build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Вардарска Долина

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 14>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 10-Jan-2013 at 13:28
Па јас повеќе сум да се изгради проектот Вардарска долина со замислените брани и хидроцентрали, како и Чебрен и Галиште, со кои Македонија енергетски би зајакнала, отколку пловно поврзување со Солун, кога и така имаме добра поврзаност со Србија и Грција, како железнички, така и патно. Подобро инвестирање и вложување на тие пари кон поврзување кон другите соседи, отколку ова.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 10-Jan-2013 at 13:47
Originally posted by Andrej_LJ

Јаооој! Неспособни готовани, исто вака збореа и за АЕЦ Белене. Некој се нив ќе ги гони и ќе им  праќа покани за учество. Врзани за столици ли се што неможе нашата страна да и пристапи за Србија со предлог за заедничко, те. паралелно правење на плановите? Bash

 
Ова не е исто како АЕЦ Белене и Јужен Поток.
 
АЕЦ Белене е, односно требаше да се гради на територија на Бугарија, а Јужен Поток на Балканот почнува на територија на Бугарија, а притоа ниту една друга држава од Балканот не е обврзана да учествува во ниту еден од овие проекти.
 
Од друга страна, самиот факт дека се спомнува реката Вардар говори повеќе од доволно дека Република Македонија мора да учествува во тој проект, а не е Република Македонија таа која го подготвува овој проект наречен Пловен Балкан, туку Србија, поради што во овој случај, Србија е таа која треба отворено и јавно да ја повика Македонија на учество во овој проект, а не да чека Македонија да изрази интерес за учество во истиот тој проект.
 
Едно е да кажеш дека ќе градиш автопат кој мора да поминува низ локацијата на која се наоѓа мојата куќа, поради што мораш да се обратиш кај мене за откуп на куќата, а друго е да кажеш дека локацијата на која се наоѓа мојата куќа е само една од можните локации низ кои би поминувал автопатот кој ќе го градиш, притоа додавајќи дека имаш и алтернативи, односно дека не си обврзан да преговараш со мене, туку можеш најкомотно да го изградиш автопатот, така што истиот не би поминувал низ локацијата на која се наоѓа мојата куќа.
 
А во случајот со овој проект Пловен Балкан, Србите отворено и јавно велат дека истиот ја опфаќа реката Вардар, што значи дека тие мораат отворено и јавно да упатат покана кон Македонија за учество во истиот тој проект, а не да чекаат Македонија да изрази интерес за учество во тој проект.
 
Ако Србите си имаат алтернативна траса за нивниот проект Пловен Балкан, која не би поминувала низ територијата на Република Македонија, тогаш воопшто не мораат да ја покануваат Македонија за учество во истиот тој проект.


Edited by Dexter26 - 10-Jan-2013 at 13:49
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 10-Jan-2013 at 13:53
Абе прво ова се приказни за мали деца, далеку од реализација е овој проект. Навистина е неприкосновено сложен и скап. Иако беспорно треба да се изработи барем некаков идеен проект, за да имаме така наречена проектна готовност.

Друго е што Македонија исто така би имала бенефит од овој проект, така што не гледам ништо лошо (напротив) ние да им се обратиме на србите и да побараме учество во изработката на проектот. Очигледно е дека нивните институции не се далеку поподготвени од нашиве и не се степаа да ни се обратат. Ние не треба да си ја оставаме судбината во туѓи раце и да зависиме од туѓата желба, способност или готвоност да не поканат било каде. Ниту ќе ни се скрши грбот од работа, ниту ќе ни се повреди честта ако ние излеземе со барање први.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 10-Jan-2013 at 14:02
Previous
 
Па тоа и го имам спомнато во повеќе наврати на оваа тема на форумов.
 
Овој проект Пловен Балкан само го најавуваат Србите, а ни збор не сме слушнале ни од македонска ни од грчка страна.
 
Ај за нашинците можеби ќе кажеш дека се незаинтересирани, но што со Грците ?
 
