build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 38>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Жичарница на Водно
    Posted: 25-Jun-2008 at 17:35
Атракција, потреба или преоптеретување за Скопје,
едно е сигурно дека сите сакаат, но никој не е спремен да се фати на орото.

Неофицијално работата е пред крај т.е. на почеток, се доработува проектот во МТВ (министерство за транспорт и врски)...
...ако некој знае нешто повеќе за заинтересираниот австриски инвеститор, за трасата, исплатливоста, стандардите за сигурност и квалитет како и за најновите трендови од овој тип на транспорт,
кажете гласно со време... Question
исто доста лошо решение е две жичари, побрзо и полесно би било да се изгради една од Кале до Крстот на Водно т.е. Кале-Влада-СоборенХрамСв.КлиментОхридски-Водњанска-Водно.



Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 25-Jun-2008 at 19:32
Жичара со Водно мислам дека е нужна и ќе биде премногу исплатлива. Со кале немора толку, ама сепак и тоа е добра идеја, само не гледам кој би се возел. Овие од црквата не треба, тие се вероватно напишани за чалам.

Инаку скоро читавме за оние жичарине што беа како идеја за врз партизанска. Нешто како за јавен превоз. Тоа е според мене е тотална глупост.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8927
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 26-Jun-2008 at 08:39
Originally posted by beTon

Атракција, потреба или преоптеретување за Скопје,
едно е сигурно дека сите сакаат, но никој не е спремен да се фати на орото.

Неофицијално работата е пред крај т.е. на почеток, се доработува проектот во МТВ (министерство за транспорт и врски)...
...ако некој знае нешто повеќе за заинтересираниот австриски инвеститор, за трасата, исплатливоста, стандардите за сигурност и квалитет како и за најновите трендови од овој тип на транспорт,
кажете гласно со време... Question
исто доста лошо решение е две жичари, побрзо и полесно би било да се изгради една од Кале до Крстот на Водно т.е. Кале-Влада-СоборенХрамСв.КлиментОхридски-Водњанска-Водно.


Жичарата на Водно е дефинитивно потреба. Не би ја класификувал како атракција бидејќи не е дека ќе бидеме меѓу првите градови со ваква содржина. Тирана го има Dajti Express веќе подолго време.



Потреба е бидејќи е одличен начин да се сочува Водно како многу битен еко систем за градот и како одлично и многу достапно рекреативно место за Скопјани. Инсталацијата на една ваква жичара би била предуслов комплетно да се забрани сообраќајот на Водно.

Што се однесува до трасата. Едно време се зборуваше за почетна станица позади Музејот на Град Скопје но незнам каде тоа би се сместило таму со оглед на сите нови содржини кои почнуваат да се градат во тој реон. Секако почетната станица би ја сместил до некоја од планираните катни гаражи што би било многу корисно за посетителите.

Некоја дискусија околу најновите трендови и производи во овој тип транспорт се разви во дискусијата за Ски Кожуф (страници 1-5) каде некои информации сподели и еден дечко кој работел на инсталацијата на шестоседот на Кожуф (btw треба да пробаме да дознаеме што се случува на Кожуф летово, беше најавена инсталација на уште неколку нови жичари).

Инаку доколку се гради жичара на Кале мислам дека треба да биде независна од онаа на Водно. Во случаи како на Кале се користат обично funiculars (не го знам зборот на македонски).

Загреб



Љубљана изгради нов модерен funicular пред само 1-2 години

Од изградбата





Како и да е, мислам дека проектот funicular до Кале е на дното на приоритетите за Скопје.


Edited by pbanks - 26-Jun-2008 at 08:40
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 26-Jun-2008 at 23:05
ок што е атракција ако не скопска панорама во движење, па таква глетка од секакви доградби и надградби по тоа крововите ни во Тирана сигурно нема, а за потреба незнам дали некој наш скопјанец повеќе од трипати годишно ќе се качи до горе мислам дека како нација која е зависна од ТВ тоа тешко дека ќе легне ко песна а уште и ако инвеститорот е австриец (ве поздрави ЕВН) во тој случај мора скопско лето, супер ѕвезда и сличните на нив да се преселат горе - и јас баш многу не верувам во вакво сценарио но Скопјани и се е можно... а за преоптеретување мислам на нашите кадарни и ревносни служби и инспекции во МТВ па тоа ептен напор и главоболки ќе им даде и така досега не можат на крај да излезат со лифтовите по зградите па сега и ’овој луксуз!

