build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1846
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Автопат Кичево - Охрид
    Posted: 05-Oct-2018 at 21:15
За скандалот со резервоарот за вода, не е од сега туку оддамна, тоа го обелодени и надзорниот инженер кој уште на почетоците водел борби со претходната власт но никогаш не биле прифатени неговите забелешки . Дека активно се работи за средување на проблемите, се работи ,лично сум сведок на тоа ,но неможам да кажам како и кој се деталите (не ги знам) , наскоро ќе бидат завршени решенијата за сите проблеми.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Online
Posts: 164
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 05-Oct-2018 at 14:19

Анѓушев најави пониска цена на чинење на автопатот Охрид - Кичево со заштеда меѓу 70 и сто милиони евра

Со третиот анекс на договорот за изградба на автопатската делница Охрид – Кичево, што е во завршна подготовка ќе бидат дефинитивно разрешени сите дилеми и проблеми околу градежните активности на трасата. Ќе се направи јасна динамика по која ќе се изведуваат градежните активности на патот, како и експропријацијата на имотите на граѓаните.

Тоа денеска го изјави вицепремиерот за економски прашања Кочо Анѓушев, кој заедно со директорот на ЈП „Државни патишта“ Зоран Китанов беа на лице место за да извршат увид на текот на градежните работи на автопатот.

Анѓушев истакна дека со тој завршен анекс ќе бидат дефинирани сите технички аспекти на зафатот согласно светските стандарди, вклучително клучките кон сите населени места долж трасата, со приклучување кон регионалните и локалните патишта, како и со финалната изведба на тунелите на трасата, и тоа според постојната геолошка структура.

– Направивме обемни консултации, вклучивме широки технички и финансиски тимови за да бидеме сигурни дека тоа што го правиме и од технички и од финансиски аспект е максимално издржано, рече тој потсетувајќи на проблемите што беа затекнати.

Како пример тој го посочи токму тунелот кај Пресека, каде материјалот, каде е вршено пробивањето условува многу повисока цена за изведба отколку предвиденото.

– Тунелот бил проектиран без геолошки испитувања и како таков имал една вредност. Сето тоа моравме да го усогласиме со кинескиот изведувач. Преку соработка со австриски и американски агенции и компании за патишта, експерти на Градежниот факултет од Скопје, утврдени се конечните цени на чинење на зафатот. Претходно разиката во цената беше над 50 проценти, сега тоа ќе биде сведено на десетина проценти, така што мислам дека на тој начин ќе направиме сериозни заштеди од некои 70 до сто милиони евра, појасни Анѓушев, најавувајќи интензивирање на градежните активности.

Според динамиката, прва готова ќе биде делницата од Охрид до кај селото Врбјани, додека делот кон Кичево ќе следи подоцна поради сложеноста на тој дел од трасата каде се градат надвозници и вијадукти во должина од повеќе од 7,5 километри. Најсложен зафат на тој дел од трасата накај Кичево е вијадуктот во близина на селото Добреноец.

Директорот на „Државни патишта“ Китанов истакна дека сега веќе е јасна сликата за тоа како ќе продолжат градежните активности на терен и, како што нагласи, по многу пониски цени споредено со оние според кои досега се работело.

https://standard.mk/angjushev-najavi-poniska-cena-na-chinenje-na-avtopatot-ohrid-kichevo-zashteda-megju-70-sto-milioni-evra/

Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Online
Posts: 164
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 05-Oct-2018 at 14:17

Се уште се откриваат пропусти при изградбата на автопатот Кичево - Охрид

Нов скандал со автопатот Охрид – Кичево, денеска обелодени првиот човек на Јавното претпријатие за државни патишта Зоран Китанов. Автопатот бил проектиран да се гради врз резервоарот за вода на Кичево, што дополнително ги усложнило работите за промена на трасата.

„Нацртан е патот врз него и надзорот со свои сили и со препроектирање го препроектира патот за да може да функционира сето тоа и да биде резервоарот таму каде што треба да биде и патот. Но, да поместите една траса 100 метри тоа повлекува напред и назад повлекување на траса и сето тоа чини“, рече Китанов.

