build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 39>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 28-Aug-2014 at 09:38
Конечно добри вести, после сите глупости што се најавија во последно време. Жичарницата е ретко добар и исплатлив проект на оваа владејачка гарнитура (идејата можеби не е нивна, но реализацијата е - мора да им се признае; иако засега само делумно е завршен проектот).
За сè има вторпат
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 28-Aug-2014 at 16:30
Originally posted by Dexter26

Црквата Свети Јован Крстител во Капиштец е добра локација за почеток на жичарницата, многу подобра во споредба со СРЦ Борис Трајковски кој се спомнуваше како планирана локација за почеток на жичарницата.


a kade ke parkiraat koli? si go videl li mestoto?
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 28-Aug-2014 at 23:17
Originally posted by xnx

Originally posted by Dexter26

Црквата Свети Јован Крстител во Капиштец е добра локација за почеток на жичарницата, многу подобра во споредба со СРЦ Борис Трајковски кој се спомнуваше како планирана локација за почеток на жичарницата.


a kade ke parkiraat koli? si go videl li mestoto?


Како каде ? Џабе ли има тротоари по улиците ?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2084
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 30-Aug-2014 at 08:30
Да речеме дека денес сакате да одите во црквата и да паркираше таму. Нема каде. Не па за жичарата и илјадниците луѓе кои ги привлекува. Мора веднаш да изготват проект и за паркирање.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 30-Aug-2014 at 08:47
Според мене овој проект не е неопходен и не сум голем подржувач на оваа продолжување. А за паркирањето мислам дека и најголемиот слепец од проектант би требало да размисли на оваа тема. Олеснителна околност е тоа што имат искуство од изминатите години во однос на посетенесто , бројот на возила и други детали кои можат да го олеснат проектирањето.

Edited by kultuzin - 30-Aug-2014 at 08:49
Back to Top
СК View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Feb-2014
Location: СКопје
Online Status: Offline
Posts: 106
  Quote СК Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 30-Aug-2014 at 11:01
а како бе вие на непочнато и на невидено заклучивте и дијагностициравте проблем со паркирање??? на нероден петко капа му скроивте де! бреее видовитии! и тоа све едни исти 2-3ца
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 30-Aug-2014 at 14:50
Originally posted by СК

а како бе вие на непочнато и на невидено заклучивте и дијагностициравте проблем со паркирање??? на нероден петко капа му скроивте де! бреее видовитии! и тоа све едни исти 2-3ца

Ајде за тебе не е проблем, тоа е лично незнаење и неинформираност, но слично како тебе размислуваат и лица што одлучуваат за урбанизмот во државава е тоа е веќе проблем.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 30-Aug-2014 at 17:23
Originally posted by СК

а како бе вие на непочнато и на невидено заклучивте и дијагностициравте проблем со паркирање??? на нероден петко капа му скроивте де! бреее видовитии! и тоа све едни исти 2-3ца


Живеам во близина, знам со каков проблем се соочувам секојдневно. Само за викенди е порелаксирано... Со жичницата, викендите ќе станат најпроблематични. Како и да е, одличен е проектот со жичарата, навивам за тоа, но со добро решение за паркирањето.

А човек за да размисли околу паркирањето, додека уште не е ни почнат проектот, не треба да е видовит, туку едноставно не треба да е овца.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 31-Aug-2014 at 01:30
капацитет се пресметува со прости равенки и земање во предвид на промет и околности.... ама може сето тоа е премногу комплицирано за него
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 31-Aug-2014 at 02:20
Originally posted by zabegan

капацитет се пресметува со прости равенки и земање во предвид на промет и околности.... ама може сето тоа е премногу комплицирано за него



Забеган ти завидувам навистина си стручњак и експерт во секоја област. Сепак мислам дека најмногу ти оди пишување без притоа ништо да не кажеш. Те молам ај објасни ми како тоа се пресметува капацитет од промет и околности???
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2084
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 31-Aug-2014 at 10:27
Од ЈСП веќе имаат податоци колку луѓе ја користат жичарата. Исто така и имаат податоци колку од овие луѓе доаѓаат со автобусот, а и се знае и реалната пополнетост на паркинзите на средно водно.
Мислам дека би било лесно да се пресмета колку паркинг места се неопходни.
И да, кога нешто правиш мора да мислиш на се па и на паркинг.
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 31-Aug-2014 at 16:02
Originally posted by СК

а како бе вие на непочнато и на невидено заклучивте и дијагностициравте проблем со паркирање??? на нероден петко капа му скроивте де! бреее видовитии! и тоа све едни исти 2-3ца


ziti majka. treba prvo da se izgradi pa da vidime dali ke ima mesto za parking.... vaka sigurno razmisluvale za site gluposti sto gi isponapikaa na eden plostad. od kaj znaete deka nema da se vklopi koga uste e ne e izgradeno... ete sega znaeme, ama kasno e
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 31-Aug-2014 at 16:53
Originally posted by kultuzin

Originally posted by zabegan

капацитет се пресметува со прости равенки и земање во предвид на промет и околности.... ама може сето тоа е премногу комплицирано за него



