build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Вардарска Долина
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Вардарска Долина

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 111213
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11810
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 11-Apr-2016 at 14:09
Originally posted by <Fresno>

Што е со багателнава цена?


Можеби пристаништето е во големи долгови, можеби е неодржувано и е во лоша состојба, можеби грците инсистирале на социјални мерки во договорот, можеби комбинација на повеќе вакви фактори...
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3807
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 09-Jul-2016 at 14:05

ГРЧКИ МЕДИУМИ: Се актуелизира кинескиот проект за пловен канал од Белград до Солун преку Скопје


    












kanal

Кинескиот проект за пловен канал од Морава преку Вардар до Егејско Море периодов сериозно се активира, а кинески претставници веќе одржале средби со српските и македонските власти, пишуваат грчките медиуми. Како што јавува дописникот на Нетпрес од Атина, планот на Кинезите според грчките медиуми претставува проект на векот од кој што придобивки ќе имаат граѓаните на трите земји Србија, Македонија и Грција.
“Кинеските партнери сериозно се заинтересирани за инфраструктурни проекти во Србија и во регионот, затоа што каналот од Морава до Егејското Море ќе обезбеди ресурси за три земји за многу идни генерации”, се вели во текстот на порталот “Триклоподија”.
Порталот информира дека за ова прашање неодамна бил одржан состанок меѓу српскиот претседател Томислав Николиќ и претставници на кинеската компанија Bonn Project и на институтот China Design Group, а средба имало и со македонските власти. Николиќ изјавил кинескиот проект во голема мера ќе придонесе за заштита на Србија од поплави и други катастрофи.

Проектот за прв пат беше активиран пред три години, откако анализата на кинеските експерти покажа дека пловниот канал од Морава преку Вардар до Егејско Море е изводлив. Неговата изградба ќе трае околу 10 години и ќе чини 17 милијарди американски долари, а ќе зафаќа површина од 10, 500 квадратни км.
Освен можноста за пловидба на трговски бродови, проектот се очекува да го реши проблемот со наводнувањето на земјоделско земјиште и ќе ја олесни изградбата на електрани.

Освен пловниот канал, друг кинески проект за регионов што е актуелен периодов е и Балканскиот пат на свилата односно високо брзинската железница во чии рамки е вклучена и Македонија
http://markukule.mk/%d0%b3%d1%80%d1%87%d0%ba%d0%b8-%d0%bc%d0%b5%d0%b4%d0%b8%d1%83%d0%bc%d0%b8-%d1%81%d0%b5-%d0%b0%d0%ba%d1%82%d1%83%d0%b5%d0%bb%d0%b8%d0%b7%d0%b8%d1%80%d0%b0-%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b5%d1%81%d0%ba%d0%b8/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3553
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 11-Jul-2016 at 11:50

има логика да во пакет со солунското пристаниште Каламата и ваква комбинација да им е на кинезите од полза, но зошто тогаш би финансиралеи брза пруга по К10 навидум готова работа што се истакнува во нецитираниот дел од написов

но се додека постојната опозиција кај нас има шарен табиет во агенда, нит брза пруга нит пловен Вардар ќе видиме во блиска иднина, потенцијално наједноставна штопна за да се заузда кинескиот економски продор на Балкан, доколку тоа им се сони така на америте или европеите кои и не баш лесно се откажуваат од своите маркирани територии, макар во моментот немале никаква економска воља за истите

...

17.06.2016 - Kanal Dunav – Egej vreba priliku
...
Milan Bačević, ambasador Srbije u Pekingu, je za KMR izjavio i da je pokrenut najveći projekat koji bi Kina mogla da realizuje u Evropi – povezivanje Dunava sa Egejskim morem, preko Morave, Vardara i Soluna.

„Ono što sa velikim zadovoljstvom mogu da kažam jeste da se o tome razgovaralo i pre nekoliko dana u Beogradu, kada su tamo gostovali kineski zvaničnici, pripremajući posetu kineskog predsednika. U direktnom razgovoru, predsenik Srbije je to pomenuo i kineskom predsedniku i kineskom premijeru“, izjavio je Bačević.