него шала на страна овој град заслужува и подобро но за тоа ќе почекаме некоја друга прилика за солидарност од светот па внукот на кензо да го заврши она што го имал на ум дедому и ако не се лажам дека мегалополис е возможен за едно 50 години од Куманово-Скопје-Тетово тогаш маглев ќе треба да лета од Липково виа Скопје до Џепчиште...


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11969
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 27-Jun-2008 at 02:37
Само да спомнам дека и до сега имаме доста дискутирано за потенцијалната жичарница на Водно, но во темата за Милениумскиот Крст

Текстовите што се постирани таму се баш во контекст на милениумскиот крст, па не сакав да ги префрлам тука, особено што ќе се направи збрка во таа нишка. Предлагам понатамошната дискусија да се одвива тука, освен ако жичарницата не биде дадена под концесија на фондацијата милениумски крст.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 27-Jun-2008 at 10:06
интересен е податокот на pbanks за шеикот и монореилот кој треба прво ние да го изготвиме како проект па сетне да го продадеме па зошто да не и самите ние да инвестираме како држава во истиот, но проблемот е во брзина на имплементација на стратегии или проекти, тоа како информација за шеикот јас го знам како монореил од Нижеполе до Брајчино и имало предлог до општина Битола но батето сакал и постојки попат на Баба а на постојките и по некој комплекс, па работата се изјаловила бидејќи Пелистер е национален парк па многу тешко дека таму ќе помине нешто освен дивоградба.

Originally posted by pbanks


Ако го најдам некако ќе ви ја ископам и приказната дека некој шеик ќе градеше монореил од Ресен до Охрид преку Галичица Crazy. Да и ваква приказна се продаваше како сериозна во македонските медиуми некаде во 95-97. Мотивот беше дека не видел таква убавина во животот до сеа и толку се заљубил што сите пари тука ќе ги фукнел Nuts. Веќе ми се премногу бледи деталите од овој "проект" ама меѓу другото вклучуваше и аеродром во Битола и што уште не.




Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 27-Jun-2008 at 11:22
Во вакви случаеви треба да се "наруши екологијата". Мене многу мнгоу не ми е гајле, пошто тоа глобално затоплување е само урбана легенда за перење пари преку шарени кеси за гурбе.
Back to Top
gotsomekicks View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 305
  Quote gotsomekicks Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 27-Jun-2008 at 12:07
LOL

Лсл, ми се свиѓа новиов аватар.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11969
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 27-Jun-2008 at 12:35
Аман бе ЛСЛ, веруваш дека некој шеик сакал да гради монорејл од Нижеполе до Брајчино, али сумњаш у глобално затоплување LOL
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 27-Jun-2008 at 16:25
Абе не ми беше мене муабетот за шеикот. Што сака нека гради. Ама се нервирам кога ќе прочитам дека некој како проблем ја наведува екологијата.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 27-Jun-2008 at 19:46

нема што навистина било оптимистички проект во очи на ЛОИ’04 муабетов, овие нашиве урбани рекетари верувале дека за две години ќе сме стокмеле жичара,
мислам дека во стратегијата уште фали и рушење на браната на матка па сетне можеле да сонуваат и за најатрактивен кањон за кајак на балканов Bonk

