build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Вардарска Долина

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 14>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 28-Jan-2011 at 02:24
За пловноста се предуслов акумулациите кои ионака се пловни. Ако се прави канал треба да се прават каскади помеѓу акумулациите. еве видете ја Панама како функцинира. Вардрска долина е проект на векот ако нешто такво некогаш се направи. 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 28-Jan-2011 at 10:58


Да, но веројатно такви „лифтови“ за качување по каскадите треба да се направат од сега за да ја има пловност.


Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 28-Jan-2011 at 14:48
Treba ovaa idea da se razgleda na vreme, a ne za otom potom. No ovaa rabota e i dosta skapa. Vakva rabota mozat samo kinezite da ja isfinansiraat - pod koncesija.
...kaj si kapelo pak ke si kape...
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 28-Jan-2011 at 14:49


Edited by lupo - 28-Jan-2011 at 14:51
...kaj si kapelo pak ke si kape...
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 28-Jan-2011 at 15:00

Немора да гледаме до толку грандиозни проекти како Панамски канал. За почеток можеме овие искуства да ги видиме од Дунав и Ѓердапската клисура, каде што ако не се лажам има 2 брани, а сепак големи речни бродови секојдневно ги минуваат.



Edited by UrbanFreak - 28-Jan-2011 at 15:02
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 28-Jan-2011 at 16:45
Па баш како Панамски ќе биде со оглед на далечината и пределите ридски.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 28-Jan-2011 at 17:09
По идниот пловен Вардар и целокупниот пловен пат Егеј-Вардар-Морава-Дунав според плановите би се движеле баржи со максимална носивост од 1350 тони.

Надградениот панамски канал може да се справи со прекуокеански бродови според новите "Panamax" стандарди:
Должина 366 m
Ширина 49 m
Длабочина 15.2 m
TEU 12.000

Панамскиот канал е ЏИН и било каква споредба според овие параметри е неумесна. Но тоа не значи дека потенцијалниот канал Егеј-Вардар-Морава-Дунав не би вршел огромна работа и не би имал огромно стратешко значење. Погледнете го на гугл земја речниот и каналскиот сообраќај во Германија, Холандија, Белгија, па и по целото течение на Дунав.



Edited by Cloverstack - 28-Jan-2011 at 17:10
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 08-Feb-2011 at 12:32
„Вардарска долина“ - неостварен проект на векот


Тоа е најголемиот проект во Македонија во енергетскиот сектор, чија вредност се проценува на 1,2 милијарда евра. Со него се предвидува изградба на 12 средни и мали хидроелектрани по текот на Вардар, од Велес до Гевгелија


     
     
Ако се реализира проектот, до Велес ќе пловат и вистински бродови, а не само импровизирани сплавови
Мегапроектот „Вардарска долина“, кој може да значи спас во енергетска, транспортна, еколошка, туристичка и во целокупна економска смисла за државава пак, по којзнае кој пат, ја бранува јавноста. Дали дури сега проектот е зрел за реализација или, пак, што е поважно, дали сега има пари за него и инвеститори што ќе застанат зад неговата реализација ќе биде јасно за некој месец, кога се очекува да завршат преговорите со Кинеската развојна банка. Дознаваме дека во тек се интензивни разговори помеѓу кинеските и нашите претставници во тимовите назначени за преговори. На оваа тема интензивно се работи и во македонската амбасада во Пекинг, а кинеските преставници се сé почести гости во Скопје.
Она што е новина е дека државава се залага целата инвестиција да остане во државна сопственост, додека Кинезите ќе бидат во улога на изведувачи и даватели на заем под услови кои понатаму ќе се дефинираат. Засега не се знае која сума е во игра и дали ние воопшто ќе добиеме пари или само готов изведен проект од страна на Кинезите и долг што ќе треба на долг рок да и го враќаме на Кинеската развојна банка.

- „Вардарска долина“ е проект што ќе биде во државна сопственост, но ќе го гради странска компанија со која ќе склучиме договор. Изминативе неколку месеци се водат интензивни разговори со Кинеската развојна банка, која е заинтересирана да ни обезбеди еден вид заем за изградба на овој мегапроект. Битно е да се напомене дека не се работи за концесија или за друг вид издавање на целиот проект, туку дека тоа е државна инвестиција со странски заем. Единствен услов од кинеска страна е целиот проект да го гради кинеската фирма ЦВЕ - изјави министерот за финансии Фатмир Бесими.