On kaže da je imao razgovore o ovoj temi sa grčkim i makedonskim ambasadorima u Pekingu i da je jedan kineski fond već bio gost u Srbiji ovim povodom, a predstavnici fonda boravili su 29. aprila u Makedoniji kao gosti tamošnje vlade, a početkom juna posetili su i Grčku.



Bačević je ponovio da bi ostvarenjem ovog projekta Srbija rešila problem poplava u kišnom i navodnjavanja u sušnim periodima, povećala bi poljoprivrednu proizvodnju, rešila problem hroničnog nedostatka električne energije, a iz ovog velikog projekta mogla bi da razvije niz oblasti, poput razvoja turizma, saobraćaja, hidrograđevine, klasične građevine...

„Kineska strana je potpuno svesna činjenice o kakvoj je trasi reč, da je potpuno kompatibilna izgradnji ekonomskog pojasa duž Puta svile i Pomorskog puta svile za XXI vek, koji predstavlja proklamovanu kinesku politiku koju svi normalni ljudi na svetu treba da podrže. I ja ne vidim ni jedan razlog da se neko usprotivi, prvo tom kineskom konceptu, drugo tako velikom projektu. Siguran da to prepoznaju i makedonska i grčka i srpska strana i otuda sam veliki optimista da će se to dogoditi čak mnogo brže nego što bi neko i u najsmelijim prognozama smeo javno da izjavi“, kaže Bačević.

Prema njegovim rečima, za ovaj projekat je očigledno zainteresovana Grčka, s obzirom da bi to bio najveći poduhvat u Evropi i svim učesnicama bi doneo ne samo ulaganja, već i velike razvojne prilike.

Imajući sve ovo u vidu, posetom Si Đinpinga Srbiji biće otvoreno novo poglavlje saradnje dve zemlje koje će u većoj meri obuhvatiti šira privredna, a ne samo infrastrukturna ulaganja.

http://www.nspm.rs/politicki-zivot/pocinje-li-druga-faza-srpsko-kineskih-odnosa.html?alphabet=l



Naslova strana sporazuma o izgradnji kanala Dunav – Egej, potpisanog u Atini, 3. jula 1974. godine


kinezi finasiranju i izradi studije izvodljivosti o plovnom kanalu Dunav - Morava - Vardar (Gedžouba grupa) [1]
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3553
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 15-Aug-2016 at 08:18

што значи повеќе информации на едно место, нормално дека ќе произлезат супер дилеми, едноставно и како во пракса изгледа бенефит од еден форум [1] макар лаик ко мене анализирал геолошки недоумици, во случајов околу Ва.До.

еве цитати од написи во нишката Служби за Тревожење апропо скорешната поплaва, а кои ја засегаат идејата за Ва.До. односно ако ваквиот проект навистина е целисходно решение за ризици од поплави што навидум е и логично, нормално доколку и примарната и секундарната мрежа на поројни канали и водотеци e средена, сепак на алувијално тло ваквиот потег може да биде и дополнителет куршлус ко што е наведено индиректно во вториот цитат од професорот кој алудира општо за поројните врнежи, но може да се гледа и во овој контектс, извлекувајки ги на ангро подземните води навистина со тек на време да слегне почвата во скопско поле, а со тоа статички да го ремети сиот урбанизам, Гoспод на сите да им е напомош, бидејки наместо навреме урбанистите реагираат само постхумно ко загаснети политички гатачи, седнете јавно думајте не чекајте на друг меѓусебно организирајте се околу дебати и трибини, зар змии имате по џебои и немате камен да изнајмите простор за панел дискусија, макар ни една институција не би ви излегла во пресрет, просто себичноста и тука ќе речам сите ќе не отепа, навистина ќе пцојсаме од скржавост, макар то а се рабело за интелектуално алармирање на јавноста
Originally posted by beTon

Градено во котлина, на плитка почва (во центарот извира вода на 3,5 метри длабочина, што им е познато на сите градежници), а под која врие од подземни води, па уште и на трусен расед, уште нема „специјалци“ за превентива при сигурносно градење на патишта, мостови, домови, улици, што подразбира од квалитет на материјал до начин на изведба и рок на траење. Секој си работи на парче и за профит. И општини, и фирми и администрација. Одговорност? Лична или институционална нема.
...
На крајот и треба што побрза реализација на проектот „Вардарска долина“, кој од ООН го откупи НР Kина, а неговата реализација од геополитички себични причини го блокира владата на САД негирајќи го и игнорирајќи го повеќекратниот национален интерес на Македонија. Kако, на пример, регулирање, контролирање и употреба на длабоките или подземни води.

