build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 39>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 14-Feb-2010 at 04:52
Жичарницата на Водно поблиску до реализација

Министерството за транспорт и врски објави оглас за вршење на надзор над изградбата на жичарницата на сегментот Средно Водно – Милениумски Крст, кој претставува прва фаза на проектот за жичарница на Водно. Понудите треба да се достават најдоцна до 02.03.2010, а почетокот на изградбата од претходната најава за овој месец е одложен за март.

Жичарницата ќе ја реализира австриската компанија Допелмаер (Doppelmayr) која беше прогласена за најдобар понудувач во јули минатата година. Допелмаер во 2007 го изгради и шестоседот на Кожуф. За Водно е планирана еднојажна кабинска жичарница со кружен тек. Кабините ќе собираат по 8 патници, додека вкупниот капацитет на системот ќе биде 1.200 патници на час. Како почетна точка се најавува црквата Св. Јован Крстител во Капиштец, а крајната е Милениумскиот Крст, со висинска разлика од 814 метри и должина на трасата од 3,5 километри. Сегментите на жичарницата ќе претставуваат функционална и техничка целина, но ќе можат да функционираат и како посебни објекти. Првиот сегмент се најавува да биде готов за 5 до 6 месеци, а целиот проект за 15 месеци. Вкупната инвестиција изнесува околу 6,6 милиони евра. Постои и идеја во иднина да се изгради жичарница и до Матка.


http://www.build.com.mk/?p=1904


Edited by Cloverstack - 14-Feb-2010 at 10:51
Back to Top
leonid23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 30-Nov-2009
Location: Strumitza
Online Status: Offline
Posts: 579
  Quote leonid23 Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 14-Feb-2010 at 08:16
FinalyThumbs%20Up
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 14-Feb-2010 at 20:20
Едно големо браво!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 15-Feb-2010 at 03:20
Eve poveke informacii

Идниот месец почнува реализацијата на долгонајавуваниот проект


Жичарница ќе води до Милениумски крст


Најпрво ќе се гради жичарницата на потегот од Средно Водно до Милениумскиот крст, а во втората фаза, која ќе следува по комлетирање на првата, се предвидува продолжување на жичарницата од Средно Водно до локацијата која се наоѓа во близина на црквата "Св. Јован" во Капиштец


Минстерството за транспорт и врски следниот месец почнува со изградбата на жичарницата на Водно. Реализацијата на овој долгонајавуван проект ќе се спроведува во две етапи. Според информациите од ресорното министерство најпрво ќе се гради на потегот од Средно Водно до Милениумскиот крст, а во втората фаза, која ќе следува по комлетирање на првата, се предвидува продолжување на жичарницата од Средно Водно до локацијата што се наоѓа во близина на црквата Св. Јован" во Капиштец. Изградбата на првата етапа, во должина од околу 2000 метри, е планирано да заврши за 15 месеци.

Проектот за изградба на жицницата на Водно како и целосната изведба ќе го врши реномираната австриска компанија Допелмаер", која важи за една од најафирмираните компании во доменот на на ваков тип инсталации. Таа фирма, како што веќе информиравме, беше избрана за избрана за најповолен понудувач јавната набавка што ја спроведе Министерството за транспорт.

Во согласност со договорот "Допелмаер" има обврска да подготви основен проект за целата предвидена траса и за изградба на делот од Средно Водно до Милениумскиот крст.
- Планирано е да се гради кабинска еднојажна жичарница, со затворен тип на гондоли, а секоја од гондолите треба да има капацитет да превезе 8 патници. Ова техничко решение претставува најексплоатирано и најпопуларно решение во однос на сличните решенија кога станува збор за жичарници. Вкупниот капацитет на превезени патници е предвидено да изнесува 1.200 патници на час. Предвидено е почетокот на градежните работи да биде во март, годинава, потврдуваат од Транспорт.