ПРЕЗЕНТИРАНА СТУДИЈАТА ЗА РАЗВОЈ НА ТУРИЗМОТ НА ГЛАВНИОТ ГРАД ПРЕД ОЛИМПИСКИТЕ ИГРИ ВО АТИНА-2004
Калето, жичарницата Водно, езерата Треска и Матка - туристички мамки на Скопје
Vest - 7/11/2002
Скопје конечно доби стратегија за развој на туризмот. Лоцирани се главните туристички точки. Калето, жичарницата Водно, езерата Треска и Матка чекаат потенцијални инвеститори, организации и донаторски проекти, кои ќе го унапредат туризмот во Скопје.
Во хотелот "Холидеј ин", вчера беше презентирана "Студијата за развој на туризмот на град Скопје", изработена од Светската банка и од Владата на Македонија. Тоа е визијата за развојот на туризмот на главниот град во наредните 20 додини. На презентацијата зеде збор и градоначалникот на Скопје Ристо Пенов, кој рече дека Скопје мора да ја искористи шансата да ги промовира атрактивните туристички места пред Олимпијадата во Атина-2004 година. Пенов потенцираше дека тогаш се очекува прилив на голем број странци и транзит туристи. Наедно, рече тој, ако се средат атрактивните места, се очекува и поголем број вработувања.
Во Студијата се анализира подобрувањето на опременоста на објектите со туристичка понуда, можноста за изградба на кампови и мотели во Скопје, потоа изградбата на некои светски хотелски синџири, развојот на угостителството на Старата чаршија, изградбата на нови сообраќајници, уредување на коритото на Вардар, како да се најдат концесии, донатори. Студијата ќе биде ставена на Интернет страницата на градот Скопје њњњ:градскопје.нет.мк. (А.Г.)







Edited by beTon - 30-Jun-2008 at 16:12
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 14-Oct-2008 at 11:02

...

Во јануари или најдоцна до март ќе започне и изградба на жичарницата од Средно Водно до врвот на Водно 

- Милениумскиот крст е едно од најсилните обележја во Република Македонија, туристичка и верска атракција. Ние како Влада работиме и на следниот проект поврзан со Крстот, а тоа е изградба на жичарница, иницијатива којашто започна уште пред неколку месеци. 

Некаде од јануари следната година, најдоцна до март, ќе започне изградба на жичарница од средно Водно до врвот на Водно, а подоцна 2010, од Средно Водно до Рамстор. Целта е на овој начин што повеќе граѓани да можат да дојдат и да го посетат овој дел на Скопје, особено стари и изнемоштени лица кои не можат да си дозволат да пешачат, изјави вчера Груевски.

Вечер - 09.09.2008

ФОНДАЦИЈАТА МИЛЕНИУМСКИ КРСТ ВО ПРЕГОВОРИ СО ДОМАШНА ФИРМА
Жичарница од "Рамстор" до Крстот на Водно
Кабините ќе бидат затворени и во нив ќе може да се возат по осум луѓе

Почетната станица на жичарницата до Милениумскиот крст на Водно, која веќе неколку години ја најавува Фондацијата "Милениумски крст", ќе биде кај "Рамстор", односно на просторот меѓу трговскиот центар и катната гаража која е во изградба. Од Фондацијата велат дека се во преговори со домашна фирма која е заинтересирана да ја изгради жичарницата и да стопанисува со неа.
"Австриската фирма 'Лаитнер' го изработи проектот за жичарницата. Со него се предвидува нејзината траса да биде од трговскиот центар 'Рамстор' до Крстот, а на Средно Водно да има попатна станица. Кабините ќе бидат затворени и во една кабина ќе можат да се возат осум луѓе. За целосната изградба на жичарницата, според проектот на 'Лаитнер', ќе бидат потребни 8 милиони евра", вели Благоја Дојчиновски, претседател на Фондацијата "Милениумски крст".
Од Фондацијата објаснуваат дека до крајот на месецов ќе се знае дали ќе биде постигнат договор со фирмата која сака да ја гради и да стопанисува со жичницата. Во моментов сопственикот на фирмата бил на службен пат во странство и веднаш штом се врати, Фондацијата ќе ги почне разговорите за склучување договор.
Покрај изградбата на жичарницата, фирмата концесионер ќе изгради и ресторан кај Милениумскиот крст со кој, исто така, ќе стопанисува на одредено време.

Vest -  3/26/2008

АВСТРИЈЦИТЕ САКААТ ДА ГРАДАТ ЖИЧАРНИЦА ДО КРСТОТ

Фирмата „Лајтнер“ сака жичарницата да ја земе под концесија

Претставници од австриската фирма „Лајтнер“, заинтересирана да ја гради и да ја добие под концесија жичарницата до Милениумскиот крст, начелно се согласиле со проектот што го изработува скопската проектантска куќа ИНПУМА. Тие на средбата со проектантите се интересирале за трасата по која ќе се стигнува до крстот. Немале ништо против жичарницата да тргнува во близина на „Рамстор“, па преку поранешниот хотел „Панорама“ да продолжи до крстот на Водно. Вкупната должина на трасата изнесува околу 4,5 километри и ќе се гради во две фази. Австријците побарале мали попрецизни корекции на поставеноста на носечките столбови.