Исплатливоста и законодавството главни дилеми

Од Министерството за финансии коментираат дека доколку се постигне договор, тој ќе треба да биде даден на разгледување во Собранието, од каде што треба да се добие зелено светло за почеток на реализацијата и целиот договор да добие сила на закон. Претходно, дел од стручната јавност коментираше дека поради различното политичко и економско уредување на двете земји, ќе биде потребно усогласување на некои законски мерки, со цел да се најдат заеднички точки на соработка помеѓу нивната државна планска економија и нашата слободно пазарна. Последните случувања на политичката сцена во Македонија не одат во прилог на оваа идеја, но за ваков грандиозен проект и не треба да се брза. Експертите од оваа област велат дека мора да се направат темелни истражувања на секое поле, па потоа да се оди со донесување одлуки.

- Тоа што се планира целата инвестиција да остане во наша, државна сопственост е одлично. Ако се оди со заем врзан со изведба, а притоа да не се даде проектот под концесија е убаво решение за нас. Сепак, треба да се види дали целиот проект е исплатлив. Кинезите за ова не се грижат многу. Тие се во инвестициски бум и гледаат да ги придобијат сите поголеми расположливи енергетски ресурси на планетава - велат експертите по енергетика со кои зборувавме за овој проект.

Што е „Вардарска долина“?

„Долината“ е најголемиот проект во Македонија во енергетскиот сектор, чија вредност се проценува на 1,2 милијарда евра. Со него се предвидува изградба на 12 средни и мали хидроелектрани по текот на Вардар, на локации од Велес до Гевгелија, со вкупна инсталирана моќ од 320 мегавати и со просечно годишно производство на електрична енергија од 1.000 гигават-часа. За споредба, РЕК „Битола“ има моќ од 675 мегавати и годишно производство од 4.600 гигавати.

Идејата е стара повеќе децении. Уште во 1932 година, на собранието на тогашната Лига на народите во Женева, делегацијата на Кралството Југославија го предложила како проект што би требало да се финансира и да се изгради од страна на меѓународната заедница. Од пет проекти, на тогашна Југославија и биле одобрени четири - отпаднала само „Вардарска долина“.

- Проектот на каналот Морава - Вардар - Егејско Море, комитетот не можеше да го усвои затоа што неговата евентуална изградба не изгледа ни технички ни економски оправдана според принципите на оваа меѓународна акција, а тоа особено се однесува на потегот од Сталаќ до Егејско Море - известува во тоа време Иво Андриќ, кој тогаш бил во функција на отправник на работите во делегацијата на Кралството.
За „Проектот на векот“, како што беше нарекуван пред една деценија, имаше и студија за оправданост, која беше изработена од француската влада и од компанијата ЦНР. Но во 2000 година, со одлука на Собранието и управниот одбор на конзорциумот, тој, од непознати причини, престана да функционира, а целокупната документација за проектот „Вардарска долина“ беше предадена на чување на „Електростопанство на Македонија“, каде што се наоѓа и денес. Експертите велат дека токму овој проект на францускиот конзорциум бил најсериозен до кој дошла јавноста и дека токму од него треба да се тргне во реализација на она што ќе се прави во иднина.