Во согласност со потпишаниот Договор за изготовка на проектот за целата жичарница и градба на делот од Средно Водно до врвот на Водно станува збор за инвестиција тешка 407.800.000 денари или околу 6,7 милиони евра.

Експертите велат дека жичницата на Водно ќе биде уште една туристичка атракција, но таа е дефинитивно и потреба, бидејќи е одличен начин да се сочува овој многу битен екосистем за градот. Екологистите велат дека инсталацијата на жичарата е добар предуслов комплетно да се забрани сообраќајот во овој дел.

Елизабета АРСОСКА
http:// www.vecer.com.mk/?ItemID=9AF764F7C7AD2F47BED5A5E72C9EB605
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 15-Feb-2010 at 05:20
ИЗГРАДБАТА НА ДОЛГОНАЈАВУВАНИОТ ПРОЕКТ ПОЧНУВА ВО МАРТ
Скопјани есенва ќе се возат на жичница

Роза Петкова

Жичницата на Водно ќе почне да се гради во март, велат од Министерството за транспорт и врски, од каде што вчера распишаа оглас за фирма која ќе врши надзор над изградбата. Оттаму информираат дека прво ќе се гради делот од Средно Водно до Милениумскиот крст во период од пет до шест месеци.
- Кабинската жичница со едно јаже ќе биде со затворен тип гондоли, а секоја од нив има капацитет да превезе осум патници. Ова техничко решение претставува најексплоатирано и најпопуларно решение во однос на сличните решенија кога станува збор за жичници. Таа ќе може да превезува 1.200 патници на час. Предвидено е почетокот на градежните работи да биде во март – велат од Министерството.
Од австриската компанија „Допелмаер“, која е избрана да ја гради жичницата, потврдија дека ја изработиле целата техничка документација.
- Изградбата е потполно изводлива и првата секција ќе се заврши според договорот, до крајот на годинава. Во првата фаза ќе се постават темели на станиците и столбовите, а во втората ќе се прави електромашинска монтажа. Линиските столбови од број еден до број девет ќе се носат со хеликоптер, а кабините ќе се постават со дигалки. Првата секција ќе има десет столба – вели Андреја Кочовски од претставништвото на австриската компанија за Македонија, Србија и за Црна Гора.
Според огласот на Министерството, рокот за прибирање на понудите за фирма што ќе ја надгледува изградбата е втори март. Во државниот буџет за 2010 година се предвидени 35.800.000 денари за првата фаза од проектот, а во 2011 година се очекуваат 4.200.000 денари за оваа намена. Министерството лани ја избра австриската компанија, за која вели дека е една од најафирмираните компании во доменот на проектирање и изградба на ваков тип инсталации. Договорот што го склучија чини околу 6,7 милиони евра, односно 407.800.000 денари.
Во втората фаза, која ќе следува по завршување на првата, се предвидува да се изгради делницата од Средно Водно до паркингот во близина на црквата „Свети Јован Крстител“ во Капиштец. Вкупната должина на целата траса треба да биде 3.500 метри.
Од претставништвото на „Допелмаер“ велат дека тие се присутни на македонскиот пазар уште од 1963 година кога фирма, која сега е дел од нивната компанија, ја изградила гондолската жичница на трасата Тетово – Попова Шапка. Исто така, тие граделе и во Маврово, а последна работа во Македонија им била шестоседната жичница во скијачкиот центар Кожуф, која воедно е прва нивна активност во Југоисточна Европа, која е наведена и на веб-локацијата на компанијата.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=1943&ArticleID=133842


Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 15-Feb-2010 at 05:26

Vaka sega po dve prashanja

Dali ke nosi samo 8 patnici ili ke ima poveke vagoni sto ke idat nagore?

