build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 27>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1685
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Автопат Кичево - Охрид
    Posted: 16-Dec-2018 at 02:06
Ама политичка зијава. Се кажа и ништо не кажа.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 232
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 15-Dec-2018 at 20:06
Извадок од интервју со министерот за транспорт и врски Горан Сугарески

Донесен е анексот на договорот за автопатот Кичево- Охрид. Значи ли тоа дека е утврдена и динамиката на градежните активности за идната година?

-По долги и исцрпни преговори со изведувачот, успеавме да договориме пониски цени, да обезбедиме заштеди и да изнајдеме оптимално решение за продолжување на изградбата на автопатот. Знаете дека треба да се изградат девет клучки кои претходно не беа предвидени, како и неколку алтернативни патишта како составен дел на овој проект. Исто така, изведувачот се обврзува да ги изведе и сите дополнителни работи во тунелот Пресека, сите пропусти за вода на целата траса, како и ископите за стабилизација на косините и санација на свлечиштата на целата траса. Веќе се работи на програмата за работа според новите договорени позиции. Верувам и очекувам дека градежните работи ќе се интензивираат и до 2021 година, согласно со предвидениот рок, граѓаните ќе добијат нов и модерен автопат, изграден по сите безбедносни стандарди.

https://nezavisen.mk/mk/vesti/2018/12/112413/
Back to Top
LOD View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Jun-2016
Online Status: Offline
Posts: 1
  Quote LOD Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 19-Nov-2018 at 15:31
По четири и пол години пробиен е првиот од двата тунели под превојот Пресека на автопатот Кичево-Охрид, најдолгиот друмски тунел во земјава, со вкупна должина од 1996 метри. Работите во изградбата на овие тунели ги изведува кинеската компанија „Синохидро“, која е и главен изведувач на целиот автопат.

Денес и официјално ќе биде одбележано пробивањето на првиот тунел под превојот Пресека, кој е дел од автопатот Кичево-Охрид. Почетокот на работите на овој тунел започнаа во мај 2014 година и по нешто помалку од четири и пол години пробиен е најдолгиот друмски тунел во земјава, со вкупна должина од 1996 метри.

https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/republika/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%B5%D0%BD-%D0%BD%D0%B0%D1%98%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%B3%D0%B8%D0%BE%D1%82-%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BC%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B5%D0%BB-%D0%B2%D0%BE-%D0%BC/
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 232
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 12-Nov-2018 at 20:27
Донесени законските измени за трет анекс на Договорот за автопатот Кичево – Охрид

Собранието на Република Македонија во попладневниот дел од денешната работа по дневниот ред на 65. седница едногласно со 55 гласови „за” го донесе Законот за изменување и дополнување на Законот за реализација на инфраструктурни проекти за изградба на патна делница Миладиновци – Штип и патна делница Кичево – Охрид, по скратена постапка.

Со законските измени ќе се овозможи склучување трет анекс на Договорот за изградба на автопатот Кичево – Охрид заради потребата од дополнителен заем од 187 милиони евра за непредвидени градежни работи од основниот проект и дополнителни градежни работи што се нужни и неопходни за целосно и квалитетно завршување на проектот.

Министерот за транспорт и врски Горан Сугарески посочи дека во наредниот период ќе бидат надминати сите проблеми кои ги има автопатот Кичево – Охрид, а дел, како што рече, веќе се надминати. Тој се заблагодари на опозицијата за најавата дека ќе го поддржат третиот анекс на Договорот.

-Можеби беше потребен малку подолг временски период, но проблемите беа големи, а проектот комплетно промашен. Во основниот проект кој е правен за автопатот Кичево – Охрид клучки не се предвидени. Кога го видела тоа од претходната влада распишан е тендер за проектирање на клучките. Проектирани се осум клучки и една што е постоечка, а за изведбата согласно фидинг-црвената книга не смее да има тендери, бидејќи на трасата мора да продолжи да работи изведувачот што е избран, појасни  Сугарески.

Хари Локвенец од СДСМ рече дека одлуката за проектирање на клучките е донесена во 2014 година и за тоа на изведувачот „Чакар партнерс” му се платени 40 милиони денари. Проектот за автопатот го оцени како криминален и рече дека изградбата ќе чини речиси 11 милиони евра по километар.