Китанов изрази надеж дека автопатот комплетно ќе биде завршен до крајниот рок 2021 година, но кажа оти  постепено, како ќе бидат готови делови од патот така истите ќе бидат пуштани во употреба.

„Нашата интенција е од Охрид до тунелите парцијално да се пуштаат како што ќе бидат готови делови од патот. Но, тоа нема да биде километар или два туку 5,10 или 15 километри и со тоа да се оспособи и растовари сообраќајот“, додава Китанов.

Денеска беше направен увид во работите на еден од тунелите за кој беше кажано дека бил предвиден да се работи во карпа, без претходно направени геолошки испитувања и за што биле потребни повеќе пари. Заменик премиерот Кочо Анѓушев рече дека за сите дополнителни работи кои ќе треба да се прават била намалена висината на цената помеѓу кинескиот изведувач и македонските компании.

„Претходно таа разлика во цени беше голема над 50%, сега таа разлика во цени ќе биде сведена согласно меѓународните пропозиции на 10%. Мислам дека со сите заштеди на тунелот и на дополнителни работи ќе направиме значителна заштеда од првичните средства кои беа побарани, до тоа кое конечно ќе биде вредност на овој автопат од 70 до 100 милиони евра заштеда“, рече Кочо Анѓушев-Заменик премиер.

Анѓушев рече дека последниот анекс од договорот деновиве ќе помине во парламентот по што работите интензивно ќе продолжат. Најавите се дека најпрво ќе биде пуштен делот од Охрид до селото Врбјани во должина од 30 километри, по што и делницата до Кичево.

https://www.alsat-m.tv/mk/%d1%81%d0%b5-%d1%83%d1%88%d1%82%d0%b5-%d1%81%d0%b5-%d0%be%d1%82%d0%ba%d1%80%d0%b8%d0%b2%d0%b0%d0%b0%d1%82-%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%bf%d1%83%d1%81%d1%82%d0%b8-%d0%bf%d1%80%d0%b8-%d0%b8%d0%b7%d0%b3%d1%80/

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3792
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 23-Sep-2018 at 14:28
Така беше и кон крајот на август, да се надеваме дека ќе има напредок. Ако се оди по ова темпо тогаш одлично ќе биде а и Албекат е на терен .
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Online
Posts: 164
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 23-Sep-2018 at 12:49
Вчера поминав на Охрид - Кичево и можам да кажам дека повеќе од една година немав видено толку многу машини на трасата. Скоро по целата траса има работници и машини во работа што значи повторно се забрзаа работите. Се вратија и на делот од Охрид до Подмоље. За жал немам фотки..
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1297
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 21-Sep-2018 at 13:33
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 07-Sep-2018 at 19:44
Originally posted by alexsend

Кога успеа бе ти другарче за неполна година 600+ коментари да имаш? Сам си или екипа сте

И мора да одговараат!
И тоа не само прв ешалон, туку и втор и трет.
Мора пример да се постави со лежење по затвори.
А после отпочнување на посериозни преговори со ЕУ тешко и да има некое помилување дури и при смена на власта.



хм што е битно кој сум јас и дали колку успевам да се распишам на форумов, и дали нишкава е воопшто за тоа, од вакви паушални а ефтини спинови комшо нигде со тој памет, чисто колку за потсетник ако не си приметил според начинот на изразување на форумов се вклучив уште од неговото основање и натепав 10к постови за 10 години но за да не биде монотоно та менував профили, прво ко beton сетне Max а посетне +Protagorist за сега заради одредена лична заложба да иницирам мрмрџии да се фатат на општествено оро партиски во однос Рурална Рреемиграција отворив нов профил под псевдоним Zelenikovo но тука верглав пред се во однос темите на форумот а во однос мрмрр волјата бев отворил засебен маклезет форум ...