A isto taka sto ke bide so stubovite kade ke gi stavat isto taka kako ke im bide bezbedniot plan za da mozhe site da bidat bezbedni dur se transportiraat preku zhicharata.
Back to Top
Macedonian View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote Macedonian Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 15-Feb-2010 at 16:33
Кабинската жичница со едно јаже ќе биде со затворен тип гондоли, а секоја од нив има капацитет да превезе осум патници
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 15-Feb-2010 at 22:15
LOL

Секоја кабина има капацитет од 8 седишта. Ова е најмодерна жичарница и најскапа воедно исти такви има низ цела европа.
Столбови се монтираат со хелихоптер, Допелмаер го има изградено цел свет со жичари.

http://www.hotel-mr.com/images/leisure-winter.jpg
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 15-Feb-2010 at 23:47
Се чисти трасата за жичарницата на Водно

Вчера почна сечењето на дрвјата и грмушките во близина на Планинарскиот дом на Црвениот крст "Даре Бомбол". Токму на ова место ќе биде сместена базната станица на жичарницата што ќе води до Милениумскиот крст


Со механизација на ЈП "Паркови и зеленило", вчера на Средно Водно, почна расчистувањето на трасата за жичарницата што ќе води до Милениумскиот крст. Се сечеа дрвјата и грмушките во близина на Планинарскиот дом на Црвениот крст "Даре Бомбол". Токму на ова место ќе биде сместена базната станица на жичарницата. Одговорните од Паркови и зеленило", но и од Градот Скопје, кои се задолжени да обезбедат услови за почеток на градежните работи, вчера не сакаа да ни дадат подетални информации за динамиката со која ќе се спроведува акцијата, ниту пак сакаа да го објават точниот термин кога ќе почне изградбата на жичарницата.
- Расчистувањето ќе зависи од временските услови. Ќе се отстранува мал дел од дрвјата и грмушките кои се наоѓаат на локацијата каде што ќе треба да се постават бетонските столбови за жичарницата. За други информации обратете се во Министерството за транспорт и врски, информираше Неделчо Крстевски, портпарол во Град Скопје.

Како што веќе информиравме, реализацијата на овој долгонајавуван проект ќе почне следниот месец. Според информациите од Министерство за транспорт и врски најпрво ќе се гради жичарницата на потегот од Средно Водно до Милениумскиот крст, а во втората фаза, која ќе следува по комлетирањето на првата, се предвидува продолжување на жичарницата од Средно Водно до локацијата која се наоѓа во близина на црквата Св. Јован" во Капиштец. Изградбата на првата етапа во должина од околу 2000 метри е планирано да заврши за 15 месеци.

Проектот за жицарницата како и целосната изведба ќе го врши реномираната австриска компанија Допелмаер", која беше избрана на тендерот што го спроведе Министерството за транспорт и врски. Ќе се гради кабинска еднојажна жичарница, со затворен тип на гондоли, а секоја од гондолите треба да има капацитет да превезе 8 патници. Таа ќе има капацитет за превезување на 1.200 патници на час. Оваа инвестиција ќе ја чини Владата околу 407.800.000 денари или околу 6,7 милиони евра.

http://vecer.com.mk/?ItemID=018768D42CC03E4D93EC30E1C3A4F3CD
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 16-Feb-2010 at 12:31

Шумата на Водно и отстапува место на жичницата

Звуците од десетина моторни пили вчера ги вознемирија планинарите што се рекреираа на Водно. Во близина на рампата кај Средно Водно стотици дрвја и грмушки паѓаа пред машините, особено боровите стебла засадени пред неколку децении


Исплашени дека некој диво сече среде парк-шума што е прогласена за заштитена зона, тие веднаш ги алармирале надлежните чувари. Сепак, добиле одговор дека не станува збор за кражби на дрва, туку за расчистување на теренот за изградба на новата жичница, која треба да води од тоа место до Милениумскиот крст.

Иако за Водно е надлежно јавното претпријатие „Паркови и зеленило“ на градот Скопје, вчера екипи на државното претпријатие „Македонски шуми“ ги туркаа високите борови стебла и ги расчистуваа грмушките, правејќи голина широка 20-30 метри.

- Ни рекоа да исчистиме појас долг 3,5 километри. Друго ништо не знаеме - рекоа работниците на теренот.