-Оваа влада заштеди 95 милиони евра. Преоктот за доработка по цените со кој првично е договарана изградбата на автопатот во износ од 411 милиони евра би чинел 282 милиони евра, а сега ќе чини 187 милиони евра, рече Локвенец.

Во реплика Илија Димовски од ВМРО-ДПМНЕ посочи дека цената на чинење на проектот од 411 се зголемува на 600 милиони евра, а осумте клучки и паралелниот пат не се дел од договорот со Синохидро. Додавањето на клучките е одлука на влада, но не било прецизирано кој да ги гради.

-Ако одеше овој проект со осумте клучки и паралелниот пат од Арбиново до Врбјани преку Претпријатието за државни патишта ќе беше објавен тендер. Предвидено беше да се градат со пари од Буџетот, а не со кинескиот кредит. Сега ќе се градат без тендерирање, а чинат најмалку 25 милиони евра една, рече Димовски.

Владимир Ѓорчев од ВМРО-ДПМНЕ обвини за непринципиелност и додаде дека кога министерот за транспорт беше координатор на пратеничката група на СДСМ во Собранието велеше дека изградбата на автопатот од Кичево до Охрид од 400 милиони евра е прескапа, а сега бара уште нови 200 милиони и плус уште три години да се гради.

– Ќе потрошите дополнителни 200 милиони евра без тендер, а ни велите дека ќе заштедите 150 милиони евра. Ако сте сигурни во себе што не отидовте на арбитража и да ги добиевте Кинезите и да кажевте дека проектот е комплетно промашен. Зошто година и пол ви стоеа патиштата и се пролонгираше изградбата. Во меѓувреме работниците заминаа во странство, рече Ѓорчев и праша зошто сега анексот оди по итна постапка.

Во реплика министерот Сугарески му рече дека само во две ставки сегашната власт договорила разлика од 40 милиони евра помалку. -Разликата меѓу старата и новата влада е 35 отсто. Кога е СДСМ на власт цената е 35 проценти пониска. Ако одевме на арбитража сигурно ќе изгубевме, бидејќи вашата власт создаде таква состојба, рече Сугарески.

Back to Top
ExpertNo1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 03-Nov-2018
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote ExpertNo1 Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 11-Nov-2018 at 16:35
Pred edna godina, na drugo mesto, postirav slednov tekst:

"On a major roadworks, The Employer changed the course, and the personnel, and practically suspended works until further notice.

What triggered such a situation?

Uncomplete and inadequate design including geotechnical investigation, not solved expropriation issues, overlooked a few loops/crossroads on the highway and potential landslide soil points, etc.

Apart from design and other Employer’s issues, responsibility lays and on a contractor’s side who delayed works, and as an experienced contractor had timely to raise alarm that something is wrong with a design.

It appears that both parties agreed to start afresh, not blaming contractually and financially each other.

But what is a way forward?

Works will be most probably continued after 9 months’ suspension. In a meantime, geotechnical, expropriation, design and other issues have to be solved.
There will be need for an agreement on originally contracted and new works rates and revised/in fact new programme of works reflecting a true existing picture until finishing the whole project. Or ... what more?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1685
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 07-Nov-2018 at 07:44
Само пробувам да најдам некоја логика... елементарно непознавање од толкави размери не е можно да постои. Сигурно многу луѓе искоментирале зошто нема клучки и не е можно никој ништо да не сугерирал, но сепак никој ништо јавно не изнел што е исто така несватливо.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 232
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 06-Nov-2018 at 18:53
Не сум баш сигурен дека можеш да го симплифицираш на тој начин. Инфраструктурни проекти од ваков тип не функционираат на таков начин. Промашени тунели, проблемите со косините и недостаток на клучки не би рекол дека можат да се наречат фаза 2 Се согласувам дека не биле прости и знаеле што прават, но не знам дали биле со толку искрени намери за следни фази и корекции. Ако била искрена намерата ќе било спроведено од старт како што треба, а не криено под тепих.
Што ќе правеа жителите од 24 села во Дебрца додека не се завршеше таа фаза 2?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1685
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 06-Nov-2018 at 16:34
Значи да резимираме: "Поранешната влада знаејки дека нема средства за изградба на автопатот во целост без комплетно расчистени имотно правни обврски кои дополнително ја зголемуваат цената како и без ниту една клучка започнува со градба, на тој начин покажувајки пониска вкупна вредност со цел да има шанси да се почне со градба што порано и надевајки се дека во иднина ќе ја корегира ситуацијата без никој никогаш ништо да дознае знаејќи дека ги контролира сите медиуми со дополнителни задожвуања зошто нема друг начин." Ама се смени власта и ете сите информации се јавно достапни. Реално не биле толку прости, знаеле што прават и 100% ќе искорегирале, т.е. не би било корекција туку фаза 2 од планот.
Цената од 9-12 мил. по КМ е реална сите би се сложиле.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 06-Nov-2018 at 14:46
Или автопатот Бар-Бољаре каде што првата делница од Смоковац-Увац-Матешево долга 41 км ќе чини околу 810 милиони евра.
http://autoput.me/
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1685
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 06-Nov-2018 at 07:51
Затоа споредете колку милиони по км е Демиркапија Смоквица или пак Грделичка Клисура сличен терен. МИслам дека е тука некаде 1+/-
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 232
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 05-Nov-2018 at 22:21
Во новиот анекс и дополнителната сума влегува и помошен пат од Пресека до Арбиново.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1855
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 05-Nov-2018 at 19:57
Јас незнам дали целосно сум ги разбрал оние објаснувања за што ќе се потрошат овие дополнителни пари, но да резимирам според она што јас го мислам и познавам:

