build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 39>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 10-Sep-2010 at 14:11

За Нова година на Милениумскиот крст со жичница

 

Од Средно Водно до Милениумскиот крст ќе одат 28 кабини во бело–портокалова боја со капацитет од осум патници и брзина од шест метри во секунда, како и две ВИП-кабини со црна боја за четири патници

 
Првата фаза на жичницата од Средно Водно до Милениумскиот крст ќе биде пуштена во употреба за Нова година. До првата половина на септември на Водно ќе пристигне целокупната опрема за жичарницата, по што веднаш ќе почне нејзиното поставување, најавуваат од Министерството за транспорт и врски.

- Од Средно Водно до Милениумскиот крст ќе биде монтирана еднојажна кабинска жичница со кружен тек, чија должина ќе изнесува 3.450 метри. На оваа прва делница ќе се монтираат 28 кабини во бело–портокалова боја со капацитет од осум патници и брзина од шест метри во секунда, како и две ВИП-кабини со црна боја за превоз на четири патници - изјавија од Министерството за транспорт и врски.

На теренот, пак, се подготвуваат темелите за столбовите што ќе ги носат кабините. Ископани се дупките за поставување на челичната конструкција на линиските столбови и во моментов се чека опремата.

Една третина од техничката опрема, потребна за изградба на жичарницата, пристигна минатата недела.

Од Министерството информираат дека почетокот на жичницата ќе биде кај црквата „Свети Јован“. Проектот почна да се реализира на почетокот на годината. Петстотини метри над рампата на Средно Водно, во близина на некогашното одморалиште на Црвениот крст, се исекоа голем број борови, јасени, јавори и сливи, над кои ќе поминува жичницата. Патниците ќе може да се качуваат и на Средно Водно и во Капиштец, каде што ќе има пунктови за купување билети. Изведувач на работите е австриската фирма „Допелмаер“, која го доби тендерот за 6,7 милиони евра. Рокот за завршување на работите е 15 месеци.

Пред неколку месеци жителите на Козле и на околните населби се жалеа дека тие немаат доволно паркинг-места за нив, а камоли кога таму ќе морале да се паркираат уште стотици возила. Се одржаа и неколку јавни дебати со стручни лица околу тоа дали треба или не треба да се изгради жичницата на Водно.
 
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 18-Sep-2010 at 10:31
Се редат столбовите на жичницата


Еден од линиските столбови за жичницата веќе е поставен во ледината зад бараките на домот на хуманитарни организации „Даре Џамбаз“, на Средно Водно. За првата секција која се гради од средно Водно до „Милениумскиот“ крст ќе се постават десет столбови. Жичницата треба да биде готова до крајот на годинава.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=2121&ArticleID=148431

Edited by lslcrew - 18-Sep-2010 at 18:14
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 18-Sep-2010 at 11:59

Се надвишуваат столбовите од жичницата на Водно

По целата траса ќе има 30 кабини со вкупен капацитет од 1.200 патници на час

Интензивирани се градежните зафати за изградба на жичарницата на Водно. Моментално се работи на темелите за столбовите. Од Министерството за транспорт и врски велат дека во Скопје веќе е транспортирана дел од опремата која треба да биде поставена на жичарницата. Столбовите веќе се пристигнати и веднаш по завршувањето на подготвителните работи ќе почне нивното монтирање. Паралелно со тоа ќе тече и транспортирањето на преносните кабини.

Според проектот, жичарницата до Милениумскиот крст на Водно ќе има 30 кабини. Во секоја од нив ќе можат да се превезуваат по осуммина патници, а вкупниот капацитет на жичарницата ќе биде 1.200 патници на час. Носител на проектот за жичарницата е Министерството за транспорт и врски, а инвестицијата ќе изнесува 6,7 милиони евра. Работите ги изведува австриската компанија „Допелмаер“, која Министерството ја избра на тендер.

Изградбата ќе тече фазно, делница по делница, а најпрвин ќе се реализира делот од Средно Водно до Милениумскиот крст, делница долга околу 2.000 метри. Потоа ќе следува втората фаза, од Средно Водно до црквата „Свети Јован“ во Капиштец.

За почеток на изградбата на жичарницата на 500 метри над рампата на Средно Водно, во близина на некогашното одморалиште на Црвениот крст, беа исечени јасени, јавори и сливи, а веднаш потоа беа исечени и бројни повеќегодишни нискостеблести грмушкести растенија. За целата траса на жичарницата од Средно Водно до Милениумскиот крст се исечени два хектара шума. (Сн.К.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=CA37A6B0D113924BB6A75DBFFA9E5361
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 24-Oct-2010 at 15:48
Во недостиг на подобри фотографии од Водно, еве 2 од денеска...изгледа дека во поголем дел од трасата се поставени столбовите...
Би било убаво што побрзо да се изгради овој објект и да се забораат колите за Водно веќе, а патот малку почесто да го користи камион на комунална хигиена, затоа што неколку години не го имаат собрано контејнерот од планинарскиот дом, кој не сакав да го сликам, ама е на 5м од последната станица на жичарата - многу убаво за пречек...



MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 24-Oct-2010 at 15:55
Интересно како под радар си тера овој проект.

Дали некој знае како ги креваа столбовите, претпоставувам дека и тука се работело со хеликоптер?
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 24-Oct-2010 at 19:15
Малку офтопик, ама дали некој знае дали се планира обнова и повторно пуштање на жичарата на Попова Шапка која од 2001 не работи?
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 25-Oct-2010 at 08:39
Originally posted by Superman

Малку офтопик, ама дали некој знае дали се планира обнова и повторно пуштање на жичарата на Попова Шапка која од 2001 не работи?
Провери во Ски центри имавме некој текст за жичарницата/гондолата на Шапка. Мислам дека нема шанси без огромна инвестиција да се реактивира, поради тоа што сајлата е целосно демонтирана.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 25-Oct-2010 at 09:28
Originally posted by pbanks

Дали некој знае како ги креваа столбовите, претпоставувам дека и тука се работело со хеликоптер?
Од тоа што гледав летово додека се работеше, претежно со кранови ги местеа столбовите. Во еден период - август, септември, двата паркинга на средно беа целосно блокирани од механизација и од складираните прстени (не знам колку се гледа, столбовите се составени од метални сегменти по вертикала). Пробиен е нов пат до коридорот низ кој минува жичарата. Има неколку столбови што се на прилично комплицирани позиции, ама не можам да гарантирам како се поставувани. Претпоставувам дека на сите (или во најголем процент) е работено по иста процедура - со механизација од копно, затоа што и така треба да се копаат јами за темелните стопи и да се бетонира. Еден од столбовите (се гледа од асфалтниот пат) ми паѓа во посебно во очи, колку е косо поставен и не ми е јасно дали треба да биде така или се работи за некаква грешка???

Многу често одам на Водно, ама тешко се потегнувам за сликање
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 25-Oct-2010 at 12:53
WoW одлично............ се мислам веќе конечно и јас да одам наредниов викенд ... ова изгледа перфектно!
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 25-Oct-2010 at 13:23
Еве со што се местени столбовите :





Edited by micko_v - 25-Oct-2010 at 13:24
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 25-Oct-2010 at 23:53
Со оглед на тоа што се размислува за нова локација за клиничкиот центар (http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=442&PID=78950#78950) треба додека е време да се подразмисли да се премести стартната точка на жичарницата од Капиштец некаде тука.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 26-Oct-2010 at 18:28
Преземено од корисникот Skopjeair @ forum.avijacija.mk:



















Еве ја и цела нишка, дечкото вети дека од неговите 510 слики, уште ќе се најдат на интернет, како и неколку видеа: http://forum.avijacija.mk/viewtopic.php?f=20&t=5886&start=40
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 26-Oct-2010 at 18:34
super, ajde naprajte edna foka da vidime kako izgleda od centarot kon vodno!
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 26-Oct-2010 at 19:19
Браво за сликиве!
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 30-Oct-2010 at 16:17
Сликите се од станицата на Средно Водно...

01.


02.


03.


04.


05.


06.


07.


08.


09.


10.


11.


12.


13.


14.


15.

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 30-Oct-2010 at 17:36
Феноменално ова е еден од најдобрите проекти на Град Скопје. Без никаква забелешка од моја страна чиста 10ка. Плус оваа компанија Допелмаер е светски број еден и ваквите кабини се нешто најсовршено и најмодерно пример оние од Банско Бугарија кои се сличен тип со овие скопскиве.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 31-Oct-2010 at 17:03

Lele sto ubavo izgleda zicarata

Za mnogu godini neka nie ApplauseCheers
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 31-Oct-2010 at 17:45
Браво и на ЛСЛ, за перманентниот фотографски елан.
Инаку, ги гледам фоткиве и се штипам. Просто не ми се верува дека ова чудо се гради. По долги години ”мубети во ветер”. Ем, башка, пак се штипам, ама не гледам ништо рокобароко на фоткиве! Big%20smile
Ууупс, ај нека ми е честито 200-тиот пост. Ама „време лети, и зими и лети”!


Edited by OKA - 31-Oct-2010 at 17:47
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 31-Oct-2010 at 23:37
Пред 20тина дена имав среќа да се возам во жичара која е изградена од Doppemayr, во Сочи,Русија. За несреќа немав апарат да сликам како изгледаат кабините и почетна/крајна станица, а и на нет нема баш многу инфо за таа жичара. Единствено што успеав да дознаам е дека е изградена оваа година, по добивањето на кандидатурата за ЗОИ 2014. Како и да е, сепак добра фирма се и тие што беа скептици немаат причина за тоа, сепак се работи за ептен добра фирма

Еве и една слика за вас


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 01-Nov-2010 at 06:50
Еве едно видео како треба да изгледа жичарата.
http://www.doppelmayr.com/index.php?id=88

Брошурата
http://www.doppelmayr.com/uploads/media/fld_gondel_2007_eng.pdf

Други видео од истиот тип жичари.
http://www.youtube.com/results?search_query=8mgd&aq=f


Edited by lslcrew - 01-Nov-2010 at 06:52
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.