Токму Грција, која се наоѓа во тешка должничка криза, би требало да профитира од ваков проект на долг рок, но сепак не сме слушнале ништо ни од нив, што уште повеќе говори дека овој проект засега е само илузија на Србија, која сеуше не излегла со ништо официјално, а на ветар во магла не може да се очекува Македонија да изрази интерес за учество, па дури ни проектот Скопје 2014 не е ветар во магла, прво имаше анимација, па конкретни најави, па се премина кон конкретна реализација на проектот, додека Србиве само говорат за проектот Пловен Балкан, без притоа да приложат било каква официјална документација.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 18-Jan-2013 at 17:45

Bačević ide u Kinu po pare za D-M-V

Izvor: Beta

Beograd -- Ministar Milan Bačević boraviće od od 21. do 27. januara u poseti Kini, gde će razgovarati s potencijalnim partnerima za plovni kanal Beograd-Solun.

Foto:%20Tanjug
Foto: Tanjug

Kako je najavilo Ministarstvo, Bačević će se prilikom boravka u Pekingu sastati s kineskim zvaničnicima i predstavnicima kompanija koje su pokazale interesovannje za saradnju ili strateško partnerstvo na realizaciji tog projekta.

Taj infrastukturni projekat, kako se ističe, "značajan je ne samo za Srbiju i Balkan nego i šire, s obzirom da je predviđeno da prolazi kroz Srbiju, dalje preko teritorije Makedonije do luke Solun u Grčkoj". Taj kanal trebalo bi da poveže reke Dunav, Moravu i Vardar.

"Prilikom posete Bačevića Kini biće dogovoreno potpisivanje protokola o razumevanju s državnom kineskom kompanijom Čajna Gedžouba grup korporejšn (China Gezhouba Group Corporation), na osnovu kojeg će potom biti urađena studija izvodljivosti projekta", navodi se u saopštenju.

Bačević je najavio da će Ministarstvo početi izradu prostornog plana područja posebne namene za taj projekat.

"Prostorni plan za projekat koji će se zvati plovni kanal Beograd-Solun, treba da pokrije površinu od oko 10.500 kvadratnih kilometara koji će znatno promeniti ekonomske, političke, geostrateške i geopolitičke odnose u Evropi, istovremeno obuhvatajući stanovništvo na području od Nemačke do Egejskog mora", istakao je Bačević.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=01&dd=18&nav_id=678689

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 24-Jan-2013 at 10:51
Конечно некој од македонска страна да излезе со конкретни официјални информации околу оваа, засега сеуште само српска иницијатива.
 
http://www.sitel.com.mk/srbite-kje-go-gradat-kanalot-belgrad-solun-bez-amin-na-skopje-i-atina
 

Србите ќе го градат каналот Белград-Солун без амин на Скопје и Атина

 
23. January 2013 - 20:28
 
Србите барат инвеститор за изградба на каналот Белград-Солун без да ги консултираат Македонија и Грција.
 
До нашата влада сеуште не било пратено официјално барање за вклучување во проектот додека српскиот министер за економија отпатувал во Кина да го претстави пред инвеститорите.
 
Еден век старата идеја според упатените ќе тежи 12 милијарди долари и во голема мера е неисплатлив и станува збор за едно од најголемите предизборни ветувања на актуелната влада.
 
Познавачите пак велат дека каналот може да биде извор на егзистенција за 400 илјади семејства.
 
- Неопходно е да се направат многу темелни истражувања за количините на вода во горните токови на Јужна Морава и на токот на Вардар. Потребно е да се види како на тоа ќе реагираат Македонија и Грција кои се поврзани со идејата. Треба да се видат ефектите на енергитиката, кој сообраќај ќе оди по тие води бидејќи ние имаме многу широки реки кои не се користат целосно, вели Милан Ковачевиќ, консултант за странски инвестиции.
 
Од владата велат дека се заинтересирани за изградбата на каналот. Ако дојде понуда за влез во грандиозниот проект ќе бидат консултирани сите инволвирани страни за да се донесе крајната одлука дали истиот ќе може да минува и низ Македонија.
 
-Владата секогаш е заинтересирана и расположена за соработка на економски проекти, вклучувајќи ги и оние што имаат поширок регионален карактер, особено во едни вакви инфраструктурни области со чија евентуална реализација, по природата на нештата, им се дава поддршка на економијата и на компаниите и се отвораат нови работни места вели за Сител, портпарол на Владата на Република Македонија, Александар Ѓорѓиев.
 
За каналот да стане пловидбен според српските експерти ќе мора да се изгради нов канал за поврзување, како и систем на брани во јужна Србија.
 
Коритото на реката Вардар ќе треба да се прошири до влезот на Егејското море каде веќе делот е во функција со неопходни мали корекции.
 
Борче Пауновски

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 27-Jan-2013 at 17:08
Настрана фактот дека и понатаму Србите не излегуваат со конкретен проект, сепак Б92 излегле со анимација и со конкретно објаснување каде ќе биде потребна сериозна градежна офанзива доколку воопшто се премине кон било каква реализација на проектот наречен Пловен Балкан, како и дали и колку реализацијата на ваквиот проект е исплатлива или неисплатлива за Србија.
 
На крајот од видео клипот во втората вест од 25 јануари 2013, новинарката говори за посета на Скопје во блиска иднина од страна на српскиот министер за природни ресурси, рударство и просторно планирање, Милан Бачевич, со цел дискутирање токму за проектот Пловен Балкан чијашто реализација, потенцира новинарката, е невозможна без согласност на Македонија и Грција.
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=01&dd=22&nav_id=679763
 

B92: Isplati li se kanal do Soluna?

 
utorak 22.01.2013. | 16:33
 
Izvor: B92
 
Beograd -- Plovni put od Beograda do Soluna bila je jedna od ideja naprednjaka zahvaljujući kojoj su pobedili na prethodnim izborima.
 

B92

 
Danas je, po partnere za ovaj plovni put u daleku Kinu, otišao ministar Milan Bačević.
 
I dok on kao prednosti navodi nove mogućnosti za transport, kraći put do mora, građenje elektrana i sprečavanje poplava, opozicija upozorava da će ovakav megalomanski projekat odvesti Srbiju u dužničko ropstvo.
 
Od Beograda do Soluna brodom - san koji se pre 100 godina prvi put pretvarao u projekat ali nikad nije ostvaren. Procenjuje se da ostvarenje sna danas košta impozantnih 12 do čak 17 milijardi dolara.
 
Po novac za projekat, koji su naprednjaci u predizbornoj kampanji lansirali kao jednu od svojih glavnih ideja, ministar Bačević otišao je čak u Kinu. Tamo počinje razgovore s potencijalnim partnerima i potpisuje protokol o razumevanju s kompanijom Čajna Gedžuba. Ipak, Kina je očigledno baš daleko, pa se do ministra ne može doći, a ni njegove kolege iz ministarstva koje su ostale u Beogradu nisu želele da o projektu govore za B92.
 
"Do kraja godine može nam se desiti da se Srbija zaduži za 18,5 milijarde evra, što je više od polovine naše ekonomije", kaže za B92 Božidar Đelić funkcioner Demokratske stranke.
 
S druge strane ministar poljoprivrede Srbije Goran knežević kaže da prvi put čuje informaciju za 12 milijardi. "Kao što sam i rekao malopre, jedan od naših ciljeva jesu investicije i uprvao su se i članovi vlade ratsrčali po svetu u pokušaju da nađu te investicije"
 
"Ovo je vlada poluprivatnih projekata i u tom kontekstu i tumačim put gospodina Bačevića. Ono što je pre nekoliko godina bila ideja o 400.000 radnih mesta o čemu su govorili gospodin Tadić i gospodin Đelić, to je danas kanal od 12 milijardi dolara", kaže Bojan Đurić iz LDP-a.
 