еве од почит кон тебе бидејќи си постар член на форумов па нема дрско да одговарам, но би сакал да ми посочиш кому и зошто треба да одговарам апропо моите писанија тука, дали тие некого поучиле дека не треба со еу да преговара, а дури и кога би било така кажи како диктаторски ли ќе ме репнат, реално во однос многу еу гачки а особено агитпропот за одродување преку ветување моркови а всушност тепајќи не поуши за сега и перејќи мозок дека мед и млеко ќе потекло тука и те како сум евроскептик, ве поздрави Хрватска ко членка од скоро, која освен кредити за да ги дозадолжат за што полесно да ги манипулираат и екстра бреиндреин одлив на интелектуална елита па и работничка класа, ништо друго не видоа аир, пардон може земјоделието кое им се испусти заради еу-стандардите, или пак распродажбата на обалата, а сигурно и скора концесија за автопатите, иако Народ ги отплаќал 10-те милијарди борџ за А1 приморската магистрала

но пази ние сме и поинветивни, прво кога не најдоа концесионер дпмн кој би менаџирал а не пак да инвестира по атните коридори, ојдоа по кредит ето кинески, за сега sds да ја заглават до немајкаде губејќи време преку бркање вештерки и нормално наскоро да сонуваат концесионер, а на крај веројатно ќе ги шитнат како оди работава на бафтанана, јасно пак под изговор дека тоа е концесионер но по кои поволности, нели додека да дочекаат мед и млеко од еу да потече, бидејќи биле фокусирани пред се на ситнопаланечкиот ерга-омнес дил наместо на економија! но тие АСНОМ сакаат да го шитнат а не пак автопатишта! добро е ако Народ некогаш се отераси од нив како тргнало Фрчко ако ви го опнат претседник самиот ќе ве потепа со малодушност ако се смени влдаа!



Edited by Zelenikovo - 07-Sep-2018 at 19:55
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1612
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 07-Sep-2018 at 17:08
Кога успеа бе ти другарче за неполна година 600+ коментари да имаш? Сам си или екипа сте

И мора да одговараат!
И тоа не само прв ешалон, туку и втор и трет.
Мора пример да се постави со лежење по затвори.
А после отпочнување на посериозни преговори со ЕУ тешко и да има некое помилување дури и при смена на власта.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 07-Sep-2018 at 16:46

ајде еве еден спам реченица и од мене може вака дискусија ќе биде поуба!? никој не одговара бидејќи зад затворени врати пеглаат агенди сетне нормално пупу неважи!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1545
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 07-Sep-2018 at 11:17
Ovaa delnica se pretvori vo "Bure bez dno"... i sto e najtragicno, nikoj za nisto nema da odgovara!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3371
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 06-Sep-2018 at 18:10
152 милиони евра за довршување на тунелот? Тоа се четири километри должина. Ќе мора Кинезите ова во детали да го образложат, во пакет со владата.
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 38
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 06-Sep-2018 at 17:21
Ебате шибицарите. Кај се собраа само лажови у оваа влада.

Нема да се менува трасата на автопатот Кичево – Охрид 

Автопатот Кичево – Охрид ќе продолжи да се гради по истата траса...





Edited by AmyntA - 07-Sep-2018 at 08:49
Back to Top
Bakica View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 06-Sep-2018 at 13:43
Konecno dobra vest za Kicevo-Ohrid
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11663
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 06-Sep-2018 at 12:32
Уште анекси на договорот за автопатот Кичево-Охрид

Со нов анекс на Договорот за изградбата на автопатот Кичево – Охрид со кинески „Синохидро“ се очекува да се интензивираат градежните активности на терен и ќе се овозможи исплата на домашните компании ангажирани како подизведувачи. Најавено е дека ќе се ослободат 205 милиони евра од претходно обезбедените пари за проектот.

Предлог-закон за нов анекс на Договорот за изградбата на автопатот Кичево – Охрид донела денеска Владата.

Предвидено е и склучување на уште еден, трет анекс на Договорот кој би се склучил следниот месец. Со него треба да се утврдат цените за дополнителните градежни работи неопходни за одблокирање на проектот што беше во застој поради низата проблеми.

Вицепремиерот за економски прашања Кочо Анѓушев и министерот за транспорт и врски Горан Сугарески по денешната седница на Владата најавија дека законот уште денеска ќе биде испратен во Собранието.