Надлежните од Министерството за транспорт и врски, кое го спроведува проектот за изградба на жичница на Водно, потврдија дека се почнати подготвителните работи за првата фаза, во која ќе се изгради трасата од Средно Водно до крстот. Кога ќе заврши таа работа, ќе се гради и втората фаза, до локација во близина на црквата „Свети Јован“ во Капиштец.

- Работите ќе ги извршува австриската фирма „Допелмаер“, избрана на тендер, која е една од најреномираните компании за изградба на ваков вид инсталации. Според договорот, тие треба да направат проект за целата траса и да го изградат делот од Средно Водно до врвот. Жичницата ќе биде кабинска еднојажна, со затворени гондоли што ќе собираат осум патници. Ова техничко решение е најексплоатирано и најпопуларно. На тој начин ќе може да се превезуваат 1.200 патници на час. Се предвидува изградбата да почне во март - рекоа од министерството.

И од градот Скопје, под чија надлежност е парк-шумата Водно, рекоа дека се се прави во соработка со нив, а низ целата траса главно имало грмушки и само мал број дрвја.

- Овој проект ќе овозможи да заживее Милениумскиот крст како туристичка атракција. Движењето со возила кон врвот е забрането подолго време, па сега до таму ќе можат да одат сите што сакаат, не само физички способните. Со овој вид превоз ќе се зачува животната средина и ќе се овозможи тој дел од Водно навистина да заличи на заштитена зона - додадоа градските власти.

Се уште не се знае што ќе се прави со многуте здрави борови стебла што паднаа поради проектот за жичницата, но од градот рекоа дека исечената дрвна маса обично ја користи претпријатието „Паркови и зеленило“ за изградба на павилјони, видиковци и слични објекти.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=216101019175&id=9&prilog=0&setIzdanie=21911


Еве ги почнаа да квичат "екологистите". Им текнува на три дрва вака што се блиску до урбани средини, а не им текнува колку шума се сече секоја сезона за огрев и легално и не.


Edited by lslcrew - 16-Feb-2010 at 12:32
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 16-Feb-2010 at 12:41

Јас како љубител на Водно, и по убедување екологист 100% се сложувам со иницијативата за изградба на жичарница во врвот. Еве и зошто:

- Патот до врвот ќе може и понатаму да остане затворен за сообраќај, а со тоа помало загадување на планината и вознемирување на животните и рекреативците
- Ќе го зголеми интересот на граѓаните на Скопје за планината која им е најблиску и ќе биде нова атракција во градот
- Бидејќи работи на струја воопшто нема да ја загадува планината
- Конечно би го заживеала крстот
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 16-Feb-2010 at 12:45
Сепак би требало да е обврска на секој што ќе сече дрво, да засади 10 за возврат. Мислам тоа не е тешко изводливо, а ќе придонесе да не се нарушува еколошката слика која и онака ни е катастрофална.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 16-Feb-2010 at 16:36
Огромна подршка за проектов, ама никако не ми е јасна почетната точка кај црквата Св. Јован... Мислам спомнав и порано, јавниот превоз до таму е ужасно слаб, а местото за паркинг е минимално. Како ќе се справи тој простор со капацитетот на жичарницава од 1200 патници на час?!? Реално не може да се справи ни со 10 пати помал капацитет Dunno
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 16-Feb-2010 at 17:02
Проектов ми се допага, стварно е топ, само што не ми се допага тоа што го прават на еден начин дискриминаторски ,пошто во македонија живеат 900 илјади муслимани,а овој проект се прави само за да се стигне од еден христијански до друг христијански објект,јас не дека имам нешто против,но лично за мене тоа што се врзуваат црквата со крстот едноставно не ме влече да се качам на таа жичара, мада една туристичка атракција треба да биде инспиративна за сите грагани,а не само за еден дел,барем јас така мислам не ме свакајте погрешно ,немам ништо против , јас повеке би бил жичарата да беше според проектот на Ристо пенов да почне од Скопското кале, до средно водно, па од водно до крстот, така би било поволно и за двете страни.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 16-Feb-2010 at 17:08
Originally posted by mitatos

