-Jun-2008 at 11:22
Во вакви случаеви треба да се "наруши екологијата". Мене многу мнгоу не ми е гајле, пошто тоа глобално затоплување е само урбана легенда за перење пари преку шарени кеси за гурбе.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 27-Jun-2008 at 10:06
интересен е податокот на pbanks за шеикот и монореилот кој треба прво ние да го изготвиме како проект па сетне да го продадеме па зошто да не и самите ние да инвестираме како држава во истиот, но проблемот е во брзина на имплементација на стратегии или проекти, тоа како информација за шеикот јас го знам како монореил од Нижеполе до Брајчино и имало предлог до општина Битола но батето сакал и постојки попат на Баба а на постојките и по некој комплекс, па работата се изјаловила бидејќи Пелистер е национален парк па многу тешко дека таму ќе помине нешто освен дивоградба.

Originally posted by pbanks


Ако го најдам некако ќе ви ја ископам и приказната дека некој шеик ќе градеше монореил од Ресен до Охрид преку Галичица Crazy. Да и ваква приказна се продаваше како сериозна во македонските медиуми некаде во 95-97. Мотивот беше дека не видел таква убавина во животот до сеа и толку се заљубил што сите пари тука ќе ги фукнел Nuts. Веќе ми се премногу бледи деталите од овој "проект" ама меѓу другото вклучуваше и аеродром во Битола и што уште не.




Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 27-Jun-2008 at 02:37
Само да спомнам дека и до сега имаме доста дискутирано за потенцијалната жичарница на Водно, но во темата за Милениумскиот Крст

Текстовите што се постирани таму се баш во контекст на милениумскиот крст, па не сакав да ги префрлам тука, особено што ќе се направи збрка во таа нишка. Предлагам понатамошната дискусија да се одвива тука, освен ако жичарницата не биде дадена под концесија на фондацијата милениумски крст.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 26-Jun-2008 at 23:05
ок што е атракција ако не скопска панорама во движење, па таква глетка од секакви доградби и надградби по тоа крововите ни во Тирана сигурно нема, а за потреба незнам дали некој наш скопјанец повеќе од трипати годишно ќе се качи до горе мислам дека како нација која е зависна од ТВ тоа тешко дека ќе легне ко песна а уште и ако инвеститорот е австриец (ве поздрави ЕВН) во тој случај мора скопско лето, супер ѕвезда и сличните на нив да се преселат горе - и јас баш многу не верувам во вакво сценарио но Скопјани и се е можно... а за преоптеретување мислам на нашите кадарни и ревносни служби и инспекции во МТВ па тоа ептен напор и главоболки ќе им даде и така досега не можат на крај да излезат со лифтовите по зградите па сега и ’овој луксуз!

него шала на страна овој град заслужува и подобро но за тоа ќе почекаме некоја друга прилика за солидарност од светот па внукот на кензо да го заврши она што го имал на ум дедому и ако не се лажам дека мегалополис е возможен за едно 50 години од Куманово-Скопје-Тетово тогаш маглев ќе треба да лета од Липково виа Скопје до Џепчиште...


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 26-Jun-2008 at 08:39
Originally posted by beTon

Атракција, потреба или преоптеретување за Скопје,
едно е сигурно дека сите сакаат, но никој не е спремен да се фати на орото.

Неофицијално работата е пред крај т.е. на почеток, се доработува проектот во МТВ (министерство за транспорт и врски)...
...ако некој знае нешто повеќе за заинтересираниот австриски инвеститор, за трасата, исплатливоста, стандардите за сигурност и квалитет како и за најновите трендови од овој тип на транспорт,
кажете гласно со време... Question
исто доста лошо решение е две жичари, побрзо и полесно би било да се изгради една од Кале до Крстот на Водно т.е. Кале-Влада-СоборенХрамСв.КлиментОхридски-Водњанска-Водно.


Жичарата на Водно е дефинитивно потреба. Не би ја класификувал како атракција бидејќи не е дека ќе бидеме меѓу првите градови со ваква содржина. Тирана го има Dajti Express веќе подолго време.



Потреба е бидејќи е одличен начин да се сочува Водно како многу битен еко систем за градот и како одлично и многу достапно рекреативно место за Скопјани. Инсталацијата на една ваква жичара би била предуслов комплетно да се забрани сообраќајот на Водно.

Што се однесува до трасата. Едно време се зборуваше за почетна станица позади Музејот на Град Скопје но незнам каде тоа би се сместило таму со оглед на сите нови содржини кои почнуваат да се градат во тој реон. Секако почетната станица би ја сместил до некоја од планираните катни гаражи што би било многу корисно за посетителите.

Некоја дискусија околу најновите трендови и производи во овој тип транспорт се разви во дискусијата за Ски Кожуф (страници 1-5) каде некои информации сподели и еден дечко кој работел на инсталацијата на шестоседот на Кожуф (btw треба да пробаме да дознаеме што се случува на Кожуф летово, беше најавена инсталација на уште неколку нови жичари).

Инаку доколку се гради жичара на Кале мислам дека треба да биде независна од онаа на Водно. Во случаи како на Кале се користат обично funiculars (не го знам зборот на македонски).

Загреб



Љубљана изгради нов модерен funicular пред само 1-2 години

Од изградбата





Како и да е, мислам дека проектот funicular до Кале е на дното на приоритетите за Скопје.


Edited by pbanks - 26-Jun-2008 at 08:40
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 25-Jun-2008 at 19:32
Жичара со Водно мислам дека е нужна и ќе биде премногу исплатлива. Со кале немора толку, ама сепак и тоа е добра идеја, само не гледам кој би се возел. Овие од црквата не треба, тие се вероватно напишани за чалам.

Инаку скоро читавме за оние жичарине што беа како идеја за врз партизанска. Нешто како за јавен превоз. Тоа е според мене е тотална глупост.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 25-Jun-2008 at 17:35
Атракција, потреба или преоптеретување за Скопје,
едно е сигурно дека сите сакаат, но никој не е спремен да се фати на орото.

Неофицијално работата е пред крај т.е. на почеток, се доработува проектот во МТВ (министерство за транспорт и врски)...
...ако некој знае нешто повеќе за заинтересираниот австриски инвеститор, за трасата, исплатливоста, стандардите за сигурност и квалитет како и за најновите трендови од овој тип на транспорт,
кажете гласно со време... Question
исто доста лошо решение е две жичари, побрзо и полесно би било да се изгради една од Кале до Крстот на Водно т.е. Кале-Влада-СоборенХрамСв.КлиментОхридски-Водњанска-Водно.



Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 373839

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.277 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.