- Сé уште не знаеме што точно се преговара со Кинезите или со некој друг. Како и да е, мора да се види што ќе се прави на Црна Река, Брегалница и на Треска, како најголеми притоки на Вардар. Ако на Црна Река се прават „Чебрен“ и „Галиште“ две големи, високи хидроцентрали како што се планира, тогаш мора да се ревидира целиот проект на францускиот конзорциум, каде што се предвидуваа четири помали.
Ако се изградат „Чебрен“ и „Галиште“, тогаш сите брани по устието на Црна Река во Вардар се директно зависни од овие две. Се менуваат и водотеците во реките, па неопходно ќе биде и ревидирање на хидролошката состојба на сите реки поврзани со Вардар, а и на него. Предлагам да се тргне од овој готов проект на францускиот конзорциум, да се направи ревидирање на водотеците, точно да се установи каде, колку, колкави и какви брани ќе се градат, па потоа да се проектира што било за „Вардарска долина“. Хидроцентралите на реката Вардар мора да се планираат интегрално со централите што би се граделе на Црна Река и на Брегалница - ни изјави Златко Черепналкоски, експерт по енергетика.
Државата треба претходно да инвестира и свои пари и да создаде предуслови за реализација на овој проект. Ќе треба меѓу 150 и 200 милиони евра за преместување на железничката пруга и дел од автопатот Скопје - Велес, бидејќи тие се премногу блиску до реката. Кога би се направиле тие неколку брани во северниот дел, ќе дојде до потопување на целата постојна патна инфраструктура. За споредба, за поместување на пругата кај Велес, заради изградба на тамошната акумулациска брана, дадени се речиси истите пари колку што чинела и изградбата на браната, коментираат познавачите на состојбите.

Ефекти на сите страни
Доколку се реализира „Долината“ ќе се овозможи економски развој во енергетиката, земјоделството, водостопанството, патната, железничката и во водената инфраструктура. Ќе има позитивно влијание на екологијата и на заштита на квалитетот на водите, а се очекува да даде нов импулс и во туризмот во државава. Се споменува и можноста за користење на Вардар како пловен пат, кој ќе влијае на намалување на трошоците за транспорт.
Некои процени велат дека со „Вардарска долина“ Македонија ќе стане енергетски независна држава, која своите потреби за електрична енергија во 90 проценти ќе ги задоволува од сопственото производство. Ќе се отворат и многу можности за инвестиции, кои ќе ја направат рај за големите компании.


Кинеска развојна банка - финансиски џин во Азија
Минатата година Кинеската развојна банка беше заинтересирана да купи 30,6 проценти од акциите во Нова Љубљанска банка, која ја поседува и Македонската банка НЛБ Тутунска банка. Претставници на Кинеската банка, како што пренесе тогаш „Блумберг“, се сретнале со претставниците од НЛБ. Странските медиуми пишуваа дека Белгиската КБЦ-групација, акционер во НЛБ, е подготвена да го продаде својот дел. Меѓу заинтересираните купувачи беше и британскиот инвестициски фонд „Апакс“.
За големината на оваа банка зборуваат и податоците - таа е еден од најголемите издавачи на обврзници во НР Кина. Банката имаше 1,5 илјада милијарди јени во кредити што беа исплатени на крајот од 2004 година. Во текот на 2004 година направи профит од околу две милијарди американски долари. Последниве години овие бројки се многу поголеми. Банката е најпрофитабилна банка во Кина и втора најпрофитабилна во Азија. Долговите издадени од КРБ се целосно гарантирани од страна на централната влада на Народна Република Кина. КРБ има околу 3.500 вработени, околу 1.000 од нив работат во Пекинг, а другите се распоредени во 32 експозитури низ земјата. Банката, исто така, има канцеларии во различни земји од целиот свет.

Околу Велес неколку хидроцентрали
Две од предвидените хидроцентрали се предвидува да бидат лоцирани во општината Велес, а две на територијата на Градско. ХЕЦ „Велес“ би се градела веднаш над Башино Село и би имала највисока брана од 59 метри, а акумулацијата треба да собира 64 милиони кубни метри вода. Изградбата на централата би траела околу шест години и би обезбедувала средно годишно производство на струја од 300 гигават-часа.
За да се изгради ХЕЦ „Велес“, железничката пруга Скопје - Велес мора да се помести за дваесетина километри и да се подигне во висина на автопатот. Тоа значи дека пругата повеќе не би минувала низ Велес, туку околу градот. Втората хидроцентрала е предвидено да се гради на реката Бабуна, на излезот од Велес. Таму ќе треба да се гради брана висока 25 метри, а централата би произведувала 41 гигават-час електрична енергија годишно. Таа би се градела три години, а исто толку и ХЕЦ „Згрополци“, како и ХЕЦ „Градско“ кај Градско. Очекуваното производство на струја од трите ХЕЦ е од 41 до 54 гигават-часа годишно.