навистина за вакво нешто би требало внимателност, да не се случи баравме преку леб погача та освен еколошки да не закачи и урбан кијамет
Originally posted by beTon


Некогашните зелени површини, каде земјата ја впивала водата, сега се претворени во бетон или на место на некогашните зелени дворови сега има изградено подземни гаражи и подруми.
На овој начин се прекинува природниот процес на впивање на дождовната вода во почвата, при што гледано подолгорочно се предизвикува неприродно спуштање на нивото на подземните води.
Овој процес води до слегнување на земјиштето, што пак дополнително би довело до дестабилизација на темелите на куќите и зградите.

Со евентуална појава на земјотреси би се предизвикале поголеми разрушувања.

исто прашање е дали со ова ќе се зголеми и ризикот при следен земјотрес, бидејки некои сеизмички бранови дополнително имаат кабает од вода [1] а вака директно би продреле во котлината, сценарио кое е непредвиливо, освен ако и од Изиис не почнат да прават процени во овој правец, но кој може да каже статистички на какви бранови сме подложни во оваа котлина, односно какви се' испушта скопскиот расед посреди

Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3553
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 02-Sep-2016 at 19:03


сигурно на кинезите физибилитката им е готова, но чекаат да видат каква ќе биде геополитичката клима натака, а после вондредните изборите лани в Србија и годинава кај нас, можно е доколку има простор и да се истрчаат набрзо и со проект по оваа за нас дофатлива утопија

http://www.construction-ic.com/HomePage/Projects?ReturnUrl=%2FProjects%2FOverview%2F192800#

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Online
Posts: 242
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 13-Nov-2017 at 23:05

ова изгледа кинезите директно кај Заев до година .. доколку русите некако не ги пишманат [1]

што аир од сето ова ако сад виа зајко го блокираат кинескиот инвестициски продор на Балкан, кој вака би бил прилично стабилизиран, нормално виа економските интереси на Кина, но да видиме, Трамп ретерираше дебело од агендите на дип стејт, но и да почне ова за време негов мандат која е гаранција дека ќе продолжи потоа, од кој аспект најнапред би требало кинезите да ја почнат инвестицијата тука ...

16.07.2017 - Ципрас и Вучиќ ја договарале „Вардарска долина“ без Заев


За време на на трилатералната средба во Солун на која што во четвртокот се сретнаа премиерите на Бугарија и Грција , Борисов и Ципрас и претседателот на Србија Вучиќ, станало збор и за проектот Дунав – Морава – Вардар – Егејско море од кој делот во Македонија е познат како „Пловен Вардар“ или „Вардарска долина“ .

За него на билатерална средба разговарале Ципрас и Вучиќ кои што идејата ја разгледувале како инфраструктурен проект од заеднички интерес.

Точката под која се воделе разговорите а која била подготвена од кабинетите на грчкиот премиер и српскиот претседател била заведна во агендата како “Водена врска меѓу Солун и Белград“.

На средбата станало збор и брзата железничка линија меѓу Солун и Дунав која што е најдолга река во Европската Унија.

За проектот кој треба да ги поврзе Белград и Солун преку Македонија преку вода и двојна железничка линија заинтересирана е Кина чии експерти работат на проектот кој треба да обезбедни брз и ефтин транспорт на кинеската стока преку Егејското море.

Ниту Грција ниту Србија досега не организирале формална средба со македонските власти на која што официјална точна на дневен ред би биле овие проекти.

Премиерот Заев од за македонската јавност непознати причини не беше повикан на средбата во Солун на која меѓу другото било разговарано и за спорот за името и за стабилноста на Македонија.

http://expres.mk/ципрас-и-вучиќ-ја-договарале-вардарс/
Back to Top
Dzeksi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 352
  Quote Dzeksi Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 14-Nov-2017 at 16:49
po realen e planot na gradonacalnikot na Solun Yiannis Boutarisa a toa e od Skopje do Solun da se napravi ploven Vardar za da se povrzat dvata grada i po voda a ova do Belgrad e malce premnogu optimisticki moe mislenje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 111213

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.061 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.