Проектов ми се допага, стварно е топ, само што не ми се допага тоа што го прават на еден начин дискриминаторски ,пошто во македонија живеат 900 илјади муслимани,а овој проект се прави само за да се стигне од еден христијански до друг христијански објект,јас не дека имам нешто против,но лично за мене тоа што се врзуваат црквата со крстот едноставно не ме влече да се качам на таа жичара, мада една туристичка атракција треба да биде инспиративна за сите грагани,а не само за еден дел,барем јас така мислам не ме свакајте погрешно ,немам ништо против , јас повеке би бил жичарата да беше според проектот на Ристо пенов да почне од Скопското кале, до средно водно, па од водно до крстот, така би било поволно и за двете страни.


мислам дека не треба да се гледа работата од таа црно-бела призма која не по наша вина ни се наметна како образец на размислување во секоја дискусија на форумов. проектов има многу други димензии кои претежни ги спомна Урбан фрик и е пред се го спојува градот со рекреативните зони на средината и врвот на планината а не некакви религиски симболи.

За самата траса. И покрај маните кои ги спомна Кловер, секогаш сум се прашувал како ќе изгледа таа жичарница (еве нека не е од Кале до врвот на Водно, туку од Рамстор) која ќе проаѓа над големи површини на резиденцијални населби. Колкави столбови ќе треба да се издигнат за да луѓето од кабините не им ѕиркаат на луѓето во дворовите и што е со безбедноста? Замисли да се откачи една кабина на тој потег каков 'ршум ќе направи.

Во делот каде што се предлага сега, урбаната зона е многу тенка и мене лично ми е логично таму да проаѓа жичарата иако губи доста на атрактивноста.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 16-Feb-2010 at 17:56
Дефинитивно рамстор е подобро место за поаѓање. Кај црквата нема место за такво нешто.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 16-Feb-2010 at 20:08
најверојатно заради јужен булевар е ваквото решение кое во иднина може да се измени или да добие дополнителни приклучоци!?!  но додека да ја стокмат првата фаза може и проектот дополнително ќе се ревидира!
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 16-Feb-2010 at 20:17
Според мене најлогично место за почеток на жичарата е сеизмолошка. Вероватно недостатокот е малку поголемата должина бидејќи е источно од врвот, но би се решил проблемот со паркинг. Порано постоеше и автобус (незнам дали сеуште постои) 9а кој одеше до Хотел Панорама. Можеби истиот да продолжи до Сеизмолошка.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 16-Feb-2010 at 20:38
мислам дека требаше прво да стават привремена траса од средно водно до крстот, таму има и паркинг кој ги задоволува потребите, а подоцна да се размислуваше за продолжеток на трасата




Edited by zabegan - 16-Feb-2010 at 20:40
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 16-Feb-2010 at 21:08
Митатос не знам зашто би ти пречела завршната кота на жичара. Ако кртстот ништо не значи во твој живот едноставно игнорирај го, гледај го како обична зграда и немора воопшто да ти раѓа било какви чувства, а поготово па негативни. Тоа што долната кота е црквата не е ништо намерно за инает нечив, него е една од опциите што се разгледувани и е тука усвоена. Најдобронамерно сакам да посочам, па и жичарава ли сега ќе биде предмет на тензии по разни основи? Сега и на жичарава ли со сила ќе и импутираме политика. А кога сме веќе кај црквата, тамо непосредно од црквата и нема техничка можност да тргнува. Над црквата е карпа, горе одма се некои куќи. Најблиску каде што има место и за паркинг да се направи и за почетна станица ми изгледа локацијава над капиштец 41°59'30.54"N 21°24'45.31"E. Друга локација што ми изгледа доста логична е оваа 41°59'28.79"N 21°24'21.20"E, одкаде што без да се иде над куќи слободно може да се пробие трасата.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.