Каде ќе се градат
- Велес
- Бабуна
- Згрополци
- Градско
- Кукуричани
- Криволак
- Дуброво
- Демир Капија
- Градец
- Милетково
- Ѓавато
- Гевгелија
http://www.novamakedonija.mk/NewsDetal.asp?vest=27112020478&id=9&prilog=0&setIzdanie=22201
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 08-Feb-2011 at 22:12
За споредба, за поместување на пругата кај Велес, заради изградба на тамошната акумулациска брана, дадени се речиси истите пари колку што чинела и изградбата на браната, коментираат познавачите на состојбите.
Која пруга и кога е преместувана? Точно ли е ова воопшто?
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 08-Feb-2011 at 23:11
zgresile ne e premestena tuku treba da se premesti skopje veles 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 11-Apr-2011 at 13:30

Денес беше потпишан Меморандум за разбирање меѓу Владата на Република Македонија, Кинеската банка за развој и Кинеската корпорација за управување со води и електрична енергија.

vlada-500

Меморандумот го потпишаа вицепремиерот задолжен за економски прашања Владимир Пешевски, министерот за економија Фатмир Бесими, кинескиот амбасадор Цуи Џу мин и претставник од Кинеската корпорација за управување со води и електрична енергија Ланг Ју.

potpis-500

Вицепремиерот Владимир Пешевски изјави дека ова претставува почеток на реализирањето на проектот „Вардарска долина“. Владата има обезбедено 15 проценти од потребните средства а останатиот дел ќе бидат обезбедени од Кинеската банка за развој.

kinez-500

Вкупната инвестиција, нагласи Пешевски изнесува 1,5 милијарди евра и тоа претсставува најголемата инвестиција во Македонија.

Пешевски истакна дека оваа инвестиција е добра како за управувањето со водата, односно со наводнувањето на земјоделската земјиште, така и за енергетскиот, градежниот и туристичкиот сектор.

Министерот Бесими изјави дека со овој проект ќе бидат изградени 12 хидроцентрали од кои 2 ќе бидат поголеми а останатите ќе бидат помали. Тој додаде дека со овој проект ќе се зголеми прозиводството на електрична енергија за дваесетина отсто, а со тоа и БДП за 20 проценти.

Кинескиот амбасадор ја поздрави соработката меѓу Македонија и Кина во повеќе свери и истакна дека амбасадата ќе создаде се што е во нејзина моќ за да се реализира оваа инвестиција.

Тој нагласи дека оваа инцестиција ќе носи 100 милиони евра годишно и 3000 нови работни места секоја година.

Проектот треба да заврши во следните 12 до 15 години.

Ланг Ју од Кинеската корпорација за води и електрична енергија вели дека со овој проект ќе се стабилизира енергетската состојба во Македонија, покрај него ќе се развијат и другите сектори. Тој ја поздрави одличната соработка со ЕЛЕМ, со кој ја граделе хидроцентралата „Козјак“.

Ланг Ју истакна дека Кинеската корпорација за води и електрична енергија веќе 50 години гради хидро системи и досега имаа реализирано 700 меѓународни договори во шеесетина земји.

http://www.kurir.mk/makedonija/ekonomija/25779-Potpisan-memorandum-za-proektot-Vardarska-dolina
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 11-Apr-2011 at 13:51
PreviousАко ова не е само преизборен маркетинг (дај боже да не е), можам да кажам дека ова е најголемиот и најважнииот проект во Македонија. Според податоците на ЕЛЕМ се работи за 10 централи (можеби проектот сега е ревизиран па се додадени уште 2). Во секој случај и тие 10 би требале да обезбедуваат 700 GW/h годишно, и тоа што е најважно обновлива енергија. Можеби и самава бројка не е толку импозантна, но треба да се земе во предвид дека со изградбата на овој проект ќе бидеме приморани да ја преместиме и голем дел од пругата, а со тоа и модернизираме, башка и можноста за пловен Вардар и некоја идниа реализација на проектот пловен Вардар-Морава.
 
