Жичарница на Водно |
Post Reply | Page <1 7891011 39> |
Author | |
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #161 Posted: 01-Nov-2010 at 09:43 |
Не се сеќавам дека некој некаде ги критикувал Doppelmayr. Фирмата е светски лидер во овој специфичен бизнис и не верувам дека имало скептици за проектов. Едвај чекам да ја пуштат жичарницата, и мислам дека веќе треба да се размислува за скијачка патека покрај неа. Тоа би било прекрасно, поготово за ноќно скијање. |
|
ebivetre
Senior Member Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
Quote Reply #162 Posted: 01-Nov-2010 at 10:00 |
Aj malku da ja iskritikuvam, iako sum odiseven deka kje ja ima. Od sekogas sum sonuval za zicarnica na Vodno..
Spored mene ima pregolem kapacitet. Ima li procenka kolku lugje odat na Vodno na prosetka so kola sega? Tie lugje bi se kacile ednas na zicarata, da gi odnese do gore i tolku. Sto znaci, ne e kako na skijanje koga ima konstanten protok na lugje. I sto kje bide resenieto za da ne vergla zicarata prazna - verojatno nekakvi vremenski intervali od koga do koga kje raboti. E sea, se nadevam deka kje ima i skijacka pateka tamu, so sto bi se opravdala kolku tolku vakvata investicija. Mada i vo takov slucaj, kapacitetot na zicarava e pregolem. Mi e strav deka ako se proceni deka raboti nerentabilno kje pocnat da ja pustaat samo za vikend 2-3 saati ( i toa koga e soncevo i koga na cuvarot ne mu studi da izleze nadvor). Inaku, spored mene, sosem dovolno kje bese da se napravi gondola so samo 2 kabini sto se razminuvaat na pola pat. A vakva zicara da se napravi na Sapka na pr. kade sto ima objektivno potreba od toa. BTW, ima nekoj aber dali se podgotvuva nekakov proekt za nova zicara na Ceripasina? |
|
ebivetre
Senior Member Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
Quote Reply #163 Posted: 01-Nov-2010 at 10:01 |
Inaku Doppelmayr se sampioni!
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #164 Posted: 01-Nov-2010 at 10:15 |
Па никој не ни планира да работи жичарата 24h. Што бара да вергла бадијала на пример во вторник сабајле. И јас да сум одговорен не би ја пуштал цело време. Викенди, празници, лето, најавени групи од школи и слично. Единствено би можело по потреба ако има преку обични денови по некои два три саата на пладне. Интерес ќе има и тоа не е работата само за атракција сите по еднаш. Работата е да нема воопшто сообраќај нагоре и да биде превозно средство. Ќе го актуелизира Крстот со дополнителна содржина како ресторанот, планинарскиот дом, храмот во склопот, што само по себе пак со полесната достапност ќе повлече посетители. Смешно е две гондоли на пола саат. А од друга страна капацитетот има врска и со механизмот, па како што ми изгледа од повеќето клипови што ги гледав и не е толку слободен избор. Колку што приметив во исто време повеќе од две кабини не се наоѓаат меѓу два столба, а и во станица кога се кабините поради поспорото движење се таложат и тука треба да се внимава да не се пренатрупаат. А од друга страна ако нема кабини претпоставувам, логично ми е, може и сајлата да остане лабава, особено ако во две делници меѓу три столба нема кабина, од средниот столб веќе и може да се извлече. Капацитетот е оптимален за ваква жичара.
Незнам дали ќе дозволуваат да качиш велосипед во кабината, ама треба да се размисли за опција да се набави некоја кабина специјализирана за велосипеди. Има сега и во Скопје што тренираат downhill спуст, а и дополнителна содржина е. Edited by lslcrew - 01-Nov-2010 at 10:18 |
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #165 Posted: 01-Nov-2010 at 10:36 |
За скијање, едноставно на Водно нема можности ... снегот од средно до врв се задржува слабо висината е некои 550м - 1066м.
Се согласувам со lslcrew, дефинитивно Милениумскиот Крст, ќе прерасне во кафе-ручек дестинација, со жичарава откако ќе биде во функција жичарава. Место да седнеш да кафе во град ете ти ја жичарава. Инаку потполно се согласувам со ebivetre, Doppelmayrсе врвна класа, ми се чини дека во Маврово, скоро повеќето од жичарите и ски-лифтовите се од нив (тие прво изградените). |
|
ebivetre
Senior Member Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
Quote Reply #166 Posted: 01-Nov-2010 at 10:39 |
Normalno deka tie so dve kabini se razlicni od nasava. Sobiraat povekje lugje po kabina (50tina na pr.), imaat pomalku stolbovi i se poeftini. No bidna sega..