Srpska napredna stranka odbacila je, kao izmišljotinu, tvrdnju poslanika DS Božidara Đelića da će se država zadužiti za 12 milijardi dolara za izgradnju plovnog kanala Dunav-Morava-Vardar, a zamenik šefa poslanika SNS Zoran Babić ističe da SNS nikada nije ni najavila ni radila na takvom zaduženju.
 
Ministar ruidarstva Milan Bačević je krajem decembra rekao da je počela izrada prostornog plana za kanal od Dunava do Egejskog mora i da je procenjeno je da bi izgradnja dela kroz Srbiju koštala oko 12 milijardi dolara, dok bi ceo projekat koštao oko 17 milijardi.
 
A kuda bi prolazio taj plovni put? Kretao bi od Dunava, blizu Smedereva. Tim delom Morave i sada je moguća plovidba uz čišćenje rečnog toka. Mnogo posla biće nešto južnije - u ovom delu toka eventualnog kanala biće neophodno i proširiti rečni tok i dodatno ga regulisati. Konačno, možda i najveći problem predstavlja sam jug Srbije, gde treba izgraditi potpuno nov kanal i sistem brana. Kroz Makedoniju je potrebno širiti rečni tok Vardara, dok se pred samim Egejskim morem i Solunom ovaj plovni put već sada može koristiti, uz prepravke.
 
"Bilo bi neophodno obaviti veoma ozbiljna istraživanja o količini vode u gornjim tokovima reke Južne Morave i njenih pritoka, Vardara. Bilo bi potrebno videti kako na to reaguju Makedonija i Grčka koje su sa tim povezane. Bilo bi neophodno videti kakvi su efekti na energetiku, koji bi saobraćaj mogao ići tim vodama jer mi imamo veoma široke reke koje se ne koriste poptuno", kaže Milan Kovačević, konsultant za strana ulaganja.
 
Prva ideja rodila se pre 100 godina i za to vreme je bila revolucionarna. U skorijoj prošlosti, projekti su rađeni 1961. i 1973. ali se nikada dalje od ideje nije odmaklo...
 

 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=01&dd=25&nav_id=680577
 

Kanal do Soluna neće nas zadužiti

 
petak 25.01.2013. | 09:59
 
Izvor: B92, Beta
 
Beograd -- Ministar Milan Bačević kaže da se Srbija neće zaduživati za kanal Beograd-Solun, već da će, kada dođe vreme, za izgradnju biti pronađen model finansiranja.
 

Foto: Tanjug

 
Bačević je za Kineski međunarodni radio rekao da bi kanal Beograd-Solun bio od višestruke važnosti za Srbiju.
 
On je istakao da je predsednik Srbije Tomislav Nikolić tokom susreta sa predstavnicima Grčke i Makedonije pominjao izgradnju tog kanala i da zvanični razgovori sa te dve zemlje tek predstoje.
 
Bačević je u zvaničnoj poseti Kini od 21. januara, a njegova poseta je, kako je izjavio, isključivo vezana za prostorni plan Republike Srbije.
 
Vlada Srbije je ovlastila ministra prirodnih resursa, rudarstva i prostornog planiranja Milana Bačevića da sa kineskom državnom kompanijom potpiše protokol o razumevanju za izradu studije opravdanosti izgradnje plovnog kanala na reci Moravi kroz Srbiju.
 
Bačević je u jednonedeljnoj poseti Kini radi prelimirarnih pregovora o projektu plovnog kanala od Dunava do Egejskog mora, kroz reke Moravu i Vardar. Ministar bi trebalo i da razgovara o nacrtu protokola o razumevanju sa "Čajna Kečoup grup".
 
Kako je ranije saopštilo Ministarstvo, na osnovu toga će biti urađena studija izvodljivosti, analize, provere i istraživanja mogućnosti razvoja i realizacije tog projekta.
 
"Protokol o razumevanju samo je prvi korak ka mogućoj realizaciji tog projekta i tek nakon toga može se pristupiti donošenju konačne odluke, prikupljanjem svih raspoloživih podataka, sugestija i uputstava o projektu", navelo je Ministarstvo i istaklo da za realizaciju tog nacrta protokola nisu potrebna sredstva iz državnog budžeta Srbije.
 