Еве ги централите според елем:
Основните технички карактеристики на објектите:
ЕЛЕКТРАНА Qav[m3/s]  Qins[m3/s] H[m] P[MW] W[GWh] Cost[mil.$]
Бабуна 91,2 2x120 8,5 17,34 56,9 47,6
Згрополци 91,2 2x120 8,5 16,93 55,5 51,7
Градско 112,4 2x120 8,3 16,93 66,6 57,6
Кукуречани 147,6 2x120 8,3 16,93 79,5  57,0
Криволак 148,9 2x120 8,3 16,93  80,0  57,0
Дуброво 149,6 2x120 8,3 16,93 80,2 68,2
Демир Капија   2x120 12 24,48 116,4 80,4
Милетково 157,2 2x120 8,2 16,72 80,3 70
Ѓавато 161,8 2x120 8,2 16,72 83,2  78,8
Гевгелија 164,4 2x120 8,3 16,93 85,1 63
Колку за споредба РЕК Битола со 3те блока произведува годишно 4600GWh, а моменталниот вкупен годишен енергетски дефицит на Македонија е околу 1400GWh. Значи со овој проект би го преполовиле дефицитот, а со Чебрен и Галиште веќе би имале и суфицит.


Edited by UrbanFreak - 11-Apr-2011 at 13:56
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 11-Apr-2011 at 14:23
Не е се додадени, само на страницата на ЕЛЕМ напишани се одделно бидејки се поголеми, ХЕ Велес и ХЕ Градец кај Гевгелија.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 11-Apr-2011 at 14:26
ХЕ Белес - 300,6 GWh
Хе Градец - 252,4 GWh
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 11-Apr-2011 at 14:26
Originally posted by stratus

Не е се додадени, само на страницата на ЕЛЕМ напишани се одделно бидејки се поголеми, ХЕ Велес и ХЕ Градец кај Гевгелија.
Ooo, па тоа се дополнителни 550GWh. Thumbs%20Up
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 11-Apr-2011 at 14:32
Или вкупно 1336,7 GWh годишно. Па не е за потценување. 
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 11-Apr-2011 at 14:43
А чекајте. Ќе се гради цела Вардарска долина, или само долниот дел? Зашто Велес и не ми се гледа баш доле.

Што е опфатено во проектот, и во меморандумот кој е потпишан. И ако има уште делови од Вардарска долина кои се тие.

И што ќе се случи со автопатот и железничката пруга. Мислам дека бидејќи макс висина на овие 10 хидроцентрали е 12 метри и тоа само кај Демир Капија(најверојатно водостој), мислам дека нема да претставува проблем за останата инфраструктура.

Но што ќе биде со Велес и Градец.

И кога би почнале?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 11-Apr-2011 at 14:43
Многу е логично најпрвин Македонија да го реализира сиот воден потенцијал со овие брани, а да се направат и сериозни студии за искористување на сонцето и ветровите. Тек потоа би било логично да се оди со нуклеарки, гасни централи итн., каде имате постојан дефицит (увоз на енергенси за согорување).
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 11-Apr-2011 at 14:45
Одлична вест, ако како што рече Урбан не е некој предизборен трик, ама не ми се верува да уплеткуваат вакви сериозни играчи ко Кинезиве во предизборна кампања.
Од друга страна знае ли некој да објасни што значи меморандум за разбирање меѓу двете страни со малце по стручен речник. Што значи тоа попрецизно, дека се остава можност за соработка во иднина, дека можеби ќе се почне проектот, дека сигурно ќе се почне само не е точно одредено кога, што значи?
Од оваа вест само една работа е сигурна, а тоа е дека ако утре почне да се гради Кинезите се тие што ќе го реализираат проектот и ништо друго.
Како и да е да не тупам, ако ова значи дека проектот ќе почне да се реализира во следниве 2-3 години е ОДЛИЧНА ВЕСТ!
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 11-Apr-2011 at 14:47
Прво најверојатно би се граделе повеќето од малите, а потоа и двете поголеми бидејќи за нив треба да се премести пругата. Инаку цените се со вклучено поместување на пругата. Доколку имам време ке нацртам деновиве како би изгледале сите акомулации
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.176 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.