- Ќе се изградат дополнителни 7 клучки
- Ќе се реши проблемот со свлечиштето на една косина која не била добро испланирана
- Ќе се решат проблемите кој произлегоа од недоволното истражување на земјиштето за тунелите (каде што има одрони и дополнително бетонирање)
- И колку што знам ќе се изгради дополнителна инфраструктура за приклучок на околните села кон автопатот (која досега не постоеше во проектот) на оние клучки кој ќе се изградат, штета што нема да направат дополнителен пат кој според нашите закони е обврзувачки ,но пример ни е Скопје - Велес кој дефакто има пат ама нема.

За овие пари мислам дека е сосема солидно што треба да се изгради. Сумата на чинење на целиот проект не ми е чудна бидејќи е приближна со Демир Капија- Смоквица ,а теренот е сличен и во поголем дел мора да се експропеира .
Да земеме предвид колку ќе чини Гостивар - Кичево и ќе ни стане јасно, таа делница од старт е предвидена на повеќе од пола милијарда евра.
Back to Top
ExpertNo1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 03-Nov-2018
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote ExpertNo1 Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 05-Nov-2018 at 18:35
Ќе се обидам да направам ревизија на проектот од достапните податоци, пред сè од овој форум. Ќе ми биде од голема помош професионализам и многу добро познавање на прашањето на поголемиот дел од учесниците на форумот.
Ајде да одиме ... чекор по чекор. Трпение, молам. Здраво!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12011
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 03-Nov-2018 at 20:33

@ ExpertNo1

Of course it is allowed, use English or Serbian, whichever you like   Thumbs%20Up
Back to Top
ExpertNo1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 03-Nov-2018
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote ExpertNo1 Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 03-Nov-2018 at 16:49
Dragi prijateli,
nov sum na Forumot i imam prakticno prasanje:
Da li e dozvoleno pisuvanje
1. na angliski jazik, ili
2. na srpski jazik,
osven na makedonskiot jazik.
Za ovoj gradezen topik, Avtopat Kicevo-Ohrid, najmnogu mi prilega za izrazuvanje (profesionalno), angliskiot jazik.
Pozdrav do site ucesnici


Edited by ExpertNo1 - 03-Nov-2018 at 16:54
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1685
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 03-Nov-2018 at 07:47
10,5 милиони евра по километар.

Демир Капија - Смоквица е околку 9,5 мил по км.

Edited by alexsend - 03-Nov-2018 at 18:51
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 687
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 02-Nov-2018 at 21:02
Со овие пари можеа многу работи да се направат, а сега ќе си имаме долг околу врат, кој при тоа ќе не кочи и при создавање на други работи.