Kanal bi povezao Srbiju, Makedoniju, Grčku, Podunavlje, Srednju Evropu. To bi doprinelo razvoju saobraćaja i energetike, a, uz izgradnju sistema za navodnjavanje duž Morave, poboljšali bi se uslovi za poljoprivredu.
 
Ministarstvo je spremno da do polovine 2013. godine pripremi dokumentaciju za prostorni plan kanala, uz infrastrukturne objekte.
 

Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 27-Jan-2013 at 17:38
Б92 има тотално промашена анимација поради фактот дека во Македонија нема шанси властите да дозволат да се гради канал кој ќе завршува некаде во Центарот на Скопје односно пред Камениот мост ,јас не верувам дека има некој кај нас толку голема храброст да го направи тоа ,да уништи живот на стотици илјади граѓани кој живеат на таа територија и воедно да го срушат камениот мост кој е од историска значајност на Скопје и Македонија.
Каналот би требало да се гради Морава-Пчиња со кое допирната точка на Скопје би било кај Катланово.
Исто така ова од Б92 ми изгледа како повеќе против владата отколку стручна расправа за проектот.Они разговараат за задолжување на Србија за дополнителни 12-17 Милијарди долари но не кажуваат дека Србија нема ни половина од таа цена да ја плати при градење на овој проект бидејќи таа сума се предвидува за целиот проект од Белград до Солун ,а во секој случај проектот би се градел само со јавно-приватно партнерство или пак концесија што на крајот излегува сума од 1-2 милијарди долари за Србија или околу 1/2 или 1/3 од нашиот вкупен долг.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 27-Jan-2013 at 18:00
Previous
 
И јас го мислам истото, тотално бесмислено е Вардар да биде пловен во Скопје.
 
Разбирлив е песимизмот кај Б92, од наједноставна причина бидејќи Србија веќе подолг временски период е во долгови, има среќа бидејќи не е држава членка на ЕУ и бидејќи не е дел од евро-зоната, или во спротивно ќе беше во друштво со Грција и Шпанија.
 
Токму последното што ти го велиш, за тоа кој колку ќе треба да плати, е тоа што мене многу повеќе ме интересира отколку песимизмот на Б92 и задолжувањето на Србија, како и фактот дека сеуште Србите не излегле со конкретен проект.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 27-Jan-2013 at 18:11
Бесмислено според мене е Вардар воопшто да биде пловен ,но ајде да речеме дека ќе биде добро за Економијата на Македонија ,прашањето е која Грчка влада ќе се согласи на тоа кога знаеме дека 90% од увозот во Македонија и околу 60% во Србија идат преку Грчките пристаништа а доколку ова се направи они нема веќе да бидат никаков фактор ни за Македонија ниту за Србија.
А денеска една Грчка влада несака да дозволи да се средат граничните премини со Македонија и да се отворат нови дополнителни кој би ја олеснувале работата и протокот на возила меѓу двете држави.
Друга работа е дали парите за овој проект се воопшто вредни за да се направи ,според некој пресметки цената изнесува од 12-17 милијарди долари или можеби евра ,а за тие пари можеме да направиме одлични пруги и автопати Белград-Солун со кој транспортот би бил многу олеснет и нема да има потреба од тие канали.
Да овој проект е поволен од страна на Хидро и Електро ресурсите но чини премногу пари за да се размислува на тоа.
Прочитав интересни коментари на Б92 кој велат за тие пари можеме да направиме автопати низ Србија-Грција и одлична пруга која би била минимално 150км/ч за товарни вагони и во тој случај нема да ни треба канал по кој бродови би се движеле со 30км/ч и тука се во право ,а од тие пари е можно и многу пари да ни останат за други проекти кој би го подобриле и хидро и електро секторот и во Македонија и во Србија и во Грција.

Во однос на плаќањето мислам дека најголемиот дел од парите се за Каналот Морава-Вардар и за зголемување на нивото на Вардар ,во тој случај Македонија би имала најголем дел за плаќање.