Благоја Дојчиновски, претседател на Фондацијата „Милениумски крст“, треба исто така, да се сретне со претставниците на „Лајтнер“ и да му ја соопштат цената за изведување на проектот. Според него, ако претходно изведбата чинела околу 5 милиони евра, кога проектот предвидуваше жичарницата да тргнува од „Панорама“, сега веројатно ќе чини многу повеќе.

Тој додава дека во Фондацијата веќе се обратиле двајца инвеститори кои сакаат да вложат во жичарницата. Дојчиновски не ги открива нивните имиња се' додека не се дефинира дали тие ќе ја прифатат цената за реализација на проектот што треба да му се соопшти „Лајтнер“. Сепак, и двајцата се изјасниле дека во проектот ќе бидат вложени осум милиони евра. Едниот од инвеститорите е повратник од Австралија, а другиот сопственик на кафеана.

Utrinski -  07 март 2008

Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 14-Oct-2008 at 16:21
Jas mislam deka uste poubava e idejata da se izgradi od Kaleto pa do vodno , toa ke povlece poveke turisti spored mojata procenka
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 14-Oct-2008 at 17:14

Originally posted by mitatos

Jas mislam deka uste poubava e idejata da se izgradi od Kaleto pa do vodno , toa ke povlece poveke turisti spored mojata procenka

такво нешто би направило како прво интересна панорама низ СК , друга предност е што би направила некаков стартен пункт од калето, а како трето ќе го растерети тој дел кај рамстор од цел хаос што сигурно би се јавил на тој потег,  иако би дошло добро и мореил до кале во продолжение жичарницата на истиот би се надоврзала како екстра решение, но главен проблем сега во овој случај ќе остане само согласноста на америте за еден ваков потег, ниту финансиите ниту инфраструктурата за сетото тоа има и чаре и лек а и есап!

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 14-Oct-2008 at 17:29
Абе ова скриена камера да не е?!

Митатос дава предлог што не држи вода ама ич, демек ќе ставиме низ центар стубови од по 100 метра висина.Crazy

И тука се убацува бетон демек прво требало америте да ги прашаме поради калето!!! CrazyCrazy
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11969
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 14-Oct-2008 at 17:39
Beton, за во колкав радиус околу Амбасадата ќе треба во иднина да бараме одобрение од Мекејн или Обама?

Roll%20eyes


Може ли да пројде нишка без тој муабет?


Edited by Cloverstack - 14-Oct-2008 at 17:40
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 14-Oct-2008 at 17:59

Абе ова скриена камера да не е?!


Bogami i ja toa se prashuvam, distancata e golema da se ide. Od Kale do Vodno bi imalo 5-6 kilometri minimunj a da ne zaboravime deka Vodno e planina ke treba na koso da ide zicata, da duvne malce veter ke se prevrti vagonot naopaku. Premnogu rizicno e a i distancata e premnogu daleku.

Mada bi bilo interesno od Muzejot na Sovremena Umetnost do Sredno Vodno, ali pa stubovi da gradat niz centarot i toa pa ne ide.

Inache vo Zagreb i vo Ljubljana bev na Ospinjachite, Vo Zagreb e star ali vo Ljubljana e prekrasen. Mnogu dobro smislen taman na brdo e i gore na kulata imaat zname na gradot.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 14-Oct-2008 at 18:04
Каков вакгон бре човече?! Каков ветер?! Какво превртување?! Ова изгледа стварно е скриена камера!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11969
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 14-Oct-2008 at 18:10
Originally posted by lslcrew

Каков вакгон бре човече?! Каков ветер?! Какво превртување?! Ова изгледа стварно е скриена камера!!!


Богами да

Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 14-Oct-2008 at 18:46
E zosto se cudis, pa dokolku se izrazi zelba od kale togas ke go napravat ne e nekoja filozofija za stolbovite , cim nekoj rekol takvo nesto sigurno go isplaniral ne go kazal tuku taka : eve kako funkcionira vo shpanija



"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 38>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.