– Со овој Предлог закон завршуваме работа за два момента, едниот дел е да продолжи изградбата на сегментите каде е застаната, а вториот е да може да се вршат плаќањата на кинеската компанија кон другите компании кои работат – рече Сугарески.

Договорено е „Синохидро“ да се откаже од најавените жалби, а услов за македонската страна со преговарите кои се во завршна фаза е значително намалување на разликите во цените со подизведувачите.

– Од она што го имавме како евиденција цените коишто се плаќани од страна на нашите претпријатија кон „Синохидро“, а понатаму за истите тие работи кај што работеле подизведувачите што „Синохидро“ ги платил кон македонските подизведувачи, во просек има разлика во цената од 56 отсто. Тоа е така направено во основниот договор, а ние тоа не можеме да го продолжиме – рече Анѓушев.

Се очекува тие разлики да се намалат до 10 отсто.

За изградбата на автопатската траса во должина од 57 километри ќе треба да се примени целосно нова технологија за изградба на тунелот кај Врбјани во должина од четири километри, ќе треба да се градат девет нови клучки и регионални патишта со оглед дека со постојниот проект не е предвидено поврзување на околните населени места со автопатската делница.

Изградбата на автопатот стартуваше во февруари 2014 година и според постојниот договор требаше да чини околу 400 милиони евра. Со продолжувањето на рокот за изградба автопатот треба да биде готов до средината на 2021 година.

Сугарески информира дека рокот за изградба на автопатот Миладиновци-Штип што завршува на крајот на месецов нема да биде пролонгиран од аспект на градежни работи, туку е можно минимално продлжување на активности за поставување сигналзиација и слични активности.

https://plusinfo.mk/%D1%83%D1%88%D1%82%D0%B5-%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82/
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 483
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 31-Aug-2018 at 20:16
Sega mi e jasno zosto e rokot za zavrsuvanje prolongiran za uste 3 godini , ne se samo pristapnite patista i kosinite vo prasanje , tuka ima uste mnogu mnogu rabota ....Inace super fotki

Edited by WolfLeader - 01-Sep-2018 at 19:30
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3792
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 30-Aug-2018 at 23:57
Мал рефреш











Edited by my Macedonia - 31-Aug-2018 at 00:10
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 524
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 18-Aug-2018 at 12:55
Jas izgubiv rachun so avtopatov. I kolku kje mu dojdi na krajot, 700 milioni vkupno?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1545
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 18-Aug-2018 at 11:26
Moram ova da go kazam. Ova e dupenje u zdrav mozok. Se rasfrlaat so parite kako da se nivni a ne zaednicki. Ako za ovaa ujdurma nikoj ne odgovara krivicno togas Sugare jebo te avtopat da te jebe!
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Online
Posts: 164
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 17-Aug-2018 at 19:16
Сугарески: Нов анекс и пари за кинеската компанија за автопатот Кичево-Охрид

Со кинеската компанија Синохидро во моментов се водат финалните преговори за интензивно да продолжи изградбата на автопатот Кичево – Охрид, најави вечерва министерот за транспорт и врски Горан Сугарески во интервју за Канал 5.

– Очекувам до крајот на месецов да поднесеме до Владата и до Собранието нов анекс на договор со кој ќе се ослободат 230 милиони евра и на тој начин ќе се интензивира градбата. Со самото ослободување на средствата кои ќе можеме да ги алоцираме по различни ставки, ќе може да продолжи изградбата и да се платат компаниите кои работат на изградбата на автопатот – истакна Сугарески.

https://fokus.mk/sugareski-nov-aneks-i-pari-za-kineskata-kompanija-za-avtopatot-kichevo-ohrid/
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1846
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 02-Aug-2018 at 00:15
Аминта како тоа е промашена трасата ? Мислам што ти подразбираш под тоа промашена.

Инаку на последната делница се работи во последниов период, ќе се асфалтира еден дел кој одамна стоеше, еден дол кој имаше куќа сега веќе е пат и чека само асфалт, во Песочани (мислам дека така се викаше) стара куќа е урната ,делот исправен и измазнет, чека на поместување на една инсталација за струја (бандера на сред пат) и тампон па асфалт. Од аеродромот до охрид има нов тампон на многу места, се рамни.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.