Edited by daci92 - 27-Jan-2013 at 18:12
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 27-Jan-2013 at 18:21
Еве уште некоја анализа правена од некој најголемиот дел од анализата е за Србија но во ја кажува од прилика и трасата http://www.tvojportal.com/index.php/sr/ekonomija/ekonomija/item/21986-kanal-dunav-morava-vardar-solun-predlog-projekta-za-strate%C5%A1ku-saradnju-s-nr-kinom.html

Edited by daci92 - 27-Jan-2013 at 18:22
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 29-Jan-2013 at 19:01
Дачиќ беше многу коректен околу овој проект.рече дека ќе се проба да се најде некој инвеститор,ако се најде Ок,ако не државата нема пари.Вероватно и таков став му пренел на нашиот премиер.Да се проба,не се губи ништо со еден излет во Кина и барање на потенцијале инвеститор
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 01-Feb-2013 at 05:38

Ова е тотална утопија мачкајне на очи.

Баржи се мали и спори за транспорт тотално неисплатливо.
Преку океански брод во солун треба да се истовари па товар да се пренесе на баржа која патува по споро него воз.
Едиствено исплатлива опција е ако преку акумулации да се искористи хидро енергијата и таа економски да го оправда проектот па да наплатата траспортот на стоки да го одржуваат пловнит дел.А самиот транспорт да биди многу поефтина опција него пруга затоа што ке биди многу поспора опција.
Товарен воз од Солун до Белград од за 13 до 15 сати баржа ке оди 2 дена. Но со поврзаноста со дунав дава уше една опција ја поврзува и Унгарија Словачка Аустрија Германија и преку Рајна со балтик.
Е има и малку политичко стратешка гледна точка со овај канал му се одзема до некаде важноста на канлот во босфор и контролата на стоки на Турција.
Не е невозможен проект ако се најди некој поголем интерест и од Европа.
 
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 02-Feb-2013 at 01:34

Браво за визуелизацијава од ЕЛЕМ... 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
maktens View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Aug-2012
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote maktens Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 02-Feb-2013 at 01:38
Во USA се рушат постоечките брани на хидроцентралите а ние ке градиме...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 02-Feb-2013 at 01:41

??? 

И... што сакаше да кажеш сега?

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 02-Feb-2013 at 01:47
И мене не ми е јасно што сакаше да каже???

Него во ред со хидроелектраниве ,но како ќе пловат бродовите преку нив ? јас не гледам премини од каде би можеле бродовите да поминат доколку се прави за да биде пловна реката.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 02-Feb-2013 at 01:52
-ХЕ Велес не се наоѓа низводно туку узводно од Велес,

-од видеото се гледа дека засега не се замислени каскадни канали за превоз на бродови,

-вкупното производство е отприлика двапати поголемо од РЕК Осломеј,која е релативно мала ТЕЦ,што кажува зошто ТЕЦ-вите се незаменливи.Да не ја споменуваме РЕК Битола,бројките ќе се испревртат наопаку.

Сепак овој проект значитечно ќе го зголеми БДП-то во текот на градбата а после тоа значително ќе го намали увозот на струја,а со тоа ќе се поправи трговскиот биланс со странство кој е дебело во минус
Back to Top
maktens View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Aug-2012
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote maktens Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 02-Feb-2013 at 02:02
Мртва река, промена на клима, пореметување на еко системот....
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 02-Feb-2013 at 02:15

Па вака стојат бројките... отприлика

Произведуваме ~6900 GWh

Трошиме ~9500 GWh

Дефицит ~2600 GWh

Со производството на Вардарска долина од ~1300 GWh и со производството на Чебрен и Галиште од вкупно ~1100 GWh, или вкупно 2400 GWh годишно... Дефицитот ќе ни биде само 200 GWh... кои можат да се покријата со Луково Поле, Бошков мост и Ветерници Богданци, а и Св. Петка не ја броев, значи и таа... и еве уште некоја да се изгради... ќе имаме и за извоз 



Edited by FoSsiL - 02-Feb-2013 at 02:16
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.