Под многу други работи пред се мислам на енергетските проекти, кои ниту минатата влада, ниту оваа не се заинтересирани да ги спроведуваат.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 232
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 02-Nov-2018 at 17:31
Дополнителни 187 милиони евра за Кичево-Охрид, автопатот вкупно ќе чини 600 милиони, Владата вели- заштедивме 95 милиони

Автопатот Кичево Охрид финално ќе ги чини македонските граѓани 600 милиони евра, или прецизно 598, наспроти проценетата вредност од 411 милиони која пред повеќе години беше наведена при склучувањето на договорот со Кинезите за негова изградба. Ова значи дека државата ќе плати дополнителни 187 милиони евра од првичната вредност, за што Владата денес го усвои третиот анекс на Договорот, кој потоа ќе мора да го изгласа Собранието. Кинеската страна всушност барала многу повеќе екстра пари, дури 282 милиони евра, но од Владата тврдат дека благодарение на нивните едногодишни мачни и домаќински преговори, цените и сумата на дополнителните активности се намалиле, со што се заштедени 95 милиони евра.

https://telma.com.mk/dopolnitelni-187-milioni-evra-za-kichevo-ohrid-avtopatot-vkupno-ke-chini-600-milioni-vladata-veli-zashtedivme-95-milioni/
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1855
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 05-Oct-2018 at 21:15
За скандалот со резервоарот за вода, не е од сега туку оддамна, тоа го обелодени и надзорниот инженер кој уште на почетоците водел борби со претходната власт но никогаш не биле прифатени неговите забелешки . Дека активно се работи за средување на проблемите, се работи ,лично сум сведок на тоа ,но неможам да кажам како и кој се деталите (не ги знам) , наскоро ќе бидат завршени решенијата за сите проблеми.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 232
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 05-Oct-2018 at 14:19

Анѓушев најави пониска цена на чинење на автопатот Охрид - Кичево со заштеда меѓу 70 и сто милиони евра

Со третиот анекс на договорот за изградба на автопатската делница Охрид – Кичево, што е во завршна подготовка ќе бидат дефинитивно разрешени сите дилеми и проблеми околу градежните активности на трасата. Ќе се направи јасна динамика по која ќе се изведуваат градежните активности на патот, како и експропријацијата на имотите на граѓаните.

Тоа денеска го изјави вицепремиерот за економски прашања Кочо Анѓушев, кој заедно со директорот на ЈП „Државни патишта“ Зоран Китанов беа на лице место за да извршат увид на текот на градежните работи на автопатот.

Анѓушев истакна дека со тој завршен анекс ќе бидат дефинирани сите технички аспекти на зафатот согласно светските стандарди, вклучително клучките кон сите населени места долж трасата, со приклучување кон регионалните и локалните патишта, како и со финалната изведба на тунелите на трасата, и тоа според постојната геолошка структура.

– Направивме обемни консултации, вклучивме широки технички и финансиски тимови за да бидеме сигурни дека тоа што го правиме и од технички и од финансиски аспект е максимално издржано, рече тој потсетувајќи на проблемите што беа затекнати.

Како пример тој го посочи токму тунелот кај Пресека, каде материјалот, каде е вршено пробивањето условува многу повисока цена за изведба отколку предвиденото.

– Тунелот бил проектиран без геолошки испитувања и како таков имал една вредност. Сето тоа моравме да го усогласиме со кинескиот изведувач. Преку соработка со австриски и американски агенции и компании за патишта, експерти на Градежниот факултет од Скопје, утврдени се конечните цени на чинење на зафатот. Претходно разиката во цената беше над 50 проценти, сега тоа ќе биде сведено на десетина проценти, така што мислам дека на тој начин ќе направиме сериозни заштеди од некои 70 до сто милиони евра, појасни Анѓушев, најавувајќи интензивирање на градежните активности.

Според динамиката, прва готова ќе биде делницата од Охрид до кај селото Врбјани, додека делот кон Кичево ќе следи подоцна поради сложеноста на тој дел од трасата каде се градат надвозници и вијадукти во должина од повеќе од 7,5 километри. Најсложен зафат на тој дел од трасата накај Кичево е вијадуктот во близина на селото Добреноец.

Директорот на „Државни патишта“ Китанов истакна дека сега веќе е јасна сликата за тоа како ќе продолжат градежните активности на терен и, како што нагласи, по многу пониски цени споредено со оние според кои досега се работело.

https://standard.mk/angjushev-najavi-poniska-cena-na-chinenje-na-avtopatot-ohrid-kichevo-zashteda-megju-70-sto-milioni-evra/

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 27>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.