Забеган ти завидувам навистина си стручњак и експерт во секоја област. Сепак мислам дека најмногу ти оди пишување без притоа ништо да не кажеш. Те молам ај објасни ми како тоа се пресметува капацитет од промет и околности???
баш напротив, реков дека не е потребен ни експерт за тоа, само некој што знае математика и има увид во податоците за тоа колкав промет за жичарата е предвиден и кој се ќе го користи паркингот (вработени, потрошувачи, околни објекти и т.н.)... еве и алекс подоле ти го објаснил истото
нема што да се надмудруваме тука, работа на секој проектант (ако воопшто кај нас постои такво нешто) е да ги пресмета движењата, капацитетите и прометот на просторот што го проектира... крај на дискусијата, не знам за што се буните воопшто
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
СК View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Feb-2014
Location: СКопје
Online Status: Offline
Posts: 106
  Quote СК Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 31-Aug-2014 at 16:59
ај прочитај пак шо сум напишал. ја се обратив на оние кои од сега рекоа дека нема да има паркинг и дека ќе имало проблем, не на оние кои посочија дека е добро да се предвиди и слично. е сеа, има муви, има капи......
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 31-Aug-2014 at 17:33
Originally posted by СК

ај прочитај пак шо сум напишал. ја се обратив на оние кои од сега рекоа дека нема да има паркинг и дека ќе имало проблем, не на оние кои посочија дека е добро да се предвиди и слично. е сеа, има муви, има капи......
епа што тогаш? директна претпоставка за тоа дека луѓето кои искоментирале за паркингот појма си немаат за таа локација, не е на место
а ако збориме за муви и капи, дали си се обратил на тие кои што рекле дека треба да се проектира, или тие што рекле дека некаде има проблем, исто ти е
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 11-Sep-2014 at 07:29
„НИМАЕР БЛАГОЈА“ ЌЕ ГО ПРАВИ ПРОЕКТОТ ЗА ЖИЧНИЦАТА ДО KАПИШТЕЦ

Понудата на фирмата „Нимаер Благоја“ од Струга завчера на електронска аукција е избрана за најповолна за изработка на инфраструктурниот проект за втората фаза на жичницата, од црквата „Свети Јован Kрстител“ во населбата Kапиштец до Средно Водно. Од Министерството за транспорт и врски не обелоденија колкава е понудата на оваа фирма, а при објавувањето на огласот проценетата вредност изнесуваше 4.000 евра.

- Должината на трасата на оваа втора фаза од жичницата ќе биде околу 1.884 метри, а ќе бидат поставени 34 кабини. Се предвидува почетната станица да биде во близина на црквата „Свети Јован Kрстител“ во населбата Kапиштец - велат од Министерството за транспорт.

Првиот дел од жичницата „Милениумски крст“ беше пуштен во употреба во 2011 година. Потегот од Средно Водно до Милениумскиот крст е првата фаза, а предвидени се уште два дела, по што почетната станица ќе биде кај црквата „Свети Јован“ во Kапиштец, а втората станица ќе биде кај Институтот за белодробни заболувања кај децата во Kозле. Жичницата сега има 28 кабини, секоја со капацитет за осум лица, како и две елитни кабини за по четири лица. Основната техничка документација за сите три секции ја изработи австриската компанија „Допелмаер“, која ја изгради првата секција.

http://dnevnik.mk/?ItemID=9F186C55E6A9814B96EAE5EDEE3C92D7
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 11-Sep-2014 at 12:08
Како им текнуваат имињата! Прво беа Цане Транс и Гоце Пром, а сега гледам имало и Нимаер Благоја. Секоја чест за имињата. Корбизје Трајче!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 12-Sep-2014 at 18:44
Не ми е сфатливо нешто, нели ДопелМаер за трите секции ја изработила техничката документација... каков проект ке прави овој Благоја... има некое познавање од жичници или само од љуљашки
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 23-Jul-2015 at 12:46
Колкав приход остварува жичницата на Водно



Жичницата Милениумски Крст изградена е од австриската фирма Допелмаер која е светски лидер во технологијата за производство на жичници и во функција беше ставена од Jуни 2011 година.

Жичницата ги исполнува сите безбедносни и сигурносни критериуми кои важат во рамките на РМ и ЕУ со следниве основни податоци.

– 28 кабини за по 8 лица,
– 2 ВИП кабини за по 4 лица,
– должина на траса 1.600 метри,
– надморска висина од 570 метри од Средно Водно,
– висинска разлика од 480 метри,
– се движи со брзина од 6 метри во секунда и оваа должина ја совладува за 4 минути и 18 секунди,
– вкупен капацитет на Жичницата е 1.160 патници на час



Според податоците се забележува зголемување на количината на продадени билети од жичница за 7,6%, и тоа е резултат на порастот на количината на:

-Билетот за возрасни за 4.728 билети или за 4%
-Билетот за враќање за 3.636 билети или за 53,4%
-Билет за враќање ( по фактура ) за 5.365 билети или за 81,3%
-Групен билет за деца за 367 билети или за 22,4%
-Билети ( фактура ) за 38 билети или за 43,2%.

Останатите видови на билети бележат намалување.

http://www.biznisvesti.mk/kolkav-prihod-ostvaruva-zhichnitsata-na-vodno/
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 23-Jul-2015 at 15:43
Приход од донации?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.