Inaku sigurno kje moze i so velosiped nagore, glupo e da ne moze. Znaes kako odi toa: "Aj be majstore ne zaebavaj, nov mi e tocakov mora da go probam.. Nema ni da ti ja grebnam kabinata.." Sigurno kje ima i velosipedi za iznajmuvanje vo idnina ( eve ti biznis idea, zemi supa na sredno i transformiraj ja u dukjan za rentanje sanki i tocaci) Mada 1200 lugje na saat e mnogu narod. Valjda kje si ide na princip parni saati na pr. za w-e only. I uste saat -2 vo delnici... |
|
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #167 Posted: 01-Nov-2010 at 10:45 |
Верувај дека може. Постои вештачки снег со кој може да се покрие една таква патека. Поготово што патеката би се наоѓала на северна/осојна страна. Се што би требало е доволно вода и температура под -5 па да не направи тој вештачки снег. Кога може во Израел може и во Скопје.
|
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #168 Posted: 01-Nov-2010 at 14:08 |
ајде и тоа нека биде .. само не верувам дека ќе биде во скоро време
|
|
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #169 Posted: 01-Nov-2010 at 18:29 |
Ова со скијањето, не знам колку е можно. И заради снегот, ама и малата висинска разлика. Реално може да се добијат патеки што би се возеле за пократко од 1мин. Ова е мој впечаток, може грешам. А и кога би се праеле би било покултурно да се фати јужната падина дека е релативно гола и нема да треба да се удри сатар на дрвата (дури и за жичарава душа ме боли, ама ај).
За капацитетот на кабините, претпоставувам дека е предвиден според тоа да се користи жичарата со поголем број патници во пократок период (викенди, празници исл.) што според мене е паметно. Дека ќе има празни одови, ќе има сигурно, ама ќе има и дремење во ред, посебно од кога ќе се пушти во работа. Претпоставувам дека во овој период, додека не профункционира делот до средно Водно, ќе го има контра-ефектот со возилата т.е ќе ги има многу повеќе на паркинзите на средно Водно, ама да се надеваме дека нема тоа да трае долго. |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #170 Posted: 01-Nov-2010 at 18:56 |
И мене ми звучи подобро ски патека од другата страна на планината (иако не знам како ќе се носи снегот со јужна страна).
Мислам дека како идеја е супер. Нормално дека тоа нема да биде Ст. Мориц, но зошто да немаме буквално во град една кратка почетничка стаза каде луѓето ќе може да ги учат децаат да скијаат? |
|
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #171 Posted: 01-Nov-2010 at 18:56 |
Доколку се работи за истиот модел кој јас го постирав и е изграден во Сочи, тогаш станува збор за кабина со капацитет од 6 луѓе и нема место за велосипед(секогаш има можност да го кренеш на едно тркало и да го набуташ, ама па тие се движат цело време па е малку заебано).
Инаку ние кога бевме на жичарата таа си работеше иако немаше жива душа, а со група од 80тина луѓе(колку што бевме ние)имаше чекање од 5-10мин додека се качат сите во своја гондола |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #172 Posted: 02-Nov-2010 at 07:42 |
Edited by lslcrew - 02-Nov-2010 at 07:45 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #173 Posted: 02-Nov-2010 at 07:50 |
Како ова ќе биде готова до нова година, а другата година ќе стигне јажето?! Под готова не подразбираат дека ќе се вози, туку дека ќе биде готово веројатно ова поставување столбови. А до жичара има време. Додека ги сликав пред некој ден сликите од предходната страна разбрав од луѓе што имаше кај објектов дека ќе се продолжи на пролет, но сепак оставам да стигне некое вакво соопштение да знаеме до каде се работите, да не биде муабети. Така да и официјално жичарата на пролет.
Edited by lslcrew - 02-Nov-2010 at 07:51 |
|
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #174 Posted: 02-Nov-2010 at 09:29 |
Дечки, висинската разлика од средно до врв не е воопшто мала. Се работи за некои 350 метри висинска разлика, колку што е разликата на стазата едносед во Маврово. Нормално не е Кизбил, но после работа би можело да одиме, како во Марибор на скијање. Инаку јужната падина не доаѓа во предвид. И во најстудените зими и големи снегови, секогаш е гола. Ептен ја пече сонце, плус и би било доста подалеку да се стигне до неа. |
|
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #175 Posted: 02-Nov-2010 at 09:43 |
жичара >>> жичарница >>> жичница
|
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
OKA
Senior Member Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply #176 Posted: 02-Nov-2010 at 12:37 |
Edited by OKA - 02-Nov-2010 at 12:38 |
|
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #177 Posted: 02-Nov-2010 at 22:14 |
Zicarata bi trebalo da ovozmozi da se nosat velosipedi,skijacka oprema i taka natamu ke ima luge koj ke nosat hrana gore,ke si nosat ranec i drugi privatni stvari.
Vo vrska so Skijackiot teren, mislam deka e sosema mozno da se izgradi pogotovo sega koga ke se napravi zicarata taman bi se iskoristila kako sto treba a isto taka da ne zaboravime deka ke ima i VIP kabini prasanje koj luksuzi ke gi imaat ali mislam deka treba posle ova da gi zabranat kolite i vozilata od sredno do vrv edino ako ima nekoj hitni slucaji so specialno odobruvanje. Ima dobar primer vo Zagreb, pretezno kaj Medved Grad kade imaat oni skijacki centar tamu nad precedatelskata rezidencija ali nemaat zicara.
Edited by Plugger - 02-Nov-2010 at 22:25 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #178 Posted: 03-Nov-2010 at 16:10 |
1
2 3 4 5 6 7 Мапа |
|
OKA
Senior Member Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply #179 Posted: 03-Nov-2010 at 16:20 |
„Тројката” е страшна фотка
|
|
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #180 Posted: 03-Nov-2010 at 16:26 |
Nesto ne razbiram:
Kje ima dve destinacii, 1. kaj prkingot vo vodno i 2 do krstot ili samo za vo krstot? Inace super proekt |
|
Post Reply | Page <1 7891011 39> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |