build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 39>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 05-May-2011 at 14:59
Исто е cablecar и cableway. Ама не и ropeway, барем според google и wikipedia.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1110
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 05-May-2011 at 16:38
Според Google Images е.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 05-May-2011 at 17:08
Се работи за синоними. Се користи различно име во зависност од тоа во која држава од англиско говорно подрачје се наоѓате.

Cablecar, cableway, ropeway, aerial tram(way)..

Постои уште и gondola lift кој одговара на нашиот превод „жичарница“ (како оние кои сте ги виделе во зимско рекреативни центри). Во недостаток на друг соодветен збор, во Македонија под жичарница се подразбираат и двата наведени вида. Разликата помеѓу нив е тоа што gondola lift-овите се движат континуирано додека другите функционираат монтажно, односно можат да се ислклучат привремено (при влез на патници) од механизмот и сајлите кои ги придвижуваат.
Back to Top
Observer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Observer Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 05-May-2011 at 17:10
Полека прераснуваме во светски луѓе, па почнавме да правиме разлики и меѓу разни видови жичници :-)
http://www.facebook.com/suvenirimakedonija
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 05-May-2011 at 18:15
OCB Очигледно имаш големо знаење. Пофалба од мене. И секако благодарам за информациите. Ако имаш уште да споделиш, те молам сподели.

Инаку жичарницава, жичница или жичара како и да е, е одлична, супер. И мене многу ми се допаѓа.

И секако добра е идејата за велосипеди, но бидејќи не е во оригиналната изведба, треба да се припази малку ако се монтираат такви механизми за прицрвстување на велосипеди. Најмногу поради самите гондоли, но и тежината кои тие заедно со целата жичара можат да ја издржат, и колку се прописите на дозволеното. Но во секој случај е одлична идеја и мислам дека треба да се разгледа. Можат и нешто пари да соберат од тоа, иако јас не би го преферирал тоа.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
radem1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 06-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote radem1 Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 11-May-2011 at 16:53


Momentot koga se spojuvaa dvata kraja na sajlata vo krug.
Kolku sto zabelezav od dalecina mislam deka principot na spojuvanje bese so raspletuvanje na dvata kraja i zaednicko vpletuvanje za da ne se zabelezi spojot.
Spored toa sto go vidov na teren tesko ili nevozmozno e zicarnicata da bide pustena na 24 Maj. MISSION IMPOSSIBLE


Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 11-May-2011 at 21:20
А што не е направено, па за да не се пушти на 24ти? Имаш некои информации или онака на памет? Ако е поставен кабелот, халите се готови, кабините се тука, незнам зошто би се одложило?
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 12-May-2011 at 03:23
Jas mislam deka do 24ti sigurno ke bide gotovo, eve gi naj novite informacii.

http://www.sitel.com.mk/video/biznis/finishira-prvata-faza-od-zicharnicata-na-vodno
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 12-May-2011 at 07:43
Originally posted by Plugger

Jas mislam deka do 24ti sigurno ke bide gotovo, eve gi naj novite informacii.http://www.sitel.com.mk/video/biznis/finishira-prvata-faza-od-zicharnicata-na-vodno


Имам чувство дека и да не биде готово до 24 мај, 100% ќе биде готово до 5 јуни.
Back to Top
Stibera View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 117
  Quote Stibera Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 12-May-2011 at 11:22
Супер е овој проект и едвај чекам да бид готов ќе биде атракција за туристи и за домашни и за странски но вториот дел кој по мене е поважен од црквата до средно водно се мислам дека тешко да се реализира а тој проект е исто толк уважен кој ќе помогне да се намали загадувањето на водно со одење афтомобили до средн оводно.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 12-May-2011 at 11:37
Originally posted by Stibera

Супер е овој проект и едвај чекам да бид готов ќе биде атракција за туристи и за домашни и за странски но вториот дел кој по мене е поважен од црквата до средно водно се мислам дека тешко да се реализира а тој проект е исто толк уважен кој ќе помогне да се намали загадувањето на водно со одење афтомобили до средн оводно.




Ако мислиш на црквата кај Богословски, мислам дека е тотален промашај до таму да се прави жичарата. Порано се зборуваше нешто во околината на Рамстор, што е многу подобро решение, но сепак и двете не задоволуваат една основна потреба:

паркинг!

На појдовната точка треба да има толку паркинг места колку што има на средно водно (а тоа се многу паркинг места), што на овие локации е тешко да се изведат, или барем не гледам дека се во план. Било какво поинакво решение ќе биде промашување.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 12-May-2011 at 13:55
Сепак како најдобро изгледа остана тој еден предлог што не му се обрна некое внимание, со почетна точка со Спортски Центар Борис Трајковски. Тамо има доволно паркинг и е до булевар.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 12-May-2011 at 14:50
Originally posted by lslcrew

Сепак како најдобро изгледа остана тој еден предлог што не му се обрна некое внимание, со почетна точка со Спортски Центар Борис Трајковски. Тамо има доволно паркинг и е до булевар.
Да, но тоа би ја продолжило трасата за цел 1 километар. Да не зборуваме дека ќе треба над населено градско јадро да поминува. Јас сепак мислам дека најсоодветно место за почеток е некаде кај олимписко село, доколку остана слободно државно земјиште на тој потег за сооветен паркинг. Па и самата линија најприродно така оди.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 12-May-2011 at 15:07
Кај Борис Трајковски е безврска да биде. Треба да помине преку 3 булевара, преку куќи и покрај станови на луѓе... не... едноставно не е логично.

Олимписко село не е лоша идеја.

Само мислам дека жичарницата ќе остане на ова ниво уште многу децении - едноставно оправданоста на проектот е многу помала за овој втор сегмент.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 12-May-2011 at 16:34

Жичарницата го чека Денот на македонските просветители

Иако е планирано на 24 мај да се сече лента, со жичарницата нема да може да се вози

Заврши изградбата на жичарницата од Средно Водно до Милениумскиот крст. Деновиве привршуваат активностите околу опремата и се прават последните подготовки за нејзино свечено пуштање на денот на македонските просветители.

Но, како што неофицијално дознаваме, иако ќе се пресече лента, со жичарницата нема да може да се вози веднаш. Зошто ќе се предава објектот во употреба ако не е во возна состојба, од Министерството за транспорт и врски не одговорија. Накусо ни беше речено дека се прават напори жичарницата да биде завршена до 24 мај.

Досега се поставени сите десет столба, како и бетонскиот дел за влезно-излезните станици на почетниот и крајниот дел од оваа секција од трасата.

Исто така, целосно е поставена и линиската опрема на сите десет столбови. Од Министерството за транспорт појаснуваат дека е монтирана и опремата за гаражната хала на Средно Водно и во тек е монтажа на електромашинската опрема. Веќе се пристигнати и 15 патнички и две ВИП-кабини од вкупно 30 колку што треба да бидат поставени.

„Во наредниот период е предвидено да биде монтирана и сајлата по која ќе се движат кабините, а во меѓувреме треба да пристигнат и останатите кабини што ќе се монтираат потоа. Согласно со динамичкиот план, предвидено е изградбата на оваа траса на жичарницата да биде завршена до 25 мај 2011 година“, вели Драган Симоновски, портпарол во Министерството за транспорт и врски.

Кабините се портокалово-бели, а ќе ги монтираат екипи ангажирани од австриската фирма „Допелмаер“. Во нив ќе можат да се возат по осум патници, додека ВИП-кабините се димензионирани за по четворица патници.

Вкупниот капацитет на жичарницата ќе биде 1.200 патници на час. Носител на проектот е Министерството за транспорт и врски, а инвестицијата чини 6,7 милиони евра. http://utrinski.com.mk/?ItemID=CCFB7423FA465E499EE5D73CFF597374
Back to Top
radem1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 06-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote radem1 Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 12-May-2011 at 18:45
Originally posted by Plugger

Jas mislam deka do 24ti sigurno ke bide gotovo, eve gi naj novite informacii.

http://www.sitel.com.mk/video/biznis/finishira-prvata-faza-od-zicharnicata-na-vodno


Прво информацијата ти е од Сител. Второ јас скоро секој ден пешачам на Водно и гледам како се одвиваат работите. До 24ти Мај има уште 7 работни дена. Тоа што може да се направи тогаш е само сечење лента. Таму е сеуште градилиште насекаде се работи во кал, земја, дупки, насекаде расфрлана опрема која чека да се монтира, а тек потоа уредување и асфалтирање околу. На врвот горе е уште далеку од комплетирање. Единствено можно е само да се пресече лента тој ден и евентуално ако се успее да свртат еден круг празни кабините. Без тестирање и технички прием не верувам дека ќе смее да се качи некој. Најверојатно ќе треба уште еден месец средување на многу останати работи и уредување на просторот зошто сега е хаос. Тестирањето можеби некој знае од вас колку ќе траеи после најверојатно ќе следи технички прием и конечно пуштање во употреба.
Back to Top
Observer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Observer Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 12-May-2011 at 19:30
radem1 зарем навистина во сабота и недела не се гради? јас живеам непосредно до една јавна установа која се реновира еве веќе еден месец и се работи секојдневно преку недела до 6 попладне, вклучувајќи и сабота и недела (со помал интензитет но се работи) и вклучувајќи ги и празниците! Не знам колку е ова законски, ама знам дека не сум спиен како што треба еден месец :-)
http://www.facebook.com/suvenirimakedonija
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 12-May-2011 at 20:06
За да се заштитат од уништување ,гребење и чкртање кабините мора да постават и видео надзор.Бидејки ако нема истите нема ни да потраат месец дена.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 15-May-2011 at 00:23

 

 

 

 

 
Во четвртокот, 12 мај 2011, кабините на средно Водно ги натоварија на камион и ги преместија, мислам дека ги преместија во базата на средно Водно.
Брзо ги преместија, а и плус врнеше, поради што не успеав ништо да сликнам.
 
Вчера, сабота, 14 мај 2011, како што може да се види од сликите, кај крстот не се работеше ништо, додека на средно Водно сеуште работеа, ама не ми дозволија ни да се приближам до базата, поради што само оваа последнава фотка успеав да ја сликнам од далечина.


Edited by Dexter26 - 15-May-2011 at 00:24
Back to Top
medlence View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Mar-2011
Location: UK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote medlence Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 15-May-2011 at 00:28
ова ми изгледа како скоро готово, уште само теренски зеленилото да се среди малку и да се закачат кабините...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.